Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Виборча програма Безлюдного О.І. - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
20.01
Науковий портал

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України» – видання, яке висвітлює високу фахову підготовку українських вчених, професіоналізм науковців, освітян, практиків, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбання [...]
Світлана Василівна Совгіра – успішний професіонал України
20.01
Природничо-географічний факультет

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України». Це видання, яке висвітлює професіоналізм науковців, освітян, практиків, високу фахову підготовку українських вчених, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбанням [...]
Успішні професіонали України працюють на природничо-географічному факультеті
20.01
Історичний факультет

З нагоди Дня соборності України 19 січня була організована зустріч у Будинку Вчителя громадськості міста з мером Цебрієм Олександром Володимировичем. Серед присутніх були представники громадських організацій міста, воїни АТО, матері загиблих воїнів, представники навчальних закладів міста. [...]
День соборності України в Умані і УДПУ імені Павла Тичини
20.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

З 1 січня 2017 року запроваджується новий порядок виплат соціальних стипендій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1045 від 28 грудня 2016року «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів». Для отримання соціальних стипендій студентам необхідно терміново написати за [...]
Увага!
19.01
Студентський портал

Святом Хрещення закінчуються Різдвяні свята, які тривають з 7 по 19 січня. Відповідно до біблійної розповіді Христос був охрещений у водах річки Йордан, це і дало другу, народну, назву свята. У світоглядному плані Водохреща — це свято єднання людських душ і народження нових надій. Щороку, очищуючись освяченою водою, ми ніби зан [...]
Вітаємо із Хрещенням Христовим!
19.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

  Декілька століть тому в місто Умань вдихнув нове життя натхненний захопливим та несподіваним коханням неймовірно  багатий та відомий польський багач Станіслав Потоцький. Історія закладання парку дуже романтична. Названо цей фантастичний парк іменем таємничої красуні, яка  полонила не одне серце численних корол [...]
Зимова казка
19.01
Бібліотека університету

В народі говорять: "Зима прийшла і празничків привела". І дійсно,  взимку майже щодня  свято ─ починаючи від  4 грудня (введення в храм Пресвятої Богородиці ),   і закінчуючи   29 січнем  (день Петра Вериги). Працівниками абонементу підібрано та оформлено книжкову виставку «Зимовий цикл свят», на якій ви зможете  детальніше поз [...]
Зимовий цикл свят
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

       Сьогодні ми живемо в країні, яка відкриває перед молоддю необмежені можливості для набуття будь‑якої професії. Майбутня професія – це  одна з важливих складових і умов людського щастя, усвідомлення своєї корисності для людей. Вибір професії є першим важливим Читати далі ... [...]
УДПУ – орієнтир у світ вашої професії
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Водохреща, Хрещення Господнє — велике свято різдвяно-новорічного циклу, яке православні та греко-католицькі християни відзначають 19 січня, тому збігається зі святом Богоявлення, однак ці свята слід розрізняти. Народні назви свята — Йордана (або Ордана), Водохреща. [...]
Вітаємо зі святом Водохреща!
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти
Початок навчання II семестру починається через
19.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти
З ВОДОХРЕЩЕМ!
19.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Всім привіт! Я – Катерина Чупіна, голова студентської ради факультету соціальної і психологічної освіти. Дуже рада вітати вас на нашому сайті. Сьогодні ви стоїте перед вибором, куди вступати, і це відповідальне рішення, адже від нього залежить ваше подальше життя. Саме тому рішення повинно бути обдуманим і зваженим. Важливо, щ [...]
Звернення голови студентської ради факультету соціальної та психологічної освіти
19.01
Факультет мистецтв

2017-18 січня 2017 року на кафедрі інструментального виконавства відбувся державний кваліфікаційний екзамен «Комплексний екзамен за фахом» студентів 66-М групи (Спеціальність: 8.02020401 Музичне мистецтво. Спеціалізації: фортепіано, народні інструменти, духові інструменти, струнні інструменти). Екзамен складався з чотирьох частин: «Ф [...]
ВІДБУВСЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН «КОМПЛЕКСНИЙ ЕКЗАМЕН ЗА ФАХОМ»
18.01
Історичний факультет

