Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Соціальна педагогіка - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
30.03
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
30-31 березня відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації», присвячена 25-річчю науково-дослідної лабораторії "Екологія і освіта". Початок - об 11.00, конференц-зал (корпус №1).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
31.03
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
31 березня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху» до Дня сміху. Запрошуємо усіх бажаючих!
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
08.04
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
Шановні студенти! З 8 березня по 8 квітня 2017 року студрада університету оголошує флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн. Для участі необхідно прочитати власний вірш, зняти відео та виставити в соцмережі. Найкращі чотири відео (по два за вибором суддів та глядачів) стануть переможцями.
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
22.04
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"
22 квітня 2017 року в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться хореографічний фестиваль "квітнева феєрія". Приймаються заявки на участь. Контактні телефони: (093) 180 81 62; (096) 439 97 49 Бикова Ольга Вікторівна (063) 319 83 84; (096)983 54 81 Грошовик Ірина Сергіївна E-mail:kvitneva_feeriya@i.ua
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"


Новини наших сайтів
30.03
Факультет фізичного виховання

24 по 26 березня в місті Звенигородка пройшов Всеукраїнський турнір з боксу серед чоловіків, дорослих та жінок-еліта «Кубок Звени Гора» участь в якому взяло 250 спортсменів, серед яких були три студенти факультету фізичного виховання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. У підсумка наші боксери [...]
Студенти ФФВ стали призерами Всеукраїнського турніру
30.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

У сучасних умовах розвитку освіти, науки і бізнесу підвищуються вимоги до відповідності рівня підготовки здобувачів вищої освіти. Одним із напрямів  удосконалення навчального процесу є  впровадження  системи практичної підготовки майбутніх фахівців. В УДПУ імені Павла Тичини досить  поширеним є проведення занять на вироб [...]
Навчально – практичне заняття на виробництві ПрАТ «Технолог»
30.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

Вивчаючи досвід вітчизняної та світової економіки, можна  стверджувати, що туризм, як галузь економіки і наукових знань, є найефективнішим джерелом матеріального і духовного розвитку суспільства. Для студентів ІІ курсу напряму підготовки «Туризм» Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти організовано та [...]
Інтегроване заняття як спосіб розвитку професійних вмінь майбутнього фахівця з туризму
30.03
Факультет української філології

Мер міста Умань, Цебрій О. В.  за проведену волонтерську роботу та вагомий внесок у справу відродження національних традицій України, збереження і примноження духовних скарбів українського народу та активну участь у фольклорно-етнографічному святі “Уманська масляна -2017”, яка відбулася 25-26 лютого, вручив подяки студента [...]
Вітаємо!
30.03
Факультет української філології

28 березня 2017 року відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування мовної особистості в контексті багатоступеневої національної освіти». Ініціатором наукового заходу виступив науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» (директор ‒ доктор педагогічних [...]
Всеукраїнський науково-методичний семінар
30.03
Природничо-географічний факультет

Просимо всіх небайдужих долучитися до участі в благодійних акціях, що проводить волонтерська громадська організація «Разом». “ВЕЛИКОДНІЙ КОШИК ДЛЯ СОЛДАТА” – виготовлення оберегів, малюнків, листів, збір засобів гігієни, ліків, солодощів (до 10 квітня 17р.) “ПОДАРУЙ НАДІЮ” – виготовлення оберегів, збір канцтоварів(фарби, ол [...]
Збери Великодній кошик воїну
30.03
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

 Географія – одна з найдавніших наук, тому географічні знання дуже важливі в житті кожної людини. Географія розвиває уяву, абстрактне і загальне мислення, вміння орієнтуватися у просторі, розширює світогляд і знання про навколишній світ. Це дуже важлива наука, яку з захопленням вивчають студенти нашого університету.   29 [...]
Географічний турнір – 2017
30.03
Історичний факультет

