Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Вимоги до анотування наукового тексту та зразки анотацій - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
08.12
Регіональний конкурс з українознавства для учнів 8-11 класів
8 грудня о 14.30 в ауд.312 (корпус №3) на факультеті української філології відбудеться регіональний конкурс з українознавства для учнів 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів.
Регіональний конкурс з українознавства для учнів 8-11 класів
08.12
Наукова студентська конференція «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика»
8 грудня в 401 ауд. (корпус №3) відбудеться наукова студентська конференція «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».
Наукова студентська конференція «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика»
08.12
Фінальна гра Counter-Strike
8 грудня на факультеті фізики, математики та інформатики (корпус №2,313 ауд.) відбудеться змагань Counter-Strikе.
Фінальна гра Counter-Strike
08.12
Наукова студентська конференція «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика»
8 грудня в 401 ауд. (корпус №3) відбудеться наукова студентська конференція «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».
Наукова студентська конференція «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика»
10.12
Тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства»
Впродовж 5 - 10 грудня в читальному залі №3 експонується тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства» (в рамках Всеукраїнського тижня права). Запрошуємо усіх бажаючих відвідати виставку.
Тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства»
10.12
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
05 - 10 грудня у відділі обслуговування бібліотеки працюватиме тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права».
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
10.12
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
05 - 10 грудня у відділі обслуговування бібліотеки працюватиме тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права».
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
12.12
Благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці»
12 грудня о 14.00 в актовій залі УДПУ відбудеться благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці». Запрошуємо усіх бажаючих.
Благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці»
14.12
Благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв
14 грудня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв, лауреатів та переможців всеукраїнських і міжнардних конкурсів-фестивалів. Запрошуємо усіх бажаючих насолодитися мистецтвом та допомогти онкохворим нашого закладу.
Благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв
15.12
«Фестиваль з психології»
15 грудня о 12.00 в актовій залі університету відбудеться ІІІ фестиваль творчості з психології.
«Фестиваль з психології»
16.12
Акція «Допоможи повірити в диво!»
З 14 листопада по 16 грудня 2016 року в читальних залах № 1 та № 2 проходить акція «Допоможи повірити в диво!» (збір одягу, іграшок, канцтоварів та солодощів для дитячого будинку). Долучайтеся до акції, адже добро починається з тебе!
Акція «Допоможи повірити в диво!»
30.12
Триває всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Триває всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
08.12
Студентський портал

Хочеш щоб система вищої освіти була прозорою? Почни з себе! Скажи “НІ!” корупції у ВНЗ та використай ці кошти на самоосвіту чи відпочинок! В університеті оголошений всеукраїнський флешмоб. Роби фото та викладай їх в соцмережі з хештегом #сесія_без_хабарів – побачимо скільки нас! [...]
Флешмоб “Я здаю сесію без хабарів”
08.12
Студентський портал

Згідно з пунктом 6 статті 22 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», студентам із числа потерпілих від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 3, гарантується виплата підвищеної стипендії в порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрі [...]
Студентам, постраждалими від Чорнобильської катастрофи, гарантується виплата підвищеної стипендії
07.12
Факультет дошкільної та спеціальної освіти
Вітаємо!
07.12
Бібліотека університету

Бібліотека Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини долучилася до святкування 200-річчя Уманського літературного об’єднання «Літ'о» (згідно з архівними документами засноване у 1815 р. учнями школи при Василіанському монастирі), очільницею якого є письменниця Михайлова Ніна Степанівна. З нагоди свя [...]
«Літ'о» відсвяткувало 200 років
07.12
Історичний факультет

  Збройні сили України — військове формування, на яке відповідно до Конституції України покладаються оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності. На історичному факультеті до дня Збройних Сил України було приурочено презентацію поетичної збірки «Нерв», автор - професор Карасевич [...]
Презентація збірки "НЕРВ" Карасевича А. О.
07.12
Студентський портал

Міністерство освіти і науки України надіслало листа Київській міській організації Профспілки працівників освіти і науки України  щодо  доручення Прем’єр-міністра України В. Гройсмана від 11.11.2016 № 40222/1/1-16. З огляду  на сьогоднішню ситуацію в країні, зокрема, стан студентів вищих навчальних закладів, Міністерство звернулос [...]
ВАЖЛИВО! Cтуденти матимуть субсидії!
07.12
Студентський портал

Нещодавно у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся І Всеукраїнський студентський турнір із філософії на базі історико-філософського  факультету. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини представляла команда з історичного факультету у складі: Безверхнього Дмитра, Рябоконь Дарії, [...]
ІІІ призове місце серед студентських філософів України
07.12
Бібліотека університету

