Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.01010301 Технологічна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
17.01
Майстер-клас для іноземних студентів «Зимова казка»
17 січня 2017р. на факультеті фізики, математики та інформатики (корпус №2, 318 ауд.) відбудеться майстер-клас із квілінгу для іноземних студентів «Зимова казка».
Майстер-клас для іноземних студентів «Зимова казка»
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
16.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Я, Згуладзе Вікторія Андріївна, проходила  практику в УДЦ « Молода гвардія», а саме у таборі «Зоряний». Будівля «Зоряного» була збудована у 1972 році. Перед корпусом встановлена скульптура «Зоряного хлопчика», яка є символом цього табору. Під час проходження практики я брала активну участь у створенні виховного середовища для [...]
ПРАКТИКА В УДЦ « МОЛОДА ГВАРДІЯ» – ЦЕ НОВИЙ ДОСВІД ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ
16.01
Факультет мистецтв

Шановні абітурієнти! Кафедра інструментального виконавства (завідувач кафедри – професор, кандидат мистецтвознавства, заслужений діяч мистецтв України Бай Юрій Миколайович) факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошує на навчання у 2017 році за освітньо-кваліфікаційним [...]
КАФЕДРА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ
14.01
Факультет мистецтв

Шановні абітурієнти! Кафедра образотворчого мистецтва (завідувач кафедри – кандидат педагогічних наук, доцент Музика Ольга Яношівна) факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошує на навчання у 2017 році за освітньо-кваліфікаційними рівнями «Бакалавр» та «Магістр». Контак [...]
КАФЕДРА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ
14.01
Студентський портал

Нехай грає і переливається вогниками пухнаста ялинка! Нехай приємно шелестять упаковки нових подарунків! Нехай ллється музика і гуркочуть новорічні феєрверки! З Старим Новим роком! Нехай здійсняться всі ваші бажання і мрії. З повагою, Студрада УДПУ [...]
Вітаємо зі Старим Новим роком!
13.01
Студентський портал

13 січня в Україні святкують Щедрий вечір – вечір напередодні Старого Нового року. За християнським календарем – це також день преподобної Меланії. У ніч з 13 на 14 січня відзначається Старий Новий рік. Традиція відзначати Старий Новий рік пов’язана з розбіжністю двох календарів: юліанського календаря “старого стилю” і григо [...]
А що знаєш ти про Щедрий вечір або Свято Меланії?
13.01
Бібліотека університету

На сайті з’явилися нові надходження до фондів бібліотеки за грудень 2016 року.  Нові надходження [...]
Нові надходження до бібліотеки
13.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Сьогодні в Україні працюють сотні вищих навчальних закладів. Як же зробити правильний вибір? Зрозуміло, найголовніший критерій – наявність у ВНЗ спеціальності, що Вас цікавить. Але і тут все непросто. Звичайно, якщо людина з дитинства мріяла стати хірургом, їй пряма дорога в медичний. А якщо ІТ-спеціалістом або маркетологом? Т [...]
УДПУ Ваш орієнтир на успішне майбутнє!
13.01
Науковий портал

Відповідно до програми освітнього обміну між Міністерством освіти і науки України та Міністерством людських ресурсів Угорщини на 2016-2018 роки Угорська сторона надає стипендії для українських студентів для навчання в Угорщині відповідно до такого розподілу: 40 стипендій за бакалаврськими та магістерськими програмами за гума [...]
Угорщина надає стипендії на навчання на 2017-2018 академічний рік
13.01
Факультет фізики, математики та інформатики

Колектив факультету фізики, математики та інформатики від усієї душі вітає зі Старим Новим роком і бажає, щоб всі привітання і побажання, отримані раніше, подвоїлися! Ще раз згадайте новорічні бажання, щоб вони напевно справдилися, і привітайте з Новим роком усіх, кого не встигли привітати в новорічну ніч! [...]
Вітаємо Зі Старим Новим РокоМ!!!
13.01
Факультет професійної та технологічної освіти

