Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Соціальна педагогіка - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
10.12
Тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства»
Впродовж 5 - 10 грудня в читальному залі №3 експонується тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства» (в рамках Всеукраїнського тижня права). Запрошуємо усіх бажаючих відвідати виставку.
Тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства»
10.12
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
05 - 10 грудня у відділі обслуговування бібліотеки працюватиме тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права».
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
10.12
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
05 - 10 грудня у відділі обслуговування бібліотеки працюватиме тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права».
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
12.12
Благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці»
12 грудня о 14.00 в актовій залі УДПУ відбудеться благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці». Запрошуємо усіх бажаючих.
Благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці»
14.12
Благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв
14 грудня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв, лауреатів та переможців всеукраїнських і міжнардних конкурсів-фестивалів. Запрошуємо усіх бажаючих насолодитися мистецтвом та допомогти онкохворим нашого закладу.
Благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв
15.12
«Фестиваль з психології»
15 грудня о 12.00 в актовій залі університету відбудеться ІІІ фестиваль творчості з психології.
«Фестиваль з психології»
16.12
Акція «Допоможи повірити в диво!»
З 14 листопада по 16 грудня 2016 року в читальних залах № 1 та № 2 проходить акція «Допоможи повірити в диво!» (збір одягу, іграшок, канцтоварів та солодощів для дитячого будинку). Долучайтеся до акції, адже добро починається з тебе!
Акція «Допоможи повірити в диво!»
30.12
Триває всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Триває всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
09.12
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

12 грудня 1995 р. була прийнята Резолюція Генеральної Асамблеї ООН № 50/80, в якій висловлюється сподівання на те, що «статус постійного нейтралітету Туркменістану буде сприяти зміцненню миру та безпеки в регіоні». У цій резолюції ООН «визнає і підтримує проголошений Туркменістаном статус постійного нейтралітету». Подібний унік [...]
ДЕНЬ НЕЙТРАЛІТЕТУ ТУРКМЕНІСТАНУ
09.12
Бібліотека університету

У житті будь-якої держави, суспільства і кожної людини важливу роль відіграє таке явище, як право, що надає людині можливість мати певні матеріальні, культурні та духовні блага, необхідні їй для нормального життя і розвитку. [...]
Правовий турнір «Ти людина – значить маєш права»
09.12
Студентський портал

У зв’язку з відзначенням 1 грудня Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, історичний факультет провів благодійну акцію «Здай кров- врятуй життя». Охочих здати кров знайшлося досить багато, а після здачі нам видали довідки, + кожному по браслетику та по 10 грн. Дякуємо всім хто долучився до цієї акції! [...]
Здай кров – врятуй життя
09.12
Факультет соціальної та психологічної освіти

До Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями в рамках акції «16 днів проти насилля» студенти 13 групи ФСПО разом із Центром соціальної та освітньої інтеграції «Без бар’єрів» організували у холі нового корпусу благодійну ярмарку, зібрані кошти підуть на потреби студентів з інвалідністю. Дуже дякуємо за допомогу вихова [...]
Благодійна ярмарка до Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями
09.12
Факультет соціальної та психологічної освіти

Нещодавно  в стінах нашого вишу відбулось святкове патріотичне і вже традиційне дійство – студентам Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, які пройшли повний курс військової підготовки та склали присягу на вірність народу України, присвоїли первинне військове звання «Молодший лейтенант зап [...]
Студентам Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини присвоїли первинне військове звання «Молодший лейтенант запасу»
09.12
Студентський портал

9 грудня 2003 року в р. Меріда (Мексика) було відкрито для підписання один із офіційних документів ООН – Конвенція проти корупції. З тих пір ця дата щорічно відзначається як Міжнародний день боротьби з корупцією. Понад 100 держав, що підписали конвенцію, визнали хабарі, підкуп, перевищення влади і посадових повноважень та інші злов [...]
Міжнародний день боротьби з корупцією
08.12
Історичний факультет

