Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Професійна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
28.06
Тематична виставка «Основний закон - надійна опора держави»
Впродовж 28 червня - 05 липня в читальному залі №3 працюватиме тематична виставка «Основний закон-надійна опора держави». Запрошуємо усіх бажаючих.
Тематична виставка «Основний закон - надійна опора держави»
28.06
Відкритий перегляд: «Людина. Свобода. Демократія»
З 28 червня по 15 липня працівники бібліотеки запрошують вівідати відкритий перегляд «Людина. Свобода. Демократія», присвячений Дню Конституції України. Місце проведення виставки - читальний зал №1.
Відкритий перегляд: «Людина. Свобода. Демократія»
28.06
Тематичні виставки до Дня молоді
До дня молоді бібліотека УДПУ пропонує усім бажаючим переглянути тематичні виставки літератури та фоторобіт: «Молодь: крок у майбутнє» (25.06-30.06.17, читальний зал №1); «Сучасна молодь у сучасному світі» (20.06-28.06.17, читальний зал №3); «Зірковий день молоді!" (25.06-28.06.17, читальний зал №2).
Тематичні виставки до Дня молоді
30.06
Випуск бакалаврів та спеціалістів факультету української філології
30 червня о 15.00 в актовій залі університету відбудуться урочистості з нагоди вручення дипломів ОК "Бакалавр" та ОКР "Спеціаліст" студентам денної та заочної форм навчання факультету української філології.
Випуск бакалаврів та спеціалістів факультету української філології
30.06
Випуск на факультеті соціальної та психологічної освіти
30 червня о 13.00 в актовій залі університету відбудуться урочистості з нагоди випуску фахівців факультету соціальної та психологічної освіти.
Випуск на факультеті соціальної та психологічної освіти


Новини наших сайтів
28.06
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       28 червня 1996 Верховна Рада України прийняла нову Конституцію України – першу Конституцію незалежної української держави. Депутати працювали над проектом, залишаючись у сесійній […] [...]
28 червня – день конституції України
28.06
Факультет фізики, математики та інформатики

28 червня 1996 Верховна Рада України прийняла нову Конституцію України - першу Конституцію незалежної української держави. Депутати працювали над проектом, залишаючись у сесійній залі всю ніч з 27 на 28 червня. Парламентарії врахували зауваження Президента України, а також підтримали всі спірні статті проекту - про державні симво [...]
День Конституції України
28.06
Студентський портал

Відомо, що історія Основного Закону дещо суперечлива. В історичних посібниках можна прочитати, що автором першої Конституції України, більше того, першої європейської конституції, був Пилип Орлик. Це був договір гетьмана Війська Запорозького Пилипа Орлика зі старшиною та козацтвом, який визначав права і обов’язки усіх чле [...]
28 червня Україна святкує День Конституції.
28.06
Факультет соціальної та психологічної освіти

28 червня 1996 року був прийнятий Основний Закон України. На жаль ще не всі громадяни України вважають День Конституції важливим святом. Таке ставлення спричинено тим, що Конституція України, нажаль, працює не на повну силу, більшість конституційних норм і положень все ще залишаються лише деклараціями. Всі ми прагнемо, щоб задекл [...]
З Днем Конституції України
28.06
Науковий портал

 Вітаємо Вас з державним святом – Днем Конституції України! Прийняття Основного Закону ознаменувало фундаментальне закріплення нашої незалежності, навіки закарбувало волю українського народу жити у власній суверенній, соборній державі. Конституція України 1996 року дала поштовх для продуктивного розвитку усіх галузей наці [...]
З Днем Конституції України!
27.06
Факультет іноземних мов

У 1996 році Верховна Рада України, висловлюючи суверенну волю громадян нашої держави і спираючись на багатовікову історію українського державотворення, на світовий досвід, прийняла Основний Закон України — Конституцію, яка стала реальною і дієвою основою розбудови незалежної демократичної держави як повноправної учасниці с [...]
ВІТАЄМО З ДНЕМ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ!
27.06
Історичний факультет

ДЕНЬ МОЛОДІ – свято України. Відзначається щорічно в останню неділю червня відповідно до Указу Президента України від 22 червня 1994 р. № 323/94 «Про День молоді», Указом Президента від 27 червня 2008 р. № 599 «Про День молодіжних та дитячих громадських організацій» та Указом № 600/2011 «Про внесення зміни до Указу Президента України від 27 [...]
ДЕНЬ МОЛОДІ НА ІСТОРИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ УДПУ імені ПАВЛА ТИЧИНИ
27.06
Бібліотека університету

28 червня український народ відзначає 21-у річницю Конституції України. Конституція – це базис країни, її міцний фундамент для побудови спільноти та визначення основних векторів розвитку. Прийняття Основного Закону ознаменувало фундаментальне закріплення нашої незалежності, навіки закарбувало волю українського народу жити [...]
Людина. Свобода. Демократія
27.06
Студентський портал

