Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Соціальна педагогіка - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
24.05
Урочистості з нагоди Дня науки
24 травня об 11.00 в актовій залі університету відбудуться урочистості з нагоди Дня науки.
Урочистості з нагоди Дня науки
24.05
VІ науково-методичний семінар «Права дітей: від витоків до сьогодення»
24 травня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 202 ауд.) відбудеться VІ науково-методичний семінар «Права дітей: від витоків до сьогодення».
VІ науково-методичний семінар «Права дітей: від витоків до сьогодення»
25.05
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
25-26 травня на факультеті іноземних мов відбудеться міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст». Урочисте відкриття конференції - 25.05 об 11.00 (конференц-зал, корпус №1).
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
25.05
Фестиваль студентської творчості «Соціальний працівник майбутнього»
25 травня о 9.20 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, ауд.401) відбудеться фестиваль студентської творчості «Соціальний працівник майбутнього».
Фестиваль студентської творчості «Соціальний працівник майбутнього»
26.05
Міс УДПУ - 2017
26 травня о 14.00 в актовій залі університету відбудеться наймасштабніша подія року - Міс УДПУ. Запрошуємо усіх бажаючих долучитися до заходу та підтримати учасниць.
Міс УДПУ - 2017


Новини наших сайтів
24.05
Факультет фізики, математики та інформатики

Ми всі часом помиляємося, мимоволі вживаємо кальки з російської мови чи неправильно наголошуємо слова. І не дивно! Ще Вольтер у свій час сказав: "Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все життя". Деякі помилки трапляються надто часто. Пропоную звернути на них увагу та намагатися їх уникати.1. "Нажаль". Коли з [...]
​7 ПОШИРЕНИХ ПОМИЛОК В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ
23.05
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

22 травня в конференц-залі Уманського державного  педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася урочиста церемонія вручення сертифікатів про проходження курсів  української мови. У рамках діяльності Українсько-туркменського культурно-освітнього центру упродовж 2016–2017 н.р. для іноземних студентів були орган [...]
Вручення сертифікатів з української мови
23.05
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Педагог-дефектолог – професія сьогодення! Дефектолог – спеціаліст, який працює з дітьми з особливостями психофізичного розвитку. Завдання дефектолога: педагог-дефектолог повинен грамотно володіти методиками діагностики, корекції, навчання і […] [...]
Педагог-дефектолог – професія сьогодення!
23.05
Студентський портал

1. Використовувати техніки запам’ятовування По всьому світу проходять чемпіонати, на яких люди визначають у кого все ж таки краща пам’ять. Ці люди володіли такою ж пам’яттю, як і всі інші, але, тренуючись і застосовуючи різні техніки, ці люди навчилися запам’ятовувати сотні слів за хвилини або тисячі ніяк не пов’я [...]
Як покращити свої знання англійської мови: поради генерального директора сервісу Engwow.
23.05
Природничо-географічний факультет

19 травня 2017 року за ініціативи доцентів кафедри географії та методики її навчання Козинської І.П. та Лаврика О.Д. організовано науково-методичний семінар «Природно-ресурсний потенціал долинно-річкових ландшафтно-технічних систем Правобережної України».Метою семінару було вивчення процесів заселення та освоєння окремих те [...]
Виїзний семінар кафедри географії та методики її навчання
22.05
Факультет української філології

18 травня 2017 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі», організатором якої є науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти». У науковому заході взяли участь Херсонський державний [...]
Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі
22.05
Інститут економіки та бізнес-освіти

18-19 травня 2017 року на базі НН Інституту економіки та бізнес-освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Економіка та управління в XXI ст.: виклики та перспективи розвитку». Організаторами заходу виступили:  Уманський державний педагогічний у [...]
Відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Економіка та управління в XXI ст.: виклики та перспективи розвитку»
22.05
Факультет мистецтв

