Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04020101 Математика (за напрямами) - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
16.02
Книжково-ілюстративна виставка «Зима, що нас змінила»
Впродовж 16-22 лютого в читальному залі №3 діятиме книжково-ілюстративна виставка «Зима, що нас змінила», присвячена Героям Майдану.
Книжково-ілюстративна виставка «Зима, що нас змінила»
20.02
Вечір-реквієм, присвячений Героям Майдану
20 лютого о 14.30 на факультеті іноземних мов (корпус №3,420 ауд.)відбудеться вечір-реквієм, присвячений Героям Майдану.
Вечір-реквієм, присвячений Героям Майдану
20.02
Зустріч з міським головою
20 лютого о 14.30 в конференц-залі УДПУ (корпус №1) відбудеться зустріч із міським головою О.Цебрієм.
Зустріч з міським головою
20.02
Всеукраїнський науково-практичний семінар «Гуманна педагогіка в процесі особистісного розвитку дитини»
20 лютого об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3,401 ауд.) відбудеться Всеукраїнський науково-практичний семінар «Гуманна педагогіка в процесі особистісного розвитку дитини» («Лицарі гуманістичної педагогіки – Олександр Антонович Захаренко».
Всеукраїнський науково-практичний семінар «Гуманна педагогіка в процесі особистісного розвитку дитини»
20.02
Виховний захід «Герої не вмирають»
20 лютого о 15.00 на факультеті початкової освіти (корпус №3, 109 ауд.) відбудеться виховний захід «Герої не вмирають» та перегляд документального фільму «Зима, що нас змінила».
Виховний захід «Герої не вмирають»
20.02
Тематична виставка «Пам`яті Героїв Небесної Сотні»
20 лютого об 11.00 у вестибюлі корпусу №3 розпочне роботу тематична виставка «Пам`яті Героїв Небесної Сотні». Організатор - історичний факультет УДПУ.
Тематична виставка «Пам`яті Героїв Небесної Сотні»
20.02
Кіноперегляд «Зима у вогні» (до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні)
20 лютого о 16.00 на факультеті української філології (корпус №3, 311 ауд.) відбудеться перегляд документального фільму «Зима у вогні» (до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні).
Кіноперегляд «Зима у вогні» (до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні)
20.02
Захід «Герої Євромайдану»
20 лютого о 13.00 на факультеті професійної та технологічної освіти (корпус №2, ауд. 310) відбудеться тематичний захід «Герої Євромайдану».
Захід «Герої Євромайдану»
20.02
Діє фотовиставка "Люди Свободи"
До 6 березня 2017 року в приміщенні ДІАЗ "Стара Умань" (вул. Небесної сотні, 31) діє фотовиставка "Люди Свободи". Створена Українським інститутом національної пам’яті, виставка розповідає про життя і діяльність двадцяти шести визначних українців, які уособлюють у собі подвиг мільйонів, адже вони віддали життя за незалежність нашої держави. Виставка присвячена 25-річниці Всеукраїнського референдуму, який підтвердив проголошення Верховною Радою України 24 серпня 1991 року Акту про Незалежність України.
Діє фотовиставка "Люди Свободи"
21.02
Ерудит-лото до Міжнародного дня рідної мови «Мова – правдивий свідок історії!»
21 лютого о 14.00 в читальному залі №1 відбудеться ерудит-лото до Міжнародного дня рідної мови «Мова – правдивий свідок історії!».
Ерудит-лото до Міжнародного дня рідної мови «Мова – правдивий свідок історії!»
21.02
Конкурс скоромовок-спотиканок «Хто зможе повторити?»
21 лютого в читальному залі №2 до Міжнародного дня рідної мови відбудеться конкурс скоромовок-спотиканок «Хто зможе повторити?».
Конкурс скоромовок-спотиканок «Хто зможе повторити?»
21.02
Книжкова виставка «І там, де звучить рідна мова, живе український народ»
Впродовж 21 лютого - 10 березня в читальному залі №1 діятиме книжкова виставка «І там, де звучить рідна мова, живе український народ» (до Міжнародного дня рідної мови).
Книжкова виставка «І там, де звучить рідна мова, живе український народ»
21.02
Книжково-ілюстративна виставка «До мови серцем пригорнись»
21 - 25 лютого в читальному залі №2 діє книжково-ілюстративна виставка «До мови серцем пригорнись», присвячена Міжнародному дню рідної мови.
Книжково-ілюстративна виставка «До мови серцем пригорнись»
21.02
Виховний захід до Міжнародного дня рідної мови
21 лютого об 11.10 на факультеті української філології (корпус №3, 407 ауд.) відбудеться виховний захід до Міжнародного дня рідної мови.
Виховний захід до Міжнародного дня рідної мови
24.02
День відкритих дверей
24 лютого 2017 р. в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться День відкритих дверей. У програмі: новації вступної кампанії 2017 року; індивідуальні профорієнтаційні консультації; особливості підготовки до ЗНО (авторські методики); презентація освітніх програм за ступенями "Бакалавр", "Магістр"; презентація програми подвійного диплома. Чекаємо за адресою: м.Умань, вул.Садова, 28 (новий корпус УДПУ).
День відкритих дверей


