Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.01010301 Технологічна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.05
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
25-26 травня на факультеті іноземних мов відбудеться міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст». Урочисте відкриття конференції - 25.05 об 11.00 (конференц-зал, корпус №1).
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
25.05
Фестиваль студентської творчості «Соціальний працівник майбутнього»
25 травня о 9.20 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, ауд.401) відбудеться фестиваль студентської творчості «Соціальний працівник майбутнього».
Фестиваль студентської творчості «Соціальний працівник майбутнього»
26.05
Міс УДПУ - 2017
26 травня о 14.00 в актовій залі університету відбудеться наймасштабніша подія року - Міс УДПУ. Запрошуємо усіх бажаючих долучитися до заходу та підтримати учасниць.
Міс УДПУ - 2017


Новини наших сайтів
24.05
Історичний факультет

18 травня 2017 р. під час перебування делегації науковців з республіки Польща відбувся круглий стіл «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО», у якому активну участь взяли науковці Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Академії імені Яна Длугоша у Ченстохові (Республіка Польща), І [...]
КРУГЛИЙ СТІЛ «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО»
24.05
Бібліотека університету

На сайті з'явився рекомендаційний бібліографічний список  літератури «Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища»   Переглянути    [...]
Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища
24.05
Факультет української філології

Щороку студенти другого курсу факультету української філології мають на практиці удосконалити знання, набуті на заняттях з української  діалектології. З 8 травня до 14 травня 2017 року студенти-філологи 22 групи разом із керівником практики Ганною Григорівною Березовською досліджували говірку села Синиця Христинівського райо [...]
Діалектологічна практика
24.05
Польський культурно-освітній центр

Щорічно в стінах нашого університету відбувається яскраве свято, наповнене повагою, дружбою та єдністю з сусідньою країною – Дні Польщі в УДПУ. Організатором даного заходу виступив Польський культурно-освітній центр. Cвяткування, як і  щорічно, проходили в рамках Днів Європи в Україні. Цьогоріч, на урочистості завітали вис [...]
СВЯТКУВАННЯ ДНІВ ПОЛЬЩІ В УДПУ
24.05
Студентський портал

Простір, час, сучасні технології будуть в фокусі уваги молодіжного обміну. Воркшопи та дискусії будуть присвячені персональному розвитку, залученості до активностей в реальному світі та у «кіберпросторі». Проект ставить за мету організувати зустріч молодих людей з різних країн, створити умови для спілкування та обміну. В пр [...]
Конкурс на участь у молодіжному обміні “Reality vs. Cyberspace”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність “Психологія”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
24.05
Факультет фізики, математики та інформатики

Ми всі часом помиляємося, мимоволі вживаємо кальки з російської мови чи неправильно наголошуємо слова. І не дивно! Ще Вольтер у свій час сказав: "Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все життя". Деякі помилки трапляються надто часто. Пропоную звернути на них увагу та намагатися їх уникати.1. "Нажаль". Коли з [...]
​7 ПОШИРЕНИХ ПОМИЛОК В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ
23.05
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

22 травня в конференц-залі Уманського державного  педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася урочиста церемонія вручення сертифікатів про проходження курсів  української мови. У рамках діяльності Українсько-туркменського культурно-освітнього центру упродовж 2016–2017 н.р. для іноземних студентів були орган [...]
Вручення сертифікатів з української мови
23.05
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Педагог-дефектолог – професія сьогодення! Дефектолог – спеціаліст, який працює з дітьми з особливостями психофізичного розвитку. Завдання дефектолога: педагог-дефектолог повинен грамотно володіти методиками діагностики, корекції, навчання і […] [...]
Педагог-дефектолог – професія сьогодення!
23.05
Студентський портал

1. Використовувати техніки запам’ятовування По всьому світу проходять чемпіонати, на яких люди визначають у кого все ж таки краща пам’ять. Ці люди володіли такою ж пам’яттю, як і всі інші, але, тренуючись і застосовуючи різні техніки, ці люди навчилися запам’ятовувати сотні слів за хвилини або тисячі ніяк не пов’я [...]
Як покращити свої знання англійської мови: поради генерального директора сервісу Engwow.
23.05
Природничо-географічний факультет

