Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04010101 Хімія - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси


Новини наших сайтів
20.07
Бібліотека університету

У червні 2017 року випущено черговий номер інформаційного вісника бібліотеки "Бібліотечні вісті". З електронною копією газети ви зможете познайомитися на сайті бібліотеки. Переглянути   [...]
Газета "Бібліотечні вісті"
20.07
Польський культурно-освітній центр

Щороку студенти ІІ та ІІІ року навчання Колегіуму Міждисциплінарних Індивідуальних Гуманітарних Студій, котрий діє на базі Польського культурно-освітнього центру під керівництвом тюторів виконують наукові роботи міждисциплінарного характеру. Комісія, яку очолила проректор з наукової роботи та міжнародного співробітниц [...]
ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ СТУДЕНТІВ КОЛЕГІУМУ МІГУС
20.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Всім привіт! Я – Катерина Чупіна, голова студентської ради факультету соціальної і психологічної освіти. Дуже рада вітати вас на нашому сайті. Сьогодні ви стоїте перед вибором, куди вступати, і це відповідальне рішення, адже від нього залежить ваше подальше життя. Саме тому рішення повинно бути обдуманим і зваженим. Важливо, щ [...]
Звернення голови студентської ради факультету до абітурієнтів
20.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

У відчинене віконце Зазирнуло зранку сонце І лоскоче ніжно носик, І маленькі ніжки босі. Сяйвом сонця все залито, В нас гостює справжнє літо Кольорове та яскраве, Запашне, смішне, цікаве! Мама літечку радіє, Літо всіх маляток гріє, Щоб росли вони здорові, Наші «сонечка» чудові! Ось і настала наша практика! Прийшла наша черга попр [...]
Практика студентів першого курсу 15-тої групи у сонячній Умані Центр дозвілля та відпочинку «Барвограй»
20.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     Наразі вступники зареєстрували понад 144 тис електронних кабінетів та подали майже 580 тис електронних заяв. Загалом же на всі освітньо-кваліфікаційні рівні – молодший спеціаліст, […] [...]
Нинішня кількість поданих вступниками заяв є традиційною для «екватора» вступної кампанії – директор департаменту МОН Олег Шаров
19.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

«Молода гвардія» ­­­­­­­­­­­– це український дитячий центр, який розташований у м. Одеса у парковій зоні відпочинку «Лузанівка» на березі Чорного моря. Вже багато років радує він юних мешканців, дарує їм незабутні зустрічі і яскраві враження, є безпечним та якісним місцем дитячого відпочинку в Україні. Саме тут проходила пра [...]
Літня практика у таборі відпочинку «Молода гвардія» м. Одеса
19.07
Студентський портал

Під час опитування, проведеного Національною організацією з вивчення сну (є й така у США!), з’ясували, що три з чотирьох дорослих американців мають хронічну проблему сну, а один із трьох страждає від утоми, спричиненої нестачею сну, що помітно позначається на діяльності протягом усього дня. То в чому ж річ? Стрес на роботі й проб [...]
Як правильно засинати
19.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

    Відповідно до пункту 2.3 Правил прийому на навчання до Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в 2017 році (зі змінами) спеціальні права щодо участі […] [...]
ВСТУП – 2017. КАТЕГОРІЇ ВСТУПНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ СПЕЦІАЛЬНІ ПРАВА ЩОДО УЧАСТІ У КОНКУРСНОМУ ВІДБОРІ
18.07
Факультет іноземних мов

Професіоналізм, компетентність, обізнаність з найсучаснішими досягненнями в галузі лінгвістики, методики викладання іноземних мов, педагогічної компаративістики, участь у міжнародних освітянських проектах та сприяння інтеграції України у європейський та світовий освітній простір визначають сьогодні обличчя факультету [...]
БАЖАЄШ ВІДКРИТИ ВЕСЬ СВІТ? ТОДІ ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНИХ МОВ САМЕ ДЛЯ ТЕБЕ
18.07
Науковий портал

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини є лідером вищої освіти в регіоні. Саме тому ми поклали на себе обов’язок завжди іти в ногу з часом та у своїй роботі обирати загальнонаціональні вектори розвитку. За останні роки наша держава зробила великий стрибок у напрямку євроінтеграції, а безвізовий режи [...]
Нові можливості для викладачів та студентів УДПУ
18.07
Факультет української філології

Нещодавно викладачі нашого університету, зокрема заслужені працівники культури України, доценти Василь Семенчук, Валентин Купчик та Петро Волошин (вокальне тріо “Гонта”) та професор, завідувач кафедри практичного мовознавства Наталія Цимбал у складі офіційної делегації відвідали Шпротаву, місто-побратим Умані у Польщі з [...]
Налагоджуємо співпрацю
18.07
Бібліотека університету

