Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Соціальна педагогіка - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
23.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

                                                                                                                                                                            [...]
КІНОЛЕКТОРІЙ
23.01
Факультет початкової освіти

18 січня 2017 року відбулось  чергове, планове засідання ради молодих науковців факультету початкової освіти. Молоді науковці заслухали інформацію кандидата педагогічних наук, доцента  кафедри теорії початкової освіти Олексія Муковоза, який повідомив про основні  вимоги до написання докторської дисертації та зміни щодо при [...]
Засідання ради молодих науковців факультету
23.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

18 січня 2017 в ДНЗ №25 (м. Умань) було проведено науково-практичний семінар для вихователів на тему: “Природничо-еколоічна компетентність дітей дошкільного віку” Мета: поповнити знання педагогів про зміст, методи та форми роботи з дошкільниками з питань еколого-природничого виховання; активізувати особистий творчий Читат [...]
науково-практичний семінар “Природничо-еколоічна компетентність дітей дошкільного віку”
23.01
Студентський портал

Ми постійно знаходимося під чиїмось впливом. «Пфф, – можеш відповісти ти. – Я не дивлюся телевізор ще зі школи, не ведусь на всі ці модні бренди й гаджети. На мене неможливо вплинути, я самодостатній, незалежний (і дуже симпатичний) член суспільства». Повір, я згодна, але говорю про дещо зовсім інше. Зізнайся, маєш акаунт у Фейсбу [...]
Студвей “Про екзистенціальну кризу по-студентськи…”
23.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Ми з радістю проконсультуємо Вас з усіх питань, пов’язаних зі вступом до навчального закладу (документи, правила прийому, ЗНО, спеціальності) та допоможемо пройти профорієнтаційну діагностику для виявлення  професійних інтересів та схильностей, враховуючи Ваші індивідуальні особливості. БАЖАЄШ ОТРИМАТИ ЯКІСНУ ОСВІТУ ЄВРО [...]
Персональні менеджери зі вступу
23.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники можу [...]
Вибір професії «Психолог»
23.01
Бібліотека університету

22 січня український народ відзначає величну дату своєї багатовікової історії – День Соборності, свято об’єднання українських земель в єдину самостійну державу. З нагоди свята працівники бібліотеки підготували книжкову виставку «Від ідеї до сьогодення», що експонується у відділі обслуговування та відкритий перегляд літер [...]
День Соборності України
23.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Професія соціального працівника сповідує принцип, за яким гідність та значимість є невід’ємними рисами кожної особи в суспільстві. Стосунки між індивідом і суспільством мають взаємодоповнювальне значення, і кожен індивід може зробити значний внесок у суспільство. Професія «соціальний працівник» має свою власну чітку [...]
Вибір професії «Соціальний працівник»
22.01
Факультет мистецтв

Шановні викладачі, студенти, гості! Щиро вітаємо вас із Днем Соборності та Свободи України. Саме в цей день проголошено Акт Злуки Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки, який увійшов в історію українського народу як свято національної єдності. Цей день є символом об’єднання України. Він ст [...]
ЩИРО ВІТАЄМО З ДНЕМ СОБОРНОСТІ ТА СВОБОДИ УКРАЇНИ!
22.01
Студентський портал

День Злуки – свято, що відзначається щороку в день проголошення Акту возз’єднання Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки, що відбулося 22 січня 1919 року на Софійській площі в Києві. Акт Злуки був глибоко детермінований історично і спирався на споконвічну мрію українського народу про незал [...]
День соборності України
21.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Вибір сфери професійної трудової діяльності рано чи пізно виникає  перед кожною людиною, що живе на нашій планеті. Хтось віддає перевагу отримати вищу професійну освіту і стати дипломованим фахівцем, а хтось, навпаки, мріє якомога раніше знайти роботу і зайнятися трудовою діяльністю. Існує думка, що отримання освіти ніяк н [...]
Сучасна професія – менеджер
21.01
Студентський портал

V. Ліга КВН «Кураж» Третій сезон гумору стартує 23 лютого о 19.00. На уманчан чекають нові команди,  призи від спонсорів та гарний настрій. Квитки від 35 до 45 гривень IV. Інтригуюча комедія «Женихи» Для того, щоб виправити своє фінансове становище усі женихи і пройдисвіти міста, мріють одружитися на багатій нареченій. Кому ж дістанет [...]
Куди сходити? Топ-5 зимових подій в Умані
21.01
Факультет мистецтв

Шановні колеги! Оргкомітет запрошує до участі у ІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції «ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ» (10 березня 2017 р., (форма проведення – заочна). Співорганізатори: Національна академія наук Азербайджана, Інститут філософії та права (Азербай [...]
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ
20.01
Науковий портал

