Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.18010021 Педагогіка вищої школи - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
20.07
Бібліотека університету

У червні 2017 року випущено черговий номер інформаційного вісника бібліотеки "Бібліотечні вісті". З електронною копією газети ви зможете познайомитися на сайті бібліотеки. Переглянути   [...]
Газета "Бібліотечні вісті"
20.07
Польський культурно-освітній центр

Щороку студенти ІІ та ІІІ року навчання Колегіуму Міждисциплінарних Індивідуальних Гуманітарних Студій, котрий діє на базі Польського культурно-освітнього центру під керівництвом тюторів виконують наукові роботи міждисциплінарного характеру. Комісія, яку очолила проректор з наукової роботи та міжнародного співробітниц [...]
ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ КОЛЕГІУМУ МІГУС
20.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Всім привіт! Я – Катерина Чупіна, голова студентської ради факультету соціальної і психологічної освіти. Дуже рада вітати вас на нашому сайті. Сьогодні ви стоїте перед вибором, куди вступати, і це відповідальне рішення, адже від нього залежить ваше подальше життя. Саме тому рішення повинно бути обдуманим і зваженим. Важливо, щ [...]
Звернення голови студентської ради факультету до абітурієнтів
20.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

У відчинене віконце Зазирнуло зранку сонце І лоскоче ніжно носик, І маленькі ніжки босі. Сяйвом сонця все залито, В нас гостює справжнє літо Кольорове та яскраве, Запашне, смішне, цікаве! Мама літечку радіє, Літо всіх маляток гріє, Щоб росли вони здорові, Наші «сонечка» чудові! Ось і настала наша практика! Прийшла наша черга попр [...]
Практика студентів першого курсу 15-тої групи у сонячній Умані Центр дозвілля та відпочинку «Барвограй»
20.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     Наразі вступники зареєстрували понад 144 тис електронних кабінетів та подали майже 580 тис електронних заяв. Загалом же на всі освітньо-кваліфікаційні рівні – молодший спеціаліст, […] [...]
Нинішня кількість поданих вступниками заяв є традиційною для «екватора» вступної кампанії – директор департаменту МОН Олег Шаров
19.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

«Молода гвардія» ­­­­­­­­­­­– це український дитячий центр, який розташований у м. Одеса у парковій зоні відпочинку «Лузанівка» на березі Чорного моря. Вже багато років радує він юних мешканців, дарує їм незабутні зустрічі і яскраві враження, є безпечним та якісним місцем дитячого відпочинку в Україні. Саме тут проходила пра [...]
Літня практика у таборі відпочинку «Молода гвардія» м. Одеса
19.07
Студентський портал

Під час опитування, проведеного Національною організацією з вивчення сну (є й така у США!), з’ясували, що три з чотирьох дорослих американців мають хронічну проблему сну, а один із трьох страждає від утоми, спричиненої нестачею сну, що помітно позначається на діяльності протягом усього дня. То в чому ж річ? Стрес на роботі й проб [...]
Як правильно засинати
19.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

    Відповідно до пункту 2.3 Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) спеціальні права щодо участі […] [...]
ВСТУП – 2017. КАТЕГОРІЇ ВСТУПНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ СПЕЦІАЛЬНІ ПРАВА ЩОДО УЧАСТІ У КОНКУРСНОМУ ВІДБОРІ
18.07
Факультет іноземних мов

Професіоналізм, компетентність, обізнаність з найсучаснішими досягненнями в галузі лінгвістики, методики викладання іноземних мов, педагогічної компаративістики, участь у міжнародних освітянських проектах та сприяння інтеграції України у європейський та світовий освітній простір визначають сьогодні обличчя факультету [...]
БАЖАЄШ ВІДКРИТИ ВЕСЬ СВІТ? ТОДІ ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ САМЕ ДЛЯ ТЕБЕ
18.07
Науковий портал

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини є лідером вищої освіти в регіоні. Саме тому ми поклали на себе обов’язок завжди іти в ногу з часом та у своїй роботі обирати загальнонаціональні вектори розвитку. За останні роки наша держава зробила великий стрибок у напрямку євроінтеграції, а безвізовий режи [...]
Нові можливості для викладачів та студентів УДПУ
18.07
Факультет української філології

Нещодавно викладачі нашого університету, зокрема заслужені працівники культури України, доценти Василь Семенчук, Валентин Купчик та Петро Волошин (вокальне тріо “Гонта”) та професор, завідувач кафедри практичного мовознавства Наталія Цимбал у складі офіційної делегації відвідали Шпротаву, місто-побратим Умані у Польщі з [...]
Налагоджуємо співпрацю
18.07
Бібліотека університету

Колектив бібліотеки висловлює щиру подяку викладачам і студентам за подаровані книги. Література, яка надійшла до бібліотеки буде корисною для студентів при написанні рефератів, при підготовці до заліків, іспитів.  Переглянути       [...]
Подяка дарувальникам за ІІ квартал 2017 року
18.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Студенти І курсу факультету соціальної та психологічної освіти беруть активну участь у роботі Центру дозвілля та відпочинку для дітей шкільного віку «Барвограй», урочисте відкриття якого відбулося 1 червня 2017 р.  Ділячись враженнями про роботу в різновіковому дитячому колективі, вони розповіли, що найскладнішим б [...]
Студенти І курсу факультету соціальної та психологічної освіти беруть активну участь у роботі Центру дозвілля та відпочинку для дітей шкільного віку «Барвограй»
18.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

На факультеті здійснюється підготовка фахівців Вищої освіти III освітньо-наукового рівня – докторів філософії (аспірантура): Галузь знань: 01 Освіта. Спеціальність: 011 «Науки про освіту» спеціалізації: 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки; 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.07 – теорія і м [...]
Для вступників в аспірантуру!
18.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     Факультет дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету є регіональним центром підготовки педагогічних кадрів для національної системи освіти України. Спеціальності, за якими здійснюється […] [...]
В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ МОЖНА ЗДОБУТИ ДОШКІЛЬНУ ТА СПЕЦІАЛЬНУ ОСВІТУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.18010021 Педагогіка вищої школи

Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи.

