Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Технологічна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
27.05
Студентський портал

26 травня  пройшов масштабний захід “МІС УДПУ – 2017”. Своєю чарівністю та вродою глядачів вражали 12 красунь. Найвродливіші, найрозумніші, найталановитіші та найчарівніші дівчата, які представляли всі факультети і Навчально-науковий інститут економіки та бізнес-освіти УДПУ, подарували гостям однієї із найважливіших п [...]
“Міс УДПУ” – визначили кращу з найкращих!
27.05
Польський культурно-освітній центр

              XI конкурс імені Єжи Ґєдройця   Оголошено XI конкурс імені Єжи Ґєдройця на найкращі роботи, присвячені історії та сучасності Польщі, а також польсько-українським взаєминам. Перший такй конкурс був оголошений Посольством Республіки Польща в Україні з нагоди Року Єжи Ґєдройця у 2006 році. Охочі взяти участь у цьогорічн [...]
ДО УВАГИ НАУКОВЦІВ!
26.05
Факультет мистецтв

 Зацікавленість шанувальників мистецтва викликали талановиті роботи молоді –  студентів та випускників кафедри. Вони надзвичайно вільні в своїй творчості. Яскравий барвистий навколишній світ полонить їх уяву. Саме любов: любов до життя, до світла – наскрізна тема їх робіт. А загалом виставка робіт викладачів та студенті [...]
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В «СТАРІЙ УМАНІ»
26.05
Факультет фізичного виховання

25 травня на спортивному майданчику Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулась товариська зустріч з футболу між студентами І курсу факультету фізичного виховання та вихованцями дитячого будинку сімейного типу села Громи. Для дітей це була нагода окрім гарних емоцій отримати ще й корисн [...]
ДРУЖНІЙ ФУТБОЛЬНИЙ МАТЧ
26.05
Факультет мистецтв

Обдарована родина – обдарована дитина» – такий мистецько-освітній проект, започаткований Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, не один рік представляє Україні творчо обдарованих дітей і їх батьків, колективи навчальних закладів, їх здобутки в галузі мистецтва і літератури, дає можливість у [...]
СПІВПРАЦЯ З ШЕВЧЕНКІВСЬКОЮ ШКОЛОЮ
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

 25 травня 2017 р.відбувся фестиваль студенської творчості ” Соціальний працівник майбутнього”, в рамках соціального проекту «Здійсни мрію». Організаторами заходу є факультет соціальної та психологічної освіти УДПУ імені Павла Тичини та Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради .   [...]
“Соціальний працівник майбутнього”
26.05
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Останній дзвоник в Уманському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-III ступеня № 10-медична гімназія» Уманської міської ради. За дорученням ректора УДПУ професора Безлюдного О.І. випускників, працівників школи, […] [...]
Останній дзвоник в Уманському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-III ступеня № 10-медична гімназія»
26.05
Факультет професійної та технологічної освіти

  ФАКУЛЬТЕТ ПРОФЕСІЙНОЇ   ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ   014.10 «Середня освіта (трудове навчання і технології та інформатика)» 014.10 «Середня освіта (трудове навчання і технології та фізична культура)» 015.21 «Професійна освіта (харчові технології)   015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)   015 « [...]
Освітні програми
26.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Активістка Гендерного центру, студентка І курсу – Кравченко Анна, взяла участь в гендер-квесті у Черкасах де юнаки переодягали малюків та крокували на підборах, а дівчата лагодили дитячий майданчик та вчилися утворювати фемінітиви. Квест як інтерактивна, динамічна, інтелектуальна гра дозволяє опановувати знання та уміння у [...]
Гендер-квест
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

20 травня Умань стала одним із 40 міст України, в якому пройшов “День вуличної музики”. Для уманчан та гостей міста одразу на трьох локаціях безкоштовно виступали кращі місцеві музиканти. Насолодитися джазовими ритмами можна було в «Софіївці» на майданчику біля готелю “Софіївський”. Для любителів рок-музики діяла ло [...]
День вуличної музики
26.05
Студентський портал

Автор блогу A Life of Productivity Кріс Бейлі пояснює, чому мати багато вільного часу не означає бути щасливим. Великий парадокс трудового життя, згідно з недавньою статею Дерека Томпсона в The Atlantic, полягає в тому, «що багато людей ненавидять свою роботу, але вони набагато більш нещасні, коли нічого не роблять». Дослідження підтверджують [...]
Парадокс зайнятості: чому працювати не хочеться, але щастя без роботи немає
25.05
Факультет української філології

(Підсумкове засідання літоб’єднання імені Миколи Бажана) Виявляється, задане минулого разу домашнє завдання «Коти-Коти-Коти» справді талановиті словесники можуть інтерпретувати безмежною кількістю варіантів. Починаючи від буквального «коти-коти-коти»: коли навколо з якоїсь причини стає дуже багато котів (про це прочитала [...]
«От і доКОТИлися!..»
25.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
25.05
Студентський портал

Тренінг «Формування та розвиток лідерських якостей», тренером якого виступила практичний психолог Катерина Стрільчук, був спрямований на стимулювання студентів до проявів лідерства, володіння активним стилем спілкування, аналіз своїх лідерських якостей та вмінь, підняття емоційного настрою групи. Під час заходу було вико [...]
#Я-ЛІДЕР_ТИ-ЛІДЕР_МИ-ЛІДЕРИ_ СтудрадаУДПУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Технологічна освіта

Напрям підготовки 6.010103 Технологічна освіта

  • Кваліфікація, що присвоюється

Бакалавр за напрямом " Технологічна освіта "

  • Рівень кваліфікації

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

Профіль програми:

