Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
8.04010101 Хімія - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
28.03
Фестиваль психологічних тренінгів
28-30 березня в корпусі №3 УДПУ відбудеться фестиваль психологічних тренінгів. Відкриття фестивалю - 28 березня о 9.00 в актовій залі університету. Тренінги проводять: арттерапевт Ірина Мартинюк (м.Тальне), директор центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді Ольга Біляєва (м.Одеса). Учасником психологічних тренінгів може стати кожен бажаючий.
Фестиваль психологічних тренінгів
30.03
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30 березня о 16.00 в актовій залі університету в рамках відзначення днів «Французька весна в Україні» відбудеться презентація «Історія Франції у творах мистецтва»(образотворче мистецтво та танцювальне мистецтво). Українські студенти співатимуть французькі пісні. Запрошуємо усіх бажаючих.
Презентація «Історія Франції у творах мистецтва»
30.03
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
30-31 березня відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації», присвячена 25-річчю науково-дослідної лабораторії "Екологія і освіта". Початок - об 11.00, конференц-зал (корпус №1).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Екологічна стратегія майбутнього: досвід і новації»
31.03
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
31 березня об 11.00 в читальному залі №1 відбудеться сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху» до Дня сміху. Запрошуємо усіх бажаючих!
Сміх-тайм «Торбина сміху – людям на втіху»
08.04
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
Шановні студенти! З 8 березня по 8 квітня 2017 року студрада університету оголошує флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн. Для участі необхідно прочитати власний вірш, зняти відео та виставити в соцмережі. Найкращі чотири відео (по два за вибором суддів та глядачів) стануть переможцями.
Триває флешмоб #УДПУ_поезія_онлайн
22.04
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"
22 квітня 2017 року в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться хореографічний фестиваль "квітнева феєрія". Приймаються заявки на участь. Контактні телефони: (093) 180 81 62; (096) 439 97 49 Бикова Ольга Вікторівна (063) 319 83 84; (096)983 54 81 Грошовик Ірина Сергіївна E-mail:kvitneva_feeriya@i.ua
Хореографічний фестиваль "Квітнева феєрія"


Новини наших сайтів
29.03
Факультет української філології

Нещодавно кафедрою української літератури, українознавства та методики їх навчання на базі краєзнавчо-методичного Центру імені Степана Павленка та літоб’єднання імені Миколи Бажана було проведено зустріч із молодими сучасними українськими письменниками – Вано Крюгером, Ігорем Астапенком та Олександром Мимруком. Цікаво [...]
«Це було класно, це було вау!»
29.03
Факультет початкової освіти

23-24 березня в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук (галузь «Початкова освіта»). Наш університет гідно та достойно представляла студентка 41 групи, голова Студентського науко [...]
ІІІ місце на всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт за галуззю «початкова освіта»
29.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

The post Запрошуємо Всіх бажаючих!!! appeared first on Інститут економіки та бізнес-освіти. [...]
Запрошуємо Всіх бажаючих!!!
29.03
Факультет української філології

23 березня 2017 року кафедра української літератури, українознавства та методики їх навчання провела конкурс читців-декламаторів поезії Тараса Шевченка. Конкурсна програма передбачала декламування віршів Кобзаря, уривків з його поетичних і прозових творів. Традиційно в ньому взяли участь учні 9 – 11 класів загальноосвітніх ш [...]
Конкурс читців-декламаторів поезії Тараса Шевченка
29.03
Факультет фізичного виховання

Download the PDF file . [...]
Дисципліни вільного вибору 2017 2 курс
29.03
Факультет фізичного виховання

Download the PDF file .       [...]
Дисципліни вільного вибору 2017 3 курс
29.03
Факультет фізики, математики та інформатики

Студентське життя на факультеті фізики, математики та інформатики надзвичайно насичене та різноманітне! Студенти беруть активну участь у навчальній та виховній роботі. Напружені робочі дні, підготовка до свят, репетиції до пізнього вечора… На все це витрачається багато сил та часу. Адміністрація факультету підготувала при [...]
Активний відпочинок активістів факультету
29.03
Історичний факультет

