Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.01010401 Професійна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
25.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Приймальна комісія – це  робочий орган вищого навчального закладу, що утворюється для організації прийому вступників. Праця у такій комісії дає шанс студентам пройнятися робочою атмосферою університету. Та найголовнішим є те, що вона виховує в студентів відповідальність, спостережливість, точність та вміння зосереджува [...]
Студенти факультету працюють в громацькій приймальній комісії 2017
25.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Віднині вступники можуть відслідковувати статус своїх заяв і результати конкурсів на мобільних телефонах та планшетах, – про це повідомляє МОН України. Днями запущено стартову версію […] [...]
ОСОБИСТИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ВСТУПНИКА – У МОБІЛЬНОМУ ДОДАТКУ!
25.07
Студентський портал

Колись можливість вчитись уві сні здавалась нездійсненною мрією. Але сучасні нейробіологи стверджують, що знайшли способи розвивати пам’ять людини під час сну, зазначає кореспондент BBC Future. Перш ніж залізти під ковдру, треба ретельно підготувати спальню. Збризніть подушку кількома краплями ароматичної есенції, одягніть н [...]
Як навчатись уві сні?
24.07
Факультет іноземних мов

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини окрім якісних знань надає можливість для розвитку і самореалізації студентів. В університеті діють різні програми академічної мобільності, які дозволяють студентам не лише навчатись за кордоном, а й подорожувати і знайомитись з новими людьми. У другому семест [...]
НАВЧАННЯ В ЛЄШНО : І ЗНОВУ НОВІ МОЖЛИВОСТІ
24.07
Історичний факультет

Розклад проведення консультацій та вступних випробувань при вступі на освітній ступінь «магістр» [...]
Розклад вступних випробувань для вступників на освітній ступінь "Магістр"
24.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Шановні абітурієнти! В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини офіційно оголошена вартість навчання на 2017-2018 н.р.    Спеціальності:     денна форма навчання: бакалаври […] [...]
УДПУ МАЄ НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ЗА НАВЧАННЯ СЕРЕД ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РЕГІОНУ
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти! Інформуємо вас, що 25 липня (о 18.00) закінчується прийом заяв та документів для здобуття вищої освіти за ступенем «Магістр» на денній формі навчання. Вступні випробування проводитимуться із 26 липня по 01 серпня 2017 року. Нагадуємо, що до 26 липня 2017 року триває прийом заяв та докумен [...]
УВАГА! ЗАКІНЧУЄТЬСЯ ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ
24.07
Студентський портал

Молодіжна дипломатична подія, де близько 100 молодих людей, спілкуватимуться, дискутуватимуть і співпрацюватимуть з відомими дипломатами, бізнесменами, аналітиками та журналістами з приводу конкретних тем. Де: Чернігів, Україна Коли: 28-29 липня Дедлайн подачі: 26.07.2017 Вартість: безкоштовно Молодіжний дипломатичний форум (Youth Di [...]
Молодіжний дипломатичний форум від GAVA
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Цього року осінні канікули були не лише в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Студенти факультету соціальної та психологічної освіти, також отримали можливість відпочити від навчання, поїхавши на осінні зміни в дитячий оздоровчий табір «Артек-Буковель». Під час трьохтижневої «відпустки» ми, студенти, вдосконалювал [...]
ОСІННІ ЗМІНИ В ДИТЯЧОМУ ОЗДОРОВЧОМУ ТАБОРІ «АРТЕК-БУКОВЕЛЬ»
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти! В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини офіційно оголошена вартість навчання на 2017-2018 н.р. Спеціальності:  денна форма навчання: бакалаври – 7320 грн. магістри – 8700 грн. заочна форма навчання: бакалаври – 5600 грн. магістри – 8700 грн. Таким чином, Уманський державний педаг [...]
УДПУ МАЄ НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ЗА НАВЧАННЯ СЕРЕД ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РЕГІОНУ
24.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти, випускники коледжів, училищ! Інформуємо, вас, що 24 липня (о 18.00) закінчується прийом документів за освітньо-кваліфікаційним рівень «Бакалавр» на денну та заочну форми навчання на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «Молодший спеціаліст». Вступні випробування проходитимуть із 25 липня по 31 липн [...]
ДО УВАГИ ВСТУПНИКІВ НА БАЗІ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ «МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ»
23.07
Інститут економіки та бізнес-освіти

The post Запрошуємо на батьківські збори appeared first on Інститут економіки та бізнес-освіти. [...]
Запрошуємо на батьківські збори
23.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини в розпалі вступна кампанія. Абітурієнти активно щодня подають заяви та документи на різні освітні програми. […] [...]
АБІТУРІЄНТИ ОБИРАЮТЬ УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ
23.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Я, Киргиз Любов Дмитрівна, студентка факультету соціальної та психологічної освіти, проходила державну практику в УДЦ «Молода гвардія», а саме у таборі «Зоряний». Під час проходження практики здобула досвід, який я впевнена знадобиться у майбутній професійній діяльності. У таборі було дуже цікаво тим, що всі заходи в межах од [...]
УДЦ «МОЛОДА ГВАРДІЯ» – МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ
22.07
Факультет фізичного виховання