18 січня відзначається Міжнародний день музейних селфі, який набирає популярності і в Україні. Цього дня музеї світу проводять флешмоб, під час якого відвідувачам дозволяється зробити безкоштовно автопортрет на фоні улюбленого твору чи експозиції. Відзначення Міжнародного дня музейних селфі запропонував Європейський колек [...]
Міжнародний день музейних селфі #MuseumSelfie
18.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Повідомляємо Вам, що стипендія за підсумками цього семестру буде нараховуватись по новому і регулюється це питання трьома постановами КМУ від 28 грудня 2016 року: 1) №1050 «Деякі питання стипендіального забезпечення» (види стипендій, порядок нарахування, частка студентів, які отримують стипендію тощо) Читати далі ... [...]
Шановні студенти факультету!




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Виборча програма Безлюдного О.І.

ВИБОРЧА ПРОГРАМА

кандидата на посаду ректора

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

БЕЗЛЮДНОГО Олександра Івановича

СТАБІЛЬНІСТЬ. РОЗВИТОК. ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПОСТУП

…Майбутнє людства значною мірою залежить від
культурного, наукового і технічного розвитку,
зосередженого в центрах культури, знання і
досліджень, якими є справжні університети.

(Велика хартія університетів)

Спадкоємність традицій освітньої й наукової діяльності завжди була і залишається одним з головних чинників успішного розвитку нашого університету. Визнані академічною спільнотою досягнення Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у роки існування сучасної української держави є не лише нашою гордістю, але й основою для вибору оптимальних векторів його подальшого розвитку і точкою відліку для нових конкретних змін.

Цілком очевидно, що розвиток університету упродовж наступних п’яти років залежить від майбутньої науково-освітньої, соціальної та громадської самореалізації усіх його співробітників і студентів. Впевнений, що у центрі моделі розвитку університету має бути людина – студент, педагог, науковець, адміністративний працівник, абітурієнт – з її потребами та інтересами.

Пропонована програма розвитку базується на усвідомленні того, що «золотий фонд» університету складають його співробітники та студенти, а оновлені приміщення, сучасне обладнання і високі освітні технології лише слугують засобом реалізації цілей колективу. Така філософія, а також об’єктивні реалії, що склалися в Україні, – бюджетні обмеження щодо фінансування освіти, зміна законодавства у науково-освітній сфері, децентралізація влади, включно з розширенням автономії вишів, – визначають очікувані результати реалізації пропонованої програми, а саме високі показники:

1) людського капіталу університету, зокрема завдяки створенню умов для його освітнього, наукового та громадсько-культурного розвитку, підвищення рівня правової і соціальної захищеності, існування механізмів впливу членів колективу на прийняття управлінських рішень;

2) якості освітніх послуг, що надаються українським та іноземним громадянам у форматі різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, сертифікованих програм, короткострокових курсів підвищення кваліфікації, факультативів;

3) ефективності наукових розробок та технологічних інновацій національного рівня, яких потребує суспільство та економіка;

4) якості культурного і громадського життя колективу вишу, відкритості до нових ідей та задумів, але водночас незалежності від політичної кон’юнктури.

5) іміджу УДПУ як одного з кращих галузевих університетів України. Цьому сприятиме набуття УДПУ статусу національного університету, що залишається стратегічною метою колективу.

Досягнення окреслених результатів є можливим через реалізацію таких пріоритетів і завдань.

І. ДЕМОКРАТИЧНЕ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ.

