Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Хореографія - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
21.01
Студентський портал

V. Ліга КВН «Кураж» Третій сезон гумору стартує 23 лютого о 19.00. На уманчан чекають нові команди,  призи від спонсорів та гарний настрій. Квитки від 35 до 45 гривень IV. Інтригуюча комедія «Женихи» Для того, щоб виправити своє фінансове становище усі женихи і пройдисвіти міста, мріють одружитися на багатій нареченій. Кому ж дістанет [...]
Куди сходити? Топ-5 зимових подій в Умані
21.01
Факультет мистецтв

Шановні колеги! Оргкомітет запрошує до участі у ІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції «ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ» (10 березня 2017 р., (форма проведення – заочна). Співорганізатори: Національна академія наук Азербайджана, Інститут філософії та права (Азербай [...]
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ
20.01
Науковий портал

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України» – видання, яке висвітлює високу фахову підготовку українських вчених, професіоналізм науковців, освітян, практиків, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбання [...]
Світлана Василівна Совгіра – успішний професіонал України
20.01
Природничо-географічний факультет

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України». Це видання, яке висвітлює професіоналізм науковців, освітян, практиків, високу фахову підготовку українських вчених, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбанням [...]
Успішні професіонали України працюють на природничо-географічному факультеті
20.01
Студентський портал

Дискусія щодо нової системи стипендіального забезпечення триває від початку навчального року. 2016-й рік добігає кінця, вже з першого січня студенти можуть отримувати стипендію по-новому, а усіх відповідей досі немає. Спробуємо розібратися, що чекатиме на студентів вже за місяць. Ми будемо слідкувати за усіма оновленнями і доп [...]
То що там зі стипендіями?
20.01
Історичний факультет

З нагоди Дня соборності України 19 січня була організована зустріч у Будинку Вчителя громадськості міста з мером Цебрієм Олександром Володимировичем. Серед присутніх були представники громадських організацій міста, воїни АТО, матері загиблих воїнів, представники навчальних закладів міста. [...]
День соборності України в Умані і УДПУ імені Павла Тичини
20.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

З 1 січня 2017 року запроваджується новий порядок виплат соціальних стипендій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1045 від 28 грудня 2016року «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів». Для отримання соціальних стипендій студентам необхідно терміново написати за [...]
Увага!
19.01
Студентський портал

Святом Хрещення закінчуються Різдвяні свята, які тривають з 7 по 19 січня. Відповідно до біблійної розповіді Христос був охрещений у водах річки Йордан, це і дало другу, народну, назву свята. У світоглядному плані Водохреща — це свято єднання людських душ і народження нових надій. Щороку, очищуючись освяченою водою, ми ніби зан [...]
Вітаємо із Хрещенням Христовим!
19.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

  Декілька століть тому в місто Умань вдихнув нове життя натхненний захопливим та несподіваним коханням неймовірно  багатий та відомий польський багач Станіслав Потоцький. Історія закладання парку дуже романтична. Названо цей фантастичний парк іменем таємничої красуні, яка  полонила не одне серце численних корол [...]
Зимова казка
19.01
Бібліотека університету

В народі говорять: "Зима прийшла і празничків привела". І дійсно,  взимку майже щодня  свято ─ починаючи від  4 грудня (введення в храм Пресвятої Богородиці ),   і закінчуючи   29 січнем  (день Петра Вериги). Працівниками абонементу підібрано та оформлено книжкову виставку «Зимовий цикл свят», на якій ви зможете  детальніше поз [...]
Зимовий цикл свят
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Сьогодні ми живемо в країні, яка відкриває перед молоддю необмежені можливості для набуття будь‑якої професії. Майбутня професія – це  одна з важливих складових і умов людського щастя, усвідомлення своєї корисності для людей. Вибір професії є першим важливим Читати далі ... [...]
УДПУ – орієнтир у світ вашої професії
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Водохреща, Хрещення Господнє — велике свято різдвяно-новорічного циклу, яке православні та греко-католицькі християни відзначають 19 січня, тому збігається зі святом Богоявлення, однак ці свята слід розрізняти. Народні назви свята — Йордана (або Ордана), Водохреща. [...]
Вітаємо зі святом Водохреща!
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти
Початок навчання II семестру починається через
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти
З ВОДОХРЕЩЕМ!
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Всім привіт! Я – Катерина Чупіна, голова студентської ради факультету соціальної і психологічної освіти. Дуже рада вітати вас на нашому сайті. Сьогодні ви стоїте перед вибором, куди вступати, і це відповідальне рішення, адже від нього залежить ваше подальше життя. Саме тому рішення повинно бути обдуманим і зваженим. Важливо, щ [...]
Звернення голови студентської ради факультету соціальної та психологічної освіти




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Хореографія

Напрям підготовки 6.020202 Хореографія

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Вчитель хореографії

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Творче випробування

 

Вимоги і положення до кваліфікації:

Профіль програми:

У студентів має бути: сформований науковий світогляд, національна самосвідомість як відображання цілей, потреб, інтересів морально-естетичних орієнтацій особистості; усвідомлення соціальної ролі педагогічної діяльності, виявлення громадянської та соціальної активності; стійкі пізнавальні інтереси, прагнення до постійного самовдосконалення і духовного збагачення; педагогічна спостережливість, уява, тактовність, незалежність мислення у поєднанні з повагою до суджень інших людей; володіння такими якостями як толерантність, доброзичливість, наявність почуття власної гідності, самоповаги, скромності, вимогливості до себе й до інших; знання досягнень української національної та світової культури; фахові знання, уміння та навички.

