Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Математика - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.05
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
25-26 травня на факультеті іноземних мов відбудеться міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст». Урочисте відкриття конференції - 25.05 об 11.00 (конференц-зал, корпус №1).
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
26.05
Міс УДПУ - 2017
26 травня о 14.00 в актовій залі університету відбудеться наймасштабніша подія року - Міс УДПУ. Запрошуємо усіх бажаючих долучитися до заходу та підтримати учасниць.
Міс УДПУ - 2017
26.05
Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм"
26 травня об 11.15 на історичному факультеті (корпус №3, ауд.401) відбудеться Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм", присвячена 100-річчю Української революції.
Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм"


Новини наших сайтів
25.05
Факультет української філології

(Підсумкове засідання літоб’єднання імені Миколи Бажана) Виявляється, задане минулого разу домашнє завдання «Коти-Коти-Коти» справді талановиті словесники можуть інтерпретувати безмежною кількістю варіантів. Починаючи від буквального «коти-коти-коти»: коли навколо з якоїсь причини стає дуже багато котів (про це прочитала [...]
«От і доКОТИлися!..»
25.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
25.05
Студентський портал

Тренінг «Формування та розвиток лідерських якостей», тренером якого виступила практичний психолог Катерина Стрільчук, був спрямований на стимулювання студентів до проявів лідерства, володіння активним стилем спілкування, аналіз своїх лідерських якостей та вмінь, підняття емоційного настрою групи. Під час заходу було вико [...]
#Я-ЛІДЕР_ТИ-ЛІДЕР_МИ-ЛІДЕРИ_ СтудрадаУДПУ
25.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Вітаємо колектив факультету соціальної та психологічної освіти за зайняте І місце за кількістю наукових праць, розміщених в Інституційному репозитарії Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.   Бажаємо щастя, здоров’я, миру, злагоди та благополуччя Вам і вашим рідним, професійного росту т [...]
Почесна нагорода колективу факультету
25.05
Факультет мистецтв

Квітучого весняного дня (24.04.2017) відійшов у вічність відомий художник, мудрий наставник і педагог України Геннадій Анатолійович Клещар. Його життя було сповнене світоглядними орієнтирами прекрасного. У своїй творчості різних жанрів графіки і живопису він розкривав те, що споконвічно хвилює суспільство у вимірах людських до [...]
ПАМ’ЯТІ ГЕННАДІЯ КЛЕЩАРА
25.05
Студентський портал

Студенство щиро вітає філологів з їх професійним святом! Також вітаємо усіх, хто любить, досліджує, викладає, вивчає мову та літературу! [...]
Вітаємо філологів з професійним святом
25.05
Студентський портал

В честь святкування дня Європи у кабінеті Студентської ради УДПУ, Сектором Міжнародної Інтеграції була проведена конференція під назвою: “Що для тебе означає Європа?”. У дружньому колі кожен студент що прийшов розповів що для нього означає це слово і із чим воно асоціюється. Багато хто казав про порядок і розвиток, було почут [...]
Що для тебе означає Європа?
24.05
Історичний факультет

18 травня 2017 р. під час перебування делегації науковців з республіки Польща відбувся круглий стіл «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО», у якому активну участь взяли науковці Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Академії імені Яна Длугоша у Ченстохові (Республіка Польща), І [...]
КРУГЛИЙ СТІЛ «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО»
24.05
Бібліотека університету

На сайті з'явився рекомендаційний бібліографічний список  літератури «Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища»   Переглянути    [...]
Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища
24.05
Факультет української філології

Щороку студенти другого курсу факультету української філології мають на практиці удосконалити знання, набуті на заняттях з української  діалектології. З 8 травня до 14 травня 2017 року студенти-філологи 22 групи разом із керівником практики Ганною Григорівною Березовською досліджували говірку села Синиця Христинівського райо [...]
Діалектологічна практика
24.05
Польський культурно-освітній центр

Щорічно в стінах нашого університету відбувається яскраве свято, наповнене повагою, дружбою та єдністю з сусідньою країною – Дні Польщі в УДПУ. Організатором даного заходу виступив Польський культурно-освітній центр. Cвяткування, як і  щорічно, проходили в рамках Днів Європи в Україні. Цьогоріч, на урочистості завітали вис [...]
СВЯТКУВАННЯ ДНІВ ПОЛЬЩІ В УДПУ
24.05
Студентський портал

Простір, час, сучасні технології будуть в фокусі уваги молодіжного обміну. Воркшопи та дискусії будуть присвячені персональному розвитку, залученості до активностей в реальному світі та у «кіберпросторі». Проект ставить за мету організувати зустріч молодих людей з різних країн, створити умови для спілкування та обміну. В пр [...]
Конкурс на участь у молодіжному обміні “Reality vs. Cyberspace”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність “Психологія”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
24.05
Факультет фізики, математики та інформатики

Ми всі часом помиляємося, мимоволі вживаємо кальки з російської мови чи неправильно наголошуємо слова. І не дивно! Ще Вольтер у свій час сказав: "Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все життя". Деякі помилки трапляються надто часто. Пропоную звернути на них увагу та намагатися їх уникати.1. "Нажаль". Коли з [...]
​7 ПОШИРЕНИХ ПОМИЛОК В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Математика

Напрям підготовки 6.040201 «Математика»

  • Кваліфікація, що присвоюється

Вчитель математики.