Новини наших сайтів
19.02
Польський культурно-освітній центр

У рамках розширення співпраці між Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини та Академією імені Яна Длугоша в м. Ченстохова(Республіка Польща) наш університет відвідали високоповажні гості – професор, доктор габілітований Адам Реґєвіч -директор Інституту філології Академії імені Яна Длугоша та док [...]
ВІЗИТ НАУКОВЦІВ АКАДЕМІЇ ІМЕНІ ЯНА ДЛУГОША (М. ЧЕНСТОХОВА, РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА) ДО УДПУ
19.02
Історичний факультет

«Небесна Сотня» — прийнята в Україні збірна назва загиблих протестувальників, які мали безпосередній стосунок до ідеї та акції Євромайдану (Революції Гідності) у грудні 2013 — лютому 2014 рр. 21 лютого 2014 р. офіційна влада України юридично визнала жертвами загиблих мітингувальників Майдану.  [...]
"Пливе кача" (груднь 2013 — лютий 2014 рр.)
19.02
Інститут економіки та бізнес-освіти

З ініціативи ННІ економіки та бізнес-освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та фітнес-клубу «Олімп» була проведена міні-акція «Молодь обирає здоров’я», яка мала на меті формування свідомого ставлення до свого фізичного, психічного і соціального здоров’я. «….сьогодні у кожному навчал [...]
Молодь за здоровий спосіб життя!
19.02
Студентський портал

19 лютого 1992 року затверджено Малий Державний герб України. Разом з Конституцією, прапором і гімном України він є невід’ємною частиною офіційної символіки держави. Конституцією також передбачений і Великий Державний герб, однак досі його не прийнято. Центральною геральдичною фігурою герба є Тризуб Володимира І Святого, вели [...]
25 років тому Верховна Рада затвердила тризуб як Державний герб України
18.02
Факультет початкової освіти

Завантажити [...]
Рейтинг студентів на стипендію
18.02
Факультет фізики, математики та інформатики

Студенти факультету фізики, математики та інформатики активно відсвяткували щорічне свято день святого Валентина. Це найромантичніше свято, коли всі зізнаються один одному в коханні й дарують милі подарунки та валентинки своїм коханим. Один з подарунків для факультету став символічний флешмоб, під назвою "кохай і будь коха [...]
день святого Валентина на ФФМІ
18.02
Факультет фізики, математики та інформатики

Студенти факультету фізики, математики та інформатики взяли участь у заходах,  присвячених 28-ій річниці виведення радянських військ із Афганістану, які відбулися 15 лютого в місті Умань. Загалом  близько 160 тисяч українців були воїнами-афганцями. Більше трьох тисяч не повернулися додому. Детальніше... [...]
28-ма річниця виведення військ з Афганістану
18.02
Факультет мистецтв

15 лютого, студенти 14 групи на чолі з куратором Анатолієм Сергійовичем Коваленком відвідали урочистий концерт присвячений воїнам, які воювали на території інших держав. Організований за участю спілки ветеранів Афганістану захід мав на меті висвітлити жахи військових подій та розповісти про реалістичний перебіг подій, що зам [...]
ДЕНЬ ВШАНУВАННЯ УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ НА ТЕРИТОРІЇ ІНШИХ ДЕРЖАВ
18.02
Студентський портал факультету мистецтв

Щороку 14 лютого люди святкують День Святого Валентина. У цей день хлопці та дівчата проводять час разом, дарують один одному подарунки та листівки. В гуртожитку №1 на 32 секції студенти разом із заступником декана з виховної роботи Грошовик Іриною Сергіївною вирішили привітати усіх зі святом. Всі охоче вирізали листівки у вигл [...]
Святкування Дня Святого Валентина
17.02
Історичний факультет

Напередодні Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні в державному історико-архітектурному заповіднику «Стара Умань» відбулося відкриття виставки «Люди Свободи». Організаторами виставки стали Український інститут національної пам’яті, Галузевий державний архів Служби безпеки України, Центр досліджень визвольного руху, UA:Перш [...]
Відкриття виставки «Люди свободи» в Умані
17.02
Студентський портал

