Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Положення про контрольні роботи - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
20.06
Тематичні виставки до Дня молоді
До дня молоді бібліотека УДПУ пропонує усім бажаючим переглянути тематичні виставки літератури та фоторобіт: «Молодь: крок у майбутнє» (25.06-30.06.17, читальний зал №1); «Сучасна молодь у сучасному світі» (20.06-28.06.17, читальний зал №3); «Зірковий день молоді!" (25.06-28.06.17, читальний зал №2).
Тематичні виставки до Дня молоді
22.06
Книжкова виставка до Дня скорботи і вшанування пам`яті жертв війни в Україні
22 - 28 червня на історичному факультеті (ауд. №308,корпус №3) діє книжкова виставка до Дня скорботи і вшанування пам`яті жертв війни в Україні.
Книжкова виставка до Дня скорботи і вшанування пам`яті жертв війни в Україні
27.06
Конференція трудового колективу
27 червня в актовій залі університету відбудеться Конференція трудового колективу УДПУ імені Павла Тичини. Порядок денний: 1. Про зміни до Статуту університету (нова редакція). Доповідач: голова конференції Балдинюк Д.І. 2. Про зміни до Колективного договору між адміністрацією і трудовим колективом УДПУ на 2017 - 2020 рр. Доповідач: голова профкому Хитрук В.І. 3. Про довибори виборних представників (членів) вченої ради університету. Доповідач: голова конференції Балдинюк Д.І. Початок роботи конференції - 11.00. Реєстрація делегатів - 10.30 - 10.50.
Конференція трудового колективу
27.06
Урочистості з нагоди випуску студентів історичного факультету
27 червня об 11.00 в актовій залі університету відбудуться урочистості з нагоди випуску студентів денної та заочної форм навчання історичного факультету.
Урочистості з нагоди випуску студентів історичного факультету
28.06
Тематична виставка «Основний закон - надійна опора держави»
Впродовж 28 червня - 05 липня в читальному залі №3 працюватиме тематична виставка «Основний закон-надійна опора держави». Запрошуємо усіх бажаючих.
Тематична виставка «Основний закон - надійна опора держави»
28.06
Відкритий перегляд: «Людина. Свобода. Демократія»
З 28 червня по 15 липня працівники бібліотеки запрошують вівідати відкритий перегляд «Людина. Свобода. Демократія», присвячений Дню Конституції України. Місце проведення виставки - читальний зал №1.
Відкритий перегляд: «Людина. Свобода. Демократія»
30.06
Випуск бакалаврів та спеціалістів факультету української філології
30 червня о 15.00 в актовій залі університету відбудуться урочистості з нагоди вручення дипломів ОК "Бакалавр" та ОКР "Спеціаліст" студентам денної та заочної форм навчання факультету української філології.
Випуск бакалаврів та спеціалістів факультету української філології


Новини наших сайтів
23.06
Студентський портал

25 червня о 17.00 год. в сквері імені Тараса Шевченка відбудеться хореографічний фестиваль «Уманський водограй». А з 19.00 на місцян чекає насичена музична програма та виступ гурту “Bagiroff Band”. Святкуймо разом!) [...]
День молоді – “Уманський водограй”
23.06
Бібліотека університету

У читальному залі №1 бібліотеки Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у циклі заходів, присвячених  Дню молоді, свята сміливості йнатхнення, діє тематична виставка «Молодь: крок у майбутнє». Працівники читального залу запрошують всіх до перегляду. [...]
Молодь: крок у майбутнє
23.06
Факультет соціальної та психологічної освіти

Пропонуємо Вам магістерську програму 011 «Науки про освіту (Педагогіка вищої школи)» готує майбутніх викладачів вищої школи до ефективної педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-управлінської діяльності в системі вищої освіти  Відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може ви [...]
Шановні абітурієнти!
22.06
Історичний факультет

27 червня 2017 року об 11.00 год. відбудеться урочисте вручення дипломів випускникам історичного факультету денної та заочної форм навчання! Запрошуємо усіх охочих привітати наших випускників за адресою вул. Садова 28, актова зала. [...]
Запрошуємо на церемонію урочистого вручення дипломів студентам історичного факультету
22.06
Науковий портал