До Всеукраїнського тижня права на сайті з’явилась віртуальна виставка «Бібліотека – сучасне джерело правової інформації». Бібліотека – сучасне джерело правової інформації [PDF] [...]
Бібліотека – сучасне джерело правової інформації
07.12
Студентський портал

Міністерство освіти і науки України надіслало листа Київській міській організації Профспілки працівників освіти і науки України  щодо  доручення Прем’єр-міністра України В. Гройсмана від 11.11.2016 № 40222/1/1-16. З огляду  на сьогоднішню ситуацію в країні, зокрема, стан студентів вищих навчальних закладів, Міністерство звернулос [...]
ВАЖЛИВО! Cтуденти матимуть субсидії!
07.12
Факультет соціальної та психологічної освіти

05 грудня 2016 року, в день, коли в усьому світі відзначають День волонтерів, людей доброї волі привітали та відзначили в Умані. За круглий тематичний стіл запросили представників найактивніших волонтерських організацій, які здійснюють свою діяльність на громадських засадах та спрямовують її на допомогу іншим людям. Від імені м [...]
Подяка волонтерам
07.12
Факультет соціальної та психологічної освіти

Центр соціальної реабілітації для дітей з інвалідністю «Пролісок» управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради є унікальною установою для дітей з особливими потребами. Завдяки підтримці міської влади, громади, благодійників, спеціалісти Центру успішно впроваджують нові й ефективні методи й мет [...]
Дитячий ранок для вихованців «Проліску»
06.12
Бібліотека університету

2 грудня в читальному залі №1 відбулася творча зустріч «Любов до науки через терна досліджень» з науковцями школи «Теорія, історія і практика застосування проектної технології у середній та вищій школі», керівником якої є доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Коберник Ол [...]
Зустріч з науковцями
06.12
Студентський портал

Шановні чоловіки! Щиро вітаємо Вас з Днем Збройних Сил України! Зичимо здоров’я, сили, терпіння, благополуччя, щастя, родинного затишку і мирного неба над головою. Ми віримо, що все буде добре, бо Україна в надійних руках. Зі святом Вас, наші захисники! Студрада УДПУ [...]
З Днем Збройних Сил України
06.12
Факультет соціальної та психологічної освіти

2016 рік – рік відзначення десятиріччя з нагоди прийняття Генеральною Асамблеєю ООН Конвенції про права осіб з інвалідністю. Учасниці Центру соціальної та освітньої інтеграції «Без бар’єрів» Тетяна Дзюба та Світлана Вальчук долучилися до акції Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України «Я один з… одного мільярду го [...]
Студентки ФСПО підтримали міжнародну ініціативу з нагоди десятиріччя Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю
06.12
Студентський портал

В залі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини пройшов відкритий Чемпіонат Черкаської області з багатоповторного жиму під егідою ФБЖУ. За підсумками змагань спортсмени УДПУ імені Павла Тичини показали такі результати: В номінації штанги: – 100 кг., серед чоловіків за 5 хв. І місце завоював викла [...]
Студенти УДПУ переможці Чемпіонату Черкаської області з багатоповторного жиму України




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Вимоги до анотування наукового тексту та зразки анотацій


Анотування наукового тексту

Анотація наукового тексту – це скорочений виклад змісту первинного документа з основними фактичними відомостями і висновками. Вона має повну змістову й частково формальну залежність від первинного документа. Анотацію наукового тексту розглядають як інтегральну модель документа, семантичні особливості якого подаються в максимально ущільненому вигляді без інтерпретації чи критичних зауважень. Анотація наукового тексту подає основні відомості й висновки, потрібні для початкового ознайомлення з документом.

Обсяг анотації для заміток і коротких повідомлень – 500 друкованих знаків, для більшості статей – 1000, для документів великого обсягу – 2500 друкованих знаків. Рекомендований середній обсяг анотації наукового тексту – 850 знаків (приблизно 0,5 сторінки формату А-4 через 1,5 інтервали).

Анотація подається паралельно українською, російською та англійською мовами.

Зразки анотацій наукових текстів

Горбань О. Управління взаємодією навчальних закладів різного рівня у навчально-виховному комплексі / О. Горбань, В. Огаренко, О. Тягушева // Освіта і управління. – 2008. – № 2–3. – С. 64–69.

