Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.01010401 Професійна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.03
Запрошуємо долучитися до акції "Година Землі"
25 березня 2017 року запрошуємо всіх бажаючих долучитися до Міжнародної акції "Година Землі", яка відбудеться на території корпусу №3 університету з 20.00 до 21.00. При собі мати засоби освітлення (свічку, ліхтарик та інші освітлювальні прилади)
Запрошуємо долучитися до акції "Година Землі"
27.03
Відкриття студентської фотовиставки «Ми в дошкіллі» та виставки малюнків дітей дошкільного віку
27 березня о 9.30 на факультеті дошкільної та спеціальної освіти (корпус №3,навпроти 322а ауд.) відбудеться відкриття студентської фотовиставки «Ми в дошкіллі» та виставки малюнків дітей дошкільного віку.
Відкриття студентської фотовиставки «Ми в дошкіллі» та виставки малюнків дітей дошкільного віку
27.03
Зустріч з краєзнавцем Мициком Вадимом Федоровичем
27 березня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться зустріч з краєзнавцем Мициком Вадимом Федоровичем.
Зустріч з краєзнавцем Мициком Вадимом Федоровичем
28.03
Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування мовної особистості в контексті багатоступеневої освіти»
28 березня на факультеті української філології (корпус №3) відбудеться Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування мовної особистості в контексті багатоступеневої освіти». Організатор заходу - науково-методичний центр "Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти".
Всеукраїнський науково-методичний семінар «Формування мовної особистості в контексті багатоступеневої освіти»
28.03
Майстер-клас «Чарівні квіти»
28 березня о 14.30 на факультеті дошкільної та спеціальної освіти (корпус №3, 320 ауд.) відбудеться майстер-клас «Чарівні квіти».
Майстер-клас «Чарівні квіти»
28.03
«Гуморина – 2017»
28 березня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться «Гуморина – 2017». Студентський театр мініатюр "Дзеркало" запрошує усіх бажаючих на святковий захід.
«Гуморина – 2017»
28.03
Фестиваль психологічних тренінгів
28-30 березня в корпусі №3 УДПУ відбудеться фестиваль психологічних тренінгів. Відкриття фестивалю - 28 березня о 9.00 в актовій залі університету. Тренінги проводять: арттерапевт Ірина Мартинюк (м.Тальне), директор центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Ольга Біляєва (м.Одеса). Учасником психологічних тренінгів може стати кожен бажаючий.
Фестиваль психологічних тренінгів
29.03
Фінал конкурсу «Подаруй дитині казку»
29 березня об 11.00 на факультеті дошкільної та спеціальної освіти (корпус №3, 413 ауд.) відбудеться фінал конкурсу «Подаруй дитині казку».
Фінал конкурсу «Подаруй дитині казку»
29.03
Географічний турнір
29 березня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться Географічний турнір - 2017.
Географічний турнір
30.03
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30 березня о 16.00 в актовій залі університету в рамках відзначення днів «Французька весна в Україні» відбудеться презентація «Історія Франції у творах мистецтва»(образотворче мистецтво та танцювальне мистецтво). Українські студенти співатимуть французькі пісні. Запрошуємо усіх бажаючих.
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
31.03
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
31 березня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху» до Дня сміху. Запрошуємо усіх бажаючих!
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
08.04
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
Шановні студенти! З 8 березня по 8 квітня 2017 року студрада університету оголошує флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн. Для участі необхідно прочитати власний вірш, зняти відео та виставити в соцмережі. Найкращі чотири відео (по два за вибором суддів та глядачів) стануть переможцями.
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
22.04
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"
22 квітня 2017 року в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться хореографічний фестиваль "квітнева феєрія". Приймаються заявки на участь. Контактні телефони: (093) 180 81 62; (096) 439 97 49 Бикова Ольга Вікторівна (063) 319 83 84; (096)983 54 81 Грошовик Ірина Сергіївна E-mail:kvitneva_feeriya@i.ua
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"


Новини наших сайтів
24.03
Історичний факультет

23 березня 2017 року в Уманському художньому музеї для студентів ІІІ-го курсу факультету української філології була проведена лекція-екскурсія з дисципліни «Історія української культури». Тема лекції: «Українська культура в другій половині ХVІІ – ХVІІІ ст.». Заняття проводила кандидат історичних наук, доцент кафедри історії ку [...]
Лекція-екскурсія в Уманському художньому музеї
24.03
Студентський портал

Запрошуємо всіх бажаючих долучитися до Міжнародної Години Землі, яка відбудеться на території нового корпусу УДПУ з 20.00 до 21.00. При собі мати засоби освітлення (свічку, ліхтарик та інші освітлювальні прилади) [...]
Година землі
24.03
Історичний факультет

