Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04020101 Математика (за напрямами) - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
04.05
Міс Інституту економіки та бізнес-освіти
4 травня о 15.00 в актовій залі університету відбудеться конкурс краси "Міс Інституту економіки та бізнес-освіти".
Міс Інституту економіки та бізнес-освіти
11.05
Першість університету з шашок
11 травня о 17.00 в ауд. 107 (корпус №3) відбудеться першість університету з шашок. Запрошуємо усіх бажаючих.
Першість університету з шашок
13.05
VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Квітуча країна"
13-14 травня в УДПУ імені Павла Тичини (корпус №3) відбудеться VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс інструментального, вокального, хореографічного, театрального, циркового мистецтва та театрів мод "Квітуча країна" від творчого проекту "Тріумф-фест". 13 травня - хореографічне, театральне та циркове мистецтво; 14 травня - інструментальний, вокальний жанр.
VІІ Всеукраїнський фестиваль-конкурс "Квітуча країна"
15.05
Акція «Я люблю свою маму!»
15 травня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться акція «Я люблю свою маму!». В програмі: -святкова атмосфера; -поетичні та музичні дарунки; -відродження епістолярного стилю спілкування, а саме написання листів найріднішим своїм матусям; -виставка з приватної колекції рушників «Рушникові доріжки моєї мами»; -ролик-привітання всім матерям України. Запрошуємо усіх бажаючих!
Акція «Я люблю свою маму!»
18.05
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі»
Шановні студенти, магістранти, викладачі! Науково-методичний центр «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» запрошує взяти участь у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі», що відбудеться 18 травня 2017 року. Напрями роботи конференції: 1. Розвиток національно-мовної особистості: ретроспективний огляд і сучасний стан. 2. Компетентнісний підхід до мовно-літературної освіти. 3. Пріоритетні напрями сучасної лінгвістики. 4. Культуромовні особливості фонетичного, лексичного, граматичного, стилістичного рівнів мови. 5. Традиції та інноватика вітчизняної і зарубіжної лінгводидактики. 6. Актуальна культура дослідника в освітньому просторі. Для участі у конференції необхідно до 10 травня 2017 року надіслати на електронну адресу оргкомітету centre_mova@ukr.net такі матеріали: • заявку (Шевченко-заявка); • текст тез в електронному варіанті (Шевченко-стаття); • копію платіжного доручення (сканований чек про оплату). Контактні телефони: (04744) 3-05-88 факультет української філології (098) 875-40-50 Мамчур Лідія Іванівна (068) 794-85-73 Кучеренко Ірина Анатоліївна.
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Розвиток національно-мовної особистості в сучасному освітньому просторі»
20.05
Триває акція "Добро жменями"
Шановні студенти, викладачі, співробітники! До 20 травня 2017 року триває акція "Добро жменями"- збір пластикових кришечок та макулатури на лікування і протезування поранених бійців. Просимо всіх небайдужих долучитися до участі в акції, що проводить волонтерська громадська організація «Разом».
Триває акція "Добро жменями"


Новини наших сайтів
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

Питання для обговорення: теоретико-методичні засади формування системи державного управління та місцевого самоврядування; державна політика у сферах державного, регіонального і галузевого управління; менеджмент та адміністрування в державних органах влади й місцевого самоврядування; інформаційно-технологічне забезпече [...]
Запрошуємо Вас до участі у роботі науково-методичного семінару «Державне управління та місцеве самоврядування: актуальні проблеми та шляхи їх вирішення».
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

27 квітня 2017 року на базі НН інститут економіки та бізнес освіти відбулось секційне засідання з економічних наук Десятої Всеукраїнської студентської наукової конференції з міжнародною участю «НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ. УМАНЬ ‒ 2017». Захід відкрила заступник директора інституту з наукової роботи, доцент Людмила Чвертко, яка приві [...]
Секційне засідання Десятої Всеукраїнської студентської наукової конференції
28.04
Факультет української філології

Здавна українці  з трепетом ставилися до відходу зимових холодів і настання тепла. Саме тому співробітники науково-дослідної лабораторії «Етнологія Черкаського краю» (керівник – кандидат педагогічних наук, професор Наталія Сивачук) підготували та інсценізували зі студентами І курсу факультету української філології фоль [...]
Як студенти-філологи весну закликали
28.04
Факультет української філології

26 квітня 2017 року на факультеті української філології кандидат філологічних наук, викладач кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури Поліщук Леся Борисівна провела відкрите заняття з історії зарубіжної літератури на тему «Література доби Відродження. Епоха Відродження в Англії, Франції. Вільям Шекспір – геній епох [...]
Відкрите заняття
28.04
Історичний факультет

Професорсько-викладацький склад та студентство факультету вітає з ювілейним Днем народження аспірант та викладач кафедри історії України Опацького Ігоря Юрійовича! [...]
Професорсько-викладацький склад та студентство факультету вітає з ювілейним Днем народження Опацького Ігоря Юрійовича!
28.04
Факультет української філології

