Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04020101 Математика (за напрямами) - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
22.01
Факультет мистецтв

Шановні викладачі, студенти, гості! Щиро вітаємо вас із Днем Соборності та Свободи України. Саме в цей день проголошено Акт Злуки Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки, який увійшов в історію українського народу як свято національної єдності. Цей день є символом об’єднання України. Він ст [...]
ЩИРО ВІТАЄМО З ДНЕМ СОБОРНОСТІ ТА СВОБОДИ УКРАЇНИ!
22.01
Студентський портал

День Злуки – свято, що відзначається щороку в день проголошення Акту возз’єднання Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки, що відбулося 22 січня 1919 року на Софійській площі в Києві. Акт Злуки був глибоко детермінований історично і спирався на споконвічну мрію українського народу про незал [...]
День соборності України
21.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Вибір сфери професійної трудової діяльності рано чи пізно виникає  перед кожною людиною, що живе на нашій планеті. Хтось віддає перевагу отримати вищу професійну освіту і стати дипломованим фахівцем, а хтось, навпаки, мріє якомога раніше знайти роботу і зайнятися трудовою діяльністю. Існує думка, що отримання освіти ніяк н [...]
Сучасна професія – менеджер
21.01
Студентський портал

V. Ліга КВН «Кураж» Третій сезон гумору стартує 23 лютого о 19.00. На уманчан чекають нові команди,  призи від спонсорів та гарний настрій. Квитки від 35 до 45 гривень IV. Інтригуюча комедія «Женихи» Для того, щоб виправити своє фінансове становище усі женихи і пройдисвіти міста, мріють одружитися на багатій нареченій. Кому ж дістанет [...]
Куди сходити? Топ-5 зимових подій в Умані
21.01
Факультет мистецтв

Шановні колеги! Оргкомітет запрошує до участі у ІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції «ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ» (10 березня 2017 р., (форма проведення – заочна). Співорганізатори: Національна академія наук Азербайджана, Інститут філософії та права (Азербай [...]
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ
20.01
Науковий портал

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України» – видання, яке висвітлює високу фахову підготовку українських вчених, професіоналізм науковців, освітян, практиків, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбання [...]
Світлана Василівна Совгіра – успішний професіонал України
20.01
Природничо-географічний факультет

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України». Це видання, яке висвітлює професіоналізм науковців, освітян, практиків, високу фахову підготовку українських вчених, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбанням [...]
Успішні професіонали України працюють на природничо-географічному факультеті
20.01
Студентський портал

Дискусія щодо нової системи стипендіального забезпечення триває від початку навчального року. 2016-й рік добігає кінця, вже з першого січня студенти можуть отримувати стипендію по-новому, а усіх відповідей досі немає. Спробуємо розібратися, що чекатиме на студентів вже за місяць. Ми будемо слідкувати за усіма оновленнями і доп [...]
То що там зі стипендіями?
20.01
Історичний факультет

З нагоди Дня соборності України 19 січня була організована зустріч у Будинку Вчителя громадськості міста з мером Цебрієм Олександром Володимировичем. Серед присутніх були представники громадських організацій міста, воїни АТО, матері загиблих воїнів, представники навчальних закладів міста. [...]
День соборності України в Умані і УДПУ імені Павла Тичини
20.01
Історичний факультет

20 січня 2017 р. в уманській міській бібліотеці – філія № 4 відбулася зустріч громадськості з представниками Вищих навчальних закладів міста, краєзнавчого музею з приводу Дня Соборності України, який святкуватимуть українці 22 січня. [...]
Національні цінності і душа народу
20.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

З 1 січня 2017 року запроваджується новий порядок виплат соціальних стипендій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1045 від 28 грудня 2016року «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів». Для отримання соціальних стипендій студентам необхідно терміново написати за [...]
Увага!
19.01
Студентський портал

Святом Хрещення закінчуються Різдвяні свята, які тривають з 7 по 19 січня. Відповідно до біблійної розповіді Христос був охрещений у водах річки Йордан, це і дало другу, народну, назву свята. У світоглядному плані Водохреща — це свято єднання людських душ і народження нових надій. Щороку, очищуючись освяченою водою, ми ніби зан [...]
Вітаємо із Хрещенням Христовим!
19.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