  [...]
Плата за навчання
13.01
Факультет фізики, математики та інформатики

Що обумовлює вибір людиною тієї або іншої професії? На практиці виявляється, що нахили враховуються в останню чергу, а от думка батьків впливає в першу чергу. Чи варто слухати батьків при виборі професії? 1) Варто. Але це має бути професія, яка цікава саме цій людині. Проте молодь, як правило, опиняється перед вибором професії в т [...]
Як не помилитись у виборі своєї дороги, щоб бути щасливим у праці?
13.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Напередодні Нового року (за старим стилем 13 січня) в Україні відзначають Щедрий вечір. Цим самим завершувався період «Святих вечорів», який тривав з 6 до 12 січня, коли не годилося виконувати господарську роботу. Протягом цього тижня люди влаштовували святкові застілля, ходили один до одного в гості. У день 13 січня українці почи [...]
13 січня – Щедрий Вечір та свято Маланки
12.01
Природничо-географічний факультет

У щільному ряду Новорічних та Різдвяних свят не перестаєш надіятись на диво. Щиру віру у серці, що у новорічні свята чудеса обов’язково збуваються, мають діти. Чудовий сюрприз вихованцям Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Пролісок» зробили студенти, аспіранти та викладачі природничо-географічного факультету У [...]
Подарунки дітям з обмеженими можливостями
12.01
Факультет мистецтв

Шановні абітурієнти! Кафедра музикознавства та вокально-хорових дисциплін (завідувач кафедри – заслужений працівник культури України, доцент Семенчук Василь Васильович) факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошує на навчання у 2017 році за освітньо-кваліфікаційними рів [...]
КАФЕДРА МУЗИКОЗНАВСТВА ТА ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ
12.01
Науковий портал

Шановні науковці, аспіранти, студенти! З 20 по 22 квітня 2017 року на базі Черкаського державного технологічного університету буде проходити Всеукраїнська науково-практична конференція “ Наука України – погляд молодих учених крізь призму сучасності ”. Метою конференції є всебічне сприяння науково-дослідній роботі, винахідни [...]
Всеукраїнська науково-практична конференція “Наука України – погляд молодих учених крізь призму сучасності”




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.01010301 Технологічна освіта

Напрям підготовки 8.01010301 Технологічна освіта

  • Кваліфікація, що присвоюється:

    Вчитель технологій, профільного навчання і креслення та викладач загально-технічних дисциплін і методики навчання технологій

  • Рівень кваліфікації:

    магістр (другий цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

    зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:

    диплом бакалавра або спеціаліста за напрямком

Профіль програми

Магістри напряму «Технологічна освіта» отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Студенти володіють необхідними знаннями в області професійного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. В процесі навчання магістри проходять практичну підготовку під час педагогічних практик, отримують досвід проведення наукового дослідження під час написання курсових та магістерських робіт.

Досконало володіючи своїм фахом, магістр повинен виробити настанову на постійне поповнення своїх знань та розширення культурних обріїв, уміти у практичній діяльності застосовувати принципи наукової організації праці, володіти сучасними методами організації виховної роботи.

Магістр має бути гуманістом, повинен володіти комунікативними й організаторськими навичками, бути толерантною та висококультурною людиною.

Фахівець підготовлений для педагогічної та навчально-виховної діяльності в системі освіти у відповідності з одержаною спеціальністю.

Магістр призначений для роботи в навчальних та навчально-виховних закладах ІІ-ІІІ рівня акредитації, які типовими номенклатурами посад передбачено заміщати фахівцями з базовою вищою освітою.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 21 кредит, математичної, природничо-наукової підготовки –  6 кредитів, професійної та практичної підготовки – 19 кредитів, педагогічна практика – 12 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області:

  • основи загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення педагогічних і організаційних завдань;
  • дисципліни психолого-педагогічного циклу, фахові методики і методику виховання;
  • зміст і організацію освіти в основній школі, програми і підручники, питання формування і керівництва різними групами школярів, вимоги до захисту здоров'я школярів;
  • сучасні вимоги до оснащення і обладнання навчальних кабінетів та допоміжних приміщень;
  • сучасні форми, методи і прийоми навчання та їх дидактичні можливості; основні напрямки і перспективи оновлення і розвитку національної освіти і педагогічної науки; способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
  • спеціальні дисципліни, в першу чергу фонетичну і лексико-фразеологічну систему, граматичний лад рідної мови, норми орфоепії, пунктуації та інші складові культури мови; дитячу літературу з основами літературознавства, математику, природознавство з основами екології, землезнавство з краєзнавством;
  • історію свого народу, основні віхи історії світової та української культури, історію та сучасні пошуки філософської думки, основи політології, економіки та інших гуманітарних дисциплін,  включаючи іноземну мову, правознавство тощо.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання інформатики, фізичної культури у вищій школі;
  • вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з технологічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу;
  • здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять;
  • спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та позанавчальному процесах.

