Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
19.10
Триває V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
З вересня 2017 року до березня 2018-го триватиме V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць», який проводить Посольство Литовської Республіки в Україні. Роботи учасників конкурсу прийматимуть до 19 січня 2018 року на електронну скриньку yaevropeets@ukr.net Підсумки завершального етапу конкурсу будуть підведені у березні 2018 року. За рішенням журі конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в межах культурного обміну в 2018 році. За додатковою інформацією можна звертатись до організаційного комітету конкурсу за телефонами: (044) 501-01-15, (044) 400-43-01. Співорганізатори конкурсу: Всеукраїнська молодіжна громадська організація "Серце до серця", Міністерство культури України та інші органи виконавчої влади.
Триває V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
19.10
Північно-західний університет надає стипендії на навчання в аспірантурі
З метою сприяння культурному обміну між Україною та Китаєм вздовж Шовкового шляху, Північно-західний університет надає стипендії на навчання в аспірантурі. Період поданя заявки: 1 січня - 30 березня 2018 року. Заявка подається в режимі онлайн на веб-сайті http://nwu.17gz.org/member/login.do. Всі необхідні документи надсилаються на електронну адресу: tonwu@nwu.edu.cn. Також повідомляємо, що можна отримати стипендію на навчання в Північно-західному університеті в рамках стипендіальної програми Уряду Китайської Народної Республіки (навчання в магістратурі та аспірантурі). Контакти Північно-західного університету: тел. 0086-29-88302373, 0086-29-88303928, факс: 0086-29-88303511, електронна скринька: tonwu@nwu.edu.cn, crystalhe0917@163.com.
Північно-західний університет надає стипендії на навчання в аспірантурі
19.10
Запрошуємо на курси довузівської підготовки
УДПУ імені Павла Тичини здійснює набір слухачів на курси довузівської підготовки. МИ ПРОПОНУЄМО: - Комплексну підготовка до ЗНО, вступних випробувань та творчих конкурсів; - Ознайомлення з особливостями вступної кампанії; - Профорієнтаційні консультації і тестування, діагностику здібностей. Початок навчання - 4 листопада 2017 року. НАША АДРЕСА: м.Умань, вул. Садова, 2, кім.208. Телефон: (04744) 4-05-20; (063)14-97-988, (097)617-59-67, e-mail: vstup@udpu.edu.ua
Запрошуємо на курси довузівської підготовки
19.10
Презентація програм академічних обмінів DAAD
19-20 жовтня 2017 року в УДПУ відбудеться зустріч із лектором німецької служби академічних обмінів DAAD.
Презентація програм академічних обмінів DAAD
19.10
Благодійний танцювальний фестиваль "Душею сповнений політ"
Шановні уманчани! Запрошуємо 19 жовтня о 16.00 приєднатись до благодійного танцювального фестивалю в МБК "Душею сповнений політ"(вхід вільний). Ви зможете не лише насолодитись чудовими виступами кращих хореографічних колективів Умані, а й долучитись до надзвичайно доброї справи - допомоги маленькій 4-місячній онкохворій дівчинці Маргариті Ніконець.Творити добро разом завжди легше!
Благодійний танцювальний фестиваль "Душею сповнений політ"
20.10
МОН оголошує конкурс наукових і творчих робіт про Голодомор
Міністерство освіти і науки запрошує взяти участь у Міжнародному міждисциплінарному конкурсі наукових і творчих робіт імені Володимира Маняка і Лідії Коваленко. Тема конкурсу: «Голодомор 1932–1933 рр. – геноцид Українського народу в приватних історіях і просторі культури». Конкурс проводиться в номінаціях: «Кращі творчі і дослідницькі роботи учнів 5–11 класів ЗНЗ»; «Кращі методичні розробки уроку/лекції та творчі роботи вчителів навчальних закладів та викладачів ВНЗ»; «Кращі творчі і дослідницькі роботи студентів, аспірантів, науковців (віком до 35 років)». Автори 3-ох найкращих робіт отримають грошову винагороду: за 1 місце – 5тис гривень, 2 місце – 3тис гривень та 3 місце – 2тис гривень. Також у кожній з номінацій журі відзначить ще 10 робіт, автори яких отримають 1тис гривень. На конкурс подаються лише неопубліковані оригінальні роботи. Вони можуть бути написані українською, англійською або російською мовами. Докладнішу інформацію можна переглянути за посиланням http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/napryamok-7.html Строк подання робіт – до 15 листопада 2017 року. Оголошення результатів відбудеться в останній тиждень листопада 2017 року. Конкурсні роботи надсилайте на електронну адресу konkurs.manyaka.kovalenko@gmail.com із позначенням «ІІ Міжнародний міждисциплінарний конкурс – 2017». Або на пошту: 02068, м. Київ, а/с 74. Для довідок: (044) 246-43-39; (097) 318-43-39 Світлана Шиман; e-mail: lana.kuzyna@gmail.com Організатори: Міністерство освіти і науки України, Інститут історії України НАН України, ГО «Український науково-дослідний та освітній центр вивчення Голодомору», Науково-освітній консорціум з вивчення Голодомору при Канадському інституті українських студій Альбертського університету.
МОН оголошує конкурс наукових і творчих робіт про Голодомор
20.10
Відкритий перегляд «Ми – нащадки славних козаків!»
10 - 20 жовтня 2017р. бібліотека УДПУ запрошує усіх бажаючих на відкритий перегляд «Ми – нащадки славних козаків!», присвячений Дню українського козацтва. Місце експонування - читальний зал №1 (корпус №1).
Відкритий перегляд «Ми – нащадки славних козаків!»
24.10
Запрошуємо на виставу "Останній гречкосій"
24 жовтня о 14.30 студентський народний театр драми і комедії УДПУ запрошує усіх бажаючих на виставу "Останній гречкосій". Чекаємо усіх бажаючих в актовій залі університету.
Запрошуємо на виставу "Останній гречкосій"
25.10
Триває міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Триває міський конкурс ведучих
25.10
Урочистості з нагоди отримання первинного офіцерського звання «молодший лейтенант запасу»
25 жовтня 2017 року о 14 годині у актовій залі університету відбудуться урочистості з нагоди отримання первинного офіцерського звання «молодший лейтенант запасу» студентами УДПУ. Запрошуємо усіх бажаючих.
Урочистості з нагоди отримання первинного офіцерського звання «молодший лейтенант запасу»
27.10
Концерт до Дня незалежності Туркменістану
27 жовтня о 14.30 в актовій залі УДПУ відбудеться концерт до Дня незалежності Туркменістану.
Концерт до Дня незалежності Туркменістану





