Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.18010021 Педагогіка вищої школи - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
27.05
Студентський портал

26 травня  пройшов масштабний захід “МІС УДПУ – 2017”. Своєю чарівністю та вродою глядачів вражали 12 красунь. Найвродливіші, найрозумніші, найталановитіші та найчарівніші дівчата, які представляли всі факультети і Навчально-науковий інститут економіки та бізнес-освіти УДПУ, подарували гостям однієї із найважливіших п [...]
“Міс УДПУ” – визначили кращу з найкращих!
27.05
Польський культурно-освітній центр

              XI конкурс імені Єжи Ґєдройця   Оголошено XI конкурс імені Єжи Ґєдройця на найкращі роботи, присвячені історії та сучасності Польщі, а також польсько-українським взаєминам. Перший такй конкурс був оголошений Посольством Республіки Польща в Україні з нагоди Року Єжи Ґєдройця у 2006 році. Охочі взяти участь у цьогорічн [...]
ДО УВАГИ НАУКОВЦІВ!
26.05
Факультет мистецтв

 Зацікавленість шанувальників мистецтва викликали талановиті роботи молоді –  студентів та випускників кафедри. Вони надзвичайно вільні в своїй творчості. Яскравий барвистий навколишній світ полонить їх уяву. Саме любов: любов до життя, до світла – наскрізна тема їх робіт. А загалом виставка робіт викладачів та студенті [...]
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В «СТАРІЙ УМАНІ»
26.05
Факультет фізичного виховання

25 травня на спортивному майданчику Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулась товариська зустріч з футболу між студентами І курсу факультету фізичного виховання та вихованцями дитячого будинку сімейного типу села Громи. Для дітей це була нагода окрім гарних емоцій отримати ще й корисн [...]
ДРУЖНІЙ ФУТБОЛЬНИЙ МАТЧ
26.05
Факультет мистецтв

Обдарована родина – обдарована дитина» – такий мистецько-освітній проект, започаткований Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, не один рік представляє Україні творчо обдарованих дітей і їх батьків, колективи навчальних закладів, їх здобутки в галузі мистецтва і літератури, дає можливість у [...]
СПІВПРАЦЯ З ШЕВЧЕНКІВСЬКОЮ ШКОЛОЮ
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

 25 травня 2017 р.відбувся фестиваль студенської творчості ” Соціальний працівник майбутнього”, в рамках соціального проекту «Здійсни мрію». Організаторами заходу є факультет соціальної та психологічної освіти УДПУ імені Павла Тичини та Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради .   [...]
“Соціальний працівник майбутнього”
26.05
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Останній дзвоник в Уманському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-III ступеня № 10-медична гімназія» Уманської міської ради. За дорученням ректора УДПУ професора Безлюдного О.І. випускників, працівників школи, […] [...]
Останній дзвоник в Уманському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-III ступеня № 10-медична гімназія»
26.05
Факультет професійної та технологічної освіти

  ФАКУЛЬТЕТ ПРОФЕСІЙНОЇ   ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ   014.10 «Середня освіта (трудове навчання і технології та інформатика)» 014.10 «Середня освіта (трудове навчання і технології та фізична культура)» 015.21 «Професійна освіта (харчові технології)   015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)   015 « [...]
Освітні програми
26.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Активістка Гендерного центру, студентка І курсу – Кравченко Анна, взяла участь в гендер-квесті у Черкасах де юнаки переодягали малюків та крокували на підборах, а дівчата лагодили дитячий майданчик та вчилися утворювати фемінітиви. Квест як інтерактивна, динамічна, інтелектуальна гра дозволяє опановувати знання та уміння у [...]
Гендер-квест
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

20 травня Умань стала одним із 40 міст України, в якому пройшов “День вуличної музики”. Для уманчан та гостей міста одразу на трьох локаціях безкоштовно виступали кращі місцеві музиканти. Насолодитися джазовими ритмами можна було в «Софіївці» на майданчику біля готелю “Софіївський”. Для любителів рок-музики діяла ло [...]
День вуличної музики
26.05
Студентський портал

Автор блогу A Life of Productivity Кріс Бейлі пояснює, чому мати багато вільного часу не означає бути щасливим. Великий парадокс трудового життя, згідно з недавньою статею Дерека Томпсона в The Atlantic, полягає в тому, «що багато людей ненавидять свою роботу, але вони набагато більш нещасні, коли нічого не роблять». Дослідження підтверджують [...]
Парадокс зайнятості: чому працювати не хочеться, але щастя без роботи немає
25.05
Факультет української філології

(Підсумкове засідання літоб’єднання імені Миколи Бажана) Виявляється, задане минулого разу домашнє завдання «Коти-Коти-Коти» справді талановиті словесники можуть інтерпретувати безмежною кількістю варіантів. Починаючи від буквального «коти-коти-коти»: коли навколо з якоїсь причини стає дуже багато котів (про це прочитала [...]
«От і доКОТИлися!..»
25.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
25.05
Студентський портал

Тренінг «Формування та розвиток лідерських якостей», тренером якого виступила практичний психолог Катерина Стрільчук, був спрямований на стимулювання студентів до проявів лідерства, володіння активним стилем спілкування, аналіз своїх лідерських якостей та вмінь, підняття емоційного настрою групи. Під час заходу було вико [...]
#Я-ЛІДЕР_ТИ-ЛІДЕР_МИ-ЛІДЕРИ_ СтудрадаУДПУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.18010021 Педагогіка вищої школи

Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи.