3. Практичні навички з предметної області:

  • вміння застосовувати набуті знання у сфері педагогіки, психології та методики трудового навчання при вирішенні педагогічних та навчально-виховних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних особливостей школярів, соціально-психологічної специфіки учнівських груп та  конкретних педагогічних ситуацій;
  • вести навчально-виховну роботу, визначити ступінь і глибину засвоєння школярами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань;
  • користуватись різноманітними методами і формами навчання, сучасними навчальними технологіями, прогресивними прийомами керівництва навчальною, трудовою, спортивною і художньо-творчою діяльністю учня;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, ТЗН і сучасну комп'ютерну техніку;
  • формувати в учнів уявлення про основи техніки та технологічні процеси, природні явища та суспільні процеси і зв'язки;
  • розвивати навички учнів у виконанні практичних дій і розв'язанні творчих завдань; готувати школярів до засвоєння надбань культури праці, в т.ч. технічної, враховуючи особливості дитячого сприймання і рівень підготовки школярів, прищеплювати їм інтерес до техніки, до участі в проектно-технологічній діяльності;
  • здійснювати формування національної свідомості школярів; забезпечувати їх духовний розвиток, орієнтацію на загальнолюдські цінності, реалізуючи завдання морального, трудового, естетичного і правового виховання учнів;
  • виявляти індивідуальні особливості школярів, проводити індивідуальну роботу з учнями, розвивати їх здібності; впливати на формування людяних відносин у процесі технологічної освіти, закладати основи гуманного світоставлення; працювати з батьками учнів;
  • аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід;
  • систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації;
  • орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем;
  • застосовувати на практиці знання наукової організації і охорони праці;
  • сприяти духовному відродженню України, вести лекційну та іншу громадську роботу.

4.Загальні уміння та навички:

  • вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці;
  • володіння передовими методами управління трудовим колективом;
  • володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах;
  • вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі технологічної освіти, який може успішно працювати на посаді викладача загально-технічних дисциплін і методики навчання технологій у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Підготовка магістра здійснюється для викладання профільного навчання і креслення в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типових номенклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання:

магістр за спеціальністю 8.01010301 Технологічна освіта має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:

тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску:
завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, державна атестація, захист магістерської наукової роботи

  • Форма навчання:

денна, заочна

  • Директор програми:
Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

  • Напрям підготовки:
8.01010301 Технологічна освіта. Спеціалізація: основи інформатики.

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.01010301 Технологічна освіта

Опис окремих одиниць курсу:

            Код модуля Назва модуля
            ФС_8_1.1_3 Філософія освіти
            ТМІМ_8_1.2_4.5 Ділова іноземна мова
            ФС_8_1.3_1.5 Соціологія освіти
            ЗППВШ_8_1.4_3 Педагогіка вищої школи
            П_8_1.5_3 Психологія вищої школи
            ПМ_8_1.6_1.5 Основи мовної комунікації
            УЛУ_8_1.7_1.5 Академічна риторика
            ВФВ_8_1.8_1.5 Цивільний захист
            ЗППВШ_8_ 2.1 _2.5 Теорія і практика науково-педагогічних досліджень
            ВПП_8_ 2.2 _1.5 Інноваційні технології навчання та виховання
            ТТД, ОП та БЖД_8_2.3_1.5 Сучасні інформаційні технології у наукових дослідженнях
            П_8_3.1_1.5 Сучасні проблеми психологічної теорії і практики
            ТТД, ОП та БЖД_8_3.2_3 Методика викладання загально-технологічних дисциплін
            ТМНТ_8_3.3_4.5 Наукові засади методики трудового навчання
            ІІКТ_8_3.4_1.5 Вища освіта України та Болонський процес
            ТМНТ_8_3.5_1.5 Історія техніки і технологій
            ТМНТ_8_3.7_1.5 Сучасні технології обробки швейних виробів
            ТМНТ_8_3.8_1.5 Традиційна українська кухня
            ТТД, ОП та БЖД_8_3.9_1.5 Основи інтелектуальної власності
            ТМНТ_8_3.10_1.5 НОП вчителя технологічної освіти

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.