Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
6.130102 Соціальна робота - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

6.130102 Соціальна робота

Напрям підготовки 6.130102 Соціальна робота

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Соціальний працівник
  • Рівень кваліфікації:
Бакалавр (перший цикл вищої освіти).
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
Іноземна мова або географія, історія України, українська мова та література (сертифікати)
Для вступу подаються такі документи: документ державного зразка про повну загальну середню освіту (документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень), додаток до нього з оцінками – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку; медичну довідку за формою 086-о (оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку); ксерокопію трудової книжки (особи, які мають стаж роботи), завірену вузом або в установленому порядку (особи, які мають стаж роботи); 6 фотокарток розміром 3*4 см; 2 конверти з марками; сертифікати українського центру оцінювання якості освіти з предметів, що виносяться на конкурс – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку сертифікати, в яких знання абітурієнта оцінено нижче 124 балів за 200-бальною шкалою оцінювання знань,а з профільного предмету - нижче 140 балів – не приймаються; паспорт (та ксерокопію 1, 2 та 11 сторінок), посвідчення про приписку до призовної дільниці (військовий квиток), копію свідоцтва про шлюб та документи, що дають право на пільги, вступник пред’являє особисто.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
Немає
Профіль програми
Програма підготовки соціального робітника передбачає, насамперед, розвиток його в особистісному, професійному та соціальному плані, а її результатом є не просто набуття спеціальних знань, умінь та навичок, а формування ключових професійних компетенцій адекватних сучасним соціокультурним умовам. Навчальний процес підготовки фахівців вказаного напряму підготовки здійснюватиметься з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки. Соціальна робота – це універсальна комплексна професія, навчання якої здійснюється в рамках соціальної роботи як навчальної дисципліни, що становить собою систему конкретних положень, загальновизнаних у теорії соціальної роботи. В системі сучасного наукового знання соціальна робота посідає особливе місце, що визначене її специфікою, адже соціальна робота поєднує в собі теоретичні засади, на яких базується, та на практичну діяльність з різними клієнтами – з маргінальними дітьми, особами з обмеженою дієздатністю, молоддю, жінками, людьми похилого віку тощо. Фахівці здатні виступати своєрідним посередником у системі взаємодії особистості, сім’ї і суспільства, активно впливати на створення позитивних виховних відносин в соціумі, на гармонізацію взаємовідносин між людьми, здійснювати підтримку корисних ініціатив, стимулювати різні види самодопомоги, а також здійснювати соціологічні та соціолого-психологічні дослідження, проводити діагностичні виміри у розвитку особистості, а також впливу факторів середовища. Загальний обсяг навчальної програми 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 32,5 кр., модулі природничо-наукової підготовки – 48 кр., модулі професійно-орієнтованої підготовки – 140 кр.
  • Ключові результати навчання.
1. Знання з предметної області:
  • основні напрями організації соціальної роботи;
  • функції соціального працівника як організатора дозвілля молоді;
  • поняття соціального виховання;
  • міждисциплінарні зв’язки соціології та соціальної роботи;
  • загальні відомості про наукове пізнання;
  • структура соціологічного дослідження;
  • поняття методології соціологічного дослідження;
  • соціальна робота (СР) як суспільний феномен;
  • теоретичні засади СР;
  • СР як цілеспрямована діяльність;
  • поняття про професійний імідж;
  • кодекс етики соціального працівника як основи його етичної професійної діяльності;
  • документація із питань соціальної опіки;
  • структура соціальних служб молоді в Україні;
  • загальні технології соціальної роботи;
  • міждисциплінарні технології, методи й методики соціальної роботи, їх класифікація;
  • конкретні технології соціальної роботи;
  • спілкування, типи спілкування; особливості активної взаємодії зі слухачем;
  • економічні основи СР;
  • моделі соціальної роботи з інвалідами;
  • основи соціально-медичної реабілітації інвалідів;
  • розвиток соціальної роботи в зарубіжних країнах;
  • теоретичні основи і передумови психотерапії та психокорекції;
  • загальна характеристика психотерапевтичної та психокорекційної практики;
  • напрямки державної молодіжної політики в Україні;
  • теорія і практика керівництва працівниками соціальними установами;
  • основи управлінської діяльності;
  • соціологічне дослідження: програма та основні етапи проведення;
  • право громадян на соціальне забезпечення;