Колектив бібліотеки висловлює щиру подяку викладачам і студентам за подаровані книги. Література, яка надійшла до бібліотеки буде корисною для студентів при написанні рефератів, при підготовці до заліків, іспитів.  Переглянути       [...]
Подяка дарувальникам за ІІ квартал 2017 року
18.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

Студенти І курсу факультету соціальної та психологічної освіти беруть активну участь у роботі Центру дозвілля та відпочинку для дітей шкільного віку «Барвограй», урочисте відкриття якого відбулося 1 червня 2017 р.  Ділячись враженнями про роботу в різновіковому дитячому колективі, вони розповіли, що найскладнішим б [...]
Студенти І курсу факультету соціальної та психологічної освіти беруть активну участь у роботі Центру дозвілля та відпочинку для дітей шкільного віку «Барвограй»
18.07
Факультет соціальної та психологічної освіти

На факультеті здійснюється підготовка фахівців Вищої освіти III освітньо-наукового рівня – докторів філософії (аспірантура): Галузь знань: 01 Освіта. Спеціальність: 011 «Науки про освіту» спеціалізації: 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки; 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.07 – теорія і м [...]
Для вступників в аспірантуру!
18.07
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

     Факультет дошкільної та спеціальної освіти Уманського державного педагогічного університету є регіональним центром підготовки педагогічних кадрів для національної системи освіти України. Спеціальності, за якими здійснюється […] [...]
В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ МОЖНА ЗДОБУТИ ДОШКІЛЬНУ ТА СПЕЦІАЛЬНУ ОСВІТУ





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04010101 Хімія

Напрям підготовки: 8.04010101 Хімія

  • Кваліфікація, що присвоюється

Хімік. Викладач хімії

  • Рівень кваліфікації

Магістр (третій цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання

Диплом бакалавра

  • Профіль програми

Магістри напряму «Хімія» отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Фахівці з хімії володіють необхідними знаннями в області хімічного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. У процесі навчання магістри проходять практичну підготовку під час педагогічних практик, отримують досвід проведення наукового дослідження при написанні курсових та кваліфікаційних робіт.

Протягом навчання в магістратурі магістрант повинен оволодіти основними законами і закономірностями кінетики гомогенних реакцій, опанувати основні методи та способи дослідження механізму реакцій, засвоїти основні методи експериментального визначення порядку реакції та розрахунку констант швидкості, енергії активації та передекспоненційного множника з метою формування знань, умінь і навиків постановки кінетичного експерименту та обробки експериментальних даних; розширити знання щодо гетероциклічних сполук, з логікою та історією даного розділу органічної хімії, найважливішими тенденціями її розвитку, сформувати більш повні знання про склад, будову, номенклатуру, властивості, способи одержання та методи дослідження гетероциклічних сполук; а також вивчити склад і будову комплексних сполук, їх класифікацію та номенклатуру; сформувати уявлення про методи добування, властивості та природу хімічного зв'язку в комплексних сполуках.

Фахова підготовка магістра хімії ґрунтується на вивченні методики викладання хімії у вищій школі на останніх наукових даних, що забезпечують викладання на рівні сучасного розвитку педагогічної та хімічної науки; особливостях реалізації дидактичних принципів; методах оволодіння студентами знаннями й уміннями; володіння високою педагогічною культурою, бути професіоналом і гуманістом.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 16,5 кредити, математичної, природничо-наукової підготовки – 7,5 кредитів, професійної та практичної підготовки – 34 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

Ключові результати навчання

  • Знання з предметної області

Хімічна кінетика – наука про швидкості і механізми хімічних реакцій. Кінетична класифікація хімічних реакцій. Кінетичні криві. Швидкість хімічної реакції. Визначення константи швидкості хімічної реакції і порядку реакції. Рівняння Арреніуса. Пряма і зворотна задачі хімічної кінетики. Необоротні реакції 1-ого, 2-ого порядків. Визначення константи швидкості з дослідних даних. Складні реакції. Принцип незалежності елементарних стадій. Оборотні реакції першого порядку. Послідовні реакції (на прикладі двох необоротних реакцій першого порядку). Індукція і каталіз хімічних реакцій. Фотохімічні реакції. Каталітичні й автокаталітичні реакції. Ланцюгові реакції. Елементарні реакції зародження, росту й обриву ланцюга. Довжина ланцюга. Принцип квазістаціонарності Боденштейна. Розгалужені ланцюгові реакції. Макрокінетика. Дифузійно-контрольовані реакції. Клітинний ефект у рідині. Основи теорії зіткнень. Поняття про активні зіткнення. Розрахунок константи швидкості хімічної реакції за числом зіткнень. Теорія активованого комплексу (перехідного стану). Поверхня потенційної енергії. Перехідний стан, шлях і координата реакції. Основне рівняння теорії активованого комплексу. Порівняння теорії зіткнень з теорією активованого комплексу.

