Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.010105 Соціальна педагогіка - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
24.04
Змагання з міні-футболу на Кубок ректора
24-25 квітня в УДПУ імені Павла Тичини відбудуться змагання з міні-футболу на Кубок ректора. Відкриття змагань - 24 квітня о 14.00 на футбольному полі (корпус №3). Розклад змагань: 24 квітня 14.00 ФСПО – Збірна іноземних студентів 14.30 ФФМІ – ІФ 15.00 ФПТО – Викладачі 15.30 ФФВ (1) – ФФВ (2) 16.00 ПГФ – ФІУМ 16.30 ФФМІ (іноз.студенти) – ІЕБО
Змагання з міні-футболу на Кубок ректора
25.04
«Подорожуємо без бар`єрів»
25 квітня о 9.30 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться І студентський конкурс проектів з питань інклюзивного соціально-реабілітаційного туризму «Подорожуємо без бар`єрів».
«Подорожуємо без бар`єрів»
25.04
Виховний захід «Дзвони Чорнобиля»
25 квітня об 11.15 на факультеті фізики, математики та інформатики (корпус №2, ауд.318) відбудеться виховний захід «Дзвони Чорнобиля» (зустріч з ліквідатором аварії на ЧАЕС, ветераном Збройних Сил України, полковником у відставці, головою ради ветеранів Миколою Максимовичем Поліводою).
Виховний захід «Дзвони Чорнобиля»
25.04
Перегляд фільму «Пам`ять Чорнобиля»
25 квітня о 14.20 на фФакультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться перегляд фільму «Пам`ять Чорнобиля», присвяченого вшануванню героїв-ліквідаторів аварії на ЧАЕС.
Перегляд фільму «Пам`ять Чорнобиля»
26.04
Творча зустріч з науковцями-поетами нашого університету
26 квітня о 14.30 в читальному залі №1 УДПУ імені Павла Тичини відбудеться творча зустріч з науковцями нашого університету, які майстерно володіють поетичним словом. Даний захід – це прекрасна можливість познайомитись із творчим доробком викладачів нашого вишу, поринути у вир душевної, чуттєвої поезії. Запрошуємо усіх поціновувачів поезії доторкнутися до прекрасного разом, відчути глибину поетичного слова.
Творча зустріч з науковцями-поетами нашого університету
26.04
Відкрите заняття із історії зарубіжної літератури «Література Відродження Англії. Творчість В. Шекспіра»
26 квітня о 9.35 на факультеті української філології (корпус №3, 113 ауд.) відбудеться відкрите заняття із історії зарубіжної літератури «Література Відродження Англії. Творчість В. Шекспіра». Викладач - Поліщук Л.Б.
Відкрите заняття із історії зарубіжної літератури «Література Відродження Англії. Творчість В. Шекспіра»
26.04
Студентська науково-практична конференція «Студентські соціальні ініціативи: реалії та перспективи»
26 квітня о 12.50 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться студентська науково-практична конференція «Студентські соціальні ініціативи: реалії та перспективи».
Студентська науково-практична конференція «Студентські соціальні ініціативи: реалії та перспективи»
26.04
Година-реквієм «Чорнобиль – код національної трагедії та безмежної мужності»
26 квітня на історичному факультеті (корпус №3) відбудеться година-реквієм «Чорнобиль – код національної трагедії та безмежної мужності» (до Міжнародного дня пам`яті жертв радіаційних аварій, катастроф та Дня Чорнобильської трагедії).
Година-реквієм «Чорнобиль – код національної трагедії та безмежної мужності»
26.04
Міс факультету української філології «Краса допоможе, Україна переможе!»
26 квітня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться благодійний конкурс - Міс факультету української філології «Краса допоможе, Україна переможе!».
Міс факультету української філології «Краса допоможе, Україна переможе!»
26.04
Всеукраїнський науково-методичний семінар «Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери»
26 квітня об 11.00 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 202 ауд.) відбудеться Всеукраїнський науково-методичний семінар «Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери».
Всеукраїнський науково-методичний семінар «Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери»
26.04
Семінар-реквієм "Чорнобиль не має минулого часу"
26 квітня об 11.00 на природничо-географічному факультеті(корпус №1, 210 ауд.) відбудеться семінар-реквієм "Чорнобиль не має минулого часу", присвячений 31-й річниці катастрофи на ЧАЕС.
Семінар-реквієм "Чорнобиль не має минулого часу"
27.04
ІІІ Всеукраїнський науково-практичний семінар з Міжнародною участю «Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти»
27-28 квітня на факультеті мистецтв відбудеться ІІІ Всеукраїнський науково-практичний семінар з Міжнародною участю «Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти». У програмі: 27.04.17 – сольний концерт лауреата всеукраїнських конкурсів, викладача кафедри інструментального виконавства Ольги Гупало, концертмейстер – Олена Ільніцька; 28.04.17, 11.00– пленарне засідання (ауд.401); 28.04.17, 13.00 – майстер-клас викладача кафедри інструментального виконавства Світлани Білаш (музичний корпус, актова зала); 28.04.17, 14.00 – «Весняний калейдоскоп» творчий проект студентів та викладачів кафедри інструментального виконавства факультету мистецтвУДПУ та Уманського обласного музичного училища імені П.Д.Демуцького (музичний корпус, актова зала).
ІІІ Всеукраїнський науково-практичний семінар з Міжнародною участю «Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти»
27.04
Десята Всеукраїнська студентська наукова конференція з міжнародною участю «Наука. Освіта. Молодь. Умань-2017»
27 квітня в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться Десята Всеукраїнська студентська наукова конференція з міжнародною участю «Наука. Освіта. Молодь. Умань-2017».
Десята Всеукраїнська студентська наукова конференція з міжнародною участю «Наука. Освіта. Молодь. Умань-2017»
27.04
Фестиваль педагогічної майстерності
27 квітня в актовій залі університету відбудеться фестиваль педагогічної майстерності. Запрошуємо усіх бажаючих.
Фестиваль педагогічної майстерності


