Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Соціальна педагогіка - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
04.05
Міс Інституту економіки та бізнес-освіти
4 травня о 15.00 в актовій залі університету відбудеться конкурс краси "Міс Інституту економіки та бізнес-освіти".
Міс Інституту економіки та бізнес-освіти
11.05
Першість університету з шашок
11 травня о 17.00 в ауд. 107 (корпус №3) відбудеться першість університету з шашок. Запрошуємо усіх бажаючих.
Першість університету з шашок
13.05
VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Квітуча країна"
13-14 травня в УДПУ імені Павла Тичини (корпус №3) відбудеться VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс інструментального, вокального, хореографічного, театрального, циркового мистецтва та театрів мод "Квітуча країна" від творчого проекту "Тріумф-фест". 13 травня - хореографічне, театральне та циркове мистецтво; 14 травня - інструментальний, вокальний жанр.
VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Квітуча країна"
15.05
Акція «Я люблю свою маму!»
15 травня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться акція «Я люблю свою маму!». В програмі: -святкова атмосфера; -поетичні та музичні дарунки; -відродження епістолярного стилю спілкування, а саме написання листів найріднішим своїм матусям; -виставка з приватної колекції рушників «Рушникові доріжки моєї мами»; -ролик-привітання всім матерям України. Запрошуємо усіх бажаючих!
Акція «Я люблю свою маму!»
18.05
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі»
Шановні студенти, магістранти, викладачі! Науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» запрошує взяти участь у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі», що відбудеться 18 травня 2017 року. Напрями роботи конференції: 1. Розвиток національно-мовної особистості: ретроспективний огляд і сучасний стан. 2. Компетентнісний підхід до мовно-літературної освіти. 3. Пріоритетні напрями сучасної лінгвістики. 4. Культуромовні особливості фонетичного, лексичного, граматичного, стилістичного рівнів мови. 5. Традиції та інноватика вітчизняної і зарубіжної лінгводидактики. 6. Актуальна культура дослідника в освітньому просторі. Для участі у конференції необхідно до 10 травня 2017 року надіслати на електронну адресу оргкомітету centre_mova@ukr.net такі матеріали: • заявку (Шевченко-заявка); • текст тез в електронному варіанті (Шевченко-стаття); • копію платіжного доручення (сканований чек про оплату). Контактні телефони: (04744) 3-05-88 факультет української філології (098) 875-40-50 Мамчур Лідія Іванівна (068) 794-85-73 Кучеренко Ірина Анатоліївна.
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі»
20.05
Триває акція "Добро жменями"
Шановні студенти, викладачі, співробітники! До 20 травня 2017 року триває акція "Добро жменями"- збір пластикових кришечок та макулатури на лікування і протезування поранених бійців. Просимо всіх небайдужих долучитися до участі в акції, що проводить волонтерська громадська організація «Разом».
Триває акція "Добро жменями"


Новини наших сайтів
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

Питання для обговорення: теоретико-методичні засади формування системи державного управління та місцевого самоврядування; державна політика у сферах державного, регіонального і галузевого управління; менеджмент та адміністрування в державних органах влади й місцевого самоврядування; інформаційно-технологічне забезпече [...]
Запрошуємо Вас до участі у роботі науково-методичного семінару «Державне управління та місцеве самоврядування: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення».
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

27 квітня 2017 року на базі НН інститут економіки та бізнес освіти відбулось секційне засідання з економічних наук Десятої Всеукраїнської студентської наукової конференції з міжнародною участю «НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ. УМАНЬ ‒ 2017». Захід відкрила заступник директора інституту з наукової роботи, доцент Людмила Чвертко, яка приві [...]
Секційне засідання Десятої Всеукраїнської студентської наукової конференції
28.04
Факультет української філології

Здавна українці  з трепетом ставилися до відходу зимових холодів і настання тепла. Саме тому співробітники науково-дослідної лабораторії «Етнологія Черкаського краю» (керівник – кандидат педагогічних наук, професор Наталія Сивачук) підготували та інсценізували зі студентами І курсу факультету української філології фоль [...]
Як студенти-філологи весну закликали
28.04
Факультет української філології