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Викладач університетів та вищих навчальних закладів
  • Рівень кваліфікації:
Магістр
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі. Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання. Зарахування на навчання за магістерськими програмами здійснюється наказом ректора університету.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.18010021  Педагогіка вищої школи освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», ГСВОУ- _05 Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки магістра за спеціальністю специфічних категорій 8.000005 «Педагогіка вищої школи», ГСВОУ-__06 Галузевий стандарт вищої освіти України, Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра специфічних категорій та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить професійно-орієнтовану гуманітарну і соціально-економічну підготовки, а також природничо-наукову, професійну та практичну підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем. Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління розроблено методичні вказівки до написання магістерських робіт зі спеціальності «Педагогіка вищої школи».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Педагогіка вищої школи». Враховано питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців. Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Особливе місце у підготовці магістрів посідають асистентська та переддипломна практики, які дозволяють використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи викладацького досвіду. Практична підготовка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.18010021 Педагогіка вищої школи. Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній професії, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі навчально-виховної праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

  • безпосередньому ознайомлені магістрантів з формами, методами та засобами викладання дисциплін, а також їхньому практичному застосуванню;
  • формуванню у магістрантів творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової праці, потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;
  • здобутті магістрантами професійних якостей майбутнього викладача – вміння готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень у даній галузі науки, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал студентам, керувати аудиторією тощо;
  • формуванні вміння критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (кафедра загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління). Зміст асистентської та переддипломної практик визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх викладачів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками Науково-дослідної лабораторії педагогічної компетентності. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи. Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми − 60 кредитів ЄКТС, в тому числі цикли професійно-орієнтованої гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 11 кредитів, природничо-наукової, професійної  та практичної  підготовки – 49 кредитів.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка передбачає широку освіту, переважно гуманітарну, що включає оволодіння необхідними знаннями у галузі філософії та правових основ освіти; забезпечує необхідний для фахівця рівень комунікації у сферах професійного та ситуативного спілкування іноземною мовою; формує інтелектуальну, творчу особистість, яка має свій оригінальний ораторський стиль, володіє мистецтвом переконуючого слова. Цикл природничо-наукової, професійної та практичної підготовки передбачає ознайомлення магістранта з теоретичними та практичними основами педагогіки та психології вищої школи; особливостями організації навчально-виховного процесу в умовах впровадження ідей Болонського процесу; основами моделювання освітньої та професійної підготовки майбутнього фахівця, а також моделі особистості фахівця; розширюють знання з історії освітньо-виховних систем, практики вищої професійної освіти та технологій навчання; поглиблюють знання про можливості інформаційних технологій та інтернет-ресурсів у професійному саморозвитку; формують уміння та навички професійної діяльності в умовах вищого навчального закладу; спонукають до застосування їх у наукових дослідженнях і навчально-виховному процесі.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен:

  • вміти застосовувати набуті знання в практичній роботі;
  • знати основні законодавчі документи, що стосуються системи освіти, права й обов’язків суб’єктів навчального процесу (викладачів, керівників, студентів);
  • розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей, і в навчальному плані навчального закладу;
  • враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні;
  • володіти методами науково-педагогічних досліджень, навичками проведення діагностичних вимірів у розвитку особистості;
  • володіти знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.
  • Студенти отримують необхідні для роботи:
Знання:
  • сутності процесів навчання й виховання у вищій школі, їх психолого-педагогічних основ;
  • шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;
  • дидактики навчальної дисципліни;
  • нових технологій навчання;
  • методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;
  • наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки.
Уміння:
  • проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;
  • планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;
  • забезпечувати міждисциплінарні зв’язки курсу з іншими дисциплінами;
  • викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;
  • відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;
  • аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;
  • організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;
  • здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповідно до сучасних вимог;
  • володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;
  • здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.
  • Професійні профілі випускників
Випускник магістратури з галузі знань 1801 Специфічні категорії спеціальності 8.18010021 «Педагогіка вищої школи» підготовлений до роботи за такими видами професійної діяльності: освітня (педагог у сфері освіти, підготовки і перепідготовки педагогічних кадрів); науково-дослідницька (у різних типах науково-дослідних і освітніх установ); організаційно-управлінська (менеджер системи педагогічної освіти). Сферою працевлаштування магістра педагогіки вищої школи є установи та заклади, підпорядковані Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України: вищі навчальні заклади різних рівнів акредитації та форм власності, науково-педагогічні установи, заклади підвищення кваліфікації та післядипломної освіти в галузі освіти.
  • Доступ до подальшого навчання
Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):
По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має: − завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів; − успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен та захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна

  • Директор програми:
Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти.

Сруктурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»

Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи.

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.