Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Професійна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
28.03
Фестиваль психологічних тренінгів
28-30 березня в корпусі №3 УДПУ відбудеться фестиваль психологічних тренінгів. Відкриття фестивалю - 28 березня о 9.00 в актовій залі університету. Тренінги проводять: арттерапевт Ірина Мартинюк (м.Тальне), директор центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Ольга Біляєва (м.Одеса). Учасником психологічних тренінгів може стати кожен бажаючий.
Фестиваль психологічних тренінгів
30.03
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30 березня о 16.00 в актовій залі університету в рамках відзначення днів «Французька весна в Україні» відбудеться презентація «Історія Франції у творах мистецтва»(образотворче мистецтво та танцювальне мистецтво). Українські студенти співатимуть французькі пісні. Запрошуємо усіх бажаючих.
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30.03
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
30-31 березня відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації», присвячена 25-річчю науково-дослідної лабораторії "Екологія і освіта". Початок - об 11.00, конференц-зал (корпус №1).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
31.03
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
31 березня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху» до Дня сміху. Запрошуємо усіх бажаючих!
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
08.04
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
Шановні студенти! З 8 березня по 8 квітня 2017 року студрада університету оголошує флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн. Для участі необхідно прочитати власний вірш, зняти відео та виставити в соцмережі. Найкращі чотири відео (по два за вибором суддів та глядачів) стануть переможцями.
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
22.04
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"
22 квітня 2017 року в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться хореографічний фестиваль "квітнева феєрія". Приймаються заявки на участь. Контактні телефони: (093) 180 81 62; (096) 439 97 49 Бикова Ольга Вікторівна (063) 319 83 84; (096)983 54 81 Грошовик Ірина Сергіївна E-mail:kvitneva_feeriya@i.ua
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"


Новини наших сайтів
29.03
Факультет української філології

Нещодавно кафедрою української літератури, українознавства та методики їх навчання на базі краєзнавчо-методичного Центру імені Степана Павленка та літоб’єднання імені Миколи Бажана було проведено зустріч із молодими сучасними українськими письменниками – Вано Крюгером, Ігорем Астапенком та Олександром Мимруком. Цікаво [...]
«Це було класно, це було вау!»
29.03
Факультет початкової освіти

23-24 березня в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук (галузь «Початкова освіта»). Наш університет гідно та достойно представляла студентка 41 групи, голова Студентського науко [...]
ІІІ місце на всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт за галуззю «початкова освіта»
29.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

The post Запрошуємо Всіх бажаючих!!! appeared first on Інститут економіки та бізнес-освіти. [...]
Запрошуємо Всіх бажаючих!!!
29.03
Факультет української філології

23 березня 2017 року кафедра української літератури, українознавства та методики їх навчання провела конкурс читців-декламаторів поезії Тараса Шевченка. Конкурсна програма передбачала декламування віршів Кобзаря, уривків з його поетичних і прозових творів. Традиційно в ньому взяли участь учні 9 – 11 класів загальноосвітніх ш [...]
Конкурс читців-декламаторів поезії Тараса Шевченка
29.03
Факультет фізичного виховання

Download the PDF file . [...]
Дисципліни вільного вибору 2017 2 курс
29.03
Факультет фізичного виховання

Download the PDF file .       [...]
Дисципліни вільного вибору 2017 3 курс
29.03
Факультет фізики, математики та інформатики

Студентське життя на факультеті фізики, математики та інформатики надзвичайно насичене та різноманітне! Студенти беруть активну участь у навчальній та виховній роботі. Напружені робочі дні, підготовка до свят, репетиції до пізнього вечора… На все це витрачається багато сил та часу. Адміністрація факультету підготувала при [...]
Активний відпочинок активістів факультету
29.03
Історичний факультет

Студенти історичного факультету з метою підтримки національної символіки і забезпечення поінформованості закордонної спільноти стосовно українських національних символів студенти-історики долучилась до Міжнародної акції (флешмобу) «Тризуб – це Україна» («Trident is Ukraine»). [...]
Історики приєдналися до акції «Тризуб – це Україна»
29.03
Студентський портал

Просимо всіх небайдужих долучитися до участі в благодійних акціях, що проводить волонтерська громадська організація «Разом». “ВЕЛИКОДНІЙ  КОШИК ДЛЯ СОЛДАТА” –  виготовлення оберегів, малюнків, листів, збір засобів гігієни, ліків, солодощів (до 10 квітня 17р.) “ПОДАРУЙ НАДІЮ” –  виготовлення оберегів, збір канцт [...]
Збери Великодній кошик воїну
29.03
Факультет мистецтв