Студенти історичного факультету з метою підтримки національної символіки і забезпечення поінформованості закордонної спільноти стосовно українських національних символів студенти-історики долучилась до Міжнародної акції (флешмобу) «Тризуб – це Україна» («Trident is Ukraine»). [...]
Історики приєдналися до акції «Тризуб – це Україна»
29.03
Студентський портал

Просимо всіх небайдужих долучитися до участі в благодійних акціях, що проводить волонтерська громадська організація «Разом». “ВЕЛИКОДНІЙ  КОШИК ДЛЯ СОЛДАТА” –  виготовлення оберегів, малюнків, листів, збір засобів гігієни, ліків, солодощів (до 10 квітня 17р.) “ПОДАРУЙ НАДІЮ” –  виготовлення оберегів, збір канцт [...]
Збери Великодній кошик воїну
29.03
Факультет мистецтв

Василь Сухомлинський писав: «Учитель творить людину. Ці мудрі й ваговиті слова можна сказати тільки про матір і батька. Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити; Учитель повинен знати і відчувати, що на його совісті – доля кожної дитини, що від його духовної культури та ідейного багатства залежить розум, здо [...]
ЗВІТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
29.03
Студентський портал

Освітня система України має 9 значних недоліків, що впливають, а деякі навіть зумовлюють розвиток недоброчесності. Про це йшлося 27 березня під час презентації звіту «Огляди ОЕСР на тему доброчесності в освіті: Україна 2017», що підготувала Організація економічного співробітництва та розвитку. «Більшість цих недоліків заснова [...]
Визначено 9 недоліків освітньої системи України. У МОН оприлюднено звіт ОЕСР
29.03
Студентський портал

Людей завжди цікавила залежність світла і часу. У різні століття вчені намагалися пояснити, чому день переходить в ніч, а пори року змінюють одна одну. Для «систематизації» цих двох величин винайшли годинник. Спочатку вони були сонячні, потім механізм вдосконалили, і з’явилися водяні. Їх активно використовували в Давньому [...]
Time is Life
29.03
Факультет соціальної та психологічної освіти

23 березня на базі Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини пройшов регіональний конкурс читців поезії Т. Г. Шевченка. У ньому змагались кращі декламатори творів Кобзаря. Конкурс, присвячений творчості Т. Шевченка, вийшов надзвичайно цікавим. У ньому взяли участь учні уманських шкіл та студенти педаго [...]
Студентка ФСПО зайняла ІІ місце на регіональному конкурсі читців поезії Т. Г. Шевченка
29.03
Факультет фізики, математики та інформатики

О Г О Л О Ш Е Н Н Я!   Захист виробничої (педагогічної) практики для студентів IVкурсу відбудеться 30 березня о 14:10 год. у 216 ауд. Деканат Детальніше... [...]
Захист виробничої (педагогічної) практики студентів IV курсу
28.03
Інститут економіки та бізнес-освіти

  З метою розвитку професійного українського менеджменту необхідно опанувати сучасні методи управління, сприйняти світові цінності, правила і етичні норми, зберігаючи та використовуючи при цьому національні моральні надбання, отримані через релігію та історичну культуру. Саме розгляду таких важливих, простих для розумі [...]
Науково-практичний семінар «Сучасні тенденції розвитку менеджменту та практика державного управління»




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04010101 Хімія

Напрям підготовки: 8.04010101 Хімія

  • Кваліфікація, що присвоюється

Хімік. Викладач хімії

  • Рівень кваліфікації

Магістр (третій цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання

Диплом бакалавра

  • Профіль програми

Магістри напряму «Хімія» отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Фахівці з хімії володіють необхідними знаннями в області хімічного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. У процесі навчання магістри проходять практичну підготовку під час педагогічних практик, отримують досвід проведення наукового дослідження при написанні курсових та кваліфікаційних робіт.