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

12.08.2014

Під керівництвом кандидата географічних наук, доцента кафедри географії та методики її навчання природничо-географічного факультету УДПУ імені Павла Тичини Олексія Ситника проведено навчально-польові практики з фахових географічних дисциплін студентів І та ІІ курсу.

Польові практики з фахових географічних дисциплін є невід’ємною складовою частиною підготовки студентів факультету напряму підготовки 6.040104 «Географія». Їх роль у навчально-виховному процесі з підготовки до майбутньої роботи вчителя географії є надзвичайно важливою. Навчальні польові практики з фахових географічних дисциплін зазвичай проводяться по закінченню аудиторних занять і сприяють закріпленню й поглибленню теоретичних знань, отриманих студентами під час вивчення основ дисциплін «Метеорологія і кліматологія», «Загальна гідрологія», «Геоморфологія» на І та ІІ курсах, а також допомагають набути практичних навичок.



Під час практик студенти переконуються у важливості того, чого їх вчили на лекціях: учитель географії повинен добре знати сучасний стан географічної оболонки та окремих ландшафтів, тенденції їхнього розвитку, а також вміти проводити спостереження за окремими компонентами природи. Після того, як майбутній учитель під час польової практики реалізує свої теоретичні знання, оволодіває практичними уміннями і навичками, він зможе якісно навчати своїх вихованців, організовувати їхню продуктивну працю. Так, програми польових практик з метеорології, гідрології, геоморфології передбачала формування в студентів певних навичок і умінь роботи з сучасними приладами для спостереження за станом погоди, проведення гідрометричних робіт та гідрологічних спостережень, опису сучасних форм рельєфу тощо.



