Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Вимоги до анотування наукового тексту та зразки анотацій - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
17.01
Майстер-клас для іноземних студентів «Зимова казка»
17 січня 2017р. на факультеті фізики, математики та інформатики (корпус №2, 318 ауд.) відбудеться майстер-клас із квілінгу для іноземних студентів «Зимова казка».
Майстер-клас для іноземних студентів «Зимова казка»
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
16.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Я, Згуладзе Вікторія Андріївна, проходила  практику в УДЦ « Молода гвардія», а саме у таборі «Зоряний». Будівля «Зоряного» була збудована у 1972 році. Перед корпусом встановлена скульптура «Зоряного хлопчика», яка є символом цього табору. Під час проходження практики я брала активну участь у створенні виховного середовища для [...]
ПРАКТИКА В УДЦ « МОЛОДА ГВАРДІЯ» – ЦЕ НОВИЙ ДОСВІД ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ
16.01
Факультет мистецтв

Шановні абітурієнти! Кафедра інструментального виконавства (завідувач кафедри – професор, кандидат мистецтвознавства, заслужений діяч мистецтв України Бай Юрій Миколайович) факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошує на навчання у 2017 році за освітньо-кваліфікаційним [...]
КАФЕДРА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ
14.01
Факультет мистецтв

Шановні абітурієнти! Кафедра образотворчого мистецтва (завідувач кафедри – кандидат педагогічних наук, доцент Музика Ольга Яношівна) факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошує на навчання у 2017 році за освітньо-кваліфікаційними рівнями «Бакалавр» та «Магістр». Контак [...]
КАФЕДРА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ
14.01
Студентський портал

Нехай грає і переливається вогниками пухнаста ялинка! Нехай приємно шелестять упаковки нових подарунків! Нехай ллється музика і гуркочуть новорічні феєрверки! З Старим Новим роком! Нехай здійсняться всі ваші бажання і мрії. З повагою, Студрада УДПУ [...]
Вітаємо зі Старим Новим роком!
13.01
Студентський портал

13 січня в Україні святкують Щедрий вечір – вечір напередодні Старого Нового року. За християнським календарем – це також день преподобної Меланії. У ніч з 13 на 14 січня відзначається Старий Новий рік. Традиція відзначати Старий Новий рік пов’язана з розбіжністю двох календарів: юліанського календаря “старого стилю” і григо [...]
А що знаєш ти про Щедрий вечір або Свято Меланії?
13.01
Бібліотека університету

На сайті з’явилися нові надходження до фондів бібліотеки за грудень 2016 року.  Нові надходження [...]
Нові надходження до бібліотеки
13.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Сьогодні в Україні працюють сотні вищих навчальних закладів. Як же зробити правильний вибір? Зрозуміло, найголовніший критерій – наявність у ВНЗ спеціальності, що Вас цікавить. Але і тут все непросто. Звичайно, якщо людина з дитинства мріяла стати хірургом, їй пряма дорога в медичний. А якщо ІТ-спеціалістом або маркетологом? Т [...]
УДПУ Ваш орієнтир на успішне майбутнє!
13.01
Науковий портал

Відповідно до програми освітнього обміну між Міністерством освіти і науки України та Міністерством людських ресурсів Угорщини на 2016-2018 роки Угорська сторона надає стипендії для українських студентів для навчання в Угорщині відповідно до такого розподілу: 40 стипендій за бакалаврськими та магістерськими програмами за гума [...]
Угорщина надає стипендії на навчання на 2017-2018 академічний рік
13.01
Факультет фізики, математики та інформатики

Колектив факультету фізики, математики та інформатики від усієї душі вітає зі Старим Новим роком і бажає, щоб всі привітання і побажання, отримані раніше, подвоїлися! Ще раз згадайте новорічні бажання, щоб вони напевно справдилися, і привітайте з Новим роком усіх, кого не встигли привітати в новорічну ніч! [...]
Вітаємо Зі Старим Новим РокоМ!!!
13.01
Факультет професійної та технологічної освіти

