Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.01010301 Технологічна освіта - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.01010301 Технологічна освіта

Напрям підготовки 8.01010301 Технологічна освіта

  • Кваліфікація, що присвоюється:

    Вчитель технологій, профільного навчання і креслення та викладач загально-технічних дисциплін і методики навчання технологій

  • Рівень кваліфікації:

    магістр (другий цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

    зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:

    диплом бакалавра або спеціаліста за напрямком

Профіль програми

Магістри напряму «Технологічна освіта» отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Студенти володіють необхідними знаннями в області професійного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. В процесі навчання магістри проходять практичну підготовку під час педагогічних практик, отримують досвід проведення наукового дослідження під час написання курсових та магістерських робіт.

Досконало володіючи своїм фахом, магістр повинен виробити настанову на постійне поповнення своїх знань та розширення культурних обріїв, уміти у практичній діяльності застосовувати принципи наукової організації праці, володіти сучасними методами організації виховної роботи.

Магістр має бути гуманістом, повинен володіти комунікативними й організаторськими навичками, бути толерантною та висококультурною людиною.

Фахівець підготовлений для педагогічної та навчально-виховної діяльності в системі освіти у відповідності з одержаною спеціальністю.

Магістр призначений для роботи в навчальних та навчально-виховних закладах ІІ-ІІІ рівня акредитації, які типовими номенклатурами посад передбачено заміщати фахівцями з базовою вищою освітою.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 21 кредит, математичної, природничо-наукової підготовки –  6 кредитів, професійної та практичної підготовки – 19 кредитів, педагогічна практика – 12 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області:

  • основи загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення педагогічних і організаційних завдань;
  • дисципліни психолого-педагогічного циклу, фахові методики і методику виховання;
  • зміст і організацію освіти в основній школі, програми і підручники, питання формування і керівництва різними групами школярів, вимоги до захисту здоров'я школярів;
  • сучасні вимоги до оснащення і обладнання навчальних кабінетів та допоміжних приміщень;
  • сучасні форми, методи і прийоми навчання та їх дидактичні можливості; основні напрямки і перспективи оновлення і розвитку національної освіти і педагогічної науки; способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
  • спеціальні дисципліни, в першу чергу фонетичну і лексико-фразеологічну систему, граматичний лад рідної мови, норми орфоепії, пунктуації та інші складові культури мови; дитячу літературу з основами літературознавства, математику, природознавство з основами екології, землезнавство з краєзнавством;
  • історію свого народу, основні віхи історії світової та української культури, історію та сучасні пошуки філософської думки, основи політології, економіки та інших гуманітарних дисциплін,  включаючи іноземну мову, правознавство тощо.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання інформатики, фізичної культури у вищій школі;
  • вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з технологічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу;
  • здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять;
  • спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та позанавчальному процесах.

3. Практичні навички з предметної області:

  • вміння застосовувати набуті знання у сфері педагогіки, психології та методики трудового навчання при вирішенні педагогічних та навчально-виховних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних особливостей школярів, соціально-психологічної специфіки учнівських груп та  конкретних педагогічних ситуацій;
  • вести навчально-виховну роботу, визначити ступінь і глибину засвоєння школярами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань;
  • користуватись різноманітними методами і формами навчання, сучасними навчальними технологіями, прогресивними прийомами керівництва навчальною, трудовою, спортивною і художньо-творчою діяльністю учня;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, ТЗН і сучасну комп'ютерну техніку;
  • формувати в учнів уявлення про основи техніки та технологічні процеси, природні явища та суспільні процеси і зв'язки;
  • розвивати навички учнів у виконанні практичних дій і розв'язанні творчих завдань; готувати школярів до засвоєння надбань культури праці, в т.ч. технічної, враховуючи особливості дитячого сприймання і рівень підготовки школярів, прищеплювати їм інтерес до техніки, до участі в проектно-технологічній діяльності;
  • здійснювати формування національної свідомості школярів; забезпечувати їх духовний розвиток, орієнтацію на загальнолюдські цінності, реалізуючи завдання морального, трудового, естетичного і правового виховання учнів;
  • виявляти індивідуальні особливості школярів, проводити індивідуальну роботу з учнями, розвивати їх здібності; впливати на формування людяних відносин у процесі технологічної освіти, закладати основи гуманного світоставлення; працювати з батьками учнів;
  • аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід;
  • систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації;
  • орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем;
  • застосовувати на практиці знання наукової організації і охорони праці;
  • сприяти духовному відродженню України, вести лекційну та іншу громадську роботу.

4.Загальні уміння та навички:

  • вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці;
  • володіння передовими методами управління трудовим колективом;
  • володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах;
  • вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі технологічної освіти, який може успішно працювати на посаді викладача загально-технічних дисциплін і методики навчання технологій у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Підготовка магістра здійснюється для викладання профільного навчання і креслення в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типових номенклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання:

магістр за спеціальністю 8.01010301 Технологічна освіта має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:

тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску:
завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, державна атестація, захист магістерської наукової роботи

  • Форма навчання:

денна, заочна

  • Директор програми:
Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

  • Напрям підготовки:
8.01010301 Технологічна освіта. Спеціалізація: основи інформатики.

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.01010301 Технологічна освіта

Опис окремих одиниць курсу:

            Код модуля Назва модуля
            ФС_8_1.1_3 Філософія освіти
            ТМІМ_8_1.2_4.5 Ділова іноземна мова
            ФС_8_1.3_1.5 Соціологія освіти
            ЗППВШ_8_1.4_3 Педагогіка вищої школи
            П_8_1.5_3 Психологія вищої школи
            ПМ_8_1.6_1.5 Основи мовної комунікації
            УЛУ_8_1.7_1.5 Академічна риторика
            ВФВ_8_1.8_1.5 Цивільний захист
            ЗППВШ_8_ 2.1 _2.5 Теорія і практика науково-педагогічних досліджень
            ВПП_8_ 2.2 _1.5 Інноваційні технології навчання та виховання
            ТТД, ОП та БЖД_8_2.3_1.5 Сучасні інформаційні технології у наукових дослідженнях
            П_8_3.1_1.5 Сучасні проблеми психологічної теорії і практики
            ТТД, ОП та БЖД_8_3.2_3 Методика викладання загально-технологічних дисциплін
            ТМНТ_8_3.3_4.5 Наукові засади методики трудового навчання
            ІІКТ_8_3.4_1.5 Вища освіта України та Болонський процес
            ТМНТ_8_3.5_1.5 Історія техніки і технологій
            ТМНТ_8_3.7_1.5 Сучасні технології обробки швейних виробів
            ТМНТ_8_3.8_1.5 Традиційна українська кухня
            ТТД, ОП та БЖД_8_3.9_1.5 Основи інтелектуальної власності
            ТМНТ_8_3.10_1.5 НОП вчителя технологічної освіти

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.