  8 грудня в лабораторії «Відродження нації» відбулася зустріч декана факультету, професора   Карасевича А. О., з студентами першого курсу щодо історії створення СРСР, розвитку його політичної і економічної долі, різного роду геноцидів в союзних республіках, дисидентського руху і історичної значимості бувшого об’єднання в [...]
ВІДГУК МИНУВШИНИ
08.12
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       У четвер, 8 грудня 2016 року доцент Залізняк А.М. провела відкрите практичне заняття на тему: “Методика словникової роботи в ДНЗ”. Під час практичного заняття студенти 22 та 23 груп факультету дошкільної та спеціальної освіти продемонстрували свої теоритичні Читати далі ... [...]
Відкрите практичне заняття з дисципліни: “Дошкільна лінгводидактика” проведене доцентом кафедри дошкільної освіти Залізняк А.М..
08.12
Бібліотека університету

Всіх поціновувачів рідкісних та цінних видань запрошуємо до перегляду тематично-коментованого перегляду книг, виданих колись Брокгаузом та Ефроном. Незважаючи на давність публікації, всі ці книги можуть бути корисні не тільки з точки зору вивчення історії наук, а й безпосередньо з практичної точки зору, тому що містять в соб [...]
“Видавці минулого: Фрідріх Арнольд Брокгауз і Ілля Абрамович Ефрон" (Із фондів бібліотеки УДПУ імені Павла Тичини)
08.12
Факультет української філології

На таку напівжартівливу тему: «Всяка-всячина» або «Таке-сяке», – нещодавно відбулось чергове засідання університетського літературного об’єднання імені Миколи Бажана. Засідання пройшло дуже бурхливо, цікаво й дискусійно. Кожен з присутніх (а це були й представники інших факультетів, як-от Богдан Гроза – студент факульте [...]
Поетична «Всяка-всячина»
08.12
Факультет української філології

Саме так, виявляється, прозвали доцента кафедри української літератури, українознавства та методики їх викладання УДПУ, члена Національної спілки письменників України Марину Павленко читачі Львівської бібліотеки.   Мабуть, це й не дивно, адже саме повість Марини Павленко «Русалонька із 7-В…» вивчається в школі за основною п [...]
“Русалонька дитячих сердець”
08.12
Факультет української філології

26 листопада студентами 38 групи факультету української філології проведено виховний захід, присвячений пам’яті жертв Голодомору. Студенти відповідально поставилися до організації та проведення виховної години.  На виховний захід були запрошені студенти першого і другого курсів. Студенти-організатори  донесли до слухачі [...]
Вшанування пам`яті жертв Голодомору
08.12
Студентський портал

Хочеш щоб система вищої освіти була прозорою? Почни з себе! Скажи “НІ!” корупції у ВНЗ та використай ці кошти на самоосвіту чи відпочинок! В університеті оголошений всеукраїнський флешмоб. Роби фото та викладай їх в соцмережі з хештегом #сесія_без_хабарів – побачимо скільки нас! [...]
Флешмоб “Я здаю сесію без хабарів”
08.12
Студентський портал

Благодійність – один із пріоритетів нашого університету. Безліч благодійних та доброчинних акцій здійснює студентська соціально-психологічна служба УДПУ, об’єднуючи волонтерів різних факультетів. На круглий стіл, що проходив в УДПУ, зібрались небайдужі люди міської громади. Всього в місті працює більше 20 громадських воло [...]
Мобілізація добра – на часі!
08.12
Факультет соціальної та психологічної освіти

30 листопада в місті Черкаси відбувся ІІ обласний форум інститутів громадянського суспільства «ГРАНТуємо ЗМІНИ 2.0», який відвідала і студентка  факультету соціальної та психологічної освіти Антоніна Кокоша. Як підготувати якісні проекти та знайти необхідні ресурси для їх реалізації, саме на ці та інші цікаві питання отримув [...]
ІІ обласний форум інститутів громадянського суспільства «ГРАНТуємо ЗМІНИ 2.0»




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 6.010106 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Бакалавр педагогічної освіти, соціальний педагог.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

соціальна педагогіка (співбесіда)

