Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Історія - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.05
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
25-26 травня на факультеті іноземних мов відбудеться міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст». Урочисте відкриття конференції - 25.05 об 11.00 (конференц-зал, корпус №1).
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
26.05
Міс УДПУ - 2017
26 травня о 14.00 в актовій залі університету відбудеться наймасштабніша подія року - Міс УДПУ. Запрошуємо усіх бажаючих долучитися до заходу та підтримати учасниць.
Міс УДПУ - 2017
26.05
Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм"
26 травня об 11.15 на історичному факультеті (корпус №3, ауд.401) відбудеться Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм", присвячена 100-річчю Української революції.
Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм"


Новини наших сайтів
25.05
Факультет української філології

(Підсумкове засідання літоб’єднання імені Миколи Бажана) Виявляється, задане минулого разу домашнє завдання «Коти-Коти-Коти» справді талановиті словесники можуть інтерпретувати безмежною кількістю варіантів. Починаючи від буквального «коти-коти-коти»: коли навколо з якоїсь причини стає дуже багато котів (про це прочитала [...]
«От і доКОТИлися!..»
25.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
25.05
Студентський портал

Тренінг «Формування та розвиток лідерських якостей», тренером якого виступила практичний психолог Катерина Стрільчук, був спрямований на стимулювання студентів до проявів лідерства, володіння активним стилем спілкування, аналіз своїх лідерських якостей та вмінь, підняття емоційного настрою групи. Під час заходу було вико [...]
#Я-ЛІДЕР_ТИ-ЛІДЕР_МИ-ЛІДЕРИ_ СтудрадаУДПУ
25.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Вітаємо колектив факультету соціальної та психологічної освіти за зайняте І місце за кількістю наукових праць, розміщених в Інституційному репозитарії Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.   Бажаємо щастя, здоров’я, миру, злагоди та благополуччя Вам і вашим рідним, професійного росту т [...]
Почесна нагорода колективу факультету
25.05
Факультет мистецтв

Квітучого весняного дня (24.04.2017) відійшов у вічність відомий художник, мудрий наставник і педагог України Геннадій Анатолійович Клещар. Його життя було сповнене світоглядними орієнтирами прекрасного. У своїй творчості різних жанрів графіки і живопису він розкривав те, що споконвічно хвилює суспільство у вимірах людських до [...]
ПАМ’ЯТІ ГЕННАДІЯ КЛЕЩАРА
25.05
Студентський портал

Студенство щиро вітає філологів з їх професійним святом! Також вітаємо усіх, хто любить, досліджує, викладає, вивчає мову та літературу! [...]
Вітаємо філологів з професійним святом
25.05
Студентський портал

В честь святкування дня Європи у кабінеті Студентської ради УДПУ, Сектором Міжнародної Інтеграції була проведена конференція під назвою: “Що для тебе означає Європа?”. У дружньому колі кожен студент що прийшов розповів що для нього означає це слово і із чим воно асоціюється. Багато хто казав про порядок і розвиток, було почут [...]
Що для тебе означає Європа?
24.05
Історичний факультет

18 травня 2017 р. під час перебування делегації науковців з республіки Польща відбувся круглий стіл «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО», у якому активну участь взяли науковці Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Академії імені Яна Длугоша у Ченстохові (Республіка Польща), І [...]
КРУГЛИЙ СТІЛ «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО»
24.05
Бібліотека університету

На сайті з'явився рекомендаційний бібліографічний список  літератури «Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища»   Переглянути    [...]
Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища
24.05
Факультет української філології

Щороку студенти другого курсу факультету української філології мають на практиці удосконалити знання, набуті на заняттях з української  діалектології. З 8 травня до 14 травня 2017 року студенти-філологи 22 групи разом із керівником практики Ганною Григорівною Березовською досліджували говірку села Синиця Христинівського райо [...]
Діалектологічна практика
24.05
Польський культурно-освітній центр

