Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
ВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВА
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

ВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВА

25.06.2015

Комплексна навчально-польова практика з геоморфології, географії ґрунтів, основ технологій виробництва на ІІ курсі природничо-географічного факультету є невід’ємною складовою навчального процесу. Вона проводилась під керівництвом кандидата географічних наук, доцента Олексія Ситника, кандидата сільськогосподарських наук, доцента Валерія Миколайка, викладача Ірини Миколайко і проходила у межах Подільської височини та південної частини Західно-Придніпровської денудаційної височини (околиці с. Ставки, Бершадського району, Вінницької області), що являє собою своєрідний та унікальний регіон, де можна в повній мірі спостерігати та наочно вивчати різноманітні геоморфологічні об’єкти, ґрунти і окремі промислові підприємства.


Мета практики полягала у закріпленні та поглибленні знань, набутих студентами під час вивчення курсу «Геоморфологія», «Географія ґрунтів», «Основи технологій виробництва». Завданнями практики були: спостереження і осмислення форм рельєфу; різних типів ґрунтів; процесів та явищ рельєфо- та ґрунтоутворення (ведення і документування маршрутних спостережень, опис геологічних та ґрунтових розрізів, різних форм рельєфу); аналіз результатів та генетичних особливостей рельєфо- та ґрунтоутворюючих чинників, ендогенних, екзогенних та техногенних процесів, динаміки їх антропогенних змін; вивчення в природних умовах просторово-часових характеристик, документів і пам’яток геологічного літопису як незаперечного доказу еволюційного розвитку земної кори та біоти; аналітичний підхід до вивчення та розв’язання проблем рельєфо- та ґрунтоутворення; вивчення структури та умов функціонування окремих промислових підприємств.

З геоморфології для дослідження та вивчення були передбачено такі маршрути і об’єкти: Мурафські Товтри, каньйон р. Бушанка, піщаний кар’єр поблизу с. Ставки, маршрути по долині р. Південний Буг, кар’єр Заваллівського графітового комбінату, підприємства м. Гайворон.

Об’єкти вивчення Мурафські Товтри, каньйон р. Бушанка поблизу с. Буша Ямпільського району Вінницької області - унікальні утворення, еолові форми рельєфу. Під час маршруту студенти поглиблювали знання про еолову та флювіальну морфоскульптуру, рельєфоутворюючу діяльність стародавнього Галіційського(Сарматського) моря.


Екскурсія на піщаний кар’єр на західній околиці с. Ставки дозволила спостерігати та вивчати цей об’єкт як антропогенну форму рельєфу. Метою екскурсії було поглиблення знань про дані форми рельєфу, особливостей їх формування та подальшого розвитку; вивчення результатів накопичення осадочного матеріалу, ознайомлення із своєрідними корами вивітрювання, наслідками еолових та алювіальних процесів.


Маршрут вздовж лівого берега р. Пд. Буг (від бази відпочинку з-ду „Мегомметр” до с. Ставки) надав можливість спостереження та вивчення русла річки, заплави, надзаплавних терас, виходів архейських та протерозойських порід. Мета маршруту – визначення результатів ерозійної та акумулятивної діяльності р. Пд. Буг; виявлення та вивчення форм рельєфу, утворених в долині річки; звернути увагу на формування надзаплавних терас, акумулятивно-денудаційних рівнин та лесових підвищених позальодовикових областей.


На кар’єрі Заваллівського графітового комбінату (Гайворонський район Кіровоградської області) студенти вивчали умови залягання та видобутку графітової руди, схилових процесів на відвалах пустої породи та стінках кар’єру, а також проводили дослідження проявів фізичного, органічного та хімічного вивітрювання, денудаційних процесів, виділення елементів еолової морфоскульптури тощо.


Відбулося вивчення ґрунтових розрізів, зроблених під різними рослинними формаціями. Студенти вивчали умови формування різних за генезисом типів ґрунтів, їх хімічний і механічний склад.



З основ технологій виробництва передбачалось вивчення структури і функціонування окремих підприємств за місцем практики. За сприяння працівників Гайворонського краєзнавчого музею студенти відвідали місцеві залізничне депо, дистанцію колії, а також ГЕС.




Особлива увага під час польової практики приділялась проведенню виховної роботи, котра тісно пов’язана з її програмою. Культурно-масова та спортивна робота були невід’ємними у цій роботі і включала підготовку концерту художньої самодіяльності, проведення вечорів відпочинку, спортивних змагань, організації колективних екскурсій у музеї.



Під час практик студенти забезпечувались транспортом, місцем для проживання; необхідним посудом для приготування гарячої їжі, а загалом набували навичок облаштування побуту і відпочинку.



Прес-центр УДПУ

Фото новини:ВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВАВИЇЗНА КОМПЛЕКСНА НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВА ПРАКТИКА З ГЕОМОРФОЛОГІЇ, ГЕОГРАФІЇ ГРУНТІВ, ОСНОВ ТЕХНОЛОГІЙ ВИРОБНИЦТВА
Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.