9-12 жовтня 2017 року Харківська державна академія дизайну і мистецтв проводить IX Міжнародний форум «Дизайн-освіта 2017»   У ПРОГРАМІ ФОРУМУ: огляд-конкурс дипломних робіт дизайнерських шкіл; конкурс дизайн-проектів; міжнародна науково-методична конференція «Актуальні питання мистецтвознавства: виклики ХХІ століття». міжнарод [...]
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
22.06
Студентський портал

Сьогодні українці вшановують пам’ять жертв Другої світової війни. Щорічно 22 червня є Днем скорботи в Україні. У період з 1941 до 1944 року полягло до 10 мільйонів наших співвітчизників. Люди гинули не лише в результаті бойових дій. Через окупаційний терор, голод та примусове вивезення загинув кожен п’ятий українець. На знак ск [...]
День глибокої скорботи та пам’яті
22.06
Бібліотека університету

Шановні користувачі! З 22 червня бібліотека переходить на літній режим роботи: понеділок-четвер з 8.00 до 17.12 п'ятниця з 8.00 до 16.12 обідня  перерва з 12.00 до 13.00 Читальні зали: ч/з №1: понеділок-четвер з 9.00 до 18.12 п'ятниця з 9.00 до 17.12 обідня перерва з 12.00 до 13.00 ч/з №2, ч/з №3: понеділок-четвер з 8.00 до 17.12 п'ятниця з 8.00 до 16.12 обідня перерва з 12.00 [...]
Оголошення!
22.06
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Історичним днем глибокої скорботи та пам`яті стало в Україні 22 червня, день початку війни із нацистською Німеччиною. Сьогодні минає 76 років відтоді, як фашистські літаки на […] [...]
22 червня 1941
22.06
Історичний факультет

Пам’ять людська! Через велетенський швидкоплин десятиліть прориваються до тебе спогади – миттєвості найстрашнішої, найжорстокішої в історії нашого народу війни. Війни не на життя, а на смерть, війни, в якій нацизм ніс Україні довічне рабство або повне знищення нації. [...]
ДЕНЬ СКОРБОТИ І ВШАНУВАННЯ ПАМ`ЯТІ ЖЕРТВ ВІЙНИ НА ІСТОРИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ
22.06
Факультет соціальної та психологічної освіти

Студентам ФСПО надаються усі можливості для професійного зростання. Співпраця з викладачами сприяє розвитку їх творчого потенціалу (під час написання наукових статей, участі у науково-практичних конференціях, семінарах, олімпіадах з психології) та розширення професійного кругозору (під час зустрічей з успішними представни [...]
До уваги абітурієнтів
21.06
Студентський портал

21:00-22:30 – концертна програма, присвячена відкриттю скверу ім. Т.Г. Шевченка та комплексу фонтанів «Перлина кохання». 22:15 – урочисте відкриття комплексу фонтанів. Місце проведення заходів: вул. Незалежності (сквер ім. Т.Г. Шевченка), м. Умань. м. Умань, парк Тараса Шевченка по вулиці Незалежності   [...]
А ти збираєшся на відкриття фонтану «Перлина кохання»?
21.06
Науковий портал

Повідомляємо, що Інститут модернізації змісту освіти 11-19 серпня 2017 року на базі ДВНЗ «Ужгородський національний університет» буде проводити Міжнародну літню студентську школу з програмування. Літня школа спрямована на підготовку фахівців високої кваліфікації в галузі програмування, надання українським і зарубіжним студе [...]
Міжнародна літня студентська школа з програмування
21.06
Бібліотека університету

Історію найкривавішої в історії людства війни зафіксовано у наукових працях, архівних і музейних документах, фотографіях, плакатах воєнного і повоєнного часів, у спогадах учасників, а також відтворено у художніх, літературних творах, кінострічках. До Дня скорботи й пам’яті жертв війни в Україні у читальному залі №2 діє книж [...]
У боротьбі ідей гинуть люди
21.06
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