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України» – видання, яке висвітлює високу фахову підготовку українських вчених, професіоналізм науковців, освітян, практиків, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбання [...]
Світлана Василівна Совгіра – успішний професіонал України
20.01
Природничо-географічний факультет

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України». Це видання, яке висвітлює професіоналізм науковців, освітян, практиків, високу фахову підготовку українських вчених, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбанням [...]
Успішні професіонали України працюють на природничо-географічному факультеті




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 6.010106 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Бакалавр педагогічної освіти, соціальний педагог.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

соціальна педагогіка (співбесіда)

Для вступу подаються такі документи: документ державного зразка про повну загальну середню освіту (документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень), додаток до нього з оцінками – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку; медичну довідку за формою 086-о (оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку); ксерокопію трудової книжки (особи, які мають стаж роботи), завірену вузом або в установленому порядку (особи, які мають стаж роботи); 6 фотокарток розміром 3*4 см; 2 конверти з марками; сертифікати українського центру оцінювання якості освіти з предметів, що виносяться на конкурс – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку. сертифікати, в яких знання абітурієнта оцінено нижче 124 балів за 100-бальною шкалою оцінювання знань, не приймаються. паспорт (та ксерокопію 1, 2 та 11 сторінок), посвідчення про приписку до призовної дільниці (військовий квиток), копію свідоцтва про шлюб та документи, що дають право на пільги, вступник пред’являє особисто.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
  • Профіль програми

Програма підготовки соціального педагога передбачає, насамперед, розвиток його в особистісному, професійному та соціальному плані, а її результатом є не просто набуття спеціальних знань, умінь та навичок, а формування ключових професійних компетенцій адекватних сучасним соціокультурним умовам.

У цьому аспекті важливим ресурсом є вивчення студентами базових та варіативних дисциплін, які визначені навчальним планом, освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою. Особлива увага в навчанні звертається на вивчення сучасної методології наукових досліджень у процесі викладання навчальної дисципліни «Основи соціально-педагогічних досліджень», під час написання курсових та бакалаврських робіт. Студенти беруть участь у роботі Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства УДПУ імені Павла Тичини подвійного підпорядкування (АПН та МОН України) (директор: д.пед.н., проф. Н.С.Побірченко), науково-дослідних лабораторій «Педагогічного краєзнавства Черкащини» (керівник: д.пед.н., проф. Н.С. Побірченко) та «Педагогічної компетентності» (керівник: к.пед.н., доц. О.О. Ярошинська), є співробітниками двох держбюджетних тем. Під керівництвом викладачів студенти постійно є учасниками студентських наукових конференцій всеукраїнського та міжнародного рівнів, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Домінуючим ресурсом у процесі реалізації програми підготовки соціального педагога є практика, яка збагачує спеціально-предметну і дидактичну компетентність студента, створює можливості використання теоретичних положень вивчених наук у вирішенні практичних завдань, дозволяє навчитися володіти конкретними соціально-педагогічними технологіями вирішення завдань у ході професійної діяльності. Логіка завдань на кожний вид практики є взаємопов’язаною. Практика на першому курсі (навчально-технологічна) – має на меті оволодіння навичками розуміння педагогічного процесу й досвіду класного керівника та соціального педагога, (літня в оздоровчих таборах) – має на меті вироблення системного підходу в проектуванні та реалізації позанавчальної виховної роботи соціального педагога; на другому (стажерська) – відводиться для моделювання своєї авторської соціально-педагогічної системи.

З огляду на це, теоретична підготовка у поєднанні із наскрізною соціально-педагогічною практикою дозволяє сформувати теоретичні знання та практичні навички і вміння здійснення основних видів діяльності соціального педагога: надання допомоги дітям у подоланні проблемних ситуацій при реалізації відповідної освітньої програми; організація діяльності дітей з метою їх розвитку у відповідності з індивідуальними і віковими особливостями; створення сприятливих педагогічних умов для виховання дітей; здійснення співпраці з батьками з питань виховання; організація культурно-дозвіллєвої діяльності у мікросоціумі, що сприяє формуванню висококваліфікованого фахівця соціально-виховної сфери.

Фахівці здатні виступати своєрідним посередником у системі взаємодії особистості, сім’ї і суспільства, активно впливати на створення позитивних виховних відносин в соціумі, на гармонізацію взаємовідносин між людьми, здійснювати підтримку корисних ініціатив, стимулювати різні види самодопомоги, а також здійснювати соціологічні та соціолого-психологічні дослідження, проводити діагностичні виміри у розвитку особистості, а також впливу факторів середовища.

