Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.010105 Соціальна педагогіка - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
27.03
Зустріч з краєзнавцем Мициком Вадимом Федоровичем
27 березня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться зустріч з краєзнавцем Мициком Вадимом Федоровичем.
Зустріч з краєзнавцем Мициком Вадимом Федоровичем
28.03
Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування мовної особистості в контексті багатоступеневої освіти»
28 березня на факультеті української філології (корпус №3) відбудеться Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування мовної особистості в контексті багатоступеневої освіти». Організатор заходу - науково-методичний центр "Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти".
Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування мовної особистості в контексті багатоступеневої освіти»
28.03
Майстер-клас «Чарівні квіти»
28 березня о 14.30 на факультеті дошкільної та спеціальної освіти (корпус №3, 320 ауд.) відбудеться майстер-клас «Чарівні квіти».
Майстер-клас «Чарівні квіти»
28.03
«Гуморина – 2017»
28 березня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться «Гуморина – 2017». Студентський театр мініатюр "Дзеркало" запрошує усіх бажаючих на святковий захід.
«Гуморина – 2017»
28.03
Фестиваль психологічних тренінгів
28-30 березня в корпусі №3 УДПУ відбудеться фестиваль психологічних тренінгів. Відкриття фестивалю - 28 березня о 9.00 в актовій залі університету. Тренінги проводять: арттерапевт Ірина Мартинюк (м.Тальне), директор центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Ольга Біляєва (м.Одеса). Учасником психологічних тренінгів може стати кожен бажаючий.
Фестиваль психологічних тренінгів
29.03
Фінал конкурсу «Подаруй дитині казку»
29 березня об 11.00 на факультеті дошкільної та спеціальної освіти (корпус №3, 413 ауд.) відбудеться фінал конкурсу «Подаруй дитині казку».
Фінал конкурсу «Подаруй дитині казку»
29.03
Географічний турнір
29 березня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться Географічний турнір - 2017.
Географічний турнір
30.03
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30 березня о 16.00 в актовій залі університету в рамках відзначення днів «Французька весна в Україні» відбудеться презентація «Історія Франції у творах мистецтва»(образотворче мистецтво та танцювальне мистецтво). Українські студенти співатимуть французькі пісні. Запрошуємо усіх бажаючих.
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
31.03
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
31 березня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху» до Дня сміху. Запрошуємо усіх бажаючих!
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
08.04
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
Шановні студенти! З 8 березня по 8 квітня 2017 року студрада університету оголошує флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн. Для участі необхідно прочитати власний вірш, зняти відео та виставити в соцмережі. Найкращі чотири відео (по два за вибором суддів та глядачів) стануть переможцями.
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
22.04
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"
22 квітня 2017 року в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться хореографічний фестиваль "квітнева феєрія". Приймаються заявки на участь. Контактні телефони: (093) 180 81 62; (096) 439 97 49 Бикова Ольга Вікторівна (063) 319 83 84; (096)983 54 81 Грошовик Ірина Сергіївна E-mail:kvitneva_feeriya@i.ua
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"


Новини наших сайтів
25.03
Факультет фізики, математики та інформатики

На факультеті фізики, математики та інформатики відбулася Інтелектуально-пригодницька гра «Квест»  за участю учнів загальноосвітніх шкіл №1, 9, 11 міста та студентів факультету. Мета даного заходу – ознайомити  учнів з історією факультету, матеріально-технічною базою, аудиторним фондом, зі спеціальностями факультету та ін. К [...]
Інтелектуально-пригодницька гра «Квест»
24.03
Історичний факультет

23 березня 2017 року в Уманському художньому музеї для студентів ІІІ-го курсу факультету української філології була проведена лекція-екскурсія з дисципліни «Історія української культури». Тема лекції: «Українська культура в другій половині ХVІІ – ХVІІІ ст.». Заняття проводила кандидат історичних наук, доцент кафедри історії ку [...]
Лекція-екскурсія в Уманському художньому музеї
24.03
Студентський портал

Запрошуємо всіх бажаючих долучитися до Міжнародної Години Землі, яка відбудеться на території нового корпусу УДПУ з 20.00 до 21.00. При собі мати засоби освітлення (свічку, ліхтарик та інші освітлювальні прилади) [...]
Година землі
24.03
Історичний факультет

23 березня на базі історичного факультету УДПУ імені Павла Тичини відбулась друга частина тренінгу «Підготовка до ЗНО з історії України», присвячена питанням історії України від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Під час тренінгу також були розглянуті організаційні питання проходження ЗНО та надано поради щодо його успішног [...]
ТРЕНІНГ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
24.03
Факультет початкової освіти