З нагоди відзначення Дня молоді та Дня Конституції України у виконавчому комітеті Уманської міської ради відбулось урочисте нагородження  активних та ініціативних молодих людей міста. Серед нагороджених були викладачі і студенти УДПУ. Голова студентської ради Катерина Чупіна нагороджена Грамотою управління у справах сім [...]
Вітаємо нагороджених!
27.06
Науковий портал

Шановні науковці, викладачі та аспіранти! Запрошуємо Вас взяти участь у науково-педагогічному стажуванні в Varna University of Management (м. Варна, Болгарія) «Педагогічна майстерність, сучасні методи викладання та інноваційні технології в освіті: досвід Varna University of Management» 08-18 вересня 2017 р., м. Варна (Болгарія) Bulgaria Application [...]
Стажування в Болгарії
27.06
Студентський портал

  Дні тижня Час роботи Опис Понеділок, вівторок, середа, четвер 12:00-21:30 Статичний режим роботи 21:30-23:00 Світломузичний режим роботи (без водного екрану) П’ятниця, субота, неділя 10:00-18:00 (п’ятниця: з 8:00 до 14:00 технічні роботи) Статичний режим роботи 18:00 – 21:30 Світломузичний режим роботи (з фоновою музикою) 21:30-21:45 Світломузичн [...]
Пропустив відкриття фонтанного комплексу? Увага! Графік роботи фонтану «Перлина кохання»
27.06
Факультет соціальної та психологічної освіти

Нещодавно на ФСПО відбувся І студентський конкурс соціальних проектів з питань інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму «Подорожуємо без бар’єрів». Інтерв’ю дає Антоніна Кокоша, переможниця конкурсу. То що ж сьогодні визначають як інклюзивний реабілітаційно-соціальний туризм? Інклюзивний реабілітаційно-соціальн [...]
Про І студентський конкурс соціальних проектів з питань інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму «Подорожуємо без бар’єрів»
27.06
Природничо-географічний факультет

Вже декілька років студенти УДПУ вивчають особливості кролівництва як галузі тваринництва в рамках навчально-польової практики з Географії світового господарства на прикладі потужного сучасного підприємства ТОВ“Кролікофф”, що в селі Іваньки Маньківського району. Цей рік не став виключенням для студентів 32 та 33 груп, які [...]
Тов «Кролікофф» знову відкриває двері для студентів з УДПУ
27.06
Природничо-географічний факультет

Уже традиційним стало відвідування Жашківського кінного заводу в рамках навчально-польової практики з Географії світового господарства під керівництвом доцента кафедри географії та методики її навчання Кугай М.С. Цього року студенти-географи 32 і 33 груп природничо-географічного факультету також мали прекрасну можливість [...]
Дослідження конярства як галузі тваринництва
26.06
Студентський портал

Спіннери захопили планету — хоча і до них ми крутили знервовано кулькові ручки, гумки, клацали всякими прищепками, просто пальцями, малювали закарлючки на шматках паперу (одним словом всяким чином намагалися вгамувати нервування). Проблема в тому, що жоден ґаджет до цього не ставав настільки популярним. Як виглядає типовий сп [...]
Na chasi_Що таке спіннери і чому про це всі говорять





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Професійна освіта

Напрям підготовки 6.010104 Професійна освіта

  • Кваліфікація, що присвоюється
  • Бакалавр за напрямом “Професійна освіта”

  • Рівень кваліфікації

    Бакалавр (перший цикл вищої освіти)

  • Спеціальні вимоги до зарахування
  • Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)
  • Немає

Профіль програми:

Студенти отримують необхідні знання для ведення технологічних процесів одержання харчових продуктів, проектування (конструювання) технологічної апаратури харчових виробництв а також знання для педагогічної та навчально-виховної діяльності в системі професійної освіти у відповідності з одержаною спеціальністю. Передбачена широка і фундаментальна теоретична підготовка, необхідна для розв’язання педагогічних та виховних завдань, поєднується з відповідною практичною підготовкою. Фахівці з харчових технологій володіють необхідними знаннями в області розробки технологій харчових продуктів. Сферою їх діяльності є як традиційні так і нові технології продуктів харчування високої якості. У процесі навчання студенти освоюють теоретичні основи харчових технологій, сучасні технології харчової промисловості. Майбутні фахівці здатні проектувати та розробляти сучасні технології харчових продуктів з використаннях найновіших інформаційно-програмних засобів.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: цикл гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 45 кр., цикл природничо-наукової підготовки – 64 кр., цикл професійної та практичної підготовки– 131 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області