23 березня на базі історичного факультету УДПУ імені Павла Тичини відбулась друга частина тренінгу «Підготовка до ЗНО з історії України», присвячена питанням історії України від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Під час тренінгу також були розглянуті організаційні питання проходження ЗНО та надано поради щодо його успішног [...]
ТРЕНІНГ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
24.03
Факультет початкової освіти

23 березня о 14.30 в актовій залі нового корпусу УДПУ відбулась інтелектуальна гра «Найрозумніший учень міста Умань – 2017». Організатором заходу виступив факультет початкової освіти. У конкурсі взяли участь 3 учасники від УНВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» № 10 – медична гімназія: Шкляр Анастасія Вікторівна, Квашук Ка [...]
Суперфінал інтелектуальної гри «Найрозумніший учень міста Умань – 2017»
24.03
Природничо-географічний факультет

FacebookTwitterВконтактеGoogle+ [...]
Оголошення
24.03
Природничо-географічний факультет

ГЕОГРАФІЧНИЙ ТУРНІР 2017 FacebookTwitterВконтактеGoogle+ [...]
Географічний турнір 2017
24.03
Факультет української філології

23 березня 2017 року в Уманському художньому музеї для студентів ІІІ-го курсу факультету української філології була проведена лекція-екскурсія з дисципліни «Історія української культури». Тема лекції: «Українська культура в другій половині ХVІІ – ХVІІІ ст.». Заняття проводила кандидат історичних наук, доцент кафедри історії к [...]
Лекція-екскурсія в Уманському художньому музеї
24.03
Бібліотека університету

Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини висловлює слова щирої вдячності студентам природничо-географічного факультету за те, що є активними учасниками акції «Подаруй бібліотеці книгу!», завдяки чому наша книгозбірня поповнюється новою, необхідною для якісного навчального процесу літературою. [...]
Подаруй бібліотеці книгу!
24.03
Природничо-географічний факультет

Нещодавно відбулося чергове засідання наукової школи професора Совгіри Світлани Василівни «Екологія, охорона навколишнього середовища: освіта, наука, практика», яка функціонує базі науково-дослідної лабораторії «Екологія і освіта» . Обговорювалися актуальні питання: про ДСТУ при оформленні бібліографічних посилань, про [...]
Засідання наукової школи «Екологія, охорона навколишнього середовища: освіта, наука, практика»
24.03
Природничо-географічний факультет

23 квітня організовано та проведено круглий стіл «Підвищення обізнаності з біобезпеки та хімбезпеки в Україні» з ініціативи доцента кафедри хімії, екології та методики її навчання Валюк Вікторії. У роботі круглого столу взяли участь студенти 24 та 25 груп та викладачі кафедри хімії, екології та методики її навчання. Захід був і [...]
Круглий стіл «Підвищення обізнаності з біобезпеки та хімбезпеки в Україні»
24.03
Факультет фізичного виховання

З 20 по 22 березня 2017 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини проходили заходи приурочені святкуванню Туркменського національного свята Новруз-байраму В ці дні факультет фізичного виховання для іноземних студентів організував та провів змагання з двох видів спорту: волейболу та міні-футб [...]
Вітаємо з Туркменським національним святом Новруз-байрам
24.03
Студентський портал

Давайте визнаємо незамінну роль істини у відстоюванні прав людини та зобов’язуємося захищати право на встановлення істини в процесі виконання нашої глобальної місії.  Генеральний секретар ООН Пан Гі Мун Генеральна асамблея ООН затвердила дату нового пам’ятного дня 21 грудня 2010 року. День в календарі був обраний на чес [...]
Міжнародний день права на встановлення істини у відношенні грубих порушень прав людини і гідності жертв
24.03
Науковий портал

Відповідно до листа Департаменту науково-технічного розвитку від 22.03.2017 р. №8.4-66 «Про встановлення іменних стипендій Верховної Ради України для найталановитіших молодих учених» та  Постанови Верховної Ради України від 16 березня 2007 року № 774-У «Про встановлення іменних стипендій Верховної Ради України для найталановитіших м [...]
Про подання претендентів на призначення іменних стипендій Верховної Ради України для найталановитіших молодих учених
24.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

Автор: Дацько Роман Юрійович – студент ІV курсу 410 групи факультету соціальної та психологічної освіти, напрям підготовки: 6.130102 Соціальна робота. [...]
Соціальна акція «Допоможемо суспільству разом»
24.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

Представники Центру гендерної освіти ФСПО в котрий раз були запрошені у Міністерство освіти і науки України  на круглий стіл «Гендерна рівність в освіті»,  за участі заступника Міністра освіти і науки України Романа Греби, який повідомив, що Міністерство освіти і науки України розробило Стратегію наскрізного впровадження г [...]
Круглий стіл у МОН України «Гендерна рівність в освіті»




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.01010401 Професійна освіта

Напрям підготовки 8.01010401 Професійна освіта. Харчові технології

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Інженер-технолог, викладач дисциплін в галузі харчування, інженер педагог-дослідник

  • Рівень кваліфікації:

магістр (другий цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», «спеціаліст».

