Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.01010401 Професійна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
24.04
Змагання з міні-футболу на Кубок ректора
24-25 квітня в УДПУ імені Павла Тичини відбудуться змагання з міні-футболу на Кубок ректора. Відкриття змагань - 24 квітня о 14.00 на футбольному полі (корпус №3). Розклад змагань: 24 квітня 14.00 ФСПО – Збірна іноземних студентів 14.30 ФФМІ – ІФ 15.00 ФПТО – Викладачі 15.30 ФФВ (1) – ФФВ (2) 16.00 ПГФ – ФІУМ 16.30 ФФМІ (іноз.студенти) – ІЕБО
Змагання з міні-футболу на Кубок ректора
25.04
«Подорожуємо без бар`єрів»
25 квітня о 9.30 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться І студентський конкурс проектів з питань інклюзивного соціально-реабілітаційного туризму «Подорожуємо без бар`єрів».
«Подорожуємо без бар`єрів»
25.04
Виховний захід «Дзвони Чорнобиля»
25 квітня об 11.15 на факультеті фізики, математики та інформатики (корпус №2, ауд.318) відбудеться виховний захід «Дзвони Чорнобиля» (зустріч з ліквідатором аварії на ЧАЕС, ветераном Збройних Сил України, полковником у відставці, головою ради ветеранів Миколою Максимовичем Поліводою).
Виховний захід «Дзвони Чорнобиля»
25.04
Перегляд фільму «Пам`ять Чорнобиля»
25 квітня о 14.20 на фФакультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться перегляд фільму «Пам`ять Чорнобиля», присвяченого вшануванню героїв-ліквідаторів аварії на ЧАЕС.
Перегляд фільму «Пам`ять Чорнобиля»
26.04
Творча зустріч з науковцями-поетами нашого університету
26 квітня о 14.30 в читальному залі №1 УДПУ імені Павла Тичини відбудеться творча зустріч з науковцями нашого університету, які майстерно володіють поетичним словом. Даний захід – це прекрасна можливість познайомитись із творчим доробком викладачів нашого вишу, поринути у вир душевної, чуттєвої поезії. Запрошуємо усіх поціновувачів поезії доторкнутися до прекрасного разом, відчути глибину поетичного слова.
Творча зустріч з науковцями-поетами нашого університету
26.04
Відкрите заняття із історії зарубіжної літератури «Література Відродження Англії. Творчість В. Шекспіра»
26 квітня о 9.35 на факультеті української філології (корпус №3, 113 ауд.) відбудеться відкрите заняття із історії зарубіжної літератури «Література Відродження Англії. Творчість В. Шекспіра». Викладач - Поліщук Л.Б.
Відкрите заняття із історії зарубіжної літератури «Література Відродження Англії. Творчість В. Шекспіра»
26.04
Студентська науково-практична конференція «Студентські соціальні ініціативи: реалії та перспективи»
26 квітня о 12.50 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться студентська науково-практична конференція «Студентські соціальні ініціативи: реалії та перспективи».
Студентська науково-практична конференція «Студентські соціальні ініціативи: реалії та перспективи»
26.04
Година-реквієм «Чорнобиль – код національної трагедії та безмежної мужності»
26 квітня на історичному факультеті (корпус №3) відбудеться година-реквієм «Чорнобиль – код національної трагедії та безмежної мужності» (до Міжнародного дня пам`яті жертв радіаційних аварій, катастроф та Дня Чорнобильської трагедії).
Година-реквієм «Чорнобиль – код національної трагедії та безмежної мужності»
26.04
Міс факультету української філології «Краса допоможе, Україна переможе!»
26 квітня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться благодійний конкурс - Міс факультету української філології «Краса допоможе, Україна переможе!».
Міс факультету української філології «Краса допоможе, Україна переможе!»
26.04
Всеукраїнський науково-методичний семінар «Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери»
26 квітня об 11.00 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 202 ауд.) відбудеться Всеукраїнський науково-методичний семінар «Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери».
Всеукраїнський науково-методичний семінар «Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери»
26.04
Семінар-реквієм "Чорнобиль не має минулого часу"
26 квітня об 11.00 на природничо-географічному факультеті(корпус №1, 210 ауд.) відбудеться семінар-реквієм "Чорнобиль не має минулого часу", присвячений 31-й річниці катастрофи на ЧАЕС.
Семінар-реквієм "Чорнобиль не має минулого часу"
27.04
ІІІ Всеукраїнський науково-практичний семінар з Міжнародною участю «Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти»
27-28 квітня на факультеті мистецтв відбудеться ІІІ Всеукраїнський науково-практичний семінар з Міжнародною участю «Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти». У програмі: 27.04.17 – сольний концерт лауреата всеукраїнських конкурсів, викладача кафедри інструментального виконавства Ольги Гупало, концертмейстер – Олена Ільніцька; 28.04.17, 11.00– пленарне засідання (ауд.401); 28.04.17, 13.00 – майстер-клас викладача кафедри інструментального виконавства Світлани Білаш (музичний корпус, актова зала); 28.04.17, 14.00 – «Весняний калейдоскоп» творчий проект студентів та викладачів кафедри інструментального виконавства факультету мистецтвУДПУ та Уманського обласного музичного училища імені П.Д.Демуцького (музичний корпус, актова зала).
ІІІ Всеукраїнський науково-практичний семінар з Міжнародною участю «Проблеми інструментального виконавства в умовах сучасної мистецької освіти»
27.04
Десята Всеукраїнська студентська наукова конференція з міжнародною участю «Наука. Освіта. Молодь. Умань-2017»
27 квітня в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться Десята Всеукраїнська студентська наукова конференція з міжнародною участю «Наука. Освіта. Молодь. Умань-2017».
Десята Всеукраїнська студентська наукова конференція з міжнародною участю «Наука. Освіта. Молодь. Умань-2017»
27.04
Фестиваль педагогічної майстерності
27 квітня в актовій залі університету відбудеться фестиваль педагогічної майстерності. Запрошуємо усіх бажаючих.
Фестиваль педагогічної майстерності