  Декілька століть тому в місто Умань вдихнув нове життя натхненний захопливим та несподіваним коханням неймовірно  багатий та відомий польський багач Станіслав Потоцький. Історія закладання парку дуже романтична. Названо цей фантастичний парк іменем таємничої красуні, яка  полонила не одне серце численних корол [...]
Зимова казка
19.01
Бібліотека університету

В народі говорять: "Зима прийшла і празничків привела". І дійсно,  взимку майже щодня  свято ─ починаючи від  4 грудня (введення в храм Пресвятої Богородиці ),   і закінчуючи   29 січнем  (день Петра Вериги). Працівниками абонементу підібрано та оформлено книжкову виставку «Зимовий цикл свят», на якій ви зможете  детальніше поз [...]
Зимовий цикл свят
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Сьогодні ми живемо в країні, яка відкриває перед молоддю необмежені можливості для набуття будь‑якої професії. Майбутня професія – це  одна з важливих складових і умов людського щастя, усвідомлення своєї корисності для людей. Вибір професії є першим важливим Читати далі ... [...]
УДПУ – орієнтир у світ вашої професії




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04020101 Математика (за напрямами)

Напрям підготовки: 8.04020101 Математика (за напрямами)

  • Кваліфікація, що присвоюється:
викладач математики вищих навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації, вчитель математики і безпеки життєдіяльності середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів
  • Додаткова кваліфікація:
вчитель фізики і астрономії або інформатики середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів.
  • Рівень кваліфікації:
магістр (другий цикл вищої освіти).
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми
Магістр, викладач математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах. Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів). Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки — 4,5 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки — 9,75 кр., модулі циклу професійної та практичної підготовки — 26,25 кр.
  • Ключові результати навчання
1. Знання з предметної області
  • основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
  • дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти;
  • знання дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики, вибрані питання прикладної математики і механіки;
  • знання основних математичних структур;
  • володіння методами сучасної математики;
  • математичні методи аналізу та опису процесів та систем;
  • методику викладання математичних дисциплін, методику виховної роботи, інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання;
  • історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань;
  • взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів;
  • вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів;
  • зміст і принципи організації вищої освіти у профільних (математичних) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін;
  • засоби навчання і їх дидактичні можливості;
  • основні напрямки і перспективи розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні;
  • принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області
  • вміти аналізувати з наукової точки зору соціально-економічні, соціально-педагогічні та соціально-психологічні проблеми та процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної діяльності;
  • розуміти можливості сучасних наукових методів пізнання природи, суспільства, соціуму, їх особливості й володіти ними на рівні, необхідному для вирішення науково-дослідних завдань та проблем діяльності фахівця математики;
  • бути здатним продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
  • володіти культурою мислення, його загальними законами і вкладати їх у власну науково-дослідницьку діяльність; вміти на науковій основі організовувати свою діяльність;
  • володіти комп’ютерними методами аналізу та обробки інформації і використовувати ці результати у професійній діяльності;
  • бути спроможним в умовах розвитку науки й мінливої психолого-педагогічної практики до переоцінки накопиченого досвіду, аналізу своїх можливостей, вміти набувати нові знання, використовувати новітні технології;
  • бути здатним до проективної діяльності і на основі наукового підходу вміти будувати та використовувати прогностичні моделі для опису результатів кількісного та якісного аналізу соціально-педагогічних явищ та процесів;
  • знати методологічні та методичні основи проведення наукових досліджень і науково-методичної роботи.
3. Практичні навички з предметної області
  • вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв’язування математичних задач;
  • побудова математичних моделей методами функціонального аналізу;
  • використання засобів інформаційних технологій для розв’язування математичних задач і в педагогічній діяльності;
  • володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів;
  • володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (проведення лекцій та практичних занять з математичних дисциплін);
  • володіння технологіями проведення виховних заходів;
  • розробка і використання дидактичних засобів;
  • вміння проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів;
  • вміння планування (проектування) наукової та навчально-виховної роботи;
