Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
22.09
Тиждень менеджера
З 18 по 22 вересня 2017 року кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом проводить Тиждень PR-менеджера.
Тиждень менеджера
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04030101 Фізика

Напрям підготовки 8.04030101. Фізика

  • Кваліфікація, що присвоюється:
викладач фізики вищих навчальних закладів І-ІІ ступенів акредитації, вчитель фізики, астрономії і безпеки життєдіяльності загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів.
  • Додаткова кваліфікація:
вчитель математики або інформатики або хімії або природознавства загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів
  • Рівень кваліфікації:
магістр педагогічної освіти.
  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.

Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:
немає
  • Профіль програми:

Підготовка фахівців спеціальності 8.010103 «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти в Україні (ХХІ століття), Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.

Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра педагогічної освіти та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить соціально-гуманітарну, психолого-педагогічну та фахову підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.

Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської роботи. Магістр, викладач фізики, вчитель фізики, астрономії і безпеки життєдіяльності повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації і загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах. Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів).

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 4,5 кредитів, модулі циклу природничо-математичної підготовки – 11,5 кредитів, модулі циклу професійної та практичної підготовки – 27,5 кредитів, курсові роботи – 1,5 кредити, виробнича практика – 9 кредитів, державна атестація – 6 кредитів.

  • Ключові результати навчання
  • Студенти отримують необхідні для роботи:
знання:
  1. основ загальнотеоретичних та професійних дисциплін, необхідних для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
  2. вплив теоретичних знань в області фізики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів;
  3. змісту і принципів організації вищої освіти у профільних (фізики) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін;
  4. засобів навчання і їх дидактичні можливості;
  5. основних напрямків і перспектив розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні;
  6. принципів і прийомів збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
  7. основи методичної роботи зі спеціальності, виготовлення інформаційних та науково-методичних матеріалів;
  8. прогресивні технології навчання та активні методи навчання;
  9. досвід реалізації гуманістичних ідей у вітчизняній та зарубіжній педагогіці;
  10. психологію спілкування з учнями і дорослими.
уміння:
  1. творчо застосовувати набуті знання для оптимального розв'язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних відмінностей студентів, учнів, особливостей різних соціально-педагогічних ситуацій;
  2. вести результативну навчально-виховну роботу, оперативно визначати ступінь і глибину засвоєння студентами (учнями) програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення їх природних здібностей;
  3. застосовувати різноманітні форми і методи навчання, володіти сучасними технологіями навчання та прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною та іншими видами діяльності студентів (учнів);
  4. самостійно працювати над здобуттям наукових знань та проведенням психолого-педагогічних досліджень, впроваджувати їх результати в практику, володіти навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень, користування сучасними науковими технологіями обробки інформації;
  5. вивчати, аналізувати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію, враховуючи позитивний досвід минулого і зарубіжних країн;
  6. володіти основами професійної риторики;
  7. продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
  8. раціонально використовувати сучасне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та електронно-обчислювальну техніку.
  • Професійні профілі випускників

Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) фізичної освіти.

Магістр педагогічної освіти, викладач фізики може викладати фізичні дисципліни, фізику (а також астрономію і безпеку життєдіяльності, і  математику або інформатику, або хімію, або природознавство - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

  • Доступ до подальшого навчання:
Студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішно складена підсумкова державна атестація. Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного екзамену з додаткової спеціальності або спеціалізації та методики її викладання та захисту магістерської роботи.
  • Форма навчання: денна, заочна
  • Директор програми
Мартинюк Михайло Тадейович - доктор педагогічних наук, професор  

Опис окремих дисциплін курсу:

Галузь знань: 0402 Фізико-математичні науки
Спеціальність: 8.04020301 Фізика (за напрямами)*. Додаткова спеціальність: Математика*
Спеціальність: 8.04020301 Фізика (за напрямами)*. Спеціалізація: інформатика.  


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.