Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Фізичне виховання - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Фізичне виховання

Опис напряму підготовки 6.010201 Фізичне виховання

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Вчитель фізичної культури

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти)

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Відсутні, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:

Для осіб, що мають кваліфікацію молодшого спеціаліста зі спеціальності «Фізичне виховання» та бажають отримати кваліфікацію бакалавра навчаючись на заочній формі, термін навчання скорочується на 2 роки.

  • Вимоги і положення до кваліфікації:

Профіль програми:

Студенти отримують необхідні знання в галузі фізичного виховання і спорту та інших суміжних галузей науки. Особлива увага в навчанні звертається на вивчення сучасної методології наукових досліджень. Освоєння теоретичного та практичного матеріалу з широким застосуванням практичної підготовки (за час навчання на заплановано 25,5 кредитів ЄКТС практики), вивчення методик збору емпіричної інформації, методів її аналізу та синтезу необхідних рішень і висновків дозволяє сформувати висококваліфікованого фахівця сфери фізичної культури.

Фахівці здатні простежити динаміку процесів розвитку фізичних та психологічних якостей кожної окремої особистості школяра та спортсмена; встановити специфіку і тенденції розвитку групи видів спорту або його окремого виду, враховуючі економічні та соціальні процеси, які відбуваються в України, а відтак й прогнозувати необхідні перспективні види діяльності.

Головною ознакою програми професійної підготовки за напрямом 6.010201 “Фізичне виховання” в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини є спрямованість на вирішення прикладних завдань у сфери фізичної культури та формування здатності до управління процесом спортивного тренування, а також ґрунтовна підготовка в області фізіологічних основ фізичного виховання і спорту.

Загальний обсяг навчальної програми 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 38 кредитів, модулі циклу природничо-наукової підготовки – 39 кредитів, модулі циклу професійної та практичної підготовки – 143,5 кредити.

  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, фізіологічних основ фізичного виховання і спорту, дисциплін циклу професійної та практичної підготовки, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань.

Базові уявлення про:

  • нормативні документи, науково-методичні матеріали з документаційного забезпечення управління у сфері ФВ та С;
  • сучасну методологію наукових досліджень в галузі фізичного виховання і спорту;
  • масовий спорт та спорт вищих досягнень;
  • вправу як основний засіб спортивного тренування;
  • вплив фізичного навантаження на фізичний розвиток людини;
  • характеристики фізичних якостей;
  • механізми формування рухових вмінь і навичок;
  • формиорганізаціїзанять у спортивному тренуванні.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • здатність застосовувати знання та уміння для розв’язання практичних завдань у сфері фізичного виховання і спорту;
  • уміння та навички абстрактного і конкретного мислення, здатність до творчої і результативної праці;
  • здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації отриманої з різних джерел;
  • навички презентації наукового та практичного матеріалу;
  • уміння та навички володіння сучасними технологіями у майбутній професійній діяльності.

3. Практичні навички з предметної області

  • Навички роботи з різними віковими групами спортсменів та учнів.
  • Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін в процесах отримання та опрацювання інформації, її практичного застосування в професійній діяльності.
  • Уміння використовувати спеціальне та допоміжне тренажерне обладнання.

4. Загальні уміння та навички

  • Уміння досліджувати процеси розвитку світового спорту.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Здатність враховувати та застосовувати у практиці професійної роботи основні закони фізичного розвитку людини та екологічні принципи.
  • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Педагогічні навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією із поширених європейських мов.
  • Навички взаємодії з іншими людьми, уміння працювати в командах професіоналів різного профілю.
  • Уміння враховувати індивідуальні особливості учнів в ході організації навчально-тренувального процесу.

  • Професійні профілі випускників з прикладами:

Об'єктами діяльності бакалавра за напрямом підготовки 6.010201 «Фізичне виховання» є сучасні технології фізичного виховання школярів та тренування спортсменів, які застосовуються при навчанні учнів загально освітніх та дитячих юнацьких спортивних шкіл.

Професійний профіль – вчитель фізичної культури.

Займається організацією процесу фізичного виховання школярів у ЗОШ.

Професійний профіль – тренер дитячої юнацької спортивної школи .

Забезпечує тренувальний процес юних спортсменів у ДЮСШ.

  • Доступ до подальшого навчання:

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (рівень - спеціаліст) на конкурсній основі за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізична культура» (1 рік навчання на базі бакалаврату).