Нещодавно за сприяння керівництва Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки мережі «Учбова книга»відбулась серія творчих зустрічей Марини Павленко у школах та бібліотеках міста Херсон. Марина Павленко завітала до херсонських шкіл (№ 13, № 24, № 27, № 33), навчально-вихованого комплексу № 7 та до гімназій № 6, [...]
Вісті з Херсонщини
28.04
Бібліотека університету

26 квітня в читальному залі №1 відбулася зустріч із науковцями УДПУ імені Павла Тичини, які майстерно володіють поетичним словом. Співробітники бібліотеки, учасники клубу «Бійці мистецтва» та студенти нашого вишу мали  прекрасну можливість познайомитись із творчим доробком Анатолія Карасевича, декана історичного факультет [...]
Творча зустріч з науковцями-поетами
28.04
Студентський портал

У світі, де час – це гроші, кожна секунда коштує не тільки мільйонів, а й нервів. Кожного хвилює питання: чи можна встигнути зробити все заплановане, не втративши нічого? Перед вами – секрети вдалого тайм-менджменту, які допоможуть зосередитися на важливих справах та досягнути поставленої мети. 1. Час є завжди. Розставляйте пріо [...]
25 дієвих порад: як встигнути все!
28.04
Природничо-географічний факультет

20 квітня в рамках благодійної акції «Мистецтво заради миру» відбувся загальноуніверситетський танцювальний марафон «Ми – українці!». Марафон проводився за ініціативи студентської ради і був приурочений до Міжнародного дня танцю, який відзначається 29 квітня. Участь у цьогорічному танцювальному марафоні взяли студенти пр [...]
Танцювальний марафон «Ми – українці!
28.04
Природничо-географічний факультет

26 квітня біля пам’ятника жертвам Чорнобиля відбувся мітинг пам’яті з нагоди 31-ої річниці Чорнобильської катастрофи. Спільно із членами громадської організації «Союз Чорнобиль України», керівництвом міста, представниками волонтерських організацій, працівниками установ та підприємств міста представники нашого факультету [...]
Річниця Чорнобильської катастрофи
28.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність”Психологія”
28.04
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

21 квітня на базі Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено науково-методичний семінар «Новітні інформаційні технології в бізнесі, освіті», на якому обговорювалися сучасні тенденції запровадження і використання корпоративних інформаційних систем в бізнесі та освітній сфері. В рамках семінар [...]
Науково-методичний семінар «Новітні інформаційні технології в бізнесі, освіті»
28.04
Інститут економіки та бізнес-освіти

25 квітня 2017 року відбувся науково-методичний семінар на тему: «Ціноутворення: фінансові та маркетингові аспекти», який був організований кафедрою маркетингу та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти. На семінар були запрошені представник видавничо-поліграфічного центру «Візаві» Юлія [...]
Все про ціноутворення і навіть більше
28.04
Факультет фізики, математики та інформатики

26 квітня, 31 рік тому о 1 годині ночі 23 хвилини 40 секунд, коли всі спали безтурботним сном, над четвертим реактором Чорнобильської АЕС несподівано розірвало нічну темряву велетенське полум'я. Наша країна вперше зустрілася з такою грізною силою, як ядерна енергія, що вийшла з-під контролю. Сталася одна з найпотужніших техногенних [...]
чорнобильська катастрофа




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04020101 Математика (за напрямами)

Напрям підготовки: 8.04020101 Математика (за напрямами)

