Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04020101 Математика (за напрямами) - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
10.12
Тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства»
Впродовж 5 - 10 грудня в читальному залі №3 експонується тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства» (в рамках Всеукраїнського тижня права). Запрошуємо усіх бажаючих відвідати виставку.
Тематична виставка «Права людини – гарантія розвитку суспільства»
10.12
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
05 - 10 грудня у відділі обслуговування бібліотеки працюватиме тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права».
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
10.12
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
05 - 10 грудня у відділі обслуговування бібліотеки працюватиме тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права».
Тематична виставка «Передусім – людина, передусім – її права»
12.12
Благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці»
12 грудня о 14.00 в актовій залі УДПУ відбудеться благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці». Запрошуємо усіх бажаючих.
Благодійний концерт тріо «Serbian Star» «З музикою в серці»
14.12
Благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв
14 грудня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв, лауреатів та переможців всеукраїнських і міжнардних конкурсів-фестивалів. Запрошуємо усіх бажаючих насолодитися мистецтвом та допомогти онкохворим нашого закладу.
Благодійний концерт творчих колективів факультету мистецтв
15.12
«Фестиваль з психології»
15 грудня о 12.00 в актовій залі університету відбудеться ІІІ фестиваль творчості з психології.
«Фестиваль з психології»
16.12
Акція «Допоможи повірити в диво!»
З 14 листопада по 16 грудня 2016 року в читальних залах № 1 та № 2 проходить акція «Допоможи повірити в диво!» (збір одягу, іграшок, канцтоварів та солодощів для дитячого будинку). Долучайтеся до акції, адже добро починається з тебе!
Акція «Допоможи повірити в диво!»
30.12
Триває всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Триває всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
09.12
Бібліотека університету

З нагоди Дня Святого Миколая 12 грудня о 12.50 в читальному залі №2 відбудеться майстер-клас по виготовленню букетів із цукерок. Світ-дизайн сьогодні на піку популярності, що цілком зрозуміло, адже отримати цукерково-букетний подарунок завжди приємно, а особливо красиво оформлений. Усіх, хто бажає оволодіти тонкощами даного «handm [...]
Оголошення!
09.12
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

12 грудня 1995 р. була прийнята Резолюція Генеральної Асамблеї ООН № 50/80, в якій висловлюється сподівання на те, що «статус постійного нейтралітету Туркменістану буде сприяти зміцненню миру та безпеки в регіоні». У цій резолюції ООН «визнає і підтримує проголошений Туркменістаном статус постійного нейтралітету». Подібний унік [...]
ДЕНЬ НЕЙТРАЛІТЕТУ ТУРКМЕНІСТАНУ
09.12
Бібліотека університету

У житті будь-якої держави, суспільства і кожної людини важливу роль відіграє таке явище, як право, що надає людині можливість мати певні матеріальні, культурні та духовні блага, необхідні їй для нормального життя і розвитку. [...]
Правовий турнір «Ти людина – значить маєш права»
09.12
Студентський портал

У зв’язку з відзначенням 1 грудня Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, історичний факультет провів благодійну акцію «Здай кров- врятуй життя». Охочих здати кров знайшлося досить багато, а після здачі нам видали довідки, + кожному по браслетику та по 10 грн. Дякуємо всім хто долучився до цієї акції! [...]
Здай кров – врятуй життя
09.12
Факультет соціальної та психологічної освіти

До Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями в рамках акції «16 днів проти насилля» студенти 13 групи ФСПО разом із Центром соціальної та освітньої інтеграції «Без бар’єрів» організували у холі нового корпусу благодійну ярмарку, зібрані кошти підуть на потреби студентів з інвалідністю. Дуже дякуємо за допомогу вихова [...]
Благодійна ярмарка до Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями
09.12
Факультет соціальної та психологічної освіти

Нещодавно  в стінах нашого вишу відбулось святкове патріотичне і вже традиційне дійство – студентам Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, які пройшли повний курс військової підготовки та склали присягу на вірність народу України, присвоїли первинне військове звання «Молодший лейтенант зап [...]
Студентам Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини присвоїли первинне військове звання «Молодший лейтенант запасу»
09.12
Студентський портал

9 грудня 2003 року в р. Меріда (Мексика) було відкрито для підписання один із офіційних документів ООН – Конвенція проти корупції. З тих пір ця дата щорічно відзначається як Міжнародний день боротьби з корупцією. Понад 100 держав, що підписали конвенцію, визнали хабарі, підкуп, перевищення влади і посадових повноважень та інші злов [...]
Міжнародний день боротьби з корупцією
08.12
Історичний факультет

