Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Музичне мистецтво - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Музичне мистецтво

Напрям підготовки 6.020204 Музичне мистецтво

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Вчитель музичного мистецтва
  • Рівень кваліфікації:
Бакалавр (перший цикл вищої освіти).
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
Творче випробування

Вимоги та положення до кваліфікації:

  • Профіль програми:

У студентів має бути: сформований науковий світогляд, національна самосвідомість як відображання цілей, потреб, інтересів морально-естетичних орієнтацій особистості; усвідомлення соціальної ролі педагогічної діяльності, виявлення громадянської та соціальної активності; стійкі пізнавальні інтереси, прагнення до постійного самовдосконалення і духовного збагачення; педагогічна спостережливість, уява, тактовність, незалежність мислення у поєднанні з повагою до суджень інших людей; володіння такими якостями як толерантність, доброзичливість, наявність почуття власної гідності, самоповаги, скромності, вимогливості до себе й до інших; знання досягнень української національної та світової культури; фахові знання, уміння та навички.

Випускники музично-педагогічного факультету повинні вміти: вирішувати педагогічні навчально-виховні, художньо-творчі завдання з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів, їх музичної підготовки; розвивати у процесі занять музичну культуру школярів; грати на музичних інструментах; професійно навчати школярів хоровому і сольному співу, виразно диригувати хором; здійснювати змістовний аналіз музичного твору, емоційно й образно розповідати дітям про музику і музикантів, події музичного життя; організовувати дитячі самодіяльні творчі колективи (хорові фольклорні, інструментальні); читати з аркуша, транспонувати і підбирати по слуху музичні твори, аранжувати та інструментувати їх для різних виконавських складів; творчо проводити уроки музики у відповідності з метою, принципами і завданнями організації музично-виховної роботи в школі, здійснювати художньо-педагогічне спілкування з дітьми; аналізувати узагальнювати і використовувати у своїй роботі передовий педагогічний досвід у царині музично-естетичного виховання школярів, критично оцінювати результати власної педагогічної діяльності, творчо підходити і впроваджувати нові освітні навчально-виховні технології.

Загальний обсяг навчальної програми 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 18,5 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки – 48 кр., модулі професійної та практичної підготовки – 146 кр., модулі практик – 27,5 кр.

  • Ключові результати навчання:
1. Знання з предметної області Ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, дисциплін циклу професійної та практичної підготовки з музичного мистецтва. Базові уявлення:
  • Суть, мета і завдання музичного виховання школярів.
  • Професійні вимоги до вчителя музики загальноосвітньої школи.
  • Історичний аспект розвитку теорії і методики музичного виховання в Україні.
  • Хоровий спів у школі, методика формування навичок хорового співу.
  • Музично-ритмічні рухи як складовий компонент музичного виховання учнів.
  • Сутність творчого сприймання музики та педагогічні проблеми його формування в учнів.
  • Виконавська майстерність дітей та її використання у навчально-виховному процесі..
  • Розвиток творчої активності школярів на уроках музики.
  • Музична гра в активізації творчого потенціалу дітей.
  • Методика музичного виховання школярів 1-4 класів.
  • Методика музичного виховання школярів 5-8 класів.
  • Позакласні форми роботи з музично-естетичного виховання школярів.
  • Багатофункціональність педагогічної оцінки у процесі музичного розвитку школярів.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області
  • здатність застосовувати знання та уміння для розв'язання практичних завдань в галузі досліджень у сфері музичного виховання;
  • уміння та навички абстрактного і конкретного мислення, здатність до творчої і результативної праці;
  • здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації, отриманої з різних джерел;
  • навички презентації наукового та практичного матеріалу;
  • уміння та навички володіння сучасними технологіями у майбутній професійній діяльності.
3. Практичні навички з предметної області:
  • уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення з фахових дисциплін;
  • у процесі навчання гри на музичному інструменті студенти вивчають комплекс технічних вправ та етюдів, визначену кількість музичних творів з художнього та дитячого репертуару, які впливають на формування їх естетичного ідеалу, смаку та на розвиток музичного світогляду, професійно-аналітичного мислення, творчої активності та самостійності;
  • у студентів має бути сформована система знань з техніки хорового диригування та її специфіки.Формуються практичні вміння та навички щодо вирішення проблем в управлінні та роботі з хором, система знань з основних вокально-технічних навичок.
4. Загальні уміння та навички:
  • враховувати та застосовувати у практиці професійної роботи основні економічні закони,
  • уміння враховувати процеси соціально-політичної ситуації України, правові, етичні та етнічні норми у педагогічній та громадській, суспільно-політичній діяльності; навчально-виховному процесі;
  • здатність до самовдосконалення та професійного зростання;
  • вербальні та невербальні навички комунікативної діяльності;
  • навички взаємодії із іншими людьми,
  • розширення кругозору, систематизація та узагальнення знання з музичного мистецтва.

Професійні профілі випускників з прикладами

Бакалавр одержує підготовку з дисциплін гуманітарного циклу та фундаментальних фахових дисциплін, а також теоретичну і практичну фахову підготовку з дисциплін психолого-педагогічного циклу, проходить педагогічну практику.

Студенти повинні:

- бути обізнаним з основними світоглядними теоріями та концепціями в галузі гуманітарних і соціально-економічних наук, вміти аналізувати соціальні проблеми і процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної і соціальної діяльності;

- знати етичні і правові норми, які регулюють відносини між людьми, відношення людини до навколишнього середовища;

- розуміти процеси і явища, можливості сучасних наукових методів досліджень та володіти цими методами на рівні, необхідному для вирішення практичних задач, що постають при виконанні професійних обов'язків;

- бути підготовленим для продовження навчання, професійної діяльності в іншому оточенні;

- володіти розвиненою культурою мислення, вміти ясно і логічно висловлювати свої думки як усно, так і письмово;

- володіти навичками наукової організації праці, бути обізнаним з можливостями і методами застосування комп'ютерної техніки в своїй професійній діяльності; бути здатним самостійно опанувати нові знання, критично оцінювати набутий досвід з позицій останніх досягнень методики своєї науки та соціальної практики;

- розуміти основні проблеми своєї професії, дисципліни, що визначають конкретну галузь його діяльності;

- мати достатню підготовку для самостійної побудови і використання в практичній діяльності різних методик, аналізу явищ і процесів. Підготовка до ступеня спеціаліста включає також поглиблене вивчення базових дисциплін з відповідного фаху, виконання дипломних, курсових робіт практичного, аналітичного або дослідницького характеру.

  • Доступ до подальшого навчання:
По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (рівень – спеціаліст або магістр) на конкурсній основі за спеціальністю «Музичне мистецтво». Спеціаліст – 1 рік, магістр – 2 роки навчання на базі бакалаврату.

Діаграма структури курсу Музичне мистецтво у кредитах ЄКТС (60 на навчальний період повного навчання)

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):
По закінченні навчання за програмою освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:
  • завершити навчальну програму обсягом 240 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з педагогіки та методики музичного виховання на засіданні Державної екзаменаційної комісії;
  • державний екзамен з основного музичного інструменту;
  • державний екзамен з диригування.
  • Форма навчання:
Денна(повна), заочна.
  • Директор програми:
Дудник О.В. - кандидат історичних наук, доцент, декан мистецько-педагогічного факультету.

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.020204 Музичне мистецтво

Опис окремих одиниць курсу:


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.