Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
22.09
Тиждень менеджера
З 18 по 22 вересня 2017 року кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом проводить Тиждень PR-менеджера.
Тиждень менеджера
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

СЬОГОДНІ МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ СИСТЕМНОГО АДМІНІСТРАТОРА!

25.07.2014

За традицією остання п'ятниця липня святкується в усьому світі як Міжнародний день системного адміністратора. Професія системного адміністратора в сучасному світі просто незамінна. Вже неможливо уявити собі зараз як би ми жили без наших шановних сисадмінів, адже на них покладено одне з найбільш відповідальних завдань – забезпечення надійної інформаційної взаємодії між нами.

СЬОГОДНІ МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ СИСТЕМНОГО АДМІНІСТРАТОРА!

Сьогодні ми вітаємо всіх тих людей, які тримають якщо й не весь світ, то пів світу у своїх руках. У день професійного свята бажаємо Вам поменше екстрених випадків та взаєморозуміння з користувачами систем, за роботу яких Ви відповідаєте, а також не мати на роботі ніяких прикрощів і почути від навколишніх заслужене "дякуємо". Ми цінуємо Вас!

Прес-центр УДПУ

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.