Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.18010020 Управління навчальним закладом - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.05
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
25-26 травня на факультеті іноземних мов відбудеться міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст». Урочисте відкриття конференції - 25.05 об 11.00 (конференц-зал, корпус №1).
Міжнародна конференція «Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст»
26.05
Міс УДПУ - 2017
26 травня о 14.00 в актовій залі університету відбудеться наймасштабніша подія року - Міс УДПУ. Запрошуємо усіх бажаючих долучитися до заходу та підтримати учасниць.
Міс УДПУ - 2017
26.05
Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм"
26 травня об 11.15 на історичному факультеті (корпус №3, ауд.401) відбудеться Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм", присвячена 100-річчю Української революції.
Всеукраїнська наукова конференція "Історія, революція, пам`ять: зсув парадигм"


Новини наших сайтів
25.05
Факультет української філології

(Підсумкове засідання літоб’єднання імені Миколи Бажана) Виявляється, задане минулого разу домашнє завдання «Коти-Коти-Коти» справді талановиті словесники можуть інтерпретувати безмежною кількістю варіантів. Починаючи від буквального «коти-коти-коти»: коли навколо з якоїсь причини стає дуже багато котів (про це прочитала [...]
«От і доКОТИлися!..»
25.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
25.05
Студентський портал

Тренінг «Формування та розвиток лідерських якостей», тренером якого виступила практичний психолог Катерина Стрільчук, був спрямований на стимулювання студентів до проявів лідерства, володіння активним стилем спілкування, аналіз своїх лідерських якостей та вмінь, підняття емоційного настрою групи. Під час заходу було вико [...]
#Я-ЛІДЕР_ТИ-ЛІДЕР_МИ-ЛІДЕРИ_ СтудрадаУДПУ
25.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Вітаємо колектив факультету соціальної та психологічної освіти за зайняте І місце за кількістю наукових праць, розміщених в Інституційному репозитарії Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.   Бажаємо щастя, здоров’я, миру, злагоди та благополуччя Вам і вашим рідним, професійного росту т [...]
Почесна нагорода колективу факультету
25.05
Факультет мистецтв

Квітучого весняного дня (24.04.2017) відійшов у вічність відомий художник, мудрий наставник і педагог України Геннадій Анатолійович Клещар. Його життя було сповнене світоглядними орієнтирами прекрасного. У своїй творчості різних жанрів графіки і живопису він розкривав те, що споконвічно хвилює суспільство у вимірах людських до [...]
ПАМ’ЯТІ ГЕННАДІЯ КЛЕЩАРА
25.05
Студентський портал

Студенство щиро вітає філологів з їх професійним святом! Також вітаємо усіх, хто любить, досліджує, викладає, вивчає мову та літературу! [...]
Вітаємо філологів з професійним святом
25.05
Студентський портал

В честь святкування дня Європи у кабінеті Студентської ради УДПУ, Сектором Міжнародної Інтеграції була проведена конференція під назвою: “Що для тебе означає Європа?”. У дружньому колі кожен студент що прийшов розповів що для нього означає це слово і із чим воно асоціюється. Багато хто казав про порядок і розвиток, було почут [...]
Що для тебе означає Європа?
24.05
Історичний факультет

18 травня 2017 р. під час перебування делегації науковців з республіки Польща відбувся круглий стіл «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО», у якому активну участь взяли науковці Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Академії імені Яна Длугоша у Ченстохові (Республіка Польща), І [...]
КРУГЛИЙ СТІЛ «УКРАЇНА І ПОЛЬЩА: ІСТОРИЧНЕ ТА КУЛЬТУРНЕ ДОБРОСУСІДСТВО»
24.05
Бібліотека університету

На сайті з'явився рекомендаційний бібліографічний список  літератури «Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища»   Переглянути    [...]
Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища
24.05
Факультет української філології

Щороку студенти другого курсу факультету української філології мають на практиці удосконалити знання, набуті на заняттях з української  діалектології. З 8 травня до 14 травня 2017 року студенти-філологи 22 групи разом із керівником практики Ганною Григорівною Березовською досліджували говірку села Синиця Христинівського райо [...]
Діалектологічна практика
24.05
Польський культурно-освітній центр

Щорічно в стінах нашого університету відбувається яскраве свято, наповнене повагою, дружбою та єдністю з сусідньою країною – Дні Польщі в УДПУ. Організатором даного заходу виступив Польський культурно-освітній центр. Cвяткування, як і  щорічно, проходили в рамках Днів Європи в Україні. Цьогоріч, на урочистості завітали вис [...]
СВЯТКУВАННЯ ДНІВ ПОЛЬЩІ В УДПУ
24.05
Студентський портал

Простір, час, сучасні технології будуть в фокусі уваги молодіжного обміну. Воркшопи та дискусії будуть присвячені персональному розвитку, залученості до активностей в реальному світі та у «кіберпросторі». Проект ставить за мету організувати зустріч молодих людей з різних країн, створити умови для спілкування та обміну. В пр [...]
Конкурс на участь у молодіжному обміні “Reality vs. Cyberspace”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники мо [...]
Спеціальність “Психологія”
24.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

СОЦІАЛЬНА РОБОТА – це професійна діяльність, спрямована на підтримання і надання кваліфікованої допомоги будь-якій людині, групі людей, громаді, що розширює або відновлює їхню здатність до соціального функціонування, сприяє реалізації громадянських прав, її місія полягає у наданні людям можливості якомога повніше розвиват [...]
Спеціальність “Соціальна робота”
24.05
Факультет фізики, математики та інформатики

Ми всі часом помиляємося, мимоволі вживаємо кальки з російської мови чи неправильно наголошуємо слова. І не дивно! Ще Вольтер у свій час сказав: "Чужу мову можна вивчити за шість років, а свою треба вчити все життя". Деякі помилки трапляються надто часто. Пропоную звернути на них увагу та намагатися їх уникати.1. "Нажаль". Коли з [...]
​7 ПОШИРЕНИХ ПОМИЛОК В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.18010020 Управління навчальним закладом

Спеціальність 8.18010020 Управління навчальним закладом

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання)
  • Рівень кваліфікації:
Магістр
  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.

Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання. Зарахування на навчання за магістерськими програмами здійснюється наказом ректора університету.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
Немає
  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.18010021 Педагогіка вищої школи освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», ГСВОУ- __06 Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-кваліфікаційна характеристика магістра за спеціальністю специфічних категорій 8.000009 «Управління навчальним закладом»;  ГСВОУ- __06 Галузевий стандарт вищої освіти України. Засоби діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю специфічних категорій 8.000009 «Управління навчальним закладом», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра специфічних категорій та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить професійно-орієнтовану гуманітарну і соціально-економічну підготовки, а також природничо-наукову, професійну та практичну підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.

Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління розроблено методичні вказівки до написання магістерських робіт зі спеціальності «Управління навчальним закладом».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Управління навчальним закладом». Враховано питання наступності та ступеневості підготовки фахівців.

Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки. Особливе місце у підготовці магістрів посідає асистентська (управлінська) практика, яка дозволяють використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи управлінського досвіду. Практична підготовка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом. Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній сфері діяльності, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі управлінської праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

− творчо застосовувати набуті знання для оптимального  розв’язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних та управлінських завдань;

− використовувати методику та засоби планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях;

− набути навичок оцінювання ефективності діяльності персоналу та організації в цілому; користуватися інструментами сучасного офісу;

− застосовувати технології управління закладом з урахуванням особливостей його функціонування;

− оволодіти технікою моніторингу результатів управлінської діяльності.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини та загальноосвітні та вищі навчальні заклади місти, відділи освіти при МДА. Зміст асистентської (управлінської) практики визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх викладачів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками Науково-дослідної лабораторії педагогічної компетентності. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи.

Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми − 60 кредитів ЄКТС, в тому числі цикли професійно-орієнтованої гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 10 кредитів., природничо-наукової, професійної  та практичної  підготовки – 50 кредитів.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка розширює загальнокультурний рівень магістранта, збагачує його необхідними знаннями у галузі філософії освіти, дотримання основних засад інтелектуальної власності, забезпечує необхідний для фахівця рівень комунікації у сферах управлінського спілкування рідною та іноземною мовами.

Цикл природничо-наукової, професійної та практичної підготовки поглиблює знання магістранта з психології управління; знайомить з особливостями організації управлінської діяльності в умовах модернізації системи вищої освіти; розширює теоретичні знання і практичні уміння та навички з теорії і менеджменту організації, техніки управлінської діяльності, правових аспектів управління, аудиту оцінювання даної роботи, основ теорії прийняття рішень та методологічних аспектів організації наукової праці; поглиблюють знання про можливості інформаційних засобів та інтернет-ресурсів в управлінні інформаційними зв’язками, а також спонукають до застосування їх у наукових дослідженнях і управлінському процесі.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен: мати відповідний рівень політичної, етичної та психологічної культури: мати чітко сформовані принципові засади світогляду як загального усвідомлення про суспільство і своє місце в ньому, про шлях реалізації в умовах реальної дійсності своїх життєвих програм; сформувати стратегічне мислення; розумітися на проблемах у соціальних, національних, історичних та демографічних процесах розвитку суспільства, в питаннях розвитку освіти в Україні та інших державах.

Студенти отримують необхідні для роботи:

Знання:

− державні документи, що регулюють організацію навчальної діяльності у закладі освіти;

− загальних засад управління у системі вищої школи та особливості управлінської діяльності у навчально-виховному процесі навчального закладу;

− з спеціальних дисциплін, що розкривають специфіку управлінської діяльності; − основних характеристик менеджера освіти;

− методик та засобів планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях; − теоретичні основи планування навчальної діяльності та систему управління навчальним процесом.

Уміння:

− організовувати  власну управлінську працю;

− використовувати методику та засоби планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях;

− здійснювати організацію заходів щодо створення соціально-психологічних умов діяльності колективу, заходів щодо дотримання правил корпоративної діяльності всіма працівниками закладу;

− застосовувати технології управління закладом з урахуванням особливостей його функціонування;

− володіти технікою моніторингу результатів управлінської діяльності;

− здійснювати самоаналіз та коригування особистої діяльності як складової колективної діяльності;

− володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації.

  • Професійні профілі випускників

Магістр зі спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом», відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності: науково-дослідну; адміністративно-організаційну; контрольно-регулюючу; консультативну; освітню; методичну; виховну.

Сферою працевлаштування магістра є установи та заклади, підпорядковані Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України: дошкільні навчально-виховні заклади, загальноосвітні та позашкільні установи, навчальні центри та інститути, вищі навчальні заклади (університети, академії інститути, коледжі, училища); науково-дослідні інститути, центри, лабораторії; органи управління.

  • Доступ до подальшого навчання
Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має: − завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів; − успішно захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.

  • Форма навчання:

Денна, заочна

  • Директор програми:

Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології.

Структурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»

Спеціальність: 8.18010020 Управління навчальним закладом

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.