СОЦІАЛЬНІ ГАРАНТІЇ

Самореалізація студентів і співробітників університету є можливою лише в атмосфері демократії, належного управління його ресурсами, включаючи матеріальні, бюджетні і позабюджетні надходження, врахування професійних, соціальних інтересів різних груп, з яких складається колектив вишу, можливостей, які відкриваються перед УДПУ у співпраці з бізнесом, державою, місцевим самоврядуванням, міжнародними організаціями. Для цього необхідно:

  1. залучити колектив до розробки та широкого громадського обговорення Стратегії розвитку УДПУ до 2020 року, яка має включати ключові завдання, що стоять перед колективом, та конкретні механізми їх реалізації. Запропоновані нами тези виборчої програми можна покласти в основу означеної Стратегії. Демократичність, публічність та колегіальність у прийнятті стратегічних рішень щодо подальшого розвитку університету – вимога часу;
  2. винести на громадське обговорення та унормувати нові механізми участі колективу в управлінні ВНЗ, підвищити прозорість рішень керівних органів у кадровій, навчальній та освітній сфері, а також щодо використання майна та доходів вишу;
  3. створити Наглядову раду УДПУ, посилити роль вченої ради університету, розширити перелік та підвищити ефективність робочих та дорадчих органів;
  4. одне з першочергових завдань – запровадження ефективного менеджменту в університеті на основі кращих взірців вітчизняного та зарубіжного досвіду;
  5. оптимізувати організаційну структуру університету з метою виключення дублювання функцій, структурної роздробленості та усунення елементів бюрократизації; сформувати робочу групу з питань оптимізації організаційної та управлінської структури університету, вироблення критеріїв функціонування навчально-наукових інститутів, факультетів, кафедр та інших підрозділів;
  6. створити в межах чинного законодавства Благодійний фонд розвитку УДПУ, який буде управлятися за участі Наглядової ради для акумуляції коштів, залучених для стратегічного розвитку університету, у тому числі українськими та зарубіжними меценатами;
  7. розширити можливості та раціоналізувати стан функціонування електронного врядування та управління, зменшити до мінімуму обсяг внутрішнього паперового документообігу;
  8. постійно оприлюднювати офіційну інформацію, зокрема: рішення вченої ради університету, штатні розписи, кошторис, відомості про власність, майно, закупівлі, оренду приміщень; оптимізувати систему оперативного реагування на звернення членів колективу УДПУ;
  9. сформувати прозорі та зрозумілі критерії ефективності діяльності посадових осіб та надання їм надбавок і доплат;
  10. оптимізувати формування рейтингу науково-педагогічних працівників ВНЗ на основі реальних критеріїв оцінки їх роботи;
  11. розробити антикризові заходи, зокрема створити резервний стратегічний стабілізаційний фонд університету на випадок непередбачених ситуацій із невиплатою чи затримкою у виплаті заробітних плат;
  12. сприяти підвищенню рівня суспільної активності профспілкової організації для реального захисту прав працівників університету, дотриманню нормативної бази профспілки, забезпечення працівників коштами на оздоровлення, різних видів допомоги тощо;
  13. реалізувати комплекс заходів соціального захисту молодих працівників і студентів (адаптація, матеріальне стимулювання творчої та інноваційної діяльності, створення необхідних умов для розвитку молодої сім’ї);
  14. соціальна підтримка незахищених категорій студентської молоді, у тому числі збільшення розмірів матеріальної допомоги малозабезпеченим студентам і молодим сім’ям;
  15. сприяти зміцненню взаємозв’язків з місцевою і регіональною владою та відповідними органами самоврядування;
  16. забезпечити покращення якості юридичної підтримки викладачів, працівників, студентів та інших категорій за всіма напрямками їх професійної та особистої життєдіяльності, використати з цією метою потенціал центру УДПУ з надання юридичних послуг;
  17. сприяти розвитку органів студентського самоврядування шляхом належного фінансування їхньої діяльності, стимулювання спільних з викладачами університету наукових розробок, підтримки у проведенні різноманітних громадських акцій;
  18. розробити систему матеріального, морального та кар’єрного стимулювання студентів і співробітників університету на основі узгоджених з колективом критеріїв;
  19. постійно працювати над покращенням умов праці викладачів та навчання студентів, забезпечивши безперебійний процес реконструкції, ремонту та модернізації приміщень університету, дотримання вимог із охорони праці та техніки безпеки у навчальних та наукових лабораторіях;
  20. вжити відповідних заходів з цивільної оборони щодо приведення захисних споруд та підвальних приміщень до стану готовності для використання за призначенням;
  21. виробити узгоджену політику щодо орендарів приміщень університету, а також закладів харчування, які мають гарантовано пропонувати для студентів і співробітників широкий та якісний асортимент за помірними цінами;
  22. сприяти пільговому якісному медичному забезпеченню співробітників і студентів університету. З урахуванням нових напрямків реформування охорони здоров’я України створити фонд університету для страхової допомоги у покритті затрат на медичні послуги працівникам університету.

