Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Професійна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Професійна освіта

Напрям підготовки 6.010104 Професійна освіта

  • Кваліфікація, що присвоюється
  • Бакалавр за напрямом “Професійна освіта”

  • Рівень кваліфікації

    Бакалавр (перший цикл вищої освіти)

  • Спеціальні вимоги до зарахування
  • Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)
  • Немає

Профіль програми:

Студенти отримують необхідні знання для ведення технологічних процесів одержання харчових продуктів, проектування (конструювання) технологічної апаратури харчових виробництв а також знання для педагогічної та навчально-виховної діяльності в системі професійної освіти у відповідності з одержаною спеціальністю. Передбачена широка і фундаментальна теоретична підготовка, необхідна для розв’язання педагогічних та виховних завдань, поєднується з відповідною практичною підготовкою. Фахівці з харчових технологій володіють необхідними знаннями в області розробки технологій харчових продуктів. Сферою їх діяльності є як традиційні так і нові технології продуктів харчування високої якості. У процесі навчання студенти освоюють теоретичні основи харчових технологій, сучасні технології харчової промисловості. Майбутні фахівці здатні проектувати та розробляти сучасні технології харчових продуктів з використаннях найновіших інформаційно-програмних засобів.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: цикл гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 45 кр., цикл природничо-наукової підготовки – 64 кр., цикл професійної та практичної підготовки– 131 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області

  • Базові уявлення про структуру, управління та оптимізацію технологічного процесу, підбір, розрахунок та ефективність витрат матеріалів.
  • Принципи розробки технологічних схем та процедури планування робіт, вибору обладнання та інструментальних засобів виробничого процесу.
  • Основи експлуатації обладнання та автоматизованих систем керування технологічними процесами харчової промисловості.
  • Планування технологічного процесу виробництва.
  • Коректування технологічного режиму і рецептур в залежності від наявності та якості сировини.
  • Вдосконалення технологічних процесів.
  • Забезпечення високого рівня якості готової продукції.
  • Принципи розрахунку сировини та готової продукції.
  • Організація технологічного процесу на виробничій дільниці.
  • Методи контролю дотримання технологічних режимів і регламентів.
  • Розробка технологічної документації.
  • Знання з основ загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення педагогічних і організаційних завдань.
  • Знання з дисциплін психолого-педагогічного циклу, фахової методики і методики виховання.
  • Знання щодо змісту і організації освіти в професійних навчальних закладах, програм і підручників.
  • Знання сучасних вимог до оснащення і обладнання навчальних кабінетів та допоміжних приміщень.
  • Знання сучасних форм, методів і прийомів навчання та їх дидактичні можливості.
  • Способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • Використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін у технологічних процесах харчової промисловості.
  • Застосовувати знання та розуміння для розв’язання якісних та кількісних задач.
  • Уміння вносити зміни в асортимент готової продукції, технологічний режим.
  • Володіння методами контролю сировини, напівпродуктів і готової продукції для забезпечення необхідної їх якості.
  • Навички ведення первинної облікової документації.
  • Здатність до оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації та даних результатів аналізів для забезпечення нормального технологічного процесу.
  • Уміння застосовувати наукові знання для впровадження у виробництво прогресивних технологій.
  • Здатність здійснювати оперативний контроль за виконанням технологічних операцій на виробництві.
  • Здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації навчально-виховного процесу, методологічні засади освітнього процесу навчання, загальні принципи побудови змісту освіти в професійному навчальному закладі; шляхів вдосконалення змісту і структури професійної освіти; нові досягнення психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду з метою впровадження їх у практику роботи викладача практичного навчання в галузі харчової промисловості.

3. Практичні навички з предметної області

  • Навички розробки та організації технологічного режиму виробництва харчових продуктів.
  • Уміння вносити корективи в технологічний режим виробництва в залежності від наявності та якості сировини.
  • Навички роботи у виробничо-технологічній лабораторії.
  • Уміння впроваджувати у виробництво прогресивні технології.
  • Навички раціонального використання сировини, обладнання і пристроїв у виробництві.
  • Уміння впроваджувати технічні завдання на реконструкцію обладнання і пристроїв у виробництво.
  • Здатність до модернізації навчально-виховного процесу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у НВП, розробки сучасних науково-методичних комплексів, використання різнорівневих баз даних.

4. Загальні уміння та навички

  • Здатність враховувати основні економічні закони, екологічні принципи та застосовувати елементи соціокультурної компетенції.
  • Уміння враховувати процеси соціально-політичної історії України, правові засади та етичні норми у виробничій або соціальній діяльності.
  • Обчислювальні навички.
  • Здатність застосовувати знання на практиці.
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймі однією із поширених європеських мов.
  • Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
  • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Уміння застосовувати набуті знання у сфері педагогіки, психології та методики професійного навчання при вирішенні педагогічних та навчально-виховних завдань соціально-психологічної специфіки конкретних педагогічних ситуацій.
  • Уміння вести навчально-виховну роботу, визначити ступінь і глибину засвоєння студентами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Об'єктами діяльності бакалавра за освітньо-професійним напрямом “Технологія харчової промисловості та організація громадського харчування” є технологічні процеси одержання харчових продуктів, проектування устаткування та обслуговування апаратів харчових виробництв, організація громадського харчування а також викладання предметів практичного навчання відповідно до діючих навчальних програм професійної середньої освіти в галузі харчової промисловості.

  • Професійний профіль - технік-технолог, викладач практичного навчання в галузі харчової промисловості

Бере участь у розробленні технологічного режиму виробництва харчових продуктів, визначає резерви виробництва, розраховує витрати сировини, виробничі рецептури, вихід готової продукції, займається організацією громадського харчування, виконує обов’язки викладача практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості.

  • Професійний профіль – технік-технолог на підприємствах харчової промисловості

Розробляє технології харчових продуктів і перероблення сільськогосподарської продукції; проектує нові технології харчових продуктів і перероблення сільськогосподарської продукції; робить вибір конкретних матеріалів (сировини) в залежності від вибраної технології, підбір технічного устаткування в залежності від запропонованої технології на всіх етапах технологічного процесу;

Проводить контроль якості сировини, напівпродуктів та готової продукції.

  • Професійний профіль – викладач практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості

Виконує обов’язки викладача практичного навчання професійного навчального закладу в галузі харчової промисловості.

  • Доступ до подальшого навчання

спеціаліст, магістр

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів

  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми

Ткачук Станіслав Іванович - голова методичної комісії базового напряму, кандидат педагогічних наук, доцент

Напрям підготовки: 6.010104 Професійна освіта. Спеціалізація: Деревообробка

Напрям підготовки: 6.010104 Професійна освіта. Спеціалізація: Харчові технології


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.