Випускники мистецько-педагогічного факультету повинні вміти: вирішувати педагогічні навчально-виховні, художньо-творчі завдання з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів, їх хореографічної підготовки; розвивати у процесі занять танцювальну та загальну культуру школярів; виконувати елементи класичного танцю, історико-побутові танці різних історичних епох та професійно навчати цьому школярів, вміти будувати класичний екзерсис та танцювальні етюди; захопливо та образно розповідати дітям про танці та танцювальні жанри, про видатних танцюристів, події танцювального життя; організовувати дитячі самодіяльні танцювальні колективи, творчо та методично правильно будувати уроки хореографії, у відповідності з метою, принципами і завданнями організації хореографічно-виховної роботи в школі, здійснювати художньо-педагогічне спілкування з дітьми; аналізувати, узагальнювати і використовувати у своїй роботі передовий педагогічний досвід у царині хореографічного навчання та виховання школярів, критично оцінювати результати власної педагогічної діяльності, творчо підходити і впроваджувати нові освітні навчально-виховні технології.

Загальний обсяг навчальної програми 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 40,5 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки – 22,5 кр., модулі професійної та практичної підготовки – 135 кр., модулі практик – 30 кр.

  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, дисциплін циклу професійної та практичної підготовки з хореографічного мистецтва.

Базові уявлення:

  • Суть, мета і завдання хореографічного виховання школярів.
  • Професійні вимоги до вчителя хореографії загальноосвітньої школи.
  • Історію виникнення та становлення танців різних жанрів, стилів та епох.
  • Особливості танцювальних костюмів.
  • Видатні постаті та колективи хореографічного мистецтва.
  • Кращі зразки народно-сценічної хореографії.
  • Основні етапи постановки хореографічного твору.
  • Розробка композиційного плану та створення танцювального номеру.
  • Робота та основні завдання балетмейстера в хореографічному колективі.
  • Створення колективу та формування його репертуару.
  • Народний, бальний, класичний та сучасний танець в житті колективу.
  • Планування роботи колективу.
  • Самостійна робота балетмейстера по підготовці до постановчої та репетиційної роботи.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • здатність застосовувати знання та уміння для розв'язання практичних завдань в галузі досліджень у сфері хореографічного виховання;
  • уміння та навички абстрактного і конкретного мислення, здатність до творчої і результативної праці;
  • здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації, отриманої з різних джерел;
  • навички презентації наукового та практичного матеріалу;
  • уміння та навички володіння сучасними технологіями у майбутній професійній діяльності.

3. Практичні навички з предметної області:

  • уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення з фахових дисциплін;
  • у процесі навчання хореографії студенти вивчають комплекс вправ, визначену кількість танцювальних номерів, які впливають на формування їх естетичного ідеалу, смаку та на розвиток професійного світогляду, професійно-аналітичного мислення, творчої активності та самостійності.

4. Загальні уміння та навички:

  • уміння враховувати процеси соціально-політичної ситуації України, правові, етичні та етнічні норми у педагогічній та громадській, суспільно-політичній діяльності; навчально-виховному процесі;
  • здатність до самовдосконалення та професійного зростання;
  • вербальні та невербальні навички комунікативної діяльності;
  • розширення кругозору, систематизація та узагальнення знання з музичного мистецтва.

    Професійні профілі випускників з прикладами

Бакалавр одержує підготовку з дисциплін гуманітарного циклу та фундаментальних фахових дисциплін, а також теоретичну і практичну фахову підготовку з дисциплін психолого-педагогічного циклу, проходить педагогічну практику.

Студенти повинні:

- бути обізнаним з основними світоглядними теоріями та концепціями в галузі гуманітарних і соціально-економічних наук, вміти аналізувати соціальні проблеми і процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної і соціальної діяльності;

- знати етичні і правові норми, які регулюють відносини між людьми, відношення людини до навколишнього середовища;

- розуміти процеси і явища, можливості сучасних наукових методів досліджень та володіти цими методами на рівні, необхідному для вирішення практичних задач, що постають при виконанні професійних обов'язків;

- бути підготовленим для продовження навчання, професійної діяльності в іншому оточенні;

- володіти розвиненою культурою мислення, вміти ясно і логічно висловлювати свої думки як усно, так і письмово;

- володіти навичками наукової організації праці, бути обізнаним з можливостями і методами застосування комп'ютерної техніки в своїй професійній діяльності; бути здатним самостійно опанувати нові знання, критично оцінювати набутий досвід з позицій останніх досягнень методики своєї науки та соціальної практики;

- розуміти основні проблеми своєї професії, дисципліни, що визначають конкретну галузь його діяльності;

- мати достатню підготовку для самостійної побудови і використання в практичній діяльності різних методик, аналізу явищ і процесів.

Підготовка до ступеня спеціаліста включає також поглиблене вивчення базових дисциплін з відповідного фаху, виконання дипломних, курсових робіт практичного, аналітичного або дослідницького характеру.

  • Доступ до подальшого навчання:

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (рівень – спеціаліст), на третьому циклі вищої освіти (рівень - магістр) на конкурсній основі за спеціальністю «Хореографічне мистецтво». Спеціаліст – 1 рік, магістр – 2 роки навчання на базі бакалаврату.

Діаграма структури курсу Хореографія у кредитах ЄКТС (60 на навчальний період повного навчання)

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 240 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з хореографічного мистецтва і методики його навчання на засіданні Державної екзаменаційної комісії;
  • кваліфікаційна робота з хореографії.

  • Форма навчання:

Денна(повна), заочна.

  • Директор програми:

Дудник О.В., кандидат історичних наук, доцент, декан мистецько-педагогічного факультету.

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.020202 Хореографія

Опис окремих одиниць курсу:


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.