З 14 по 16 липня в місті Пловдив, Болгарія пройшов чемпіонат Європи з веслування на байдарках і каное, куди з’їхались найкращі спортсмени–веслувальники з усієї Європи. Участь у чемпіонаті взяла і збірна команда України в складі якої була студентка факультету фізичного виховання Уманського державного педагогічного універси [...]
СТУДЕНТКА ФФВ ВЗЯЛА УЧАСТЬ У ЧЕМПІОНАТІ ЄВРОПИ З ВЕСЛУВАННЯ НА БАЙДАРКАХ І КАНОЕ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.01010401 Професійна освіта

Напрям підготовки 8.01010401 Професійна освіта. Харчові технології

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Інженер-технолог, викладач дисциплін в галузі харчування, інженер педагог-дослідник

  • Рівень кваліфікації:

магістр (другий цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», «спеціаліст».

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:

диплом «бакалавра» або «спеціаліста».

Профіль програми

Основна мета педагогічної освіти магістра «Професійна освіта. Харчові технології» - підготовка інженера-педагога, викладача дисциплін в галузі харчування, здатного забезпечити різносторонній розвиток соціально-активної, гуманістично спрямованої особистості студента; озброєння студентів системою технічних та спеціальних знань, умінь і навичок, необхідних у майбутній трудовій діяльності кожному члену суспільства, достатніх для вивчення інших дисциплін, продовження навчання у системі неперервної освіти; формування уявлень про ідеї і методи професійної освіти та її ролі у пізнанні оточуючого довкілля. Щоб реалізувати цю мету магістру повинні бути притаманні: висока мораль, культура, інтелігентність, професійна компетентність, творче педагогічне та технічне мислення, гуманістична спрямованість діяльності, здатність вести науково-дослідну роботу з проблем професійної освіти.

Система підготовки магістрів-викладачів  дисциплін в галузі харчування, інженерів-педагогів повинна бути спрямована на формування конкурентноспроможного фахівця, забезпечуючи його готовність до виконання інформаційної, розвиваючої, орієнтаційної, мобілізуючої і дослідницької функцій.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 22 кр., природничо-математичної підготовки –  4 кр., професійної та практичної підготовки – 18 кр., педагогічна практика – 14 кр., державна атестація – 2 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області:

  • основи загальнотеоретичних та професійних дисциплін в обсязі, необхідному для проведення науково-дослідної роботи;
  • дисципліни психолого-педагогічного циклу в їх спрямуванні на вищу школу (наприклад, педагогіка вищої школи);
  • найновіші дослідження з проблем дидактики і методики навчання та виховання та прийомів навчання у ВНЗ та в роботі з обдарованими дітьми;
  • основи наукової та управлінської діяльності;
  • основні напрями розвитку освіти, систематизації, опрацювання, аналізу, узагальнення та використання інформації;
  • основи методичної роботи зі спеціальності, виготовлення інформаційних та науково-методичних матеріалів;
  • прогресивні технології навчання та активні методи навчання;
  • досвід реалізації гуманістичних ідей у вітчизняній та зарубіжній педагогіці;
  • психологію спілкування з учнями і дорослими.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • творчо застосовувати набуті знання для оптимального розв'язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних завдань із урахуванням вікових та індивідуальних відмінностей студентів, учнів, особливостей різних соціально-педагогічних ситуацій;
  • вести результативну навчально-виховну роботу, оперативно визначати ступінь і глибину засвоєння студентами, учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення їх природних здібностей;
  • застосовувати різноманітні форми і методи навчання, володіти сучасними технологіями навчання та прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною та іншими видами діяльності студентів, учнів;
  • сприяти формуванню в студентів, учнів уявлень про сучасне виробництво, сфери обслуговування, розвивати у них інтерес до вивчення спеціальних дисциплін, суміжних та технічних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями професійно-технічних навчальних закладів за ускладненими програмами;
  • самостійно працювати над здобуттям наукових знань та проведенням психолого-педагогічних та технічних досліджень, впроваджувати їх результати в практику, володіти навичками роботи із сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень, володіти сучасними науковими технологіями обробки інформації;
  • вивчати, аналізувати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію, враховуючи позитивний досвід минулого і зарубіжних країн;
  • володіти основами професійної термінології;
  • продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в технічному середовищі;
  • раціонально використовувати сучасне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та обчислювальну техніку.