Василь Сухомлинський писав: «Учитель творить людину. Ці мудрі й ваговиті слова можна сказати тільки про матір і батька. Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити; Учитель повинен знати і відчувати, що на його совісті – доля кожної дитини, що від його духовної культури та ідейного багатства залежить розум, здо [...]
ЗВІТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
29.03
Студентський портал

Освітня система України має 9 значних недоліків, що впливають, а деякі навіть зумовлюють розвиток недоброчесності. Про це йшлося 27 березня під час презентації звіту «Огляди ОЕСР на тему доброчесності в освіті: Україна 2017», що підготувала Організація економічного співробітництва та розвитку. «Більшість цих недоліків заснова [...]
Визначено 9 недоліків освітньої системи України. У МОН оприлюднено звіт ОЕСР
29.03
Студентський портал

Людей завжди цікавила залежність світла і часу. У різні століття вчені намагалися пояснити, чому день переходить в ніч, а пори року змінюють одна одну. Для «систематизації» цих двох величин винайшли годинник. Спочатку вони були сонячні, потім механізм вдосконалили, і з’явилися водяні. Їх активно використовували в Давньому [...]
Time is Life
29.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

23 березня на базі Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини пройшов регіональний конкурс читців поезії Т. Г. Шевченка. У ньому змагались кращі декламатори творів Кобзаря. Конкурс, присвячений творчості Т. Шевченка, вийшов надзвичайно цікавим. У ньому взяли участь учні уманських шкіл та студенти педаго [...]
Студентка ФСПО зайняла ІІ місце на регіональному конкурсі читців поезії Т. Г. Шевченка
29.03
Факультет фізики, математики та інформатики

О Г О Л О Ш Е Н Н Я!   Захист виробничої (педагогічної) практики для студентів IVкурсу відбудеться 30 березня о 14:10 год. у 216 ауд. Деканат Детальніше... [...]
Захист виробничої (педагогічної) практики студентів IV курсу
28.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

  З метою розвитку професійного українського менеджменту необхідно опанувати сучасні методи управління, сприйняти світові цінності, правила і етичні норми, зберігаючи та використовуючи при цьому національні моральні надбання, отримані через релігію та історичну культуру. Саме розгляду таких важливих, простих для розумі [...]
Науково-практичний семінар «Сучасні тенденції розвитку менеджменту та практика державного управління»




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Професійна освіта

Напрям підготовки 6.010104 Професійна освіта

  • Кваліфікація, що присвоюється
  • Бакалавр за напрямом “Професійна освіта”

  • Рівень кваліфікації

    Бакалавр (перший цикл вищої освіти)

  • Спеціальні вимоги до зарахування
  • Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)
  • Немає

Профіль програми:

Студенти отримують необхідні знання для ведення технологічних процесів одержання харчових продуктів, проектування (конструювання) технологічної апаратури харчових виробництв а також знання для педагогічної та навчально-виховної діяльності в системі професійної освіти у відповідності з одержаною спеціальністю. Передбачена широка і фундаментальна теоретична підготовка, необхідна для розв’язання педагогічних та виховних завдань, поєднується з відповідною практичною підготовкою. Фахівці з харчових технологій володіють необхідними знаннями в області розробки технологій харчових продуктів. Сферою їх діяльності є як традиційні так і нові технології продуктів харчування високої якості. У процесі навчання студенти освоюють теоретичні основи харчових технологій, сучасні технології харчової промисловості. Майбутні фахівці здатні проектувати та розробляти сучасні технології харчових продуктів з використаннях найновіших інформаційно-програмних засобів.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: цикл гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 45 кр., цикл природничо-наукової підготовки – 64 кр., цикл професійної та практичної підготовки– 131 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області

