Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
27.09
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27 вересня о 14.30 в актовій залі відбудеться святковий концерт до Дня працівників освіти. Організатор - факультет іноземних мов УДПУ.
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27.09
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини».
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27.09
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
27 вересня о 17.30 на історичному факультеті (корпус №3, 200 ауд.) відбудеться кінолекторій на тему «Легенда про одвічне почуття» - перегляд фільму «Жива».
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
28.09
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику».
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28.09
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
28 вересня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться загальноуніверситетський святковий захід, присвячений Дню працівників освіти. Організатор - Центр культури і дозвілля "Гаудеамус".
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Хімія

Напрям підготовки 6.040101 Хімія

  • Кваліфікація, що присвоюється

Вчитель хімії

  • Рівень кваліфікації

Бакалавр (перший цикл вищої освіти)

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає

Профіль програми

Студенти напряму "Хімія" отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Фахівці з хімії володіють необхідними знаннями в області хімічного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. В процесі навчання студенти окрім теоретичної проходять практичну підготовку під час різноманітних навчальних та педагогічних (пропедевтична і виробнича) практик, отримують досвід проведення наукового дослідження під час написання курсових та кваліфікаційних робіт.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 24 кр., математичної, природничо-наукової підготовки – 56 кр., професійної та практичної підготовки – 160 кр.

  • Ключові результати навчання
  • 1. Знання з предметної області

    • Здатність використовувати знання, уміння й навички в галузі теорії й практики хімічних досліджень для освоєння теоретичних основ і методів хімії.
    • Здатність використовувати професійно профільовані знання й практичні навички в галузі загальної, аналітичної, фізичної, органічної хімії, високомолекулярних сполук і колоїдної хімії для дослідження хімічних процесів.
    • Здатність використовувати теоретичні знання й практичні навички для оволодіння основами теорії й методів хімічних досліджень.
    • Здатність використовувати математичний апарат для освоєння теоретичних основ і практичного використання хімічних методів.
    • Здатність використовувати професійно профільовані знання в галузі математики (математичної статистики), для статистичної обробки експериментальних даних і математичного моделювання хімічних явищ і процесів.
    • Здатність використовувати професійно профільовані знання, уміння й навички в галузі фундаментальних розділів хімії для дослідження хімічних явищ і процесів.
    • Професійно профільовані знання й уміння в галузі теоретичних основ інформатики й практичного використання комп'ютерних технологій.
    • Професійно профільовані знання й уміння в галузі теоретичних основ інформатики й практичного використання комп'ютерних технологій під викладання хімії.
    • Послідовність вивчення навчального матеріалу; схему аналізу занять; прийоми роботи над доповіддю, рефератом, повідомленням; логічну основу і напрямок міркувань при використанні різних методів доведення; передовий педагогічний досвід.
    • Найновіші дослідження з проблем дидактики і методики навчання та виховання з метою удосконалення роботи з учнями різних рівнів підготовки.
    • Прийоми управління учнівським колективом на заняттях; засоби педагогічного впливу; прийоми самостійної та індивідуальної роботи.
    •  Використання програмних засобів для вирішення професійних задач.

    2. Когнітивні уміння та навички з предметної області

    • Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін у педагогічну діяльність.
    • Здатність застосовувати знання та розуміння для розв'язання якісних та кількісних задач з хімії.
    • Використовувати методи, прийоми і засоби подання навчального матеріалу для забезпечення ефективного його засвоєння; здійснювати на заняттях виховну роботу; організовувати позакласну роботу з хімії; знаходити засоби впливу на учнів і приймати відповідні рішення; здійснювати між предметні зв'язки і забезпечувати виконання вимог до хімічної підготовки учнів.
    • Відбирати, аналізувати, систематизувати і структурувати навчальний матеріал; вибирати і мотивовано застосовувати необхідні методи навчання; організовувати і керувати навчально-виховним процесом.
    • Аналізувати власний досвід і досвід своїх колег; користуватися джерелами інформації з метою пошуку нових знань; спів ставляти свій досвід з педагогічною теорією;  аналізувати уроки; використовувати різні методи доведення в процесі навчання.

    3. Практичні навички з предметної області

    • Уміння використовувати  спеціалізоване програмне забезпечення для проведення лабораторних та практичних робіт.
    • Навички роботи із лабораторним посудом та приладами.
    • Основи методичної роботи зі спеціальності; виготовлення інформаційних та науково-методичних матеріалів.
    • Уміння реалізації гуманістичних ідей у вітчизняній та зарубіжній педагогіці.

    4. Загальні уміння та навички

    • Здатність застосовувати знання на практиці.
    • Обчислювальні навички.
    • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
    • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою.
    • Навички взаємодії з іншими людьми, умінні роботи в групах.
    • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
  • Професійні профілі випускників з прикладами
  • Фахівець здатний виконувати таку професійну роботу: вчитель хімії; вчитель інформатики.

  • Доступ до подальшого навчання
  • Бакалавр за напрямом 6.040101 "Хімія" має можливість продовжити навчання навчання на другому циклі вищої освіти (рівень - спеціалістр) за спеціальністю 7.010103 Педагогіка та методика середньої освіти. "Хімія". Спеціалізація "Інформатика".

    • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

    Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу. 

    • Вимоги до випуску

    Завершена навчальна програма обсягом  240 кредитів, успішно складений державний іспит та захищена бакалаврська кваліфікаційна робота.

    • Форма навчання

    Денна

    • Директор програми

    Совгіра Світлана Василівна - доктор педагогічних наук

    Структурно логічна схема бакалаврату 6.040101  Хімія

    Галузь знань 0401 Природничі науки

    Опис окремих одиниць курсу: Напрям підготовки: 6.040101  Хімія

    Спеціалізація: інформатика


    Made by Vladyka, Wireless, Hunter
    Powered by PHP-Fusion
    Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
    імені Павла Тичини © 2009-2017
    Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.