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 240 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з теорії і методики фізичного виховання та медико – біологічних основ фізичного виховання або захистити бакалаврську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна(повна), заочна.

  • Директор програми:

Безверхня Галина Василіна канд. наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання

Структурно-логічна схема підготовки фахівця освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з напряму підготовки:

6.010201 Фізичне виховання

Опис окремих одиниць курсу:
Код модуляНазва модуля
ФС_6_1.1_3 Філософія
ФС_6_1.2_2 Історія української культури
ПМ_6_1.3_3 Українська мова (за професійним спрямуванням)
ІМ_6_1.4_5 Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
ВІП _6_1.5_3 Історія України
ФС_6_1.6_2 Політологія
ВФВ_6_2.1_3 Анатомія людини з основами спортивної морфології
ХЕ_6_2.2_2 Біохімія
ВФВ_6_2.3_3.5 Фізіологія людини
ВФВ_6_2.4_3.5 Здоровий спосіб життя та профілактика ВІЛ/СНІДу
ВФВ_6_2.5_3.5 Вікова фізіологія
ТПН _6_ 2.6_2 Екологія
ІіКТ_6_2.7_4 Нові інформативні технології
ВТПТ_6_2.8_2 Методика виховної роботи
ВФВ_6_2.9_2 Основи медичних знань
ВТ_6_3.1_3 Вступ до спеціальності
ПП_6_3.2_4 Психологія
ХМІ_6_3.3_3 Музично-ритмічне виховання
ТМФВ_6_3.4_10 Плавання з методикою викладання
ТМФВ_6_3.5_10 Спортивні ігри з методикою викладання
ТМФВ_6_3.6_10 Легка атлетика з методикою викладання
ЗППВШ_6_3.7_4 Педагогіка
ЗППВШ_6_3.8_2 Історія педагогіки
СД_6_3.9_3 Рухливі ігри з методикою викладання
ТМФВ_6_3.10_11 Гімнастика з методикою викладання
ТМФВ_6_3.11_11 Теорія і методика фізичного виховання
ТМФВ_6_3.12_4 Організація і методика спортивно-масової роботи
ТМФВ_6_3.13_2.5 Спортивні споруди та обладнання
ТМФВ_6_3.14_3 Фізичне виховання з учнями спеціальної медичної групи
ВФВ_6_3.15_4 Фізіологічні основи фізичних вправ
ВФВ_6_3.16_3 Гігієна шкільна і фізичного виховання
ВФВ_6_3.17_4 Фізіологія спорту
ВТПТ_6_3.18_1.5 Основи педагогічної майстерності
ЗППВШ_6_3.19_1.5 Основи корекційної педагогіки та спеціальної психології
ТТД_06_3.20_1.5 Безпека життєдіяльності
ТТД_06_3.21_1.5 Охорона праці
ІІКТ_6_3.22_1.5 Інформаційна культура студента
ТМФВ_6_4.1_3 Олімпійський і професійний спорт
СД_6_4.2_5 Футбол, міні-футбол та методика його викладання
ВФВ_6_4.3_2.5 Професійна діяльність у сфері фізичного виховання
ВФВ_6_4.4_2.5 Лікувальна фізична культура
ТМФВ_6_4.5_2.5 Психологія фізичного виховання
ТМФВ_6_4.6_4 Загальні теорії підготовки спортсменів
ТМФВ_6_4.7_4 Адаптивне фізичне виховання
ВФВ_6_4.8_5 Спортивна медицина
СД_6_4.9_2.5 Лижний спорт та методика його викладання
СД_6 _4.10_2.5 Спортивна боротьба та методика її викладання
СД_6_4.11_2.5 Характеристика сфери фізичного виховання
ТМФВ_6_4.12_2.5 Контроль у фізичному вихованні
ВФВ_6_4.13_4 Біомеханіка
ТМФВ_6_4.14_3 Спортивна метрологія
ТМФВ_6_4.15_2 Організація краєзнавчо-туристичної діяльності
ТМФВ_6_5.9_9 Підвищення спортивної майстерності
ФС_6_5.1_2 Культурологія
ВІП_6_5.2_2 Правознавство
СПІП_6_5.3_2 Основи соціалізації особистості
СР_6_5.4_2 Соціологія
ФС_6_5.5_2 Економічна теорія
ФС_6_5.6_2 Релігієзнавство
ФС_6_5.7_2 Етика і естетика
ПМ_6_5.8_2 Орфографічний практикум


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.