Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04010201 Біологія - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
28.02
Запрошуємо студентів та аспірантів університету на навчання в Португалію
В рамках проекту Mobile+2 УДПУ імені Павла Тичини виступає партнерським закладом освіти Університету Порто (Португалія). Проект Mobile+2, затверджений в 2016 році, координується Університетом Порто (Португалія) і фінансується Європейською Комісією в рамках програми Erasmus+, спрямованої на стимулювання взаємного порозуміння між Університетом Порто та 22 країнами-партнерами, через заохочення студентських академічних і адміністративних мобільностей, передачі ноу-хау та передової практики. Міжнародна кредитна мобільність передбачає стипендіальну програму для студентів УДПУ на 6місяців (бакалавр з 2-го року навчання; магістр); для аспірантів з 2-ого року навчання – на 6 місяців. Учасники програми забезпечуються стипендією. Пропонується навчання за такими напрямками: - Фізика; - Хімія; - Інформатика; - Математика; - Астрономія; - Економіка; - Менеджмент; - Фінанси; - Англійська філологія. Подача документів – до 28 лютого 2017 року. Навчання розпочнеться з вересня 2017 року. За детальною інформацією звертатися до відділу наукових досліджень, інновацій та міжнародного співробітництва УДПУ
Запрошуємо студентів та аспірантів університету на навчання в Португалію
28.02
Міський фестиваль молодіжного мистецтва "Душею сповнений політ"
28 лютого о 16.00 год. в міському Будинку культури відбудеться фестиваль молодіжного мистецтва "Душею сповнений політ".
Міський фестиваль молодіжного мистецтва "Душею сповнений політ"
28.02
Книжкова виставка «І там, де звучить рідна мова, живе український народ»
Впродовж 21 лютого - 10 березня в читальному залі №1 діятиме книжкова виставка «І там, де звучить рідна мова, живе український народ» (до Міжнародного дня рідної мови).
Книжкова виставка «І там, де звучить рідна мова, живе український народ»
28.02
Діє фотовиставка "Люди Свободи"
До 6 березня 2017 року в приміщенні ДІАЗ "Стара Умань" (вул. Небесної сотні, 31) діє фотовиставка "Люди Свободи". Створена Українським інститутом національної пам’яті, виставка розповідає про життя і діяльність двадцяти шести визначних українців, які уособлюють у собі подвиг мільйонів, адже вони віддали життя за незалежність нашої держави. Виставка присвячена 25-річниці Всеукраїнського референдуму, який підтвердив проголошення Верховною Радою України 24 серпня 1991 року Акту про Незалежність України.
Діє фотовиставка "Люди Свободи"
07.03
Майстер-клас «Коса-жіноча краса!»
7 березня о 14.00 в читальному залі №1 (корпус №1) відбудеться майстер-клас «Коса - жіноча краса!» до Міжнародного жіночого дня. Запрошуємо усіх бажаючих!
Майстер-клас «Коса-жіноча краса!»
10.03
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
15.03
Регіональний конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка
23 березня 2017 року о 14.30 на факультеті української філології (корпус №3, ауд. №311) відбудеться регіональний конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка. До участі запрошуються студенти І-ІІ курсів вишів України. Конкурсанти повинні підготувати і виразно прочитати один вірш або уривок із твору Т.Г.Шевченка, максимальний обсяг якого – 50 рядків. Для участі в конкурсі необхідно до 15 березня 2017 року подати заявку.Заявки просимо надсилати на електронну адресу:umanlab314@gmail.com з поміткою: Циганок Оксані Олександрівні (конкурс читців). Більш детальну інформацію можна отримати, зателефонувавши координатору конкурсу 0976172850 (Циганок Оксана Олександрівна) або лаборанту кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання 0984792257 (Хлівна Тетяна Олегівна).
Регіональний конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка
16.03
ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти»
16 березня 2017 року на базі кафедри хореографії та художньої культури УДПУ імені Павла Тичини відбудеться ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти». Програма конференції передбачає: пленарне засідання, роботу секцій, творчий звіт хореографічних колективів. Робота конференції планується за такими напрямами: 1. Актуальні проблеми навчання та виховання засобами мистецтва; 2. Теоретичні та методологічні аспекти формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії; 3. Сучасні стратегії підготовки майбутнього вчителя хореографії.
ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти»
22.04
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"
22 квітня 2017 року в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться хореографічний фестиваль "квітнева феєрія". Приймаються заявки на участь. Контактні телефони: (093) 180 81 62; (096) 439 97 49 Бикова Ольга Вікторівна (063) 319 83 84; (096)983 54 81 Грошовик Ірина Сергіївна E-mail:kvitneva_feeriya@i.ua
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"