Новини наших сайтів
24.04
Бібліотека університету

Продовжуючи цикл заходів з нагоди Всесвітнього дня психолога, пропонуємо вашій увазі книжкову виставку, яка експонується у відділі обслуговування читачів. Запрошуємо до перегляду! [...]
Запрошуємо до перегляду книжкової виставки
24.04
Студентський портал

За рішенням Всесвітньої федерації демократичної молоді щорічно 24 квітня відзначається Міжнародний день солідарності молоді (International Day of Youth Solidarity). Уперше свято було відзначено в 1957 році, а дата для проведення Дня була приурочена до заключного засідання Бандунгської конференції країн Азії та Африки в 1955 році. Цей пам’ятни [...]
Міжнародний день солідарності молоді
24.04
Науковий портал

  Церемонія вручення нагород «Винахід року – 2016» відбулася у Києві  в Будинку офіцерів 21 квітня о 10 годині у Міжнародний день інтелектуальної власності. Дійство почалося із виставки  інноваційних  військових розробок. Також на виставці були представлені  розробки винахідників, що отримали дипломи  «Винахід року – 2016». [...]
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини переміг у конкурсі «Винахід року -2016»
24.04
Історичний факультет
Оголошення про захід
24.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

24 квітня 2017 року кафедра психології провела І Всеукраїнські психологічні читання. До учасників читань було відеозвернення з Австралії Оленка Андрія Яковича – кандидата фізико-математичних наук, доцента Університету LaTrobe (м. Мельбурн), сина А. І. Кагальняк, який розповів про свій творчий шлях та внесок його мами у розвиток псих [...]
І Всеукраїнські психологічні читання
24.04
Бібліотека університету

З нагоди Всесвітнього дня психолога, який відзначається 23 квітня, пропонуємо вашій увазі віртуальну виставку під назвою «Мій світ – це маленький острівець болю, котрий плаває в океані байдужості».  Переглянути [...]
Всесвітній день психолога
24.04
Факультет соціальної та психологічної освіти
Вітаємо учасників Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни “Психологія”
24.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

18 квітня Студентське наукове товариство спільно з Центром гендерної освіти організували та провели Студентську науково-практичну конференцію «ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ». З вітальним словом виступила декан факультету соціальної та психологічної освіти к. пед. н., професор кафедри соціальної п [...]
Відбулась Студентська науково-практична конференція «ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ»
24.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