Всі ці завдання були умовно об’єднані в декілька груп. Перша група завдань спрямовувалась на загальне ознайомлення студентів з методикою проведення польових досліджень та обробки отриманих результатів. Друга група, що складала основу польової практики передбачала безпосередньо польові дослідження (мікрокліматичні та гідрологічні спостереження, проведення навчальних екскурсій по визначенню особливостей рельєфу, його змін під впливом природних та антропогенних чинників тощо), ведення польових щоденників. Третя група завдань передбачала проведення виховної роботи в студентському колективі, набуття студентами навичок самоврядування, організації побуту під час польової практики тощо.



Комплексна реалізація всіх завдань польової практики з метеорології, гідрології, геоморфології в подальшому дозволить майбутньому педагогові методично вірно організовувати і керувати навчанням та дослідницькою роботою школярів в урочний та позаурочний час.



Польова практика поділялась на три етапи: підготовчий, польовий, камеральний. Підготовчий етап здійснювався завчасно до початку строку польових спостережень і включав ознайомлення студентів з метою, етапами та програмою навчальної польової практики з метеорології, гідрології, з геоморфології, з комплексом навчально-методичних та організаційних заходів; факультативні оглядові, настановні лекції та практичні заняття по конкретним питанням клімату, гідрографічної мережі, геологічної та геоморфологічної будови району практики; самостійне вивчення студентами літератури, музейних колекцій гірських порід, мінералів, корисних копалин по районам практики; інструктивні заняття з питань дисципліни, техніки безпеки, протипожежних та природоохоронних заходів, медицини; підготовку та проведення організаційних зборів, на яких вирішуються питання щодо студентського самоуправління, адміністративно-господарських заходів по створенню необхідних умов праці та відпочинку колективу практики; комплектування польового обладнання та матеріалів.



Польовий етап був найбільш важливим та єдиним етапом кожного з видів практики. Безпосередньо в польових умовах студенти виконували поставлені завдання відповідно до того чи іншого виду практики, набували практичних навичок та вмінь користування приладами та інструментами, описання та фотографування об’єктів спостережень та досліджень, систематизації матеріалів.



Під час камерального (завершального) етапу студенти в складі бригад остаточно систематизували та аналізували зібраний фактичний матеріал, пов’язували результати його узагальнення та усвідомлення з літературними даними.

Місце проведення практики обиралось таке, де на обмеженій території зустрічаються різні природні комплекси, де є зручний доступ до річки, де є умови для проведення вимірювання швидкості течії, ширини і глибини русла, де можна в повній мірі спостерігати, вивчати та пізнавати різноманітні геоморфологічні об’єкти. Цим вимогам цілком відповідає Подільська височина та південна частина Західно-Придніпровської денудаційної височини (берег р. Південний Буг поблизу с. Ставки, Бершадського району, Вінницької області). Було передбачено також такі маршрути та об’єкти: Мурафські Товтри, каньйон р. Мурафа (поблизу с. Буша, Ямпільського району, Вінницької області), піщаний кар’єр, маршрути по долині річки Південний Буг, кар’єр Заваллівського графітового комбінату (Гайворонський район, Кіровоградської області), Буцький каньйон (Маньківський район). Ці місця являють собою своєрідні та унікальні регіони. Студенти також побували на екскурсіях з метою ознайомлення з принципом роботи гідротехнічних споруд (на прикладі Чернятської та Гайворонскої ГЕС). Під час маршрутів майбутні географи поглиблювали знання про еолову та флювіальну морфоскульптуру, рельєфоутворюючу діяльність стародавнього Галіційського (Сарматського) моря, спостерігали та вивчали піщаний кар’єр як антропогенну форму рельєфу



Результати виконання студентами програми польової практики оформлені у вигляді бригадного остаточного звіту, що є основним документом, який містить вичерпні відомості про виконану роботу. Логічним завершенням практики стало захист звіту та складання заліку.



Прес-центр УДПУ

Фото новини:НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІННАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ПРАКТИКИ З ФАХОВИХ ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.