26 квітня 2017 року на факультеті української філології кандидат філологічних наук, викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Поліщук Леся Борисівна провела відкрите заняття з історії зарубіжної літератури на тему «Література доби Відродження. Епоха Відродження в Англії, Франції. Вільям Шекспір – геній епох [...]
Відкрите заняття
28.04
Історичний факультет

Професорсько-викладацький склад та студентство факультету вітає з ювілейним Днем народження аспірант та викладач кафедри історії України Опацького Ігоря Юрійовича! [...]
Професорсько-викладацький склад та студентство факультету вітає з ювілейним Днем народження Опацького Ігоря Юрійовича!
28.04
Факультет української філології

Нещодавно за сприяння керівництва Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки мережі «Учбова книга»відбулась серія творчих зустрічей Марини Павленко у школах та бібліотеках міста Херсон. Марина Павленко завітала до херсонських шкіл (№ 13, № 24, № 27, № 33), навчально-вихованого комплексу № 7 та до гімназій № 6, [...]
Вісті з Херсонщини
28.04
Бібліотека університету

26 квітня в читальному залі №1 відбулася зустріч із науковцями УДПУ імені Павла Тичини, які майстерно володіють поетичним словом. Співробітники бібліотеки, учасники клубу «Бійці мистецтва» та студенти нашого вишу мали  прекрасну можливість познайомитись із творчим доробком Анатолія Карасевича, декана історичного факультет [...]
Творча зустріч з науковцями-поетами
28.04
Історичний факультет

27 квітня 2017 р. на базі історичного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини була проведена Всеукраїнська наукова конференція "Українська національно-демократична революція 1917 – 1920/21 рр.". [...]
Всеукраїнська наукова конференція ,,Українська національно-демократична революція 1917 – 1920/21 рр.”.
28.04
Студентський портал

У світі, де час – це гроші, кожна секунда коштує не тільки мільйонів, а й нервів. Кожного хвилює питання: чи можна встигнути зробити все заплановане, не втративши нічого? Перед вами – секрети вдалого тайм-менджменту, які допоможуть зосередитися на важливих справах та досягнути поставленої мети. 1. Час є завжди. Розставляйте пріо [...]
25 дієвих порад: як встигнути все!
28.04
Природничо-географічний факультет

20 квітня в рамках благодійної акції «Мистецтво заради миру» відбувся загальноуніверситетський танцювальний марафон «Ми – українці!». Марафон проводився за ініціативи студентської ради і був приурочений до Міжнародного дня танцю, який відзначається 29 квітня. Участь у цьогорічному танцювальному марафоні взяли студенти пр [...]
Танцювальний марафон «Ми – українці!
28.04
Природничо-географічний факультет

26 квітня біля пам’ятника жертвам Чорнобиля відбувся мітинг пам’яті з нагоди 31-ої річниці Чорнобильської катастрофи. Спільно із членами громадської організації «Союз Чорнобиль України», керівництвом міста, представниками волонтерських організацій, працівниками установ та підприємств міста представники нашого факультету [...]
Річниця Чорнобильської катастрофи
28.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність”Психологія”
28.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

21 квітня на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено науково-методичний семінар «Новітні інформаційні технології в бізнесі, освіті», на якому обговорювалися сучасні тенденції запровадження і використання корпоративних інформаційних систем в бізнесі та освітній сфері. В рамках семінар [...]
Науково-методичний семінар «Новітні інформаційні технології в бізнесі, освіті»
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

25 квітня 2017 року відбувся науково-методичний семінар на тему: «Ціноутворення: фінансові та маркетингові аспекти», який був організований кафедрою маркетингу та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти. На семінар були запрошені представник видавничо-поліграфічного центру «Візаві» Юлія [...]
Все про ціноутворення і навіть більше




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 6.010106 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Cоціальний педагог.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

соціальна педагогіка (співбесіда)

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):

    Немає
  • Профіль програми

Програма підготовки соціального педагога передбачає, насамперед, розвиток його в особистісному, професійному та соціальному плані, а її результатом є не просто набуття спеціальних знань, умінь та навичок, а формування ключових професійних компетенцій адекватних сучасним соціокультурним умовам.

