Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
6.130102 Соціальна робота - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
19.01
Студентський портал

Святом Хрещення закінчуються Різдвяні свята, які тривають з 7 по 19 січня. Відповідно до біблійної розповіді Христос був охрещений у водах річки Йордан, це і дало другу, народну, назву свята. У світоглядному плані Водохреща — це свято єднання людських душ і народження нових надій. Щороку, очищуючись освяченою водою, ми ніби зан [...]
Вітаємо із Хрещенням Христовим!
19.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

  Декілька століть тому в місто Умань вдихнув нове життя натхненний захопливим та несподіваним коханням неймовірно  багатий та відомий польський багач Станіслав Потоцький. Історія закладання парку дуже романтична. Названо цей фантастичний парк іменем таємничої красуні, яка  полонила не одне серце численних корол [...]
Зимова казка
19.01
Бібліотека університету

В народі говорять: "Зима прийшла і празничків привела". І дійсно,  взимку майже щодня  свято ─ починаючи від  4 грудня (введення в храм Пресвятої Богородиці ),   і закінчуючи   29 січнем  (день Петра Вериги). Працівниками абонементу підібрано та оформлено книжкову виставку «Зимовий цикл свят», на якій ви зможете  детальніше поз [...]
Зимовий цикл свят
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Сьогодні ми живемо в країні, яка відкриває перед молоддю необмежені можливості для набуття будь‑якої професії. Майбутня професія – це  одна з важливих складових і умов людського щастя, усвідомлення своєї корисності для людей. Вибір професії є першим важливим Читати далі ... [...]
УДПУ – орієнтир у світ вашої професії
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Водохреща, Хрещення Господнє — велике свято різдвяно-новорічного циклу, яке православні та греко-католицькі християни відзначають 19 січня, тому збігається зі святом Богоявлення, однак ці свята слід розрізняти. Народні назви свята — Йордана (або Ордана), Водохреща. [...]
Вітаємо зі святом Водохреща!
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти
Початок навчання II семестру починається через
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти
З ВОДОХРЕЩЕМ!
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Всім привіт! Я – Катерина Чупіна, голова студентської ради факультету соціальної і психологічної освіти. Дуже рада вітати вас на нашому сайті. Сьогодні ви стоїте перед вибором, куди вступати, і це відповідальне рішення, адже від нього залежить ваше подальше життя. Саме тому рішення повинно бути обдуманим і зваженим. Важливо, щ [...]
Звернення голови студентської ради факультету соціальної та психологічної освіти
19.01
Факультет мистецтв

2017-18 січня 2017 року на кафедрі інструментального виконавства відбувся державний кваліфікаційний екзамен «Комплексний екзамен за фахом» студентів 66-М групи (Спеціальність: 8.02020401 Музичне мистецтво. Спеціалізації: фортепіано, народні інструменти, духові інструменти, струнні інструменти). Екзамен складався з чотирьох частин: «Ф [...]
ВІДБУВСЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН «КОМПЛЕКСНИЙ ЕКЗАМЕН ЗА ФАХОМ»
18.01
Історичний факультет

18 січня відзначається Міжнародний день музейних селфі, який набирає популярності і в Україні. Цього дня музеї світу проводять флешмоб, під час якого відвідувачам дозволяється зробити безкоштовно автопортрет на фоні улюбленого твору чи експозиції. Відзначення Міжнародного дня музейних селфі запропонував Європейський колек [...]
Міжнародний день музейних селфі #MuseumSelfie
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Повідомляємо Вам, що стипендія за підсумками цього семестру буде нараховуватись по новому і регулюється це питання трьома постановами КМУ від 28 грудня 2016 року: 1) №1050 «Деякі питання стипендіального забезпечення» (види стипендій, порядок нарахування, частка студентів, які отримують стипендію тощо) Читати далі ... [...]
Шановні студенти факультету!
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Звертаємо Вашу увагу на те, що до Постанови №1045 «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів» є додаток “Порядок” (де зазначено перелік пільговиків та документи, які потрібно подати до вищого навчального закладу). Даний Порядок є у прикріпленому Читати далі ... [...]
Інформація щодо соціальної стипендії!
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

До уваги студентів, які навчаються за умов договору! Нагадуємо вам, що згідно договору потрібно внести плату за навчання в 2 семестрі 2016-2017 навчального року до 30 січня 2017 року. Реквізити для здійснення платежу: [...]
Увага!
18.01
Студентський портал