Студенти отримують необхідні знання для педагогічної та навчально-виховної діяльності в системі освіти у відповідності з одержаною спеціальністю. Передбачена широка і фундаментальна теоретична підготовка, необхідна для розв'язання педагогічних та виховних завдань, поєднується з відповідною практичною підготовкою. Майбутні фахівці отримують теоретичні і методичні знання, вміння і навички проведення уроків з трудового навчання і креслення відповідно до нових тенденцій реформування освітньої галузі «Технологія». В процесі навчання студенти вчаться використовувати активні, інтерактивні технології навчання, інформаційні засоби. В процесі фахової підготовки бакалавр повинен виробити настанову на постійне поповнення своїх знань та розширення культурних обріїв, уміння у практичній діяльності застосовувати принципи наукової організації праці, володіти сучасними методами організації виховної роботи.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 39 кредитів, цикл природничо-математичної підготовки – 34 кредитів, цикл професійно-орієнтованої (професійної та практичної) підготовки – 128 кредитів, практика – 39 кредитів.

  • Ключові результати навчання
1. Знання з предметної області:
  • нання з основ загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення педагогічних і організаційних завдань;
  • знання з дисциплін психолого-педагогічного циклу, фахової методики і методики виховання;
  • знання щодо змісту і організації освіти в основній школі, програм і підручників, питання формування і керівництва різними групами школярів, вимог до захисту здоров'я школярів;
  • знання сучасних вимог до оснащення і обладнання навчальних кабінетів та допоміжних приміщень;
  • знання сучасних форм, методів і прийомів навчання та їх дидактичні можливості; основні напрямки і перспективи оновлення і розвитку національної освіти і педагогічної науки; способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
  • знання з історії свого народу, основні віхи історії світової та української культури, історію та сучасні пошуки філософської думки, основи політології, економіки та інших гуманітарних дисциплін, включаючи іноземну мову, правознавство тощо.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • спеціально-теоретичні – здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації навчально-виховного процесу, методологічні засади освітнього процесу навчання, загальні принципи побудови змісту освіти в школі, теоретичні засади моделювання навчально-виховного процесу з урахуванням різних вікових груп та індивідуальних особливостей учнів; концепції національного виховання; шляхів вдосконалення змісту і структури трудового навчання;психолого-педагогічні основи викладання трудового навчання; нові досягнення психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду з метою впровадження їх у практику роботи.
  • спеціально-методичні: знання програмно-методичних матеріалів й документів щодо змісту та організації навчально-виховного процесу в освітній галузі «Технологія»; методики викладання навчальних розділів, тем, які передбачаються навчальними програмами;основних підручників, посібників, робочих зошитів, додаткової літератури, які використовуються під час викладання трудового навчання в школі; основних форм й методів організації трудового навчання; основних типів навчальних занять з трудового навчання та їх структури;
  • спеціально-технологічні: знання технологій обробки різних конструкційних матеріалів; основних вимог до наукової організації праці вчителя трудового навчання.
3. Практичні навички з предметної області:
  • здатність до модернізації навчально-виховного процесу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у НВП, розробки сучасних науково-методичних комплексів, використання різнорівневих баз даних;
  • здатність розвивати навички учнів у виконанні практичних дій і розв'язанні творчих завдань; готувати школярів до засвоєння надбань культури праці, в т.ч. технічної, враховуючи особливості дитячого сприймання і рівень підготовки школярів, прищеплювати їм інтерес до техніки, до участі в проектно-технологічній діяльності;
  • здатність здійснювати формування національної свідомості школярів; забезпечувати їх духовний розвиток, орієнтацію на загальнолюдські цінності, реалізуючи завдання морального, трудового, естетичного і правового виховання учнів;
  • здатність виявляти індивідуальні особливості школярів, проводити індивідуальну роботу з учнями, розвивати їх здібності; впливати на формування людяних відносин у процесі технологічної освіти, закладати основи гуманного світоставлення; працювати з батьками учнів;
  • здатність аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем;

4. Загальні уміння та навички:

  • застосовувати набуті знання у сфері педагогіки, психології та методики трудового навчання при вирішенні педагогічних та навчально-виховних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних особливостей школярів, соціально-психологічної специфіки учнівських груп та конкретних педагогічних ситуацій;
  • вести навчально-виховну роботу, визначити ступінь і глибину засвоєння школярами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань;
  • користуватись різноманітними методами і формами навчання, сучасними навчальними технологіями, прогресивними прийомами керівництва навчальною, трудовою, спортивною і художньо-творчою діяльністю учня;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, ТЗН і сучасну комп'ютерну техніку;
  • формувати в учнів уявлення про основи техніки та технологічні процеси, природні явища та суспільні процеси і зв'язки; Професійні профілі випускників з прикладами
  • Професійні профілі випускників з прикладами
Об'єктом діяльності бакалавра за освітньо-професійним напрямком «Технологічна освіта» є викладання предметів «Трудове навчання» та «Креслення» відповідно до діючих навчальних програм, у відповідності до вимог Державного стандарту базової і повної середньої освіти;
  • Професійний профіль - вчитель технологій і креслення

Бакалавр призначений для роботи в навчальних та навчально-виховних закладах, які передбачено заміщати фахівцями з базовою вищою освітою типовими номенклатурами посад

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Технологічна освіта» може продовжити навчання в університеті на другому циклі вищої освіту (рівень - спеціаліст, магістр) за спеціальностями «Вчитель трудового і профільного навчання у старшій школі, основ інформатики, БЖД, основ дизайну» , «Викладач методики трудового навчання (загально-технічних дисциплін), вчитель трудового та профільного навчання (основи аграрного виробництва) у старшій школі, основ інформатики, БЖД, основ дизайну».

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів
  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми
  • Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

6.010103 Технологічна освіта (спеціалізація інформатика)
6.010103 Технологічна освіта (спеціалізація фізичне виховання)


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.