Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Положення про контрольні роботи - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
28.03
Фестиваль психологічних тренінгів
28-30 березня в корпусі №3 УДПУ відбудеться фестиваль психологічних тренінгів. Відкриття фестивалю - 28 березня о 9.00 в актовій залі університету. Тренінги проводять: арттерапевт Ірина Мартинюк (м.Тальне), директор центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Ольга Біляєва (м.Одеса). Учасником психологічних тренінгів може стати кожен бажаючий.
Фестиваль психологічних тренінгів
29.03
Фінал конкурсу «Подаруй дитині казку»
29 березня об 11.00 на факультеті дошкільної та спеціальної освіти (корпус №3, 413 ауд.) відбудеться фінал конкурсу «Подаруй дитині казку».
Фінал конкурсу «Подаруй дитині казку»
29.03
Географічний турнір
29 березня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться Географічний турнір - 2017.
Географічний турнір
30.03
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30 березня о 16.00 в актовій залі університету в рамках відзначення днів «Французька весна в Україні» відбудеться презентація «Історія Франції у творах мистецтва»(образотворче мистецтво та танцювальне мистецтво). Українські студенти співатимуть французькі пісні. Запрошуємо усіх бажаючих.
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30.03
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
30-31 березня відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації», присвячена 25-річчю науково-дослідної лабораторії "Екологія і освіта". Початок - об 11.00, конференц-зал (корпус №1).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
31.03
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
31 березня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху» до Дня сміху. Запрошуємо усіх бажаючих!
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
08.04
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
Шановні студенти! З 8 березня по 8 квітня 2017 року студрада університету оголошує флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн. Для участі необхідно прочитати власний вірш, зняти відео та виставити в соцмережі. Найкращі чотири відео (по два за вибором суддів та глядачів) стануть переможцями.
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
22.04
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"
22 квітня 2017 року в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться хореографічний фестиваль "квітнева феєрія". Приймаються заявки на участь. Контактні телефони: (093) 180 81 62; (096) 439 97 49 Бикова Ольга Вікторівна (063) 319 83 84; (096)983 54 81 Грошовик Ірина Сергіївна E-mail:kvitneva_feeriya@i.ua
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"


Новини наших сайтів
28.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

  З метою розвитку професійного українського менеджменту необхідно опанувати сучасні методи управління, сприйняти світові цінності, правила і етичні норми, зберігаючи та використовуючи при цьому національні моральні надбання, отримані через релігію та історичну культуру. Саме розгляду таких важливих, простих для розумі [...]
Науково-практичний семінар «Сучасні тенденції розвитку менеджменту та практика державного управління»
28.03
Факультет соціальної та психологічної освіти
Увага!
28.03
Бібліотека університету

31 березня о 11.00 в читальному залі №1 відбудеться сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху» до Дня сміху. Запрошуємо усіх бажаючих! [...]
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
28.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

Шановні колеги! Запрошуємо Вас до участі у роботі науково-методичного семінару «Організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком в сільсько-селянському секторі: регіональний аспект» Питання для обговорення: • Фінансове забезпечення та управління сільськогосподарськими формуваннями • Організація інно [...]
Науково-методичний семінар «Організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком в сільсько-селянському секторі: регіональний аспект»
28.03
Факультет української філології

24 березня в Житомирі відбувся підсумковий етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Українська мова, література (у т. ч. методики їх викладання)». Честь нашого факультету зі спеціальності «Українська мова» відстоювала студентка ІІІ курсу 3 групи Олександра Денисюк. Власне наукову роботу, ї [...]
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з української мови
28.03
Бібліотека університету

 28 березня виповнюється 425 років з дня народження великого генія, світового педагога, народного просвітителя та реформатора Яна Амоса Коменського.  Пропонуємо до Вашої уваги віртуальну виставку «Апостол правди і добра».  Переглянути   [...]
Апостол правди і добра
28.03
Студентський портал

Три дні концентрації молодого мистецтва, спілкування і обміну досвідом. Конкурсний відбір робіт відкритий. У Львові вдруге проходитиме #NWEvol2 — масштабний арт-фестиваль, де буде представлено роботи та проекти молодих амбітних художників, музикантів та дизайнерів. Це три дні концентрації молодого мистецтва, спілкування і об [...]
Арт-фестиваль #NWEvol2 у Львові
28.03
Студентський портал

Інтерну виплачуватиметься стипендія залежно від наукового ступеня: від 350 до 1000 €. Стажування у вищих навчальних закладах і науково-дослідних організаціях Словаччини для студентів, аспірантів, викладачів і науковців, що вивчають або досліджують мистецтво у будь-якій формі. Тривалість: 1–12 місяців Інтерну виплачуватиметься [...]
Мистецьке стажування у Словаччині
28.03
Студентський портал

1. Хотин і Кам’янець-Подільський: найбільш кіногенічні Цієї зіркової пари конкурентам не наздогнати: дві чудово збережені твердині, розташовані на відстані у 24 км одна від одної. Сполучення між містами чудове: через Хотин ідуть усі автобуси і маршрутки у чернівецькому напрямку. Кам’янецький замок більш масштабний, хотинсь [...]
Подорожуй цікаво! Топ-10 замків України.
28.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

