Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04010101 Хімія - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
22.01
Факультет мистецтв

Шановні викладачі, студенти, гості! Щиро вітаємо вас із Днем Соборності та Свободи України. Саме в цей день проголошено Акт Злуки Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки, який увійшов в історію українського народу як свято національної єдності. Цей день є символом об’єднання України. Він ст [...]
ЩИРО ВІТАЄМО З ДНЕМ СОБОРНОСТІ ТА СВОБОДИ УКРАЇНИ!
22.01
Студентський портал

День Злуки – свято, що відзначається щороку в день проголошення Акту возз’єднання Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки, що відбулося 22 січня 1919 року на Софійській площі в Києві. Акт Злуки був глибоко детермінований історично і спирався на споконвічну мрію українського народу про незал [...]
День соборності України
21.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Вибір сфери професійної трудової діяльності рано чи пізно виникає  перед кожною людиною, що живе на нашій планеті. Хтось віддає перевагу отримати вищу професійну освіту і стати дипломованим фахівцем, а хтось, навпаки, мріє якомога раніше знайти роботу і зайнятися трудовою діяльністю. Існує думка, що отримання освіти ніяк н [...]
Сучасна професія – менеджер
21.01
Студентський портал

V. Ліга КВН «Кураж» Третій сезон гумору стартує 23 лютого о 19.00. На уманчан чекають нові команди,  призи від спонсорів та гарний настрій. Квитки від 35 до 45 гривень IV. Інтригуюча комедія «Женихи» Для того, щоб виправити своє фінансове становище усі женихи і пройдисвіти міста, мріють одружитися на багатій нареченій. Кому ж дістанет [...]
Куди сходити? Топ-5 зимових подій в Умані
21.01
Факультет мистецтв

Шановні колеги! Оргкомітет запрошує до участі у ІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції «ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ» (10 березня 2017 р., (форма проведення – заочна). Співорганізатори: Національна академія наук Азербайджана, Інститут філософії та права (Азербай [...]
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ
20.01
Науковий портал

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України» – видання, яке висвітлює високу фахову підготовку українських вчених, професіоналізм науковців, освітян, практиків, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбання [...]
Світлана Василівна Совгіра – успішний професіонал України
20.01
Природничо-географічний факультет

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України». Це видання, яке висвітлює професіоналізм науковців, освітян, практиків, високу фахову підготовку українських вчених, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбанням [...]
Успішні професіонали України працюють на природничо-географічному факультеті
20.01
Студентський портал

Дискусія щодо нової системи стипендіального забезпечення триває від початку навчального року. 2016-й рік добігає кінця, вже з першого січня студенти можуть отримувати стипендію по-новому, а усіх відповідей досі немає. Спробуємо розібратися, що чекатиме на студентів вже за місяць. Ми будемо слідкувати за усіма оновленнями і доп [...]
То що там зі стипендіями?
20.01
Історичний факультет

З нагоди Дня соборності України 19 січня була організована зустріч у Будинку Вчителя громадськості міста з мером Цебрієм Олександром Володимировичем. Серед присутніх були представники громадських організацій міста, воїни АТО, матері загиблих воїнів, представники навчальних закладів міста. [...]
День соборності України в Умані і УДПУ імені Павла Тичини
20.01
Історичний факультет

20 січня 2017 р. в уманській міській бібліотеці – філія № 4 відбулася зустріч громадськості з представниками Вищих навчальних закладів міста, краєзнавчого музею з приводу Дня Соборності України, який святкуватимуть українці 22 січня. [...]
Національні цінності і душа народу
20.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

З 1 січня 2017 року запроваджується новий порядок виплат соціальних стипендій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1045 від 28 грудня 2016року «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів». Для отримання соціальних стипендій студентам необхідно терміново написати за [...]
Увага!
19.01
Студентський портал

Святом Хрещення закінчуються Різдвяні свята, які тривають з 7 по 19 січня. Відповідно до біблійної розповіді Христос був охрещений у водах річки Йордан, це і дало другу, народну, назву свята. У світоглядному плані Водохреща — це свято єднання людських душ і народження нових надій. Щороку, очищуючись освяченою водою, ми ніби зан [...]
Вітаємо із Хрещенням Христовим!
19.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

  Декілька століть тому в місто Умань вдихнув нове життя натхненний захопливим та несподіваним коханням неймовірно  багатий та відомий польський багач Станіслав Потоцький. Історія закладання парку дуже романтична. Названо цей фантастичний парк іменем таємничої красуні, яка  полонила не одне серце численних корол [...]
Зимова казка
19.01
Бібліотека університету

