Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
27.09
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27 вересня о 14.30 в актовій залі відбудеться святковий концерт до Дня працівників освіти. Організатор - факультет іноземних мов УДПУ.
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27.09
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини».
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27.09
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
27 вересня о 17.30 на історичному факультеті (корпус №3, 200 ауд.) відбудеться кінолекторій на тему «Легенда про одвічне почуття» - перегляд фільму «Жива».
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
28.09
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику».
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28.09
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
28 вересня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться загальноуніверситетський святковий захід, присвячений Дню працівників освіти. Організатор - Центр культури і дозвілля "Гаудеамус".
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.010105 Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 8.010105 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Соціальний педагог, викладач соціально-педагогічних дисциплін.

  • Рівень кваліфікації:

Магістр.

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.

Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):

немає

  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.01010601 «Соціальна педагогіка» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти в Україні (ХХІ століття), Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра педагогічної освіти та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить соціально-гуманітарну, психолого-педагогічну та фахову підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.

Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської кваліфікаційної роботи. Магістерська робота –  це самостійна науково-дослідна робота, яка виконує кваліфікаційну функцію, тобто готується з метою публічного захисту і отримання академічного ступеня магістра. Основне завдання її автора – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, вміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. Викладачами кафедри соціальної педагогіки та історії педагогіки розроблено методичні вказівки до написання магістерських робітзі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Зміст підготовки фахівців забезпечується науково-обґрунтованою системою дидактично та методично оформленого навчального матеріалу і визначається освітньо-професійними програмами, в яких визначено нормативний та варіативний зміст навчання, встановлено вимоги до обсягу та рівня освітньо-професійної підготовки фахівців спеціальності «Соціальна педагогіка». Враховано питання безперервності, наступності та ступеневості підготовки фахівців.

Навчальний процес підготовки фахівців спеціальності, що акредитується, здійснюється з урахуванням дидактичних можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до самоосвіти, постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності, швидкої адаптації до змін у соціально-культурній сфері, систем управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Особливе місце у підготовці магістрів посідає педагогічна практика, яка дозволяє використовувати набуті знання для формування необхідних професійних знань та умінь у практичній діяльності, засвоїти елементи соціально-педагогічного досвіду.

Практична підготовка є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми зі спеціальності 8.01010601 «Соціальна педагогіка».Вона дозволяє магістранту практично спробувати свої сили в обраній професії, навчитися застосовувати у професійній діяльності знання, отримані на навчальних заняттях.

Мета практики – забезпечення закріплення теоретичних знань у галузі навчально-виховної праці, а також набуття практичних навичок цієї роботи.

Завдання практики полягають у :

- безпосередньому ознайомлені магістрантів з формами та методами викладання дисциплін зі спеціальності, що викладаються на факультеті соціальної педагогіки та практичної психології, а також їхньому практичному оволодінню;

- формуванню у магістрантів творчого підходу до навчально-методичної роботи, наукової праці, потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації;

- здобутті магістрантами професійних якостей майбутнього викладача – вміння готувати лекційний матеріал з використанням останніх досягнень у даній галузі науки, чітко, доступно, логічно, послідовно викладати цей матеріал студентам, керувати аудиторією тощо;

- формуванні вміння критично оцінювати лекції та семінарські заняття своїх колег та робити на їх основі висновки щодо організації власної викладацької роботи.

Базою практики є Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (кафедра соціальної педагогіки та історії педагогіки) та Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка (відділення соціальної педагогіки).

Зміст соціально-педагогічної практики визначається програмою, а термін і порядок проведення – навчальним планом.

Науково-виробнича практика включає три модулі:

- психолого-педагогічний модуль;

- методичний модуль;

- науковий модуль.

Психолого-педагогічний і методичний модуль включають пасивну та активну її складові. Пасивна практика передує активній (аудиторній). Вона полягає у відвідуванні та аналізі лекцій, семінарських занять, консультацій, які проводить викладач-методист та інші викладачі кафедри; участі у навчально-методичній роботі кафедри; відвідуванні лекцій та семінарів, які проводять інші студенти-практиканти з наступною участю в обговоренні результатів і підготовкою письмової рецензії.

Активна (аудиторна) практика є основою у всьому процесі педагогічної практики, оскільки саме на цьому етапі виявляються та закріплюються викладацькі здібності магістрантів. Активна практика включає: самостійне проведення лекцій та семінарських занять.

Науковий модуль передбачає підбір матеріалів за темою магістерського дослідження, підготовку наукової статті за темою дослідження, з використанням загальнонаукових та соціально-педагогічних методів.