  [...]
Плата за навчання
13.01
Факультет фізики, математики та інформатики

Що обумовлює вибір людиною тієї або іншої професії? На практиці виявляється, що нахили враховуються в останню чергу, а от думка батьків впливає в першу чергу. Чи варто слухати батьків при виборі професії? 1) Варто. Але це має бути професія, яка цікава саме цій людині. Проте молодь, як правило, опиняється перед вибором професії в т [...]
Як не помилитись у виборі своєї дороги, щоб бути щасливим у праці?
13.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Напередодні Нового року (за старим стилем 13 січня) в Україні відзначають Щедрий вечір. Цим самим завершувався період «Святих вечорів», який тривав з 6 до 12 січня, коли не годилося виконувати господарську роботу. Протягом цього тижня люди влаштовували святкові застілля, ходили один до одного в гості. У день 13 січня українці почи [...]
13 січня – Щедрий Вечір та свято Маланки
12.01
Природничо-географічний факультет

У щільному ряду Новорічних та Різдвяних свят не перестаєш надіятись на диво. Щиру віру у серці, що у новорічні свята чудеса обов’язково збуваються, мають діти. Чудовий сюрприз вихованцям Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Пролісок» зробили студенти, аспіранти та викладачі природничо-географічного факультету У [...]
Подарунки дітям з обмеженими можливостями
12.01
Факультет мистецтв

Шановні абітурієнти! Кафедра музикознавства та вокально-хорових дисциплін (завідувач кафедри – заслужений працівник культури України, доцент Семенчук Василь Васильович) факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошує на навчання у 2017 році за освітньо-кваліфікаційними рів [...]
КАФЕДРА МУЗИКОЗНАВСТВА ТА ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ
12.01
Науковий портал

Шановні науковці, аспіранти, студенти! З 20 по 22 квітня 2017 року на базі Черкаського державного технологічного університету буде проходити Всеукраїнська науково-практична конференція “ Наука України – погляд молодих учених крізь призму сучасності ”. Метою конференції є всебічне сприяння науково-дослідній роботі, винахідни [...]
Всеукраїнська науково-практична конференція “Наука України – погляд молодих учених крізь призму сучасності”




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Вимоги до анотування наукового тексту та зразки анотацій


Анотування наукового тексту

Анотація наукового тексту – це скорочений виклад змісту первинного документа з основними фактичними відомостями і висновками. Вона має повну змістову й частково формальну залежність від первинного документа. Анотацію наукового тексту розглядають як інтегральну модель документа, семантичні особливості якого подаються в максимально ущільненому вигляді без інтерпретації чи критичних зауважень. Анотація наукового тексту подає основні відомості й висновки, потрібні для початкового ознайомлення з документом.

Обсяг анотації для заміток і коротких повідомлень – 500 друкованих знаків, для більшості статей – 1000, для документів великого обсягу – 2500 друкованих знаків. Рекомендований середній обсяг анотації наукового тексту – 850 знаків (приблизно 0,5 сторінки формату А-4 через 1,5 інтервали).

Анотація подається паралельно українською, російською та англійською мовами.

Зразки анотацій наукових текстів

Горбань О. Управління взаємодією навчальних закладів різного рівня у навчально-виховному комплексі / О. Горбань, В. Огаренко, О. Тягушева // Освіта і управління. – 2008. – № 2–3. – С. 64–69.

Розглянуто реалізацію механізмів управління безперервним навчанням особистості у конкретному вищому навчальному закладі приватної форми власності в межах широкого Навчально-наукового комплексу, до складу якого входять навчальні та наукові заклади різного рівня і різної форми власності. Окреслено основні завдання Комплексу, заснованого Класичним приватним університетом (Гуманітарним університетом «ЗІДМУ»), до складу якого входять 10 ВНЗ ІІІ–ІV р.а. та 18 ВНЗ І–ІІ р.а., 122 ЗНЗ, 4 ПТНЗ, 3 наукові заклади. Охарактеризовано важелі якісної підготовки фахівців усіх рівнів, а саме: забезпечення закладу висококваліфікованим науково-педагогічним персоналом; розширення спектра спеціальностей, за якими ведеться підготовка спеціалістів; надання пільг в оплаті за навчання випускникам закладів освіти – членів Науково-освітнього комплексу; демократична, раціональна і ефективна система управління Комплексом. Розкрито форми взаємодії учасників Комплексу, роль науково-методичної ради Комплексу, на засіданнях якої обговорюються певні питання з організації і забезпечення навчальної роботи у класах Гуманітарного університету та професійно-орієнтаційної роботи. Як яскравий приклад успішної діяльності Комплексу подано дані про динаміку зростання чисельності учасників Комплексу і кількості вступників на перший і старші курси університету з навчальних закладів – учасників Комплексу в 1999–2007 рр., а також дані про навчання співробітників закладів – учасників Комплексу – в магістратурі та аспірантурі університету.