Для вступу подаються такі документи: документ державного зразка про повну загальну середню освіту (документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень), додаток до нього з оцінками – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку; медичну довідку за формою 086-о (оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку); ксерокопію трудової книжки (особи, які мають стаж роботи), завірену вузом або в установленому порядку (особи, які мають стаж роботи); 6 фотокарток розміром 3*4 см; 2 конверти з марками; сертифікати українського центру оцінювання якості освіти з предметів, що виносяться на конкурс – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку. сертифікати, в яких знання абітурієнта оцінено нижче 124 балів за 100-бальною шкалою оцінювання знань, не приймаються. паспорт (та ксерокопію 1, 2 та 11 сторінок), посвідчення про приписку до призовної дільниці (військовий квиток), копію свідоцтва про шлюб та документи, що дають право на пільги, вступник пред’являє особисто.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
  • Профіль програми

Програма підготовки соціального педагога передбачає, насамперед, розвиток його в особистісному, професійному та соціальному плані, а її результатом є не просто набуття спеціальних знань, умінь та навичок, а формування ключових професійних компетенцій адекватних сучасним соціокультурним умовам.

У цьому аспекті важливим ресурсом є вивчення студентами базових та варіативних дисциплін, які визначені навчальним планом, освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою. Особлива увага в навчанні звертається на вивчення сучасної методології наукових досліджень у процесі викладання навчальної дисципліни «Основи соціально-педагогічних досліджень», під час написання курсових та бакалаврських робіт. Студенти беруть участь у роботі Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства УДПУ імені Павла Тичини подвійного підпорядкування (АПН та МОН України) (директор: д.пед.н., проф. Н.С.Побірченко), науково-дослідних лабораторій «Педагогічного краєзнавства Черкащини» (керівник: д.пед.н., проф. Н.С. Побірченко) та «Педагогічної компетентності» (керівник: к.пед.н., доц. О.О. Ярошинська), є співробітниками двох держбюджетних тем. Під керівництвом викладачів студенти постійно є учасниками студентських наукових конференцій всеукраїнського та міжнародного рівнів, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Домінуючим ресурсом у процесі реалізації програми підготовки соціального педагога є практика, яка збагачує спеціально-предметну і дидактичну компетентність студента, створює можливості використання теоретичних положень вивчених наук у вирішенні практичних завдань, дозволяє навчитися володіти конкретними соціально-педагогічними технологіями вирішення завдань у ході професійної діяльності. Логіка завдань на кожний вид практики є взаємопов’язаною. Практика на першому курсі (навчально-технологічна) – має на меті оволодіння навичками розуміння педагогічного процесу й досвіду класного керівника та соціального педагога, (літня в оздоровчих таборах) – має на меті вироблення системного підходу в проектуванні та реалізації позанавчальної виховної роботи соціального педагога; на другому (стажерська) – відводиться для моделювання своєї авторської соціально-педагогічної системи.

З огляду на це, теоретична підготовка у поєднанні із наскрізною соціально-педагогічною практикою дозволяє сформувати теоретичні знання та практичні навички і вміння здійснення основних видів діяльності соціального педагога: надання допомоги дітям у подоланні проблемних ситуацій при реалізації відповідної освітньої програми; організація діяльності дітей з метою їх розвитку у відповідності з індивідуальними і віковими особливостями; створення сприятливих педагогічних умов для виховання дітей; здійснення співпраці з батьками з питань виховання; організація культурно-дозвіллєвої діяльності у мікросоціумі, що сприяє формуванню висококваліфікованого фахівця соціально-виховної сфери.

Фахівці здатні виступати своєрідним посередником у системі взаємодії особистості, сім’ї і суспільства, активно впливати на створення позитивних виховних відносин в соціумі, на гармонізацію взаємовідносин між людьми, здійснювати підтримку корисних ініціатив, стимулювати різні види самодопомоги, а також здійснювати соціологічні та соціолого-психологічні дослідження, проводити діагностичні виміри у розвитку особистості, а також впливу факторів середовища.

Загальний обсяг навчальної програми 120 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 13,5 кр., модулі природничо-наукової підготовки – 8 кр., модулі професійно-орієнтованої підготовки – 50 кр.

  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні відомості з соціальної педагогіки, теорії та історії соціальної роботи, соціальної психології, технологій соціально-педагогічної діяльності та інших загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін, які становлять суть професії і визначені освітньо-професійною програмою відповідного напряму. Професійні знання соціального педагога представлені у певній ієрархії.