Корупція у відносинах між студентами і викладачами, співробітниками і керівниками суперечить запропонованій моделі розвитку університету, демократичності і ефективності управління, тому сприймається як ганебне явище. У зв’язку з цим необхідно:

  1. систематично проводити інформаційні заходи щодо сутності, попередження та боротьби з корупцією, адаптації до наших реалій міжнародного досвіду протидії цьому явищу;
  2. забезпечити прозорість в оцінюванні результативності навчальної діяльності, гарантувати допуск представників самоврядування до процесу оцінювання знань і вмінь студентів;
  3. забезпечити функціонування у режимі постійного доступу «гарячих телефонних ліній» і «електронних скриньок довіри» та прозорість реагувальних дій;
  4. регулярно проводити анонімні опитування студентів щодо якості навчального процесу, умов проживання у гуртожитках тощо;
  5. створити демократичну та ділову атмосферу у стосунках між ректоратом і студентською радою університету;
  6. регулярно оприлюднювати інформацію про вакансії, штатний розпис, конкурсні справи на сайті УДПУ, не допускати суб’єктивізму під час прийому на роботу чи кар’єрного зростання;
  7. надати цілковитої публічності інформації про використання коштів на оренду приміщень, закупівлю товарів і послуг.

ІІ. МОДЕРНІЗАЦІЯ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВУЗІВСЬКОЇ ОСВІТИ

У центрі навчального процесу має бути студент і викладач, а його метою – якість освіти. Студентом потрібно опікуватися від статусу абітурієнта до часу його працевлаштування та професійної адаптації як фахівця. Викладач мусить бути захищений не лише соціально, але й від паперотворчості, забезпечений доступом до інформації, мати можливість публікувати свої навчально-методичні досягнення коштом університету. Водночас УДПУ має гарантувати роботодавцям, що його випускники володіють професійними компетентностями, яких потребує сучасне суспільство та економіка. Для цього необхідно:

