Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.010107 Практична психологія - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.010107 Практична психологія

Напрям підготовки 8.010107 Практична психологія

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Практичний психолог у закладах освіти

  • Рівень кваліфікації:

Магістр

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Немає

  • Вимоги і положення до кваліфікації: Профіль програми:

    Студенти отримують необхідні знання в галузі практичної психології та інших суміжних галузей науки. Особлива увага в навчанні звертається на вивчення методики роботи практичного психолога у закладах освіти, оволодіння сучасними методами психодіагностичних досліджень. Ґрунтовне освоєння, в тому числі із широким застосуванням практичної підготовки (за час навчання на магістратуру заплановано 60 кредитів ЄКТС практики та навчально-дослідницьких практикумів), методик збору емпіричної інформації, її опрацювання із використанням сучасних спеціалізованих програмних продуктів ,методів аналізу та презентації отриманих результатів, визначення сфер їх прикладного застосування дозволяє сформувати висококваліфікованого психолога-практика.

    Відповідно до отриманої фундаментальної спеціальної підготовки фахівці зі спеціальності “Практична психологія” можуть виконувати науково-дослідницьку, освітню, освітньо-управлінську, псидіагностичну, консультативну та психокорекційну професійну діяльність, здійснюючи її в навчальних закладах І – ІV рівнів акредитації, в наукових та освітніх закладах різного рівня, в установах соціальної сфери, що займаються соціально-психологічною допомогою.

    Магістр розробляє та впроваджує існуючі методи вивчення особистості, займається корекцією психічних явищ людини, пропонує та впроваджує рекомендації щодо оптимізації процесів навчальної діяльності, умов праці і відпочинку.

    Фахівці здатні простежити динаміку психологічного розвитку як окремої особистості, так і групи вцілому; визначити реальний стан соціального та психологічного розвитку громадян, рівень їхньої психологічної зрілості та готовності до участі в суспільно-політичному житті регіону і країни; встановити рівень суспільного задоволення або конфліктності окремої особистості та певних соціальних груп, а відтак й прогнозувати перспективи перебігу становлення і розвитку психологічних явищ особистості.

    Загальний обсяг навчальної програми 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу професійно-орієнтованої, гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 12 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки – 12 кр., модулі циклу професійно-орієнтованої підготовки – 24 кр.

  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, дисциплін циклу професійної та практичної підготовки – галузі психологічної науки, психологічної діагностики та консультування, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань.

Базові уявлення про:

  • Психологічні явища, їх розвиток, формування, становлення;
  • Закономірності психічного розвитку;
  • Основні поняття, категорії психологічної науки;
  • Використання методів психологічного дослідження;
  • Особливості вікового розвитку;
  • Механізми виникнення, формування та прояву девіацій;
  • Надання психологічної допомоги суб'єктам різних вікових категорій;
  • Використання арттерапевтичних методів у вирішенні психологічних проблем;
  • Механізми взаємодії у різних соціальних групах та спільнотах;

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • здатність застосовувати знання та розуміння для розв'язання практичних завдань в галузі досліджень у сфері фізичного виховання і спорту;
  • уміння та навики абстрактного і конкретного мислення, здатність до творчої і результативної праці;
  • здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації отриманої з різних джерел;
  • навички презентації наукового та практичного матеріалу;
  • уміння та навички володіння сучасними технологіями у майбутній професійній діяльності.

3. Практичні навички з предметної області

  • Уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення у психодіагностичних досліджень;
  • Здатність використовувати професійні знання й практичні навички з психології в процесах отримання та опрацювання наукової інформації, її практичного застосування в соціально-педагогічних технологіях; навчально-виховному процесі.
  • Вміння застосовувати практичні навички в ході діагностичних, профорієнтаційних та психокорекційних напрямків майбутньої професійної діяльності.

