Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.18010021 Педагогіка вищої школи - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
28.03
Фестиваль психологічних тренінгів
28-30 березня в корпусі №3 УДПУ відбудеться фестиваль психологічних тренінгів. Відкриття фестивалю - 28 березня о 9.00 в актовій залі університету. Тренінги проводять: арттерапевт Ірина Мартинюк (м.Тальне), директор центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Ольга Біляєва (м.Одеса). Учасником психологічних тренінгів може стати кожен бажаючий.
Фестиваль психологічних тренінгів
30.03
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30 березня о 16.00 в актовій залі університету в рамках відзначення днів «Французька весна в Україні» відбудеться презентація «Історія Франції у творах мистецтва»(образотворче мистецтво та танцювальне мистецтво). Українські студенти співатимуть французькі пісні. Запрошуємо усіх бажаючих.
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30.03
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
30-31 березня відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації», присвячена 25-річчю науково-дослідної лабораторії "Екологія і освіта". Початок - об 11.00, конференц-зал (корпус №1).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
31.03
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
31 березня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху» до Дня сміху. Запрошуємо усіх бажаючих!
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
08.04
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
Шановні студенти! З 8 березня по 8 квітня 2017 року студрада університету оголошує флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн. Для участі необхідно прочитати власний вірш, зняти відео та виставити в соцмережі. Найкращі чотири відео (по два за вибором суддів та глядачів) стануть переможцями.
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
22.04
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"
22 квітня 2017 року в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться хореографічний фестиваль "квітнева феєрія". Приймаються заявки на участь. Контактні телефони: (093) 180 81 62; (096) 439 97 49 Бикова Ольга Вікторівна (063) 319 83 84; (096)983 54 81 Грошовик Ірина Сергіївна E-mail:kvitneva_feeriya@i.ua
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"


Новини наших сайтів
29.03
Факультет української філології

Нещодавно кафедрою української літератури, українознавства та методики їх навчання на базі краєзнавчо-методичного Центру імені Степана Павленка та літоб’єднання імені Миколи Бажана було проведено зустріч із молодими сучасними українськими письменниками – Вано Крюгером, Ігорем Астапенком та Олександром Мимруком. Цікаво [...]
«Це було класно, це було вау!»
29.03
Факультет початкової освіти

23-24 березня в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук (галузь «Початкова освіта»). Наш університет гідно та достойно представляла студентка 41 групи, голова Студентського науко [...]
ІІІ місце на всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт за галуззю «початкова освіта»
29.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

The post Запрошуємо Всіх бажаючих!!! appeared first on Інститут економіки та бізнес-освіти. [...]
Запрошуємо Всіх бажаючих!!!
29.03
Факультет української філології

23 березня 2017 року кафедра української літератури, українознавства та методики їх навчання провела конкурс читців-декламаторів поезії Тараса Шевченка. Конкурсна програма передбачала декламування віршів Кобзаря, уривків з його поетичних і прозових творів. Традиційно в ньому взяли участь учні 9 – 11 класів загальноосвітніх ш [...]
Конкурс читців-декламаторів поезії Тараса Шевченка
29.03
Факультет фізичного виховання

Download the PDF file . [...]
Дисципліни вільного вибору 2017 2 курс
29.03
Факультет фізичного виховання

Download the PDF file .       [...]
Дисципліни вільного вибору 2017 3 курс
29.03
Факультет фізики, математики та інформатики

Студентське життя на факультеті фізики, математики та інформатики надзвичайно насичене та різноманітне! Студенти беруть активну участь у навчальній та виховній роботі. Напружені робочі дні, підготовка до свят, репетиції до пізнього вечора… На все це витрачається багато сил та часу. Адміністрація факультету підготувала при [...]
Активний відпочинок активістів факультету
29.03
Історичний факультет