  • Базові уявлення про структуру, управління та оптимізацію технологічного процесу, підбір, розрахунок та ефективність витрат матеріалів.
  • Принципи розробки технологічних схем та процедури планування робіт, вибору обладнання та інструментальних засобів виробничого процесу.
  • Основи експлуатації обладнання та автоматизованих систем керування технологічними процесами харчової промисловості.
  • Планування технологічного процесу виробництва.
  • Коректування технологічного режиму і рецептур в залежності від наявності та якості сировини.
  • Вдосконалення технологічних процесів.
  • Забезпечення високого рівня якості готової продукції.
  • Принципи розрахунку сировини та готової продукції.
  • Організація технологічного процесу на виробничій дільниці.
  • Методи контролю дотримання технологічних режимів і регламентів.
  • Розробка технологічної документації.
  • Знання з основ загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення педагогічних і організаційних завдань.
  • Знання з дисциплін психолого-педагогічного циклу, фахової методики і методики виховання.
  • Знання щодо змісту і організації освіти в професійних навчальних закладах, програм і підручників.
  • Знання сучасних вимог до оснащення і обладнання навчальних кабінетів та допоміжних приміщень.
  • Знання сучасних форм, методів і прийомів навчання та їх дидактичні можливості.
  • Способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • Використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін у технологічних процесах харчової промисловості.
  • Застосовувати знання та розуміння для розв’язання якісних та кількісних задач.
  • Уміння вносити зміни в асортимент готової продукції, технологічний режим.
  • Володіння методами контролю сировини, напівпродуктів і готової продукції для забезпечення необхідної їх якості.
  • Навички ведення первинної облікової документації.
  • Здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації та даних результатів аналізів для забезпечення нормального технологічного процесу.
  • Уміння застосовувати наукові знання для впровадження у виробництво прогресивних технологій.
  • Здатність здійснювати оперативний контроль за виконанням технологічних операцій на виробництві.
  • Здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації навчально-виховного процесу, методологічні засади освітнього процесу навчання, загальні принципи побудови змісту освіти в професійному навчальному закладі; шляхів вдосконалення змісту і структури професійної освіти; нові досягнення психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду з метою впровадження їх у практику роботи викладача практичного навчання в галузі харчової промисловості.

3. Практичні навички з предметної області

  • Навички розробки та організації технологічного режиму виробництва харчових продуктів.
  • Уміння вносити корективи в технологічний режим виробництва в залежності від наявності та якості сировини.
  • Навички роботи у виробничо-технологічній лабораторії.
  • Уміння впроваджувати у виробництво прогресивні технології.
  • Навички раціонального використання сировини, обладнання і пристроїв у виробництві.
  • Уміння впроваджувати технічні завдання на реконструкцію обладнання і пристроїв у виробництво.
  • Здатність до модернізації навчально-виховного процесу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у НВП, розробки сучасних науково-методичних комплексів, використання різнорівневих баз даних.

4. Загальні уміння та навички

  • Здатність враховувати основні економічні закони, екологічні принципи та застосовувати елементи соціокультурної компетенції.
  • Уміння враховувати процеси соціально-політичної історії України, правові засади та етичні норми у виробничій або соціальній діяльності.
  • Обчислювальні навички.
  • Здатність застосовувати знання на практиці.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймі однією із поширених європеських мов.
  • Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Уміння застосовувати набуті знання у сфері педагогіки, психології та методики професійного навчання при вирішенні педагогічних та навчально-виховних завдань соціально-психологічної специфіки конкретних педагогічних ситуацій.
  • Уміння вести навчально-виховну роботу, визначити ступінь і глибину засвоєння студентами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Об'єктами діяльності бакалавра за освітньо-професійним напрямом “Технологія харчової промисловості та організація громадського харчування” є технологічні процеси одержання харчових продуктів, проектування устаткування та обслуговування апаратів харчових виробництв, організація громадського харчування а також викладання предметів практичного навчання відповідно до діючих навчальних програм професійної середньої освіти в галузі харчової промисловості.

  • Професійний профіль - технік-технолог, викладач практичного навчання в галузі харчової промисловості

Бере участь у розробленні технологічного режиму виробництва харчових продуктів, визначає резерви виробництва, розраховує витрати сировини, виробничі рецептури, вихід готової продукції, займається організацією громадського харчування, виконує обов’язки викладача практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості.

  • Професійний профіль – технік-технолог на підприємствах харчової промисловості

Розробляє технології харчових продуктів і перероблення сільськогосподарської продукції; проектує нові технології харчових продуктів і перероблення сільськогосподарської продукції; робить вибір конкретних матеріалів (сировини) в залежності від вибраної технології, підбір технічного устаткування в залежності від запропонованої технології на всіх етапах технологічного процесу;

Проводить контроль якості сировини, напівпродуктів та готової продукції.

  • Професійний профіль – викладач практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості

Виконує обов’язки викладача практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості.

  • Доступ до подальшого навчання

спеціаліст, магістр

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів

  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми

Ткачук Станіслав Іванович - голова методичної комісії базового напряму, кандидат педагогічних наук, доцент

Напрям підготовки: 6.010104 Професійна освіта. Спеціалізація: Деревообробка

Напрям підготовки: 6.010104 Професійна освіта. Спеціалізація: Харчові технології


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.