Команда історичного факультету «National Geographic», які навчаються за спеціальністю «Історія. Географія» прийняли участь у "Географічному турнірі - 2017". [...]
Участь команди історичного факультету в Географічному турнірі – 2017
30.03
Природничо-географічний факультет

Доброю традицією на нашому факультеті стало проведення науково-розважального шоу «Географічний турнір», де студенти можуть в  повному  обсязі  показати  свої  знання,  уміння  та  навички, здобуті під час теоретичних занять і фахових практик. Незмінними ведучими та творчими натхненниками турніру залишилися к. г. н., доц. Кра [...]
ГЕОГРАФІЧНИЙ ТУРНІР – 2017
30.03
Факультет фізики, математики та інформатики

На факультеті фізики, математики та інформатики продовжують свою роботу шестимісячні курси з інформатики. Метою проведення курсів є підвищення інформатичної компетентності іноземних студентів. Детальніше... [...]
Курси з інформатики продовжують свою роботу
30.03
Студентський портал

Не завжди хочеться, щоб перегляд фільму чи серіалу став приводом зануритись в екзистенціальні роздуми або порушив фундаментальні питання філософії. Іноді хочеться просто подивитись щось легке, просте, можна навіть нетривале — не більше 30 хвилин. Але разом з тим, є ризик, шукаючи подібний серіал, натрапити на низькопробний гу [...]
Комедійні серіали, які піднімуть настрій будь-кому
30.03
Кафедра англійської мови та методики її викладання

Добро пожаловать в WordPress. Это ваша первая запись. Отредактируйте или удалите её, затем пишите! [...]
Привет, мир!
30.03
Факультет мистецтв

24 березня в рамках проведення Дня відкритих дверей на базі кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін і кафедри інструментального виконавства відбулася І Регіональна учнівсько-студентська олімпіада з музичного мистецтва. Метою олімпіади стало виявлення та підтримка талановитої молоді, стимулювання їх творчої [...]
І РЕГІОНАЛЬНА УЧНІВСЬКО-СТУДЕНТСЬКА ОЛІМПІАДА З МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
30.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

28 березня 2017 року у Національній академії наук України відбулася презентація І-го тому «Великої української енциклопедії» (ВУЕ) – першої універсальної енциклопедії в умовах незалежної України. Цей проект готувався відповідно до двох указів Президента (від 02.01.2013 р. та 12.01.2015 р.). Серед провідних науковців, авторів статей ВУЕ, п [...]
Презентація І-го тому «Великої української енциклопедії»
29.03
Факультет української філології

Нещодавно кафедрою української літератури, українознавства та методики їх навчання на базі краєзнавчо-методичного Центру імені Степана Павленка та літоб’єднання імені Миколи Бажана було проведено зустріч із молодими сучасними українськими письменниками – Вано Крюгером, Ігорем Астапенком та Олександром Мимруком. Цікаво [...]
«Це було класно, це було вау!»




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 6.010106 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Бакалавр педагогічної освіти, соціальний педагог.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

соціальна педагогіка (співбесіда)

Для вступу подаються такі документи: документ державного зразка про повну загальну середню освіту (документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень), додаток до нього з оцінками – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку; медичну довідку за формою 086-о (оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку); ксерокопію трудової книжки (особи, які мають стаж роботи), завірену вузом або в установленому порядку (особи, які мають стаж роботи); 6 фотокарток розміром 3*4 см; 2 конверти з марками; сертифікати українського центру оцінювання якості освіти з предметів, що виносяться на конкурс – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку. сертифікати, в яких знання абітурієнта оцінено нижче 124 балів за 100-бальною шкалою оцінювання знань, не приймаються. паспорт (та ксерокопію 1, 2 та 11 сторінок), посвідчення про приписку до призовної дільниці (військовий квиток), копію свідоцтва про шлюб та документи, що дають право на пільги, вступник пред’являє особисто.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
  • Профіль програми

Програма підготовки соціального педагога передбачає, насамперед, розвиток його в особистісному, професійному та соціальному плані, а її результатом є не просто набуття спеціальних знань, умінь та навичок, а формування ключових професійних компетенцій адекватних сучасним соціокультурним умовам.