Новини наших сайтів
27.02
Польський культурно-освітній центр

Початок другого семестру 2016 – 2017 навчального року відкрив нові можливості для двох студенток УДПУ – Анастасії Січкар (факультет української філології) та Марії Денисюк (факультет іноземних мов) котрі розпочали семестрове навчання в Державній вищій школі професійної освіти імені Яна Амоса Коменського в м. Лєшно (Республіка [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОЧАЛИ СЕМЕСТРОВЕ НАВЧАННЯ В ПОЛЬСЬКОМУ ПАРТНЕРСЬКОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
27.02
Факультет мистецтв

В рамках проведення Дня відкритих дверей на базі кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін і кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини 24 березня 2017 року проводиться І Регіональна учнівсько-студентська олімпіада з музичного мистецтва. Метою олімп [...]
І РЕГІОНАЛЬНА УЧНІВСЬКО-СТУДЕНТСЬКА ОЛІМПІАДА З МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
27.02
Факультет української філології

Вибір професії – це, мабуть, найважчий вибір у нашому житті, адже є безліч можливостей та шляхів, якими ми будемо йти. Це ще й велика відповідальність, обрати, саме ту професію, яка подобається та є корисною для людей. Після закінчення школи всі абітурієнти стоять перед таким вибором, і я пам’ятаю, як я переживала, та обирала фак [...]
Мій вибір – факультет української філології
27.02
Інститут економіки та бізнес-освіти

ШАНОВНІ КОЛЕГИ! Запрошуємо Вас до участі у роботі науково-методичного семінару «Особливості організації та управління міжнародним бізнесом» Питання для обговорення: Організація міжнародного бізнесу. Доступ до нових ринків. Досягнення конкурентних переваг фірмою. Семінар відбудеться 1 березня 2017 року об 11:00, ауд. 316 (ко [...]
Науково-методичний семінар «Особливості організації та управління міжнародним бізнесом»
27.02
Інститут економіки та бізнес-освіти

Як відомо, Нобелівська премія з економіки – 2016 дісталася Оліверу Харту і Бенгту Хольмстрему за їх внесок в розвиток теорії контрактів. Ця теорія відповідає на питання про те, чому ми робимо висновки з контрактів на виконання різних типів робіт і чому ці угоди саме такі, а не інакші… Враховуючи сучасні тенденції розвитку різ [...]
ТЕОРІЯ КОНТРАКТІВ І ПРАКТИКА КАФЕДРИ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИЗМУ І ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ
27.02
Факультет фізики, математики та інформатики

24 лютого 2017 року на базі факультету фізики, математики та інформатики в УДПУ відбувся І тур олімпіади з педагогіки, організований професорсько-викладацьким складом кафедри педагогіки та освітнього менеджменту. Детальніше... [...]
Результати І-го туру олімпіади з педагогіки
27.02
Факультет початкової освіти

27.02.2017 року викладач кафедри теорії початкового навчання Олександр Валерійович Щербак провів на високому науково-методичному рівні заняття з дисципліни “Апаратне забезпечення комп’ютерних систем” на тему: “Історія становлення електронних обчислювальних машин”. Цікавий історичний матеріал, який було предст [...]
Відкрите заняття молодого викладача
27.02
Природничо-географічний факультет

24 лютого 2017 року природничо-географічний факультет гостинно відчинив свої двері для абітурієнтів. З цікавістю майбутні абітурієнти та їх батьки відвідали затишні аудиторії, читальні зали, оглянули виставки у фойє нового корпусу, задали питання студентам, які навчаються в УДПУ. Адже ніщо так не переконує як наочний приклад. [...]
День відкритих дверей!
27.02
Факультет початкової освіти

Кафедра теорії початкового навчання організувала і провела заочну студентську конференцію «Інноваційні педагогічні технології в загальноосвітній школі: теорія та практика.” В конференції взяло участь понад 60 студентів, які небайдужі до нових перетворень. Матеріали конференцій стали свідченням того, що студентів цікавл [...]
Студентська конференція “Інноваційні педагогічні технології в загальноосвітній школі: теорія та практика”
27.02
Факультет професійної та технологічної освіти

Вже стало доброю традицією проводити День відкритих дверей в університеті у той час, коли активно проходить реєстрація випускників для проходження зовнішнього незалежного оцінювання. Активну участь в університетському заході взяв і факультет професійної та технологічної освіти. [...]
Погляд у майбутнє!
27.02
Студентський портал

