Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.18010021 Педагогіка вищої школи - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
17.01
Майстер-клас для іноземних студентів «Зимова казка»
17 січня 2017р. на факультеті фізики, математики та інформатики (корпус №2, 318 ауд.) відбудеться майстер-клас із квілінгу для іноземних студентів «Зимова казка».
Майстер-клас для іноземних студентів «Зимова казка»
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       17 січня в ДНЗ №25 відбудеться науково-практичний семінар на тему: “Природничо-етнологічна компетентність дітей дошкільного віку”. У роботу семінару включена доповідь доцента кафедри дошкільної освіти Олени Поліщук на тему: “Природа – джерело доброти: формування екологічної компетентності дітей дошкільного [...]
Анонс
18.01
Бібліотека університету

В житті кожної людини бувають такі хвилини, коли хочеться побути на самоті. Ось тоді і приходить на допомогу поезія душі, яка дає змогу багато чого переосмислити, переоцінити, пробачити і відпустити. Інна Брайлян, студентка факультету української філології, ділиться з нами чуттєвими поетичними рядками… [...]
Нові імена в літературі. Інна Брайлян «Ти запалюєш у серці вогонь»
18.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Ми продовжуємо цикл інтерв’ю з випускниками факультету. Нам вдалось поспілкуватись із людиною, про яку на ФСПО згадують з посмішкою та захватом – це Ольга Підгорна. Про Ольгу можна розповідати дуже довго, але найкраще про свої студентські роки розповістьвона сама, адже дійсно є про що повідати  юному студентству. Мої студент [...]
Рубрика «Випускники, якими ми пишаємось». Інтерв’ю з Ольгою Підгорною
18.01
Факультет фізики, математики та інформатики

Сьогодні в Україні День пам’яті з приводу 75-х роковин початку примусового вивезення населення України в Німеччину. Детальніше... [...]
День пам'яті
18.01
Факультет мистецтв

Шановні абітурієнти! Кафедра хореографії та художньої культури (завідувач кафедри – професор, кандидат педагогічних наук, доцент Андрощук Людмила Михайлівна) факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошує на навчання у 2017 році за освітньо-кваліфікаційними рівнями «Бака [...]
КАФЕДРА ХОРЕОГРАФІЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ
17.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Йордан, Йордан, вода студенька, Пречиста Діва воду брала, Своє Дитя напувала. Хрещення Господнє, свято Водохреща — третє і завершальне велике свято різдвяно-новорічного циклу. Православні та греко-католицькі християни відзначають його 19 січня. Народні назви свята — Йордан або  Водохреща.  Хрещення – дуже важливий де [...]
Свято Водохреща – останнє різдвяно-новорічне свято
17.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти
Оголошення!
17.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти
Оголошення
17.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Студентське життя…Шалене і безтурботне, веселе і незабутнє… Це перший крок у доросле життя, перша «5» в заліковій книжці, перший вдалий іспит, незабутні дні і безсонні ночі, нові знайомі, перші досягнення та перемоги, це перше кохання та перші сльози, це неймовірні емоції та незабутні враження та події. У кожного ці роки вкарб [...]
Рубрика «Випускники, якими ми пишаємось» Інтерв’ю з Вікторією Гулєвою
17.01
Студентський портал

«Студвей» відвідав HRToday JCI Youth Forum і знайшов експерта, який пояснив, чому під час кризи у студентів великі шанси отримати хорошу роботу і чи варто зациклюватися на її пошуку під час навчання. Олександра Говоруха, комерційний директор Ekonomika Communication Hub, поділилася секретами успішної кар’єри для молоді. Чому молодих беруть охочіш [...]
Студвей повідомляє: “Криза – час можливостей”
17.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Кожен факультет має випускників, якими пишається, про яких згадує з гордістю та хвилюванням. Особливо приємно, якщо вони залишають після себе гарні спогади у вигляді осередків активного студентського життя. Серед таких ініціативних та перспективних студентів була і Аліса Урбанська, про яку й піде мова сьогодні. Аліса з радіс [...]
Рубрика «Випускники, якими ми пишаємось». Інтерв’ю з Алісою Урбанською
17.01
Факультет фізики, математики та інформатики

  [...]
Вітаємо з Днем народження!!!
16.01
Науковий портал

Шановні викладачі, аспіранти та студенти! Запрошуємо бажаючих долучитися до групи, яка виїжджає на стажування до Латвії у провідний латвійський вищий навчальний заклад з готельного бізнесу HOTEL SCHOOL (м. Рига, Латвія) «Організація навчального процесу, програми та методи підготовки в HOTEL SCHOOL» ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ [...]
Запрошення на стажування в Латвію
16.01
Історичний факультет

На історичному факультеті відбувся захист робіт магістрантів заочної форми навчання. [...]
Захист магістерських робіт
16.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

  Створення українського гімну бере початок з осені 1862 року: український етнограф, фольклорист, поет Павло Платонович Чубинський пише вірш «Ще не вмерла Україна», якому у майбутньому судилося стати національним, а згодом і державним гімном українського народу. 15 січня 1992 музична редакція Державного гімну була затвердже [...]
25 років із дня затвердження Верховною Радою України Державного гімну України




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.18010021 Педагогіка вищої школи

Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи.

