Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
20.11
Відкритий перегляд літератури «Права людини — це її правові можливості»
До Міжнародного дня прав людини з 20 листопада до 13 грудня 2017 року в читальному залі №2 діятиме відкритий перегляд літератури «Права людини — це її правові можливості». Перевірте, наскільки добре ви знаєте свої права, закріплені у Конституції України! Запрошуємо усіх бажаючих!
Відкритий перегляд літератури «Права людини — це її правові можливості»
21.11
Селфі-акція до Дня Гідності та Свободи #З_Україною_в_серці
21 листопада впродовж дня на факультеті фізики, математики та інформатики проходитиме селфі-акція до Дня Гідності та Свободи #З_Україною_в_серці (зроби селфі з друзями на фоні української символіки та розмісти фото в соціальних мережах).
Селфі-акція до Дня Гідності та Свободи #З_Україною_в_серці
21.11
Студентський круглий стіл до Дня Гідності та Свободи "Перелом свідомості"
21 листопада о 12.50 на історичному факультеті (корпус №3, 407 ауд.) відбудеться студентський круглий стіл до Дня Гідності та Свободи "Перелом свідомості".
Студентський круглий стіл до Дня Гідності та Свободи "Перелом свідомості"
21.11
Тематичний захід «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе повіки!»
21 листопада о 14.20 на факультеті професійної та технологічної освіти (корпус №2, ауд.310) відбудеться тематичний захід «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе повіки!».
Тематичний захід «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе повіки!»
21.11
Виховний захід «Україна – країна нескорених!»
21 листопада о 14.30 на факультеті початкової освіти (корпус №3, ауд.109) відбудеться виховний захід «Україна – країна нескорених!».
Виховний захід «Україна – країна нескорених!»
21.11
Фотовиставка «Пам`ятаємо»
21 листопада факультет соціальної та психологічної освіти запрошує на фотовиставку «Пам`ятаємо», присвячену Дню Гідності і Свободи.
Фотовиставка «Пам`ятаємо»
22.11
Захід до Дня пам`яті жертв голодомору
22 листопада о 14.15 на факультеті фізики, математики та інформатики відбудеться захід до Дня пам`яті жертв голодомору.
Захід до Дня пам`яті жертв голодомору
23.11
Всеукраїнський науково-методичний інтернет-семінар з міжнародною участю «Молодь, освіта, наука та мистецтво»
23 листопада на факультеті мистецтв відбудеться Всеукраїнського науково-методичного інтернет-семінару з Міжнародною участю «Молодь, освіта, наука та мистецтво». Тематичні напрями семінару: 1. Концептуальні засади сучасної мистецької освіти. 2. Естетичні та етичні основи педагогічної майстерності майбутніх учителів мистецьких дисциплін. 3. Психолого-педагогічні засади мистецької освіти. 4. Педагогічна інноватика в системі мистецької освіти. 5. Інтеркультурні тенденції сучасної мистецької освіти. 6. Становлення мистецької освіти в Україні (історичний аспект). Заявки на участь приймаються до 15 листопада 2017 р. Довідки за телефонами: 063-790-22-29 Калабська Віра Степанівна, 093-187-32-58 Бойко Ірина Михайлівна.
Всеукраїнський науково-методичний інтернет-семінар з міжнародною участю «Молодь, освіта, наука та мистецтво»
23.11
Відкритий кубок УДПУ з боксу
23 листопада о 17.00 в спортивній залі університету відбудеться Відкритий кубок УДПУ з боксу. Захід приурочений 10-й річниці факультету фізичного виховання.
Відкритий кубок УДПУ з боксу
23.11
Виховний захід «У той рік заніміли зозулі…»
23 листопада о 12.50 на факультеті професійної та технологічної освіти (корпус №2, ауд. 310) відбудеться виховний захід «У той рік заніміли зозулі…».
Виховний захід «У той рік заніміли зозулі…»
23.11
Історична година «Слухай, дивись, пам`ятай...»
23 листопада о 14.10 в актовій залі університету відбудеться історична година «Слухай, дивись, пам`ятай...», присвячена Дню пам`яті жертв Голодомору.
Історична година «Слухай, дивись, пам`ятай...»
24.11
День відкритих дверей
Шановні абітурієнти! 24 листопада в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться День відкритих дверей. Запрошуємо усіх бажаючих познайомитися із навчальним закладом, а також одержати вичерпні відповіді на важливі питання вступної кампанії 2018 року.
День відкритих дверей
24.11
Презентація І курсу Інституту економіки та бізнес-освіти
24 листопада о 14.00 в актовій залі університету відбудеться презентація І курсу Інституту економіки та бізнес-освіти.
Презентація І курсу Інституту економіки та бізнес-освіти
12.12
Триває V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
З вересня 2017 року до березня 2018-го триватиме V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць», який проводить Посольство Литовської Республіки в Україні. Роботи учасників конкурсу прийматимуть до 19 січня 2018 року на електронну скриньку yaevropeets@ukr.net Підсумки завершального етапу конкурсу будуть підведені у березні 2018 року. За рішенням журі конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в межах культурного обміну в 2018 році. За додатковою інформацією можна звертатись до організаційного комітету конкурсу за телефонами: (044) 501-01-15, (044) 400-43-01. Співорганізатори конкурсу: Всеукраїнська молодіжна громадська організація "Серце до серця", Міністерство культури України та інші органи виконавчої влади.
Триває V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
19.12
Північно-західний університет надає стипендії на навчання в аспірантурі
З метою сприяння культурному обміну між Україною та Китаєм вздовж Шовкового шляху, Північно-західний університет надає стипендії на навчання в аспірантурі. Період поданя заявки: 1 січня - 30 березня 2018 року. Заявка подається в режимі онлайн на веб-сайті http://nwu.17gz.org/member/login.do. Всі необхідні документи надсилаються на електронну адресу: tonwu@nwu.edu.cn. Також повідомляємо, що можна отримати стипендію на навчання в Північно-західному університеті в рамках стипендіальної програми Уряду Китайської Народної Республіки (навчання в магістратурі та аспірантурі). Контакти Північно-західного університету: тел. 0086-29-88302373, 0086-29-88303928, факс: 0086-29-88303511, електронна скринька: tonwu@nwu.edu.cn, crystalhe0917@163.com.
Північно-західний університет надає стипендії на навчання в аспірантурі





