Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
22.09
Тиждень менеджера
З 18 по 22 вересня 2017 року кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом проводить Тиждень PR-менеджера.
Тиждень менеджера
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
27.09
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27 вересня о 14.30 в актовій залі відбудеться святковий концерт до Дня працівників освіти. Організатор - факультет іноземних мов УДПУ.
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27.09
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини».
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
28.09
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику».
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28.09
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
28 вересня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться загальноуніверситетський святковий захід, присвячений Дню працівників освіти. Організатор - Центр культури і дозвілля "Гаудеамус".
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Технологічна освіта

Напрям підготовки 6.010103 Технологічна освіта

  • Кваліфікація, що присвоюється

Бакалавр за напрямом " Технологічна освіта "

  • Рівень кваліфікації

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

Профіль програми:

Студенти отримують необхідні знання для педагогічної та навчально-виховної діяльності в системі освіти у відповідності з одержаною спеціальністю. Передбачена широка і фундаментальна теоретична підготовка, необхідна для розв'язання педагогічних та виховних завдань, поєднується з відповідною практичною підготовкою. Майбутні фахівці отримують теоретичні і методичні знання, вміння і навички проведення уроків з трудового навчання і креслення відповідно до нових тенденцій реформування освітньої галузі «Технологія». В процесі навчання студенти вчаться використовувати активні, інтерактивні технології навчання, інформаційні засоби. В процесі фахової підготовки бакалавр повинен виробити настанову на постійне поповнення своїх знань та розширення культурних обріїв, уміння у практичній діяльності застосовувати принципи наукової організації праці, володіти сучасними методами організації виховної роботи.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 39 кредитів, цикл природничо-математичної підготовки – 34 кредитів, цикл професійно-орієнтованої (професійної та практичної) підготовки – 128 кредитів, практика – 39 кредитів.

  • Ключові результати навчання
1. Знання з предметної області:
  • нання з основ загальнотеоретичних дисциплін в обсязі, необхідному для вирішення педагогічних і організаційних завдань;
  • знання з дисциплін психолого-педагогічного циклу, фахової методики і методики виховання;
  • знання щодо змісту і організації освіти в основній школі, програм і підручників, питання формування і керівництва різними групами школярів, вимог до захисту здоров'я школярів;
  • знання сучасних вимог до оснащення і обладнання навчальних кабінетів та допоміжних приміщень;
  • знання сучасних форм, методів і прийомів навчання та їх дидактичні можливості; основні напрямки і перспективи оновлення і розвитку національної освіти і педагогічної науки; способи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення дослідницької та методичної роботи за фахом, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
  • знання з історії свого народу, основні віхи історії світової та української культури, історію та сучасні пошуки філософської думки, основи політології, економіки та інших гуманітарних дисциплін, включаючи іноземну мову, правознавство тощо.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • спеціально-теоретичні – здатність використовувати психолого-педагогічні закономірності організації навчально-виховного процесу, методологічні засади освітнього процесу навчання, загальні принципи побудови змісту освіти в школі, теоретичні засади моделювання навчально-виховного процесу з урахуванням різних вікових груп та індивідуальних особливостей учнів; концепції національного виховання; шляхів вдосконалення змісту і структури трудового навчання;психолого-педагогічні основи викладання трудового навчання; нові досягнення психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду з метою впровадження їх у практику роботи.
  • спеціально-методичні: знання програмно-методичних матеріалів й документів щодо змісту та організації навчально-виховного процесу в освітній галузі «Технологія»; методики викладання навчальних розділів, тем, які передбачаються навчальними програмами;основних підручників, посібників, робочих зошитів, додаткової літератури, які використовуються під час викладання трудового навчання в школі; основних форм й методів організації трудового навчання; основних типів навчальних занять з трудового навчання та їх структури;
  • спеціально-технологічні: знання технологій обробки різних конструкційних матеріалів; основних вимог до наукової організації праці вчителя трудового навчання.
3. Практичні навички з предметної області:
  • здатність до модернізації навчально-виховного процесу; створення умов щодо впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у НВП, розробки сучасних науково-методичних комплексів, використання різнорівневих баз даних;
  • здатність розвивати навички учнів у виконанні практичних дій і розв'язанні творчих завдань; готувати школярів до засвоєння надбань культури праці, в т.ч. технічної, враховуючи особливості дитячого сприймання і рівень підготовки школярів, прищеплювати їм інтерес до техніки, до участі в проектно-технологічній діяльності;
  • здатність здійснювати формування національної свідомості школярів; забезпечувати їх духовний розвиток, орієнтацію на загальнолюдські цінності, реалізуючи завдання морального, трудового, естетичного і правового виховання учнів;
  • здатність виявляти індивідуальні особливості школярів, проводити індивідуальну роботу з учнями, розвивати їх здібності; впливати на формування людяних відносин у процесі технологічної освіти, закладати основи гуманного світоставлення; працювати з батьками учнів;
  • здатність аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою фахову кваліфікацію, застосовувати раціональні прийоми пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватись у спеціальній літературі та періодиці за профілем;

4. Загальні уміння та навички:

  • застосовувати набуті знання у сфері педагогіки, психології та методики трудового навчання при вирішенні педагогічних та навчально-виховних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних особливостей школярів, соціально-психологічної специфіки учнівських груп та конкретних педагогічних ситуацій;
  • вести навчально-виховну роботу, визначити ступінь і глибину засвоєння школярами програмового матеріалу, прищеплювати їм елементарні навички самостійного поповнення знань;
  • користуватись різноманітними методами і формами навчання, сучасними навчальними технологіями, прогресивними прийомами керівництва навчальною, трудовою, спортивною і художньо-творчою діяльністю учня;
  • використовувати навчально-лабораторне обладнання, ТЗН і сучасну комп'ютерну техніку;
  • формувати в учнів уявлення про основи техніки та технологічні процеси, природні явища та суспільні процеси і зв'язки; Професійні профілі випускників з прикладами
  • Професійні профілі випускників з прикладами
Об'єктом діяльності бакалавра за освітньо-професійним напрямком «Технологічна освіта» є викладання предметів «Трудове навчання» та «Креслення» відповідно до діючих навчальних програм, у відповідності до вимог Державного стандарту базової і повної середньої освіти;
  • Професійний профіль - вчитель технологій і креслення

Бакалавр призначений для роботи в навчальних та навчально-виховних закладах, які передбачено заміщати фахівцями з базовою вищою освітою типовими номенклатурами посад

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Технологічна освіта» може продовжити навчання в університеті на другому циклі вищої освіту (рівень - спеціаліст, магістр) за спеціальностями «Вчитель трудового і профільного навчання у старшій школі, основ інформатики, БЖД, основ дизайну» , «Викладач методики трудового навчання (загально-технічних дисциплін), вчитель трудового та профільного навчання (основи аграрного виробництва) у старшій школі, основ інформатики, БЖД, основ дизайну».

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів
  • Форма навчання

Денна

  • Директор програми
  • Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

6.010103 Технологічна освіта (спеціалізація інформатика)
6.010103 Технологічна освіта (спеціалізація фізичне виховання)


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.