Пояснюємо, що таке академічна відпустка у ВНЗ, як часто студент може брати академічну відпустку, як оформити академічну відпустку за станом здоров’я, по догляду за дитиною, по догляду за членом сім’ї чи за призовом на військову службу. А також розповідаємо про труднощі, які виникають під час оформленні академічної відпустки [...]
Що потрібно знати про академічну відпустку
27.02
Факультет соціальної та психологічної освіти

Психологія завжди була, є і буде невід’ємною частинкою життя кожної людини. Вона супроводжує нас протягом всіх вікових періодів  та життєвих ситуацій. Ми зіштовхуємося із психологією тоді, коли спілкуємося із рідними, коли працюємо та навчаємося з колегами, коли займаємося улюбленою справою і навіть тоді, коли просто знаход [...]
І етап Всеукраїнської олімпіади з психології
27.02
Факультет початкової освіти

24 лютого на факультеті початкової освіти відбувся День відкритих дверей на який завітали випускники шкіл та коледжів Черкаської, Вінницької, Кіровоградської та Київської областей у кількості 73 особи. Із вступним словом до абітурієнтів звернулася заступник декана з наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент кафедр [...]
День відкритих дверей
27.02
Факультет української філології

21 лютого 2017 року, в Міжнародний день рідної мови, 11 група факультету української філології взяла участь у ерудит-лото, яке проводили працівники бібліотеки УДПУ імені Павла Тичини. Студенти різних факультетів нашого ВНЗ, об’єднані любов’ю до рідної мови, зібралися у читальній залі, аби продемонструвати свої знання та захисти [...]
Гра – мовне ерудит-лото
27.02
Факультет української філології

19 лютого 2017 року кандидати педагогічних наук, викладачі кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Марина Степанівна Павленко і Валентина Анатоліївна Гончарук входили до складу журі обласного етапу конкурсу наукових робіт учнів-учасників МАН, який відбувався у Черкаському національному універ [...]
Разом до наукових вершин




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04010201 Біологія

Напрям підготовки: 8.04010201 Біологія

  • Кваліфікація, що присвоюється

Біолог. Викладач біології

  • Рівень кваліфікації

Магістр (третій цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання

освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр», «спеціаліст»

  • Профіль програми

Магістри напряму «Біологія» отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Фахівці з біології володіють необхідними знаннями в області біологічного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. В процесі навчання магістри проходять практичну підготовку під час педагогічних практик, отримують досвід проведення наукового дослідження під час написання курсових та кваліфікаційних робіт.

Протягом навчання в магістратурі магістрант повинен оволодіти сучасними основами фітоценології, основними віхами її розвитку в Україні та світі; засадами створення «Зеленої книги України» (2009); механізмами регулювання внутрішньовидової та міжвидової взаємодії окремих груп живих організмів на молекулярному, організменому та геобіоценотичному рівнях їх взаємодії; закономірностями взаємодії суспільства і природи; морфологічними аспектами розвитку, а також біохімічними і молекулярно-генетичними механізмами, що їх супроводжують в процесі ембріонального і постнатального розвитку; молекулярно-генетичними аспектами процесів детермінації і диференціації клітин; основними природоохоронними проблемами, що виникають в умовах сучасного промислового та сільськогосподарського виробництва; впливом змін середовища на людину; управлінням якістю навколишнього природного середовища на базі сучасних досягнень науки і техніки, методикою організації та проведення природоохоронних заходів.

Фахова підготовка магістра біології ґрунтується на вивченні методики викладання біології у вищій школі на останніх наукових даних, що забезпечують викладання на рівні сучасного розвитку педагогічної та біологічної науки; особливостях реалізації дидактичних принципів; методах оволодіння студентами знаннями й уміннями; володіння високою педагогічною культурою, бути професіоналом і гуманістом.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 16 кредити, математичної, природничо-наукової підготовки – 9 кредитів, професійної та практичної підготовки – 27 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

Ключові результати навчання

  • Знання з предметної області

Історія розвитку фітоценології та роль українських вчених. Фітоценоз та його властивості. Структурна організація фітоценозу: ярусність, синузіальність, мозаїчність, континуальність. Кількісні відношення між видами у фітоценозі: проективне покриття, життєвість, рясність, трапляння. Динаміка рослинності: сезонні зміни, флуктуації та сукцесії. Класифікація рослинних угруповань: домінантна, флористична. Зональна та інтразональна рослинність України. Рідкісні рослинні угруповання. «Зелена книга України» (2009).

