Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Корекційна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Корекційна освіта

Напрям підготовки 6.010105 Корекційна освіта.

  • Кваліфікація, що присвоюються:

Дефектолог. Вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного.

Немає.

Профіль програми:

Студенти отримують знання про закономірності розвитку корекційної освіти та педагогічної науки в Україні, близькому зарубіжжі в галузі виховання і навчання дітей з особливими потребами, психолого-фізіологічні особливості аномальних дітей, інноваційні технології психолого-педагогічного супроводу вихованців.

Особлива увага в навчанні звертається на вивчення наукових досліджень в галузі корекційної освіти з максимальним використанням її евристичних можливостей.

Ґрунтовне освоєння навчальних дисциплін із широким застосуванням практичної підготовки, методик досліджень особливостей розвитку аномальної дитини, відповідного проектування психолого-педагогічного процесу в закладах освіти дозволяє сформувати висококваліфікованого фахівця корекційної освіти.

Фахівці здатні здійснювати диференційований та індивідуальний підхід до дітей з особливими потребами, сприяти корекції відхилень різного типу, розвитку здібностей і задатків аномальних дітей; застосовувати систему корекційно-педагогічних впливів, які ґрунтуються на національних традиціях толерантності та емпатії, педагогіці співробітництва, особистісно орієнтованому підході до аномальних дітей; проводити психолого-діагностичне обстеження дітей, аналізувати рівень аномального розвитку дитини, співпрацювати з сім'єю; планувати, організовувати і результативно здійснювати педагогічний процес в спецзакладах освіти; підвищувати власну компетентність, педагогічну майстерність.

Характерною ознакою програми професійної підготовки з напряму «Корекційна освіта (за нозологіями)» в Уманському державному педагогічному університеті є спрямованість на вирішення прикладних завдань в галузі корекційної освіти.

Загальний обсяг освітньої програми - 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі обов'язкових навчальних дисциплін - 125 кредитів, модулі дисциплін вибору факультету – 49 кредитів, модулі дисциплін вільного вибору студентів – 60 кредитів, модулі практичної підготовки – 6 кредитів.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної галузі

Ґрунтовні знання з гуманітарних, соціально-економічних, психолого-педагогічних дисциплін, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань.

Базові уявлення про:

  • сучасну методологію наукових досліджень в галузі корекційної педагогіки, спеціальної психології;
  • методи спеціальної педагогіки, спеціальної психології;
  • технології корекційної освіти, зокрема методики роботи з аномальними дітьми.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної галузі

  • уміння та навички абстрактного та креативного мислення, здатність до творчої і результативної праці в спеціальних освітніх закладах;
  • здатність застосовувати знання та розуміння для розв'язання практичних завдань в галузі корекційної освіти;
  • здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу психолого-педагогічної інформації про дітей з особливими потребами, отриманої з різних джерел;
  • навички «проектувати» та реалізовувати педагогічний процес в спеціальних закладах освіти;
  • уміння та навички реалізації інноваційних технологій корекційної освіти у майбутній професійній діяльності.

3. Практичні навички з предметної галузі

  • здатність використовувати психолого-педагогічні знання і практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін в процесі розвитку виховання і навчання дітей з особливими потребами;
  • уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення.

4. Загальні уміння і навички

  • здатність враховувати та застосовувати у практиці педагогічної роботи основні психолого-педагогічні закономірності, педагогічні принципи, навички професійної компетенції;
  • уміння враховувати процеси соціального розвитку суспільства, правові засади та етичні норми у педагогічній та громадській діяльності педагога;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією із поширених європейських мов;
  • навички взаємодії з іншими людьми, уміння працювати в педагогічному колективі;
  • уміння організації педагогічної діяльності та ефективного управління робочим часом.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Об'єктами діяльності бакалавра за освітньо-професійним напрямом «Корекційна освіта (за нозологіями)» є організація процесу розвитку виховання дітей з особливими потребами як в сучасному навчальну закладі, так і в спеціальних закладах освіти.

  • Професійний профіль: дефектолог. Вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку.

Проектує та організовує педагогічний супровід дітей з особливими потребами в сучасних дошкільних, загальноосвітніх та в спеціальних закладах освіти.

  • Доступ до подальшого навчання.

Бакалавр за напрямом «Корекційна освіта (за нозологіями)» може продовжувати навчання на другому циклі вищої освіти (рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Корекційна освіта (за нозологіями)».

Бакалавр за напрямом «Корекційна освіта (за нозологіями)» може продовжувати навчання на другому циклі вищої освіти (рівні – спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки 6.010101 «Корекційна освіта (за нозологіями)». Спеціаліст - 1 рік навчання на базі ОКР «бакалавр»; магістр – 1,5 роки навчання на базі ОКР «бакалавр» та ОКР «спеціаліст».

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію освітнього процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску:

Завершена освітня програма обсягом 240 кредитів успішна державна атестація на засіданні екзаменаційної комісії.

  • Форма навчання

денна, заочна

  • Директор програмиПопиченко Світлана Сергіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету дошкільної та корекційної освіти.

Структурно-логічна схема бакалаврату спеціальності: 6.010105 Корекційна освіта (за нозологіями)

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.