У цьому аспекті важливим ресурсом є вивчення студентами базових та варіативних дисциплін, які визначені навчальним планом, освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою. Особлива увага в навчанні звертається на вивчення сучасної методології наукових досліджень у процесі викладання навчальної дисципліни «Основи соціально-педагогічних досліджень», під час написання курсових та бакалаврських робіт. Студенти беруть участь у роботі Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства УДПУ імені Павла Тичини подвійного підпорядкування (АПН та МОН України) (директор: д.пед.н., проф. Н.С.Побірченко), науково-дослідних лабораторій «Педагогічного краєзнавства Черкащини» (керівник: д.пед.н., проф. Н.С. Побірченко) та «Педагогічної компетентності» (керівник: к.пед.н., доц. О.О. Ярошинська), є співробітниками двох держбюджетних тем. Під керівництвом викладачів студенти постійно є учасниками студентських наукових конференцій всеукраїнського та міжнародного рівнів, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Домінуючим ресурсом у процесі реалізації програми підготовки соціального педагога є практика, яка збагачує спеціально-предметну і дидактичну компетентність студента, створює можливості використання теоретичних положень вивчених наук у вирішенні практичних завдань, дозволяє навчитися володіти конкретними соціально-педагогічними технологіями вирішення завдань у ході професійної діяльності. Логіка завдань на кожний вид практики є взаємопов’язаною. Практика на першому курсі (навчально-технологічна) – має на меті оволодіння навичками розуміння педагогічного процесу й досвіду класного керівника та соціального педагога, (літня в оздоровчих таборах) – має на меті вироблення системного підходу в проектуванні та реалізації позанавчальної виховної роботи соціального педагога; на другому (стажерська) – відводиться для моделювання своєї авторської соціально-педагогічної системи.

Теоретична підготовка у поєднанні із наскрізною соціально-педагогічною практикою дозволяє сформувати теоретичні знання та практичні навички і вміння здійснення основних видів діяльності соціального педагога: надання допомоги дітям у подоланні проблемних ситуацій при реалізації відповідної освітньої програми; організація діяльності дітей з метою їх розвитку у відповідності з індивідуальними і віковими особливостями; створення сприятливих педагогічних умов для виховання дітей; здійснення співпраці з батьками з питань виховання; організація культурно-дозвіллєвої діяльності у мікросоціумі, що сприяє формуванню висококваліфікованого фахівця соціально-виховної сфери.

Фахівці здатні виступати своєрідним посередником у системі взаємодії особистості, сім’ї і суспільства, активно впливати на створення позитивних виховних відносин в соціумі, на гармонізацію взаємовідносин між людьми, здійснювати підтримку корисних ініціатив, стимулювати різні види самодопомоги, а також здійснювати соціологічні та соціолого-психологічні дослідження, проводити діагностичні виміри у розвитку особистості, а також впливу факторів середовища.

Загальний обсяг навчальної програми 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 22 кр., модулі природничо-наукової підготовки – 12 кр., модулі професійно-орієнтованої підготовки – 66,5 кр.
  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні відомості з соціальної педагогіки, теорії та історії соціальної роботи, соціальної психології, технологій соціально-педагогічної діяльності та інших загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін, які становлять суть професії і визначені освітньо-професійною програмою відповідного напряму. Професійні знання соціального педагога представлені у певній ієрархії.

Теоретико-методичні знання.

  • Комплексне знання про людину як біосоціопсихокосмічну істоту.
  • Знання закономірностей взаємодії особистості і суспільства, соціальної поведінки і формування особи.
  • Знання закономірностей виховання, навчання, розвитку особистості на всіх стадіях онтогенезу, вплив середовища на процес соціалізації особистості.
  • Знання цілей, принципів, змісту, методів, форм соціальної діяльності в інституційному і відкритому середовищі.

