Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.18010007 Українознавство - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
27.05
Студентський портал

26 травня  пройшов масштабний захід “МІС УДПУ – 2017”. Своєю чарівністю та вродою глядачів вражали 12 красунь. Найвродливіші, найрозумніші, найталановитіші та найчарівніші дівчата, які представляли всі факультети і Навчально-науковий інститут економіки та бізнес-освіти УДПУ, подарували гостям однієї із найважливіших п [...]
“Міс УДПУ” – визначили кращу з найкращих!
27.05
Польський культурно-освітній центр

              XI конкурс імені Єжи Ґєдройця   Оголошено XI конкурс імені Єжи Ґєдройця на найкращі роботи, присвячені історії та сучасності Польщі, а також польсько-українським взаєминам. Перший такй конкурс був оголошений Посольством Республіки Польща в Україні з нагоди Року Єжи Ґєдройця у 2006 році. Охочі взяти участь у цьогорічн [...]
ДО УВАГИ НАУКОВЦІВ!
26.05
Факультет мистецтв

 Зацікавленість шанувальників мистецтва викликали талановиті роботи молоді –  студентів та випускників кафедри. Вони надзвичайно вільні в своїй творчості. Яскравий барвистий навколишній світ полонить їх уяву. Саме любов: любов до життя, до світла – наскрізна тема їх робіт. А загалом виставка робіт викладачів та студенті [...]
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В «СТАРІЙ УМАНІ»
26.05
Факультет фізичного виховання

25 травня на спортивному майданчику Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулась товариська зустріч з футболу між студентами І курсу факультету фізичного виховання та вихованцями дитячого будинку сімейного типу села Громи. Для дітей це була нагода окрім гарних емоцій отримати ще й корисн [...]
ДРУЖНІЙ ФУТБОЛЬНИЙ МАТЧ
26.05
Факультет мистецтв

Обдарована родина – обдарована дитина» – такий мистецько-освітній проект, започаткований Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, не один рік представляє Україні творчо обдарованих дітей і їх батьків, колективи навчальних закладів, їх здобутки в галузі мистецтва і літератури, дає можливість у [...]
СПІВПРАЦЯ З ШЕВЧЕНКІВСЬКОЮ ШКОЛОЮ
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

 25 травня 2017 р.відбувся фестиваль студенської творчості ” Соціальний працівник майбутнього”, в рамках соціального проекту «Здійсни мрію». Організаторами заходу є факультет соціальної та психологічної освіти УДПУ імені Павла Тичини та Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради .   [...]
“Соціальний працівник майбутнього”
26.05
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Останній дзвоник в Уманському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-III ступеня № 10-медична гімназія» Уманської міської ради. За дорученням ректора УДПУ професора Безлюдного О.І. випускників, працівників школи, […] [...]
Останній дзвоник в Уманському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-III ступеня № 10-медична гімназія»
26.05
Факультет професійної та технологічної освіти

  ФАКУЛЬТЕТ ПРОФЕСІЙНОЇ   ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ   014.10 «Середня освіта (трудове навчання і технології та інформатика)» 014.10 «Середня освіта (трудове навчання і технології та фізична культура)» 015.21 «Професійна освіта (харчові технології)   015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)   015 « [...]
Освітні програми
26.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Активістка Гендерного центру, студентка І курсу – Кравченко Анна, взяла участь в гендер-квесті у Черкасах де юнаки переодягали малюків та крокували на підборах, а дівчата лагодили дитячий майданчик та вчилися утворювати фемінітиви. Квест як інтерактивна, динамічна, інтелектуальна гра дозволяє опановувати знання та уміння у [...]
Гендер-квест
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

20 травня Умань стала одним із 40 міст України, в якому пройшов “День вуличної музики”. Для уманчан та гостей міста одразу на трьох локаціях безкоштовно виступали кращі місцеві музиканти. Насолодитися джазовими ритмами можна було в «Софіївці» на майданчику біля готелю “Софіївський”. Для любителів рок-музики діяла ло [...]
День вуличної музики
26.05
Студентський портал

Автор блогу A Life of Productivity Кріс Бейлі пояснює, чому мати багато вільного часу не означає бути щасливим. Великий парадокс трудового життя, згідно з недавньою статею Дерека Томпсона в The Atlantic, полягає в тому, «що багато людей ненавидять свою роботу, але вони набагато більш нещасні, коли нічого не роблять». Дослідження підтверджують [...]
Парадокс зайнятості: чому працювати не хочеться, але щастя без роботи немає
25.05
Факультет української філології

(Підсумкове засідання літоб’єднання імені Миколи Бажана) Виявляється, задане минулого разу домашнє завдання «Коти-Коти-Коти» справді талановиті словесники можуть інтерпретувати безмежною кількістю варіантів. Починаючи від буквального «коти-коти-коти»: коли навколо з якоїсь причини стає дуже багато котів (про це прочитала [...]
«От і доКОТИлися!..»
25.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
25.05
Студентський портал

Тренінг «Формування та розвиток лідерських якостей», тренером якого виступила практичний психолог Катерина Стрільчук, був спрямований на стимулювання студентів до проявів лідерства, володіння активним стилем спілкування, аналіз своїх лідерських якостей та вмінь, підняття емоційного настрою групи. Під час заходу було вико [...]
#Я-ЛІДЕР_ТИ-ЛІДЕР_МИ-ЛІДЕРИ_ СтудрадаУДПУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.18010007 Українознавство

Спеціальність 8.18010007 Українознавство

  • Кваліфікація, що присвоюється

Магістр українознавства. Викладач українознавства

  • Рівень кваліфікації: Магістр Спеціальні вимоги до зарахування:

немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):