  1. невідкладне запровадження нових освітніх стандартів, програм, навчальних планів, підвищення якості освітніх послуг, наповнення навчального процесу та навчальних програм реальним європейськими цінностями;
  2. створити університетський центр, мета якого – координація зусиль усіх підрозділів вишу щодо забезпечення якості освітнього процесу, моніторингу якості освіти та вироблення рекомендацій для прийняття необхідних управлінських рішень;
  3. прогнозування та відкриття перспективних спеціальностей з урахуванням потреб держави і регіону, готувати фахівців, затребуваних ринком праці. Перспективним видається запровадження спеціалізацій, додаткових кваліфікацій у межах існуючих бакалавратів, магістерських програм, а також нових програм підготовки докторів філософії;
  4. у рамках переходу на загальноприйняту у світі систему освітньо-кваліфікаційних рівнів («бакалавр», «магістр», «доктор філософії») розробити і запровадити власні сертифіковані бакалаврські, магістерські та докторські освітні програми, які б були конкурентоспроможними на сучасному ринку авторських послуг;
  5. встановити річне аудиторне навантаження, передбачене Законом України «Про вищу освіту», без скорочення ставок (посад) викладачів;
  6. постійно працювати над збільшенням обсягів державного і відомчого замовлення на підготовку фахівців, наукових та науково-педагогічних кадрів;
  7. розробити та впровадити систему цільового набору студентів педагогічних напрямів підготовки за кошти корпоративних та регіонально-самоврядних структур;
  8. реалізувати заходи щодо підвищення конкурентоспроможності випускників, викладачів та науковців університету шляхом сприяння вільному оволодінню іноземними мовами і сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями;
  9. розробити програми і запровадити короткотермінові сертифіковані курси підвищення кваліфікації фахівців, які працюють в економіці регіону;
  10. поетапно продовжити продуманий, раціональний, якісний процес запровадження дистанційної освіти;
  11. підвищити «авторитет» книги в університеті та визначальну роль бібліотеки; ширше використовувати для бібліотечного обслуговування комп’ютерні технології, забезпечити для студентів, викладачів та науковців широкий доступ до світових інформаційних науково-освітніх ресурсів;
  12. знайти оптимальну форму використання тестових технологій, які не будуть нівелювати практичні навички, забезпечать об’єктивність оцінювання та доповнять інші методи контролю, а також збільшать автономію кафедр у цих питаннях;
  13. планомірно впроваджувати інновації та інформаційні технології у навчальний процес, що не означатиме відмову від традиційних форм організації навчання;
  14. розширити форми і методи самостійної роботи студентів, зокрема, використовуючи інтерактивні технології, систему Moodle, та створити умови і засоби для самодіагностики їх знань;
  15. залучити ресурси для інформатизації навчального процесу, оновлення комп’ютерної мережі, обладнання кафедр достатньою кількістю персональних комп’ютерів, а аудиторій – відеотехнікою та мультимедійними комплексами, домогтися якісного покриття всіх корпусів і гуртожитків мережею Wi-Fi;
  16. домогтися забезпечення університету новими ліцензійними програмами, авторськими електронними підручниками, навчальними посібниками, методичними матеріалами з гарантованою авторською винагородою;
  17. укладати угоди із роботодавцями, що буде максимально сприяти підготовці фахівців на замовлення та відповідатиме цільовому працевлаштуванню випускників; удосконалення організації практики шляхом укладання договорів із закладами освіти, підприємствами й організаціями та забезпечення студентів базовими місцями проходження практики;
  18. продовжити моніторинг міжнародного ринку освітніх послуг, збільшити кількість іноземних студентів та аспірантів;
  19. залучати авторитетних закордонних професорів до читання лекцій та спецкурсів в університеті;
  20. налагодження тісної співпраці з консульськими установами країн Євросоюзу та США, мови яких викладають в університеті, з метою навчально-методичного та інформаційно-технологічного забезпечення вивчення цих мов;
  21. розвивати програми подвійних дипломів із зарубіжними партнерами, які пропонують якісні і доступні освітні послуги для наших студентів; започаткування проектів із європейськими партнерами в рамках міжнародних освітніх програм, що сприятиме інтеграції України у Європейський Союз;
  22. на основі пріоритетів розвитку університету залучити додаткові кошти для здійснення ремонту та зміцнення матеріально-технічної бази закладу на плановій, а не волюнтаристській основі. Це також передбачає більш ефективне використання існуючих площ, зокрема цокольних та підвальних приміщень;
  23. завершити облаштування університетської сучасної конференц-зали для проведення урочистих зібрань, захистів дисертацій, відеоконференцій, вебінарів тощо;
  24. вирішити проблему енергозабезпечення та енергозбереження вишу на основі новітніх технологій, які можна запровадити за рахунок позабюджетних коштів, а також за сприяння міжнародних фінансових інститутів, грантів;
  25. виробити критерії та методику внутрішнього розподілу коштів спецфонду між університетом, інститутами, факультетами та кафедрами з урахуванням реальних потреб перспективних планів їх розвитку, а також внеску кожного структурного підрозділу у формування зведеного бюджету університету;
  26. упровадити систему внутрішнього аудиту за витрачанням коштів консолідованого бюджету університету.

