Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
6.040302 Інформатика - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
27.05
Студентський портал

26 травня  пройшов масштабний захід “МІС УДПУ – 2017”. Своєю чарівністю та вродою глядачів вражали 12 красунь. Найвродливіші, найрозумніші, найталановитіші та найчарівніші дівчата, які представляли всі факультети і Навчально-науковий інститут економіки та бізнес-освіти УДПУ, подарували гостям однієї із найважливіших п [...]
“Міс УДПУ” – визначили кращу з найкращих!
27.05
Польський культурно-освітній центр

              XI конкурс імені Єжи Ґєдройця   Оголошено XI конкурс імені Єжи Ґєдройця на найкращі роботи, присвячені історії та сучасності Польщі, а також польсько-українським взаєминам. Перший такй конкурс був оголошений Посольством Республіки Польща в Україні з нагоди Року Єжи Ґєдройця у 2006 році. Охочі взяти участь у цьогорічн [...]
ДО УВАГИ НАУКОВЦІВ!
26.05
Факультет мистецтв

 Зацікавленість шанувальників мистецтва викликали талановиті роботи молоді –  студентів та випускників кафедри. Вони надзвичайно вільні в своїй творчості. Яскравий барвистий навколишній світ полонить їх уяву. Саме любов: любов до життя, до світла – наскрізна тема їх робіт. А загалом виставка робіт викладачів та студенті [...]
ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В «СТАРІЙ УМАНІ»
26.05
Факультет фізичного виховання

25 травня на спортивному майданчику Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулась товариська зустріч з футболу між студентами І курсу факультету фізичного виховання та вихованцями дитячого будинку сімейного типу села Громи. Для дітей це була нагода окрім гарних емоцій отримати ще й корисн [...]
ДРУЖНІЙ ФУТБОЛЬНИЙ МАТЧ
26.05
Факультет мистецтв

Обдарована родина – обдарована дитина» – такий мистецько-освітній проект, започаткований Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, не один рік представляє Україні творчо обдарованих дітей і їх батьків, колективи навчальних закладів, їх здобутки в галузі мистецтва і літератури, дає можливість у [...]
СПІВПРАЦЯ З ШЕВЧЕНКІВСЬКОЮ ШКОЛОЮ
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

 25 травня 2017 р.відбувся фестиваль студенської творчості ” Соціальний працівник майбутнього”, в рамках соціального проекту «Здійсни мрію». Організаторами заходу є факультет соціальної та психологічної освіти УДПУ імені Павла Тичини та Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради .   [...]
“Соціальний працівник майбутнього”
26.05
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Останній дзвоник в Уманському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-III ступеня № 10-медична гімназія» Уманської міської ради. За дорученням ректора УДПУ професора Безлюдного О.І. випускників, працівників школи, […] [...]
Останній дзвоник в Уманському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа I-III ступеня № 10-медична гімназія»
26.05
Факультет професійної та технологічної освіти

  ФАКУЛЬТЕТ ПРОФЕСІЙНОЇ   ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ   014.10 «Середня освіта (трудове навчання і технології та інформатика)» 014.10 «Середня освіта (трудове навчання і технології та фізична культура)» 015.21 «Професійна освіта (харчові технології)   015.10 «Професійна освіта (комп’ютерні технології)   015 « [...]
Освітні програми
26.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

Активістка Гендерного центру, студентка І курсу – Кравченко Анна, взяла участь в гендер-квесті у Черкасах де юнаки переодягали малюків та крокували на підборах, а дівчата лагодили дитячий майданчик та вчилися утворювати фемінітиви. Квест як інтерактивна, динамічна, інтелектуальна гра дозволяє опановувати знання та уміння у [...]
Гендер-квест
26.05
Факультет соціальної та психологічної освіти

20 травня Умань стала одним із 40 міст України, в якому пройшов “День вуличної музики”. Для уманчан та гостей міста одразу на трьох локаціях безкоштовно виступали кращі місцеві музиканти. Насолодитися джазовими ритмами можна було в «Софіївці» на майданчику біля готелю “Софіївський”. Для любителів рок-музики діяла ло [...]
День вуличної музики
26.05
Студентський портал