В народі говорять: "Зима прийшла і празничків привела". І дійсно,  взимку майже щодня  свято ─ починаючи від  4 грудня (введення в храм Пресвятої Богородиці ),   і закінчуючи   29 січнем  (день Петра Вериги). Працівниками абонементу підібрано та оформлено книжкову виставку «Зимовий цикл свят», на якій ви зможете  детальніше поз [...]
Зимовий цикл свят
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Сьогодні ми живемо в країні, яка відкриває перед молоддю необмежені можливості для набуття будь‑якої професії. Майбутня професія – це  одна з важливих складових і умов людського щастя, усвідомлення своєї корисності для людей. Вибір професії є першим важливим Читати далі ... [...]
УДПУ – орієнтир у світ вашої професії




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04010101 Хімія

Напрям підготовки: 8.04010101 Хімія

  • Кваліфікація, що присвоюється

Хімік. Викладач хімії

  • Рівень кваліфікації

Магістр (третій цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання

Диплом бакалавра

  • Профіль програми

Магістри напряму «Хімія» отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Фахівці з хімії володіють необхідними знаннями в області хімічного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. У процесі навчання магістри проходять практичну підготовку під час педагогічних практик, отримують досвід проведення наукового дослідження при написанні курсових та кваліфікаційних робіт.

Протягом навчання в магістратурі магістрант повинен оволодіти основними законами і закономірностями кінетики гомогенних реакцій, опанувати основні методи та способи дослідження механізму реакцій, засвоїти основні методи експериментального визначення порядку реакції та розрахунку констант швидкості, енергії активації та передекспоненційного множника з метою формування знань, умінь і навиків постановки кінетичного експерименту та обробки експериментальних даних; розширити знання щодо гетероциклічних сполук, з логікою та історією даного розділу органічної хімії, найважливішими тенденціями її розвитку, сформувати більш повні знання про склад, будову, номенклатуру, властивості, способи одержання та методи дослідження гетероциклічних сполук; а також вивчити склад і будову комплексних сполук, їх класифікацію та номенклатуру; сформувати уявлення про методи добування, властивості та природу хімічного зв'язку в комплексних сполуках.

Фахова підготовка магістра хімії ґрунтується на вивченні методики викладання хімії у вищій школі на останніх наукових даних, що забезпечують викладання на рівні сучасного розвитку педагогічної та хімічної науки; особливостях реалізації дидактичних принципів; методах оволодіння студентами знаннями й уміннями; володіння високою педагогічною культурою, бути професіоналом і гуманістом.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 16,5 кредити, математичної, природничо-наукової підготовки – 7,5 кредитів, професійної та практичної підготовки – 34 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

Ключові результати навчання

  • Знання з предметної області

Хімічна кінетика – наука про швидкості і механізми хімічних реакцій. Кінетична класифікація хімічних реакцій. Кінетичні криві. Швидкість хімічної реакції. Визначення константи швидкості хімічної реакції і порядку реакції. Рівняння Арреніуса. Пряма і зворотна задачі хімічної кінетики. Необоротні реакції 1-ого, 2-ого порядків. Визначення константи швидкості з дослідних даних. Складні реакції. Принцип незалежності елементарних стадій. Оборотні реакції першого порядку. Послідовні реакції (на прикладі двох необоротних реакцій першого порядку). Індукція і каталіз хімічних реакцій. Фотохімічні реакції. Каталітичні й автокаталітичні реакції. Ланцюгові реакції. Елементарні реакції зародження, росту й обриву ланцюга. Довжина ланцюга. Принцип квазістаціонарності Боденштейна. Розгалужені ланцюгові реакції. Макрокінетика. Дифузійно-контрольовані реакції. Клітинний ефект у рідині. Основи теорії зіткнень. Поняття про активні зіткнення. Розрахунок константи швидкості хімічної реакції за числом зіткнень. Теорія активованого комплексу (перехідного стану). Поверхня потенційної енергії. Перехідний стан, шлях і координата реакції. Основне рівняння теорії активованого комплексу. Порівняння теорії зіткнень з теорією активованого комплексу.

Тричленні гетероцикли. Чотиричленні гетероцикли. П’ятичленні гетероцикли з одним гетероатомом. П’ятичленні гетероцикли з кількома гетеро атомами. Шестичленні гетероцикли з одним гетероатомом. Шестичленні гетероцикли з декількома гетероатомами.

