Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Вимоги до анотування наукового тексту та зразки анотацій - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
04.05
Міс Інституту економіки та бізнес-освіти
4 травня о 15.00 в актовій залі університету відбудеться конкурс краси "Міс Інституту економіки та бізнес-освіти".
Міс Інституту економіки та бізнес-освіти
11.05
Першість університету з шашок
11 травня о 17.00 в ауд. 107 (корпус №3) відбудеться першість університету з шашок. Запрошуємо усіх бажаючих.
Першість університету з шашок
13.05
VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Квітуча країна"
13-14 травня в УДПУ імені Павла Тичини (корпус №3) відбудеться VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс інструментального, вокального, хореографічного, театрального, циркового мистецтва та театрів мод "Квітуча країна" від творчого проекту "Тріумф-фест". 13 травня - хореографічне, театральне та циркове мистецтво; 14 травня - інструментальний, вокальний жанр.
VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Квітуча країна"
15.05
Акція «Я люблю свою маму!»
15 травня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться акція «Я люблю свою маму!». В програмі: -святкова атмосфера; -поетичні та музичні дарунки; -відродження епістолярного стилю спілкування, а саме написання листів найріднішим своїм матусям; -виставка з приватної колекції рушників «Рушникові доріжки моєї мами»; -ролик-привітання всім матерям України. Запрошуємо усіх бажаючих!
Акція «Я люблю свою маму!»
18.05
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі»
Шановні студенти, магістранти, викладачі! Науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» запрошує взяти участь у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі», що відбудеться 18 травня 2017 року. Напрями роботи конференції: 1. Розвиток національно-мовної особистості: ретроспективний огляд і сучасний стан. 2. Компетентнісний підхід до мовно-літературної освіти. 3. Пріоритетні напрями сучасної лінгвістики. 4. Культуромовні особливості фонетичного, лексичного, граматичного, стилістичного рівнів мови. 5. Традиції та інноватика вітчизняної і зарубіжної лінгводидактики. 6. Актуальна культура дослідника в освітньому просторі. Для участі у конференції необхідно до 10 травня 2017 року надіслати на електронну адресу оргкомітету centre_mova@ukr.net такі матеріали: • заявку (Шевченко-заявка); • текст тез в електронному варіанті (Шевченко-стаття); • копію платіжного доручення (сканований чек про оплату). Контактні телефони: (04744) 3-05-88 факультет української філології (098) 875-40-50 Мамчур Лідія Іванівна (068) 794-85-73 Кучеренко Ірина Анатоліївна.
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі»
20.05
Триває акція "Добро жменями"
Шановні студенти, викладачі, співробітники! До 20 травня 2017 року триває акція "Добро жменями"- збір пластикових кришечок та макулатури на лікування і протезування поранених бійців. Просимо всіх небайдужих долучитися до участі в акції, що проводить волонтерська громадська організація «Разом».
Триває акція "Добро жменями"


Новини наших сайтів
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

Питання для обговорення: теоретико-методичні засади формування системи державного управління та місцевого самоврядування; державна політика у сферах державного, регіонального і галузевого управління; менеджмент та адміністрування в державних органах влади й місцевого самоврядування; інформаційно-технологічне забезпече [...]
Запрошуємо Вас до участі у роботі науково-методичного семінару «Державне управління та місцеве самоврядування: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення».
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

27 квітня 2017 року на базі НН інститут економіки та бізнес освіти відбулось секційне засідання з економічних наук Десятої Всеукраїнської студентської наукової конференції з міжнародною участю «НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ. УМАНЬ ‒ 2017». Захід відкрила заступник директора інституту з наукової роботи, доцент Людмила Чвертко, яка приві [...]
Секційне засідання Десятої Всеукраїнської студентської наукової конференції
28.04
Факультет української філології

Здавна українці  з трепетом ставилися до відходу зимових холодів і настання тепла. Саме тому співробітники науково-дослідної лабораторії «Етнологія Черкаського краю» (керівник – кандидат педагогічних наук, професор Наталія Сивачук) підготували та інсценізували зі студентами І курсу факультету української філології фоль [...]
Як студенти-філологи весну закликали
28.04
Факультет української філології

26 квітня 2017 року на факультеті української філології кандидат філологічних наук, викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Поліщук Леся Борисівна провела відкрите заняття з історії зарубіжної літератури на тему «Література доби Відродження. Епоха Відродження в Англії, Франції. Вільям Шекспір – геній епох [...]
Відкрите заняття
28.04
Історичний факультет

Професорсько-викладацький склад та студентство факультету вітає з ювілейним Днем народження аспірант та викладач кафедри історії України Опацького Ігоря Юрійовича! [...]
Професорсько-викладацький склад та студентство факультету вітає з ювілейним Днем народження Опацького Ігоря Юрійовича!
28.04
Факультет української філології

