Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04010401 Географія - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04010401 Географія

Напрям підготовки 8.04010401 Географія

  • Кваліфікація, що присвоюється

Викладач географії

  • Рівень кваліфікації

Магістр на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр».

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Диплом бакалавра», або спеціаліста за напрямком

  • Профіль програми

Протягом навчання в магістратурі магістрант повинен оволодіти сучасними основами географічної науки та методами географічних досліджень. Студент має пройти фундаментальну (базову) підготовку, яка включає засвоєння основ педагогіки і психології вищої школи, методології та методів наукових досліджень, комп'ютерних інформаційних технологій в науковій і педагогічній діяльності, поглибити знання з філософії та іноземної мови, отримати більш глибокі теоретико-методологічні знання з географічної галузі знань.

Фахова підготовка магістра географії ґрунтується на вивченні методики викладання географії у вищій школі, проблем соціально-економічного розвитку регіонів України, міжнародного туризму та туристичних регіонів України, геофізики та геохімії ландшафтів, історії розвитку географічної науки, геоурбаністики.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 23,5 кредиту, модулі математичної, природничо-наукової підготовки – 7,5 кредитів, модулі професійної та практичної підготовки – 27 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

  • Ключові результати навчання
  • Знання з предметної області

Історія розвитку географічної науки в Україні.

Фізичні процеси, що відбуваються в ландшафтних комплексах та методики їх вивчення.

Методологія дослідження рівня соціально-економічного розвитку регіонів та якості життя населення. Принципи, критерії та схеми регіоналізації та адміністративно-територіального устрою. Сучасний стан, проблеми, а також перспективи розвитку регіонів різних рангів у розрізі природно-ресурсного, демографічного та виробничого потенціалу. Основні регіональні проблеми, ймовірні шляхи їх ефективного вирішення та перспективи регіонального розвитку.

Просторова організація політики певного суспільства. Основні класифікації державних кордонів. Сучасна політична карта світу. Групування та типологія країн за якісними та кількісними показниками. Суверенні держави та найважливіші міжнародні організації. Основи електоральної географії. Україна в сучасному геополітичному просторі.

Природно-географічні основи туристичної діяльності. Сучасні тенденції розвитку вітчизняного та міжнародного туризму. Класифікація видів міжнародного туризму. Географія світових і вітчизняних потоків. Номенклатура туристичних ресурсів. Туристично-ресурсний потенціал у розрізі регіонів України, особливості розміщення туристичної інфраструктури, туристичні ринки, види туристичних послуг та критерії формування туристичних ресурсів, законодавчі і нормативно-правові основи функціонування міжнародного туризму.

Історія розвитку і проблеми найбільших міст світу та України.

  • Когнітивні уміння та навички з предметної області

Володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання географії у вищій школі.

Вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з географічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу.

Здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять

Спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та поза навчальному процесах.

  • Практичні навички з предметної області

Навички аналізу економічного розвитку регіонів за сукупністю показників та порівняльного аналізу господарських функцій регіонів за їх основними економічними показниками.

Вміння виявляти закономірності просторової диференціації натуральних і антропогенних ландшафтних комплексів, фонові геохімічні функції природних компонентів; виконувати оцінку геохімічних і геофізичних властивостей ландшафтних комплексів різних таксономічних рівнів.

Здійснювати порівняльний аналіз особливостей формування і морфології державної території країн різних регіонів: категорію і властивості геополітичного положення та його оцінку щодо України та інших країн.

Вміння визначати місце туристичної галузі в світовій економіці, її вплив на національну економіку і взаємозв'язок з іншими галузями; розробляти туристично-географічні маршрути, здійснювати аналітичні узагальнення і прогнозні оцінки щодо різних аспектів туристичної діяльності;

Здійснювати оцінку стану навколишнього середовища міст; складати плани відповідних заходів відновлення та поліпшення природних і антропогенних систем у містах світу та України.

  • Загальні уміння та навички

Вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці.

Володіння передовими методами управління трудовим колективом.

Володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах.

Вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.

Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.

  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі географії, який може успішно працювати на посаді викладача географії у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї з поглибленим вивченням географічних дисциплін), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Магістр підготовлений для викладацької, наукової, навчально-виховної, науково-методичної й організаційно-управлінської діяльності в системі освіти і науки України відповідно до отриманої спеціальності.

Підготовка магістра здійснюється для викладання географії в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типових номенклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання

Магістр за напрямом «Географія» має можливість продовжити навчання в аспірантурі

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-трансферній системі організації навчального процесу

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, захист магістерської наукової роботи, успішно складений державний іспит

  • Форма навчання

Денна, заочна

  • Директор програми

доктор педагогічних наук, доцент Тімець Оксана Володимирівна

Структурно-логічна схема підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 8.04010401 Географія

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.