Загальний обсяг навчальної програми 120 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 13,5 кр., модулі природничо-наукової підготовки – 8 кр., модулі професійно-орієнтованої підготовки – 50 кр.

  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні відомості з соціальної педагогіки, теорії та історії соціальної роботи, соціальної психології, технологій соціально-педагогічної діяльності та інших загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін, які становлять суть професії і визначені освітньо-професійною програмою відповідного напряму. Професійні знання соціального педагога представлені у певній ієрархії.

Теоретико-методичні знання. Комплексне знання про людину як біосоціопсихокосмічну істоту. Знання закономірностей взаємодії особистості і суспільства, соціальної поведінки і формування особи. Знання закономірностей виховання, навчання, розвитку особистості на всіх стадіях онтогенезу, вплив середовища на процес соціалізації особистості. Знання цілей, принципів, змісту, методів, форм соціальної діяльності в інституційному і відкритому середовищі.

Методичні знання. Знання основ методики, форм, методів, технологій соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення, в різних сферах мікросередовища, в різних соціальних інститутах; знання практичних основ прогнозування, проектування, моделювання соціальної діяльності.

Прикладні знання. Знання способів, прийомів, видів соціальної допомоги дітям, сім'ям, підопічним, таким, що мають особливі проблеми; знання освітньо-виховних, оздоровчих, культурно-дозвіллєвих форм соціально-педагогічної діяльності.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області – це здатність фахівця застосовувати отримані професійні знання в практиці своєї діяльності:

  • гностичні (пошук, сприйняття і відбір інформації);
  • проективні (постановка цілей і завдань, прогнозування);
  • конструктивні (підбір і поєднання змісту, методів і засобів);
  • організаторські (створення умов, які стимулюють цілеспрямовані і природовідповідні зміни учнів);
  • комунікативні (контактність, спілкування, взаємовідносини);
  • оцінні (сприйняття і критичний аналіз дій суб'єктів педагогічного процесу);
  • рефлексивні (самоаналіз власної особистості, діяльності і спілкування).

3. Практичні навички з предметної області

  • Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін у процесах отримання, опрацювання, представлення наукової інформації та її практичного застосування в соціальних технологіях;
  • Здатність здійснювати професійну діяльність, що ґрунтується на етичних принципах і спрямована на відстоювання соціальної справедливості, дотримання прав людини, сприяння соціальним змінам, вирішення проблем у стосунках між людьми, підвищення рівня їх благополуччя;
  • Уміння використовувати спеціалізоване комп’ютерне програмне забезпечення;
  • Навички роботи із спеціалізованим комп’ютерним обладнанням.

4. Загальні уміння та навички

  • Уміння аналізувати соціальні явища, процеси, бачити власне місце та роль у суспільному житті країни;
  • Здатність вступати в контакти з різними людьми, встановлювати професійні відносини, здійснювати індивідуальний підхід до людей із специфічними проблемами;
  • Навички визначати проблему в умовах, які склалися, перетворювати проблему до рівня завдань;
  • Уміння вивчати особистість, сім’ю, ставити соціальний діагноз; аналізувати конкретні життєві ситуації; проектувати кінцевий результат соціально-педагогічної діяльності;
  • Здатність педагогічно осмислювати поведінку особистості, ставити педагогічні завдання, досягати їх вирішення; організовувати педагогічно цілеспрямовану діяльність у соціумі, педагогічно керувати і коректувати соціальну ситуацію;
  • Уміння впливати на роботу членів колективу з метою досягнення бажаного результату праці і задоволення його потреб;
  • Здатність на рівні адміністрації та працівника, сім’ї та особистості забезпечувати профілактику різноманітних відхилень фізичного, психічного та соціального характеру;
  • Уміння професійно оцінювати наслідки своєї діяльності, а також поступатися своїми інтересами ради інтересів підопічного.
  • Професійні профілі випускників

Діяльність бакалавра за освітньо-професійним напрямом «Соціальна педагогіка» поширюється на всі вікові етапи розвитку дитини, підлітків, на різні сфери мікросередовища особистості дитини, здійснюється у відкритій соціальній сфері та передбачає взаємодію з державно-суспільними інститутами виховання, неінституційними та сімейними сферами.

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Соціальна педагогіка» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Соціальна педагогіка» . Спеціаліст – 3роки навчання на базі кваліфікації «молодший спеціаліст» або 1 рік навчання на базі бакалаврату; магістр – 1,5 роки навчання на базі бакалаврату або 1 рік навчання на базі спеціаліста.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 120 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності або захистити бакалаврську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна (повна), заочна.

  • Директор програми:

Ткачук Лариса Василівна кандидатпедедагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.010106 Соціальна педагогіка


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.