Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Математика - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
22.01
Факультет мистецтв

Шановні викладачі, студенти, гості! Щиро вітаємо вас із Днем Соборності та Свободи України. Саме в цей день проголошено Акт Злуки Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки, який увійшов в історію українського народу як свято національної єдності. Цей день є символом об’єднання України. Він ст [...]
ЩИРО ВІТАЄМО З ДНЕМ СОБОРНОСТІ ТА СВОБОДИ УКРАЇНИ!
22.01
Студентський портал

День Злуки – свято, що відзначається щороку в день проголошення Акту возз’єднання Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки, що відбулося 22 січня 1919 року на Софійській площі в Києві. Акт Злуки був глибоко детермінований історично і спирався на споконвічну мрію українського народу про незал [...]
День соборності України
21.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Вибір сфери професійної трудової діяльності рано чи пізно виникає  перед кожною людиною, що живе на нашій планеті. Хтось віддає перевагу отримати вищу професійну освіту і стати дипломованим фахівцем, а хтось, навпаки, мріє якомога раніше знайти роботу і зайнятися трудовою діяльністю. Існує думка, що отримання освіти ніяк н [...]
Сучасна професія – менеджер
21.01
Студентський портал

V. Ліга КВН «Кураж» Третій сезон гумору стартує 23 лютого о 19.00. На уманчан чекають нові команди,  призи від спонсорів та гарний настрій. Квитки від 35 до 45 гривень IV. Інтригуюча комедія «Женихи» Для того, щоб виправити своє фінансове становище усі женихи і пройдисвіти міста, мріють одружитися на багатій нареченій. Кому ж дістанет [...]
Куди сходити? Топ-5 зимових подій в Умані
21.01
Факультет мистецтв

Шановні колеги! Оргкомітет запрошує до участі у ІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції «ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ» (10 березня 2017 р., (форма проведення – заочна). Співорганізатори: Національна академія наук Азербайджана, Інститут філософії та права (Азербай [...]
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ
20.01
Науковий портал

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України» – видання, яке висвітлює високу фахову підготовку українських вчених, професіоналізм науковців, освітян, практиків, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбання [...]
Світлана Василівна Совгіра – успішний професіонал України
20.01
Природничо-географічний факультет

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України». Це видання, яке висвітлює професіоналізм науковців, освітян, практиків, високу фахову підготовку українських вчених, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбанням [...]
Успішні професіонали України працюють на природничо-географічному факультеті
20.01
Студентський портал

Дискусія щодо нової системи стипендіального забезпечення триває від початку навчального року. 2016-й рік добігає кінця, вже з першого січня студенти можуть отримувати стипендію по-новому, а усіх відповідей досі немає. Спробуємо розібратися, що чекатиме на студентів вже за місяць. Ми будемо слідкувати за усіма оновленнями і доп [...]
То що там зі стипендіями?
20.01
Історичний факультет

З нагоди Дня соборності України 19 січня була організована зустріч у Будинку Вчителя громадськості міста з мером Цебрієм Олександром Володимировичем. Серед присутніх були представники громадських організацій міста, воїни АТО, матері загиблих воїнів, представники навчальних закладів міста. [...]
День соборності України в Умані і УДПУ імені Павла Тичини
20.01
Історичний факультет

20 січня 2017 р. в уманській міській бібліотеці – філія № 4 відбулася зустріч громадськості з представниками Вищих навчальних закладів міста, краєзнавчого музею з приводу Дня Соборності України, який святкуватимуть українці 22 січня. [...]
Національні цінності і душа народу
20.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

З 1 січня 2017 року запроваджується новий порядок виплат соціальних стипендій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1045 від 28 грудня 2016року «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів». Для отримання соціальних стипендій студентам необхідно терміново написати за [...]
Увага!
19.01
Студентський портал

Святом Хрещення закінчуються Різдвяні свята, які тривають з 7 по 19 січня. Відповідно до біблійної розповіді Христос був охрещений у водах річки Йордан, це і дало другу, народну, назву свята. У світоглядному плані Водохреща — це свято єднання людських душ і народження нових надій. Щороку, очищуючись освяченою водою, ми ніби зан [...]
Вітаємо із Хрещенням Христовим!
19.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

  Декілька століть тому в місто Умань вдихнув нове життя натхненний захопливим та несподіваним коханням неймовірно  багатий та відомий польський багач Станіслав Потоцький. Історія закладання парку дуже романтична. Названо цей фантастичний парк іменем таємничої красуні, яка  полонила не одне серце численних корол [...]
Зимова казка
19.01
Бібліотека університету

В народі говорять: "Зима прийшла і празничків привела". І дійсно,  взимку майже щодня  свято ─ починаючи від  4 грудня (введення в храм Пресвятої Богородиці ),   і закінчуючи   29 січнем  (день Петра Вериги). Працівниками абонементу підібрано та оформлено книжкову виставку «Зимовий цикл свят», на якій ви зможете  детальніше поз [...]
Зимовий цикл свят
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Сьогодні ми живемо в країні, яка відкриває перед молоддю необмежені можливості для набуття будь‑якої професії. Майбутня професія – це  одна з важливих складових і умов людського щастя, усвідомлення своєї корисності для людей. Вибір професії є першим важливим Читати далі ... [...]
УДПУ – орієнтир у світ вашої професії




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Математика

Напрям підготовки 6.040201 «Математика»

  • Кваліфікація, що присвоюється

Вчитель математики.