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:

диплом «бакалавра» або «спеціаліста».

Профіль програми

Основна мета педагогічної освіти магістра «Професійна освіта. Харчові технології» - підготовка інженера-педагога, викладача дисциплін в галузі харчування, здатного забезпечити різносторонній розвиток соціально-активної, гуманістично спрямованої особистості студента; озброєння студентів системою технічних та спеціальних знань, умінь і навичок, необхідних у майбутній трудовій діяльності кожному члену суспільства, достатніх для вивчення інших дисциплін, продовження навчання у системі неперервної освіти; формування уявлень про ідеї і методи професійної освіти та її ролі у пізнанні оточуючого довкілля. Щоб реалізувати цю мету магістру повинні бути притаманні: висока мораль, культура, інтелігентність, професійна компетентність, творче педагогічне та технічне мислення, гуманістична спрямованість діяльності, здатність вести науково-дослідну роботу з проблем професійної освіти.

Система підготовки магістрів-викладачів  дисциплін в галузі харчування, інженерів-педагогів повинна бути спрямована на формування конкурентноспроможного фахівця, забезпечуючи його готовність до виконання інформаційної, розвиваючої, орієнтаційної, мобілізуючої і дослідницької функцій.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 22 кр., природничо-математичної підготовки –  4 кр., професійної та практичної підготовки – 18 кр., педагогічна практика – 14 кр., державна атестація – 2 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області:

  • основи загальнотеоретичних та професійних дисциплін в обсязі, необхідному для проведення науково-дослідної роботи;
  • дисципліни психолого-педагогічного циклу в їх спрямуванні на вищу школу (наприклад, педагогіка вищої школи);
  • найновіші дослідження з проблем дидактики і методики навчання та виховання та прийомів навчання у ВНЗ та в роботі з обдарованими дітьми;
  • основи наукової та управлінської діяльності;
  • основні напрями розвитку освіти, систематизації, опрацювання, аналізу, узагальнення та використання інформації;
  • основи методичної роботи зі спеціальності, виготовлення інформаційних та науково-методичних матеріалів;
  • прогресивні технології навчання та активні методи навчання;
  • досвід реалізації гуманістичних ідей у вітчизняній та зарубіжній педагогіці;
  • психологію спілкування з учнями і дорослими.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • творчо застосовувати набуті знання для оптимального розв'язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних завдань із урахуванням вікових та індивідуальних відмінностей студентів, учнів, особливостей різних соціально-педагогічних ситуацій;
  • вести результативну навчально-виховну роботу, оперативно визначати ступінь і глибину засвоєння студентами, учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення їх природних здібностей;
  • застосовувати різноманітні форми і методи навчання, володіти сучасними технологіями навчання та прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною та іншими видами діяльності студентів, учнів;
  • сприяти формуванню в студентів, учнів уявлень про сучасне виробництво, сфери обслуговування, розвивати у них інтерес до вивчення спеціальних дисциплін, суміжних та технічних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями професійно-технічних навчальних закладів за ускладненими програмами;
  • самостійно працювати над здобуттям наукових знань та проведенням психолого-педагогічних та технічних досліджень, впроваджувати їх результати в практику, володіти навичками роботи із сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень, володіти сучасними науковими технологіями обробки інформації;
  • вивчати, аналізувати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію, враховуючи позитивний досвід минулого і зарубіжних країн;
  • володіти основами професійної термінології;
  • продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в технічному середовищі;
  • раціонально використовувати сучасне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та обчислювальну техніку.

3. Практичні навички з предметної області:

  • об'єкт, предмет, місце і зв'язки професійної освіти з іншими галузями   науки і  практики;
  • категорії технічної і професійної освіти; закономірності, історію, сучасний стан і основні напрямки подальшого розвитку професійної та технічної освіти в галузі харчових технологій;
  • основні поняття, факти і методи професійної освіти, у тому числі в галузі харчових технологій, включаючи основи громадського харчування, переробної промисловості, сфери обслуговування тощо; 
  • науковий апарат сучасної професійної освіти; поняття, ідеї та методи сучасних інформаційних технологій.
  • застосовувати набуті знання і навички для вирішення задач технічних та виробничих  досліджень;
  • володіти прийомами і методами виробництва і педагогічної освіти;
  • використовувати засвоєний досвід у дослідженнях в сфері сучасного виробництва та педагогічній науці.