Ось і добігають кінця тривалі зимові свята українців. Напередодні Водохреща – 18 січня за новим стилем – святкуємо «Голодну кутю» або другий Свят-Вечір.18 січня всі віруючі люди дотримуються суворого посту — нічого не їдять. Аж коли зійде вечірня зоря, тоді можна сідати вечеряти, але й тоді на стіл подаються тільки пісні с [...]
18 січня – “Голодна кутя” або Другий Свят-вечір
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       17 січня в ДНЗ №25 відбудеться науково-практичний семінар на тему: “Природничо-етнологічна компетентність дітей дошкільного віку”. У роботу семінару включена доповідь доцента кафедри дошкільної освіти Олени Поліщук на тему: “Природа – джерело доброти: формування екологічної компетентності дітей дошкільного [...]
Анонс




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

6.130102 Соціальна робота

Напрям підготовки 6.130102 Соціальна робота

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Соціальний працівник
  • Рівень кваліфікації:
Бакалавр (перший цикл вищої освіти).
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
Іноземна мова або географія, історія України, українська мова та література (сертифікати)
Для вступу подаються такі документи: документ державного зразка про повну загальну середню освіту (документ про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень), додаток до нього з оцінками – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку; медичну довідку за формою 086-о (оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку); ксерокопію трудової книжки (особи, які мають стаж роботи), завірену вузом або в установленому порядку (особи, які мають стаж роботи); 6 фотокарток розміром 3*4 см; 2 конверти з марками; сертифікати українського центру оцінювання якості освіти з предметів, що виносяться на конкурс – за особистим вибором оригінал або ксерокопію, завірену вузом або в установленому порядку сертифікати, в яких знання абітурієнта оцінено нижче 124 балів за 200-бальною шкалою оцінювання знань,а з профільного предмету - нижче 140 балів – не приймаються; паспорт (та ксерокопію 1, 2 та 11 сторінок), посвідчення про приписку до призовної дільниці (військовий квиток), копію свідоцтва про шлюб та документи, що дають право на пільги, вступник пред’являє особисто.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
Немає
Профіль програми
Програма підготовки соціального робітника передбачає, насамперед, розвиток його в особистісному, професійному та соціальному плані, а її результатом є не просто набуття спеціальних знань, умінь та навичок, а формування ключових професійних компетенцій адекватних сучасним соціокультурним умовам. Навчальний процес підготовки фахівців вказаного напряму підготовки здійснюватиметься з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки. Соціальна робота – це універсальна комплексна професія, навчання якої здійснюється в рамках соціальної роботи як навчальної дисципліни, що становить собою систему конкретних положень, загальновизнаних у теорії соціальної роботи. В системі сучасного наукового знання соціальна робота посідає особливе місце, що визначене її специфікою, адже соціальна робота поєднує в собі теоретичні засади, на яких базується, та на практичну діяльність з різними клієнтами – з маргінальними дітьми, особами з обмеженою дієздатністю, молоддю, жінками, людьми похилого віку тощо. Фахівці здатні виступати своєрідним посередником у системі взаємодії особистості, сім’ї і суспільства, активно впливати на створення позитивних виховних відносин в соціумі, на гармонізацію взаємовідносин між людьми, здійснювати підтримку корисних ініціатив, стимулювати різні види самодопомоги, а також здійснювати соціологічні та соціолого-психологічні дослідження, проводити діагностичні виміри у розвитку особистості, а також впливу факторів середовища. Загальний обсяг навчальної програми 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 32,5 кр., модулі природничо-наукової підготовки – 48 кр., модулі професійно-орієнтованої підготовки – 140 кр.
  • Ключові результати навчання.
1. Знання з предметної області:
  • основні напрями організації соціальної роботи;
  • функції соціального працівника як організатора дозвілля молоді;
  • поняття соціального виховання;
  • міждисциплінарні зв’язки соціології та соціальної роботи;
  • загальні відомості про наукове пізнання;
  • структура соціологічного дослідження;
  • поняття методології соціологічного дослідження;
  • соціальна робота (СР) як суспільний феномен;
  • теоретичні засади СР;
  • СР як цілеспрямована діяльність;
  • поняття про професійний імідж;
  • кодекс етики соціального працівника як основи його етичної професійної діяльності;
  • документація із питань соціальної опіки;
  • структура соціальних служб молоді в Україні;
  • загальні технології соціальної роботи;
  • міждисциплінарні технології, методи й методики соціальної роботи, їх класифікація;
  • конкретні технології соціальної роботи;
  • спілкування, типи спілкування; особливості активної взаємодії зі слухачем;
  • економічні основи СР;
  • моделі соціальної роботи з інвалідами;
  • основи соціально-медичної реабілітації інвалідів;
  • розвиток соціальної роботи в зарубіжних країнах;
  • теоретичні основи і передумови психотерапії та психокорекції;