Протягом навчання в магістратурі магістрант повинен оволодіти основними законами і закономірностями кінетики гомогенних реакцій, опанувати основні методи та способи дослідження механізму реакцій, засвоїти основні методи експериментального визначення порядку реакції та розрахунку констант швидкості, енергії активації та передекспоненційного множника з метою формування знань, умінь і навиків постановки кінетичного експерименту та обробки експериментальних даних; розширити знання щодо гетероциклічних сполук, з логікою та історією даного розділу органічної хімії, найважливішими тенденціями її розвитку, сформувати більш повні знання про склад, будову, номенклатуру, властивості, способи одержання та методи дослідження гетероциклічних сполук; а також вивчити склад і будову комплексних сполук, їх класифікацію та номенклатуру; сформувати уявлення про методи добування, властивості та природу хімічного зв'язку в комплексних сполуках.

Фахова підготовка магістра хімії ґрунтується на вивченні методики викладання хімії у вищій школі на останніх наукових даних, що забезпечують викладання на рівні сучасного розвитку педагогічної та хімічної науки; особливостях реалізації дидактичних принципів; методах оволодіння студентами знаннями й уміннями; володіння високою педагогічною культурою, бути професіоналом і гуманістом.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 16,5 кредити, математичної, природничо-наукової підготовки – 7,5 кредитів, професійної та практичної підготовки – 34 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

Ключові результати навчання

  • Знання з предметної області

Хімічна кінетика – наука про швидкості і механізми хімічних реакцій. Кінетична класифікація хімічних реакцій. Кінетичні криві. Швидкість хімічної реакції. Визначення константи швидкості хімічної реакції і порядку реакції. Рівняння Арреніуса. Пряма і зворотна задачі хімічної кінетики. Необоротні реакції 1-ого, 2-ого порядків. Визначення константи швидкості з дослідних даних. Складні реакції. Принцип незалежності елементарних стадій. Оборотні реакції першого порядку. Послідовні реакції (на прикладі двох необоротних реакцій першого порядку). Індукція і каталіз хімічних реакцій. Фотохімічні реакції. Каталітичні й автокаталітичні реакції. Ланцюгові реакції. Елементарні реакції зародження, росту й обриву ланцюга. Довжина ланцюга. Принцип квазістаціонарності Боденштейна. Розгалужені ланцюгові реакції. Макрокінетика. Дифузійно-контрольовані реакції. Клітинний ефект у рідині. Основи теорії зіткнень. Поняття про активні зіткнення. Розрахунок константи швидкості хімічної реакції за числом зіткнень. Теорія активованого комплексу (перехідного стану). Поверхня потенційної енергії. Перехідний стан, шлях і координата реакції. Основне рівняння теорії активованого комплексу. Порівняння теорії зіткнень з теорією активованого комплексу.

Тричленні гетероцикли. Чотиричленні гетероцикли. П’ятичленні гетероцикли з одним гетероатомом. П’ятичленні гетероцикли з кількома гетеро атомами. Шестичленні гетероцикли з одним гетероатомом. Шестичленні гетероцикли з декількома гетероатомами.

Здатність хімічних елементів до утворення комплексів. Ацидосполуки (галогеніди, псевдогалогеніди, оксо- та гідроксокомплекси, комплекси з кисень-вмістними аніонами, ізо- та гетерополікислоти). Сполуки амінного типу. Способи одержання названих сполук, їх будова, властивості. Сполуки з лігандами p -акцепторного типу та їх особливості. p -комплекси, сендвічеві сполуки. Циклічні сполуки. Хелатний, макроциклічний та криптатний ефект. Особливості утворення координаційних сполук з комплексонами та металохромними індикаторами, краун-етерами та аза-макроциклами. Найважливіші природні макроциклічні сполуки. Сполуки, що містять координований азот або кисень. Різнолігандні та різнометальні сполуки. Багатоядерні сполуки. Сполуки із зв’язком метал-метал. Кластерні сполуки. Комплекси на поверхні твердого тіла.