Новини наших сайтів
24.04
Бібліотека університету

Продовжуючи цикл заходів з нагоди Всесвітнього дня психолога, пропонуємо вашій увазі книжкову виставку, яка експонується у відділі обслуговування читачів. Запрошуємо до перегляду! [...]
Запрошуємо до перегляду книжкової виставки
24.04
Студентський портал

За рішенням Всесвітньої федерації демократичної молоді щорічно 24 квітня відзначається Міжнародний день солідарності молоді (International Day of Youth Solidarity). Уперше свято було відзначено в 1957 році, а дата для проведення Дня була приурочена до заключного засідання Бандунгської конференції країн Азії та Африки в 1955 році. Цей пам’ятни [...]
Міжнародний день солідарності молоді
24.04
Науковий портал

  Церемонія вручення нагород «Винахід року – 2016» відбулася у Києві  в Будинку офіцерів 21 квітня о 10 годині у Міжнародний день інтелектуальної власності. Дійство почалося із виставки  інноваційних  військових розробок. Також на виставці були представлені  розробки винахідників, що отримали дипломи  «Винахід року – 2016». [...]
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини переміг у конкурсі «Винахід року -2016»
24.04
Історичний факультет
Оголошення про захід
24.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

24 квітня 2017 року кафедра психології провела І Всеукраїнські психологічні читання. До учасників читань було відеозвернення з Австралії Оленка Андрія Яковича – кандидата фізико-математичних наук, доцента Університету LaTrobe (м. Мельбурн), сина А. І. Кагальняк, який розповів про свій творчий шлях та внесок його мами у розвиток псих [...]
І Всеукраїнські психологічні читання
24.04
Бібліотека університету

З нагоди Всесвітнього дня психолога, який відзначається 23 квітня, пропонуємо вашій увазі віртуальну виставку під назвою «Мій світ – це маленький острівець болю, котрий плаває в океані байдужості».  Переглянути [...]
Всесвітній день психолога
24.04
Факультет соціальної та психологічної освіти
Вітаємо учасників Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни “Психологія”
24.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