20 квітня 2017 року за ініціативи кафедри маркетингу та управління бізнесом на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено науково-методичний семінар «Проблеми соціально-економічного розвитку регіонів». Метою проведення семінару було дослідження тенденцій та перспектив соціально-еконо [...]
Науковці розглянули проблеми соціально-економічного розвитку регіонів
24.04
Факультет професійної та технологічної освіти

    Ви чули, як плаче спустошена Прип’ять, За скоєний гріх розіп’ята живцем, Прип’ята до неба, щоб вічності випить, Щоб вмити від бруду змарніле лице? Регочуть іони малиновим дзвоном, Вбиваючи блиск нерозкритих очей, Ридає вночі божевільна мадонна, Приймаючи з лона холодних дітей В бездонність ночей. І тихо ступає ж [...]
Гіркий полин Чорнобиля
23.04
Факультет соціальної та психологічної освіти
Заходи присвячені Дню психолога
23.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

З метою поглибленого розуміння ролі людини і накопичених результатів її інтелектуальної діяльності на темпи і якість розвитку суспільства та економіки, 20 квітня 2017 року в рамках відкритого заняття з дисципліни “Управління трудовим потенціалом”, доцентом Олександром Богашком була проведена Міні-конференція на тему „Людс [...]
Міні-конференція «Людський капітал і його роль у соціально-економічному розвитку України»
22.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

Запрошуємо Вас до участі у роботі науково-методичного семінару «ЦІНОУТВОРЕННЯ: ФІНАНСОВІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ» Питання для обговорення: Державне регулювання ціноутворення в Україні. Методичні аспекти ціноутворення продовольчих товарів. Особливості встановлення органами місцевого самоврядування тарифів на побутові, [...]
Шановні колеги!
22.04
Студентський портал

Міжнародний день Землі – подія воістину масштабна. Правда, йому всього три роки, хоча передумови появи свята виникли ще в XIX столітті. Якийсь Джон Мортон, наслідуючи приклад численних ірландців і британців, влаштувався на Дикому Заході північноамериканського континенту. Колоністи освоювали землі і в цілях будівництва неща [...]
Всесвітній день Матері-Землі
21.04
Історичний факультет

Поступово затихають перемовини і аналізуються невикористані можливості учасників ІІ туру Всеукраїнської студентської Олімпіади з навчальної дисципліни «Політологія». Вони, ці майбутні державотворці незалежної і єдиної України, ще неодноразово будуть згадувати політологічні діалоги під час захисту наукових робіт чи тест [...]
ОЛІМПІАДА В УМАНІ: НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ І ВДЯЧНІСТЬ ЗА ГОСТИННІСТЬ




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.010105 Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 8.010105 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Соціальний педагог, викладач соціально-педагогічних дисциплін.

  • Рівень кваліфікації:

Магістр.

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.

Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):

немає

  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.01010601 «Соціальна педагогіка» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти в Україні (ХХІ століття), Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра педагогічної освіти та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить соціально-гуманітарну, психолого-педагогічну та фахову підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.

Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри соціальної педагогіки та історії педагогіки розроблено методичні вказівки до написання магістерських робітзі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Соціальна педагогіка». Враховано питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців.

Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Особливе місце у підготовці магістрів посідає педагогічна практика, яка дозволяє використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи соціально-педагогічного досвіду.

Практична підготовка є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.01010601 «Соціальна педагогіка».Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній професії, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі навчально-виховної праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

- безпосередньому ознайомлені магістрантів з формами та методами викладання дисциплін зі спеціальності, що викладаються на факультеті соціальної педагогіки та практичної психології, а також їхньому практичному оволодінню;

- формуванню у магістрантів творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової праці, потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;

- здобутті магістрантами професійних якостей майбутнього викладача – вміння готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень у даній галузі науки, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал студентам, керувати аудиторією тощо;

- формуванні вміння критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (кафедра соціальної педагогіки та історії педагогіки) та Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка (відділення соціальної педагогіки).