У цьому аспекті важливим ресурсом є вивчення студентами базових та варіативних дисциплін, які визначені навчальним планом, освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою. Особлива увага в навчанні звертається на вивчення сучасної методології наукових досліджень у процесі викладання навчальної дисципліни «Основи соціально-педагогічних досліджень», під час написання курсових та бакалаврських робіт. Студенти беруть участь у роботі Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства УДПУ імені Павла Тичини подвійного підпорядкування (АПН та МОН України) (директор: д.пед.н., проф. Н.С.Побірченко), науково-дослідних лабораторій «Педагогічного краєзнавства Черкащини» (керівник: д.пед.н., проф. Н.С. Побірченко) та «Педагогічної компетентності» (керівник: к.пед.н., доц. О.О. Ярошинська), є співробітниками двох держбюджетних тем. Під керівництвом викладачів студенти постійно є учасниками студентських наукових конференцій всеукраїнського та міжнародного рівнів, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Домінуючим ресурсом у процесі реалізації програми підготовки соціального педагога є практика, яка збагачує спеціально-предметну і дидактичну компетентність студента, створює можливості використання теоретичних положень вивчених наук у вирішенні практичних завдань, дозволяє навчитися володіти конкретними соціально-педагогічними технологіями вирішення завдань у ході професійної діяльності. Логіка завдань на кожний вид практики є взаємопов’язаною. Практика на першому курсі (навчально-технологічна) – має на меті оволодіння навичками розуміння педагогічного процесу й досвіду класного керівника та соціального педагога, (літня в оздоровчих таборах) – має на меті вироблення системного підходу в проектуванні та реалізації позанавчальної виховної роботи соціального педагога; на другому (стажерська) – відводиться для моделювання своєї авторської соціально-педагогічної системи.

З огляду на це, теоретична підготовка у поєднанні із наскрізною соціально-педагогічною практикою дозволяє сформувати теоретичні знання та практичні навички і вміння здійснення основних видів діяльності соціального педагога: надання допомоги дітям у подоланні проблемних ситуацій при реалізації відповідної освітньої програми; організація діяльності дітей з метою їх розвитку у відповідності з індивідуальними і віковими особливостями; створення сприятливих педагогічних умов для виховання дітей; здійснення співпраці з батьками з питань виховання; організація культурно-дозвіллєвої діяльності у мікросоціумі, що сприяє формуванню висококваліфікованого фахівця соціально-виховної сфери.

Фахівці здатні виступати своєрідним посередником у системі взаємодії особистості, сім’ї і суспільства, активно впливати на створення позитивних виховних відносин в соціумі, на гармонізацію взаємовідносин між людьми, здійснювати підтримку корисних ініціатив, стимулювати різні види самодопомоги, а також здійснювати соціологічні та соціолого-психологічні дослідження, проводити діагностичні виміри у розвитку особистості, а також впливу факторів середовища.

Загальний обсяг навчальної програми 120 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 13,5 кр., модулі природничо-наукової підготовки – 8 кр., модулі професійно-орієнтованої підготовки – 50 кр.

  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні відомості з соціальної педагогіки, теорії та історії соціальної роботи, соціальної психології, технологій соціально-педагогічної діяльності та інших загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін, які становлять суть професії і визначені освітньо-професійною програмою відповідного напряму. Професійні знання соціального педагога представлені у певній ієрархії.

Теоретико-методичні знання. Комплексне знання про людину як біосоціопсихокосмічну істоту. Знання закономірностей взаємодії особистості і суспільства, соціальної поведінки і формування особи. Знання закономірностей виховання, навчання, розвитку особистості на всіх стадіях онтогенезу, вплив середовища на процес соціалізації особистості. Знання цілей, принципів, змісту, методів, форм соціальної діяльності в інституційному і відкритому середовищі.