18 квітня Студентське наукове товариство спільно з Центром гендерної освіти організували та провели Студентську науково-практичну конференцію «ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ». З вітальним словом виступила декан факультету соціальної та психологічної освіти к. пед. н., професор кафедри соціальної п [...]
Відбулась Студентська науково-практична конференція «ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ»
24.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

20 квітня 2017 року за ініціативи кафедри маркетингу та управління бізнесом на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено науково-методичний семінар «Проблеми соціально-економічного розвитку регіонів». Метою проведення семінару було дослідження тенденцій та перспектив соціально-еконо [...]
Науковці розглянули проблеми соціально-економічного розвитку регіонів
24.04
Факультет професійної та технологічної освіти

    Ви чули, як плаче спустошена Прип’ять, За скоєний гріх розіп’ята живцем, Прип’ята до неба, щоб вічності випить, Щоб вмити від бруду змарніле лице? Регочуть іони малиновим дзвоном, Вбиваючи блиск нерозкритих очей, Ридає вночі божевільна мадонна, Приймаючи з лона холодних дітей В бездонність ночей. І тихо ступає ж [...]
Гіркий полин Чорнобиля
23.04
Факультет соціальної та психологічної освіти
Заходи присвячені Дню психолога
23.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

З метою поглибленого розуміння ролі людини і накопичених результатів її інтелектуальної діяльності на темпи і якість розвитку суспільства та економіки, 20 квітня 2017 року в рамках відкритого заняття з дисципліни “Управління трудовим потенціалом”, доцентом Олександром Богашком була проведена Міні-конференція на тему „Людс [...]
Міні-конференція «Людський капітал і його роль у соціально-економічному розвитку України»
22.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

Запрошуємо Вас до участі у роботі науково-методичного семінару «ЦІНОУТВОРЕННЯ: ФІНАНСОВІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ» Питання для обговорення: Державне регулювання ціноутворення в Україні. Методичні аспекти ціноутворення продовольчих товарів. Особливості встановлення органами місцевого самоврядування тарифів на побутові, [...]
Шановні колеги!
22.04
Студентський портал

Міжнародний день Землі – подія воістину масштабна. Правда, йому всього три роки, хоча передумови появи свята виникли ще в XIX столітті. Якийсь Джон Мортон, наслідуючи приклад численних ірландців і британців, влаштувався на Дикому Заході північноамериканського континенту. Колоністи освоювали землі і в цілях будівництва неща [...]
Всесвітній день Матері-Землі
21.04
Історичний факультет

Поступово затихають перемовини і аналізуються невикористані можливості учасників ІІ туру Всеукраїнської студентської Олімпіади з навчальної дисципліни «Політологія». Вони, ці майбутні державотворці незалежної і єдиної України, ще неодноразово будуть згадувати політологічні діалоги під час захисту наукових робіт чи тест [...]
ОЛІМПІАДА В УМАНІ: НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ І ВДЯЧНІСТЬ ЗА ГОСТИННІСТЬ




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.01010401 Професійна освіта

Напрям підготовки 8.01010401 Професійна освіта. Харчові технології

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Інженер-технолог, викладач дисциплін в галузі харчування, інженер педагог-дослідник

  • Рівень кваліфікації:

магістр (другий цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», «спеціаліст».

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:

диплом «бакалавра» або «спеціаліста».

Профіль програми

Основна мета педагогічної освіти магістра «Професійна освіта. Харчові технології» - підготовка інженера-педагога, викладача дисциплін в галузі харчування, здатного забезпечити різносторонній розвиток соціально-активної, гуманістично спрямованої особистості студента; озброєння студентів системою технічних та спеціальних знань, умінь і навичок, необхідних у майбутній трудовій діяльності кожному члену суспільства, достатніх для вивчення інших дисциплін, продовження навчання у системі неперервної освіти; формування уявлень про ідеї і методи професійної освіти та її ролі у пізнанні оточуючого довкілля. Щоб реалізувати цю мету магістру повинні бути притаманні: висока мораль, культура, інтелігентність, професійна компетентність, творче педагогічне та технічне мислення, гуманістична спрямованість діяльності, здатність вести науково-дослідну роботу з проблем професійної освіти.