  • вміння використовувати державні документи з питань виховання підростаючого покоління та розвитку освіти, зокрема математичної, у професійно значущій діяльності, у роботі методичних служб;
  • володіння методиками психолого-педагогічної діагностики розвитку різних категорій учнів і студентів, методами освітньо-виховної роботи в соціумі, способами організації просвітницької, профілактичної та корекційної роботи з учнями та студентами у різноманітних соціальних інститутах та використовувати результати у науково-дослідницькій діяльності;
  • володіння прийомами і методами математичної науки;
  • вміння прогнозувати результати професійної діяльності;
  • сприяння формуванню в студентів (учнів) уявлень про сучасний математичний апарат в природничих науках, інженерних та економічних дослідженнях, розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміжних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями за ускладненими програмами;
  • вивчення, аналіз, узагальнення та поширення передового педагогічного досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
  • здійснення наукових досліджень та впровадження їх результатів в практику, володіння навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень.
4. Загальні уміння та навички
  • використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства;
  • використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі;
  • навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
  • навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах;
  • здатність застосовувати набуті знання на практиці;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом;
  • знати закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах;
  • аналізувати з наукових позицій соціально-педагогічні процеси в країні та за її межами, вільно знаходити іншомовну інформацію, необхідну для організації та проектування професійної та науково-дослідницької діяльності;
  • знати історію гуманізації освіти та виховання, історію української математичної науки та її вклад у світову науку;
  • володіти власною позицією в оцінці соціально-педагогічних процесів та подій на підставі історичного контексту їх розвитку, бути здатним до діалогу як засобу ставлення до культури особистості та культури суспільства;
  • вміти використовувати знання іноземної мови для вивчення наукової літератури з проблем математики, педагогіки та продуктивно використовувати у професійному спілкуванні з іноземними колегами, спеціалістами із суміжних наук.
  • Професійні профілі випускників
Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) математичної освіти.
  • Магістр педагогічної освіти, викладач математики
може викладати математичні дисципліни, математику (а також фізику і астрономію або інформатику - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І‑ІІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І‑ІІІ ступенів.
  • Об’єкти професійної діяльності магістра педагогічної освіти:
  • вищі навчальні заклади (університети, інститути, коледжі );
  • науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
  • установи освіти різних типів як державних, так і приватних;
  • органи управління освіти.
  • Види професійної діяльності.
Магістр педагогічної освіти відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності:
  • науково-дослідницьку;
  • управлінську;
  • діагностичну та консультативно-корекційну;
  • освітню;
  • методичну;
  • прогностичну;
  • виховну.
  • Види наукової діяльності магістра зі спеціальності “Педагогіка і методика середньої освіти. Математика”.
Магістр педагогічної освіти включається у такі види наукових досліджень:
  • cоціально-педагогічні та навчально-методичні основи формування математичної освіти;
  • багатоступенева підготовка спеціалістів-математиків;
  • розробка програм нових технологій навчання, участь у широкомасштабному експерименті з їх апробацією;
  • проблеми розвитку творчо обдарованих суб’єктів навчання;
  • профорієнтаційна робота;
  • індивід і група; психологічні та педагогічні умови розвитку продуктивних стосунків між ними; відновлення нормального психологічного клімату в колективі;
  • управління групами різного рівня розвитку;
  • соціально-психологічний та педагогічний тренінг.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про магістратуру у вищому навчальному закладі. Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу
  • Вимоги до державної атестації
Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді захисту магістерської роботи. Захист магістерської роботи має своєю метою з‘ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними вимогами вищої освіти, і продовження освіти. Порядок підготовки і захисту магістерської роботи визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  • Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішно складено державний екзамен з математики
  • Форма навчання ·        
Денна
  • Директор програми
професор, доктор фіз. – мат. наук Кіпніс Леонід Абрамович

Структурно-логічна схема магістратури на базі бакалаврату Математика

Опис окремих дисциплін курсу:

Галузь знань: 0402 Фізико-математичні науки
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Додаткова спеціальність: Фізика (за напрямами)
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Спеціалізація: інформатика.

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.