Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.Більше не показувати
Виборча програма Ярошинської О.О. - Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Університет у соцмережах
Ми у ВконтактіМи у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
IV Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць» проходить з вересня цього року до березня наступного. Його організовано відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки спільно з Посольством Литовської Республіки в Україні. Конкурс покликаний розвивати в молоді активну життєву позицію, готовність брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни; формувати в молоді демократичні, європейські цінності, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів; підвищувати значимість ідеї єдності та дружби України і Литовської Республіки серед молодих учасників. Роботи учасників Конкурсу до 20 січня 2017 року слід надсилати на електронну адресу: yaevropeets@ukr.net. Підсумки завершального етапу Конкурсу підбиватимуть у березні 2017 року. За рішенням журі Конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в рамках культурного обміну у 2017 році. За додатковою інформацією можна звертатися до організаційного комітету за тел.: 044-501-01-15, 044-400-43-01.
Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»


Новини наших сайтів
23.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

                                                                                                                                                                            [...]
КІНОЛЕКТОРІЙ
23.01
Факультет початкової освіти

18 січня 2017 року відбулось  чергове, планове засідання ради молодих науковців факультету початкової освіти. Молоді науковці заслухали інформацію кандидата педагогічних наук, доцента  кафедри теорії початкової освіти Олексія Муковоза, який повідомив про основні  вимоги до написання докторської дисертації та зміни щодо при [...]
Засідання ради молодих науковців факультету
23.01
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

18 січня 2017 в ДНЗ №25 (м. Умань) було проведено науково-практичний семінар для вихователів на тему: “Природничо-еколоічна компетентність дітей дошкільного віку” Мета: поповнити знання педагогів про зміст, методи та форми роботи з дошкільниками з питань еколого-природничого виховання; активізувати особистий творчий Читат [...]
науково-практичний семінар “Природничо-еколоічна компетентність дітей дошкільного віку”
23.01
Студентський портал

Ми постійно знаходимося під чиїмось впливом. «Пфф, – можеш відповісти ти. – Я не дивлюся телевізор ще зі школи, не ведусь на всі ці модні бренди й гаджети. На мене неможливо вплинути, я самодостатній, незалежний (і дуже симпатичний) член суспільства». Повір, я згодна, але говорю про дещо зовсім інше. Зізнайся, маєш акаунт у Фейсбу [...]
Студвей “Про екзистенціальну кризу по-студентськи…”
23.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Ми з радістю проконсультуємо Вас з усіх питань, пов’язаних зі вступом до навчального закладу (документи, правила прийому, ЗНО, спеціальності) та допоможемо пройти профорієнтаційну діагностику для виявлення  професійних інтересів та схильностей, враховуючи Ваші індивідуальні особливості. БАЖАЄШ ОТРИМАТИ ЯКІСНУ ОСВІТУ ЄВРО [...]
Персональні менеджери зі вступу
23.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Випускники спеціальності “Психологія” здобувають кваліфікацію “Психолог”.  Фахівці з цієї спеціальності працюють у навчальних закладах усіх рівнів і видів, на підприємствах і в організаціях, центрах практичної психології, соціальних службах, консультаційних центрах, науково-дослідних закладах. Випускники можу [...]
Вибір професії «Психолог»
23.01
Бібліотека університету

22 січня український народ відзначає величну дату своєї багатовікової історії – День Соборності, свято об’єднання українських земель в єдину самостійну державу. З нагоди свята працівники бібліотеки підготували книжкову виставку «Від ідеї до сьогодення», що експонується у відділі обслуговування та відкритий перегляд літер [...]
День Соборності України
23.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

  Професія соціального працівника сповідує принцип, за яким гідність та значимість є невід’ємними рисами кожної особи в суспільстві. Стосунки між індивідом і суспільством мають взаємодоповнювальне значення, і кожен індивід може зробити значний внесок у суспільство. Професія «соціальний працівник» має свою власну чітку [...]
Вибір професії «Соціальний працівник»
22.01
Факультет мистецтв

Шановні викладачі, студенти, гості! Щиро вітаємо вас із Днем Соборності та Свободи України. Саме в цей день проголошено Акт Злуки Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки, який увійшов в історію українського народу як свято національної єдності. Цей день є символом об’єднання України. Він ст [...]
ЩИРО ВІТАЄМО З ДНЕМ СОБОРНОСТІ ТА СВОБОДИ УКРАЇНИ!
22.01
Студентський портал

День Злуки – свято, що відзначається щороку в день проголошення Акту возз’єднання Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки, що відбулося 22 січня 1919 року на Софійській площі в Києві. Акт Злуки був глибоко детермінований історично і спирався на споконвічну мрію українського народу про незал [...]
День соборності України
21.01
Інститут економіки та бізнес-освіти

Вибір сфери професійної трудової діяльності рано чи пізно виникає  перед кожною людиною, що живе на нашій планеті. Хтось віддає перевагу отримати вищу професійну освіту і стати дипломованим фахівцем, а хтось, навпаки, мріє якомога раніше знайти роботу і зайнятися трудовою діяльністю. Існує думка, що отримання освіти ніяк н [...]
Сучасна професія – менеджер
21.01
Студентський портал

V. Ліга КВН «Кураж» Третій сезон гумору стартує 23 лютого о 19.00. На уманчан чекають нові команди,  призи від спонсорів та гарний настрій. Квитки від 35 до 45 гривень IV. Інтригуюча комедія «Женихи» Для того, щоб виправити своє фінансове становище усі женихи і пройдисвіти міста, мріють одружитися на багатій нареченій. Кому ж дістанет [...]
Куди сходити? Топ-5 зимових подій в Умані
21.01
Факультет мистецтв