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД

13.10.2017

Відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», статті 21-24-КЗпП України та на підставі Положення  про порядок проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та укладання з ними трудових договорів (контрактів) Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини оголошує конкурс на заміщення посад:

  • завідувача кафедри професійної освіти та технологій за профілями;
  • завідувача кафедри спортивних дисциплін;
  • доцента теорії початкового навчання – 1 ставка;
  • доцента кафедри виховних технологій та педагогічної творчості - 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри виховних технологій та педагогічної творчості – 0,75 ставки;
  • викладача кафедри теорії і методики фізичного виховання – 2 ставки та 0,25 ставки;
  • викладача кафедри медико-біологічних основ фізичної культури – 1 ставка;
  • викладача кафедри спортивних дисциплін – 1 ставка та 0,5 ставки;
  • старшого викладача кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін – 1 ставка;
  • викладача кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін – 2 ставки;
  • викладача кафедри інструментального виконавства – 1 ставка та 0,5 ставки;
  • старшого викладача кафедри хореографії та художньої культури – 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри образотворчого мистецтва – 1 ставка;
  • професора кафедри психології – 1 ставка;
  • доцента кафедри психології – 2 ставки;
  • викладача кафедри психології – 2 ставки та 0,25 ставки;
  • доцента кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи – 3 ставки та 0,5 ставки;
  • старшого викладача кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи – 4 ставки;
  • викладача кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи – 1 ставка;
  • професора кафедри педагогіки та освітнього менеджменту – 1 ставка;
  • доцента кафедри педагогіки та освітнього менеджменту – 1 ставка;
  • професора кафедри дошкільної освіти – 3 ставки;
  • доцента кафедри спеціальної освіти – 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри спеціальної освіти – 1 ставка;
  • викладача кафедри спеціальної освіти – 1 ставка та 0,5 ставки;
  • доцента кафедри вищої математики та методики навчання математики – 1 ставка;
  • викладача кафедри вищої математики та методики навчання математики – 1 ставка;
  • викладача інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій – 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри біології та методики її навчання – 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри географії та методики її навчання – 1 ставка,
  • викладача кафедри географії та методики її навчання – 1 ставка;
  • доцента кафедри хімії, екології та методики їх навчання – 1 ставка;
  • викладача кафедри хімії, екології та методики їх навчання – 1 ставка;
  • доцента кафедри технологічної освіти – 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри технологічної освіти – 1 ставка;
  • старший викладач кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності – 1 ставка;
  • викладача кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності – 1 ставка;
  • доцента кафедри професійної освіти та технологій за профілями – 1 ставка;
  • доцента кафедри української літератури, українознавства та методики її навчання – 1 ставка,
  • старшого викладача кафедри української літератури, українознавства та методики її навчання – 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри слов’янських мов та зарубіжної літератури – 1 ставка;
  • викладача кафедри практичного мовознавства – 0,5 ставки;
  • викладача кафедри англійської мови та методики її навчання – 3 ставки;
  • доцента кафедри теорії та практики іноземних мов – 0,5 ставки;
  • старшого викладача кафедри теорії та практики іноземних мов – 1 ставка;