Це свято має досить нетривалу історію. Його поява пов’язана з ініціативою міжнародних благодійних організацій, які вирішили об’єднати під гаслами доброти всіх людей планети – незалежно від їх громадянства, віросповідання та національної приналежності. Святкування Дня спонтанного прояву доброти в Україні поки пров [...]
17 лютого – День спонтанного прояву доброти.
17.02
Історичний факультет

Сьогодні на історичному факультеті  свято - відлітає у вирій нова когорта випускників-магістрів на самостійні освітянські випробування в українській державі. [...]
Майбутнє незалежної України
17.02
Інститут економіки та бізнес-освіти

Шановні студенти, аспіранти та молоді вчені! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі VI Всеукраїнської міжвузівської наукової конференції студентів, аспірантів і молодих учених «Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку індустрії гостинності», яка відбудеться 29-30 березня 2017 р. в Одеській національній академії харчових техн [...]
Міжвузівська наукова конференція студентів, аспірантів і молодих учених «Інтеграційні та інноваційні напрями розвитку індустрії гостинності»
17.02
Інститут економіки та бізнес-освіти

20 лютого — особливий день, адже це — день загальнонаціональної жалоби за загиблими під час протистояння в Україні. У 2014-му за три дні — з 18 по 20 лютого — в центрі Києва внаслідок кривавих зіткнень було вбито понад сто осіб. Саме в ті дні ми вперше почули словосполучення «Небесна Сотня». Але це був лише початок у довгому списку в [...]
20 ЛЮТОГО – ДЕНЬ ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНОЇ ЖАЛОБИ ЗА ЗАГИБЛИМИ ПІД ЧАС ПРОТИСТОЯННЯ В УКРАЇНІ
17.02
Бібліотека університету

Колектив бібліотеки висловлює щиру подяку викладачам і студентам за подаровані книги. Література, яка надійшла до бібліотеки буде корисною для студентів при написанні рефератів, при підготовці до заліків, іспитів.  Переглянути [...]
Подяка дарувальникам за ІV квартал 2016 року. Частина 1




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04020101 Математика (за напрямами)

Напрям підготовки: 8.04020101 Математика (за напрямами)