  • Рівень кваліфікації

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

    Профіль програми:

Бакалавр, вчитель математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загально-освітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів.

Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.

Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки — 26 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки — 63,5 кр., модулі циклу професійної та практичної підготовки — 150,5 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області

  • Володіння методами математичного аналізу (комплексного аналізу), лінійної алгебри, алгебри і теорії чисел, аналітичної геометрії, диференціальної геометрії, теорії ймовірності і математичної статистики, методами наближення функцій.
  • Вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв'язування математичних задач.
  • Математичні методи аналізу та опису процесів та систем.
  • Аналітичне дослідження математичних моделей об'єктів і процесів на предмет існування та єдиності їх розв'язку.
  • Побудова математичних моделей у вигляді систем інтегро-диференційних рівнянь.
  • Використання засобів інформаційних технологій для розв'язування математичних задач і в педагогічній діяльності.
  • Володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів.
  • Володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (Проведення уроків з математики, алгебри та геометрії різних типів.)
  • Технології проведення виховних заходів.
  • Розробка і використання дидактичних засобів.
  • Проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів
  • Планування (проектування) навчально-виховної роботи.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • Основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань.
  • Дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти.
  • Дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики (математичний аналіз, алгебру і геометрію, основи інформатики, чисельні методи, теорію ймовірностей та математичну статистику, математичну логіку).
  • Методику викладання математики, методику виховної роботи (в тому числі методику роботи класного керівника, вихователя групи продовженого дня, виховної роботи в позашкільних закладах, профорієнтаційної роботи) інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.
  • Історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань.
  • Взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів.
  • Вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів.
  • Зміст і принципи організації загальної середньої освіти з математики, шкільні програми і підручники.
  • Питання формування учнівських колективів і педагогічного керівництва ними.
  • Вимоги до оснащення і обладнання навчальних кабінетів і допоміжних приміщень.
  • Засоби навчання і їх дидактичні можливості.
  • Основні напрямки і перспективи розвитку середньої освіти та педагогічної науки в Україні.
  • Принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.

3. Практичні навички з предметної області

  • розв'язувати задачі шкільного курсу математики.
  • розв'язувати різноманітні математичні задачі з використанням раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів
  • застосовувати набуті знання при розв'язуванні педагогічних, навчально-виховних і науково-методичних завдань з урахуванням вікових і індивідуально-типологічних відмін учнів, соціально-педагогічних ситуацій;
  • вести навчально-виховну роботу, визначати ступінь і глибину засвоєння учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення природних закономірностей;
  • користуватися різноманітними методами і формами навчання, прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною, спортивною і художньо-творчою діяльністю учнів;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, технічні засоби навчання і сучасну електронно-обчислювальну техніку;
  • сприяти формуванню в учнів наукових уявлень про природні явища і процеси; розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміж­них наук; організовувати індивідуальні заняття з учнями за ускладненими програмами;
  • відбирати і інтерпретувати навчальний матеріал, розв'язувати питання, по­в'язані з обладнанням навчальних кабінетів і допоміжних приміщень; збирати демонстраційні установки, конструювати і виготовляти математичні моделі; використовувати наочні посібники;
  • здійснювати трудове, моральне і естетичне виховання учнів;
  • аналізувати,  узагальнювати  і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
  • володіти раціональними прийомами пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватися у спеціальній літературі з профілюючих і суміжних наук ;
  • здійснювати науково-дослідну і методичну діяльність;
  • на практиці використовувати знання в області наукової організації і охорони праці;

4. Загальні уміння та навички

  • Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
  • Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
  • Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
  • Здатність застосовувати набуті знання на практиці
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
  • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом
  • Професійні профілі випускників
  • бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою;
  • бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи;
  • бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр, підготовлений для продовження навчання за програмами спеціаліста:

Спеціальність 7.04020101 математика (за напрямами);

Бакалавр, підготовлений для продовження навчання за програмами магістра:

Спеціальність 8.04020101 – Математика (за напрямами)

Спеціальність 8.080101 – Математика;

Спеціальність 8.080102 – Статистика.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до державної атестації
  1. Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного іспиту з математики. Державний іспит має своєю метою з'ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, і продовження освіти.
  2. Порядок проведення і програма державного іспиту визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  3. Державний іспит проводиться як комплексна перевірка знань і умінь випускників з дисциплін, передбачених навчальним планом. Оцінюється якість виконання випускниками типових завдань діяльності.
  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складено державний іспит з математики        

  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми

Кіпніс Леонід Абрамович - доктор, професор фізико-математичних наук

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.040201 Математика

Опис окремих одиниць курсу:


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.