Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Вимоги до анотування наукового тексту та зразки анотацій - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
24.07
Факультет іноземних мов

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини окрім якісних знань надає можливість для розвитку і самореалізації студентів. В університеті діють різні програми академічної мобільності, які дозволяють студентам не лише навчатись за кордоном, а й подорожувати і знайомитись з новими людьми. У другому семест [...]
НАВЧАННЯ В ЛЄШНО : І ЗНОВУ НОВІ МОЖЛИВОСТІ
24.07
Історичний факультет

Розклад проведення консультацій та вступних випробувань при вступі на освітній ступінь «магістр» [...]
Розклад вступних випробувань для вступників на освітній ступінь "Магістр"
24.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Шановні абітурієнти! В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини офіційно оголошена вартість навчання на 2017-2018 н.р.    Спеціальності:     денна форма навчання: бакалаври […] [...]
УДПУ МАЄ НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ЗА НАВЧАННЯ СЕРЕД ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РЕГІОНУ
24.07
Студентський портал

Молодіжна дипломатична подія, де близько 100 молодих людей, спілкуватимуться, дискутуватимуть і співпрацюватимуть з відомими дипломатами, бізнесменами, аналітиками та журналістами з приводу конкретних тем. Де: Чернігів, Україна Коли: 28-29 липня Дедлайн подачі: 26.07.2017 Вартість: безкоштовно Молодіжний дипломатичний форум (Youth Di [...]
Молодіжний дипломатичний форум від GAVA
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Цього року осінні канікули були не лише в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Студенти факультету соціальної та психологічної освіти, також отримали можливість відпочити від навчання, поїхавши на осінні зміни в дитячий оздоровчий табір «Артек-Буковель». Під час трьохтижневої «відпустки» ми, студенти, вдосконалювал [...]
ОСІННІ ЗМІНИ В ДИТЯЧОМУ ОЗДОРОВЧОМУ ТАБОРІ «АРТЕК-БУКОВЕЛЬ»
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти! В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини офіційно оголошена вартість навчання на 2017-2018 н.р. Спеціальності:  денна форма навчання: бакалаври – 7320 грн. магістри – 8700 грн. заочна форма навчання: бакалаври – 5600 грн. магістри – 8700 грн. Таким чином, Уманський державний педаг [...]
УДПУ МАЄ НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ЗА НАВЧАННЯ СЕРЕД ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РЕГІОНУ
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти, випускники коледжів, училищ! Інформуємо, вас, що 24 липня (о 18.00) закінчується прийом документів за освітньо-кваліфікаційним рівень «Бакалавр» на денну та заочну форми навчання на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «Молодший спеціаліст». Вступні випробування проходитимуть із 25 липня по 31 липн [...]
ДО УВАГИ ВСТУПНИКІВ НА БАЗІ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ «МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ»
23.07
Інститут економіки та бізнес-освіти

The post Запрошуємо на батьківські збори appeared first on Інститут економіки та бізнес-освіти. [...]
Запрошуємо на батьківські збори
23.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини в розпалі вступна кампанія. Абітурієнти активно щодня подають заяви та документи на різні освітні програми. […] [...]
АБІТУРІЄНТИ ОБИРАЮТЬ УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ
23.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Я, Киргиз Любов Дмитрівна, студентка факультету соціальної та психологічної освіти, проходила державну практику в УДЦ «Молода гвардія», а саме у таборі «Зоряний». Під час проходження практики здобула досвід, який я впевнена знадобиться у майбутній професійній діяльності. У таборі було дуже цікаво тим, що всі заходи в межах од [...]
УДЦ «МОЛОДА ГВАРДІЯ» – МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ
22.07
Факультет фізичного виховання

