Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
27.09
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27 вересня о 14.30 в актовій залі відбудеться святковий концерт до Дня працівників освіти. Організатор - факультет іноземних мов УДПУ.
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27.09
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини».
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27.09
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
27 вересня о 17.30 на історичному факультеті (корпус №3, 200 ауд.) відбудеться кінолекторій на тему «Легенда про одвічне почуття» - перегляд фільму «Жива».
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
28.09
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику».
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28.09
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
28 вересня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться загальноуніверситетський святковий захід, присвячений Дню працівників освіти. Організатор - Центр культури і дозвілля "Гаудеамус".
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
25.10
Триває міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Триває міський конкурс ведучих





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

ПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУ

29.08.2017

На засіданні вченої ради УДПУ імені Павла Тичини, яке відбулося сьогодні, затверджено звіт про роботу за 2016-2017 та схвалено завдання на новий навчальний рік.

Прикметно, що за вже складеною традицією члени вченої ради могли детально розглянути звіт, оскільки він заздалегідь був надісланий їм на електронну пошту. Загалом документ складається з семи розділів, включає десятки таблиць, діаграм, графіків і викладений на 180 сторінках. У доповіді ректор, професор Олександр Безлюдний зупинився на окремих ключових позиціях діяльності університету.

- У звітному році колектив університету працював злагоджено і продуктивно, – відзначив Олександр Іванович. –  Наші успіхи – це справа наших рук, творчого мислення, небайдужого ставлення до справи. Усьому колективу – викладачам, співробітникам, аспірантам і студентам – щира вдячність за плідну працю на благо університету, студентства, майбутнього нашої України. Слова вдячності висловлюю також Міністерству освіти і науки України, Наглядовій Раді Університету, академічним установам держави, всім друзям нашого навчального закладу, які підтримують його конкретними справами і конструктивними порадами.

Доповнили інформацію про здобутки навчального закладу в минулому навчальному році виступаючі, які брали участь в обговоренні звіту: перший  проректор Андрій Гедзик, проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва Владилена Сокирська, голова профспілкового комітету університету Валентин Хитрук, начальник Центру культури і дозвілля «Гаудеамус» Людмила Гекалюк, голова студентської ради університету Катерина Чупіна.

Перший  проректор Андрій Гедзик представив для затвердження план роботи університету на новий навчальний рік. Затверджено також план роботи вченої ради університету на 2017–2018 навчальний рік, який представила учений секретар Світлана Шуляк.

Проректор з наукової роботи та міжнародного співробітництва Владилена Сокирська доповіла про зарахування до докторантури університету, про результати першого етапу конкурсного відбору проектів наукових досліджень і розробок молодих науковців, виконання яких розпочнеться у 2018 році за рахунок видатків загального фонду державного бюджету, про атестацію наукової роботи стипендіатів Кабінету Міністрів України для молодих вчених та по ряду інших питань.

На першому у новому навчальному році засіданні вченої ради університету ректор Олександр Безлюдний привітав усіх із стартом й побажав творчої праці та змістовного навчання, здоров’я, добробуту і злагоди у родинах, миру, гарного майбутнього нашому університету.

Олександр Іванович також за доброю традицією привітав ювілярів університету із днем народження, знайшовши для кожного щирі та душевні слова.

У заключному слові ректор відзначив:

- Ми маємо гарний потенціал і повинні все зробити для того, щоб університет і надалі динамічно розвивався та модернізувався, залишаючись центром духовності, науки та культури в регіоні.

Прес-центр УДПУ

Фото новини:ПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУПЕРШЕ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ УДПУ
Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.