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Викладач університетів та вищих навчальних закладів
  • Рівень кваліфікації:
Магістр
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі. Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання. Зарахування на навчання за магістерськими програмами здійснюється наказом ректора університету.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.18010021  Педагогіка вищої школи освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», ГСВОУ- _05 Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки магістра за спеціальністю специфічних категорій 8.000005 «Педагогіка вищої школи», ГСВОУ-__06 Галузевий стандарт вищої освіти України, Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра специфічних категорій та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить професійно-орієнтовану гуманітарну і соціально-економічну підготовки, а також природничо-наукову, професійну та практичну підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем. Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління розроблено методичні вказівки до написання магістерських робіт зі спеціальності «Педагогіка вищої школи».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Педагогіка вищої школи». Враховано питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців. Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Особливе місце у підготовці магістрів посідають асистентська та переддипломна практики, які дозволяють використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи викладацького досвіду. Практична підготовка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.18010021 Педагогіка вищої школи. Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній професії, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі навчально-виховної праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

  • безпосередньому ознайомлені магістрантів з формами, методами та засобами викладання дисциплін, а також їхньому практичному застосуванню;
  • формуванню у магістрантів творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової праці, потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;
  • здобутті магістрантами професійних якостей майбутнього викладача – вміння готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень у даній галузі науки, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал студентам, керувати аудиторією тощо;
  • формуванні вміння критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (кафедра загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління). Зміст асистентської та переддипломної практик визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх викладачів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками Науково-дослідної лабораторії педагогічної компетентності. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи. Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми − 60 кредитів ЄКТС, в тому числі цикли професійно-орієнтованої гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 11 кредитів, природничо-наукової, професійної  та практичної  підготовки – 49 кредитів.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка передбачає широку освіту, переважно гуманітарну, що включає оволодіння необхідними знаннями у галузі філософії та правових основ освіти; забезпечує необхідний для фахівця рівень комунікації у сферах професійного та ситуативного спілкування іноземною мовою; формує інтелектуальну, творчу особистість, яка має свій оригінальний ораторський стиль, володіє мистецтвом переконуючого слова. Цикл природничо-наукової, професійної та практичної підготовки передбачає ознайомлення магістранта з теоретичними та практичними основами педагогіки та психології вищої школи; особливостями організації навчально-виховного процесу в умовах впровадження ідей Болонського процесу; основами моделювання освітньої та професійної підготовки майбутнього фахівця, а також моделі особистості фахівця; розширюють знання з історії освітньо-виховних систем, практики вищої професійної освіти та технологій навчання; поглиблюють знання про можливості інформаційних технологій та інтернет-ресурсів у професійному саморозвитку; формують уміння та навички професійної діяльності в умовах вищого навчального закладу; спонукають до застосування їх у наукових дослідженнях і навчально-виховному процесі.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен:

  • вміти застосовувати набуті знання в практичній роботі;
  • знати основні законодавчі документи, що стосуються системи освіти, права й обов’язків суб’єктів навчального процесу (викладачів, керівників, студентів);
  • розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей, і в навчальному плані навчального закладу;
  • враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні;
  • володіти методами науково-педагогічних досліджень, навичками проведення діагностичних вимірів у розвитку особистості;
  • володіти знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.
  • Студенти отримують необхідні для роботи:
Знання:
  • сутності процесів навчання й виховання у вищій школі, їх психолого-педагогічних основ;
  • шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;
  • дидактики навчальної дисципліни;
  • нових технологій навчання;
  • методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;
  • наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки.
Уміння:
  • проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;
  • планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;
  • забезпечувати міждисциплінарні зв’язки курсу з іншими дисциплінами;
  • викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;
  • відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;
  • аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;
  • організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;
  • здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповідно до сучасних вимог;
  • володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;
  • здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.
  • Професійні профілі випускників
Випускник магістратури з галузі знань 1801 Специфічні категорії спеціальності 8.18010021 «Педагогіка вищої школи» підготовлений до роботи за такими видами професійної діяльності: освітня (педагог у сфері освіти, підготовки і перепідготовки педагогічних кадрів); науково-дослідницька (у різних типах науково-дослідних і освітніх установ); організаційно-управлінська (менеджер системи педагогічної освіти). Сферою працевлаштування магістра педагогіки вищої школи є установи та заклади, підпорядковані Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України: вищі навчальні заклади різних рівнів акредитації та форм власності, науково-педагогічні установи, заклади підвищення кваліфікації та післядипломної освіти в галузі освіти.
  • Доступ до подальшого навчання
Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):
По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має: − завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів; − успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен та захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна

  • Директор програми:
Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти.

Сруктурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»

Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи.

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.