Автор блогу A Life of Productivity Кріс Бейлі пояснює, чому мати багато вільного часу не означає бути щасливим. Великий парадокс трудового життя, згідно з недавньою статею Дерека Томпсона в The Atlantic, полягає в тому, «що багато людей ненавидять свою роботу, але вони набагато більш нещасні, коли нічого не роблять». Дослідження підтверджують [...]
Парадокс зайнятості: чому працювати не хочеться, але щастя без роботи немає
25.05
Факультет української філології

(Підсумкове засідання літоб’єднання імені Миколи Бажана) Виявляється, задане минулого разу домашнє завдання «Коти-Коти-Коти» справді талановиті словесники можуть інтерпретувати безмежною кількістю варіантів. Починаючи від буквального «коти-коти-коти»: коли навколо з якоїсь причини стає дуже багато котів (про це прочитала [...]
«От і доКОТИлися!..»
25.05
Студентський портал
Міс УДПУ – 2017
25.05
Студентський портал

Тренінг «Формування та розвиток лідерських якостей», тренером якого виступила практичний психолог Катерина Стрільчук, був спрямований на стимулювання студентів до проявів лідерства, володіння активним стилем спілкування, аналіз своїх лідерських якостей та вмінь, підняття емоційного настрою групи. Під час заходу було вико [...]
#Я-ЛІДЕР_ТИ-ЛІДЕР_МИ-ЛІДЕРИ_ СтудрадаУДПУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

6.040302 Інформатика

Напрям підготовки 6.040302 "Інформатика"

  • Кваліфікація, що присвоюється

Вчитель інформатики.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

    Профіль програми:

Бакалавр, вчитель інформатики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загально-освітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів

Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.

Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 18 кр., модулі циклу дисциплін природничо-наукової підготовки - 49 кр., модулі циклу дисциплін загально-професійної підготовки - 28 кр., модулі дисциплін професійної і практичної підготовки – 105,5 кр. та модулі вибіркових навчальних дисциплін – 33,5 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Загальнонаукові знання, вміння та навички:

  • мати базові уявлення про основи філософії, психології, педагогіки, що сприяють розвитку загальної культури і соціалізації особистості, схильності до естетичних цінностей;
  • володіти знаннями вітчизняної історії, економіки і права, розуміння причинно–наслідкових зв’язків розвитку суспільства та уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності;
  • мати базові знання фундаментальних розділів математики, в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань, здатність використовувати математичні методи в обраній професії;
  • володіти знаннями в галузі інформатики та сучасних інформаційних технологій;
  • володіти основами методів та технологій системного аналізу;
  • мати здатність розв'язувати математичні, фізичні, технічні та економічні задачі;
  • мати здатність використовувати можливості технічного та програмного забезпечення для вирішення науково-технічних та прикладних задач.
  • 2. Знання з предметної області:

    • методології розроблення та застосування інформаційних комп'ютерних систем і технологій аналітичного та управлінського характеру, орієнтованих на формування і прийняття рішень, інструментальні засоби створення і підтримки таких систем;
    • узагальнені та спеціалізовані мови програмування;
    • основні принципи та алгоритми обробки інформації, сучасні інформаційні технології, теорія алгоритмів та математична логіка;
    • сучасні методи математичного моделювання в науці, техніці, промисловості, моделювання та дослідження технічних, економічних, екологічних та соціальних систем;
    • проведення обчислювальних експериментів із використанням комп’ютерної техніки, сучасних інформаційних технологій;
    • основи теорії оптимального керування та застосовувати методи оптимізації для розв'язування задач математичного програмування, методи прийняття рішень в організаційних системах;
    • базові уявлення про архітектуру сучасних обчислювальних систем, інформаційних і комп'ютерних мереж;
    • системне та прикладне програмне забезпечення управління базами даних та інформаційними системами;
    • методи і засоби роботи з даними і знаннями, методи математичного, логіко-семантичного, об'єктного та імітаційного моделювання, технології системного, кластерного та факторного аналізу;
    • проектування, реалізація, тестування, впровадження, супровід та експлуатація програмних засобів в комп'ютерних системах та мережах.