3. Практичні навички з предметної області:

  • об'єкт, предмет, місце і зв'язки професійної освіти з іншими галузями   науки і  практики;
  • категорії технічної і професійної освіти; закономірності, історію, сучасний стан і основні напрямки подальшого розвитку професійної та технічної освіти в галузі харчових технологій;
  • основні поняття, факти і методи професійної освіти, у тому числі в галузі харчових технологій, включаючи основи громадського харчування, переробної промисловості, сфери обслуговування тощо; 
  • науковий апарат сучасної професійної освіти; поняття, ідеї та методи сучасних інформаційних технологій.
  • застосовувати набуті знання і навички для вирішення задач технічних та виробничих  досліджень;
  • володіти прийомами і методами виробництва і педагогічної освіти;
  • використовувати засвоєний досвід у дослідженнях в сфері сучасного виробництва та педагогічній науці.

4. Загальні уміння та навички:

Магістр повинен знати:

  • види планів навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі ІІ-ІІІ рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах; вимоги до їх складання;
  • можливості курсів технічних і спеціальних дисциплін у забезпеченні належної підготовки до засвоєння фахових дисциплін для оволодіння обраною професією;
  • вимоги і способи контролю результатів навчання студентів;
  • методи, прийоми і засоби викладання навчального матеріалу;
  • шляхи реалізації міжпредметних і внутрішньопредметних зв'язків;
  • зміст і особливості викладу змісту навчального матеріалу з циклу спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах ІІ-ІІІ рівня акредитації та професійно-технічних закладах;
  • прийоми і методи навчальної роботи у ВУЗі;
  • основи рівневої диференціації;
  • вимоги до спеціальної підготовки студентів;
  • цілі навчання;
  • вимоги до відбору навчального матеріалу;
  • основи професійної освіти; зміст діючих програм спеціальних та технічних дисциплін, підручників і посібників;
  • труднощі у вивченні навчального матеріалу;
  • типи навчальної роботи з предметів технічного циклу у вузі та закладах профтехосвіти їх структуру і методику проведення.

Магістр повинен вміти:

  • складати навчальні плани та плани виховної роботи, використовувати можливості предметів спеціальних дисциплін для оволодіння студентами обраною професією;
  • планувати і здійснювати контроль результатів навчання;
  • використовувати методи, прийоми і засоби викладу навчального матеріалу для забезпечення ефективного його засвоєння;
  • здійснювати на заняттях виховну роботу;
  • організовувати позакласну роботу з спеціальних дисциплін;
  • знаходити засоби впливу на студентів і приймати відповідні рішення;
  • здійснювати міжпредметні зв'язки;
  • забезпечувати виконання вимог до фахової підготовки студентів;
  • формулювати цілі навчання відповідно до типу уроку;
  • передбачати та попереджати труднощі у вивченні технічних і спеціальних дисциплін;
  • підбирати навчальний матеріал до кожного з типів навчальної роботи у групі.
  • Професійні профілі випускників з прикладами
Магістр професійної освіти – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі професійної освіти, який може успішно працювати на посаді викладача дисциплін в галузі харчування, інженера педагога-дослідника у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Магістр педагогічної освіти, інженер-педагог, викладач в галузі харчування в навчальних закладах І-ІІ та III рівнів акредитації.

  • Доступ до подальшого навчання:
Магістр за спеціальністю 8.01010401 Професійна освіта, має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску:
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, державна атестація, захист магістерської наукової роботи.

  • Форма навчання:

Денна, заочна.

  • Директор програми:

Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.01010401 Професійна освіта. Харчові технології

Опис окремих одиниць курсу:

              Код модуля Назва дисципліни
              ФС_8_1.1_3 Філософія освіти
              ТМІМ_8_1.2_4.5 Ділова іноземна мова
              ФС_8_1.3_1.5 Соціологія освіти
              ЗППВШ _8_1.4_1.5 Менеджмент освіти
              ЗППВШ_8_1.5_3 Педагогіка вищої школи
              П_8_1.6_3 Психологія вищої школи
              ВФВ_8_1.7_1.5 Цивільний захист
              ПМ_8_1.8_1.5 Основи мовної комунікації
              УЛУ_8_1.9_1.5 Академічна риторика
              ТТД, ОП та БЖД_8_1.10_1.5 Охорона праці в галузі
              ЗППВШ_8_2.1_2.5 Теорія і практика наукових педагогічних досліджень
              ВПП_8_2.2_1.5 Інноваційні технології навчання та виховання
              ПО та КТ_8_3.1_3.5 Проектування харчових підприємств
              ПО та КТ_8_3.2_3.5 Технологія виготовлення напівфабрикатів
              ПО та КТ_8_3.3_3.5 Технологія продукції харчування
              ПО та КТ_8_3.4_2 Історія харчових підприємств
              П_8_3.5_1.5 Сучасні проблеми психологічної теорії і практики
              ТТД, ОП та БЖД_8_3.6_1.5 Основи інтелектуальної власності
              ІІКТ_8_3.7_1.5 Вища освіта України та Болонський процес

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.