Шановні колеги! Оргкомітет запрошує до участі у ІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції «ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ» (10 березня 2017 р., (форма проведення – заочна). Співорганізатори: Національна академія наук Азербайджана, Інститут філософії та права (Азербай [...]
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ: СУЧАСНІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ РІШЕННЯ ТА ПІДХОДИ
20.01
Науковий портал

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України» – видання, яке висвітлює високу фахову підготовку українських вчених, професіоналізм науковців, освітян, практиків, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбання [...]
Світлана Василівна Совгіра – успішний професіонал України
20.01
Природничо-географічний факультет

Нещодавно вийшла з друку книга «Успішні професіонали України». Це видання, яке висвітлює професіоналізм науковців, освітян, практиків, високу фахову підготовку українських вчених, які своїм розумом і самовідданою працею, долаючи труднощі, збагачують вітчизняну і світову наукову скарбницю. Відомості про них стали надбанням [...]
Успішні професіонали України працюють на природничо-географічному факультеті




Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Виборча програма Ярошинської О.О.

ПРОГРАМА

кандидата на посаду ректора Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ЯРОШИНСЬКОЇ ОЛЕНИ

1. Демократизація і прозорість управління, підвищення ролі самоврядування університетської громади.

1.1. Спільна розробка стратегічної програми розвитку університету на 2015−2020 роки «Європейська перспектива УДПУ − 2020», спрямованої на реалізацію Закону України «Про вищу освіту», шляхом консолідації ініціатив усіх структурних підрозділів ВНЗ.

1.2. Дотримання принципу демократизації в управлінні навчальним закладом на всіх рівнях, а саме: оптимізація діяльності конференції трудового колективу, вчених рад університету та його структурних підрозділів, через делегування демократично обраних формальних і неформальних лідерів; створення Наглядової ради УДПУ з метою забезпечення прозорого громадського контролю; публічність діяльності профспілкової організації університету.

1.3. Створення Консультаційної ради як дорадчо-консультативного органу управління для оперативного колегіального вирішення актуальних питань, які належать до компетенції його робочих груп (із фінансово-економічних питань; питань інформатизації й розвитку структурних підрозділів тощо).

1.4. Дотримання принципів прозорості, відкритості та професійної компетентності при обранні претендентів на заміщення виборних вакантних посад.

1.5. Запровадження системи якості менеджменту навчального закладу на основі стандартів ISO серії 9000, що передбачає розробку процедур колективної управлінської діяльності та забезпечує підвищення впливу співробітників різних структурних підрозділів на прийняття управлінських рішень.

2. Збереження і поступове нарощення кадрових, матеріально-технічних та інформаційних ресурсів навчального закладу.

2.1. Збереження самостійності навчального закладу, кадрового складу та розширення впливу університету в регіоні шляхом збільшення спектру послуг (педагогічного та іншого спрямування).

2.2. Забезпечення прозорості вирішення фінансово-господарських питань діяльності університету на основі обґрунтування проектів доцільності виділення коштів та ефективності їх застосування для інноваційного розвитку закладу.

2.3. Продовження інформатизації бібліотеки, автоматизації бухгалтерського, кадрового обліку, навчального процесу з використанням програмного забезпечення та створення цілісної системи імпортування даних між програмними продуктами, що використовує університет.

2.4. Збереження та розширення напрямів підготовки, спеціальностей із урахуванням потреб ринку праці та освітніх прагнень громадян, збільшення контингенту іноземних студентів та поступове нарощування необхідних ресурсів для організації освітнього процесу на основі державно-приватного партнерства.

2.5. Розробка та впровадження прозорих механізмів стимулювання успіхів науково-педагогічних працівників, які сприяють формуванню позитивного іміджу навчального закладу у вітчизняному та міжнародному просторах.

3. Підвищення якості надання освітніх послуг і забезпечення конкурентоспроможності університету.

3.1. Удосконалення системи внутрішнього забезпечення якості освіти через розробку чітких критеріїв організації та проведення університетського моніторингу.

3.2. Запровадження єдиної системи рейтингового оцінювання освітніх, науково-дослідницьких та інноваційних досягнень учасників освітнього процесу, сформованої на основі ліцензійних і акредитаційних вимог та пропозицій структурних підрозділів та науково-педагогічних працівників.

3.3. Розширення зворотних зв’язків між випускниками, студентами і викладачами з метою визначення змісту та форм освітньої діяльності, необхідних динамічному ринку праці.

3.4. Підвищення якості освітніх послуг через забезпечення академічної мобільності студентів і викладачів в європейських університетах за програмами, фінансованими Європейською Комісією (Erasmus Mundus, Erasmus+).

3.5. Активізація діяльності Бізнес-інкубатора університету з метою комерціалізації освітньо-наукових та професійних проектів (туристична агенція, центр перекладу, тренінг-школа тощо).

4. Вирішальна роль органів студентського самоврядування у визначенні університетської політики, відкритість та публічність їх діяльності в закладі та інтернет-просторі.

4.1. Розробка механізму і залучення студентів до оцінювання якості надання освітніх послуг, формування змісту навчальних планів та програм, розвитку матеріальної бази навчального закладу.

4.2. Забезпечення прозорості процесу виділення місць та поселення студентів у гуртожитки.

4.3. Створення груп ініціативних студентів для написання проектів на фінансування їхніх задумів, конструктивна підтримка на етапі написання проекту, організаційна підтримка на етапі його подання і реалізації.

4.4. Перетворення університету в комфортне середовище для студентської молоді з особливими потребами.

4.5. Фінансове стимулювання досягнень студентів у навчальній, науковій, мистецькій, спортивній та інших видах діяльності.

Ми варті бути самостійним університетом європейського зразка!


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.