Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04030101 Фізика - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.05
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
25-26 травня на факультеті іноземних мов відбудеться міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст». Урочисте відкриття конференції - 25.05 об 11.00 (конференц-зал, корпус №1).
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
26.05
Міс УДПУ - 2017
26 травня о 14.00 в актовій залі університету відбудеться наймасштабніша подія року - Міс УДПУ. Запрошуємо усіх бажаючих долучитися до заходу та підтримати учасниць.
Міс УДПУ - 2017
26.05
Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм"
26 травня об 11.15 на історичному факультеті (корпус №3, ауд.401) відбудеться Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм", присвячена 100-річчю Української революції.
Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм"


Новини наших сайтів
25.05
Факультет української філології

(Підсумкове засідання літоб’єднання імені Миколи Бажана) Виявляється, задане минулого разу домашнє завдання «Коти-Коти-Коти» справді талановиті словесники можуть інтерпретувати безмежною кількістю варіантів. Починаючи від буквального «коти-коти-коти»: коли навколо з якоїсь причини стає дуже багато котів (про це прочитала [...]
«От і доКОТИлися!..»
25.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
25.05
Студентський портал

Тренінг «Формування та розвиток лідерських якостей», тренером якого виступила практичний психолог Катерина Стрільчук, був спрямований на стимулювання студентів до проявів лідерства, володіння активним стилем спілкування, аналіз своїх лідерських якостей та вмінь, підняття емоційного настрою групи. Під час заходу було вико [...]
#Я-ЛІДЕР_ТИ-ЛІДЕР_МИ-ЛІДЕРИ_ СтудрадаУДПУ
25.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Вітаємо колектив факультету соціальної та психологічної освіти за зайняте І місце за кількістю наукових праць, розміщених в Інституційному репозитарії Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.   Бажаємо щастя, здоров’я, миру, злагоди та благополуччя Вам і вашим рідним, професійного росту т [...]
Почесна нагорода колективу факультету
25.05
Факультет мистецтв

Квітучого весняного дня (24.04.2017) відійшов у вічність відомий художник, мудрий наставник і педагог України Геннадій Анатолійович Клещар. Його життя було сповнене світоглядними орієнтирами прекрасного. У своїй творчості різних жанрів графіки і живопису він розкривав те, що споконвічно хвилює суспільство у вимірах людських до [...]
ПАМ’ЯТІ ГЕННАДІЯ КЛЕЩАРА
25.05
Студентський портал

Студенство щиро вітає філологів з їх професійним святом! Також вітаємо усіх, хто любить, досліджує, викладає, вивчає мову та літературу! [...]
Вітаємо філологів з професійним святом
25.05
Студентський портал

В честь святкування дня Європи у кабінеті Студентської ради УДПУ, Сектором Міжнародної Інтеграції була проведена конференція під назвою: “Що для тебе означає Європа?”. У дружньому колі кожен студент що прийшов розповів що для нього означає це слово і із чим воно асоціюється. Багато хто казав про порядок і розвиток, було почут [...]
Що для тебе означає Європа?
24.05
Історичний факультет

18 травня 2017 р. під час перебування делегації науковців з республіки Польща відбувся круглий стіл «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО», у якому активну участь взяли науковці Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Академії імені Яна Длугоша у Ченстохові (Республіка Польща), І [...]
КРУГЛИЙ СТІЛ «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО»
24.05
Бібліотека університету

На сайті з'явився рекомендаційний бібліографічний список  літератури «Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища»   Переглянути    [...]
Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища
24.05
Факультет української філології

Щороку студенти другого курсу факультету української філології мають на практиці удосконалити знання, набуті на заняттях з української  діалектології. З 8 травня до 14 травня 2017 року студенти-філологи 22 групи разом із керівником практики Ганною Григорівною Березовською досліджували говірку села Синиця Христинівського райо [...]
Діалектологічна практика
24.05
Польський культурно-освітній центр

Щорічно в стінах нашого університету відбувається яскраве свято, наповнене повагою, дружбою та єдністю з сусідньою країною – Дні Польщі в УДПУ. Організатором даного заходу виступив Польський культурно-освітній центр. Cвяткування, як і  щорічно, проходили в рамках Днів Європи в Україні. Цьогоріч, на урочистості завітали вис [...]
СВЯТКУВАННЯ ДНІВ ПОЛЬЩІ В УДПУ
24.05
Студентський портал