У цьому році  мистецько-освітній проект «Обдарована родина – обдарована дитина» проходив у рамках презентації каталогу «Провідні педагоги музичного мистецтва міста Умань за часів незалежної України». Видання  каталогу  було започатковано методичним  кабінетом відділу освіти Уманської міської ради.  До складу каталогу п [...]
МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ «ОБДАРОВАНА РОДИНА – ОБДАРОВАНА ДИТИНА» У РАМКАХ ПРЕЗЕНТАЦІЇ КАТАЛОГУ «ПРОВІДНІ ПЕДАГОГИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА МІСТА УМАНЬ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ»
22.05
Природничо-географічний факультет

18 травня 2017 р. на природничо-географічному факультеті був проведений майстер-клас з розпису облич прапорами світу, організатор заходу – доцент кафедри географії та методики її навчання Максютов Андрій Олексійович. Участь у майстер-класі взяли студенти 1-5-го курсів природничо-географічного факультету. Майстри з розпису (сту [...]
Майстер клас Країни світу
22.05
Природничо-географічний факультет

До Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу на природничо-географічному факультеті спільно з       Українсько-туркменським культурно-освітнім центром було організовано ряд заходів: інформаційні години, лекції, бесіди, тематичні заняття щодо трагічних подій 1944 року. Під час проведення тематичних заходів ви [...]
День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу
22.05
Історичний факультет

Указом Президента України Петра Порошенка від 18 травня 2017 року №135/2017 декану історичного факультету, професору Карасевичу Анатолію Олександровичу присвоєно звання "Заслуженого працівника освіти України". [...]
ВІТАЄМО!!!
22.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Гідно представили наш університет студенти 2 курсу факультету соціальної та психологічної освіти УДПУ Будегай Вікторія, яка посіла 2 призове місце та Щербаков Олег за високий рівень культури праці серед учасників II етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка», яка відбулася з 16 – 19 травн [...]
II етап Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка»
22.05
Бібліотека університету

День Європи – це символ започаткування нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що ґрунтується на спільних цінностях та інтересах. Це свято відзначається офіційно в Україні щорічно у третю суботу травня. До Дня Європи у читальному залі №1 бібліотеки Уманського державного педагогічного університету імені Павл [...]
Свято миру і єдності
22.05
Факультет професійної та технологічної освіти

17 травня у виставковій залі Державного історико-архітектурного заповідника «Стара Умань» відбулося відкриття спільної виставки творчих робіт викладачів і студентів кафедр образотворчого мистецтва та кафедри професійної освіти та технології за профілями Уманського державного педагогічного університету імені Павл [...]
Виставки творчих робіт викладачів і студентів кафедри професійної освіти та технології за профілями
22.05
Факультет мистецтв

17-18 травня 2017 р. на базі факультету мистецтв УДПУ імені Павла Тичини відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін». Співорганізаторами конференції були Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (відділ зміст [...]
ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ “ЕСТЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН”




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 6.010106 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Бакалавр педагогічної освіти, соціальний педагог.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

соціальна педагогіка (співбесіда)

Для вступу подаються такі документи: документ державного зразка про повну загальну середню освіту (документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень), додаток до нього з оцінками – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку; медичну довідку за формою 086-о (оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку); ксерокопію трудової книжки (особи, які мають стаж роботи), завірену вузом або в установленому порядку (особи, які мають стаж роботи); 6 фотокарток розміром 3*4 см; 2 конверти з марками; сертифікати українського центру оцінювання якості освіти з предметів, що виносяться на конкурс – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку. сертифікати, в яких знання абітурієнта оцінено нижче 124 балів за 100-бальною шкалою оцінювання знань, не приймаються. паспорт (та ксерокопію 1, 2 та 11 сторінок), посвідчення про приписку до призовної дільниці (військовий квиток), копію свідоцтва про шлюб та документи, що дають право на пільги, вступник пред’являє особисто.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
  • Профіль програми

Програма підготовки соціального педагога передбачає, насамперед, розвиток його в особистісному, професійному та соціальному плані, а її результатом є не просто набуття спеціальних знань, умінь та навичок, а формування ключових професійних компетенцій адекватних сучасним соціокультурним умовам.