  8 грудня в лабораторії «Відродження нації» відбулася зустріч декана факультету, професора   Карасевича А. О., з студентами першого курсу щодо історії створення СРСР, розвитку його політичної і економічної долі, різного роду геноцидів в союзних республіках, дисидентського руху і історичної значимості бувшого об’єднання в [...]
ВІДГУК МИНУВШИНИ
08.12
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       У четвер, 8 грудня 2016 року доцент Залізняк А.М. провела відкрите практичне заняття на тему: “Методика словникової роботи в ДНЗ”. Під час практичного заняття студенти 22 та 23 груп факультету дошкільної та спеціальної освіти продемонстрували свої теоритичні Читати далі ... [...]
Відкрите практичне заняття з дисципліни: “Дошкільна лінгводидактика” проведене доцентом кафедри дошкільної освіти Залізняк А.М..
08.12
Бібліотека університету

Всіх поціновувачів рідкісних та цінних видань запрошуємо до перегляду тематично-коментованого перегляду книг, виданих колись Брокгаузом та Ефроном. Незважаючи на давність публікації, всі ці книги можуть бути корисні не тільки з точки зору вивчення історії наук, а й безпосередньо з практичної точки зору, тому що містять в соб [...]
“Видавці минулого: Фрідріх Арнольд Брокгауз і Ілля Абрамович Ефрон" (Із фондів бібліотеки УДПУ імені Павла Тичини)
08.12
Факультет української філології

На таку напівжартівливу тему: «Всяка-всячина» або «Таке-сяке», – нещодавно відбулось чергове засідання університетського літературного об’єднання імені Миколи Бажана. Засідання пройшло дуже бурхливо, цікаво й дискусійно. Кожен з присутніх (а це були й представники інших факультетів, як-от Богдан Гроза – студент факульте [...]
Поетична «Всяка-всячина»
08.12
Факультет української філології

Саме так, виявляється, прозвали доцента кафедри української літератури, українознавства та методики їх викладання УДПУ, члена Національної спілки письменників України Марину Павленко читачі Львівської бібліотеки.   Мабуть, це й не дивно, адже саме повість Марини Павленко «Русалонька із 7-В…» вивчається в школі за основною п [...]
“Русалонька дитячих сердець”
08.12
Факультет української філології

26 листопада студентами 38 групи факультету української філології проведено виховний захід, присвячений пам’яті жертв Голодомору. Студенти відповідально поставилися до організації та проведення виховної години.  На виховний захід були запрошені студенти першого і другого курсів. Студенти-організатори  донесли до слухачі [...]
Вшанування пам`яті жертв Голодомору
08.12
Студентський портал

Хочеш щоб система вищої освіти була прозорою? Почни з себе! Скажи “НІ!” корупції у ВНЗ та використай ці кошти на самоосвіту чи відпочинок! В університеті оголошений всеукраїнський флешмоб. Роби фото та викладай їх в соцмережі з хештегом #сесія_без_хабарів – побачимо скільки нас! [...]
Флешмоб “Я здаю сесію без хабарів”
08.12
Студентський портал

Благодійність – один із пріоритетів нашого університету. Безліч благодійних та доброчинних акцій здійснює студентська соціально-психологічна служба УДПУ, об’єднуючи волонтерів різних факультетів. На круглий стіл, що проходив в УДПУ, зібрались небайдужі люди міської громади. Всього в місті працює більше 20 громадських воло [...]
Мобілізація добра – на часі!




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04020101 Математика (за напрямами)

Напрям підготовки: 8.04020101 Математика (за напрямами)

