Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
04.05
Міс Інституту економіки та бізнес-освіти
4 травня о 15.00 в актовій залі університету відбудеться конкурс краси "Міс Інституту економіки та бізнес-освіти".
Міс Інституту економіки та бізнес-освіти
11.05
Першість університету з шашок
11 травня о 17.00 в ауд. 107 (корпус №3) відбудеться першість університету з шашок. Запрошуємо усіх бажаючих.
Першість університету з шашок
13.05
VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Квітуча країна"
13-14 травня в УДПУ імені Павла Тичини (корпус №3) відбудеться VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс інструментального, вокального, хореографічного, театрального, циркового мистецтва та театрів мод "Квітуча країна" від творчого проекту "Тріумф-фест". 13 травня - хореографічне, театральне та циркове мистецтво; 14 травня - інструментальний, вокальний жанр.
VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Квітуча країна"
15.05
Акція «Я люблю свою маму!»
15 травня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться акція «Я люблю свою маму!». В програмі: -святкова атмосфера; -поетичні та музичні дарунки; -відродження епістолярного стилю спілкування, а саме написання листів найріднішим своїм матусям; -виставка з приватної колекції рушників «Рушникові доріжки моєї мами»; -ролик-привітання всім матерям України. Запрошуємо усіх бажаючих!
Акція «Я люблю свою маму!»
18.05
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі»
Шановні студенти, магістранти, викладачі! Науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» запрошує взяти участь у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі», що відбудеться 18 травня 2017 року. Напрями роботи конференції: 1. Розвиток національно-мовної особистості: ретроспективний огляд і сучасний стан. 2. Компетентнісний підхід до мовно-літературної освіти. 3. Пріоритетні напрями сучасної лінгвістики. 4. Культуромовні особливості фонетичного, лексичного, граматичного, стилістичного рівнів мови. 5. Традиції та інноватика вітчизняної і зарубіжної лінгводидактики. 6. Актуальна культура дослідника в освітньому просторі. Для участі у конференції необхідно до 10 травня 2017 року надіслати на електронну адресу оргкомітету centre_mova@ukr.net такі матеріали: • заявку (Шевченко-заявка); • текст тез в електронному варіанті (Шевченко-стаття); • копію платіжного доручення (сканований чек про оплату). Контактні телефони: (04744) 3-05-88 факультет української філології (098) 875-40-50 Мамчур Лідія Іванівна (068) 794-85-73 Кучеренко Ірина Анатоліївна.
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі»
20.05
Триває акція "Добро жменями"
Шановні студенти, викладачі, співробітники! До 20 травня 2017 року триває акція "Добро жменями"- збір пластикових кришечок та макулатури на лікування і протезування поранених бійців. Просимо всіх небайдужих долучитися до участі в акції, що проводить волонтерська громадська організація «Разом».
Триває акція "Добро жменями"


Новини наших сайтів
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

Питання для обговорення: теоретико-методичні засади формування системи державного управління та місцевого самоврядування; державна політика у сферах державного, регіонального і галузевого управління; менеджмент та адміністрування в державних органах влади й місцевого самоврядування; інформаційно-технологічне забезпече [...]
Запрошуємо Вас до участі у роботі науково-методичного семінару «Державне управління та місцеве самоврядування: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення».
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

27 квітня 2017 року на базі НН інститут економіки та бізнес освіти відбулось секційне засідання з економічних наук Десятої Всеукраїнської студентської наукової конференції з міжнародною участю «НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ. УМАНЬ ‒ 2017». Захід відкрила заступник директора інституту з наукової роботи, доцент Людмила Чвертко, яка приві [...]
Секційне засідання Десятої Всеукраїнської студентської наукової конференції
28.04
Факультет української філології

Здавна українці  з трепетом ставилися до відходу зимових холодів і настання тепла. Саме тому співробітники науково-дослідної лабораторії «Етнологія Черкаського краю» (керівник – кандидат педагогічних наук, професор Наталія Сивачук) підготували та інсценізували зі студентами І курсу факультету української філології фоль [...]
Як студенти-філологи весну закликали
28.04
Факультет української філології

26 квітня 2017 року на факультеті української філології кандидат філологічних наук, викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Поліщук Леся Борисівна провела відкрите заняття з історії зарубіжної літератури на тему «Література доби Відродження. Епоха Відродження в Англії, Франції. Вільям Шекспір – геній епох [...]
Відкрите заняття
28.04
Історичний факультет