Нещодавно за сприяння керівництва Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки мережі «Учбова книга»відбулась серія творчих зустрічей Марини Павленко у школах та бібліотеках міста Херсон. Марина Павленко завітала до херсонських шкіл (№ 13, № 24, № 27, № 33), навчально-вихованого комплексу № 7 та до гімназій № 6, [...]
Вісті з Херсонщини
28.04
Бібліотека університету

26 квітня в читальному залі №1 відбулася зустріч із науковцями УДПУ імені Павла Тичини, які майстерно володіють поетичним словом. Співробітники бібліотеки, учасники клубу «Бійці мистецтва» та студенти нашого вишу мали  прекрасну можливість познайомитись із творчим доробком Анатолія Карасевича, декана історичного факультет [...]
Творча зустріч з науковцями-поетами
28.04
Студентський портал

У світі, де час – це гроші, кожна секунда коштує не тільки мільйонів, а й нервів. Кожного хвилює питання: чи можна встигнути зробити все заплановане, не втративши нічого? Перед вами – секрети вдалого тайм-менджменту, які допоможуть зосередитися на важливих справах та досягнути поставленої мети. 1. Час є завжди. Розставляйте пріо [...]
25 дієвих порад: як встигнути все!
28.04
Природничо-географічний факультет

20 квітня в рамках благодійної акції «Мистецтво заради миру» відбувся загальноуніверситетський танцювальний марафон «Ми – українці!». Марафон проводився за ініціативи студентської ради і був приурочений до Міжнародного дня танцю, який відзначається 29 квітня. Участь у цьогорічному танцювальному марафоні взяли студенти пр [...]
Танцювальний марафон «Ми – українці!
28.04
Природничо-географічний факультет

26 квітня біля пам’ятника жертвам Чорнобиля відбувся мітинг пам’яті з нагоди 31-ої річниці Чорнобильської катастрофи. Спільно із членами громадської організації «Союз Чорнобиль України», керівництвом міста, представниками волонтерських організацій, працівниками установ та підприємств міста представники нашого факультету [...]
Річниця Чорнобильської катастрофи
28.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність”Психологія”
28.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

21 квітня на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено науково-методичний семінар «Новітні інформаційні технології в бізнесі, освіті», на якому обговорювалися сучасні тенденції запровадження і використання корпоративних інформаційних систем в бізнесі та освітній сфері. В рамках семінар [...]
Науково-методичний семінар «Новітні інформаційні технології в бізнесі, освіті»
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

25 квітня 2017 року відбувся науково-методичний семінар на тему: «Ціноутворення: фінансові та маркетингові аспекти», який був організований кафедрою маркетингу та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти. На семінар були запрошені представник видавничо-поліграфічного центру «Візаві» Юлія [...]
Все про ціноутворення і навіть більше
28.04
Факультет фізики, математики та інформатики

26 квітня, 31 рік тому о 1 годині ночі 23 хвилини 40 секунд, коли всі спали безтурботним сном, над четвертим реактором Чорнобильської АЕС несподівано розірвало нічну темряву велетенське полум'я. Наша країна вперше зустрілася з такою грізною силою, як ядерна енергія, що вийшла з-під контролю. Сталася одна з найпотужніших техногенних [...]
чорнобильська катастрофа




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Вимоги до анотування наукового тексту та зразки анотацій


Анотування наукового тексту

Анотація наукового тексту – це скорочений виклад змісту первинного документа з основними фактичними відомостями і висновками. Вона має повну змістову й частково формальну залежність від первинного документа. Анотацію наукового тексту розглядають як інтегральну модель документа, семантичні особливості якого подаються в максимально ущільненому вигляді без інтерпретації чи критичних зауважень. Анотація наукового тексту подає основні відомості й висновки, потрібні для початкового ознайомлення з документом.

Обсяг анотації для заміток і коротких повідомлень – 500 друкованих знаків, для більшості статей – 1000, для документів великого обсягу – 2500 друкованих знаків. Рекомендований середній обсяг анотації наукового тексту – 850 знаків (приблизно 0,5 сторінки формату А-4 через 1,5 інтервали).

Анотація подається паралельно українською, російською та англійською мовами.

Зразки анотацій наукових текстів

Горбань О. Управління взаємодією навчальних закладів різного рівня у навчально-виховному комплексі / О. Горбань, В. Огаренко, О. Тягушева // Освіта і управління. – 2008. – № 2–3. – С. 64–69.