З 14 по 16 липня в місті Пловдив, Болгарія пройшов чемпіонат Європи з веслування на байдарках і каное, куди з’їхались найкращі спортсмени–веслувальники з усієї Європи. Участь у чемпіонаті взяла і збірна команда України в складі якої була студентка факультету фізичного виховання Уманського державного педагогічного універси [...]
СТУДЕНТКА ФФВ ВЗЯЛА УЧАСТЬ У ЧЕМПІОНАТІ ЄВРОПИ З ВЕСЛУВАННЯ НА БАЙДАРКАХ І КАНОЕ
22.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Факультет соціальної та психологічної освіти  ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ Рівень вищої освіти “бакалавр” 053 Психологія 231 Соціальна робота Рівень вищої освіти “магістр” 053 Психологія 011 Науки про освіту (педагогіка вищої школи)  073 Менеджмент ( [...]
Перелік спеціальностей факультету соціальної та психологічної освіти
22.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Дитинство — це коли жовтий колір — яскраво-жовтий, дерева  — живі велетні, а до місяця можна доторкнутися рукою, коли серед друзів є невидимий хлопчик, а під ліжком явно хтось живе.  Саме такими словами керуються студенти 15-тої групи під час проходження своєї літньої практики. Всі ми були маленькими дітьми, які завжди фант [...]
Практика студентів першого курсу 15-тої групи продовжується у центрі дозвілля та відпочинку «Барвограй»
22.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

До уваги абітурієнтів! Пропонуємо ознайомитися із відповідями на найпоширеніші запитання щодо реєстрації електронних кабінетів вступників та подання заяв, які підготували Міністерство освіти та науки України та […] [...]
НАЙПОШИРЕНІШІ ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ ЕЛЕКТРОННИХ КАБІНЕТІВ ТА ПОДАННЯ ЗАЯВ
21.07
Інститут економіки та бізнес-освіти

Навчально-науковий інститут економіки та бізнес-освіти запрошує Вас взяти участь у конкурсі на МІСЦЯ ДЕРЖАВНОГО ЗАМОВЛЕННЯ за спеціальностями: 051 Економіка (Максимум 5 місць) 071 Облік і оподаткування (Максимум 10 місць) 072 Фінанси, банківська справа та страхування (Максимум 10 місць) 073 Менеджмент (Максимум 13 місць) 075 Маркетинг [...]
Увага! Місця державного замовлення





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Вимоги до анотування наукового тексту та зразки анотацій


Анотування наукового тексту

Анотація наукового тексту – це скорочений виклад змісту первинного документа з основними фактичними відомостями і висновками. Вона має повну змістову й частково формальну залежність від первинного документа. Анотацію наукового тексту розглядають як інтегральну модель документа, семантичні особливості якого подаються в максимально ущільненому вигляді без інтерпретації чи критичних зауважень. Анотація наукового тексту подає основні відомості й висновки, потрібні для початкового ознайомлення з документом.

Обсяг анотації для заміток і коротких повідомлень – 500 друкованих знаків, для більшості статей – 1000, для документів великого обсягу – 2500 друкованих знаків. Рекомендований середній обсяг анотації наукового тексту – 850 знаків (приблизно 0,5 сторінки формату А-4 через 1,5 інтервали).

Анотація подається паралельно українською, російською та англійською мовами.

Зразки анотацій наукових текстів

Горбань О. Управління взаємодією навчальних закладів різного рівня у навчально-виховному комплексі / О. Горбань, В. Огаренко, О. Тягушева // Освіта і управління. – 2008. – № 2–3. – С. 64–69.

Розглянуто реалізацію механізмів управління безперервним навчанням особистості у конкретному вищому навчальному закладі приватної форми власності в межах широкого Навчально-наукового комплексу, до складу якого входять навчальні та наукові заклади різного рівня і різної форми власності. Окреслено основні завдання Комплексу, заснованого Класичним приватним університетом (Гуманітарним університетом «ЗІДМУ»), до складу якого входять 10 ВНЗ ІІІ–ІV р.а. та 18 ВНЗ І–ІІ р.а., 122 ЗНЗ, 4 ПТНЗ, 3 наукові заклади. Охарактеризовано важелі якісної підготовки фахівців усіх рівнів, а саме: забезпечення закладу висококваліфікованим науково-педагогічним персоналом; розширення спектра спеціальностей, за якими ведеться підготовка спеціалістів; надання пільг в оплаті за навчання випускникам закладів освіти – членів Науково-освітнього комплексу; демократична, раціональна і ефективна система управління Комплексом. Розкрито форми взаємодії учасників Комплексу, роль науково-методичної ради Комплексу, на засіданнях якої обговорюються певні питання з організації і забезпечення навчальної роботи у класах Гуманітарного університету та професійно-орієнтаційної роботи. Як яскравий приклад успішної діяльності Комплексу подано дані про динаміку зростання чисельності учасників Комплексу і кількості вступників на перший і старші курси університету з навчальних закладів – учасників Комплексу в 1999–2007 рр., а також дані про навчання співробітників закладів – учасників Комплексу – в магістратурі та аспірантурі університету.