Професорсько-викладацький склад та студентство факультету вітає з ювілейним Днем народження аспірант та викладач кафедри історії України Опацького Ігоря Юрійовича! [...]
Професорсько-викладацький склад та студентство факультету вітає з ювілейним Днем народження Опацького Ігоря Юрійовича!
28.04
Факультет української філології

Нещодавно за сприяння керівництва Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки мережі «Учбова книга»відбулась серія творчих зустрічей Марини Павленко у школах та бібліотеках міста Херсон. Марина Павленко завітала до херсонських шкіл (№ 13, № 24, № 27, № 33), навчально-вихованого комплексу № 7 та до гімназій № 6, [...]
Вісті з Херсонщини
28.04
Бібліотека університету

26 квітня в читальному залі №1 відбулася зустріч із науковцями УДПУ імені Павла Тичини, які майстерно володіють поетичним словом. Співробітники бібліотеки, учасники клубу «Бійці мистецтва» та студенти нашого вишу мали  прекрасну можливість познайомитись із творчим доробком Анатолія Карасевича, декана історичного факультет [...]
Творча зустріч з науковцями-поетами
28.04
Студентський портал

У світі, де час – це гроші, кожна секунда коштує не тільки мільйонів, а й нервів. Кожного хвилює питання: чи можна встигнути зробити все заплановане, не втративши нічого? Перед вами – секрети вдалого тайм-менджменту, які допоможуть зосередитися на важливих справах та досягнути поставленої мети. 1. Час є завжди. Розставляйте пріо [...]
25 дієвих порад: як встигнути все!
28.04
Природничо-географічний факультет

20 квітня в рамках благодійної акції «Мистецтво заради миру» відбувся загальноуніверситетський танцювальний марафон «Ми – українці!». Марафон проводився за ініціативи студентської ради і був приурочений до Міжнародного дня танцю, який відзначається 29 квітня. Участь у цьогорічному танцювальному марафоні взяли студенти пр [...]
Танцювальний марафон «Ми – українці!
28.04
Природничо-географічний факультет

26 квітня біля пам’ятника жертвам Чорнобиля відбувся мітинг пам’яті з нагоди 31-ої річниці Чорнобильської катастрофи. Спільно із членами громадської організації «Союз Чорнобиль України», керівництвом міста, представниками волонтерських організацій, працівниками установ та підприємств міста представники нашого факультету [...]
Річниця Чорнобильської катастрофи
28.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність”Психологія”
28.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

21 квітня на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено науково-методичний семінар «Новітні інформаційні технології в бізнесі, освіті», на якому обговорювалися сучасні тенденції запровадження і використання корпоративних інформаційних систем в бізнесі та освітній сфері. В рамках семінар [...]
Науково-методичний семінар «Новітні інформаційні технології в бізнесі, освіті»
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

25 квітня 2017 року відбувся науково-методичний семінар на тему: «Ціноутворення: фінансові та маркетингові аспекти», який був організований кафедрою маркетингу та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти. На семінар були запрошені представник видавничо-поліграфічного центру «Візаві» Юлія [...]
Все про ціноутворення і навіть більше
28.04
Факультет фізики, математики та інформатики

26 квітня, 31 рік тому о 1 годині ночі 23 хвилини 40 секунд, коли всі спали безтурботним сном, над четвертим реактором Чорнобильської АЕС несподівано розірвало нічну темряву велетенське полум'я. Наша країна вперше зустрілася з такою грізною силою, як ядерна енергія, що вийшла з-під контролю. Сталася одна з найпотужніших техногенних [...]
чорнобильська катастрофа




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

12.08.2014

Під керівництвом кандидата географічних наук, доцента кафедри географії та методики її навчання природничо-географічного факультету УДПУ імені Павла Тичини Олексія Ситника проведено навчально-польові практики з фахових географічних дисциплін студентів І та ІІ курсу.

Польові практики з фахових географічних дисциплін є невід’ємною складовою частиною підготовки студентів факультету напряму підготовки 6.040104 «Географія». Їх роль у навчально-виховному процесі з підготовки до майбутньої роботи вчителя географії є надзвичайно важливою. Навчальні польові практики з фахових географічних дисциплін зазвичай проводяться по закінченню аудиторних занять і сприяють закріпленню й поглибленню теоретичних знань, отриманих студентами під час вивчення основ дисциплін «Метеорологія і кліматологія», «Загальна гідрологія», «Геоморфологія» на І та ІІ курсах, а також допомагають набути практичних навичок.