Хімічні школи України. Історія створення Харківської школи хіміків. Роль М.М. Бекетова в організації фізичної хімії в Україні. Хіміки київської школи. Організація хімічної науки в Києві. Діяльність І.М. Фонберга, П.П. Алексєєва, М.А. Бунге та інших вчених у розвитку науки хімії. Розвиток досліджень органічної хімії ученими Києва. Одеська хімічна школа. Історія зародження хімічної школи в Одесі. Дослідження П.Г. Меліковим та Л.В. Писаржевським пероксидних сполук. М.Д. Зелінський – випускник Новоросійського університету, видатний хімік ХХ століття. Внесок П.І. Петренко-Критченка і В.Д. Богатського у розвиток органічної хімії ХХ століття. Львівська школа хіміків. Діяльність Б. Радзишевського в організації досліджень нафти і природного газу на Галичині. Розвиток фізичної хімії у Львівському університеті. Період формування університетської хімічної науки в Україні на рубежі ХХ-ХХІ століть. Розвиток хімічної науки на Україні за роки радянської влади та у період незалежності.

Поняття про систему змісту, структуру та проблематику методики навчання хімії у старшій школі як учбової дисципліни. Навчальна дисципліна методика викладання хімії у старшій школі як дидактичний еквівалент науки. Методи навчання хімії у старшій школі. Напрямки удосконалення методів навчання хімії. Управління навчальним процесом у старшій і шляхи його вдосконалення. Система організаційних форм навчання хімії у старшій школі. Контроль та оцінка результатів вивчення хімії у старшій школі.

Методика навчання хімії у вищій школі, її становлення та розвиток; зміст хімічної освіти на природничо-географічному факультеті; процес, принципи та методи викладання хімічних дисциплін; види; форми організації викладання дисциплін; контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів; суб’єкти педагогічного процесу у вузі та їх взаємодія.

  • Когнітивні уміння та навички з предметної області

Володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання хімії у вищій школі.

Вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з хімічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу.

Здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять.

Спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та позанавчальному процесах

  • Практичні навички з предметної області

Уміння проводити синтези моно- та біциклічних гетероциклічних сполук з одним та декількома гетероатомами, виділення та очистку синтезованих сполук; досліджувати фізичні властивості гетероциклічних сполук та досліджувати властивості окремих представників класів гетероциклічних сполук; порівнювати реакційну здатність речовин.

Вміння застосовувати статистичні розподіли молекул за швидкостями (розподіл Максвела) та потенціальними енергіями (розподіл Больцмана) для визначення середньої кількості молекул з певними значеннями кінетичної та потенціальної енергії, середньої, середньої квадратичної та найбільш імовірної швидкості молекул; розуміти принципи теоретичних розрахунків кінетичних і термодинамічних параметрів хімічних процесів, в тому числі технологічних процесів; за результатами кінетичних досліджень розраховувати кінетичні параметри основних типів хімічних реакцій; оцінювати вплив природи і структури каталізатора на перебіг гомо- та гетерокаталітичних реакцій та визначати режим перебігу реакції (кінетичний чи дифузійний).

  • Загальні уміння та навички

Вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці.

Володіння передовими методами управління трудовим колективом.

Володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах.

Вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.

Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку

Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.

  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі біології, який може успішно працювати на посаді викладача біології у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї з поглибленим вивченням географічних дисциплін), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Підготовка магістра здійснюється для викладання біології в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типовихноменклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання

Магістр за спеціальністю «8.04010101 Хімія» має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, захист магістерської наукової роботи.

  • Форма навчання

Денна, заочна

  • Директор програми

Доктор педагогічних наук, професор Совгіра Світлана Василівн

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.04010101 Хімія

Опис окремих одиниць курсу

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.