19 травня 2017 року за ініціативи доцентів кафедри географії та методики її навчання Козинської І.П. та Лаврика О.Д. організовано науково-методичний семінар «Природно-ресурсний потенціал долинно-річкових ландшафтно-технічних систем Правобережної України».Метою семінару було вивчення процесів заселення та освоєння окремих те [...]
Виїзний семінар кафедри географії та методики її навчання
22.05
Факультет української філології

18 травня 2017 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі», організатором якої є науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти». У науковому заході взяли участь Херсонський державний [...]
Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі
22.05
Інститут економіки та бізнес-освіти

18-19 травня 2017 року на базі НН Інституту економіки та бізнес-освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Економіка та управління в XXI ст.: виклики та перспективи розвитку». Організаторами заходу виступили:  Уманський державний педагогічний у [...]
Відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Економіка та управління в XXI ст.: виклики та перспективи розвитку»
22.05
Факультет мистецтв

У цьому році  мистецько-освітній проект «Обдарована родина – обдарована дитина» проходив у рамках презентації каталогу «Провідні педагоги музичного мистецтва міста Умань за часів незалежної України». Видання  каталогу  було започатковано методичним  кабінетом відділу освіти Уманської міської ради.  До складу каталогу п [...]
МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ «ОБДАРОВАНА РОДИНА – ОБДАРОВАНА ДИТИНА» У РАМКАХ ПРЕЗЕНТАЦІЇ КАТАЛОГУ «ПРОВІДНІ ПЕДАГОГИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА МІСТА УМАНЬ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ»




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.01010301 Технологічна освіта

Напрям підготовки 8.01010301 Технологічна освіта

  • Кваліфікація, що присвоюється:

    Вчитель технологій, профільного навчання і креслення та викладач загально-технічних дисциплін і методики навчання технологій

  • Рівень кваліфікації:

    магістр (другий цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

    зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:

    диплом бакалавра або спеціаліста за напрямком

Профіль програми

Магістри напряму «Технологічна освіта» отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Студенти володіють необхідними знаннями в області професійного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. В процесі навчання магістри проходять практичну підготовку під час педагогічних практик, отримують досвід проведення наукового дослідження під час написання курсових та магістерських робіт.

Досконало володіючи своїм фахом, магістр повинен виробити настанову на постійне поповнення своїх знань та розширення культурних обріїв, уміти у практичній діяльності застосовувати принципи наукової організації праці, володіти сучасними методами організації виховної роботи.

Магістр має бути гуманістом, повинен володіти комунікативними й організаторськими навичками, бути толерантною та висококультурною людиною.

Фахівець підготовлений для педагогічної та навчально-виховної діяльності в системі освіти у відповідності з одержаною спеціальністю.

Магістр призначений для роботи в навчальних та навчально-виховних закладах ІІ-ІІІ рівня акредитації, які типовими номенклатурами посад передбачено заміщати фахівцями з базовою вищою освітою.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 21 кредит, математичної, природничо-наукової підготовки –  6 кредитів, професійної та практичної підготовки – 19 кредитів, педагогічна практика – 12 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області:

  • основи загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення педагогічних і організаційних завдань;
  • дисципліни психолого-педагогічного циклу, фахові методики і методику виховання;
  • зміст і організацію освіти в основній школі, програми і підручники, питання формування і керівництва різними групами школярів, вимоги до захисту здоров'я школярів;
  • сучасні вимоги до оснащення і обладнання навчальних кабінетів та допоміжних приміщень;
  • сучасні форми, методи і прийоми навчання та їх дидактичні можливості; основні напрямки і перспективи оновлення і розвитку національної освіти і педагогічної науки; способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
  • спеціальні дисципліни, в першу чергу фонетичну і лексико-фразеологічну систему, граматичний лад рідної мови, норми орфоепії, пунктуації та інші складові культури мови; дитячу літературу з основами літературознавства, математику, природознавство з основами екології, землезнавство з краєзнавством;
  • історію свого народу, основні віхи історії світової та української культури, історію та сучасні пошуки філософської думки, основи політології, економіки та інших гуманітарних дисциплін,  включаючи іноземну мову, правознавство тощо.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання інформатики, фізичної культури у вищій школі;
  • вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з технологічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу;
  • здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять;
  • спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та позанавчальному процесах.