У цьому аспекті важливим ресурсом є вивчення студентами базових та варіативних дисциплін, які визначені навчальним планом, освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою. Особлива увага в навчанні звертається на вивчення сучасної методології наукових досліджень у процесі викладання навчальної дисципліни «Основи соціально-педагогічних досліджень», під час написання курсових та бакалаврських робіт. Студенти беруть участь у роботі Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства УДПУ імені Павла Тичини подвійного підпорядкування (АПН та МОН України) (директор: д.пед.н., проф. Н.С.Побірченко), науково-дослідних лабораторій «Педагогічного краєзнавства Черкащини» (керівник: д.пед.н., проф. Н.С. Побірченко) та «Педагогічної компетентності» (керівник: к.пед.н., доц. О.О. Ярошинська), є співробітниками двох держбюджетних тем. Під керівництвом викладачів студенти постійно є учасниками студентських наукових конференцій всеукраїнського та міжнародного рівнів, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Домінуючим ресурсом у процесі реалізації програми підготовки соціального педагога є практика, яка збагачує спеціально-предметну і дидактичну компетентність студента, створює можливості використання теоретичних положень вивчених наук у вирішенні практичних завдань, дозволяє навчитися володіти конкретними соціально-педагогічними технологіями вирішення завдань у ході професійної діяльності. Логіка завдань на кожний вид практики є взаємопов’язаною. Практика на першому курсі (навчально-технологічна) – має на меті оволодіння навичками розуміння педагогічного процесу й досвіду класного керівника та соціального педагога, (літня в оздоровчих таборах) – має на меті вироблення системного підходу в проектуванні та реалізації позанавчальної виховної роботи соціального педагога; на другому (стажерська) – відводиться для моделювання своєї авторської соціально-педагогічної системи.

З огляду на це, теоретична підготовка у поєднанні із наскрізною соціально-педагогічною практикою дозволяє сформувати теоретичні знання та практичні навички і вміння здійснення основних видів діяльності соціального педагога: надання допомоги дітям у подоланні проблемних ситуацій при реалізації відповідної освітньої програми; організація діяльності дітей з метою їх розвитку у відповідності з індивідуальними і віковими особливостями; створення сприятливих педагогічних умов для виховання дітей; здійснення співпраці з батьками з питань виховання; організація культурно-дозвіллєвої діяльності у мікросоціумі, що сприяє формуванню висококваліфікованого фахівця соціально-виховної сфери.

Фахівці здатні виступати своєрідним посередником у системі взаємодії особистості, сім’ї і суспільства, активно впливати на створення позитивних виховних відносин в соціумі, на гармонізацію взаємовідносин між людьми, здійснювати підтримку корисних ініціатив, стимулювати різні види самодопомоги, а також здійснювати соціологічні та соціолого-психологічні дослідження, проводити діагностичні виміри у розвитку особистості, а також впливу факторів середовища.

Загальний обсяг навчальної програми 120 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 13,5 кр., модулі природничо-наукової підготовки – 8 кр., модулі професійно-орієнтованої підготовки – 50 кр.

  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні відомості з соціальної педагогіки, теорії та історії соціальної роботи, соціальної психології, технологій соціально-педагогічної діяльності та інших загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін, які становлять суть професії і визначені освітньо-професійною програмою відповідного напряму. Професійні знання соціального педагога представлені у певній ієрархії.

Теоретико-методичні знання. Комплексне знання про людину як біосоціопсихокосмічну істоту. Знання закономірностей взаємодії особистості і суспільства, соціальної поведінки і формування особи. Знання закономірностей виховання, навчання, розвитку особистості на всіх стадіях онтогенезу, вплив середовища на процес соціалізації особистості. Знання цілей, принципів, змісту, методів, форм соціальної діяльності в інституційному і відкритому середовищі.