Розглянуто реалізацію механізмів управління безперервним навчанням особистості у конкретному вищому навчальному закладі приватної форми власності в межах широкого Навчально-наукового комплексу, до складу якого входять навчальні та наукові заклади різного рівня і різної форми власності. Окреслено основні завдання Комплексу, заснованого Класичним приватним університетом (Гуманітарним університетом «ЗІДМУ»), до складу якого входять 10 ВНЗ ІІІ–ІV р.а. та 18 ВНЗ І–ІІ р.а., 122 ЗНЗ, 4 ПТНЗ, 3 наукові заклади. Охарактеризовано важелі якісної підготовки фахівців усіх рівнів, а саме: забезпечення закладу висококваліфікованим науково-педагогічним персоналом; розширення спектра спеціальностей, за якими ведеться підготовка спеціалістів; надання пільг в оплаті за навчання випускникам закладів освіти – членів Науково-освітнього комплексу; демократична, раціональна і ефективна система управління Комплексом. Розкрито форми взаємодії учасників Комплексу, роль науково-методичної ради Комплексу, на засіданнях якої обговорюються певні питання з організації і забезпечення навчальної роботи у класах Гуманітарного університету та професійно-орієнтаційної роботи. Як яскравий приклад успішної діяльності Комплексу подано дані про динаміку зростання чисельності учасників Комплексу і кількості вступників на перший і старші курси університету з навчальних закладів – учасників Комплексу в 1999–2007 рр., а також дані про навчання співробітників закладів – учасників Комплексу – в магістратурі та аспірантурі університету.

Бех І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Бех // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 3–4. – С. 53–70.

Зазначено, що виховний процес має бути відкритим до гуманістичних ідей суміжних із педагогікою наукових сфер. Розкрито розвивальні можливості психомаяків як наукових орієнтирів доцільної організації виховного процесу. Акцентовано увагу на: ефект ціннісної цілісності у вихованні особистості; статусні відмінності вихованців як мотивів опору особистісному вдосконаленню; почуття власної зверхності як спонука до образи іншого; піклування дорослих про вихованця – два розвивальні наслідки; моральна мужність в особистісному становленні вихованця; особистісні надбання вихованця як критерій його суспільної затребуваності; тотальна згода у спілкуванні вихованців як перешкода їхньому особистісному розвитку; позиція Я-сильний, Я-слабкий у поведінці вихованця; ціннісні орієнтації вихованців у діяльності педагога; емоційно-поведінкове відхилення вихованця – показники орієнтування; плодотворна рефлексія вихованця в намаганнях педагога; емоційно-енергетичне переймання у виховному процесі; розпач у корекційно-запобіжному заломленні; обіцянка й відмова як виховні прийоми.

Бурдун В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання / В. Бурдун // Рідна школа. – 2008. – № 11. – С. 34–36.

Розглянуто проблему формування культури праці в учнів сучасної школи. З’ясовано зміст поняття «культура праці». Охарактеризовано основні елементи культури праці учнів, а саме: формування в учнів необхідного мінімуму загальнонаукових, загальнотехнічних і спеціальних знань; чітка організація процесу праці й робочого місця; вміння учнів раціонально планувати свою працю; оволодіння учнями практичними вміннями й навичками для виконання трудових операцій; прагнення до якісного виконання роботи; неухильне виконання вимог техніки безпеки, виробничої санітарної й особистої гігієни; бережливе ставлення учнів до обладнання, інструментів і матеріалу; естетичність результатів трудової діяльності; естетика виробничого інтер’єру; культура стосунків у колективі учнів; графічна грамотність учнів; культура мовлення учнів. Визначаючи формування культури праці як одну з головних умов становлення підростаючої особистості, наголошено, що у цьому складному процесі виявляються й розвиваються творчі та естетичні здібності учнів, цілеспрямовано збагачуються їхні загальнотеоретичні, загальнотехнічні й спеціальні знання, уміння й навички, відкриваються нові можливості для формування професійної майстерності, винахідницької діяльності.

Князян М. Роль самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян // Рідна школа. – 2008. – № 12. – С. 10–13.

Висвітлено питання вивчення ролі самостійно-дослідницької діяльності в професійній підготовці вчителів іноземних мов із урахуванням компетентнісного підходу. З огляду на узагальнення наукових позицій щодо ключових компетентностей сучасного фахівця, переосмислення їх крізь призму підготовки вчителя іноземних мов, подано узагальнене уявлення про систему цих компетентностей, до якої належать науково-пізнавальна, саморозвитку, професійна, комунікативна, полікультурна, соціальна, інформаційно-технологічна компетентності. Окреслено структурно-логічну схему компетентності педагога: знання; пізнавальні вміння й навички; практичні вміння й навички; ставлення; емоції, цінності та етичні норми, мотивація. В світлі проекції цієї структурно-логічної схеми у площину професійної підготовки вчителя іноземних мов запропоновано авторський варіант визначення складу кожної з вище названих компетенцій. Розглянуто самостійно-дослідницьку діяльність студентів як пізнавальну діяльність творчого характеру, яка сприяє розвитку методологічної функціональності особистості, її системного критичного мислення, володіння технікою рефлексивного самопізнання, високою процесуальною спроможністю ефективної реалізації пошукових стратегій. Розкрито потенціал самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов в її методологічній, функціональній, процесуальній та змістовій спроможності оптимізаційного впливу на розвиток кожної з компетентностей майбутнього педагога.


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2016
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.