Система підготовки магістрів-викладачів  дисциплін в галузі харчування, інженерів-педагогів повинна бути спрямована на формування конкурентноспроможного фахівця, забезпечуючи його готовність до виконання інформаційної, розвиваючої, орієнтаційної, мобілізуючої і дослідницької функцій.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 22 кр., природничо-математичної підготовки –  4 кр., професійної та практичної підготовки – 18 кр., педагогічна практика – 14 кр., державна атестація – 2 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області:

  • основи загальнотеоретичних та професійних дисциплін в обсязі, необхідному для проведення науково-дослідної роботи;
  • дисципліни психолого-педагогічного циклу в їх спрямуванні на вищу школу (наприклад, педагогіка вищої школи);
  • найновіші дослідження з проблем дидактики і методики навчання та виховання та прийомів навчання у ВНЗ та в роботі з обдарованими дітьми;
  • основи наукової та управлінської діяльності;
  • основні напрями розвитку освіти, систематизації, опрацювання, аналізу, узагальнення та використання інформації;
  • основи методичної роботи зі спеціальності, виготовлення інформаційних та науково-методичних матеріалів;
  • прогресивні технології навчання та активні методи навчання;
  • досвід реалізації гуманістичних ідей у вітчизняній та зарубіжній педагогіці;
  • психологію спілкування з учнями і дорослими.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • творчо застосовувати набуті знання для оптимального розв'язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних завдань із урахуванням вікових та індивідуальних відмінностей студентів, учнів, особливостей різних соціально-педагогічних ситуацій;
  • вести результативну навчально-виховну роботу, оперативно визначати ступінь і глибину засвоєння студентами, учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення їх природних здібностей;
  • застосовувати різноманітні форми і методи навчання, володіти сучасними технологіями навчання та прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною та іншими видами діяльності студентів, учнів;
  • сприяти формуванню в студентів, учнів уявлень про сучасне виробництво, сфери обслуговування, розвивати у них інтерес до вивчення спеціальних дисциплін, суміжних та технічних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями професійно-технічних навчальних закладів за ускладненими програмами;
  • самостійно працювати над здобуттям наукових знань та проведенням психолого-педагогічних та технічних досліджень, впроваджувати їх результати в практику, володіти навичками роботи із сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень, володіти сучасними науковими технологіями обробки інформації;
  • вивчати, аналізувати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію, враховуючи позитивний досвід минулого і зарубіжних країн;
  • володіти основами професійної термінології;
  • продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в технічному середовищі;
  • раціонально використовувати сучасне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та обчислювальну техніку.

3. Практичні навички з предметної області:

  • об'єкт, предмет, місце і зв'язки професійної освіти з іншими галузями   науки і  практики;
  • категорії технічної і професійної освіти; закономірності, історію, сучасний стан і основні напрямки подальшого розвитку професійної та технічної освіти в галузі харчових технологій;
  • основні поняття, факти і методи професійної освіти, у тому числі в галузі харчових технологій, включаючи основи громадського харчування, переробної промисловості, сфери обслуговування тощо; 
  • науковий апарат сучасної професійної освіти; поняття, ідеї та методи сучасних інформаційних технологій.
  • застосовувати набуті знання і навички для вирішення задач технічних та виробничих  досліджень;
  • володіти прийомами і методами виробництва і педагогічної освіти;
  • використовувати засвоєний досвід у дослідженнях в сфері сучасного виробництва та педагогічній науці.