Методичні знання. Знання основ методики, форм, методів, технологій соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення, в різних сферах мікросередовища, в різних соціальних інститутах; знання практичних основ прогнозування, проектування, моделювання соціальної діяльності.

Прикладні знання. Знання способів, прийомів, видів соціальної допомоги дітям, сім'ям, підопічним, таким, що мають особливі проблеми; знання освітньо-виховних, оздоровчих, культурно-дозвіллєвих форм соціально-педагогічної діяльності.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області – це здатність фахівця застосовувати отримані професійні знання в практиці своєї діяльності:

  • гностичні (пошук, сприйняття і відбір інформації);
  • проективні (постановка цілей і завдань, прогнозування);
  • конструктивні (підбір і поєднання змісту, методів і засобів);
  • організаторські (створення умов, які стимулюють цілеспрямовані і природовідповідні зміни учнів);
  • комунікативні (контактність, спілкування, взаємовідносини);
  • оцінні (сприйняття і критичний аналіз дій суб'єктів педагогічного процесу);
  • рефлексивні (самоаналіз власної особистості, діяльності і спілкування).

3. Практичні навички з предметної області

  • Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін у процесах отримання, опрацювання, представлення наукової інформації та її практичного застосування в соціальних технологіях;
  • Здатність здійснювати професійну діяльність, що ґрунтується на етичних принципах і спрямована на відстоювання соціальної справедливості, дотримання прав людини, сприяння соціальним змінам, вирішення проблем у стосунках між людьми, підвищення рівня їх благополуччя;
  • Уміння використовувати спеціалізоване комп’ютерне програмне забезпечення;
  • Навички роботи із спеціалізованим комп’ютерним обладнанням.

4. Загальні уміння та навички

  • Уміння аналізувати соціальні явища, процеси, бачити власне місце та роль у суспільному житті країни;
  • Здатність вступати в контакти з різними людьми, встановлювати професійні відносини, здійснювати індивідуальний підхід до людей із специфічними проблемами;
  • Навички визначати проблему в умовах, які склалися, перетворювати проблему до рівня завдань;
  • Уміння вивчати особистість, сім’ю, ставити соціальний діагноз; аналізувати конкретні життєві ситуації; проектувати кінцевий результат соціально-педагогічної діяльності;
  • Здатність педагогічно осмислювати поведінку особистості, ставити педагогічні завдання, досягати їх вирішення; організовувати педагогічно цілеспрямовану діяльність у соціумі, педагогічно керувати і коректувати соціальну ситуацію;
  • Уміння впливати на роботу членів колективу з метою досягнення бажаного результату праці і задоволення його потреб;
  • Здатність на рівні адміністрації та працівника, сім’ї та особистості забезпечувати профілактику різноманітних відхилень фізичного, психічного та соціального характеру;
  • Уміння професійно оцінювати наслідки своєї діяльності, а також поступатися своїми інтересами ради інтересів підопічного.
  • Професійні профілі випускників

Діяльність бакалавра за освітньо-професійним напрямом «Соціальна педагогіка» поширюється на всі вікові етапи розвитку дитини, підлітків, на різні сфери мікросередовища особистості дитини, здійснюється у відкритій соціальній сфері та передбачає взаємодію з державно-суспільними інститутами виховання, неінституційними та сімейними сферами.

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Соціальна педагогіка» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Соціальна педагогіка» . Спеціаліст – 3роки навчання на базі кваліфікації «молодший спеціаліст» або 1 рік навчання на базі бакалаврату; магістр – 1,5 роки навчання на базі бакалаврату або 1 рік навчання на базі спеціаліста.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 120 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності або захистити бакалаврську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна (повна), заочна.

  • Директор програми:

Ткачук Лариса Василівна кандидатпедедагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.010106 Соціальна педагогіка


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.