Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.02020501 Образотворче мистецтво - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
31.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – найбільший вищий навчальний заклад Черкащини. Студентство нашого університету значно примножує населення старовинної Умані.    А як живуть […] [...]
СТУДЕНТИ УДПУ РОЗПОВІЛИ ПРО СВІЙ УНІВЕРСИТЕТ
31.07
Студентський портал

Поки половина космічної індустрії в поті чола працює над ідеями космічного туризму, сервіс Street View від Google пропонує вийти за межі земних панорам і пройтись віртуальним туром по Міжнародній космічній станції — роздивитися кожен з 15 модулів МКС, понишпорити у важкодоступних місцях та дізнатися для чого потрібна та чи інша річ н [...]
Google запустили віртуальний тур Міжнародною космічною станцією
30.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. […] [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет української філології
Оголошення
29.07
Факультет української філології

МОН розраховує своєчасно – до 12 години 1 серпня – оприлюднити перелік вступників, які отримають рекомендації на бюджетні місця за результатами адресного розміщення держзамовлення. Про це йшлося сьогодні, 28 липня 2017 року, під час брифінгу в Міністерстві освіти і науки України. «Цього року ми вже втретє застосовуємо алгоритм [...]
Кожен вступник зможе переконатися в справедливому розподілі бюджетних місць
29.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

        Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників […] [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
28.07
Факультет соціальної та психологічної освіти
Шановні абітурієнти запрошуємо на батьківські збори!
28.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Колектив факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро вітає з Днем народження дійсного члена (академіка) НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України Кузя Володимира […] [...]
Вітаємо з Днем Народження!
28.07
Студентський портал

1. Кріс Фріт “Мозок і душа. Як нервова діяльність формує наш внутрішній світ” Я не раз бачила, яке величезне враження ця книга справляє на моїх друзів-гуманітаріїв. Люди, які звикли сприймати мозок як чорний ящик, який не має ніякого прямого відношення до світу ідей, абстракцій і високих матерій (а ще ймовірніше — ніколи сп [...]
Книги, що допомагають зрозуміти роботу мозку
28.07
Факультет іноземних мов

Багато молодих людей, перед вступом до ВНЗ часто задають собі запитання: чи дійсно вища освіта потрібна і чи вважається вона плюсом, коли влаштовуєшся на роботу? Якщо стоїть питання: “йти навчатися чи ні”, потрібно в першу чергу відкинути всі шаблони і заздалегідь заготовлені кимось відповіді, поради, застереження і приймати [...]
ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Відповідно до розділу VIІ Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) рейтинговий список вступників формується за категоріями вступників в такій послідовності: вступники, які мають право на зарахування за результатами співбесіди (тільки на ос [...]
ВСТУП – 2017: ПОРЯДОК РЕЙТИНГОВОГО ВІДБОРУ АБІТУРІЄНТІВ
27.07
Історичний факультет

Викладач кафедри історії України Ігор Опацький отримав стипендійний ґрант на реалізацію наукового проекту «Інтелектуальна спадщина родини Курінних в архівах США». Управа Наукового Товариства ім. Шевченка в Америці у липні 2017 р. ухвалила і затвердила науковий проект Ігоря Опацького і надала стипендію для його реалізації та [...]
Викладач Ігор Опацький отримав Стипендію від НТШ-А
27.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір […] [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ
27.07
Студентський портал

«Ґалатиґа» збирає любителів активного відпочинку на природі, обміну досвідом, розвитку, навчання в дії та спільнотворення на семиденний наметовий табір в Ниркові. Організатори підготували для учасників: квести і мандрівки чарівним урочищем Червоне; знайомство та взаємодія з місцевими жителями і їхньою культурою; одноденн [...]
Молодіжний наметовий табір «Ґалатиґа»
27.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Відповідно до розділу VI Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) конкурсний відбір проводиться на основі конкурсного бала. Конкурсний бал – це комплексна оцінка досягнень вступника, до якої входять результати вступних випробувань та інші [...]
РОЗРАХУНОК КОНКУРСНОГО БАЛА ВСТУПНИКІВ 2017 РОКУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.02020501 Образотворче мистецтво

Спеціальність 8.02020501 Образотворче мистецтво

  • Кваліфікація, що присвоюється:
Викладач образотворчого мистецтва
  • Рівень кваліфікації:
Магістр
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
На конкурсній основі за результатами вступних випробувань з дисциплін: «Образотворче мистецтво з методикою викладання» та «Іноземна мова», з врахуванням середнього бала документа про базову вищу освіту. В конкурсі беруть участь вступники, які успішно витримали вступне випробування і отримали 4-12 балів з профілюючої дисципліни.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)
Приймаються особи, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра або спеціаліста.
  • Профіль програми

Магістр зі спеціальності «Образотворче мистецтво» підготовлений для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної, естетико-культурної та організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) образотворчої освіти. Магістр готується для роботи в загальноосвітніх навчальних закладах, в навчальних закладах ІІ-ІІІ рівня акредитації, навчально-виховних, наукових, художніх, методичних, державних установах, на підприємствах та громадських організаціях.

Висока професійна підготовка спеціаліста виявляється в досконалому знанні фахових предметів, в здатності до постійного самовдосконалення, в умінні власним прикладом впливати на формування художнього інтелекту та духовно-емоційної сфери підростаючого покоління.

Підготовка студентів зі спеціальності 8.02020501 Образотворче мистецтво здійснюється за навчальним планом, який розроблено на основі освітньо-професійної програми та освітньо-кваліфікаційної характеристики, які погоджені Науково-методичною комісією Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти.