Нещодавно відбулося  практичне  заняття  зі студентами 31 та 25с групи,  які вивчають навчальну дисципліну   «Соціально-педагогічне консультування» на  тему:   «КОНСУЛЬТАТИВНИЙ ПРОЦЕС», викладач – доцент  кафедри соціальної роботи та соціальної роботи Полєхіна В.М. Активізація мислення студентів упродовж заняття відбув [...]
Практичне заняття зі студентами 31 та 25с групи
28.03
Факультет фізичного виховання

Згідно Календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів КФВС МОН України, 24 березня відбулися змагання з баскетболу серед жінок за програмою XV Універсіади Черкаської області серед вищих навчальних закладів. Змагання проходили в стінах Черкаського державного технологічного університету, в яких взяли учас [...]
Вдалий початок XV Універсіади Черкаської області
28.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

Представники Центру гендерної освіти (Алла Войтовська – координаторка Центру та Катерина Алтиннік – студентка ІV курсу) були запрошені на тренінг «Права людини та гендерна рівність» в м. Черкаси  за  підтримки Програми розвитку  ООН в Україні і Міністерства закордонних справ  Данії. Учасники отримали інформацію про особли [...]
Семінар-тренінг «Права людини та гендерна рівність»
27.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

  22 березня 2017 року відбувся І етап конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед студентів Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти. Мета  заходу – надати можливість студентам розкрити свій творчий потенціал, проявити свої підприємницькі здібності та заявити про себе як про перспективних фа [...]
Конкурс бізнес-планів студентів НН інституту економіки та бізнес-освіти
27.03
Факультет української філології

Студентку ІІІ курсу факультету української філології ДЕНИСЮК ОЛЕКСАНДРУ ВАСИЛІВНУ, яка посіла ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з української мови. Бажаємо подальших досягнень! Науковий керівник: кандидат філологічних  наук, доцент Денисюк Василь Вікторович. Ректорат Факультет української [...]
Вітаємо!
27.03
Факультет української філології

Вкотре до нас завітала весна, щоб вслухатися в римовані рядочки. Цьогоріч учасники університетського літоб’єднання імені Миколи Бажана долучилися до святкування Дня Поезії в Уманській міській бібліотеці для дорослих. Цікаво, що головним організатором дійства була директор бібліотеки, наша колишня випускниця Людмила Чупр [...]
Поетичний березень




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Положення про контрольні роботи

    „ЗАТВЕРДЖЕНО”

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    на засіданні вченої ради Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

     

    ректор ____________ проф. М.Т.Мартинюк

    протокол № 2 від 24 вересня 2007 р.

     

     

    ПОЛОЖЕННЯ

    про контрольні роботи для студентів денної та заочної форм навчання

    Уманського державного педагогічного університету

    імені Павла Тичини

     

    1.     Контрольна робота є однією із форм контролю за засвоєнням навчального матеріалу і розглядається в контексті навчального процесу.

    2.     Зміст завдань контрольних робіт складається або оновлюється до початку навчального семестру, зберігається на кафедрі й оголошується викладачем під час викладання навчальної дисципліни. Дозволяється самостійне отримання завдань контрольної роботи студентами на відповідних кафедрах за погодженням із викладачем і фіксується лаборантом кафедри.

    3.     Дублювання завдань контрольних робіт не дозволяється. Успішне виконання контрольних робіт є умовою допуску студента до підсумкового контролю.

    4.     Планування контрольних робіт здійснюється з фахових дисциплін нормативної частини циклу професійно-орієнтованої підготовки. Перелік дисциплін, з яких виконуються контрольні роботи, затверджується вченою радою факультету. Для студентів денної та заочної форм навчання контрольні роботи повинні бути передбачені робочими навчальними програмами з дисциплін. На заочній формі навчання сумарна кількість годин не повинна перевищувати кількості годин, відведених на контрольні роботи навчальним планом.

    5.     Кількість контрольних робіт на денній та заочній формах навчання планується з такого розрахунку: одна контрольна робота на 108 годин, але не більше двох контрольних робіт на рік з однієї дисципліни.

    6.     При розрахунку і обліку часу для перевірки контрольних (у тому числі модульних)  робіт виходити з ¼ години на одну роботу.

    7.     Контрольні роботи можуть подаватися як в рукописному варіанті, так і в друкованому вигляді.

    8.     Обсяг контрольних робіт встановлює кафедра залежно від навчальної дисципліни.

    9.     Результати контрольної роботи враховуються при виставленні підсумкової оцінки.

    10. Контрольні роботи можуть виконуватися як у домашніх умовах (поза навчальним закладом), так і у вищому закладі освіти.

    11. Контрольні роботи перевіряються викладачем у семиденний  термін. Контрольні роботи, виконані поза вищим навчальним закладом освіти зараховуються за результатами співбесіди викладача із студентом.

    12. Порядок обліку контрольних робіт визначає відповідна кафедра. Термін зберігання - протягом одного календарного року.

    13. На НКЦ облік надходження та виконання контрольних робіт студентами-заочниками здійснює методист. Контрольні роботи методист надсилає або передає викладачам протягом поточного місяця. Контрольні роботи  списуються на НКЦ  після зарахування.

    14.Контрольні роботи, які перевіряються викладачами за місцем знаходженням НКЦ, зберігаються до ознайомлення з ними завідувачів кафедр (або за їх дорученням – викладачем кафедри), після чого списуються у встановленому порядку.

    15.Склад комісії, яка підписує акт  про  списання  контрольних  робіт: викладач, лаборант кафедри (методист  НКЦ), завідувач кафедри завідувач НКЦ). Акти про списання зберігаються на кафедрах протягом одного календарного року.


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.