Методичні знання. Знання основ методики, форм, методів, технологій соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення, в різних сферах мікросередовища, в різних соціальних інститутах; знання практичних основ прогнозування, проектування, моделювання соціальної діяльності.

Прикладні знання. Знання способів, прийомів, видів соціальної допомоги дітям, сім'ям, підопічним, таким, що мають особливі проблеми; знання освітньо-виховних, оздоровчих, культурно-дозвіллєвих форм соціально-педагогічної діяльності.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області – це здатність фахівця застосовувати отримані професійні знання в практиці своєї діяльності:

  • гностичні (пошук, сприйняття і відбір інформації);
  • проективні (постановка цілей і завдань, прогнозування);
  • конструктивні (підбір і поєднання змісту, методів і засобів);
  • організаторські (створення умов, які стимулюють цілеспрямовані і природовідповідні зміни учнів);
  • комунікативні (контактність, спілкування, взаємовідносини);
  • оцінні (сприйняття і критичний аналіз дій суб'єктів педагогічного процесу);
  • рефлексивні (самоаналіз власної особистості, діяльності і спілкування).

3. Практичні навички з предметної області

  • Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін у процесах отримання, опрацювання, представлення наукової інформації та її практичного застосування в соціальних технологіях;
  • Здатність здійснювати професійну діяльність, що ґрунтується на етичних принципах і спрямована на відстоювання соціальної справедливості, дотримання прав людини, сприяння соціальним змінам, вирішення проблем у стосунках між людьми, підвищення рівня їх благополуччя;
  • Уміння використовувати спеціалізоване комп’ютерне програмне забезпечення;
  • Навички роботи із спеціалізованим комп’ютерним обладнанням.

4. Загальні уміння та навички

  • Уміння аналізувати соціальні явища, процеси, бачити власне місце та роль у суспільному житті країни;
  • Здатність вступати в контакти з різними людьми, встановлювати професійні відносини, здійснювати індивідуальний підхід до людей із специфічними проблемами;
  • Навички визначати проблему в умовах, які склалися, перетворювати проблему до рівня завдань;
  • Уміння вивчати особистість, сім’ю, ставити соціальний діагноз; аналізувати конкретні життєві ситуації; проектувати кінцевий результат соціально-педагогічної діяльності;
  • Здатність педагогічно осмислювати поведінку особистості, ставити педагогічні завдання, досягати їх вирішення; організовувати педагогічно цілеспрямовану діяльність у соціумі, педагогічно керувати і коректувати соціальну ситуацію;
  • Уміння впливати на роботу членів колективу з метою досягнення бажаного результату праці і задоволення його потреб;
  • Здатність на рівні адміністрації та працівника, сім’ї та особистості забезпечувати профілактику різноманітних відхилень фізичного, психічного та соціального характеру;
  • Уміння професійно оцінювати наслідки своєї діяльності, а також поступатися своїми інтересами ради інтересів підопічного.
  • Професійні профілі випускників

Діяльність бакалавра за освітньо-професійним напрямом «Соціальна педагогіка» поширюється на всі вікові етапи розвитку дитини, підлітків, на різні сфери мікросередовища особистості дитини, здійснюється у відкритій соціальній сфері та передбачає взаємодію з державно-суспільними інститутами виховання, неінституційними та сімейними сферами.

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Соціальна педагогіка» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Соціальна педагогіка» . Спеціаліст – 3роки навчання на базі кваліфікації «молодший спеціаліст» або 1 рік навчання на базі бакалаврату; магістр – 1,5 роки навчання на базі бакалаврату або 1 рік навчання на базі спеціаліста.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 120 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності або захистити бакалаврську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна (повна), заочна.

  • Директор програми:

Ткачук Лариса Василівна кандидатпедедагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.010106 Соціальна педагогіка


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.