Тричленні гетероцикли. Чотиричленні гетероцикли. П’ятичленні гетероцикли з одним гетероатомом. П’ятичленні гетероцикли з кількома гетеро атомами. Шестичленні гетероцикли з одним гетероатомом. Шестичленні гетероцикли з декількома гетероатомами.

Здатність хімічних елементів до утворення комплексів. Ацидосполуки (галогеніди, псевдогалогеніди, оксо- та гідроксокомплекси, комплекси з кисень-вмістними аніонами, ізо- та гетерополікислоти). Сполуки амінного типу. Способи одержання названих сполук, їх будова, властивості. Сполуки з лігандами p -акцепторного типу та їх особливості. p -комплекси, сендвічеві сполуки. Циклічні сполуки. Хелатний, макроциклічний та криптатний ефект. Особливості утворення координаційних сполук з комплексонами та металохромними індикаторами, краун-етерами та аза-макроциклами. Найважливіші природні макроциклічні сполуки. Сполуки, що містять координований азот або кисень. Різнолігандні та різнометальні сполуки. Багатоядерні сполуки. Сполуки із зв’язком метал-метал. Кластерні сполуки. Комплекси на поверхні твердого тіла.

Хімічні школи України. Історія створення Харківської школи хіміків. Роль М.М. Бекетова в організації фізичної хімії в Україні. Хіміки київської школи. Організація хімічної науки в Києві. Діяльність І.М. Фонберга, П.П. Алексєєва, М.А. Бунге та інших вчених у розвитку науки хімії. Розвиток досліджень органічної хімії ученими Києва. Одеська хімічна школа. Історія зародження хімічної школи в Одесі. Дослідження П.Г. Меліковим та Л.В. Писаржевським пероксидних сполук. М.Д. Зелінський – випускник Новоросійського університету, видатний хімік ХХ століття. Внесок П.І. Петренко-Критченка і В.Д. Богатського у розвиток органічної хімії ХХ століття. Львівська школа хіміків. Діяльність Б. Радзишевського в організації досліджень нафти і природного газу на Галичині. Розвиток фізичної хімії у Львівському університеті. Період формування університетської хімічної науки в Україні на рубежі ХХ-ХХІ століть. Розвиток хімічної науки на Україні за роки радянської влади та у період незалежності.

Поняття про систему змісту, структуру та проблематику методики навчання хімії у старшій школі як учбової дисципліни. Навчальна дисципліна методика викладання хімії у старшій школі як дидактичний еквівалент науки. Методи навчання хімії у старшій школі. Напрямки удосконалення методів навчання хімії. Управління навчальним процесом у старшій і шляхи його вдосконалення. Система організаційних форм навчання хімії у старшій школі. Контроль та оцінка результатів вивчення хімії у старшій школі.

Методика навчання хімії у вищій школі, її становлення та розвиток; зміст хімічної освіти на природничо-географічному факультеті; процес, принципи та методи викладання хімічних дисциплін; види; форми організації викладання дисциплін; контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів; суб’єкти педагогічного процесу у вузі та їх взаємодія.

  • Когнітивні уміння та навички з предметної області

Володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання хімії у вищій школі.

Вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з хімічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу.

Здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять.

Спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та позанавчальному процесах

  • Практичні навички з предметної області

Уміння проводити синтези моно- та біциклічних гетероциклічних сполук з одним та декількома гетероатомами, виділення та очистку синтезованих сполук; досліджувати фізичні властивості гетероциклічних сполук та досліджувати властивості окремих представників класів гетероциклічних сполук; порівнювати реакційну здатність речовин.

Вміння застосовувати статистичні розподіли молекул за швидкостями (розподіл Максвела) та потенціальними енергіями (розподіл Больцмана) для визначення середньої кількості молекул з певними значеннями кінетичної та потенціальної енергії, середньої, середньої квадратичної та найбільш імовірної швидкості молекул; розуміти принципи теоретичних розрахунків кінетичних і термодинамічних параметрів хімічних процесів, в тому числі технологічних процесів; за результатами кінетичних досліджень розраховувати кінетичні параметри основних типів хімічних реакцій; оцінювати вплив природи і структури каталізатора на перебіг гомо- та гетерокаталітичних реакцій та визначати режим перебігу реакції (кінетичний чи дифузійний).

  • Загальні уміння та навички

Вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці.

Володіння передовими методами управління трудовим колективом.

Володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах.

Вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.

Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку

Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.

  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі біології, який може успішно працювати на посаді викладача біології у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї з поглибленим вивченням географічних дисциплін), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Підготовка магістра здійснюється для викладання біології в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типовихноменклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання

Магістр за спеціальністю «8.04010101 Хімія» має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, захист магістерської наукової роботи.

  • Форма навчання

Денна, заочна

  • Директор програми

Доктор педагогічних наук, професор Совгіра Світлана Василівн

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.04010101 Хімія

Опис окремих одиниць курсу

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.