Водночас магістри під керівництвом викладачів кафедри соціальної педагогіки та історії педагогіки залучаються до науково-дослідної роботи, беруть участь в олімпіадах, конкурсах наукових робіт, науково-практичних конференціях різного рівня. Науково-дослідна робота спрямована на активізацію наукової творчості майбутніх соціальних педагогів, розвиток їх здібностей та підтримку дослідницького пошуку. Магістранти є співробітниками науково-дослідної лабораторії „Педагогічне краєзнавство Черкащини” та Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства подвійного підпорядкування АПН та МОН України. Студенти-магістранти працюють над розробленням держбюджетних тем. Це сприяє формуванню основ загальної наукової культури, дослідницьких умінь і навичок студентів, залученню їх до різних форм наукової діяльності, популяризації їх науково-дослідної роботи.

Магістри працюють волонтерами Студентської соціальної служби, яка діє на базі Інституту соціальної та економічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – створена спільно з Міським та Районним центрами соціальних служб для дітей, сім‘ї та молоді (керівник служби – аспірантка факультету соціальної педагогіки та практичної психології Коробова Л.О.). В рамках напрямів діяльності Студентської соціальної служби може здійснюватися написання магістерських робіт, наукових статей і розвідок із соціально-педагогічної проблематики.

Організаційне та навчально-методичне забезпечення підготовки магістрів відповідає сучасним вимогам до підготовки фахівців відповідної спеціальності, соціально-економічним вимогам ринку праці та має високий науковий і навчально-методичний рівень.

Загальний обсяг навчальної програми - 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 12 кредитів, модулі природничо-наукової підготовки – 12 кредитів, модулі професійної та практичної підготовки – 24,5 кредити.

  • Ключові результати навчання

Магістр повинен мати високий рівень професійної підготовки, яка передбачає широку освіту, переважно гуманітарну, що включає оволодіння основами філософії, історії, вітчизняної та світової культури, мистецтва, літератури, релігії, економіки, екології, етики, права, прикладної медицини тощо, а також спеціальні знання в галузі соціології, соціальної педагогіки та психології; повинен володіти умінням спілкування, навичками безперервного духовного та фізичного самовдосконалення.

Відповідно до державних вимог щодо змісту й рівня професійної підготовки випускника магістратури, він повинен:

- вміти застосовувати набуті знання в практичній роботі;

- знати основні законодавчі документи, що стосуються системи освіти, права й обов'язків суб'єктів навчального процесу (викладачів, керівників, студентів);

- розуміти концептуальні основи предмета, його місце в загальній системі знань і цінностей, і в навчальному плані навчального закладу;

- враховувати в педагогічній діяльності індивідуальні особливості студентів, включаючи вікові й психологічні;

- володіти методами соціологічних і соціолого-психологічних досліджень, навичками проведення діагностичних вимірів у розвитку особистості;

- володіти знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.

  • Студенти отримують необхідні для роботи:

Знання

- сутності процесів навчання й виховання, їх психолого-педагогічних основ;

- шляхів вдосконалення майстерності викладача й способів самовдосконалення;

- дидактики навчальної дисципліни;

- питань часткових методик за курсом;

- нових технологій навчання;

- методів формування навичок самостійної роботи й розвитку творчих здібностей і логічного мислення особистості;

- наукових основ курсу, історії й методології відповідної науки.

Уміння:

- проектувати, конструювати, організовувати й аналізувати свою педагогічну діяльність;

- планувати навчальні заняття відповідно до навчального плану закладу й на основі його стратегії;

- забезпечувати міждисциплінарні зв'язки курсу з іншими дисциплінами;

- викладати зміст матеріалу ясно та логічно, опираючись на знання й досвід студентів;

- відбирати й використовувати відповідні навчальні засоби для побудови технологій навчання;

- аналізувати навчальну й навчально-методичну літературу та використовувати її для побудови власного викладу програмного матеріалу;

- організовувати навчальну діяльність студентів та учнів, керувати нею й оцінювати її результати;

- здійснювати науково-дослідну роботу,використовуючи сучасні методи наукового дослідження, оформляти результати досліджень відповіднодосучасних вимог;

- володіти сучасними інформаційними технологіями, методами отримання, обробки, зберігання і використання наукової інформації;

- здійснювати плідну науково-дослідну і науково-педагогічну діяльність.

  • Професійні профілі випускників

Магістр підготовлений до педагогічної навчально-виховної, науково-методичної та організаційно-керівної діяльності в системі соціального виховання.

Відповідно до отриманої фундаментальної та спеціальної підготовки фахівці зі спеціальності 8.01010601 „Соціальна педагогіка” можуть виконувати науково-дослідницьку, освітню, освітньо-управлінську, методичну чи інформаційно-пропагандистську професійну діяльність, здійснюючи її в навчальних закладах І–IV рівнів акредитації, в наукових та освітніх закладах різного рівня, в установах соціальної сфери, культури та засобах масової інформації.

  • Доступ до подальшого навчання

Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» особа, що навчається, має:

- завершити навчальну програму обсягом 60 кредитів;

- успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з "Теорії та методики викладання соціально-педагогічних дисциплін", або захистити магістерську роботу на засіданні Державної екзаменаційної комісії.

  • Форма навчання:

Денна

  • Директор програми:

Кравченко Оксана Олексіївна – кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології.

  • Опис окремих одиниць курсу:

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.