Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

12.08.2014

Під керівництвом кандидата географічних наук, доцента кафедри географії та методики її навчання природничо-географічного факультету УДПУ імені Павла Тичини Олексія Ситника проведено навчально-польові практики з фахових географічних дисциплін студентів І та ІІ курсу.

Польові практики з фахових географічних дисциплін є невід’ємною складовою частиною підготовки студентів факультету напряму підготовки 6.040104 «Географія». Їх роль у навчально-виховному процесі з підготовки до майбутньої роботи вчителя географії є надзвичайно важливою. Навчальні польові практики з фахових географічних дисциплін зазвичай проводяться по закінченню аудиторних занять і сприяють закріпленню й поглибленню теоретичних знань, отриманих студентами під час вивчення основ дисциплін «Метеорологія і кліматологія», «Загальна гідрологія», «Геоморфологія» на І та ІІ курсах, а також допомагають набути практичних навичок.



Під час практик студенти переконуються у важливості того, чого їх вчили на лекціях: учитель географії повинен добре знати сучасний стан географічної оболонки та окремих ландшафтів, тенденції їхнього розвитку, а також вміти проводити спостереження за окремими компонентами природи. Після того, як майбутній учитель під час польової практики реалізує свої теоретичні знання, оволодіває практичними уміннями і навичками, він зможе якісно навчати своїх вихованців, організовувати їхню продуктивну працю. Так, програми польових практик з метеорології, гідрології, геоморфології передбачала формування в студентів певних навичок і умінь роботи з сучасними приладами для спостереження за станом погоди, проведення гідрометричних робіт та гідрологічних спостережень, опису сучасних форм рельєфу тощо.



Всі ці завдання були умовно об’єднані в декілька груп. Перша група завдань спрямовувалась на загальне ознайомлення студентів з методикою проведення польових досліджень та обробки отриманих результатів. Друга група, що складала основу польової практики передбачала безпосередньо польові дослідження (мікрокліматичні та гідрологічні спостереження, проведення навчальних екскурсій по визначенню особливостей рельєфу, його змін під впливом природних та антропогенних чинників тощо), ведення польових щоденників. Третя група завдань передбачала проведення виховної роботи в студентському колективі, набуття студентами навичок самоврядування, організації побуту під час польової практики тощо.



Комплексна реалізація всіх завдань польової практики з метеорології, гідрології, геоморфології в подальшому дозволить майбутньому педагогові методично вірно організовувати і керувати навчанням та дослідницькою роботою школярів в урочний та позаурочний час.



Польова практика поділялась на три етапи: підготовчий, польовий, камеральний. Підготовчий етап здійснювався завчасно до початку строку польових спостережень і включав ознайомлення студентів з метою, етапами та програмою навчальної польової практики з метеорології, гідрології, з геоморфології, з комплексом навчально-методичних та організаційних заходів; факультативні оглядові, настановні лекції та практичні заняття по конкретним питанням клімату, гідрографічної мережі, геологічної та геоморфологічної будови району практики; самостійне вивчення студентами літератури, музейних колекцій гірських порід, мінералів, корисних копалин по районам практики; інструктивні заняття з питань дисципліни, техніки безпеки, протипожежних та природоохоронних заходів, медицини; підготовку та проведення організаційних зборів, на яких вирішуються питання щодо студентського самоуправління, адміністративно-господарських заходів по створенню необхідних умов праці та відпочинку колективу практики; комплектування польового обладнання та матеріалів.



Польовий етап був найбільш важливим та єдиним етапом кожного з видів практики. Безпосередньо в польових умовах студенти виконували поставлені завдання відповідно до того чи іншого виду практики, набували практичних навичок та вмінь користування приладами та інструментами, описання та фотографування об’єктів спостережень та досліджень, систематизації матеріалів.



Під час камерального (завершального) етапу студенти в складі бригад остаточно систематизували та аналізували зібраний фактичний матеріал, пов’язували результати його узагальнення та усвідомлення з літературними даними.

Місце проведення практики обиралось таке, де на обмеженій території зустрічаються різні природні комплекси, де є зручний доступ до річки, де є умови для проведення вимірювання швидкості течії, ширини і глибини русла, де можна в повній мірі спостерігати, вивчати та пізнавати різноманітні геоморфологічні об’єкти. Цим вимогам цілком відповідає Подільська височина та південна частина Західно-Придніпровської денудаційної височини (берег р. Південний Буг поблизу с. Ставки, Бершадського району, Вінницької області). Було передбачено також такі маршрути та об’єкти: Мурафські Товтри, каньйон р. Мурафа (поблизу с. Буша, Ямпільського району, Вінницької області), піщаний кар’єр, маршрути по долині річки Південний Буг, кар’єр Заваллівського графітового комбінату (Гайворонський район, Кіровоградської області), Буцький каньйон (Маньківський район). Ці місця являють собою своєрідні та унікальні регіони. Студенти також побували на екскурсіях з метою ознайомлення з принципом роботи гідротехнічних споруд (на прикладі Чернятської та Гайворонскої ГЕС). Під час маршрутів майбутні географи поглиблювали знання про еолову та флювіальну морфоскульптуру, рельєфоутворюючу діяльність стародавнього Галіційського (Сарматського) моря, спостерігали та вивчали піщаний кар’єр як антропогенну форму рельєфу



Результати виконання студентами програми польової практики оформлені у вигляді бригадного остаточного звіту, що є основним документом, який містить вичерпні відомості про виконану роботу. Логічним завершенням практики стало захист звіту та складання заліку.



Прес-центр УДПУ

Фото новини:НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.