  • Рівень кваліфікації

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

    Профіль програми:

Бакалавр, вчитель математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загально-освітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів.

Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.

Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки — 26 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки — 63,5 кр., модулі циклу професійної та практичної підготовки — 150,5 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області

  • Володіння методами математичного аналізу (комплексного аналізу), лінійної алгебри, алгебри і теорії чисел, аналітичної геометрії, диференціальної геометрії, теорії ймовірності і математичної статистики, методами наближення функцій.
  • Вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв'язування математичних задач.
  • Математичні методи аналізу та опису процесів та систем.
  • Аналітичне дослідження математичних моделей об'єктів і процесів на предмет існування та єдиності їх розв'язку.
  • Побудова математичних моделей у вигляді систем інтегро-диференційних рівнянь.
  • Використання засобів інформаційних технологій для розв'язування математичних задач і в педагогічній діяльності.
  • Володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів.
  • Володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (Проведення уроків з математики, алгебри та геометрії різних типів.)
  • Технології проведення виховних заходів.
  • Розробка і використання дидактичних засобів.
  • Проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів
  • Планування (проектування) навчально-виховної роботи.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • Основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань.
  • Дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти.
  • Дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики (математичний аналіз, алгебру і геометрію, основи інформатики, чисельні методи, теорію ймовірностей та математичну статистику, математичну логіку).
  • Методику викладання математики, методику виховної роботи (в тому числі методику роботи класного керівника, вихователя групи продовженого дня, виховної роботи в позашкільних закладах, профорієнтаційної роботи) інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.
  • Історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань.
  • Взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів.
  • Вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів.
  • Зміст і принципи організації загальної середньої освіти з математики, шкільні програми і підручники.
  • Питання формування учнівських колективів і педагогічного керівництва ними.
  • Вимоги до оснащення і обладнання навчальних кабінетів і допоміжних приміщень.
  • Засоби навчання і їх дидактичні можливості.
  • Основні напрямки і перспективи розвитку середньої освіти та педагогічної науки в Україні.
  • Принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.

3. Практичні навички з предметної області

  • розв'язувати задачі шкільного курсу математики.
  • розв'язувати різноманітні математичні задачі з використанням раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів
  • застосовувати набуті знання при розв'язуванні педагогічних, навчально-виховних і науково-методичних завдань з урахуванням вікових і індивідуально-типологічних відмін учнів, соціально-педагогічних ситуацій;
  • вести навчально-виховну роботу, визначати ступінь і глибину засвоєння учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення природних закономірностей;
  • користуватися різноманітними методами і формами навчання, прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною, спортивною і художньо-творчою діяльністю учнів;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, технічні засоби навчання і сучасну електронно-обчислювальну техніку;
  • сприяти формуванню в учнів наукових уявлень про природні явища і процеси; розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміж­них наук; організовувати індивідуальні заняття з учнями за ускладненими програмами;
  • відбирати і інтерпретувати навчальний матеріал, розв'язувати питання, по­в'язані з обладнанням навчальних кабінетів і допоміжних приміщень; збирати демонстраційні установки, конструювати і виготовляти математичні моделі; використовувати наочні посібники;
  • здійснювати трудове, моральне і естетичне виховання учнів;
  • аналізувати,  узагальнювати  і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
  • володіти раціональними прийомами пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватися у спеціальній літературі з профілюючих і суміжних наук ;
  • здійснювати науково-дослідну і методичну діяльність;
  • на практиці використовувати знання в області наукової організації і охорони праці;

4. Загальні уміння та навички

  • Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
  • Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
  • Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
  • Здатність застосовувати набуті знання на практиці
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
  • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом
  • Професійні профілі випускників
  • бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою;
  • бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи;
  • бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр, підготовлений для продовження навчання за програмами спеціаліста:

Спеціальність 7.04020101 математика (за напрямами);

Бакалавр, підготовлений для продовження навчання за програмами магістра:

Спеціальність 8.04020101 – Математика (за напрямами)

Спеціальність 8.080101 – Математика;

Спеціальність 8.080102 – Статистика.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до державної атестації
  1. Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного іспиту з математики. Державний іспит має своєю метою з'ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, і продовження освіти.
  2. Порядок проведення і програма державного іспиту визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  3. Державний іспит проводиться як комплексна перевірка знань і умінь випускників з дисциплін, передбачених навчальним планом. Оцінюється якість виконання випускниками типових завдань діяльності.
  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складено державний іспит з математики        

  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми

Кіпніс Леонід Абрамович - доктор, професор фізико-математичних наук

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.040201 Математика

Опис окремих одиниць курсу:


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.