ІІІ. НАУКА ТА ІННОВАЦІЇ

Єдність освіти і науки – провідна характеристика сучасного університету.

У цій сфері основне завдання – створити та зреалізувати ефективну систему розвитку вузівської науки, що забезпечує визначальний вплив фундаментальних і прикладних досліджень на якість навчального процесу та розвиток університету як інноваційно-освітньої інституції.

Механізм реалізації такої системи передбачає необхідність:

  1. підняти статус науковця університету, бо саме наукові здобутки формують престиж сучасного вищого навчального закладу;
  2. підтримки, розвитку існуючих та формування нових провідних наукових шкіл як середовища генерації знань і підготовки сучасних висококваліфікованих кадрів;
  3. розширити коло госпдоговірних проектів, що сприятиме налагодженню взаємодії вузівської науки з бізнесом. Для цього потрібно сформувати базу пропозицій університету щодо наукових, технічних і гуманітарно-орієнтованих розробок та інновацій, яка би була доступною на сайті УДПУ;
  4. сформувати в рамках Стратегії розвитку УДПУ механізми підтримки прикладних досліджень, розробку інноваційних технологій у форматах, що є у європейській практиці (інноваційні лабораторії, майданчики, мережі тощо);
  5. залучити науковців, студентів УДПУ до участі у європейській рамковій програмі «Горизонт» та інших грантових програмах, що підвищить мобільність науковців у сфері міжнародної співпраці;
  6. виробити механізми взаємодії УДПУ з агентствами із залучення інвестицій, структурами регіонального та місцевого розвитку, які підтримують прикладні дослідження. З цією метою створити сектор маркетингу при науковому відділі для кращого забезпечення участі у боротьбі за наукові, промислові та комерційні гранти, а також для комерційного впровадження наукових розробок вчених університету;
  7. створити відділ міжнародних зв’язків, працівники якого мають забезпечити систему технічного супроводу грантових ідей співробітників ВНЗ, що означатиме у перспективі перехід цього підрозділу на засади самоокупності;
  8. розробити систему стимулювання працівників та студентів університету (грошові премії, корекція педагогічного навантаження) за публікації результатів досліджень у виданнях, що включені до науковометричних баз даних;
  9. зберегти існуючі та працювати над відкриттям нових спеціалізованих вчених рад, отримати право створювати разові спеціалізовані вчені ради для захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора філософії (кандидата наук) та доктора наук, здійснювати організаційну та матеріально-технічну підтримку їхньої діяльності; підвищити відповідальність членів спеціалізованих вчених рад за результативність своєї роботи;
  10. стимулювати науковців УДПУ до участі у конкурсах з розробки науково-дослідних програм, що виконуються на основі державного бюджетного фінансування, а також у міжнародних наукових проектах з метою отримання грантів та цільового фінансування;
  11. концентрувати основні фінансові ресурси університету на пріоритетних і найбільш перспективних напрямках фундаментальних та прикладних досліджень, що відповідають світовим тенденціям розвитку науки;
  12. максимально сприяти підготовці кандидатів наук (докторів філософії) та докторів наук для потреб УДПУ, запровадивши заходи стимулюючого характеру шляхом преміювання дисертантів та їх наукових керівників, безкоштовних публікацій у фахових виданнях університету, надання творчих відпусток для завершення дисертаційного дослідження;
  13. упровадити програмні засоби виявлення плагіату в текстах курсових, магістерських і кваліфікаційних робіт, наукових публікаціях та дисертаціях;
  14. розробити прозору та справедливу систему фінансування видання кращих монографій, підручників, написаних співробітниками УДПУ, їх участі у роботі рейтингових конференцій та інших науково-освітянських форумів;
  15. стимулювати та фінансово підтримувати зарубіжні відрядження науковців з метою участі у роботі наукових форумів та для проведення наукових стажувань;
  16. збільшити фінансування студентської науки та діяльності молодих вчених, заснувати щорічну премію вченої ради університету за кращу науково-дослідну роботу студентів та молодих вчених УДПУ (з грошовим преміюванням та наданням пріоритету на стажування у вітчизняних та зарубіжних навчальних закладах), передбачити фінансування їх участі у наукових форумах за межами ВНЗ;
  17. проводити наполегливу роботу щодо переведення наукових збірників УДПУ у статус наукометричних баз Європи та світу, а також забезпечити їх переформатування у режим роботи як електронних видань; повною мірою використати можливості інституційного репозитарію для представлення доробку науковців УДПУ;
  18. ввести внутрішню грантову систему розподілу фінансування між науковими групами як превентивний механізм стимулювання фундаментальних і прикладних розробок та їх упровадження в реалну освітню діяльність вузу.