23 березня о 14.30 в актовій залі нового корпусу УДПУ відбулась інтелектуальна гра «Найрозумніший учень міста Умань – 2017». Організатором заходу виступив факультет початкової освіти. У конкурсі взяли участь 3 учасники від УНВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» № 10 – медична гімназія: Шкляр Анастасія Вікторівна, Квашук Ка [...]
Суперфінал інтелектуальної гри «Найрозумніший учень міста Умань – 2017»
24.03
Природничо-географічний факультет

FacebookTwitterВконтактеGoogle+ [...]
Оголошення
24.03
Природничо-географічний факультет

ГЕОГРАФІЧНИЙ ТУРНІР 2017 FacebookTwitterВконтактеGoogle+ [...]
Географічний турнір 2017
24.03
Факультет української філології

23 березня 2017 року в Уманському художньому музеї для студентів ІІІ-го курсу факультету української філології була проведена лекція-екскурсія з дисципліни «Історія української культури». Тема лекції: «Українська культура в другій половині ХVІІ – ХVІІІ ст.». Заняття проводила кандидат історичних наук, доцент кафедри історії к [...]
Лекція-екскурсія в Уманському художньому музеї
24.03
Бібліотека університету

Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини висловлює слова щирої вдячності студентам природничо-географічного факультету за те, що є активними учасниками акції «Подаруй бібліотеці книгу!», завдяки чому наша книгозбірня поповнюється новою, необхідною для якісного навчального процесу літературою. [...]
Подаруй бібліотеці книгу!
24.03
Природничо-географічний факультет

Нещодавно відбулося чергове засідання наукової школи професора Совгіри Світлани Василівни «Екологія, охорона навколишнього середовища: освіта, наука, практика», яка функціонує базі науково-дослідної лабораторії «Екологія і освіта» . Обговорювалися актуальні питання: про ДСТУ при оформленні бібліографічних посилань, про [...]
Засідання наукової школи «Екологія, охорона навколишнього середовища: освіта, наука, практика»
24.03
Природничо-географічний факультет

23 квітня організовано та проведено круглий стіл «Підвищення обізнаності з біобезпеки та хімбезпеки в Україні» з ініціативи доцента кафедри хімії, екології та методики її навчання Валюк Вікторії. У роботі круглого столу взяли участь студенти 24 та 25 груп та викладачі кафедри хімії, екології та методики її навчання. Захід був і [...]
Круглий стіл «Підвищення обізнаності з біобезпеки та хімбезпеки в Україні»
24.03
Факультет фізичного виховання

З 20 по 22 березня 2017 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини проходили заходи приурочені святкуванню Туркменського національного свята Новруз-байраму В ці дні факультет фізичного виховання для іноземних студентів організував та провів змагання з двох видів спорту: волейболу та міні-футб [...]
Вітаємо з Туркменським національним святом Новруз-байрам
24.03
Студентський портал

Давайте визнаємо незамінну роль істини у відстоюванні прав людини та зобов’язуємося захищати право на встановлення істини в процесі виконання нашої глобальної місії.  Генеральний секретар ООН Пан Гі Мун Генеральна асамблея ООН затвердила дату нового пам’ятного дня 21 грудня 2010 року. День в календарі був обраний на чес [...]
Міжнародний день права на встановлення істини у відношенні грубих порушень прав людини і гідності жертв
24.03
Науковий портал

Відповідно до листа Департаменту науково-технічного розвитку від 22.03.2017 р. №8.4-66 «Про встановлення іменних стипендій Верховної Ради України для найталановитіших молодих учених» та  Постанови Верховної Ради України від 16 березня 2007 року № 774-У «Про встановлення іменних стипендій Верховної Ради України для найталановитіших м [...]
Про подання претендентів на призначення іменних стипендій Верховної Ради України для найталановитіших молодих учених
24.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

Автор: Дацько Роман Юрійович – студент ІV курсу 410 групи факультету соціальної та психологічної освіти, напрям підготовки: 6.130102 Соціальна робота. [...]
Соціальна акція «Допоможемо суспільству разом»




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.010105 Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 8.010105 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Соціальний педагог, викладач соціально-педагогічних дисциплін.

  • Рівень кваліфікації:

Магістр.

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.

Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):

немає

  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.01010601 «Соціальна педагогіка» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти в Україні (ХХІ століття), Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра педагогічної освіти та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить соціально-гуманітарну, психолого-педагогічну та фахову підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.

Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри соціальної педагогіки та історії педагогіки розроблено методичні вказівки до написання магістерських робітзі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Соціальна педагогіка». Враховано питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців.

Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Особливе місце у підготовці магістрів посідає педагогічна практика, яка дозволяє використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи соціально-педагогічного досвіду.