4. Загальні уміння та навички:

Магістр повинен знати:

  • види планів навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі ІІ-ІІІ рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах; вимоги до їх складання;
  • можливості курсів технічних і спеціальних дисциплін у забезпеченні належної підготовки до засвоєння фахових дисциплін для оволодіння обраною професією;
  • вимоги і способи контролю результатів навчання студентів;
  • методи, прийоми і засоби викладання навчального матеріалу;
  • шляхи реалізації міжпредметних і внутрішньопредметних зв'язків;
  • зміст і особливості викладу змісту навчального матеріалу з циклу спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах ІІ-ІІІ рівня акредитації та професійно-технічних закладах;
  • прийоми і методи навчальної роботи у ВУЗі;
  • основи рівневої диференціації;
  • вимоги до спеціальної підготовки студентів;
  • цілі навчання;
  • вимоги до відбору навчального матеріалу;
  • основи професійної освіти; зміст діючих програм спеціальних та технічних дисциплін, підручників і посібників;
  • труднощі у вивченні навчального матеріалу;
  • типи навчальної роботи з предметів технічного циклу у вузі та закладах профтехосвіти їх структуру і методику проведення.

Магістр повинен вміти:

  • складати навчальні плани та плани виховної роботи, використовувати можливості предметів спеціальних дисциплін для оволодіння студентами обраною професією;
  • планувати і здійснювати контроль результатів навчання;
  • використовувати методи, прийоми і засоби викладу навчального матеріалу для забезпечення ефективного його засвоєння;
  • здійснювати на заняттях виховну роботу;
  • організовувати позакласну роботу з спеціальних дисциплін;
  • знаходити засоби впливу на студентів і приймати відповідні рішення;
  • здійснювати міжпредметні зв'язки;
  • забезпечувати виконання вимог до фахової підготовки студентів;
  • формулювати цілі навчання відповідно до типу уроку;
  • передбачати та попереджати труднощі у вивченні технічних і спеціальних дисциплін;
  • підбирати навчальний матеріал до кожного з типів навчальної роботи у групі.
  • Професійні профілі випускників з прикладами
Магістр професійної освіти – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі професійної освіти, який може успішно працювати на посаді викладача дисциплін в галузі харчування, інженера педагога-дослідника у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Магістр педагогічної освіти, інженер-педагог, викладач в галузі харчування в навчальних закладах І-ІІ та III рівнів акредитації.

  • Доступ до подальшого навчання:
Магістр за спеціальністю 8.01010401 Професійна освіта, має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску:
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, державна атестація, захист магістерської наукової роботи.

  • Форма навчання:

Денна, заочна.

  • Директор програми:

Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.01010401 Професійна освіта. Харчові технології

Опис окремих одиниць курсу:

              Код модуля Назва дисципліни
              ФС_8_1.1_3 Філософія освіти
              ТМІМ_8_1.2_4.5 Ділова іноземна мова
              ФС_8_1.3_1.5 Соціологія освіти
              ЗППВШ _8_1.4_1.5 Менеджмент освіти
              ЗППВШ_8_1.5_3 Педагогіка вищої школи
              П_8_1.6_3 Психологія вищої школи
              ВФВ_8_1.7_1.5 Цивільний захист
              ПМ_8_1.8_1.5 Основи мовної комунікації
              УЛУ_8_1.9_1.5 Академічна риторика
              ТТД, ОП та БЖД_8_1.10_1.5 Охорона праці в галузі
              ЗППВШ_8_2.1_2.5 Теорія і практика наукових педагогічних досліджень
              ВПП_8_2.2_1.5 Інноваційні технології навчання та виховання
              ПО та КТ_8_3.1_3.5 Проектування харчових підприємств
              ПО та КТ_8_3.2_3.5 Технологія виготовлення напівфабрикатів
              ПО та КТ_8_3.3_3.5 Технологія продукції харчування
              ПО та КТ_8_3.4_2 Історія харчових підприємств
              П_8_3.5_1.5 Сучасні проблеми психологічної теорії і практики
              ТТД, ОП та БЖД_8_3.6_1.5 Основи інтелектуальної власності
              ІІКТ_8_3.7_1.5 Вища освіта України та Болонський процес

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.