Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.18010020 Управління навчальним закладом - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
19.01
Студентський портал

Святом Хрещення закінчуються Різдвяні свята, які тривають з 7 по 19 січня. Відповідно до біблійної розповіді Христос був охрещений у водах річки Йордан, це і дало другу, народну, назву свята. У світоглядному плані Водохреща — це свято єднання людських душ і народження нових надій. Щороку, очищуючись освяченою водою, ми ніби зан [...]
Вітаємо із Хрещенням Христовим!
19.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

  Декілька століть тому в місто Умань вдихнув нове життя натхненний захопливим та несподіваним коханням неймовірно  багатий та відомий польський багач Станіслав Потоцький. Історія закладання парку дуже романтична. Названо цей фантастичний парк іменем таємничої красуні, яка  полонила не одне серце численних корол [...]
Зимова казка
19.01
Бібліотека університету

В народі говорять: "Зима прийшла і празничків привела". І дійсно,  взимку майже щодня  свято ─ починаючи від  4 грудня (введення в храм Пресвятої Богородиці ),   і закінчуючи   29 січнем  (день Петра Вериги). Працівниками абонементу підібрано та оформлено книжкову виставку «Зимовий цикл свят», на якій ви зможете  детальніше поз [...]
Зимовий цикл свят
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Сьогодні ми живемо в країні, яка відкриває перед молоддю необмежені можливості для набуття будь‑якої професії. Майбутня професія – це  одна з важливих складових і умов людського щастя, усвідомлення своєї корисності для людей. Вибір професії є першим важливим Читати далі ... [...]
УДПУ – орієнтир у світ вашої професії
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Водохреща, Хрещення Господнє — велике свято різдвяно-новорічного циклу, яке православні та греко-католицькі християни відзначають 19 січня, тому збігається зі святом Богоявлення, однак ці свята слід розрізняти. Народні назви свята — Йордана (або Ордана), Водохреща. [...]
Вітаємо зі святом Водохреща!
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти
Початок навчання II семестру починається через
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти
З ВОДОХРЕЩЕМ!
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Всім привіт! Я – Катерина Чупіна, голова студентської ради факультету соціальної і психологічної освіти. Дуже рада вітати вас на нашому сайті. Сьогодні ви стоїте перед вибором, куди вступати, і це відповідальне рішення, адже від нього залежить ваше подальше життя. Саме тому рішення повинно бути обдуманим і зваженим. Важливо, щ [...]
Звернення голови студентської ради факультету соціальної та психологічної освіти
19.01
Факультет мистецтв

2017-18 січня 2017 року на кафедрі інструментального виконавства відбувся державний кваліфікаційний екзамен «Комплексний екзамен за фахом» студентів 66-М групи (Спеціальність: 8.02020401 Музичне мистецтво. Спеціалізації: фортепіано, народні інструменти, духові інструменти, струнні інструменти). Екзамен складався з чотирьох частин: «Ф [...]
ВІДБУВСЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН «КОМПЛЕКСНИЙ ЕКЗАМЕН ЗА ФАХОМ»
18.01
Історичний факультет

18 січня відзначається Міжнародний день музейних селфі, який набирає популярності і в Україні. Цього дня музеї світу проводять флешмоб, під час якого відвідувачам дозволяється зробити безкоштовно автопортрет на фоні улюбленого твору чи експозиції. Відзначення Міжнародного дня музейних селфі запропонував Європейський колек [...]
Міжнародний день музейних селфі #MuseumSelfie
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Повідомляємо Вам, що стипендія за підсумками цього семестру буде нараховуватись по новому і регулюється це питання трьома постановами КМУ від 28 грудня 2016 року: 1) №1050 «Деякі питання стипендіального забезпечення» (види стипендій, порядок нарахування, частка студентів, які отримують стипендію тощо) Читати далі ... [...]
Шановні студенти факультету!
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Звертаємо Вашу увагу на те, що до Постанови №1045 «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів» є додаток “Порядок” (де зазначено перелік пільговиків та документи, які потрібно подати до вищого навчального закладу). Даний Порядок є у прикріпленому Читати далі ... [...]
Інформація щодо соціальної стипендії!
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

До уваги студентів, які навчаються за умов договору! Нагадуємо вам, що згідно договору потрібно внести плату за навчання в 2 семестрі 2016-2017 навчального року до 30 січня 2017 року. Реквізити для здійснення платежу: [...]
Увага!
18.01
Студентський портал

Ось і добігають кінця тривалі зимові свята українців. Напередодні Водохреща – 18 січня за новим стилем – святкуємо «Голодну кутю» або другий Свят-Вечір.18 січня всі віруючі люди дотримуються суворого посту — нічого не їдять. Аж коли зійде вечірня зоря, тоді можна сідати вечеряти, але й тоді на стіл подаються тільки пісні с [...]
18 січня – “Голодна кутя” або Другий Свят-вечір
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       17 січня в ДНЗ №25 відбудеться науково-практичний семінар на тему: “Природничо-етнологічна компетентність дітей дошкільного віку”. У роботу семінару включена доповідь доцента кафедри дошкільної освіти Олени Поліщук на тему: “Природа – джерело доброти: формування екологічної компетентності дітей дошкільного [...]
Анонс




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.18010020 Управління навчальним закладом

Спеціальність 8.18010020 Управління навчальним закладом

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання)
  • Рівень кваліфікації:
Магістр
  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.

Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання. Зарахування на навчання за магістерськими програмами здійснюється наказом ректора університету.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
Немає
  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.18010021 Педагогіка вищої школи освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», ГСВОУ- __06 Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-кваліфікаційна характеристика магістра за спеціальністю специфічних категорій 8.000009 «Управління навчальним закладом»;  ГСВОУ- __06 Галузевий стандарт вищої освіти України. Засоби діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю специфічних категорій 8.000009 «Управління навчальним закладом», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра специфічних категорій та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить професійно-орієнтовану гуманітарну і соціально-економічну підготовки, а також природничо-наукову, професійну та практичну підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.

Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління розроблено методичні вказівки до написання магістерських робіт зі спеціальності «Управління навчальним закладом».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Управління навчальним закладом». Враховано питання наступності та ступеневості підготовки фахівців.

Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки. Особливе місце у підготовці магістрів посідає асистентська (управлінська) практика, яка дозволяють використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи управлінського досвіду. Практична підготовка є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.18010020 Управління навчальним закладом. Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній сфері діяльності, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі управлінської праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

− творчо застосовувати набуті знання для оптимального  розв’язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних та управлінських завдань;

− використовувати методику та засоби планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях;

− набути навичок оцінювання ефективності діяльності персоналу та організації в цілому; користуватися інструментами сучасного офісу;

− застосовувати технології управління закладом з урахуванням особливостей його функціонування;

− оволодіти технікою моніторингу результатів управлінської діяльності.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини та загальноосвітні та вищі навчальні заклади місти, відділи освіти при МДА. Зміст асистентської (управлінської) практики визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх викладачів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками Науково-дослідної лабораторії педагогічної компетентності. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи.

Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми − 60 кредитів ЄКТС, в тому числі цикли професійно-орієнтованої гуманітарної і соціально-економічної підготовки – 10 кредитів., природничо-наукової, професійної  та практичної  підготовки – 50 кредитів.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка розширює загальнокультурний рівень магістранта, збагачує його необхідними знаннями у галузі філософії освіти, дотримання основних засад інтелектуальної власності, забезпечує необхідний для фахівця рівень комунікації у сферах управлінського спілкування рідною та іноземною мовами.

Цикл природничо-наукової, професійної та практичної підготовки поглиблює знання магістранта з психології управління; знайомить з особливостями організації управлінської діяльності в умовах модернізації системи вищої освіти; розширює теоретичні знання і практичні уміння та навички з теорії і менеджменту організації, техніки управлінської діяльності, правових аспектів управління, аудиту оцінювання даної роботи, основ теорії прийняття рішень та методологічних аспектів організації наукової праці; поглиблюють знання про можливості інформаційних засобів та інтернет-ресурсів в управлінні інформаційними зв’язками, а також спонукають до застосування їх у наукових дослідженнях і управлінському процесі.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен: мати відповідний рівень політичної, етичної та психологічної культури: мати чітко сформовані принципові засади світогляду як загального усвідомлення про суспільство і своє місце в ньому, про шлях реалізації в умовах реальної дійсності своїх життєвих програм; сформувати стратегічне мислення; розумітися на проблемах у соціальних, національних, історичних та демографічних процесах розвитку суспільства, в питаннях розвитку освіти в Україні та інших державах.

Студенти отримують необхідні для роботи:

Знання:

− державні документи, що регулюють організацію навчальної діяльності у закладі освіти;

− загальних засад управління у системі вищої школи та особливості управлінської діяльності у навчально-виховному процесі навчального закладу;

− з спеціальних дисциплін, що розкривають специфіку управлінської діяльності; − основних характеристик менеджера освіти;

− методик та засобів планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях; − теоретичні основи планування навчальної діяльності та систему управління навчальним процесом.

Уміння:

− організовувати  власну управлінську працю;

− використовувати методику та засоби планування, проектування, інформаційного моделювання управлінських процесів в організаціях;

− здійснювати організацію заходів щодо створення соціально-психологічних умов діяльності колективу, заходів щодо дотримання правил корпоративної діяльності всіма працівниками закладу;

− застосовувати технології управління закладом з урахуванням особливостей його функціонування;

− володіти технікою моніторингу результатів управлінської діяльності;

− здійснювати самоаналіз та коригування особистої діяльності як складової колективної діяльності;

− володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації.

  • Професійні профілі випускників

Магістр зі спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом», відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності: науково-дослідну; адміністративно-організаційну; контрольно-регулюючу; консультативну; освітню; методичну; виховну.

Сферою працевлаштування магістра є установи та заклади, підпорядковані Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України: дошкільні навчально-виховні заклади, загальноосвітні та позашкільні установи, навчальні центри та інститути, вищі навчальні заклади (університети, академії інститути, коледжі, училища); науково-дослідні інститути, центри, лабораторії; органи управління.

  • Доступ до подальшого навчання
Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має: − завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів; − успішно захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.

  • Форма навчання:

Денна, заочна

  • Директор програми:

Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології.

Структурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»

Спеціальність: 8.18010020 Управління навчальним закладом

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.