Практична підготовка є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.01010601 «Соціальна педагогіка».Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній професії, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі навчально-виховної праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

- безпосередньому ознайомлені магістрантів з формами та методами викладання дисциплін зі спеціальності, що викладаються на факультеті соціальної педагогіки та практичної психології, а також їхньому практичному оволодінню;

- формуванню у магістрантів творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової праці, потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;

- здобутті магістрантами професійних якостей майбутнього викладача – вміння готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень у даній галузі науки, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал студентам, керувати аудиторією тощо;

- формуванні вміння критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (кафедра соціальної педагогіки та історії педагогіки) та Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка (відділення соціальної педагогіки).

Зміст соціально-педагогічної практики визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Науково-виробнича практика включає три модулі:

- психолого-педагогічний модуль;

- методичний модуль;

- науковий модуль.

Психолого-педагогічний і методичний модуль включають пасивну та активну її складові. Пасивна практика передує активній (аудиторній). Вона полягає у відвідуванні та аналізі лекцій, семінарських занять, консультацій, які проводить викладач-методист та інші викладачі кафедри; участі у навчально-методичній роботі кафедри; відвідуванні лекцій та семінарів, які проводять інші студенти-практиканти з наступною участю в обговоренні результатів і підготовкою письмової рецензії.

Активна (аудиторна) практика є основою у всьому процесі педагогічної практики, оскільки саме на цьому етапі виявляються та закріплюються викладацькі здібності магістрантів. Активна практика включає: самостійне проведення лекцій та семінарських занять.

Науковий модуль передбачає підбір матеріалів за темою магістерського дослідження, підготовку наукової статті за темою дослідження, з використанням загальнонаукових та соціально-педагогічних методів.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри соціальної педагогіки та історії педагогіки залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх соціальних педагогів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками науково-дослідної лабораторії „Педагогічне краєзнавство Черкащини” та Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства подвійного підпорядкування АПН та МОН України. Студенти-магістранти працюють над розробленням держбюджетних тем. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи.

Магістри працюють волонтерами Студентської соціальної служби, яка діє на базі Інституту соціальної та економічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – створена спільно з Міським та Районним центрами соціальних служб для дітей, сім‘ї та молоді (керівник служби – аспірантка факультету соціальної педагогіки та практичної психології Коробова Л.О.). В рамках напрямів діяльності Студентської соціальної служби може здійснюватися написання магістерських робіт, наукових статей і розвідок із соціально-педагогічної проблематики.

Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми - 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 12 кредитів, модулі природничо-наукової підготовки – 12 кредитів, модулі професійної та практичної підготовки – 24,5 кредити.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка передбачає широку освіту, переважно гуманітарну, що включає оволодіння основами філософії, історії, вітчизняної та світової культури, мистецтва, літератури, релігії, економіки, екології, етики, права, прикладної медицини тощо, а також спеціальні знання в галузі соціології, соціальної педагогіки та психології; повинен володіти умінням спілкування, навичками безперервного духовного та фізичного самовдосконалення.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен:

- вміти застосовувати набуті знання в практичній роботі;

- знати основні законодавчі документи, що стосуються системи освіти, права й обов'язків суб'єктів навчального процесу (викладачів, керівників, студентів);

- розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей, і в навчальному плані навчального закладу;

- враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні;

- володіти методами соціологічних і соціолого-психологічних досліджень, навичками проведення діагностичних вимірів у розвитку особистості;

- володіти знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.

  • Студенти отримують необхідні для роботи:

Знання

- сутності процесів навчання й виховання, їх психолого-педагогічних основ;

- шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;

- дидактики навчальної дисципліни;

- питань часткових методик за курсом;

- нових технологій навчання;

- методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;

- наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки.

Уміння:

- проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;

- планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;

- забезпечувати міждисциплінарні зв'язки курсу з іншими дисциплінами;

- викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;

- відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;

- аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;

- організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;

- здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповіднодосучасних вимог;

- володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;

- здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.

  • Професійні профілі випускників

Магістр підготовлений до педагогічної навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-керівної діяльності в системі соціального виховання.

Відповідно до отриманої фундаментальної та спеціальної підготовки фахівці зі спеціальності 8.01010601 „Соціальна педагогіка” можуть виконувати науково-дослідницьку, освітню, освітньо-управлінську, методичну чи інформаційно-пропагандистську професійну діяльність, здійснюючи її в навчальних закладах І–IV рівнів акредитації, в наукових та освітніх закладах різного рівня, в установах соціальної сфери, культури та засобах масової інформації.

  • Доступ до подальшого навчання

Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має:

- завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів;

- успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з "Теорії та методики викладання соціально-педагогічних дисциплін", або захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.

  • Форма навчання:

Денна

  • Директор програми:

Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології.

  • Опис окремих одиниць курсу:

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.