Студенти історичного факультету з метою підтримки національної символіки і забезпечення поінформованості закордонної спільноти стосовно українських національних символів студенти-історики долучилась до Міжнародної акції (флешмобу) «Тризуб – це Україна» («Trident is Ukraine»). [...]
Історики приєдналися до акції «Тризуб – це Україна»
29.03
Студентський портал

Просимо всіх небайдужих долучитися до участі в благодійних акціях, що проводить волонтерська громадська організація «Разом». “ВЕЛИКОДНІЙ  КОШИК ДЛЯ СОЛДАТА” –  виготовлення оберегів, малюнків, листів, збір засобів гігієни, ліків, солодощів (до 10 квітня 17р.) “ПОДАРУЙ НАДІЮ” –  виготовлення оберегів, збір канцт [...]
Збери Великодній кошик воїну
29.03
Факультет мистецтв

Василь Сухомлинський писав: «Учитель творить людину. Ці мудрі й ваговиті слова можна сказати тільки про матір і батька. Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити; Учитель повинен знати і відчувати, що на його совісті – доля кожної дитини, що від його духовної культури та ідейного багатства залежить розум, здо [...]
ЗВІТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
29.03
Студентський портал

Освітня система України має 9 значних недоліків, що впливають, а деякі навіть зумовлюють розвиток недоброчесності. Про це йшлося 27 березня під час презентації звіту «Огляди ОЕСР на тему доброчесності в освіті: Україна 2017», що підготувала Організація економічного співробітництва та розвитку. «Більшість цих недоліків заснова [...]
Визначено 9 недоліків освітньої системи України. У МОН оприлюднено звіт ОЕСР
29.03
Студентський портал

Людей завжди цікавила залежність світла і часу. У різні століття вчені намагалися пояснити, чому день переходить в ніч, а пори року змінюють одна одну. Для «систематизації» цих двох величин винайшли годинник. Спочатку вони були сонячні, потім механізм вдосконалили, і з’явилися водяні. Їх активно використовували в Давньому [...]
Time is Life
29.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

23 березня на базі Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини пройшов регіональний конкурс читців поезії Т. Г. Шевченка. У ньому змагались кращі декламатори творів Кобзаря. Конкурс, присвячений творчості Т. Шевченка, вийшов надзвичайно цікавим. У ньому взяли участь учні уманських шкіл та студенти педаго [...]
Студентка ФСПО зайняла ІІ місце на регіональному конкурсі читців поезії Т. Г. Шевченка
29.03
Факультет фізики, математики та інформатики

О Г О Л О Ш Е Н Н Я!   Захист виробничої (педагогічної) практики для студентів IVкурсу відбудеться 30 березня о 14:10 год. у 216 ауд. Деканат Детальніше... [...]
Захист виробничої (педагогічної) практики студентів IV курсу
28.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

  З метою розвитку професійного українського менеджменту необхідно опанувати сучасні методи управління, сприйняти світові цінності, правила і етичні норми, зберігаючи та використовуючи при цьому національні моральні надбання, отримані через релігію та історичну культуру. Саме розгляду таких важливих, простих для розумі [...]
Науково-практичний семінар «Сучасні тенденції розвитку менеджменту та практика державного управління»




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.18010021 Педагогіка вищої школи

Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи.

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Викладач університетів та вищих навчальних закладів
  • Рівень кваліфікації:
Магістр
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі. Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання. Зарахування на навчання за магістерськими програмами здійснюється наказом ректора університету.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.18010021  Педагогіка вищої школи освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», ГСВОУ- _05 Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки магістра за спеціальністю специфічних категорій 8.000005 «Педагогіка вищої школи», ГСВОУ-__06 Галузевий стандарт вищої освіти України, Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра специфічних категорій та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить професійно-орієнтовану гуманітарну і соціально-економічну підготовки, а також природничо-наукову, професійну та практичну підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем. Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління розроблено методичні вказівки до написання магістерських робіт зі спеціальності «Педагогіка вищої школи».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Педагогіка вищої школи». Враховано питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців. Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Особливе місце у підготовці магістрів посідають асистентська та переддипломна практики, які дозволяють використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи викладацького досвіду. Практична підготовка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.18010021 Педагогіка вищої школи. Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній професії, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі навчально-виховної праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