4. Загальні уміння та навички:

Магістр повинен знати:

  • види планів навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі ІІ-ІІІ рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах; вимоги до їх складання;
  • можливості курсів технічних і спеціальних дисциплін у забезпеченні належної підготовки до засвоєння фахових дисциплін для оволодіння обраною професією;
  • вимоги і способи контролю результатів навчання студентів;
  • методи, прийоми і засоби викладання навчального матеріалу;
  • шляхи реалізації міжпредметних і внутрішньопредметних зв'язків;
  • зміст і особливості викладу змісту навчального матеріалу з циклу спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах ІІ-ІІІ рівня акредитації та професійно-технічних закладах;
  • прийоми і методи навчальної роботи у ВУЗі;
  • основи рівневої диференціації;
  • вимоги до спеціальної підготовки студентів;
  • цілі навчання;
  • вимоги до відбору навчального матеріалу;
  • основи професійної освіти; зміст діючих програм спеціальних та технічних дисциплін, підручників і посібників;
  • труднощі у вивченні навчального матеріалу;
  • типи навчальної роботи з предметів технічного циклу у вузі та закладах профтехосвіти їх структуру і методику проведення.

Магістр повинен вміти:

  • складати навчальні плани та плани виховної роботи, використовувати можливості предметів спеціальних дисциплін для оволодіння студентами обраною професією;
  • планувати і здійснювати контроль результатів навчання;
  • використовувати методи, прийоми і засоби викладу навчального матеріалу для забезпечення ефективного його засвоєння;
  • здійснювати на заняттях виховну роботу;
  • організовувати позакласну роботу з спеціальних дисциплін;
  • знаходити засоби впливу на студентів і приймати відповідні рішення;
  • здійснювати міжпредметні зв'язки;
  • забезпечувати виконання вимог до фахової підготовки студентів;
  • формулювати цілі навчання відповідно до типу уроку;
  • передбачати та попереджати труднощі у вивченні технічних і спеціальних дисциплін;
  • підбирати навчальний матеріал до кожного з типів навчальної роботи у групі.
  • Професійні профілі випускників з прикладами
Магістр професійної освіти – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі професійної освіти, який може успішно працювати на посаді викладача дисциплін в галузі харчування, інженера педагога-дослідника у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Магістр педагогічної освіти, інженер-педагог, викладач в галузі харчування в навчальних закладах І-ІІ та III рівнів акредитації.

  • Доступ до подальшого навчання:
Магістр за спеціальністю 8.01010401 Професійна освіта, має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску:
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, державна атестація, захист магістерської наукової роботи.

  • Форма навчання:

Денна, заочна.

  • Директор програми:

Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.01010401 Професійна освіта. Харчові технології

Опис окремих одиниць курсу:

              Код модуля Назва дисципліни
              ФС_8_1.1_3 Філософія освіти
              ТМІМ_8_1.2_4.5 Ділова іноземна мова
              ФС_8_1.3_1.5 Соціологія освіти
              ЗППВШ _8_1.4_1.5 Менеджмент освіти
              ЗППВШ_8_1.5_3 Педагогіка вищої школи
              П_8_1.6_3 Психологія вищої школи
              ВФВ_8_1.7_1.5 Цивільний захист
              ПМ_8_1.8_1.5 Основи мовної комунікації
              УЛУ_8_1.9_1.5 Академічна риторика
              ТТД, ОП та БЖД_8_1.10_1.5 Охорона праці в галузі
              ЗППВШ_8_2.1_2.5 Теорія і практика наукових педагогічних досліджень
              ВПП_8_2.2_1.5 Інноваційні технології навчання та виховання
              ПО та КТ_8_3.1_3.5 Проектування харчових підприємств
              ПО та КТ_8_3.2_3.5 Технологія виготовлення напівфабрикатів
              ПО та КТ_8_3.3_3.5 Технологія продукції харчування
              ПО та КТ_8_3.4_2 Історія харчових підприємств
              П_8_3.5_1.5 Сучасні проблеми психологічної теорії і практики
              ТТД, ОП та БЖД_8_3.6_1.5 Основи інтелектуальної власності
              ІІКТ_8_3.7_1.5 Вища освіта України та Болонський процес

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.