Розглянуто реалізацію механізмів управління безперервним навчанням особистості у конкретному вищому навчальному закладі приватної форми власності в межах широкого Навчально-наукового комплексу, до складу якого входять навчальні та наукові заклади різного рівня і різної форми власності. Окреслено основні завдання Комплексу, заснованого Класичним приватним університетом (Гуманітарним університетом «ЗІДМУ»), до складу якого входять 10 ВНЗ ІІІ–ІV р.а. та 18 ВНЗ І–ІІ р.а., 122 ЗНЗ, 4 ПТНЗ, 3 наукові заклади. Охарактеризовано важелі якісної підготовки фахівців усіх рівнів, а саме: забезпечення закладу висококваліфікованим науково-педагогічним персоналом; розширення спектра спеціальностей, за якими ведеться підготовка спеціалістів; надання пільг в оплаті за навчання випускникам закладів освіти – членів Науково-освітнього комплексу; демократична, раціональна і ефективна система управління Комплексом. Розкрито форми взаємодії учасників Комплексу, роль науково-методичної ради Комплексу, на засіданнях якої обговорюються певні питання з організації і забезпечення навчальної роботи у класах Гуманітарного університету та професійно-орієнтаційної роботи. Як яскравий приклад успішної діяльності Комплексу подано дані про динаміку зростання чисельності учасників Комплексу і кількості вступників на перший і старші курси університету з навчальних закладів – учасників Комплексу в 1999–2007 рр., а також дані про навчання співробітників закладів – учасників Комплексу – в магістратурі та аспірантурі університету.

Бех І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Бех // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 3–4. – С. 53–70.

Зазначено, що виховний процес має бути відкритим до гуманістичних ідей суміжних із педагогікою наукових сфер. Розкрито розвивальні можливості психомаяків як наукових орієнтирів доцільної організації виховного процесу. Акцентовано увагу на: ефект ціннісної цілісності у вихованні особистості; статусні відмінності вихованців як мотивів опору особистісному вдосконаленню; почуття власної зверхності як спонука до образи іншого; піклування дорослих про вихованця – два розвивальні наслідки; моральна мужність в особистісному становленні вихованця; особистісні надбання вихованця як критерій його суспільної затребуваності; тотальна згода у спілкуванні вихованців як перешкода їхньому особистісному розвитку; позиція Я-сильний, Я-слабкий у поведінці вихованця; ціннісні орієнтації вихованців у діяльності педагога; емоційно-поведінкове відхилення вихованця – показники орієнтування; плодотворна рефлексія вихованця в намаганнях педагога; емоційно-енергетичне переймання у виховному процесі; розпач у корекційно-запобіжному заломленні; обіцянка й відмова як виховні прийоми.

Бурдун В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання / В. Бурдун // Рідна школа. – 2008. – № 11. – С. 34–36.

Розглянуто проблему формування культури праці в учнів сучасної школи. З’ясовано зміст поняття «культура праці». Охарактеризовано основні елементи культури праці учнів, а саме: формування в учнів необхідного мінімуму загальнонаукових, загальнотехнічних і спеціальних знань; чітка організація процесу праці й робочого місця; вміння учнів раціонально планувати свою працю; оволодіння учнями практичними вміннями й навичками для виконання трудових операцій; прагнення до якісного виконання роботи; неухильне виконання вимог техніки безпеки, виробничої санітарної й особистої гігієни; бережливе ставлення учнів до обладнання, інструментів і матеріалу; естетичність результатів трудової діяльності; естетика виробничого інтер’єру; культура стосунків у колективі учнів; графічна грамотність учнів; культура мовлення учнів. Визначаючи формування культури праці як одну з головних умов становлення підростаючої особистості, наголошено, що у цьому складному процесі виявляються й розвиваються творчі та естетичні здібності учнів, цілеспрямовано збагачуються їхні загальнотеоретичні, загальнотехнічні й спеціальні знання, уміння й навички, відкриваються нові можливості для формування професійної майстерності, винахідницької діяльності.

Князян М. Роль самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян // Рідна школа. – 2008. – № 12. – С. 10–13.

Висвітлено питання вивчення ролі самостійно-дослідницької діяльності в професійній підготовці вчителів іноземних мов із урахуванням компетентнісного підходу. З огляду на узагальнення наукових позицій щодо ключових компетентностей сучасного фахівця, переосмислення їх крізь призму підготовки вчителя іноземних мов, подано узагальнене уявлення про систему цих компетентностей, до якої належать науково-пізнавальна, саморозвитку, професійна, комунікативна, полікультурна, соціальна, інформаційно-технологічна компетентності. Окреслено структурно-логічну схему компетентності педагога: знання; пізнавальні вміння й навички; практичні вміння й навички; ставлення; емоції, цінності та етичні норми, мотивація. В світлі проекції цієї структурно-логічної схеми у площину професійної підготовки вчителя іноземних мов запропоновано авторський варіант визначення складу кожної з вище названих компетенцій. Розглянуто самостійно-дослідницьку діяльність студентів як пізнавальну діяльність творчого характеру, яка сприяє розвитку методологічної функціональності особистості, її системного критичного мислення, володіння технікою рефлексивного самопізнання, високою процесуальною спроможністю ефективної реалізації пошукових стратегій. Розкрито потенціал самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов в її методологічній, функціональній, процесуальній та змістовій спроможності оптимізаційного впливу на розвиток кожної з компетентностей майбутнього педагога.


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.