Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
27.09
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27 вересня о 14.30 в актовій залі відбудеться святковий концерт до Дня працівників освіти. Організатор - факультет іноземних мов УДПУ.
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27.09
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини».
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27.09
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
27 вересня о 17.30 на історичному факультеті (корпус №3, 200 ауд.) відбудеться кінолекторій на тему «Легенда про одвічне почуття» - перегляд фільму «Жива».
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
28.09
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику».
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28.09
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
28 вересня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться загальноуніверситетський святковий захід, присвячений Дню працівників освіти. Організатор - Центр культури і дозвілля "Гаудеамус".
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.01010401 Професійна освіта

Напрям підготовки 8.01010401 Професійна освіта. Харчові технології

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Інженер-технолог, викладач дисциплін в галузі харчування, інженер педагог-дослідник

  • Рівень кваліфікації:

магістр (другий цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», «спеціаліст».

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:

диплом «бакалавра» або «спеціаліста».

Профіль програми

Основна мета педагогічної освіти магістра «Професійна освіта. Харчові технології» - підготовка інженера-педагога, викладача дисциплін в галузі харчування, здатного забезпечити різносторонній розвиток соціально-активної, гуманістично спрямованої особистості студента; озброєння студентів системою технічних та спеціальних знань, умінь і навичок, необхідних у майбутній трудовій діяльності кожному члену суспільства, достатніх для вивчення інших дисциплін, продовження навчання у системі неперервної освіти; формування уявлень про ідеї і методи професійної освіти та її ролі у пізнанні оточуючого довкілля. Щоб реалізувати цю мету магістру повинні бути притаманні: висока мораль, культура, інтелігентність, професійна компетентність, творче педагогічне та технічне мислення, гуманістична спрямованість діяльності, здатність вести науково-дослідну роботу з проблем професійної освіти.

Система підготовки магістрів-викладачів  дисциплін в галузі харчування, інженерів-педагогів повинна бути спрямована на формування конкурентноспроможного фахівця, забезпечуючи його готовність до виконання інформаційної, розвиваючої, орієнтаційної, мобілізуючої і дослідницької функцій.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 22 кр., природничо-математичної підготовки –  4 кр., професійної та практичної підготовки – 18 кр., педагогічна практика – 14 кр., державна атестація – 2 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Знання з предметної області:

  • основи загальнотеоретичних та професійних дисциплін в обсязі, необхідному для проведення науково-дослідної роботи;
  • дисципліни психолого-педагогічного циклу в їх спрямуванні на вищу школу (наприклад, педагогіка вищої школи);
  • найновіші дослідження з проблем дидактики і методики навчання та виховання та прийомів навчання у ВНЗ та в роботі з обдарованими дітьми;
  • основи наукової та управлінської діяльності;
  • основні напрями розвитку освіти, систематизації, опрацювання, аналізу, узагальнення та використання інформації;
  • основи методичної роботи зі спеціальності, виготовлення інформаційних та науково-методичних матеріалів;
  • прогресивні технології навчання та активні методи навчання;
  • досвід реалізації гуманістичних ідей у вітчизняній та зарубіжній педагогіці;
  • психологію спілкування з учнями і дорослими.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області:

  • творчо застосовувати набуті знання для оптимального розв'язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних завдань із урахуванням вікових та індивідуальних відмінностей студентів, учнів, особливостей різних соціально-педагогічних ситуацій;
  • вести результативну навчально-виховну роботу, оперативно визначати ступінь і глибину засвоєння студентами, учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення їх природних здібностей;
  • застосовувати різноманітні форми і методи навчання, володіти сучасними технологіями навчання та прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною та іншими видами діяльності студентів, учнів;
  • сприяти формуванню в студентів, учнів уявлень про сучасне виробництво, сфери обслуговування, розвивати у них інтерес до вивчення спеціальних дисциплін, суміжних та технічних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями професійно-технічних навчальних закладів за ускладненими програмами;
  • самостійно працювати над здобуттям наукових знань та проведенням психолого-педагогічних та технічних досліджень, впроваджувати їх результати в практику, володіти навичками роботи із сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень, володіти сучасними науковими технологіями обробки інформації;
  • вивчати, аналізувати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію, враховуючи позитивний досвід минулого і зарубіжних країн;
  • володіти основами професійної термінології;
  • продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в технічному середовищі;
  • раціонально використовувати сучасне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та обчислювальну техніку.

