Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Образотворче мистецтво - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Образотворче мистецтво

Напрям підготовки 6.020205 образотворче мистецтво

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Вчитель образотворчого мистецтва

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Творче випробування

Вимоги і положення до кваліфікації:

Профіль програми:

У студентів має бути: сформований науковий світогляд, національна самосвідомість як відображання цілей, потреб, інтересів морально-естетичних орієнтацій особистості; усвідомлення соціальної ролі педагогічної діяльності, виявлення громадянської та соціальної активності; стійкі пізнавальні інтереси, прагнення до постійного самовдосконалення і духовного збагачення; педагогічна спостережливість, уява, тактовність, незалежність мислення у поєднанні з повагою до суджень інших людей; володіння такими якостями як толерантність, доброзичливість, наявність почуття власної гідності, самоповаги, скромності, вимогливості до себе й до інших; знання досягнень української національної та світової культури; фахові знання, уміння та навички.

Випускники мистецько-педагогічного факультету повинні вміти: вирішувати педагогічні навчально-виховні, художньо-творчі завдання з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів, здійснювати наукові дослідження, впроваджувати їх у практику, узагальнювати та оформляти наукові результати, користуватись сучасними науковими технологіями обробки інформації, аналізувати узагальнювати і використовувати у своїй роботі передовий педагогічний досвід у царині естетичного виховання школярів, критично оцінювати результати власної педагогічної діяльності, творчо підходити і впроваджувати нові освітні навчально-виховні технології.

Загальний обсяг навчальної програми 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 35 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки – 24 кр., модулі професійної та практичної підготовки – 160 кр., модулі практик – 21 кр.

  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, дисциплін циклу професійної та практичної підготовки з образотворчого мистецтва.

Базові уявлення:

  • Суть, мета і завдання художньо-естетичного виховання школярів.
  • Професійні вимоги до вчителя образотворчого мистецтва загальноосвітньої школи.
  • Загальні питання методики викладання дисциплін мистецького циклу в загальноосвітніх навчальних закладах.
  • Принципи, методи, прийоми навчання, типологію, структурування занять, інших форм організації навчально-виховного процесу
  • Методику позакласної, позаурочної та поза аудиторної роботи з образотворчого мистецтва
  • Принципи розвитку творчої активності школярів на уроках образотворчого мистецтва.
  • Методика образотворчого мистецтва школярів 1-4 класів.
  • Методика образотворчого мистецтва школярів 5-7 класів.
  • Сучасні методики і прийоми навчання, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • здатність застосовувати знання та уміння для розв'язання практичних завдань в галузі досліджень у сфері художньої освіти;
  • уміння та навички абстрактного і конкретного мислення, здатність до творчої і результативної праці;
  • здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації, отриманої з різних джерел;
  • навички презентації наукового та практичного матеріалу;
  • уміння та навички володіння сучасними технологіями у майбутній професійній діяльності.

3. Практичні навички з предметної області:

  • уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення з фахових дисциплін;
  • застосовувати набуті знання та вміння на практиці;
  • здійснювати науково-педагогічні, естетичні, культурологічні дослідження з використанням сучасних методик;
  • відбирати та інтегрувати навчальний матеріал;
  • використовувати ТЗН, підбирати, виготовляти засоби наочності, дидактичні матеріали;
  • здійснювати художньо-просвітницьку роботу серед громадськості.

4. Загальні уміння та навички:

  • уміння враховувати процеси соціально-політичної ситуації України, правові, етичні та етнічні норми у педагогічній та громадській, суспільно-політичній діяльності; навчально-виховному процесі;
  • здатність до самовдосконалення та професійного зростання;
  • вербальні та невербальні навички комунікативної діяльності;
  • розширення кругозору, систематизація та узагальнення знання з музичного мистецтва.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Бакалавр одержує підготовку з дисциплін гуманітарного циклу та фундаментальних фахових дисциплін, а також теоретичну і практичну фахову підготовку з дисциплін психолого-педагогічного циклу, проходить педагогічну практику.

Студенти повинні:

- бути обізнаним з основними світоглядними теоріями та концепціями в галузі гуманітарних і соціально-економічних наук, вміти аналізувати соціальні проблеми і процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної і соціальної діяльності;

- знати етичні і правові норми, які регулюють відносини між людьми, відношення людини до навколишнього середовища;

- розуміти процеси і явища, можливості сучасних наукових методів досліджень та володіти цими методами на рівні, необхідному для вирішення практичних задач, що постають при виконанні професійних обов'язків;

- бути підготовленим для продовження навчання, професійної діяльності в іншому оточенні;

- володіти розвиненою культурою мислення, вміти ясно і логічно висловлювати свої думки як усно, так і письмово;

- володіти навичками наукової організації праці, бути обізнаним з можливостями і методами застосування комп'ютерної техніки в своїй професійній діяльності; бути здатним самостійно опанувати нові знання, критично оцінювати набутий досвід з позицій останніх досягнень методики своєї науки та соціальної практики;

- розуміти основні проблеми своєї професії, дисципліни, що визначають конкретну галузь його діяльності;

- мати достатню підготовку для самостійної побудови і використання в практичній діяльності різних методик, аналізу явищ і процесів.

Підготовка до ступеня спеціаліста включає також поглиблене вивчення базових дисциплін з відповідного фаху, виконання дипломних, курсових робіт практичного, аналітичного або дослідницького характеру.

  • Доступ до подальшого навчання:

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (рівень – спеціаліст), на третьому циклі вищої освіти (рівень - магістр) на конкурсній основі за спеціальністю «Образотворче мистецтво». Спеціаліст – 1 рік, магістр – 2 роки навчання на базі бакалаврату.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 240 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з образотворчого мистецтва з методикою навчання на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Кваліфікаційна робота або кваліфікаційний екзамен: малюнок та живопис.
  • Форма навчання:

Денна(повна), заочна.

  • Директор програми:

Дудник О.В., кандидат історичних наук, доцент, декан мистецько-педагогічного факультету.

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.020205 образотворче мистецтво

Опис окремих одиниць курсу:

 


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.