  • безпосередньому ознайомлені магістрантів з формами, методами та засобами викладання дисциплін, а також їхньому практичному застосуванню;
  • формуванню у магістрантів творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової праці, потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;
  • здобутті магістрантами професійних якостей майбутнього викладача – вміння готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень у даній галузі науки, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал студентам, керувати аудиторією тощо;
  • формуванні вміння критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (кафедра загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління). Зміст асистентської та переддипломної практик визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх викладачів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками Науково-дослідної лабораторії педагогічної компетентності. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи. Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми − 60 кредитів ЄКТС, в тому числі цикли професійно-орієнтованої гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 11 кредитів, природничо-наукової, професійної  та практичної  підготовки – 49 кредитів.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка передбачає широку освіту, переважно гуманітарну, що включає оволодіння необхідними знаннями у галузі філософії та правових основ освіти; забезпечує необхідний для фахівця рівень комунікації у сферах професійного та ситуативного спілкування іноземною мовою; формує інтелектуальну, творчу особистість, яка має свій оригінальний ораторський стиль, володіє мистецтвом переконуючого слова. Цикл природничо-наукової, професійної та практичної підготовки передбачає ознайомлення магістранта з теоретичними та практичними основами педагогіки та психології вищої школи; особливостями організації навчально-виховного процесу в умовах впровадження ідей Болонського процесу; основами моделювання освітньої та професійної підготовки майбутнього фахівця, а також моделі особистості фахівця; розширюють знання з історії освітньо-виховних систем, практики вищої професійної освіти та технологій навчання; поглиблюють знання про можливості інформаційних технологій та інтернет-ресурсів у професійному саморозвитку; формують уміння та навички професійної діяльності в умовах вищого навчального закладу; спонукають до застосування їх у наукових дослідженнях і навчально-виховному процесі.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен:

  • вміти застосовувати набуті знання в практичній роботі;
  • знати основні законодавчі документи, що стосуються системи освіти, права й обов’язків суб’єктів навчального процесу (викладачів, керівників, студентів);
  • розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей, і в навчальному плані навчального закладу;
  • враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні;
  • володіти методами науково-педагогічних досліджень, навичками проведення діагностичних вимірів у розвитку особистості;
  • володіти знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.
  • Студенти отримують необхідні для роботи:
Знання:
  • сутності процесів навчання й виховання у вищій школі, їх психолого-педагогічних основ;
  • шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;
  • дидактики навчальної дисципліни;
  • нових технологій навчання;
  • методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;
  • наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки.
Уміння:
  • проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;
  • планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;
  • забезпечувати міждисциплінарні зв’язки курсу з іншими дисциплінами;
  • викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;
  • відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;
  • аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;
  • організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;
  • здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповідно до сучасних вимог;
  • володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;
  • здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.
  • Професійні профілі випускників
Випускник магістратури з галузі знань 1801 Специфічні категорії спеціальності 8.18010021 «Педагогіка вищої школи» підготовлений до роботи за такими видами професійної діяльності: освітня (педагог у сфері освіти, підготовки і перепідготовки педагогічних кадрів); науково-дослідницька (у різних типах науково-дослідних і освітніх установ); організаційно-управлінська (менеджер системи педагогічної освіти). Сферою працевлаштування магістра педагогіки вищої школи є установи та заклади, підпорядковані Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України: вищі навчальні заклади різних рівнів акредитації та форм власності, науково-педагогічні установи, заклади підвищення кваліфікації та післядипломної освіти в галузі освіти.
  • Доступ до подальшого навчання
Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):
По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має: − завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів; − успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен та захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна

  • Директор програми:
Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти.

Сруктурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»

Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи.

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.