  • Кваліфікація, що присвоюється:
викладач математики вищих навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації, вчитель математики і безпеки життєдіяльності середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів
  • Додаткова кваліфікація:
вчитель фізики і астрономії або інформатики середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів.
  • Рівень кваліфікації:
магістр (другий цикл вищої освіти).
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми
Магістр, викладач математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах. Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів). Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки — 4,5 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки — 9,75 кр., модулі циклу професійної та практичної підготовки — 26,25 кр.
  • Ключові результати навчання
1. Знання з предметної області
  • основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
  • дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти;
  • знання дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики, вибрані питання прикладної математики і механіки;
  • знання основних математичних структур;
  • володіння методами сучасної математики;
  • математичні методи аналізу та опису процесів та систем;
  • методику викладання математичних дисциплін, методику виховної роботи, інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання;
  • історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань;
  • взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів;
  • вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів;
  • зміст і принципи організації вищої освіти у профільних (математичних) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін;
  • засоби навчання і їх дидактичні можливості;
  • основні напрямки і перспективи розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні;
  • принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області
  • вміти аналізувати з наукової точки зору соціально-економічні, соціально-педагогічні та соціально-психологічні проблеми та процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної діяльності;
  • розуміти можливості сучасних наукових методів пізнання природи, суспільства, соціуму, їх особливості й володіти ними на рівні, необхідному для вирішення науково-дослідних завдань та проблем діяльності фахівця математики;
  • бути здатним продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
  • володіти культурою мислення, його загальними законами і вкладати їх у власну науково-дослідницьку діяльність; вміти на науковій основі організовувати свою діяльність;
  • володіти комп’ютерними методами аналізу та обробки інформації і використовувати ці результати у професійній діяльності;
  • бути спроможним в умовах розвитку науки й мінливої психолого-педагогічної практики до переоцінки накопиченого досвіду, аналізу своїх можливостей, вміти набувати нові знання, використовувати новітні технології;
  • бути здатним до проективної діяльності і на основі наукового підходу вміти будувати та використовувати прогностичні моделі для опису результатів кількісного та якісного аналізу соціально-педагогічних явищ та процесів;
  • знати методологічні та методичні основи проведення наукових досліджень і науково-методичної роботи.
3. Практичні навички з предметної області
  • вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв’язування математичних задач;
  • побудова математичних моделей методами функціонального аналізу;
  • використання засобів інформаційних технологій для розв’язування математичних задач і в педагогічній діяльності;
  • володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів;
  • володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (проведення лекцій та практичних занять з математичних дисциплін);
  • володіння технологіями проведення виховних заходів;
  • розробка і використання дидактичних засобів;
  • вміння проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів;
  • вміння планування (проектування) наукової та навчально-виховної роботи;
  • вміння використовувати державні документи з питань виховання підростаючого покоління та розвитку освіти, зокрема математичної, у професійно значущій діяльності, у роботі методичних служб;
  • володіння методиками психолого-педагогічної діагностики розвитку різних категорій учнів і студентів, методами освітньо-виховної роботи в соціумі, способами організації просвітницької, профілактичної та корекційної роботи з учнями та студентами у різноманітних соціальних інститутах та використовувати результати у науково-дослідницькій діяльності;
  • володіння прийомами і методами математичної науки;
  • вміння прогнозувати результати професійної діяльності;
  • сприяння формуванню в студентів (учнів) уявлень про сучасний математичний апарат в природничих науках, інженерних та економічних дослідженнях, розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміжних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями за ускладненими програмами;
  • вивчення, аналіз, узагальнення та поширення передового педагогічного досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
  • здійснення наукових досліджень та впровадження їх результатів в практику, володіння навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень.
4. Загальні уміння та навички
  • використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства;
  • використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі;
  • навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
  • навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах;
  • здатність застосовувати набуті знання на практиці;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом;
  • знати закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах;
  • аналізувати з наукових позицій соціально-педагогічні процеси в країні та за її межами, вільно знаходити іншомовну інформацію, необхідну для організації та проектування професійної та науково-дослідницької діяльності;
  • знати історію гуманізації освіти та виховання, історію української математичної науки та її вклад у світову науку;
  • володіти власною позицією в оцінці соціально-педагогічних процесів та подій на підставі історичного контексту їх розвитку, бути здатним до діалогу як засобу ставлення до культури особистості та культури суспільства;
  • вміти використовувати знання іноземної мови для вивчення наукової літератури з проблем математики, педагогіки та продуктивно використовувати у професійному спілкуванні з іноземними колегами, спеціалістами із суміжних наук.
  • Професійні профілі випускників
Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) математичної освіти.
  • Магістр педагогічної освіти, викладач математики
може викладати математичні дисципліни, математику (а також фізику і астрономію або інформатику - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І‑ІІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І‑ІІІ ступенів.
  • Об’єкти професійної діяльності магістра педагогічної освіти:
  • вищі навчальні заклади (університети, інститути, коледжі );
  • науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
  • установи освіти різних типів як державних, так і приватних;
  • органи управління освіти.
  • Види професійної діяльності.
Магістр педагогічної освіти відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності:
  • науково-дослідницьку;
  • управлінську;
  • діагностичну та консультативно-корекційну;
  • освітню;
  • методичну;
  • прогностичну;
  • виховну.
  • Види наукової діяльності магістра зі спеціальності “Педагогіка і методика середньої освіти. Математика”.
Магістр педагогічної освіти включається у такі види наукових досліджень:
  • cоціально-педагогічні та навчально-методичні основи формування математичної освіти;
  • багатоступенева підготовка спеціалістів-математиків;
  • розробка програм нових технологій навчання, участь у широкомасштабному експерименті з їх апробацією;
  • проблеми розвитку творчо обдарованих суб’єктів навчання;
  • профорієнтаційна робота;
  • індивід і група; психологічні та педагогічні умови розвитку продуктивних стосунків між ними; відновлення нормального психологічного клімату в колективі;
  • управління групами різного рівня розвитку;
  • соціально-психологічний та педагогічний тренінг.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про магістратуру у вищому навчальному закладі. Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу
  • Вимоги до державної атестації
Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді захисту магістерської роботи. Захист магістерської роботи має своєю метою з‘ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними вимогами вищої освіти, і продовження освіти. Порядок підготовки і захисту магістерської роботи визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  • Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішно складено державний екзамен з математики
  • Форма навчання ·        
Денна
  • Директор програми
професор, доктор фіз. – мат. наук Кіпніс Леонід Абрамович

Структурно-логічна схема магістратури на базі бакалаврату Математика

Опис окремих дисциплін курсу:

Галузь знань: 0402 Фізико-математичні науки
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Додаткова спеціальність: Фізика (за напрямами)
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Спеціалізація: інформатика.

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2016
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.