Зміст соціально-педагогічної практики визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Науково-виробнича практика включає три модулі:

- психолого-педагогічний модуль;

- методичний модуль;

- науковий модуль.

Психолого-педагогічний і методичний модуль включають пасивну та активну її складові. Пасивна практика передує активній (аудиторній). Вона полягає у відвідуванні та аналізі лекцій, семінарських занять, консультацій, які проводить викладач-методист та інші викладачі кафедри; участі у навчально-методичній роботі кафедри; відвідуванні лекцій та семінарів, які проводять інші студенти-практиканти з наступною участю в обговоренні результатів і підготовкою письмової рецензії.

Активна (аудиторна) практика є основою у всьому процесі педагогічної практики, оскільки саме на цьому етапі виявляються та закріплюються викладацькі здібності магістрантів. Активна практика включає: самостійне проведення лекцій та семінарських занять.

Науковий модуль передбачає підбір матеріалів за темою магістерського дослідження, підготовку наукової статті за темою дослідження, з використанням загальнонаукових та соціально-педагогічних методів.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри соціальної педагогіки та історії педагогіки залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх соціальних педагогів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками науково-дослідної лабораторії „Педагогічне краєзнавство Черкащини” та Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства подвійного підпорядкування АПН та МОН України. Студенти-магістранти працюють над розробленням держбюджетних тем. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи.

Магістри працюють волонтерами Студентської соціальної служби, яка діє на базі Інституту соціальної та економічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – створена спільно з Міським та Районним центрами соціальних служб для дітей, сім‘ї та молоді (керівник служби – аспірантка факультету соціальної педагогіки та практичної психології Коробова Л.О.). В рамках напрямів діяльності Студентської соціальної служби може здійснюватися написання магістерських робіт, наукових статей і розвідок із соціально-педагогічної проблематики.

Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми - 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 12 кредитів, модулі природничо-наукової підготовки – 12 кредитів, модулі професійної та практичної підготовки – 24,5 кредити.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка передбачає широку освіту, переважно гуманітарну, що включає оволодіння основами філософії, історії, вітчизняної та світової культури, мистецтва, літератури, релігії, економіки, екології, етики, права, прикладної медицини тощо, а також спеціальні знання в галузі соціології, соціальної педагогіки та психології; повинен володіти умінням спілкування, навичками безперервного духовного та фізичного самовдосконалення.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен:

- вміти застосовувати набуті знання в практичній роботі;

- знати основні законодавчі документи, що стосуються системи освіти, права й обов'язків суб'єктів навчального процесу (викладачів, керівників, студентів);

- розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей, і в навчальному плані навчального закладу;

- враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні;

- володіти методами соціологічних і соціолого-психологічних досліджень, навичками проведення діагностичних вимірів у розвитку особистості;

- володіти знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.

  • Студенти отримують необхідні для роботи:

Знання

- сутності процесів навчання й виховання, їх психолого-педагогічних основ;

- шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;

- дидактики навчальної дисципліни;

- питань часткових методик за курсом;

- нових технологій навчання;

- методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;

- наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки.

Уміння:

- проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;

- планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;

- забезпечувати міждисциплінарні зв'язки курсу з іншими дисциплінами;

- викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;

- відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;

- аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;

- організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;

- здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповіднодосучасних вимог;

- володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;

- здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.

  • Професійні профілі випускників

Магістр підготовлений до педагогічної навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-керівної діяльності в системі соціального виховання.

Відповідно до отриманої фундаментальної та спеціальної підготовки фахівці зі спеціальності 8.01010601 „Соціальна педагогіка” можуть виконувати науково-дослідницьку, освітню, освітньо-управлінську, методичну чи інформаційно-пропагандистську професійну діяльність, здійснюючи її в навчальних закладах І–IV рівнів акредитації, в наукових та освітніх закладах різного рівня, в установах соціальної сфери, культури та засобах масової інформації.

  • Доступ до подальшого навчання

Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має:

- завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів;

- успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з "Теорії та методики викладання соціально-педагогічних дисциплін", або захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.

  • Форма навчання:

Денна

  • Директор програми:

Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології.

  • Опис окремих одиниць курсу:

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.