Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
27.09
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27 вересня о 14.30 в актовій залі відбудеться святковий концерт до Дня працівників освіти. Організатор - факультет іноземних мов УДПУ.
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27.09
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини».
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27.09
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
27 вересня о 17.30 на історичному факультеті (корпус №3, 200 ауд.) відбудеться кінолекторій на тему «Легенда про одвічне почуття» - перегляд фільму «Жива».
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
28.09
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику».
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28.09
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
28 вересня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться загальноуніверситетський святковий захід, присвячений Дню працівників освіти. Організатор - Центр культури і дозвілля "Гаудеамус".
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

6.030507 Маркетинг

Напрям підготовки 6.030507 Маркетинг

  • Кваліфікація, що присвоюється

Бакалавр з маркетингу

  • Рівень кваліфікації

Бакалавр (перший цикл вищої освіти)

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

  • Спеціальні положення (умови) про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає

    Профіль програми:

Студенти отримують необхідні знання та практичні навички з дисциплін загальної економічної підготовки та дисциплін, що безпосередньо формують фахові компетенції: інфраструктура товарного ринку, логістика, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика маркетингові дослідження, маркетингова політика комунікацій.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т. ч. модулі гуманітарної підготовки – 36 кредитів, модулі природничо-наукової підготовки та загальноекономічної підготовки – 60 кредитів, модулі професійної та практичної підготовки – 144.

  • Ключові результати навчання

Фахівеці-маркетологи базового рівня здатні виконувати організаційно-управлінську та інформаційно-аналітичну роботу в таких напрямках:

  • розробка маркетингової та цінової політики;
  • складання маркетингових планів на короткотермінову перспективу;
  • дослідження цільового ринку, споживачів, їхніх мотивацій та тенденцій розвитку попиту;
  • моніторинг та аналіз діяльності конкурентів;
  • вироблення пропозицій щодо підвищення якості та поліпшення споживчих  властивостей товарів чи послуг з урахуванням соціально-демографічних характеристик різних груп споживачів, динаміки їхніх прибутків, необхідних ресурсів та витрат тощо;
  • обґрунтування інструментарію маркетингового дослідження;
  • аналіз комплексу маркетингових комунікацій;
  • підготовка планів рекламної кампанії;
  • дослідження каналів розподілу;
  • участь у розробленні схем постачання товару до кінцевого споживача;
  • тестування торговельних марок, аналіз етапів їхнього життєвого циклу;
  • розроблення карт позиціонування брендів;
  • складання аналітичних звітів за результатами діяльності підприємства та його підрозділів.
  • Професійні профілі випускників з прикладами

Фахівці з маркетингу призначені для роботи на підприємствах усіх форм власності, різного профілю та рівня, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах, зокрема, у таких підрозділах та відділах: маркетингу, постачання; виробництва, планово-економічного розвитку; маркетингових досліджень; інформаційного забезпечення; збуту; міжнародних зв'язків; контролю якості та в інших підрозділах.

Фахівці даного профілю, спеціалізуючись в сфері маркетингу, займаються широким колом питань, а саме: управляють процесами збуту; приймають інтегровані рішення в системі менеджменту; організовують маркетингову інформаційну систему; організовують пошук партнерів бізнесу.

  • Професійні профілі
  • керівник підрозділів маркетингу фірм; підприємств;
  • аналітик з досліджень товарного ринку;
  • консультант з маркетингу;
  • керівник рекламних агентств;
  • менеджер відділів, зовнішньоекономічних зв'язків;
  • комерційний агент;
  • аудитор з маркетингової діяльності;
  • економіст зі збуту;
  • товарознавець;
  • методист з економічної освіти.
  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом підготовки "маркетинг" може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (7.050108 "Маркетинг") на конкурсних засадах.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення «Про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини».

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання)(навчального закладу):

Атестація якості підготовки бакалавра з маркетингу щодо встановлення фактичної відповідності рівня освітньої підготовки вимогам ОКХ здійснюється Державною екзаменаційною комісією з даного фаху. Атестація здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок випускників шляхом складання державного екзамену з економічної теорії та комплексного державного екзамену за фахом.

  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми

Комар Тетяна Василівна - в.о. декана факультету

 

Структурно-логічна схема бакалаврату спеціальності 6.030507 Маркетинг

Перелік модулів напряму підготовки 6.030507 Маркетинг


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.