3. Практичні навички з предметної області:

  • об'єкт, предмет, місце і зв'язки професійної освіти з іншими галузями   науки і  практики;
  • категорії технічної і професійної освіти; закономірності, історію, сучасний стан і основні напрямки подальшого розвитку професійної та технічної освіти в галузі харчових технологій;
  • основні поняття, факти і методи професійної освіти, у тому числі в галузі харчових технологій, включаючи основи громадського харчування, переробної промисловості, сфери обслуговування тощо; 
  • науковий апарат сучасної професійної освіти; поняття, ідеї та методи сучасних інформаційних технологій.
  • застосовувати набуті знання і навички для вирішення задач технічних та виробничих  досліджень;
  • володіти прийомами і методами виробництва і педагогічної освіти;
  • використовувати засвоєний досвід у дослідженнях в сфері сучасного виробництва та педагогічній науці.

4. Загальні уміння та навички:

Магістр повинен знати:

  • види планів навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі ІІ-ІІІ рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах; вимоги до їх складання;
  • можливості курсів технічних і спеціальних дисциплін у забезпеченні належної підготовки до засвоєння фахових дисциплін для оволодіння обраною професією;
  • вимоги і способи контролю результатів навчання студентів;
  • методи, прийоми і засоби викладання навчального матеріалу;
  • шляхи реалізації міжпредметних і внутрішньопредметних зв'язків;
  • зміст і особливості викладу змісту навчального матеріалу з циклу спеціальних дисциплін у вищих навчальних закладах ІІ-ІІІ рівня акредитації та професійно-технічних закладах;
  • прийоми і методи навчальної роботи у ВУЗі;
  • основи рівневої диференціації;
  • вимоги до спеціальної підготовки студентів;
  • цілі навчання;
  • вимоги до відбору навчального матеріалу;
  • основи професійної освіти; зміст діючих програм спеціальних та технічних дисциплін, підручників і посібників;
  • труднощі у вивченні навчального матеріалу;
  • типи навчальної роботи з предметів технічного циклу у вузі та закладах профтехосвіти їх структуру і методику проведення.

Магістр повинен вміти:

  • складати навчальні плани та плани виховної роботи, використовувати можливості предметів спеціальних дисциплін для оволодіння студентами обраною професією;
  • планувати і здійснювати контроль результатів навчання;
  • використовувати методи, прийоми і засоби викладу навчального матеріалу для забезпечення ефективного його засвоєння;
  • здійснювати на заняттях виховну роботу;
  • організовувати позакласну роботу з спеціальних дисциплін;
  • знаходити засоби впливу на студентів і приймати відповідні рішення;
  • здійснювати міжпредметні зв'язки;
  • забезпечувати виконання вимог до фахової підготовки студентів;
  • формулювати цілі навчання відповідно до типу уроку;
  • передбачати та попереджати труднощі у вивченні технічних і спеціальних дисциплін;
  • підбирати навчальний матеріал до кожного з типів навчальної роботи у групі.
  • Професійні профілі випускників з прикладами
Магістр професійної освіти – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі професійної освіти, який може успішно працювати на посаді викладача дисциплін в галузі харчування, інженера педагога-дослідника у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Магістр педагогічної освіти, інженер-педагог, викладач в галузі харчування в навчальних закладах І-ІІ та III рівнів акредитації.

  • Доступ до подальшого навчання:
Магістр за спеціальністю 8.01010401 Професійна освіта, має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску:
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, державна атестація, захист магістерської наукової роботи.

  • Форма навчання:

Денна, заочна.

  • Директор програми:

Ткачук Станіслав Іванович - кандидат педагогічних наук, доцент

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.01010401 Професійна освіта. Харчові технології

Опис окремих одиниць курсу:

              Код модуля Назва дисципліни
              ФС_8_1.1_3 Філософія освіти
              ТМІМ_8_1.2_4.5 Ділова іноземна мова
              ФС_8_1.3_1.5 Соціологія освіти
              ЗППВШ _8_1.4_1.5 Менеджмент освіти
              ЗППВШ_8_1.5_3 Педагогіка вищої школи
              П_8_1.6_3 Психологія вищої школи
              ВФВ_8_1.7_1.5 Цивільний захист
              ПМ_8_1.8_1.5 Основи мовної комунікації
              УЛУ_8_1.9_1.5 Академічна риторика
              ТТД, ОП та БЖД_8_1.10_1.5 Охорона праці в галузі
              ЗППВШ_8_2.1_2.5 Теорія і практика наукових педагогічних досліджень
              ВПП_8_2.2_1.5 Інноваційні технології навчання та виховання
              ПО та КТ_8_3.1_3.5 Проектування харчових підприємств
              ПО та КТ_8_3.2_3.5 Технологія виготовлення напівфабрикатів
              ПО та КТ_8_3.3_3.5 Технологія продукції харчування
              ПО та КТ_8_3.4_2 Історія харчових підприємств
              П_8_3.5_1.5 Сучасні проблеми психологічної теорії і практики
              ТТД, ОП та БЖД_8_3.6_1.5 Основи інтелектуальної власності
              ІІКТ_8_3.7_1.5 Вища освіта України та Болонський процес

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.