Здатність хімічних елементів до утворення комплексів. Ацидосполуки (галогеніди, псевдогалогеніди, оксо- та гідроксокомплекси, комплекси з кисень-вмістними аніонами, ізо- та гетерополікислоти). Сполуки амінного типу. Способи одержання названих сполук, їх будова, властивості. Сполуки з лігандами p -акцепторного типу та їх особливості. p -комплекси, сендвічеві сполуки. Циклічні сполуки. Хелатний, макроциклічний та криптатний ефект. Особливості утворення координаційних сполук з комплексонами та металохромними індикаторами, краун-етерами та аза-макроциклами. Найважливіші природні макроциклічні сполуки. Сполуки, що містять координований азот або кисень. Різнолігандні та різнометальні сполуки. Багатоядерні сполуки. Сполуки із зв’язком метал-метал. Кластерні сполуки. Комплекси на поверхні твердого тіла.

Хімічні школи України. Історія створення Харківської школи хіміків. Роль М.М. Бекетова в організації фізичної хімії в Україні. Хіміки київської школи. Організація хімічної науки в Києві. Діяльність І.М. Фонберга, П.П. Алексєєва, М.А. Бунге та інших вчених у розвитку науки хімії. Розвиток досліджень органічної хімії ученими Києва. Одеська хімічна школа. Історія зародження хімічної школи в Одесі. Дослідження П.Г. Меліковим та Л.В. Писаржевським пероксидних сполук. М.Д. Зелінський – випускник Новоросійського університету, видатний хімік ХХ століття. Внесок П.І. Петренко-Критченка і В.Д. Богатського у розвиток органічної хімії ХХ століття. Львівська школа хіміків. Діяльність Б. Радзишевського в організації досліджень нафти і природного газу на Галичині. Розвиток фізичної хімії у Львівському університеті. Період формування університетської хімічної науки в Україні на рубежі ХХ-ХХІ століть. Розвиток хімічної науки на Україні за роки радянської влади та у період незалежності.

Поняття про систему змісту, структуру та проблематику методики навчання хімії у старшій школі як учбової дисципліни. Навчальна дисципліна методика викладання хімії у старшій школі як дидактичний еквівалент науки. Методи навчання хімії у старшій школі. Напрямки удосконалення методів навчання хімії. Управління навчальним процесом у старшій і шляхи його вдосконалення. Система організаційних форм навчання хімії у старшій школі. Контроль та оцінка результатів вивчення хімії у старшій школі.

Методика навчання хімії у вищій школі, її становлення та розвиток; зміст хімічної освіти на природничо-географічному факультеті; процес, принципи та методи викладання хімічних дисциплін; види; форми організації викладання дисциплін; контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів; суб’єкти педагогічного процесу у вузі та їх взаємодія.

  • Когнітивні уміння та навички з предметної області

Володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання хімії у вищій школі.

Вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з хімічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу.

Здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять.

Спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та позанавчальному процесах

  • Практичні навички з предметної області

Уміння проводити синтези моно- та біциклічних гетероциклічних сполук з одним та декількома гетероатомами, виділення та очистку синтезованих сполук; досліджувати фізичні властивості гетероциклічних сполук та досліджувати властивості окремих представників класів гетероциклічних сполук; порівнювати реакційну здатність речовин.

Вміння застосовувати статистичні розподіли молекул за швидкостями (розподіл Максвела) та потенціальними енергіями (розподіл Больцмана) для визначення середньої кількості молекул з певними значеннями кінетичної та потенціальної енергії, середньої, середньої квадратичної та найбільш імовірної швидкості молекул; розуміти принципи теоретичних розрахунків кінетичних і термодинамічних параметрів хімічних процесів, в тому числі технологічних процесів; за результатами кінетичних досліджень розраховувати кінетичні параметри основних типів хімічних реакцій; оцінювати вплив природи і структури каталізатора на перебіг гомо- та гетерокаталітичних реакцій та визначати режим перебігу реакції (кінетичний чи дифузійний).

  • Загальні уміння та навички

Вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці.

Володіння передовими методами управління трудовим колективом.

Володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах.

Вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.

Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку

Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.

  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі біології, який може успішно працювати на посаді викладача біології у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї з поглибленим вивченням географічних дисциплін), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Підготовка магістра здійснюється для викладання біології в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типовихноменклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання

Магістр за спеціальністю «8.04010101 Хімія» має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, захист магістерської наукової роботи.

  • Форма навчання

Денна, заочна

  • Директор програми

Доктор педагогічних наук, професор Совгіра Світлана Василівн

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.04010101 Хімія

Опис окремих одиниць курсу

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.