Правові основи охорони природи і раціонального використання природних  ресурсів. Види природоохоронних заходів, їх характеристика. Рівні реалізації природоохоронної діяльності. Природоохоронні технології захисту навколишнього середовища. Заходи направлені на попередження та недопущення ерозії ґрунтів. Заходи із зниження радіоактивного забруднення Заходи із збереження і раціонального використання і охорони водних ресурсів. Заходи з охорони, збереження і раціонального використання біологічних ресурсів. Загальні рекомендації із раціонального використання й охорони природних ресурсів.

Нуклеїнові кислоти як носії генетичної інформації; реплікація нуклеїнових кислот; транскрипція та постранскрипційний процесинг РНК; генетичний код і трансляція; молекулярні механізми генетичної рекомбінації.

Багаторічний розвиток пізнання навколишнього світу, яке послідовно змінювали і доповнювали один одного різні дослідницькі підходи: спостереження, опис і класифікація, порівняльно-аналітичний, історичний та експериментальний методи.

Морфологічні аспекти розвитку, а також біохімічні і молекулярно-генетичні механізми, що їх супроводжують в процесі ембріонального і постнатального розвитку. Морфологічні та структурні зміни зародка. Причини трансформації біологічних аспектів взаємодії живих організмів. Механізми регулювання внутрішньовидової та міжвидової взаємодії окремих груп живих організмів на молекулярному, організменному та геобіоценотичному рівнях їх взаємодії. Міжнародна мова класифікації біологічних об’єктів – латина (видові та родові назви, а також назви таксонів вищих рангів; дихотомічні таблиці визначників).

Методика вищої школи, її становлення та розвиток; зміст біологічної освіти на природничо-географічному факультеті; процес, принципи та методи викладання біологічних дисциплін; види, авторські методичні системи викладання; форми організації викладання біологічних дисциплін; контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів; суб’єкти педагогічного процесу у вузі та їх взаємодія.

  • Когнітивні уміння та навички з предметної області

Володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання біології у вищій школі.

Вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з біологічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу.

Здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять

Спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та позанавчальному процесах.

  • Практичні навички з предметної області

Вміння застосовувати набуті знання для збереження і сприяння діяльності природних популяцій живих організмів та при формуванні особистого ставлення до живих організмів.

Вміння розпізнавати мікроскопічні препарати і, по можливості, прижиттєво спостерігати за живим матеріалом; узагальнювати процес розвитку живої саморегулюючої системи – організму в еволюції розвитку живої природи, відбирати навчальний матеріал; використовувати різні способи розвитку мислення студентів, стимулювати їх до самостійної, творчої пізнавальної діяльності; формувати навички самоосвіти, самоаналізу, позитивне ставлення до навчання; стимулювати активність студентів, налагоджувати контакти з ними; формувати пізнавальні потреби студентів, потребу в успіху, відкритість для спілкування, готувати препарати хромосом культури тканин рослин і тварин, здійснювати цитогенетичний аналіз, проводити рутинне та диференційне зафарбування хромосом за допомогою різних методів, будувати ідіограми, визначати кількість ДНК в ядрі, визначати мітотичний індекс та відносну тривалість фаз мітозу, встановлювати нуклеотидний склад ДНК та РНК, виділяти ядра, хроматин і загальні кислоторозчинні білки хроматину, проводити електрофорез білків та ДНК хроматину в поліакриламідному гелі, розв’язувати задачі з молекулярної генетики, аналізувати стан використання земельних, водних ресурсів, рослинного і тваринного світу; виявляти фактори погіршення екологічного стану природних ресурсів; давати оцінку антропогенному навантаженню на ресурси та розробляти рекомендації природоохоронних заходів, описувати лучні, степові, водні, болотні та лісові фітоценози за методикою Браун-Бланке із повним виявленням їх флористичного складу; виявляти антропогенні чинники, які згубно пливають на фітоценози та розробляти засоби запобігання таким впливам.

  • Загальні уміння та навички

Вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці.

Володіння передовими методами управління трудовим колективом.

Володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах.

Вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.

Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку

Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.

  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі біології, який може успішно працювати на посаді викладача біології у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї з поглибленим вивченням географічних дисциплін), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Підготовка магістра здійснюється для викладання біології в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типовихноменклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання

Магістр за спеціальністю «8.04010201 Біологія» має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, захист магістерської наукової роботи, успішно складений державний іспит

  • Форма навчання

Денна, заочна

  • Директор програми

Доктор біологічних наук, професор Ключко Зоя Федорівна

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.04010201 Біологія

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.