Простір, час, сучасні технології будуть в фокусі уваги молодіжного обміну. Воркшопи та дискусії будуть присвячені персональному розвитку, залученості до активностей в реальному світі та у «кіберпросторі». Проект ставить за мету організувати зустріч молодих людей з різних країн, створити умови для спілкування та обміну. В пр [...]
Конкурс на участь у молодіжному обміні “Reality vs. Cyberspace”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність “Психологія”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
24.05
Факультет фізики, математики та інформатики

Ми всі часом помиляємося, мимоволі вживаємо кальки з російської мови чи неправильно наголошуємо слова. І не дивно! Ще Вольтер у свій час сказав: "Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все життя". Деякі помилки трапляються надто часто. Пропоную звернути на них увагу та намагатися їх уникати.1. "Нажаль". Коли з [...]
​7 ПОШИРЕНИХ ПОМИЛОК В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04030101 Фізика

Напрям підготовки 8.04030101. Фізика

  • Кваліфікація, що присвоюється:
викладач фізики вищих навчальних закладів І-ІІ ступенів акредитації, вчитель фізики, астрономії і безпеки життєдіяльності загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів.
  • Додаткова кваліфікація:
вчитель математики або інформатики або хімії або природознавства загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів
  • Рівень кваліфікації:
магістр педагогічної освіти.
  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.

Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:
немає
  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.010103 «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти в Україні (ХХІ століття), Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра педагогічної освіти та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить соціально-гуманітарну, психолого-педагогічну та фахову підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.

Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської роботи. Магістр, викладач фізики, вчитель фізики, астрономії і безпеки життєдіяльності повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації і загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах. Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів).

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 4,5 кредитів, модулі циклу природничо-математичної підготовки – 11,5 кредитів, модулі циклу професійної та практичної підготовки – 27,5 кредитів, курсові роботи – 1,5 кредити, виробнича практика – 9 кредитів, державна атестація – 6 кредитів.

  • Ключові результати навчання
  • Студенти отримують необхідні для роботи:
знання:
  1. основ загальнотеоретичних та професійних дисциплін, необхідних для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
  2. вплив теоретичних знань в області фізики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів;
  3. змісту і принципів організації вищої освіти у профільних (фізики) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін;
  4. засобів навчання і їх дидактичні можливості;
  5. основних напрямків і перспектив розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні;
  6. принципів і прийомів збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
  7. основи методичної роботи зі спеціальності, виготовлення інформаційних та науково-методичних матеріалів;
  8. прогресивні технології навчання та активні методи навчання;
  9. досвід реалізації гуманістичних ідей у вітчизняній та зарубіжній педагогіці;
  10. психологію спілкування з учнями і дорослими.
уміння:
  1. творчо застосовувати набуті знання для оптимального розв'язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних відмінностей студентів, учнів, особливостей різних соціально-педагогічних ситуацій;
  2. вести результативну навчально-виховну роботу, оперативно визначати ступінь і глибину засвоєння студентами (учнями) програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення їх природних здібностей;
  3. застосовувати різноманітні форми і методи навчання, володіти сучасними технологіями навчання та прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною та іншими видами діяльності студентів (учнів);
  4. самостійно працювати над здобуттям наукових знань та проведенням психолого-педагогічних досліджень, впроваджувати їх результати в практику, володіти навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень, користування сучасними науковими технологіями обробки інформації;
  5. вивчати, аналізувати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію, враховуючи позитивний досвід минулого і зарубіжних країн;
  6. володіти основами професійної риторики;
  7. продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
  8. раціонально використовувати сучасне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та електронно-обчислювальну техніку.
  • Професійні профілі випускників

Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) фізичної освіти.

Магістр педагогічної освіти, викладач фізики може викладати фізичні дисципліни, фізику (а також астрономію і безпеку життєдіяльності, і  математику або інформатику, або хімію, або природознавство - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

  • Доступ до подальшого навчання:
Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішно складена підсумкова державна атестація. Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного екзамену з додаткової спеціальності або спеціалізації та методики її викладання та захисту магістерської роботи.
  • Форма навчання: денна, заочна
  • Директор програми
Мартинюк Михайло Тадейович - доктор педагогічних наук, професор  

Опис окремих дисциплін курсу:

Галузь знань: 0402 Фізико-математичні науки
Спеціальність: 8.04020301 Фізика (за напрямами)*. Додаткова спеціальність: Математика*
Спеціальність: 8.04020301 Фізика (за напрямами)*. Спеціалізація: інформатика.  


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.