Вченою радою Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини затверджено Правила прийому до університету в 2017 році (протокол   № 15  від 13 червня 2017 року). Правила прийому підписав голова вченої ради, ректор О.І. Безлюдний. Порядок прийому на навчання іноземців [...]
Затверджено правила прийому на навчання іноземців до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
21.06
Факультет соціальної та психологічної освіти

Ця діяльність має на меті допомогу у вирішенні питань як сімейного, так і особистого характеру. Представники соціальної служби працюють в лікарнях, місцях позбавлення волі, будинках пристарілих, дитячих будинках, школах. В коло їхніх обов’язків входить сприяння інвалідам, самотнім, матерям-одиночкам, дітям з неблагополучних [...]
Знайомство з професією “Соціальний працівник”





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Положення про контрольні роботи

    „ЗАТВЕРДЖЕНО”

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    на засіданні вченої ради Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

     

    ректор ____________ проф. М.Т.Мартинюк

    протокол № 2 від 24 вересня 2007 р.

     

     

    ПОЛОЖЕННЯ

    про контрольні роботи для студентів денної та заочної форм навчання

    Уманського державного педагогічного університету

    імені Павла Тичини

     

    1.     Контрольна робота є однією із форм контролю за засвоєнням навчального матеріалу і розглядається в контексті навчального процесу.

    2.     Зміст завдань контрольних робіт складається або оновлюється до початку навчального семестру, зберігається на кафедрі й оголошується викладачем під час викладання навчальної дисципліни. Дозволяється самостійне отримання завдань контрольної роботи студентами на відповідних кафедрах за погодженням із викладачем і фіксується лаборантом кафедри.

    3.     Дублювання завдань контрольних робіт не дозволяється. Успішне виконання контрольних робіт є умовою допуску студента до підсумкового контролю.

    4.     Планування контрольних робіт здійснюється з фахових дисциплін нормативної частини циклу професійно-орієнтованої підготовки. Перелік дисциплін, з яких виконуються контрольні роботи, затверджується вченою радою факультету. Для студентів денної та заочної форм навчання контрольні роботи повинні бути передбачені робочими навчальними програмами з дисциплін. На заочній формі навчання сумарна кількість годин не повинна перевищувати кількості годин, відведених на контрольні роботи навчальним планом.

    5.     Кількість контрольних робіт на денній та заочній формах навчання планується з такого розрахунку: одна контрольна робота на 108 годин, але не більше двох контрольних робіт на рік з однієї дисципліни.

    6.     При розрахунку і обліку часу для перевірки контрольних (у тому числі модульних)  робіт виходити з ¼ години на одну роботу.

    7.     Контрольні роботи можуть подаватися як в рукописному варіанті, так і в друкованому вигляді.

    8.     Обсяг контрольних робіт встановлює кафедра залежно від навчальної дисципліни.

    9.     Результати контрольної роботи враховуються при виставленні підсумкової оцінки.

    10. Контрольні роботи можуть виконуватися як у домашніх умовах (поза навчальним закладом), так і у вищому закладі освіти.

    11. Контрольні роботи перевіряються викладачем у семиденний  термін. Контрольні роботи, виконані поза вищим навчальним закладом освіти зараховуються за результатами співбесіди викладача із студентом.

    12. Порядок обліку контрольних робіт визначає відповідна кафедра. Термін зберігання - протягом одного календарного року.

    13. На НКЦ облік надходження та виконання контрольних робіт студентами-заочниками здійснює методист. Контрольні роботи методист надсилає або передає викладачам протягом поточного місяця. Контрольні роботи  списуються на НКЦ  після зарахування.

    14.Контрольні роботи, які перевіряються викладачами за місцем знаходженням НКЦ, зберігаються до ознайомлення з ними завідувачів кафедр (або за їх дорученням – викладачем кафедри), після чого списуються у встановленому порядку.

    15.Склад комісії, яка підписує акт  про  списання  контрольних  робіт: викладач, лаборант кафедри (методист  НКЦ), завідувач кафедри завідувач НКЦ). Акти про списання зберігаються на кафедрах протягом одного календарного року.


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.