Щорічно в стінах нашого університету відбувається яскраве свято, наповнене повагою, дружбою та єдністю з сусідньою країною – Дні Польщі в УДПУ. Організатором даного заходу виступив Польський культурно-освітній центр. Cвяткування, як і  щорічно, проходили в рамках Днів Європи в Україні. Цьогоріч, на урочистості завітали вис [...]
СВЯТКУВАННЯ ДНІВ ПОЛЬЩІ В УДПУ
24.05
Студентський портал

Простір, час, сучасні технології будуть в фокусі уваги молодіжного обміну. Воркшопи та дискусії будуть присвячені персональному розвитку, залученості до активностей в реальному світі та у «кіберпросторі». Проект ставить за мету організувати зустріч молодих людей з різних країн, створити умови для спілкування та обміну. В пр [...]
Конкурс на участь у молодіжному обміні “Reality vs. Cyberspace”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність “Психологія”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
24.05
Факультет фізики, математики та інформатики

Ми всі часом помиляємося, мимоволі вживаємо кальки з російської мови чи неправильно наголошуємо слова. І не дивно! Ще Вольтер у свій час сказав: "Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все життя". Деякі помилки трапляються надто часто. Пропоную звернути на них увагу та намагатися їх уникати.1. "Нажаль". Коли з [...]
​7 ПОШИРЕНИХ ПОМИЛОК В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Історія

Напрям підготовки 6.020302 Історія

 

  • Кваліфікація, що присвоюється

Бакалавр за напрямом “Історія”

  • Рівень кваліфікації

Бакалавр (перший цикл вищої освіти)

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

  • Профіль програми

Бакалавр історії основної школи готується до здійснення навчально-виховної, методичної та організаційно-управлінської діяльності в середніх (5-9) класах загальноосвітніх закладів та до науково-виробничої роботи в галузі історії. Бакалавр готується працювати молодшим фахівцем в галузі освіти, системи організаційно-виховної роботи, займати посади, передбачені типовими номенклатурами посад для заміщення їх спеціалістами з базовою вищою освітою в державних і громадських організаціях.

  • Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в тому числі: модулі гуманітарного та соціально-економічного блоку 35 кредитів, модулі природничо-математичного блоку – 9 кредитів, модулі професійного та практичного блоку – 196 кредити.
  • Ключові результати навчання

1. Загальні вимоги:

Бакалавр історії має бути всебічно освіченою людиною з високою культурою мислення, аналітичними здібностями і навичками, широким світоглядом в галузі гуманітарних і соціально-економічних наук; мати фундаментальну професійну підготовку з різних розділів історичного знання, бути обізнаним з основними світоглядними проблемами філософії, тенденціями і закономірностями соціального, економічного, використовувати набуті знання і вміння для вирішення завдань своєї професійної діяльності, а саме:

    володіти навичками бібліографічного аналізу, способами і прийомами роботи з різними базами даних; з бібліотечними, архівними і музейними фондами;

    комплектувати, обробляти та класифікувати архівні документи, археологічні та етнографічні матеріали;

    вміти користуватися ЕОМ для виявлення і обробки джерельних даних, зберігання і оперативного використання документальної інформації;

    володіти необхідним лексичним мінімумом сучасних і давніх іноземних мов в межах потреб своєї професійної діяльності;

    вміти готувати наукові реферати, рецензії, огляди з дотримання вимог міжнародного стандарту до наукового апарату;

    вести краєзнавчу роботу, виявляти, пропонувати та сприяти збереженню історико-культурних пам’яток;

    організовувати і проводити краєзнавчу та лекційно-екскурсійну роботу;

    надавати консультацію з проблем всесвітньої та вітчизняної історії державним установам, засобам масової інформації та громадським організаціям;

    набути достатню кількість психолого-педагогічних і методичних прийомів, необхідних для викладання історичних дисциплін в середній школі і професійно-технічному училищі.

2. Вимоги до знань та умінь за дисциплінами відповідних циклів.

2.1. Вимоги до циклу загальних гуманітарних та соціально-економічних дисциплін.