  • всесвітні джерела юрисдикції з сімейного права;
  • історія виникнення законодавчої бази щодо трудового права.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:
  • гностичні (пошук, сприйняття і відбір інформації);
  • проективні (постановка цілей і завдань, прогнозування);
  • конструктивні (підбір і поєднання змісту, методів і засобів);
  • організаторські (створення умов, які стимулюють цілеспрямовані і природо відповідні зміни учнів);
  • комунікативні (контактність, спілкування, взаємовідносини);
  • оцінні (сприйняття і критичний аналіз дій суб'єктів педагогічного процесу);
  • рефлексивні (самоаналіз власної особистості, діяльності і спілкування).
3. Практичні навички з предметної області:
  • здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін у процесах отримання, опрацювання, представлення наукової інформації та її практичного застосування в соціальних технологіях;
  • здатність здійснювати професійну діяльність, що ґрунтується на етичних принципах і спрямована на відстоювання соціальної справедливості, дотримання прав людини, сприяння соціальним змінам, вирішення проблем у стосунках між людьми, підвищення рівня їх благополуччя;
  • навички роботи із спеціалізованим комп’ютерним обладнанням.
4. Загальні уміння та навички:
  • використовуючи інформацію про допустимий рівень індивідуального ризику та типові рекомендації щодо адекватних дій у разі виникнення ознак небезпечної ситуації, зменшувати ризик до допустимих значень;
  • розуміти складові професійної взаємодії у соціальній роботі;
  • організовувати свою діяльність відповідно до завдань взаємодії з метою кращої соціальної адаптації клієнта чи групи клієнтів;
  • сприяти поступовим позитивним змінам у соціальній ситуації клієнта;
  • наснажувати на самостійне вирішення клієнтом своїх проблем;
  • вміти встановлювати, налагоджувати та розвивати стосунки з клієнтами соціальних служб, що ґрунтуються на принципі пошуку та підсилення їх сильних сторін;
  • пропагувати рівність прав та можливостей людей з функціональними обмеженнями в соціально-економічному та культурному житті суспільства;
  • сприяти формуванню громадської думки, залучати громаду до різних форм самодопомоги та опіки над тими, хто її потребує;
  • ефективно засвоювати нові знання та технології в галузі соціальної роботи відповідно до професійних пріоритетів, адаптуючи їх до реальних потреб соціуму та клієнта;
  • сприяти становленню та розвитку професії соціального працівника в Україні;
  • володіти навичками психогігієни, психопрофілактики, психотерапії з метою протистояти деформуючим впливам професійної діяльності;
  • здійснювати організаційно-адміністративні функції: планувати, ефективно організовувати роботу закладів соціальної служби в межах своїх повноважень;
  • застосовувати різноманітні технології оцінювання ефективності професійного втручання в соціальній роботі;
  • здійснювати професійний супровід клієнта в межах своїх професійних обов'язків.
  • Професійні профілі випускників.
Узагальнений об'єкт діяльності бакалавра за професійним напрямом підготовки: 6.130102 Соціальна робота. Спеціалізація: Практична психологія: соціальна сфера в цілому; спеціалізовані державні і недержавні структури; а також соціальні, вікові, статеві, релігійні і етнічні групи, окремі особи, які потребують соціальної допомоги і захисту; різні форми життєдіяльності людини у відповідних соціокультурних, регіональних і національних умовах. Бакалавр з галузі знань: 1301 Соціальне забезпечення. Напрям підготовки: 6.130102 Соціальна робота. Спеціалізація: Практична психологія підготовлений і може залучатись до таких видів виробничої діяльності:
  • соціальна допомога з забезпеченням проживання;
  • соціальна допомога без забезпечення проживання;
  • діяльність дитячих ясел та садків для дітей з фізичними та розумовими вадами;
  • діяльність центрів з нагляду за дорослими, які страждають фізичними чи розумовими вадами;
  • діяльність центрів денного перебування для знедолених осіб;
  • благодійна діяльність.
  • Доступ до подальшого навчання.
Бакалавр за напрямом «Соціальна робота» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Соціальна робота». Спеціаліст – 1 рік навчання на базі бакалаврату; магістр – 1 рік навчання на базі бакалаврату або 1 рік навчання на базі спеціаліста.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки.
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання).
По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:
  • завершитинавчальнупрограмуобсягом240кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання.
Денна (повна), заочна.
  • Директор програми:
Кравченко Оксана Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти.

Структурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з напряму підготовки: 6.10102 Соціальна робота Спеціалізація: Практична психологія

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.