  • загальна характеристика психотерапевтичної та психокорекційної практики;
  • напрямки державної молодіжної політики в Україні;
  • теорія і практика керівництва працівниками соціальними установами;
  • основи управлінської діяльності;
  • соціологічне дослідження: програма та основні етапи проведення;
  • право громадян на соціальне забезпечення;
  • всесвітні джерела юрисдикції з сімейного права;
  • історія виникнення законодавчої бази щодо трудового права.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:
  • гностичні (пошук, сприйняття і відбір інформації);
  • проективні (постановка цілей і завдань, прогнозування);
  • конструктивні (підбір і поєднання змісту, методів і засобів);
  • організаторські (створення умов, які стимулюють цілеспрямовані і природо відповідні зміни учнів);
  • комунікативні (контактність, спілкування, взаємовідносини);
  • оцінні (сприйняття і критичний аналіз дій суб'єктів педагогічного процесу);
  • рефлексивні (самоаналіз власної особистості, діяльності і спілкування).
3. Практичні навички з предметної області:
  • здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін у процесах отримання, опрацювання, представлення наукової інформації та її практичного застосування в соціальних технологіях;
  • здатність здійснювати професійну діяльність, що ґрунтується на етичних принципах і спрямована на відстоювання соціальної справедливості, дотримання прав людини, сприяння соціальним змінам, вирішення проблем у стосунках між людьми, підвищення рівня їх благополуччя;
  • навички роботи із спеціалізованим комп’ютерним обладнанням.
4. Загальні уміння та навички:
  • використовуючи інформацію про допустимий рівень індивідуального ризику та типові рекомендації щодо адекватних дій у разі виникнення ознак небезпечної ситуації, зменшувати ризик до допустимих значень;
  • розуміти складові професійної взаємодії у соціальній роботі;
  • організовувати свою діяльність відповідно до завдань взаємодії з метою кращої соціальної адаптації клієнта чи групи клієнтів;
  • сприяти поступовим позитивним змінам у соціальній ситуації клієнта;
  • наснажувати на самостійне вирішення клієнтом своїх проблем;
  • вміти встановлювати, налагоджувати та розвивати стосунки з клієнтами соціальних служб, що ґрунтуються на принципі пошуку та підсилення їх сильних сторін;
  • пропагувати рівність прав та можливостей людей з функціональними обмеженнями в соціально-економічному та культурному житті суспільства;
  • сприяти формуванню громадської думки, залучати громаду до різних форм самодопомоги та опіки над тими, хто її потребує;
  • ефективно засвоювати нові знання та технології в галузі соціальної роботи відповідно до професійних пріоритетів, адаптуючи їх до реальних потреб соціуму та клієнта;
  • сприяти становленню та розвитку професії соціального працівника в Україні;
  • володіти навичками психогігієни, психопрофілактики, психотерапії з метою протистояти деформуючим впливам професійної діяльності;
  • здійснювати організаційно-адміністративні функції: планувати, ефективно організовувати роботу закладів соціальної служби в межах своїх повноважень;
  • застосовувати різноманітні технології оцінювання ефективності професійного втручання в соціальній роботі;
  • здійснювати професійний супровід клієнта в межах своїх професійних обов'язків.
  • Професійні профілі випускників.
Узагальнений об'єкт діяльності бакалавра за професійним напрямом підготовки: 6.130102 Соціальна робота. Спеціалізація: Практична психологія: соціальна сфера в цілому; спеціалізовані державні і недержавні структури; а також соціальні, вікові, статеві, релігійні і етнічні групи, окремі особи, які потребують соціальної допомоги і захисту; різні форми життєдіяльності людини у відповідних соціокультурних, регіональних і національних умовах. Бакалавр з галузі знань: 1301 Соціальне забезпечення. Напрям підготовки: 6.130102 Соціальна робота. Спеціалізація: Практична психологія підготовлений і може залучатись до таких видів виробничої діяльності:
  • соціальна допомога з забезпеченням проживання;
  • соціальна допомога без забезпечення проживання;
  • діяльність дитячих ясел та садків для дітей з фізичними та розумовими вадами;
  • діяльність центрів з нагляду за дорослими, які страждають фізичними чи розумовими вадами;
  • діяльність центрів денного перебування для знедолених осіб;
  • благодійна діяльність.
  • Доступ до подальшого навчання.
Бакалавр за напрямом «Соціальна робота» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Соціальна робота». Спеціаліст – 1 рік навчання на базі бакалаврату; магістр – 1 рік навчання на базі бакалаврату або 1 рік навчання на базі спеціаліста.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки.
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання).
По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:
  • завершитинавчальнупрограмуобсягом240кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання.
Денна (повна), заочна.
  • Директор програми:
Кравченко Оксана Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти.

Структурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з напряму підготовки: 6.10102 Соціальна робота Спеціалізація: Практична психологія

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.