3. Практичні навички з предметної області:

  • вміння застосовувати набуті знання у сфері педагогіки, психології та методики трудового навчання при вирішенні педагогічних та навчально-виховних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних особливостей школярів, соціально-психологічної специфіки учнівських груп та  конкретних педагогічних ситуацій;
  • вести навчально-виховну роботу, визначити ступінь і глибину засвоєння школярами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань;
  • користуватись різноманітними методами і формами навчання, сучасними навчальними технологіями, прогресивними прийомами керівництва навчальною, трудовою, спортивною і художньо-творчою діяльністю учня;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, ТЗН і сучасну комп'ютерну техніку;
  • формувати в учнів уявлення про основи техніки та технологічні процеси, природні явища та суспільні процеси і зв'язки;
  • розвивати навички учнів у виконанні практичних дій і розв'язанні творчих завдань; готувати школярів до засвоєння надбань культури праці, в т.ч. технічної, враховуючи особливості дитячого сприймання і рівень підготовки школярів, прищеплювати їм інтерес до техніки, до участі в проектно-технологічній діяльності;
  • здійснювати формування національної свідомості школярів; забезпечувати їх духовний розвиток, орієнтацію на загальнолюдські цінності, реалізуючи завдання морального, трудового, естетичного і правового виховання учнів;
  • виявляти індивідуальні особливості школярів, проводити індивідуальну роботу з учнями, розвивати їх здібності; впливати на формування людяних відносин у процесі технологічної освіти, закладати основи гуманного світоставлення; працювати з батьками учнів;
  • аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід;
  • систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації;
  • орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем;
  • застосовувати на практиці знання наукової організації і охорони праці;
  • сприяти духовному відродженню України, вести лекційну та іншу громадську роботу.

4.Загальні уміння та навички:

  • вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці;
  • володіння передовими методами управління трудовим колективом;
  • володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах;
  • вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі технологічної освіти, який може успішно працювати на посаді викладача загально-технічних дисциплін і методики навчання технологій у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Підготовка магістра здійснюється для викладання профільного навчання і креслення в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типових номенклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання:

магістр за спеціальністю 8.01010301 Технологічна освіта має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:

тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску:
завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, державна атестація, захист магістерської наукової роботи

  • Форма навчання:

денна, заочна

  • Директор програми:
Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

  • Напрям підготовки:
8.01010301 Технологічна освіта. Спеціалізація: основи інформатики.

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.01010301 Технологічна освіта

Опис окремих одиниць курсу:

            Код модуля Назва модуля
            ФС_8_1.1_3 Філософія освіти
            ТМІМ_8_1.2_4.5 Ділова іноземна мова
            ФС_8_1.3_1.5 Соціологія освіти
            ЗППВШ_8_1.4_3 Педагогіка вищої школи
            П_8_1.5_3 Психологія вищої школи
            ПМ_8_1.6_1.5 Основи мовної комунікації
            УЛУ_8_1.7_1.5 Академічна риторика
            ВФВ_8_1.8_1.5 Цивільний захист
            ЗППВШ_8_ 2.1 _2.5 Теорія і практика науково-педагогічних досліджень
            ВПП_8_ 2.2 _1.5 Інноваційні технології навчання та виховання
            ТТД, ОП та БЖД_8_2.3_1.5 Сучасні інформаційні технології у наукових дослідженнях
            П_8_3.1_1.5 Сучасні проблеми психологічної теорії і практики
            ТТД, ОП та БЖД_8_3.2_3 Методика викладання загально-технологічних дисциплін
            ТМНТ_8_3.3_4.5 Наукові засади методики трудового навчання
            ІІКТ_8_3.4_1.5 Вища освіта України та Болонський процес
            ТМНТ_8_3.5_1.5 Історія техніки і технологій
            ТМНТ_8_3.7_1.5 Сучасні технології обробки швейних виробів
            ТМНТ_8_3.8_1.5 Традиційна українська кухня
            ТТД, ОП та БЖД_8_3.9_1.5 Основи інтелектуальної власності
            ТМНТ_8_3.10_1.5 НОП вчителя технологічної освіти

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.