немає

  • Профіль програми

Магістр українознавства підготовлений для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-керівної діяльності в системі освіти відповідно до одержаної спеціальності. Магістр призначений для роботи у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV  рівнів акредитації, навчально-виховних, наукових і методичних, державних установах, на підприємствах, у громадських організаціях. Державні установи і організації забезпечують необхідні умови для використання викладачів дисциплін українознавчого циклу у повній відповідності до одержаної ними кваліфікації і спеціальності. Фахівець з українознавства здатен забезпечити: різносторонній розвиток соціально-активної, гуманістично спрямованої особистості студента; озброєння студентів системою спеціальних знань, умінь і навичок, необхідних у майбутній трудовій діяльності, продовження навчання у системі неперервної освіти; формування уявлень про ідеї і методи професійної освіти та її ролі у пізнанні навколишньої дійсності.  Характерною ознакою програми професійної підготовки зі спеціальності «Українознавство» в університеті є спрямованість на формування у студентів високої моралі, культури, інтелігентності, професійної компетентності, творчого педагогічного мислення, здатності вести науково-дослідну роботу з проблем професійної освіти. Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: цикли гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 9 кр., природничо-математичної підготовки – 4,25 кр., професійної та практичної підготовки – 46,75 кр.

  • Ключові результати навчання

Студенти отримують ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, природничо-наукових та професійно-орієнтованих дисциплін, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань. Магістр українознавства повинен:  

знати:

  • зміст і організацію освіти у професійній школі, програми і підручники, питання формування і керівництва різними групами студентів, вимоги до техніки безпеки, організації навчального процесу;
  • сучасні форми, методи і прийоми навчання та їх дидактичні можливості; основні напрямки і перспективи оновлення і розвитку національної освіти і педагогічної науки; способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення пошукової, дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
  • основи фундаментальних дисциплін;
  • основи дисциплін психолого-педагогіч­но­го циклу (педагогіка, психологія);
  • загальноінженерні дисципліни (інформатику, економіку підприємств, тощо);
  • спеціальні дисципліни з фаху, а саме історію та теорію українознавства, фольклористику, теорію і практику українознавчих досліджень, методику викладання українознавства у вищій школі тощо;
  • історію свого народу, основи вітчизняної культури і мистецтва, мати потребу у постійному збагаченні та удосконаленні;
  • історію та сучасні пошуки філософської думки, основи політології, економіки та інших гуманітарних дисциплін, зокрема іноземну мову, правознавство тощо.
 уміти:
  • застосовувати набуті знання у сфері професійної педагогіки, психології та методики професійного навчання при вирішенні педагогічних, навчально-виховних і науково-методичних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних особливостей студентів, соціально-психологічної специфіки студентських груп та конкретних педагогічних ситуацій;
  • аналізувати соціально-економічні явища та процеси суспільства з позиції моральних принципів та загальнолюдських ідеалів;
  • логічно мислити та відстоювати свої погляди і переконання;
  • володіти розвинутими організаційними здібностями та виховними уміннями;
  • вільно володіти державною мовою, грамотно усно та письмово висловлюва­ти свої думки;
  • організовувати навчально-виховну роботу, визначати ступінь і глибину засвоєння студентами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань;
  • користуватись різноманітними методами і формами навчання, сучасними навчальними технологіями, прогресивними прийомами керівництва навчальною, трудовою і художньо-творчою діяльністю студентів;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, ТЗН і сучасну комп'ютерну техніку;
  • виявляти індивідуальні особливості студентської молоді, проводити з ними індивідуальну роботу, розвивати їх здібності, впливати на формування людяних відносин у суспільстві, закладати основи гуманного світовідношення;
  • аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід, систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації, орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем, здійснювати науково-дослідницьку та методичну діяльність,
  • застосовувати на практиці знання наукової організації і охорони праці;
  • використовувати досягнення сучасної фольклористики, українознавства та етнології для здійснення аналізу стану попередньої наукової літератури з фаху; використовувати новітні досягнення філологічної науки у власних наукових дослідженнях;
  • самостійно добирати, аналізувати і рецензувати спеціальну літературу;
  • самостійно проводити наукову роботу і оформляти її результати, відбирати матеріал для наукової роботи, застосовувати адекватні методи і прийоми його аналізу;
  • уміти визначати те чи інше літературне явище в історичному і стильовому аспектах;
  • уміти аналізувати тексти/дискурси, оформлювати науковий дискурс;
  • будувати ефективну, конструктивну бесіду на будь-яку тему, володіти полемічним мистецтвом, культурою конструктивного діалогу та полілогу, володіти етикою оратора; виявляти риси національної специфіки виступів та риторичних текстів із скарбниці українського мистецтва;
  • аналізувати тенденції розвитку європейської наукової думки;
  • аналізувати історію створення і формування українознавства, етапи становлення,тенденції його розвитку;
  • планувати свою творчу діяльність;
  • володіти навичками написання наукових, літературно-критичних, публіцистичних праць, створення епічних, ліричних, драматичних жанрів.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Об'єктами діяльності магістра зі спеціальності «Українознавство» є навчальні заклади ІІІ – ІV рівнів акредитації, науково-дослідні  інститути, центри, лабораторії, освітні установи різних типів, органи управління освітою

  • Професійний профіль – викладач українознавства

Фахівець у галузі вищої освіти здатний займати посади, передбачені типовими номенклатурами посад для заміщення їх спеціалістами з вищою освітою в державних і громадських організаціях.

  • Доступ до подальшого навчання

Магістр за спеціальністю «Українознавство» може продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішний захист магістерської роботи на засіданні Державної екзаменаційної комісії.

  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми, або відповідна посадова особа

Декан факультету української філології – Коваль Валентина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент

Структурно-логічна схема підготовки фахівця освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» зі спеціальності:

8.18010007 Українознавство

Опис окремих одиниць курсу:


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.