    3. Практичні навички з предметної області

    • здатність засвоєння нових знань, прогресивних технологій та різноманітних інновацій;
    • здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін в процесах аналізу та створення комп’ютерних, комунікаційних, інформаційних та інших технічних систем;
    • здатність застосовувати знання та розуміння для розв’язання якісних та кількісних задач;
    • здатність розробляти та застосовувати методи математики, інформатики та інформаційних технологій і систем при розв'язанні задач у теоретичних та прикладних наукових дослідженнях, а також в промисловості, техніці, економіці, управлінні, організації інфраструктур;
    • уміння створювати і застосовувати інформаційні комп'ютерні системи з інтегрованою інформацією, технології інформаційного і системного аналізу, відповідно до сучасних концепцій інженерії даних і знань, інформаційного моделювання для забезпечення ефективного функціонування організаційних структур;
    • навички комп'ютерної інформаційної підтримки усіх видів робіт з інтегрованою інформацією: інформаційний аналіз, нагромадження, зображення та застосування знань, пошук закономірностей та тенденцій, моделювання інформаційних систем і процесів;
    • здатність використовувати методології та технології проектування, застосування і супроводу програмних засобів аналізу та прийняття рішень, підтримка їхнього життєвого циклу, включаючи експертні та мультиагентні системи, системи керування базами даних і знань, мови опрацювання даних і знань, онтологічні системи, комп'ютерні та інформаційні мережі;
    • навички письмової та усної презентації наукового та практичного матеріалу.
    • методику викладання інформатики, методику виховної роботи (в тому числі методику роботи класного керівника, вихователя групи продовженого дня, виховної роботи в позашкільних закладах, профорієнтаційної роботи) інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.

    4. Практичні навички з предметної області

    • Математичне моделювання складних науково-технічних задач
    • Створення програм та програмних комплексів для ЕОМ
    • Технології створення програмних комплексів
    • Організація програмних випробувань, оцінка адекватності отриманих результатів
    • Організація робіт по створенню програмного забезпечення
    • Впровадження комп’ютерних інформаційних систем і технологій
    • Розробка та імплементація ефективних форм і механізмів взаємодії користувачів з продуктами інформаційних технологій
    • Удосконалення методів розробки, оцінки та впровадження інтерактивних комп’ютерних систем, які спрощують і полегшують взаємодію користувачів з програмним забезпеченням
    • Навички тестування програмних засобів

    5. Загальні уміння та навички

    • Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
    • Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
    • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
    • Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
    • Здатність застосовувати набуті знання на практиці
    • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
    • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом

    • Професійні профілі випускників

  • бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою;
  • бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи;
  • бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
    • Доступ до подальшого навчання

    Бакалавр за напрямом 6.040302 Інформатика* має можливість продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (рівень - спеціаліст) за спеціальністю «Мережеві технології та системне адміністрування», «Фізика», «Математика», «Економіка»

    • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

    Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

    • Вимоги до державної атестації

    Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного іспиту з інформатики та методики її навчання. Державний іспит має своєю метою з'ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, і продовження освіти.

    Порядок проведення і програма державного іспиту визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.

    Державний іспит проводиться як комплексна перевірка знань і умінь випускників з дисциплін, передбачених навчальним планом. Оцінюється якість виконання випускниками типових завдань діяльності.

    • Вимоги до випуску

    Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складено державний іспит з інформатики та методики навчання інформатики

    • Форма навчання

    Денна

    • Директор програми

    Ткачук Галина Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент

     

    Структурно-логічна схема бакалаврату 6.040302 Інформатика

    Галузь знань 0403 Системні науки та кібернетика

    Напрям підготовки: 6.040302 Інформатика

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.