Бех І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Бех // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 3–4. – С. 53–70.

Зазначено, що виховний процес має бути відкритим до гуманістичних ідей суміжних із педагогікою наукових сфер. Розкрито розвивальні можливості психомаяків як наукових орієнтирів доцільної організації виховного процесу. Акцентовано увагу на: ефект ціннісної цілісності у вихованні особистості; статусні відмінності вихованців як мотивів опору особистісному вдосконаленню; почуття власної зверхності як спонука до образи іншого; піклування дорослих про вихованця – два розвивальні наслідки; моральна мужність в особистісному становленні вихованця; особистісні надбання вихованця як критерій його суспільної затребуваності; тотальна згода у спілкуванні вихованців як перешкода їхньому особистісному розвитку; позиція Я-сильний, Я-слабкий у поведінці вихованця; ціннісні орієнтації вихованців у діяльності педагога; емоційно-поведінкове відхилення вихованця – показники орієнтування; плодотворна рефлексія вихованця в намаганнях педагога; емоційно-енергетичне переймання у виховному процесі; розпач у корекційно-запобіжному заломленні; обіцянка й відмова як виховні прийоми.

Бурдун В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання / В. Бурдун // Рідна школа. – 2008. – № 11. – С. 34–36.

Розглянуто проблему формування культури праці в учнів сучасної школи. З’ясовано зміст поняття «культура праці». Охарактеризовано основні елементи культури праці учнів, а саме: формування в учнів необхідного мінімуму загальнонаукових, загальнотехнічних і спеціальних знань; чітка організація процесу праці й робочого місця; вміння учнів раціонально планувати свою працю; оволодіння учнями практичними вміннями й навичками для виконання трудових операцій; прагнення до якісного виконання роботи; неухильне виконання вимог техніки безпеки, виробничої санітарної й особистої гігієни; бережливе ставлення учнів до обладнання, інструментів і матеріалу; естетичність результатів трудової діяльності; естетика виробничого інтер’єру; культура стосунків у колективі учнів; графічна грамотність учнів; культура мовлення учнів. Визначаючи формування культури праці як одну з головних умов становлення підростаючої особистості, наголошено, що у цьому складному процесі виявляються й розвиваються творчі та естетичні здібності учнів, цілеспрямовано збагачуються їхні загальнотеоретичні, загальнотехнічні й спеціальні знання, уміння й навички, відкриваються нові можливості для формування професійної майстерності, винахідницької діяльності.

Князян М. Роль самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян // Рідна школа. – 2008. – № 12. – С. 10–13.

Висвітлено питання вивчення ролі самостійно-дослідницької діяльності в професійній підготовці вчителів іноземних мов із урахуванням компетентнісного підходу. З огляду на узагальнення наукових позицій щодо ключових компетентностей сучасного фахівця, переосмислення їх крізь призму підготовки вчителя іноземних мов, подано узагальнене уявлення про систему цих компетентностей, до якої належать науково-пізнавальна, саморозвитку, професійна, комунікативна, полікультурна, соціальна, інформаційно-технологічна компетентності. Окреслено структурно-логічну схему компетентності педагога: знання; пізнавальні вміння й навички; практичні вміння й навички; ставлення; емоції, цінності та етичні норми, мотивація. В світлі проекції цієї структурно-логічної схеми у площину професійної підготовки вчителя іноземних мов запропоновано авторський варіант визначення складу кожної з вище названих компетенцій. Розглянуто самостійно-дослідницьку діяльність студентів як пізнавальну діяльність творчого характеру, яка сприяє розвитку методологічної функціональності особистості, її системного критичного мислення, володіння технікою рефлексивного самопізнання, високою процесуальною спроможністю ефективної реалізації пошукових стратегій. Розкрито потенціал самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов в її методологічній, функціональній, процесуальній та змістовій спроможності оптимізаційного впливу на розвиток кожної з компетентностей майбутнього педагога.


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.