Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.010105 Соціальна педагогіка - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
25.07
Факультет іноземних мов

Шановні абітурієнти! В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини офіційно оголошена вартість навчання на 2017-2018 н.р. Спеціальності: денна форма навчання: бакалаври – 7320 грн. магістри – 8700 грн. заочна форма навчання: бакалаври – 5600 грн. магістри – 8700 грн. Таким чином, Уманський державний педагогічний [...]
НАША ЦІНА – НАШ ПРІОРИТЕТ
25.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Приймальна комісія – це  робочий орган вищого навчального закладу, що утворюється для організації прийому вступників. Праця у такій комісії дає шанс студентам пройнятися робочою атмосферою університету. Та найголовнішим є те, що вона виховує в студентів відповідальність, спостережливість, точність та вміння зосереджува [...]
Студенти факультету працюють в громацькій приймальній комісії 2017
25.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Віднині вступники можуть відслідковувати статус своїх заяв і результати конкурсів на мобільних телефонах та планшетах, – про це повідомляє МОН України. Днями запущено стартову версію […] [...]
ОСОБИСТИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ВСТУПНИКА – У МОБІЛЬНОМУ ДОДАТКУ!
25.07
Студентський портал

Колись можливість вчитись уві сні здавалась нездійсненною мрією. Але сучасні нейробіологи стверджують, що знайшли способи розвивати пам’ять людини під час сну, зазначає кореспондент BBC Future. Перш ніж залізти під ковдру, треба ретельно підготувати спальню. Збризніть подушку кількома краплями ароматичної есенції, одягніть н [...]
Як навчатись уві сні?
24.07
Факультет іноземних мов

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини окрім якісних знань надає можливість для розвитку і самореалізації студентів. В університеті діють різні програми академічної мобільності, які дозволяють студентам не лише навчатись за кордоном, а й подорожувати і знайомитись з новими людьми. У другому семест [...]
НАВЧАННЯ В ЛЄШНО : І ЗНОВУ НОВІ МОЖЛИВОСТІ
24.07
Історичний факультет

Розклад проведення консультацій та вступних випробувань при вступі на освітній ступінь «магістр» [...]
Розклад вступних випробувань для вступників на освітній ступінь "Магістр"
24.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Шановні абітурієнти! В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини офіційно оголошена вартість навчання на 2017-2018 н.р.    Спеціальності:     денна форма навчання: бакалаври […] [...]
УДПУ МАЄ НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ЗА НАВЧАННЯ СЕРЕД ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РЕГІОНУ
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти! Інформуємо вас, що 25 липня (о 18.00) закінчується прийом заяв та документів для здобуття вищої освіти за ступенем «Магістр» на денній формі навчання. Вступні випробування проводитимуться із 26 липня по 01 серпня 2017 року. Нагадуємо, що до 26 липня 2017 року триває прийом заяв та докумен [...]
УВАГА! ЗАКІНЧУЄТЬСЯ ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ
24.07
Студентський портал

Молодіжна дипломатична подія, де близько 100 молодих людей, спілкуватимуться, дискутуватимуть і співпрацюватимуть з відомими дипломатами, бізнесменами, аналітиками та журналістами з приводу конкретних тем. Де: Чернігів, Україна Коли: 28-29 липня Дедлайн подачі: 26.07.2017 Вартість: безкоштовно Молодіжний дипломатичний форум (Youth Di [...]
Молодіжний дипломатичний форум від GAVA
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Цього року осінні канікули були не лише в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Студенти факультету соціальної та психологічної освіти, також отримали можливість відпочити від навчання, поїхавши на осінні зміни в дитячий оздоровчий табір «Артек-Буковель». Під час трьохтижневої «відпустки» ми, студенти, вдосконалювал [...]
ОСІННІ ЗМІНИ В ДИТЯЧОМУ ОЗДОРОВЧОМУ ТАБОРІ «АРТЕК-БУКОВЕЛЬ»
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти! В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини офіційно оголошена вартість навчання на 2017-2018 н.р. Спеціальності:  денна форма навчання: бакалаври – 7320 грн. магістри – 8700 грн. заочна форма навчання: бакалаври – 5600 грн. магістри – 8700 грн. Таким чином, Уманський державний педаг [...]
УДПУ МАЄ НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ЗА НАВЧАННЯ СЕРЕД ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РЕГІОНУ
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти, випускники коледжів, училищ! Інформуємо, вас, що 24 липня (о 18.00) закінчується прийом документів за освітньо-кваліфікаційним рівень «Бакалавр» на денну та заочну форми навчання на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «Молодший спеціаліст». Вступні випробування проходитимуть із 25 липня по 31 липн [...]
ДО УВАГИ ВСТУПНИКІВ НА БАЗІ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ «МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ»
23.07
Інститут економіки та бізнес-освіти

The post Запрошуємо на батьківські збори appeared first on Інститут економіки та бізнес-освіти. [...]
Запрошуємо на батьківські збори
23.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини в розпалі вступна кампанія. Абітурієнти активно щодня подають заяви та документи на різні освітні програми. […] [...]
АБІТУРІЄНТИ ОБИРАЮТЬ УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ
23.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Я, Киргиз Любов Дмитрівна, студентка факультету соціальної та психологічної освіти, проходила державну практику в УДЦ «Молода гвардія», а саме у таборі «Зоряний». Під час проходження практики здобула досвід, який я впевнена знадобиться у майбутній професійній діяльності. У таборі було дуже цікаво тим, що всі заходи в межах од [...]
УДЦ «МОЛОДА ГВАРДІЯ» – МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.010105 Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 8.010105 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Соціальний педагог, викладач соціально-педагогічних дисциплін.