Цим планом передбачається вивчення як гуманітарних та соціально-економічних, природничо-наукових та професійно-орієнтованих дисциплін згідно рекомендацій Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Освітньо-професійна підготовка здійснюється 10 місяців на базі освітньо-кваліфікаційних рівнів «спеціаліст», «бакалавр».

На основі навчального плану із підготовки студентів за спеціальністю 8.02020501 «Образотворче мистецтво» розроблені навчально-методичні комплекси до кожної дисципліни.

Навчальним планом передбачена науково-виробнича практика загальною тривалістю 6 тижнів, та пленер (навчально-творча практика) – 2 тижні.

Загальний обсяг навчальної програми 60 кредитів ЄКТС: цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 13,5 кредитів, природничо-наукової підготовки – 11 кредитів, професійної та практичної підготовки – 35,5 кредитів.

  • Ключові результати навчання.
Знання з предметної галузі: Студенти отримують ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних, природничо-наукових, професійних та практичних дисциплін, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань.
  • Когнітивні уміння та навички з предметної галузі:
Психолого-педагогічна підготовка. Магістр повинен знати:
  • основи гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, які необхідні для розв’язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
  • дисципліни психолого-педагогічного циклу, інноваційні педагогічні технології навчання і виховання, методологію наукових досліджень мистецьких дисциплін в їх спрямуванні на середню школу і навчальні заклади ІІ-ІІІ рівня акредитації.
  • найновіші досягнення з проблем дидактики і методики навчання і виховання та з образотворчого мистецтва.

Спеціальна підготовка.

Магістр повинен знати:

  • основи сучасних мистецтвознавчих наук на рівні, достатньому для проведення викладацької та науково-дослідної роботи;
  • методологію науки на основі наукового світогляду, використання законів природи і суспільства у практиці навчально-виховної роботи;
  • історію гуманізації освіти та виховання, історію зарубіжного та українського образотворчого мистецтва, його вклад у світове мистецтво;
  • основні поняття академічного і сучасного мистецтва, методи дослідження, етапи розвитку мистецтвознавства, внесок в нього вітчизняних вчених;
  • основи наукової та управлінської діяльності; принципи та прийоми збору, систематизації узагальнення і використання інформації, необхідної для проведення наукових досліджень мистецьких дисциплін і методичної роботи, практику підготовки інформаційно-художніх та науково-методичних матеріалів.

Методична підготовка.

Магістр повинен знати:

  • загальні питання методики викладання дисциплін мистецького циклу в навчальних закладах ІІ-ІІІ-го рівня акредитації;
  • принципи, методи, прийоми навчання, типологію, структурування занять, інших форм організації навчально-виховного процесу;
  • методику позакласної,  позаурочної та позааудиторної роботи з образотворчого мистецтва;
  • сучасні методики і прийоми навчання, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду.
  • Практичні навички з предметної галузі:

Психолого-педагогічна підготовка.

Магістр повинен уміти:

  • застосовувати набуті знання у вирішенні науково-методичних навчально-виховних і художньо-розвиваючих завдань з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів (студентів);
  • здійснювати наукові дослідження, впроваджувати їх у практику;
  • узагальнювати та оформляти наукові результати, користуватись сучасними науковими технологіями обробки інформації.

Спеціальна підготовка

Магістр повинен уміти:

  • застосувати набуті знання та вміння на практиці;
  • здійснювати науково-педагогічні, естетичні,  культурологічні дослідження з використанням сучасних методик;
  • відбирати  та інтегрувати навчальний матеріал;
  • використовувати ТЗН, підбирати, виготовляти засоби наочності, дидактичні матеріали;
  • здійснювати художньо-просвітницьку роботу серед громадськості.
Методична підготовка

Магістр повинен уміти:

  • відбирати фактичний матеріал, методи і засоби  навчання, визначати форми (види) занять з образотворчого мистецтва та художньої культури на основі діючих навчальних програм;
  • адаптувати зміст навчального матеріалу згідно з принципами науковості і доступності до різних типів навчальних закладів;
  • складати структурно-логічну схему окремого предмета (розділу, теми);
  • активізувати навчальну, творчу діяльність учнів (студентів);
  • творчо володіти дидактичними методами і прийомами викладання (навчання) мистецьких дисциплін;
  • оптимально визначати  навчально-методичну мету занять різного типу;
  • впроваджувати методи і прийоми інтегрування в навчальному процесі.
  • Загальні уміння і навички:
  • повинен виробити настанову на постійне поповнення своїх знань та розширення культурних обріїв;
  • вміти у практичній діяльності застосовувати принципи наукової організації праці, володіти сучасними методами організації виховної роботи;
  • повинен бути гуманістом, повинен володіти комунікативними й організаторськими навичками, бути толерантною та висококультурною людиною;
  • здатність враховувати та застосовувати у практиці професійної роботи основні знання з методик початкового навчання;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов;
  • навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в командах професіоналів різного профілю;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Професійні профілі випускників з прикладами.
Об’єктами діяльності магістра за освітньо-професійним напрямом «Мистецтво» з навчання дитини образотворчому мистецтву.
  • Професійний профіль – вчитель образотворчого мистецтва
Випускник магістратури — це професійно підготовлений спеціаліст з проблем навчання і виховання в загальноосвітній школі, що дозволяє йому працювати на посаді викладача образотворчого мистецтва в навчальних закладах ІІ-IІI рівнів акредитації.
  • Доступ до подальшого навчання
Магістр за напрямом «Мистецтво» може продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамен, оцінювання і оцінки
Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.
  • Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішний захист магістерської роботи на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання
Денна, заочна
  • Директор програми:
Дудник Олена Володимирівна – декан мистецько-педагогічного факультету, кандидат історичних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та правознавства.

Структурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр»

Спеціальність 8.02020501 Образотворче мистецтво

Опис окремих одиниць курсу:


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.