Бакалавр повинен:

розуміти суть, призначення і зміст гуманітарних наук, місце історії в системі гуманітарного знання, природу людського суспільства і роль особи в його функціонуванні;

розуміти і вміти пояснити феномен культури, її роль в житті суспільства, типи і форми; мати ґрунтовні знання в галузі української культури як складової частини європейської і світової культури;

знати основні проблеми світової філософії, економічні і політологічні теорії;

мати уяву про систему соціальних спільнот і соціальних відносин; форми взаємодії індивідууму з соціальними групами і спільнотами;

знати основні історичні типи державно-правових систем і розуміти основні тенденції їх розвитку у сучасних умовах, державний устрій, державне управління і основи правової системи України; знати і розуміти значення прав і свобод людини і громадянина;

мати уяву про релігію як відповідний світогляд людини, її місце в житті індивідуума і суспільства, світові релігії та особливості конфесійного життя в Україні;

вільно володіти усною і письмовою українською мовою.

2.2. Вимоги до циклу фундаментальних дисциплін.

Бакалавр повинен:

набути розуміння історії як єдиного, багатопланового, але об'єктивного в своїй основі процесу як результату діяльності людей і соціальних груп різних типів в конкретних суспільно-історичних умовах;

розуміти і вміти аналізувати основні тенденції світового історичного процесу в цілому і в Україні зокрема;

знати причини появи, генезису і занепаду цивілізацій;

знати світову історію і цілому, основні віхи її розвитку, конкретну історію окремих регіонів і країн;

мати ґрунтовні знання з історії України в загальноєвропейському контексті, розуміти суть європейського антропогенезу і процессу формування українського народу;

володіти категоріальним апаратом на сучасному рівні, навичками історіографічного і джерелознавчого аналізу;

мати уяву про етапи становлення і розвитку історії як науки, знати її основні напрямки і школи, зарубіжні і історіографічні концепції, їх представників;

засвоїти знання спеціальних історичних дисциплін;

вміти оформити результати дослідження в письмовому вигляді у

відповідності з прийнятими нормами;

володіти в достатній мірі психологічною та педагогічною культурою, мати уяву про загальні принципи організації змісту і форм навчання тавиховання.

2.3. Вимоги до циклу професійно-орієнтованих дисциплін за переліком програм.

Бакалавр повинен:

- володіти знаннями і методами наукового дослідження у більш вузьких напрямках історії;

- опанувати навички роботи з певними видами джерел і матеріалів, характерними для денної галузі історичного знання, періоду, регіону чи країни;

- бути обізнаним з історіографією відповідних проблем обраного розділу історичної науки,

- мати уяву про сучасні досягнення світової історичної науки.

  • Професійні профілі випускників

Випускник вищої школи зі ступенем "бакалавр історії" може виконувати такі види робіт у зв'язку з набутою фундаментальною і спеціальною підготовкою:

- науково-допоміжну і навчально-допоміжну роботу в науково-дослідних установах, вищих навчальних закладах, наукових бібліотеках, редакціях спеціалізованих газет і журналах, громадських організаціях;

- практичну і науково-допоміжну роботу в музеях, архівних установах, екскурсійних бюро, краєзнавчих організаціях, бібліотеках, археологічних і етнографічних експедиціях, археографічних організаціях;

- педагогічну роботу в загальноосвітніх школах і професійно-технічних училищах;

- працювати секретарем в туристично-екскурсійних центрах;

- інші роботи, передбачені типовими номенклатурами посад для заміщення їх спеціалістами з вищою освітою в державних й громадських організаціях.

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Історія» може продовжити в університеті навчання на другому циклі вищої освіти (рівень спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Історія»

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання) (навчального закладу)

Завершена навчальна програма 240 кредитів, успішний захист бакалаврської кваліфікаційної роботи або здача комплексного державного екзамену з історії та методики її викладання.

  • Форма навчання

Денна, заочна

  • Директор програми або відповідальна посадова особа

Лісовська Ольга Василівна. - кандидат історичних наук, старший викладач


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.