ІV. КУЛЬТУРНЕ І ГРОМАДСЬКЕ ЖИТТЯ УНІВЕРСИТЕТУ

Університет у сучасних умовах є насамперед спільнотою, яка сповідує гуманістичні цінності та прагнення до свободи, самовдосконалення, прогресу, а отже, для УДПУ є органічними різноманітна громадська активність та повноцінне культурницьке життя, тут має панувати здоровий морально-психологічний клімат в колективі. Зокрема, видається за необхідне:

  1. ініціювати розробку спеціальних програм, спрямованих на розвиток культурно-масової, фізкультурної та оздоровчої роботи з працівниками та студентами шляхом інтенсивного використання відповідної інфраструктури університету;
  2. підтримати діяльність провідних творчих колективів, які репрезентують університет, розширити діяльність студентського клубу або створити Центр дозвілля «Гаудеамус»;
  3. сприяти подальшому розвитку багатих традицій спортивного життя УДПУ, пропагуванню здорового способу життя;
  4. створити атмосферу максимального сприяння всім публічним акціям, культурним подіям, які ініціюються у закладі.
  5. забезпечити реалізацію програми «Пізнай свій край», інших популярних молодіжних програм.

Університет як автономна демократична корпорація є аполітичним. Таким чином, адміністрація УДПУ не повинна допустити:

  • дискримінації співробітників і студентів за політичною ознакою, зокрема у процесі працевлаштування, академічних випробовувань тощо;
  • політичну діяльність у стінах університету, керуватися принципом незалежності здобуття вищої освіти від впливу політичних партій, громадських і релігійних організацій, категорично заборонивши керівникам підрозділів використання адміністративного впливу на членів колективу щодо участі (або не участі) у діяльності окремих ініціативних груп по збору та розповсюдженню інформації політичного спрямування в інтересах окремих політичних (або псевдо політичних) груп.

Водночас університет має вітати проведення в його стінах виступів провідних політичних та громадських діячів у форматі відкритих лекцій, зустрічей, «круглих столів», тренінгів, дискусій тощо.

***

Переконаний, що завдяки спільним зусиллям, довірі, співпраці, наполегливій роботі ми будемо вчитися і працювати в університеті, який не лише пам’ятає свої історичні традиції, але й усвідомлює новітні вимоги вітчизняного та європейського освітньо-наукового простору. Тому сьогодні як ніколи актуальними для нас є слова геніального українця Павла Тичини, ім’я якого має честь носити університет: «Ти чуєш, як життя зове? Епоха лиш того пригорне, хто сам з епохою живе».

Високо цінуючи фаховість науково-педагогічного колективу Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, впевнений, що нашому навчальному закладу під силу дати гідні відповіді на виклики часу.

Перетворення нашого університету в сучасний європейський навчальний заклад зі збереженням здобутків і утвердженням найкращих національних академічних традицій – має стати головною метою нашої університетської спільноти.

Тож реалізуймо цю благородну мету разом!

З повагою і надією на підтримку – Олександр Безлюдний.


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.