Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Список статтей - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Список статтей

  1. Андріуца О. В. ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ – ШЛЯХ ДО ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
  2. Антепа Ю.Г. РОЗВИТОК ТА СТАНОВЛЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
  3. Антонюк В.А ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.
  4. Архіпова О.М. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ ТА СТУДЕНТІВ
  5. Атаджанова Т. Г. ФОРМУВАННЯ БАЗОВОГО ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ ПРИ ВИВЧЕНІ ІНФОРМАТИКИ В ШКОЛІ
  6. Балан О.М. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
  7. Балдін І.С. ELECTRONIC BOOKS
  8. Барвінок М.В. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В 12-РІЧНІЙ ШКОЛІ
  9. Bohudlov Oleksandr DAS STUDIUM DER SOFTWARE DER SYSTEME GPS
  10. Бортник Т.О. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ХІМІЇ
  11. Бойко Л.О ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КЛАСАХ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ
  12. Цапійчук Р.А. ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «ГІДРОСФЕРА» У ШКОЛІ
  13. Чайківський Н.М. КОМП’ЮТЕРНА СИСТЕМА ОБРОБКИ АУДІО-ДАНИХ
  14. Цвігун С.В. НОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКА
  15. Демченко Д.І. ВПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ У НАЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
  16. Дикий І.С КОМП’ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
  17. Добровецька Ю.І. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
  18. Єжаченко Л. ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРЕДМЕТА «ФІЗИКА ТА АСТРОНОМІЯ»
  19. Фареній С.П. ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В БІОЛОГІЇ
  20. Фролова Надія КОМП'ЮТЕРИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
  21. Годованюк О.О ФОРМУВАННЯ АРХІВНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ
  22. Гончарук А. ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  23. Гончарук І.С. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
  24. Кабанов В.М. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ШКОЛІ
  25. Гуржій О.Д. ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У ПОШУКОВО-ДОСЛІДНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
  26. Жушман А.С. ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЇ НЕБЕЗПЕЧНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ MS EXCEL
  27. Качурівська Л.П. ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НА РОЗВИТОК МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ
  28. Карпенко Т.С. НАВЧАННЯ ОСНОВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ. ГЕОМЕТРИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПЛОСКИХ ЛІНІЙНИХ ЗОБРАЖЕНЬ
  29. Кобильчак Н.М СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ
  30. Колотило Н.Б. ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE MAPS НА ВЛАСНОМУ WEB-САЙТІ
  31. Коваленко Ю.Ю. КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПАТРІОТИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  32. Коврига Т.О., Кузьменко І.Б. ПРОБЛЕМИ КОМП'ЮТЕРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТІ
  33. Кравчук А.А. ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ
  34. Кравчук А.А. ПРОГАЛИНИ У ЗНАННЯХ УЧНІВ З ІНФОРМАТИКИ ТА ЇХ ЛІКВІДАЦІЯ
  35. Кравчук А.А ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
  36. Кузьменко А.М. МЕТОДИКА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДОКУМЕНТУВАННЯ ТА ПІДГОТОВКИ ТЕКСТОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
  37. Кузема Б.В. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ СТВОРЕННЯ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ В КУРСІ «WEB-ТЕХНОЛОГІЇ »
  38. Лоза Г. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
  39. Малишевський І.О. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ КОМП‘ЮТЕРНО-ОРІЕНТОВНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИЦІ
  40. Малярчук Р.О. ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТВОРЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У НАВЧАННІ
  41. Паюк Г.Б РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
  42. Мазур І.Ю.,Смаровоз К.Р. КОМП’ЮТЕРИ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
  43. Мельничук В.В. ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДІЛОВИХ ІГОР З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
  44. Паращук Н.О. КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
  45. Моргун К.В. ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ДЛЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  46. Ms. Iryna Zhmud ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНТЕРНЕТ РЕСУРСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІН З НАПРЯМКУ «МІЖНАРОДНЕ ПРАВО»
  47. Мікулко Н.В. ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СЕРЕДНІЙ ТА ВИЩІЙ ШКОЛІ
  48. Мілохіна М.О. АСПЕКТИ СПІВПРАЦІ ПЕДАГОГА ТА КОМПЮТЕРА В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
  49. Міщенко К.В. РЕАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
  50. Нікітенко О.І. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ШКОЛЯРІВ ТА СТУДЕНТІВ
  51. Овчар Ю.П. ВПРОВАДЖЕННЯ INTERNET-РЕСУРСІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС
  52. Оверчук К.П КОМП'ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ІСТОРІЇ В ШКОЛІ
  53. Оверчук О.М. ПРОЦЕС РОЗВ’ЯЗКУ ЗАДАЧ З ПРОГРАМУВАННЯ
  54. Паламарчук Л.А. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
  55. Панченко О.В. ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
  56. Панкратенкова Д.О. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
  57. Папаїка С.В. ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ УЧНЯМИ У НАВЧАННІ
  58. Петрук А.М. ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
  59. Пею Ю. ВИКОРИСТАННЯ КОМП`ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
  60. Поліщук О.В. ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ МОДЕЛЕЙ НА УРОЦІ ФІЗИКИ
  61. Попенченко Ю.І. КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ ПРОГРАММЫ
  62. Прякудіна Наталія КОМП'ЮТЕР ЯК ЗАСІБ ОПТИМ1ЗАЦ1Ї ТА УРІЗНОМАНІТНЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
  63. Рибченко О.В. ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРА У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
  64. Ростикус І.М. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ
  65. Сахань Олена ПОЗИТИВНІ ТА НЕГАТИВНІ ВПЛИВИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА СУБ'ЄКТИ НАВЧАННЯ
  66. Салата І.М., Оверчук О.М. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ З АСТРОНОМІЇ
  67. Салікова А. О. ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРА НА УРОЦІ МАТЕМАТИКИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
  68. Салікова А.О. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
  69. Савченко М.В. МАЙБУТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОСВІТИ APPLE IPAD
  70. Савченко М.В. ОСОБЛИВОСТІ ПРОГРАМИ «INTEL® НАВЧАННЯ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО»
  71. Савчук А.М. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРА У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
  72. Середа А.С. ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
  73. Скригун К.В ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
  74. Славенський С.М. ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «КРАЇНОЗНАВСТВО»
  75. Собчук І.М. ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА – ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ
  76. Степанюк О.О. СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЕКОЛОГІЇ МІСТА ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ РОЗВИТКУ
  77. Сухомейло Т.М. МОДЕЛЮВАННЯ ЗАСОБАМИ POWER POІNT ФІЗИЧНИХ ЯВИЩ І ПРОЦЕСІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
  78. Сушньова О.І. ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕС НАВЧАННЯ
  79. Тандитний Іван ТРАДИЦІЙНІ І НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
  80. Титоренко Т.О. ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
  81. Ткачук А.В. ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
  82. Тягай І.О. ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
  83. Усатюк Я.В., Кравець І.Ф. ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ
  84. Волощук Н.В. ІНФОРМАЦІЙНІ КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ
  85. Зеленко Л.С. ПРОГРАМА «ПОБУДОВА ГРАФІКІВ ФУНКЦІЙ», ЯК ЗАСІБ ДОПОМОГИ У ЗАСВОЄННІ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.