Методичні знання.

  • Знання основ методики, форм, методів, технологій соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення, в різних сферах мікросередовища, в різних соціальних інститутах;
  • Знання практичних основ прогнозування, проектування, моделювання соціальної діяльності.

Прикладні знання.

  • Знання способів, прийомів, видів соціальної допомоги дітям, сім'ям, підопічним, таким, що мають особливі проблеми;
  • Знання освітньо-виховних, оздоровчих, культурно-дозвіллєвих форм соціально-педагогічної діяльності.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області – це здатність фахівця застосовувати отримані професійні знання в практиці своєї діяльності:

  • гностичні (пошук, сприйняття і відбір інформації);
  • проективні (постановка цілей і завдань, прогнозування);
  • конструктивні (підбір і поєднання змісту, методів і засобів);
  • організаторські (створення умов, які стимулюють цілеспрямовані і природовідповідні зміни учнів);
  • комунікативні (контактність, спілкування, взаємовідносини);
  • оцінні (сприйняття і критичний аналіз дій суб'єктів педагогічного процесу);
  • рефлексивні (самоаналіз власної особистості, діяльності і спілкування).

3. Практичні навички з предметної області

  • Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін у процесах отримання, опрацювання, представлення наукової інформації та її практичного застосування в соціальних технологіях;
  • Здатність здійснювати професійну діяльність, що ґрунтується на етичних принципах і спрямована на відстоювання соціальної справедливості, дотримання прав людини, сприяння соціальним змінам, вирішення проблем у стосунках між людьми, підвищення рівня їх благополуччя;
  • Уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення;
  • Навички роботи із спеціалізованим комп'ютерним обладнанням.

4. Загальні уміння та навички

  • Уміння аналізувати соціальні явища, процеси, бачити власне місце та роль у суспільному житті країни;
  • Здатність вступати в контакти з різними людьми, встановлювати професійні відносини, здійснювати індивідуальний підхід до людей із специфічними проблемами;
  • Навички визначати проблему в умовах, які склалися, перетворювати проблему до рівня завдань;
  • Уміння вивчати особистість, сім'ю, ставити соціальний діагноз; аналізувати конкретні життєві ситуації; проектувати кінцевий результат соціально-педагогічної діяльності;
  • Здатність педагогічно осмислювати поведінку особистості, ставити педагогічні завдання, досягати їх вирішення; організовувати педагогічно цілеспрямовану діяльність у соціумі, педагогічно керувати і коректувати соціальну ситуацію;
  • Уміння впливати на роботу членів колективу з метою досягнення бажаного результату праці і задоволення його потреб;
  • Здатність на рівні адміністрації та працівника, сім'ї та особистості забезпечувати профілактику різноманітних відхилень фізичного, психічного та соціального характеру;
  • Уміння професійно оцінювати наслідки своєї діяльності, а також поступатися своїми інтересами ради інтересів підопічного.
  • Професійні профілі випускників

Діяльність бакалавра за освітньо-професійним напрямом «Соціальна педагогіка» поширюється на всі вікові етапи розвитку дитини, підлітків, на різні сфери мікросередовища особистості дитини, здійснюється у відкритій соціальній сфері та передбачає взаємодію з державно-суспільними інститутами виховання, неінституційними та сімейними сферами.

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Соціальна педагогіка» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Соціальна педагогіка». Спеціаліст – 1 рік навчання на базі бакалаврату; магістр – 1 рік навчання на базі бакалаврату або 1 рік навчання на базі спеціаліста.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 240 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з теорії та методики практичної психології на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна (повна), заочна.

  • Директор програми:

Кравченко Оксана Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології

 

Напрям підготовки: 6.010106 Соціальна педагогіка. Додаткова спеціальність: Фізичне виховання

Напрям підготовки: 6.010106 Соціальна педагогіка. Додаткова спеціальність: Практична психологія

Напрям підготовки: 6.010106 Соціальна педагогіка. Додаткова спеціальність: Практична психологія (на базі кваліфікації молодший спеціаліст)


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.