Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.010102 Початкова освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.010102 Початкова освіта

Напрям підготовки 8.010102 Початкова освіта

 • Кваліфікація, що присвоюється:

викладач педагогіки і методики початкової освіти

Рівень кваліфікації

Магістр (другий цикл вищої освіти).

Спеціальні вимоги до зарахування.

Немає.

Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

 

Профіль програми

Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) педагогічної освіти.

Зміст підготовки магістра відповідної спеціальності полягає в знанні основ гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, які необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань; вироблення власної позиції в оцінці соціально-педагогічних процесів та подій на підставі історичного контексту їх розвитку. Фахівець повинен бути здатним до діалогу як засобу ставлення до культури особистості та культури суспільства.

Магістри отримують необхідні знання та здатні забезпечити: різносторонній розвиток соціально-активної, гуманістично-спрямованої особистості студента; озброєння студентів системою лінгвістичних знань, умінь і навичок, необхідних у майбутній трудовій діяльності кожному члену суспільства, достатніх для вивчення інших дисциплін, продовження навчання у системі неперервної освіти; формування уявлень про ідеї і методи педагогіки та її ролі у пізнанні оточуючої дійсності. Для реалізації цієї мети магістру повинні бути притаманні: висока мораль, культура, інтелігентність, професійна компетентність, творче педагогічне мислення, гуманістична спрямованість діяльності, здатність вести науково-дослідну роботу з проблем освіти.

Загальний обсяг навчальної програми 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі професійно-орієнтованої гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 12,75 кр., модулі професійної та практичної підготовки – 36,75 кр.

Ключові результати навчання

1. Знання з предметної галузі

Студенти отримують ґрунтовні знання з соціально-економічних та гуманітарних дисциплін, професійно-орієнтованих та природничо-наукових предметів, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань у процесі викладацької та наукової роботи.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної галузі

• Уміння та навики спрямовані на актуалізацію знань і життєвого досвіду студентів для формування у них пізнавальної самостійності і соціальної активності;

• Здатність до активного сприймання явищ і процесів дійсності, мотивів поведінки, стійке бажання і уміння вчитися, постійно поповнювати і поглиблювати свої знання в професійній галузі;

• Навички управління перцептивним, розумовим, емоційним, вольовим та іншими компонентами навчально-пізнавальної діяльності студентів;

• Здатність до глибокого і вільного володіння навчальним матеріалом, методами, прийомами, засобами і формами навчання, мистецтвом усного мовлення, володіння новими інформаційними системами, засобами контролю і організації зворотного зв'язку та корекції знань студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації;

• Уміння та навички використання засвоєних знань у дослідженнях та у сфері сучасної освіти.

3. Практичні навички з предметної галузі

• Вміти складати навчальні плани та плани виховної роботи;

• Використовувати можливості предметів «педагогіка вищої школи» і «психологія вищої школи» для оволодіння студентами обраною професією;

• Планувати і здійснювати контроль результатів навчання.

4. Загальні уміння та навички

• Повинен розуміти можливості й особливості сучасних наукових методів пізнання природи, суспільства, соціуму та володіти ними на рівні, необхідному для вирішення науково-дослідних завдань та проблем діяльності фахівця педагогічної освіти;

• Володіти культурою мислення, його загальними законами і вкладати їх у власну науково-дослідницьку діяльність; уміти на науковій основі організовувати свою професійну активність;

• Знати методологічні та методичні основи проведення наукових досліджень і науково-методичної роботи;

• Володіти комп'ютерними методами аналізу та обробки інформації і використовувати ці результати у професійній діяльності;

• Бути здатним до проективної діяльності і на основі наукового підходу і вміти будувати та використовувати прогностичні моделі для опису результатів кількісного та якісного аналізу соціально-педагогічних явищ та процесів;

• Бути здатним продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність у іншомовному середовищі.

Професійні профілі випускників з прикладами

Об'єктами діяльності магістра за освітньо-професійним напрямом Початкова освіта э учні початкових класів та студенти навчальних закладів  І - ІV рівнів акредитації.

Професійний профіль – магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки і методик початкового навчання.

Магістр призначений для роботи в навчальних закладах, навчально-виховних, наукових, методичних, державних установах, на підприємствах, у громадських організаціях.

Доступ до подальшого навчання.

Магістр за напрямом педагогічна освіта може продовжити навчання в аспірантурі.

Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

Вимоги до випуску

завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішний захист магістерської роботи на засіданні Державної екзаменаційної комісії.

Форма навчання

Денна

Директор програми, або відповідна посадова особа.

Декан факультету початкової освіти – Ткаченко Ігор Анатолійович

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.01010201 Початкова освіта


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.