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Викладач університетів та вищих навчальних закладів
  • Рівень кваліфікації:
Магістр
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі. Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання. Зарахування на навчання за магістерськими програмами здійснюється наказом ректора університету.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.18010021  Педагогіка вищої школи освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», ГСВОУ- _05 Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки магістра за спеціальністю специфічних категорій 8.000005 «Педагогіка вищої школи», ГСВОУ-__06 Галузевий стандарт вищої освіти України, Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра специфічних категорій та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить професійно-орієнтовану гуманітарну і соціально-економічну підготовки, а також природничо-наукову, професійну та практичну підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем. Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління розроблено методичні вказівки до написання магістерських робіт зі спеціальності «Педагогіка вищої школи».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Педагогіка вищої школи». Враховано питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців. Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Особливе місце у підготовці магістрів посідають асистентська та переддипломна практики, які дозволяють використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи викладацького досвіду. Практична підготовка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.18010021 Педагогіка вищої школи. Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній професії, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі навчально-виховної праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

  • безпосередньому ознайомлені магістрантів з формами, методами та засобами викладання дисциплін, а також їхньому практичному застосуванню;
  • формуванню у магістрантів творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової праці, потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;
  • здобутті магістрантами професійних якостей майбутнього викладача – вміння готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень у даній галузі науки, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал студентам, керувати аудиторією тощо;
  • формуванні вміння критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (кафедра загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління). Зміст асистентської та переддипломної практик визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх викладачів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками Науково-дослідної лабораторії педагогічної компетентності. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи. Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми − 60 кредитів ЄКТС, в тому числі цикли професійно-орієнтованої гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 11 кредитів, природничо-наукової, професійної  та практичної  підготовки – 49 кредитів.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка передбачає широку освіту, переважно гуманітарну, що включає оволодіння необхідними знаннями у галузі філософії та правових основ освіти; забезпечує необхідний для фахівця рівень комунікації у сферах професійного та ситуативного спілкування іноземною мовою; формує інтелектуальну, творчу особистість, яка має свій оригінальний ораторський стиль, володіє мистецтвом переконуючого слова. Цикл природничо-наукової, професійної та практичної підготовки передбачає ознайомлення магістранта з теоретичними та практичними основами педагогіки та психології вищої школи; особливостями організації навчально-виховного процесу в умовах впровадження ідей Болонського процесу; основами моделювання освітньої та професійної підготовки майбутнього фахівця, а також моделі особистості фахівця; розширюють знання з історії освітньо-виховних систем, практики вищої професійної освіти та технологій навчання; поглиблюють знання про можливості інформаційних технологій та інтернет-ресурсів у професійному саморозвитку; формують уміння та навички професійної діяльності в умовах вищого навчального закладу; спонукають до застосування їх у наукових дослідженнях і навчально-виховному процесі.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен:

  • вміти застосовувати набуті знання в практичній роботі;
  • знати основні законодавчі документи, що стосуються системи освіти, права й обов’язків суб’єктів навчального процесу (викладачів, керівників, студентів);
  • розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей, і в навчальному плані навчального закладу;
  • враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні;
  • володіти методами науково-педагогічних досліджень, навичками проведення діагностичних вимірів у розвитку особистості;
  • володіти знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.
  • Студенти отримують необхідні для роботи:
Знання:
  • сутності процесів навчання й виховання у вищій школі, їх психолого-педагогічних основ;
  • шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;
  • дидактики навчальної дисципліни;
  • нових технологій навчання;
  • методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;
  • наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки.
Уміння:
  • проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;
  • планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;
  • забезпечувати міждисциплінарні зв’язки курсу з іншими дисциплінами;
  • викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;
  • відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;
  • аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;
  • організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;
  • здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповідно до сучасних вимог;
  • володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;
  • здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.
  • Професійні профілі випускників
Випускник магістратури з галузі знань 1801 Специфічні категорії спеціальності 8.18010021 «Педагогіка вищої школи» підготовлений до роботи за такими видами професійної діяльності: освітня (педагог у сфері освіти, підготовки і перепідготовки педагогічних кадрів); науково-дослідницька (у різних типах науково-дослідних і освітніх установ); організаційно-управлінська (менеджер системи педагогічної освіти). Сферою працевлаштування магістра педагогіки вищої школи є установи та заклади, підпорядковані Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України: вищі навчальні заклади різних рівнів акредитації та форм власності, науково-педагогічні установи, заклади підвищення кваліфікації та післядипломної освіти в галузі освіти.
  • Доступ до подальшого навчання
Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):
По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має: − завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів; − успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен та захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна

  • Директор програми:
Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти.

Сруктурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»

Спеціальність 8.18010021 Педагогіка вищої школи.

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.