  • Кваліфікація, що присвоюється:
викладач математики вищих навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації, вчитель математики і безпеки життєдіяльності середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів
  • Додаткова кваліфікація:
вчитель фізики і астрономії або інформатики середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів.
  • Рівень кваліфікації:
магістр (другий цикл вищої освіти).
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми
Магістр, викладач математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах. Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів). Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки — 4,5 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки — 9,75 кр., модулі циклу професійної та практичної підготовки — 26,25 кр.
  • Ключові результати навчання
1. Знання з предметної області
  • основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
  • дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти;
  • знання дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики, вибрані питання прикладної математики і механіки;
  • знання основних математичних структур;
  • володіння методами сучасної математики;
  • математичні методи аналізу та опису процесів та систем;
  • методику викладання математичних дисциплін, методику виховної роботи, інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання;
  • історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань;
  • взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів;
  • вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів;
  • зміст і принципи організації вищої освіти у профільних (математичних) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін;
  • засоби навчання і їх дидактичні можливості;
  • основні напрямки і перспективи розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні;
  • принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області
  • вміти аналізувати з наукової точки зору соціально-економічні, соціально-педагогічні та соціально-психологічні проблеми та процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної діяльності;
  • розуміти можливості сучасних наукових методів пізнання природи, суспільства, соціуму, їх особливості й володіти ними на рівні, необхідному для вирішення науково-дослідних завдань та проблем діяльності фахівця математики;
  • бути здатним продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
  • володіти культурою мислення, його загальними законами і вкладати їх у власну науково-дослідницьку діяльність; вміти на науковій основі організовувати свою діяльність;
  • володіти комп’ютерними методами аналізу та обробки інформації і використовувати ці результати у професійній діяльності;
  • бути спроможним в умовах розвитку науки й мінливої психолого-педагогічної практики до переоцінки накопиченого досвіду, аналізу своїх можливостей, вміти набувати нові знання, використовувати новітні технології;
  • бути здатним до проективної діяльності і на основі наукового підходу вміти будувати та використовувати прогностичні моделі для опису результатів кількісного та якісного аналізу соціально-педагогічних явищ та процесів;
  • знати методологічні та методичні основи проведення наукових досліджень і науково-методичної роботи.
3. Практичні навички з предметної області
  • вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв’язування математичних задач;
  • побудова математичних моделей методами функціонального аналізу;
  • використання засобів інформаційних технологій для розв’язування математичних задач і в педагогічній діяльності;
  • володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів;
  • володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (проведення лекцій та практичних занять з математичних дисциплін);
  • володіння технологіями проведення виховних заходів;
  • розробка і використання дидактичних засобів;
  • вміння проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів;
  • вміння планування (проектування) наукової та навчально-виховної роботи;
  • вміння використовувати державні документи з питань виховання підростаючого покоління та розвитку освіти, зокрема математичної, у професійно значущій діяльності, у роботі методичних служб;
  • володіння методиками психолого-педагогічної діагностики розвитку різних категорій учнів і студентів, методами освітньо-виховної роботи в соціумі, способами організації просвітницької, профілактичної та корекційної роботи з учнями та студентами у різноманітних соціальних інститутах та використовувати результати у науково-дослідницькій діяльності;
  • володіння прийомами і методами математичної науки;
  • вміння прогнозувати результати професійної діяльності;
  • сприяння формуванню в студентів (учнів) уявлень про сучасний математичний апарат в природничих науках, інженерних та економічних дослідженнях, розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміжних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями за ускладненими програмами;
  • вивчення, аналіз, узагальнення та поширення передового педагогічного досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
  • здійснення наукових досліджень та впровадження їх результатів в практику, володіння навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень.
4. Загальні уміння та навички
  • використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства;
  • використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі;
  • навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
  • навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах;
  • здатність застосовувати набуті знання на практиці;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом;
  • знати закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах;
  • аналізувати з наукових позицій соціально-педагогічні процеси в країні та за її межами, вільно знаходити іншомовну інформацію, необхідну для організації та проектування професійної та науково-дослідницької діяльності;
  • знати історію гуманізації освіти та виховання, історію української математичної науки та її вклад у світову науку;
  • володіти власною позицією в оцінці соціально-педагогічних процесів та подій на підставі історичного контексту їх розвитку, бути здатним до діалогу як засобу ставлення до культури особистості та культури суспільства;
  • вміти використовувати знання іноземної мови для вивчення наукової літератури з проблем математики, педагогіки та продуктивно використовувати у професійному спілкуванні з іноземними колегами, спеціалістами із суміжних наук.
  • Професійні профілі випускників
Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) математичної освіти.
  • Магістр педагогічної освіти, викладач математики
може викладати математичні дисципліни, математику (а також фізику і астрономію або інформатику - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І‑ІІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І‑ІІІ ступенів.
  • Об’єкти професійної діяльності магістра педагогічної освіти:
  • вищі навчальні заклади (університети, інститути, коледжі );
  • науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
  • установи освіти різних типів як державних, так і приватних;
  • органи управління освіти.
  • Види професійної діяльності.
Магістр педагогічної освіти відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності:
  • науково-дослідницьку;
  • управлінську;
  • діагностичну та консультативно-корекційну;
  • освітню;
  • методичну;
  • прогностичну;
  • виховну.
  • Види наукової діяльності магістра зі спеціальності “Педагогіка і методика середньої освіти. Математика”.
Магістр педагогічної освіти включається у такі види наукових досліджень:
  • cоціально-педагогічні та навчально-методичні основи формування математичної освіти;
  • багатоступенева підготовка спеціалістів-математиків;
  • розробка програм нових технологій навчання, участь у широкомасштабному експерименті з їх апробацією;
  • проблеми розвитку творчо обдарованих суб’єктів навчання;
  • профорієнтаційна робота;
  • індивід і група; психологічні та педагогічні умови розвитку продуктивних стосунків між ними; відновлення нормального психологічного клімату в колективі;
  • управління групами різного рівня розвитку;
  • соціально-психологічний та педагогічний тренінг.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про магістратуру у вищому навчальному закладі. Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу
  • Вимоги до державної атестації
Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді захисту магістерської роботи. Захист магістерської роботи має своєю метою з‘ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними вимогами вищої освіти, і продовження освіти. Порядок підготовки і захисту магістерської роботи визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  • Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішно складено державний екзамен з математики
  • Форма навчання ·        
Денна
  • Директор програми
професор, доктор фіз. – мат. наук Кіпніс Леонід Абрамович

Структурно-логічна схема магістратури на базі бакалаврату Математика

Опис окремих дисциплін курсу:

Галузь знань: 0402 Фізико-математичні науки
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Додаткова спеціальність: Фізика (за напрямами)
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Спеціалізація: інформатика.

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.