Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
22.09
Тиждень менеджера
З 18 по 22 вересня 2017 року кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом проводить Тиждень PR-менеджера.
Тиждень менеджера
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Математика

Напрям підготовки 6.040201 «Математика»

  • Кваліфікація, що присвоюється

Вчитель математики.

  • Рівень кваліфікації

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

    Профіль програми:

Бакалавр, вчитель математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загально-освітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів.

Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.

Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки — 26 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки — 63,5 кр., модулі циклу професійної та практичної підготовки — 150,5 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області

  • Володіння методами математичного аналізу (комплексного аналізу), лінійної алгебри, алгебри і теорії чисел, аналітичної геометрії, диференціальної геометрії, теорії ймовірності і математичної статистики, методами наближення функцій.
  • Вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв'язування математичних задач.
  • Математичні методи аналізу та опису процесів та систем.
  • Аналітичне дослідження математичних моделей об'єктів і процесів на предмет існування та єдиності їх розв'язку.
  • Побудова математичних моделей у вигляді систем інтегро-диференційних рівнянь.
  • Використання засобів інформаційних технологій для розв'язування математичних задач і в педагогічній діяльності.
  • Володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів.
  • Володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (Проведення уроків з математики, алгебри та геометрії різних типів.)
  • Технології проведення виховних заходів.
  • Розробка і використання дидактичних засобів.
  • Проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів
  • Планування (проектування) навчально-виховної роботи.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

  • Основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань.
  • Дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти.
  • Дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики (математичний аналіз, алгебру і геометрію, основи інформатики, чисельні методи, теорію ймовірностей та математичну статистику, математичну логіку).
  • Методику викладання математики, методику виховної роботи (в тому числі методику роботи класного керівника, вихователя групи продовженого дня, виховної роботи в позашкільних закладах, профорієнтаційної роботи) інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.
  • Історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань.
  • Взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів.
  • Вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів.
  • Зміст і принципи організації загальної середньої освіти з математики, шкільні програми і підручники.
  • Питання формування учнівських колективів і педагогічного керівництва ними.
  • Вимоги до оснащення і обладнання навчальних кабінетів і допоміжних приміщень.
  • Засоби навчання і їх дидактичні можливості.
  • Основні напрямки і перспективи розвитку середньої освіти та педагогічної науки в Україні.
  • Принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.

3. Практичні навички з предметної області

  • розв'язувати задачі шкільного курсу математики.
  • розв'язувати різноманітні математичні задачі з використанням раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів
  • застосовувати набуті знання при розв'язуванні педагогічних, навчально-виховних і науково-методичних завдань з урахуванням вікових і індивідуально-типологічних відмін учнів, соціально-педагогічних ситуацій;
  • вести навчально-виховну роботу, визначати ступінь і глибину засвоєння учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення природних закономірностей;
  • користуватися різноманітними методами і формами навчання, прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною, спортивною і художньо-творчою діяльністю учнів;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, технічні засоби навчання і сучасну електронно-обчислювальну техніку;
  • сприяти формуванню в учнів наукових уявлень про природні явища і процеси; розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміж­них наук; організовувати індивідуальні заняття з учнями за ускладненими програмами;
  • відбирати і інтерпретувати навчальний матеріал, розв'язувати питання, по­в'язані з обладнанням навчальних кабінетів і допоміжних приміщень; збирати демонстраційні установки, конструювати і виготовляти математичні моделі; використовувати наочні посібники;
  • здійснювати трудове, моральне і естетичне виховання учнів;
  • аналізувати,  узагальнювати  і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
  • володіти раціональними прийомами пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватися у спеціальній літературі з профілюючих і суміжних наук ;
  • здійснювати науково-дослідну і методичну діяльність;
  • на практиці використовувати знання в області наукової організації і охорони праці;

4. Загальні уміння та навички

  • Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
  • Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
  • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
  • Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
  • Здатність застосовувати набуті знання на практиці
  • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
  • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом
  • Професійні профілі випускників
  • бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою;
  • бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи;
  • бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр, підготовлений для продовження навчання за програмами спеціаліста:

Спеціальність 7.04020101 математика (за напрямами);

Бакалавр, підготовлений для продовження навчання за програмами магістра:

Спеціальність 8.04020101 – Математика (за напрямами)

Спеціальність 8.080101 – Математика;

Спеціальність 8.080102 – Статистика.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до державної атестації
  1. Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного іспиту з математики. Державний іспит має своєю метою з'ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, і продовження освіти.
  2. Порядок проведення і програма державного іспиту визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  3. Державний іспит проводиться як комплексна перевірка знань і умінь випускників з дисциплін, передбачених навчальним планом. Оцінюється якість виконання випускниками типових завдань діяльності.
  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складено державний іспит з математики        

  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми

Кіпніс Леонід Абрамович - доктор, професор фізико-математичних наук

Структурно-логічна схема бакалаврату 6.040201 Математика

Опис окремих одиниць курсу:


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.