4. Загальні уміння та навички

  • теоретичні та практичні основи психолого-педагогічного, медико-біологічного, психодіагностично-профільного циклу знань;
  • методологічні засади психології, педагогіки та сучасні наукові методи, необхідні для вирішення науково-дослідних завдань та проблем професійної діяльності практичних психологів;
  • спеціальні дисципліни, що розкривають форми, методи та засоби роботи практичного психолога у різних сферах соціального середовища;
  • актуальні проблеми сучасної психологічної, педагогічної науки та практики;
  • основні положення педагогіки вищої школи;
  • особливості організації психологічного супроводу навчального виховного процесу в ВНЗ і школі;
  • особливості педагогічного менеджменту;
  • теорію та методику самовиховання;
  • основи закономірностей і механізмів розвитку особистості;
  • сучасний стан і тенденції розвитку особистостей різного віку;
  • методики обстеження індивідуальних якостей особистості;
  • особливості складання експертної оцінки психологічного стану людини;
  • шляхи адаптації особистості до нових умов;
  • причини девіантної поведінки;
  • особливості організації діяльності в залежності від соціального замовлення;
  • шляхи просвітницької та видавничої діяльності;
  • методи організації профілактики поведінки неповнолітніх;
  • спеціальні дисципліни, що розкривають форми, методи та засоби роботи практичного психолога у соціальному середовищі;
  • сучасний стан і тенденції розвитку дитячого й підліткового руху, товариств, організацій, їх роль і вплив на особистість дитини;
  • засоби, форми та методи психолого-педагогічної роботи з різними групами дорослого населення та дітьми;
  • роль, місце та функції сім'ї у розвитку особистості дитини;
  • специфіку подружніх та сімейних конфліктів;
  • методику психокорекційної роботи із сім'єю і особистістю;
  • основні напрямки соціально-демографічної політики

  • Професійні профілі випускників з прикладами:

    Об'єктами діяльності магістра за освітньо-професійним напрямом «Практична психологія» є сучасні технології збору, опрацювання та аналізу, представлення психологічної, соціально-політичної інформації , комунікативні технології, які застосовуються при спілкуванні у різновікових групах, у різноманітних соціально-педагогічних ситуаціях.

  • Професійний профіль – працівник закладів освіти, громадських та державних організацій.

Займається збором та опрацюванням психолого-педагогічної інформації для прийняття професійних рішень, планування та проведення просвітницької, діагностичної, корекційно-розвивальної, профілактичної, профорієнтаційної, консультативної видів діяльності.

  • Професійний профіль – працівник закладів освіти, соціально-психологічних та реабілітаційних центрів.

Спеціалізується у області планування та проведення емпіричних психологічних досліджень, використання їх результатів для науково-дослідницької роботи та у прикладних психологічних технологіях.

Навчальний процес на факультеті спрямований на реалізацію змісту вищої освіти на підставі державних стандартів та кваліфікаційних вимог до фахівців. Він здійснюється з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, системи управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Зміст підготовки фахівців полягає в науково обґрунтованій системі дидактично та методично оформленого навчального матеріалу та визначається освітньо-професійною програмою, в якій відображено змістово-реалізаційні аспекти освітньо-кваліфікаційної характеристики, визначено нормативний зміст навчання, встановлено вимоги до змісту, обсягу та рівня освітньої та професійної підготовки фахівців спеціальності ”Практична психологія.

Спеціальність забезпечена робочим навчальним планом і програмами навчальних дисциплін з спеціальності, які затверджені у встановленому порядку. Програми узгоджені, у них витримано співвідношення навчального часу між циклами підготовки, зміст відповідає державним вимогам, потребам ринку праці та особистості. Вирішено питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців.

  • Доступ до подальшого навчання:

Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з „Теорії та методики викладання психологічних дисциплін”, або захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:
  • Денна, заочна

    • Директор програми:

    Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології.

    Cтруктурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.010107 Практична психологія


    Made by Vladyka, Wireless, Hunter
    Powered by PHP-Fusion
    Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
    імені Павла Тичини © 2009-2017
    Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.