Під час практик студенти переконуються у важливості того, чого їх вчили на лекціях: учитель географії повинен добре знати сучасний стан географічної оболонки та окремих ландшафтів, тенденції їхнього розвитку, а також вміти проводити спостереження за окремими компонентами природи. Після того, як майбутній учитель під час польової практики реалізує свої теоретичні знання, оволодіває практичними уміннями і навичками, він зможе якісно навчати своїх вихованців, організовувати їхню продуктивну працю. Так, програми польових практик з метеорології, гідрології, геоморфології передбачала формування в студентів певних навичок і умінь роботи з сучасними приладами для спостереження за станом погоди, проведення гідрометричних робіт та гідрологічних спостережень, опису сучасних форм рельєфу тощо.



Всі ці завдання були умовно об’єднані в декілька груп. Перша група завдань спрямовувалась на загальне ознайомлення студентів з методикою проведення польових досліджень та обробки отриманих результатів. Друга група, що складала основу польової практики передбачала безпосередньо польові дослідження (мікрокліматичні та гідрологічні спостереження, проведення навчальних екскурсій по визначенню особливостей рельєфу, його змін під впливом природних та антропогенних чинників тощо), ведення польових щоденників. Третя група завдань передбачала проведення виховної роботи в студентському колективі, набуття студентами навичок самоврядування, організації побуту під час польової практики тощо.



Комплексна реалізація всіх завдань польової практики з метеорології, гідрології, геоморфології в подальшому дозволить майбутньому педагогові методично вірно організовувати і керувати навчанням та дослідницькою роботою школярів в урочний та позаурочний час.



Польова практика поділялась на три етапи: підготовчий, польовий, камеральний. Підготовчий етап здійснювався завчасно до початку строку польових спостережень і включав ознайомлення студентів з метою, етапами та програмою навчальної польової практики з метеорології, гідрології, з геоморфології, з комплексом навчально-методичних та організаційних заходів; факультативні оглядові, настановні лекції та практичні заняття по конкретним питанням клімату, гідрографічної мережі, геологічної та геоморфологічної будови району практики; самостійне вивчення студентами літератури, музейних колекцій гірських порід, мінералів, корисних копалин по районам практики; інструктивні заняття з питань дисципліни, техніки безпеки, протипожежних та природоохоронних заходів, медицини; підготовку та проведення організаційних зборів, на яких вирішуються питання щодо студентського самоуправління, адміністративно-господарських заходів по створенню необхідних умов праці та відпочинку колективу практики; комплектування польового обладнання та матеріалів.



Польовий етап був найбільш важливим та єдиним етапом кожного з видів практики. Безпосередньо в польових умовах студенти виконували поставлені завдання відповідно до того чи іншого виду практики, набували практичних навичок та вмінь користування приладами та інструментами, описання та фотографування об’єктів спостережень та досліджень, систематизації матеріалів.



Під час камерального (завершального) етапу студенти в складі бригад остаточно систематизували та аналізували зібраний фактичний матеріал, пов’язували результати його узагальнення та усвідомлення з літературними даними.

Місце проведення практики обиралось таке, де на обмеженій території зустрічаються різні природні комплекси, де є зручний доступ до річки, де є умови для проведення вимірювання швидкості течії, ширини і глибини русла, де можна в повній мірі спостерігати, вивчати та пізнавати різноманітні геоморфологічні об’єкти. Цим вимогам цілком відповідає Подільська височина та південна частина Західно-Придніпровської денудаційної височини (берег р. Південний Буг поблизу с. Ставки, Бершадського району, Вінницької області). Було передбачено також такі маршрути та об’єкти: Мурафські Товтри, каньйон р. Мурафа (поблизу с. Буша, Ямпільського району, Вінницької області), піщаний кар’єр, маршрути по долині річки Південний Буг, кар’єр Заваллівського графітового комбінату (Гайворонський район, Кіровоградської області), Буцький каньйон (Маньківський район). Ці місця являють собою своєрідні та унікальні регіони. Студенти також побували на екскурсіях з метою ознайомлення з принципом роботи гідротехнічних споруд (на прикладі Чернятської та Гайворонскої ГЕС). Під час маршрутів майбутні географи поглиблювали знання про еолову та флювіальну морфоскульптуру, рельєфоутворюючу діяльність стародавнього Галіційського (Сарматського) моря, спостерігали та вивчали піщаний кар’єр як антропогенну форму рельєфу



Результати виконання студентами програми польової практики оформлені у вигляді бригадного остаточного звіту, що є основним документом, який містить вичерпні відомості про виконану роботу. Логічним завершенням практики стало захист звіту та складання заліку.



Прес-центр УДПУ

Фото новини:НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.