  • Кваліфікація, що присвоюється:
викладач математики вищих навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації, вчитель математики і безпеки життєдіяльності середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів
  • Додаткова кваліфікація:
вчитель фізики і астрономії або інформатики середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів.
  • Рівень кваліфікації:
магістр (другий цикл вищої освіти).
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми
Магістр, викладач математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах. Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів). Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки — 4,5 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки — 9,75 кр., модулі циклу професійної та практичної підготовки — 26,25 кр.
  • Ключові результати навчання
1. Знання з предметної області
  • основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
  • дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти;
  • знання дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики, вибрані питання прикладної математики і механіки;
  • знання основних математичних структур;
  • володіння методами сучасної математики;
  • математичні методи аналізу та опису процесів та систем;
  • методику викладання математичних дисциплін, методику виховної роботи, інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання;
  • історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань;
  • взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів;
  • вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів;
  • зміст і принципи організації вищої освіти у профільних (математичних) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін;
  • засоби навчання і їх дидактичні можливості;
  • основні напрямки і перспективи розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні;
  • принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області
  • вміти аналізувати з наукової точки зору соціально-економічні, соціально-педагогічні та соціально-психологічні проблеми та процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної діяльності;
  • розуміти можливості сучасних наукових методів пізнання природи, суспільства, соціуму, їх особливості й володіти ними на рівні, необхідному для вирішення науково-дослідних завдань та проблем діяльності фахівця математики;
  • бути здатним продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
  • володіти культурою мислення, його загальними законами і вкладати їх у власну науково-дослідницьку діяльність; вміти на науковій основі організовувати свою діяльність;
  • володіти комп’ютерними методами аналізу та обробки інформації і використовувати ці результати у професійній діяльності;
  • бути спроможним в умовах розвитку науки й мінливої психолого-педагогічної практики до переоцінки накопиченого досвіду, аналізу своїх можливостей, вміти набувати нові знання, використовувати новітні технології;
  • бути здатним до проективної діяльності і на основі наукового підходу вміти будувати та використовувати прогностичні моделі для опису результатів кількісного та якісного аналізу соціально-педагогічних явищ та процесів;
  • знати методологічні та методичні основи проведення наукових досліджень і науково-методичної роботи.
3. Практичні навички з предметної області
  • вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв’язування математичних задач;
  • побудова математичних моделей методами функціонального аналізу;
  • використання засобів інформаційних технологій для розв’язування математичних задач і в педагогічній діяльності;
  • володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів;
  • володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (проведення лекцій та практичних занять з математичних дисциплін);
  • володіння технологіями проведення виховних заходів;
  • розробка і використання дидактичних засобів;
  • вміння проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів;
  • вміння планування (проектування) наукової та навчально-виховної роботи;
  • вміння використовувати державні документи з питань виховання підростаючого покоління та розвитку освіти, зокрема математичної, у професійно значущій діяльності, у роботі методичних служб;
  • володіння методиками психолого-педагогічної діагностики розвитку різних категорій учнів і студентів, методами освітньо-виховної роботи в соціумі, способами організації просвітницької, профілактичної та корекційної роботи з учнями та студентами у різноманітних соціальних інститутах та використовувати результати у науково-дослідницькій діяльності;
  • володіння прийомами і методами математичної науки;
  • вміння прогнозувати результати професійної діяльності;
  • сприяння формуванню в студентів (учнів) уявлень про сучасний математичний апарат в природничих науках, інженерних та економічних дослідженнях, розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміжних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями за ускладненими програмами;
  • вивчення, аналіз, узагальнення та поширення передового педагогічного досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
  • здійснення наукових досліджень та впровадження їх результатів в практику, володіння навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень.
4. Загальні уміння та навички
  • використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства;
  • використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі;
  • навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
  • навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах;
  • здатність застосовувати набуті знання на практиці;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом;
  • знати закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах;
  • аналізувати з наукових позицій соціально-педагогічні процеси в країні та за її межами, вільно знаходити іншомовну інформацію, необхідну для організації та проектування професійної та науково-дослідницької діяльності;
  • знати історію гуманізації освіти та виховання, історію української математичної науки та її вклад у світову науку;
  • володіти власною позицією в оцінці соціально-педагогічних процесів та подій на підставі історичного контексту їх розвитку, бути здатним до діалогу як засобу ставлення до культури особистості та культури суспільства;
  • вміти використовувати знання іноземної мови для вивчення наукової літератури з проблем математики, педагогіки та продуктивно використовувати у професійному спілкуванні з іноземними колегами, спеціалістами із суміжних наук.
  • Професійні профілі випускників
Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) математичної освіти.
  • Магістр педагогічної освіти, викладач математики
може викладати математичні дисципліни, математику (а також фізику і астрономію або інформатику - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І‑ІІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І‑ІІІ ступенів.
  • Об’єкти професійної діяльності магістра педагогічної освіти:
  • вищі навчальні заклади (університети, інститути, коледжі );
  • науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
  • установи освіти різних типів як державних, так і приватних;
  • органи управління освіти.
  • Види професійної діяльності.
Магістр педагогічної освіти відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності:
  • науково-дослідницьку;
  • управлінську;
  • діагностичну та консультативно-корекційну;
  • освітню;
  • методичну;
  • прогностичну;
  • виховну.
  • Види наукової діяльності магістра зі спеціальності “Педагогіка і методика середньої освіти. Математика”.
Магістр педагогічної освіти включається у такі види наукових досліджень:
  • cоціально-педагогічні та навчально-методичні основи формування математичної освіти;
  • багатоступенева підготовка спеціалістів-математиків;
  • розробка програм нових технологій навчання, участь у широкомасштабному експерименті з їх апробацією;
  • проблеми розвитку творчо обдарованих суб’єктів навчання;
  • профорієнтаційна робота;
  • індивід і група; психологічні та педагогічні умови розвитку продуктивних стосунків між ними; відновлення нормального психологічного клімату в колективі;
  • управління групами різного рівня розвитку;
  • соціально-психологічний та педагогічний тренінг.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про магістратуру у вищому навчальному закладі. Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу
  • Вимоги до державної атестації
Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді захисту магістерської роботи. Захист магістерської роботи має своєю метою з‘ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними вимогами вищої освіти, і продовження освіти. Порядок підготовки і захисту магістерської роботи визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  • Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішно складено державний екзамен з математики
  • Форма навчання ·        
Денна
  • Директор програми
професор, доктор фіз. – мат. наук Кіпніс Леонід Абрамович

Структурно-логічна схема магістратури на базі бакалаврату Математика

Опис окремих дисциплін курсу:

Галузь знань: 0402 Фізико-математичні науки
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Додаткова спеціальність: Фізика (за напрямами)
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Спеціалізація: інформатика.

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.