  • Рівень кваліфікації:

Магістр.

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.

Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):

немає

  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.01010601 «Соціальна педагогіка» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти в Україні (ХХІ століття), Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра педагогічної освіти та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить соціально-гуманітарну, психолого-педагогічну та фахову підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.

Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри соціальної педагогіки та історії педагогіки розроблено методичні вказівки до написання магістерських робітзі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Соціальна педагогіка». Враховано питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців.

Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Особливе місце у підготовці магістрів посідає педагогічна практика, яка дозволяє використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи соціально-педагогічного досвіду.

Практична підготовка є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.01010601 «Соціальна педагогіка».Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній професії, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі навчально-виховної праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

- безпосередньому ознайомлені магістрантів з формами та методами викладання дисциплін зі спеціальності, що викладаються на факультеті соціальної педагогіки та практичної психології, а також їхньому практичному оволодінню;

- формуванню у магістрантів творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової праці, потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;

- здобутті магістрантами професійних якостей майбутнього викладача – вміння готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень у даній галузі науки, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал студентам, керувати аудиторією тощо;

- формуванні вміння критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (кафедра соціальної педагогіки та історії педагогіки) та Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка (відділення соціальної педагогіки).

Зміст соціально-педагогічної практики визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Науково-виробнича практика включає три модулі:

- психолого-педагогічний модуль;

- методичний модуль;

- науковий модуль.

Психолого-педагогічний і методичний модуль включають пасивну та активну її складові. Пасивна практика передує активній (аудиторній). Вона полягає у відвідуванні та аналізі лекцій, семінарських занять, консультацій, які проводить викладач-методист та інші викладачі кафедри; участі у навчально-методичній роботі кафедри; відвідуванні лекцій та семінарів, які проводять інші студенти-практиканти з наступною участю в обговоренні результатів і підготовкою письмової рецензії.

Активна (аудиторна) практика є основою у всьому процесі педагогічної практики, оскільки саме на цьому етапі виявляються та закріплюються викладацькі здібності магістрантів. Активна практика включає: самостійне проведення лекцій та семінарських занять.

Науковий модуль передбачає підбір матеріалів за темою магістерського дослідження, підготовку наукової статті за темою дослідження, з використанням загальнонаукових та соціально-педагогічних методів.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри соціальної педагогіки та історії педагогіки залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх соціальних педагогів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками науково-дослідної лабораторії „Педагогічне краєзнавство Черкащини” та Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства подвійного підпорядкування АПН та МОН України. Студенти-магістранти працюють над розробленням держбюджетних тем. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи.

Магістри працюють волонтерами Студентської соціальної служби, яка діє на базі Інституту соціальної та економічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – створена спільно з Міським та Районним центрами соціальних служб для дітей, сім‘ї та молоді (керівник служби – аспірантка факультету соціальної педагогіки та практичної психології Коробова Л.О.). В рамках напрямів діяльності Студентської соціальної служби може здійснюватися написання магістерських робіт, наукових статей і розвідок із соціально-педагогічної проблематики.

Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми - 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 12 кредитів, модулі природничо-наукової підготовки – 12 кредитів, модулі професійної та практичної підготовки – 24,5 кредити.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка передбачає широку освіту, переважно гуманітарну, що включає оволодіння основами філософії, історії, вітчизняної та світової культури, мистецтва, літератури, релігії, економіки, екології, етики, права, прикладної медицини тощо, а також спеціальні знання в галузі соціології, соціальної педагогіки та психології; повинен володіти умінням спілкування, навичками безперервного духовного та фізичного самовдосконалення.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен:

- вміти застосовувати набуті знання в практичній роботі;

- знати основні законодавчі документи, що стосуються системи освіти, права й обов'язків суб'єктів навчального процесу (викладачів, керівників, студентів);

- розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей, і в навчальному плані навчального закладу;

- враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні;

- володіти методами соціологічних і соціолого-психологічних досліджень, навичками проведення діагностичних вимірів у розвитку особистості;

- володіти знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.

  • Студенти отримують необхідні для роботи:

Знання

- сутності процесів навчання й виховання, їх психолого-педагогічних основ;

- шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;

- дидактики навчальної дисципліни;

- питань часткових методик за курсом;

- нових технологій навчання;

- методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;

- наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки.

Уміння:

- проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;

- планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;

- забезпечувати міждисциплінарні зв'язки курсу з іншими дисциплінами;

- викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;

- відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;

- аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;

- організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;

- здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповіднодосучасних вимог;

- володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;

- здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.

  • Професійні профілі випускників

Магістр підготовлений до педагогічної навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-керівної діяльності в системі соціального виховання.

Відповідно до отриманої фундаментальної та спеціальної підготовки фахівці зі спеціальності 8.01010601 „Соціальна педагогіка” можуть виконувати науково-дослідницьку, освітню, освітньо-управлінську, методичну чи інформаційно-пропагандистську професійну діяльність, здійснюючи її в навчальних закладах І–IV рівнів акредитації, в наукових та освітніх закладах різного рівня, в установах соціальної сфери, культури та засобах масової інформації.

  • Доступ до подальшого навчання

Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має:

- завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів;

- успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з "Теорії та методики викладання соціально-педагогічних дисциплін", або захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.

  • Форма навчання:

Денна

  • Директор програми:

Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології.

  • Опис окремих одиниць курсу:

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.