Теоретико-методичні знання. Комплексне знання про людину як біосоціопсихокосмічну істоту. Знання закономірностей взаємодії особистості і суспільства, соціальної поведінки і формування особи. Знання закономірностей виховання, навчання, розвитку особистості на всіх стадіях онтогенезу, вплив середовища на процес соціалізації особистості. Знання цілей, принципів, змісту, методів, форм соціальної діяльності в інституційному і відкритому середовищі.

Методичні знання. Знання основ методики, форм, методів, технологій соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення, в різних сферах мікросередовища, в різних соціальних інститутах; знання практичних основ прогнозування, проектування, моделювання соціальної діяльності.

Прикладні знання. Знання способів, прийомів, видів соціальної допомоги дітям, сім'ям, підопічним, таким, що мають особливі проблеми; знання освітньо-виховних, оздоровчих, культурно-дозвіллєвих форм соціально-педагогічної діяльності.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області – це здатність фахівця застосовувати отримані професійні знання в практиці своєї діяльності:

  • гностичні (пошук, сприйняття і відбір інформації);
  • проективні (постановка цілей і завдань, прогнозування);
  • конструктивні (підбір і поєднання змісту, методів і засобів);
  • організаторські (створення умов, які стимулюють цілеспрямовані і природовідповідні зміни учнів);
  • комунікативні (контактність, спілкування, взаємовідносини);
  • оцінні (сприйняття і критичний аналіз дій суб'єктів педагогічного процесу);
  • рефлексивні (самоаналіз власної особистості, діяльності і спілкування).

3. Практичні навички з предметної області

  • Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін у процесах отримання, опрацювання, представлення наукової інформації та її практичного застосування в соціальних технологіях;
  • Здатність здійснювати професійну діяльність, що ґрунтується на етичних принципах і спрямована на відстоювання соціальної справедливості, дотримання прав людини, сприяння соціальним змінам, вирішення проблем у стосунках між людьми, підвищення рівня їх благополуччя;
  • Уміння використовувати спеціалізоване комп’ютерне програмне забезпечення;
  • Навички роботи із спеціалізованим комп’ютерним обладнанням.

4. Загальні уміння та навички

  • Уміння аналізувати соціальні явища, процеси, бачити власне місце та роль у суспільному житті країни;
  • Здатність вступати в контакти з різними людьми, встановлювати професійні відносини, здійснювати індивідуальний підхід до людей із специфічними проблемами;
  • Навички визначати проблему в умовах, які склалися, перетворювати проблему до рівня завдань;
  • Уміння вивчати особистість, сім’ю, ставити соціальний діагноз; аналізувати конкретні життєві ситуації; проектувати кінцевий результат соціально-педагогічної діяльності;
  • Здатність педагогічно осмислювати поведінку особистості, ставити педагогічні завдання, досягати їх вирішення; організовувати педагогічно цілеспрямовану діяльність у соціумі, педагогічно керувати і коректувати соціальну ситуацію;
  • Уміння впливати на роботу членів колективу з метою досягнення бажаного результату праці і задоволення його потреб;
  • Здатність на рівні адміністрації та працівника, сім’ї та особистості забезпечувати профілактику різноманітних відхилень фізичного, психічного та соціального характеру;
  • Уміння професійно оцінювати наслідки своєї діяльності, а також поступатися своїми інтересами ради інтересів підопічного.
  • Професійні профілі випускників

Діяльність бакалавра за освітньо-професійним напрямом «Соціальна педагогіка» поширюється на всі вікові етапи розвитку дитини, підлітків, на різні сфери мікросередовища особистості дитини, здійснюється у відкритій соціальній сфері та передбачає взаємодію з державно-суспільними інститутами виховання, неінституційними та сімейними сферами.

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Соціальна педагогіка» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Соціальна педагогіка» . Спеціаліст – 3роки навчання на базі кваліфікації «молодший спеціаліст» або 1 рік навчання на базі бакалаврату; магістр – 1,5 роки навчання на базі бакалаврату або 1 рік навчання на базі спеціаліста.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 120 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності або захистити бакалаврську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна (повна), заочна.

  • Директор програми:

Ткачук Лариса Василівна кандидатпедедагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.010106 Соціальна педагогіка


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2016
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.