Бех І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Бех // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 3–4. – С. 53–70.

Зазначено, що виховний процес має бути відкритим до гуманістичних ідей суміжних із педагогікою наукових сфер. Розкрито розвивальні можливості психомаяків як наукових орієнтирів доцільної організації виховного процесу. Акцентовано увагу на: ефект ціннісної цілісності у вихованні особистості; статусні відмінності вихованців як мотивів опору особистісному вдосконаленню; почуття власної зверхності як спонука до образи іншого; піклування дорослих про вихованця – два розвивальні наслідки; моральна мужність в особистісному становленні вихованця; особистісні надбання вихованця як критерій його суспільної затребуваності; тотальна згода у спілкуванні вихованців як перешкода їхньому особистісному розвитку; позиція Я-сильний, Я-слабкий у поведінці вихованця; ціннісні орієнтації вихованців у діяльності педагога; емоційно-поведінкове відхилення вихованця – показники орієнтування; плодотворна рефлексія вихованця в намаганнях педагога; емоційно-енергетичне переймання у виховному процесі; розпач у корекційно-запобіжному заломленні; обіцянка й відмова як виховні прийоми.

Бурдун В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання / В. Бурдун // Рідна школа. – 2008. – № 11. – С. 34–36.

Розглянуто проблему формування культури праці в учнів сучасної школи. З’ясовано зміст поняття «культура праці». Охарактеризовано основні елементи культури праці учнів, а саме: формування в учнів необхідного мінімуму загальнонаукових, загальнотехнічних і спеціальних знань; чітка організація процесу праці й робочого місця; вміння учнів раціонально планувати свою працю; оволодіння учнями практичними вміннями й навичками для виконання трудових операцій; прагнення до якісного виконання роботи; неухильне виконання вимог техніки безпеки, виробничої санітарної й особистої гігієни; бережливе ставлення учнів до обладнання, інструментів і матеріалу; естетичність результатів трудової діяльності; естетика виробничого інтер’єру; культура стосунків у колективі учнів; графічна грамотність учнів; культура мовлення учнів. Визначаючи формування культури праці як одну з головних умов становлення підростаючої особистості, наголошено, що у цьому складному процесі виявляються й розвиваються творчі та естетичні здібності учнів, цілеспрямовано збагачуються їхні загальнотеоретичні, загальнотехнічні й спеціальні знання, уміння й навички, відкриваються нові можливості для формування професійної майстерності, винахідницької діяльності.

Князян М. Роль самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян // Рідна школа. – 2008. – № 12. – С. 10–13.

Висвітлено питання вивчення ролі самостійно-дослідницької діяльності в професійній підготовці вчителів іноземних мов із урахуванням компетентнісного підходу. З огляду на узагальнення наукових позицій щодо ключових компетентностей сучасного фахівця, переосмислення їх крізь призму підготовки вчителя іноземних мов, подано узагальнене уявлення про систему цих компетентностей, до якої належать науково-пізнавальна, саморозвитку, професійна, комунікативна, полікультурна, соціальна, інформаційно-технологічна компетентності. Окреслено структурно-логічну схему компетентності педагога: знання; пізнавальні вміння й навички; практичні вміння й навички; ставлення; емоції, цінності та етичні норми, мотивація. В світлі проекції цієї структурно-логічної схеми у площину професійної підготовки вчителя іноземних мов запропоновано авторський варіант визначення складу кожної з вище названих компетенцій. Розглянуто самостійно-дослідницьку діяльність студентів як пізнавальну діяльність творчого характеру, яка сприяє розвитку методологічної функціональності особистості, її системного критичного мислення, володіння технікою рефлексивного самопізнання, високою процесуальною спроможністю ефективної реалізації пошукових стратегій. Розкрито потенціал самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов в її методологічній, функціональній, процесуальній та змістовій спроможності оптимізаційного впливу на розвиток кожної з компетентностей майбутнього педагога.


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.