  • викладача кафедри теорії та практики іноземних мов – 0,75 ставки;
  • старшого викладача кафедри іноземних мов – 1 ставка та 0,5 ставки;
  • викладача кафедри іноземних мов – 4 ставок;
  • доцента кафедри історії України – 1 ставка та 0,5 ставки;
  • викладача кафедри історії України – 0,75 ставки;
  • старшого викладача кафедри всесвітньої історії та методик навчання – 1 ставки;
  • викладача кафедри всесвітньої історії та методик навчання – 2 ставки;
  • доцента кафедри філософії та суспільних дисциплін – 2 ставки;
  • викладача кафедри філософії та суспільних дисциплін – 0,5 ставки;
  • професора кафедри фінансів, обліку та економічної безпеки – 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри фінансів, обліку та економічної безпеки – 1 ставка;
  • викладача кафедри фінансів, обліку та економічної безпеки – 2 ставки;
  • доцента кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом – 1 ставка;
  • старшого викладача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом – 1 ставка;
  • викладача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом – 3 ставки;
  • професора кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи – 1 ставка;
  • викладача кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи – 1 ставка;
  • доцента кафедри економіки та соціально-поведінкових наук – 0,5 ставки;
  • директора бібліотеки – 1 ставка.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі на заміщення вакантної посади науково-педагогічних працівників, направляє нижченаведені документи поштою або подає особисто до відділу кадрів Університету:

  • заяву про участь у конкурсі, написану власноруч. Водночас, у заяві  претендент повинен зазначити інформацію про те, що він ознайомлений із Положенням про порядок проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науковопедагогічних працівників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
  • особистий листок з обліку кадрів та власноруч написану автобіографію (для осіб, які не працюють в Університеті);
  • копію трудової книжки (для осіб, які не працюють в Університеті), засвідчену нотаріально або у відділі кадрів;
  • копію паспорта громадянина України (с. 1, 2, 3, 10, 11) та ідентифікаційного номера (для осіб, які не працюють в Університеті);
  • документи, які підтверджують підвищення кваліфікації протягом останніх п’яти років (дипломи, сертифікати, свідоцтва, інші передбачені законодавством України документи);
  • копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання (завірені нотаріально або відділом кадрів Університету);
  • список опублікованих наукових праць, підписаний кандидатом та вченим секретарем Університету, підпис якого засвідчується печаткою Університету;
  • згоду на обробку персональних даних;
  • медичну довідку про стан здоров’я (для осіб, які не працюють в Університеті);
  • звіт про навчальнометодичну, виховну, науководослідницьку, організаційну та профорієнтаційну роботу за попередній період (для осіб, які працюють в Університеті);
  • програму (проект) розвитку структурного підрозділу (кафедри, факультету/інституту) для кандидатів на посади: завідувача кафедри, декана факультету (директора навчально-наукового інституту);
  • довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року № 1465 (видана не пізніше 12 місяців до дати подання документів для участі у конкурсному відборі).

            Умови проведення конкурсу, вимоги до претендентів викладенні у Положенні про порядок проведення конкурсного відбору при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з яким можна ознайомитися за посиланням

Термін подання заяв на участь у конкурсі – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Адреса: м. Умань, вул. Садова, 2, тел.: (04744) 4-02-07

Прес-центр УДПУ

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.