  • Базові уявлення про структуру, управління та оптимізацію технологічного процесу, підбір, розрахунок та ефективність витрат матеріалів.
  • Принципи розробки технологічних схем та процедури планування робіт, вибору обладнання та інструментальних засобів виробничого процесу.
  • Основи експлуатації обладнання та автоматизованих систем керування технологічними процесами харчової промисловості.
  • Планування технологічного процесу виробництва.
  • Коректування технологічного режиму і рецептур в залежності від наявності та якості сировини.
  • Вдосконалення технологічних процесів.
  • Забезпечення високого рівня якості готової продукції.
  • Принципи розрахунку сировини та готової продукції.
  • Організація технологічного процесу на виробничій дільниці.
  • Методи контролю дотримання технологічних режимів і регламентів.
  • Розробка технологічної документації.
  • Знання з основ загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення педагогічних і організаційних завдань.
  • Знання з дисциплін психолого-педагогічного циклу, фахової методики і методики виховання.
  • Знання щодо змісту і організації освіти в професійних навчальних закладах, програм і підручників.
  • Знання сучасних вимог до оснащення і обладнання навчальних кабінетів та допоміжних приміщень.
  • Знання сучасних форм, методів і прийомів навчання та їх дидактичні можливості.
  • Способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • Використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін у технологічних процесах харчової промисловості.
  • Застосовувати знання та розуміння для розв’язання якісних та кількісних задач.
  • Уміння вносити зміни в асортимент готової продукції, технологічний режим.
  • Володіння методами контролю сировини, напівпродуктів і готової продукції для забезпечення необхідної їх якості.
  • Навички ведення первинної облікової документації.
  • Здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації та даних результатів аналізів для забезпечення нормального технологічного процесу.
  • Уміння застосовувати наукові знання для впровадження у виробництво прогресивних технологій.
  • Здатність здійснювати оперативний контроль за виконанням технологічних операцій на виробництві.
  • Здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації навчально-виховного процесу, методологічні засади освітнього процесу навчання, загальні принципи побудови змісту освіти в професійному навчальному закладі; шляхів вдосконалення змісту і структури професійної освіти; нові досягнення психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду з метою впровадження їх у практику роботи викладача практичного навчання в галузі харчової промисловості.

3. Практичні навички з предметної області

  • Навички розробки та організації технологічного режиму виробництва харчових продуктів.
  • Уміння вносити корективи в технологічний режим виробництва в залежності від наявності та якості сировини.
  • Навички роботи у виробничо-технологічній лабораторії.
  • Уміння впроваджувати у виробництво прогресивні технології.
  • Навички раціонального використання сировини, обладнання і пристроїв у виробництві.
  • Уміння впроваджувати технічні завдання на реконструкцію обладнання і пристроїв у виробництво.
  • Здатність до модернізації навчально-виховного процесу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у НВП, розробки сучасних науково-методичних комплексів, використання різнорівневих баз даних.

4. Загальні уміння та навички

  • Здатність враховувати основні економічні закони, екологічні принципи та застосовувати елементи соціокультурної компетенції.
  • Уміння враховувати процеси соціально-політичної історії України, правові засади та етичні норми у виробничій або соціальній діяльності.
  • Обчислювальні навички.
  • Здатність застосовувати знання на практиці.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймі однією із поширених європеських мов.
  • Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Уміння застосовувати набуті знання у сфері педагогіки, психології та методики професійного навчання при вирішенні педагогічних та навчально-виховних завдань соціально-психологічної специфіки конкретних педагогічних ситуацій.
  • Уміння вести навчально-виховну роботу, визначити ступінь і глибину засвоєння студентами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Об'єктами діяльності бакалавра за освітньо-професійним напрямом “Технологія харчової промисловості та організація громадського харчування” є технологічні процеси одержання харчових продуктів, проектування устаткування та обслуговування апаратів харчових виробництв, організація громадського харчування а також викладання предметів практичного навчання відповідно до діючих навчальних програм професійної середньої освіти в галузі харчової промисловості.

  • Професійний профіль - технік-технолог, викладач практичного навчання в галузі харчової промисловості

Бере участь у розробленні технологічного режиму виробництва харчових продуктів, визначає резерви виробництва, розраховує витрати сировини, виробничі рецептури, вихід готової продукції, займається організацією громадського харчування, виконує обов’язки викладача практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості.

  • Професійний профіль – технік-технолог на підприємствах харчової промисловості

Розробляє технології харчових продуктів і перероблення сільськогосподарської продукції; проектує нові технології харчових продуктів і перероблення сільськогосподарської продукції; робить вибір конкретних матеріалів (сировини) в залежності від вибраної технології, підбір технічного устаткування в залежності від запропонованої технології на всіх етапах технологічного процесу;

Проводить контроль якості сировини, напівпродуктів та готової продукції.

  • Професійний профіль – викладач практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості

Виконує обов’язки викладача практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості.

  • Доступ до подальшого навчання

спеціаліст, магістр

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів

  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми

Ткачук Станіслав Іванович - голова методичної комісії базового напряму, кандидат педагогічних наук, доцент

Напрям підготовки: 6.010104 Професійна освіта. Спеціалізація: Деревообробка

Напрям підготовки: 6.010104 Професійна освіта. Спеціалізація: Харчові технології


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.