Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
29.01
Запрошуємо на День відкритих дверей
02 березня 2018 р. в УДПУ імені Павла Тичини відбудеться День відкритих дверей. Запрошуємо усіх бажаючих познайомитися із навчальним закладом, а також одержати вичерпні відповіді на важливі питання вступної кампанії 2018 року. Чекаємо за адресою: новий корпус університету, вул.Садова, 28, м.Умань, Черкаська обл. Телефони приймальної комісії: (04744) 4-05-20, 096-03-39-633, 063-14-97-988.
Запрошуємо на День відкритих дверей
30.01
Триває набір в Національну поліцію
Головне управління Національної поліції в Черкаській області запрошує на роботу активних цілеспрямованих молодих людей на службу в поліцію. Заповнити анкету онлайн - https://nabir.np.gov.ua Контактні телефони: 067 559 85 26, 067 554 66 93.
Триває набір в Національну поліцію


Новини наших сайтів
02.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти!!! Запрошуємо Вас на навчання за спеціальністю «Соціальна робота». Після закінчення закладу вищої освіти випускники мають широкий спектр галузей для працевлаштування. Сьогодні ми хотіли Вас познайомити з роботою соціального працівника в пенітенціарних службах. Одним із напрямів підготовки фахівців соц? [...]
СОЦІАЛЬНА РОБОТА В ПЕНІТЕНЦІАРНИХ СЛУЖБАХ
02.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти!!! Запрошуємо Вас на навчання за спеціальністю «Психологія». Після закінчення закладу вищої освіти випускники мають широкий спектр галузей для працевлаштування. Сьогодні ми хотіли Вас познайомити з роботою психолога в банку. Психолог в банку займається безпосередньо самим персоналом. У його обов’язки [...]
Психолог, що працює з персоналом банку
02.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Враховуючи поширення самогубств серед неповнолітніх та молоді у зв’язку з поширенням у соціальних мережах нової суїцидальної квестової гри «Червона сова», викладачами кафедри психології було проведено психолого-профілактичну бесіду «Профілактика залучення учнівської та студентської молоді до небезпечних квестів («Че [...]
Профілактика залучення учнівської та студентської молоді до небезпечних квестів («Червона сова»)»
02.01
Природничо-географічний факультет

Шановний Сергій Григорович! Щиро вітаємо Вас зі славним ювілеєм! Зичимо міцного здоров’я, щастя, добра, миру і благополуччя. Бажаємо нових здобутків, незгасаючої енергії та невтомності. Нехай здійснюються всі Ваші мрії і сподівання, втілюються в життя нові педагогічні ідеї і задуми, а поруч у житті, як вірні супутники, завжди [...]
Вітаємо Половку Сергія Григоровича зі славним ювілеєм!
02.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

Студентські роки – це найкращий період у житті кожної людини. Кожен день у студента – це нова історія, яка залишає вагомий слід у житті і надовго закарбовується в пам’яті. Оголошуємо початок фотоконкурсу для іноземних студентів  «Мій вибір - УДПУ». Умови проведення фотоконкурсу З 2 січня по 1 лютого включно надішліть сво [...]
Фотоконкурс
02.01
Студентський портал

Виставка рукотворних ялинок – це традиційний передноворічний захід у нашому університеті що проходить вже сьомий рік поспіль. Ініціатор- науково-дослідна лабораторія «Екологія і освіта» проводить такі виставки, що активно сприяють заміні живих хвойних дерев на альтернативні новорічні композиції, підтримують розвиток кре? [...]
ЦІКАВИНКИ ПРО ЯЛИНКИ – А ВИ ЩЕ НЕ БУЛИ НА ВИСТАВЦІ ? ПОСПІШІТЬ!
02.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

План роботи на канікули [...]
План роботи Українсько-туркменського культурно-освітнього центру на період зимових канікул 2017-2018 н.р.
02.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

Від імені всіх студентів із Туркменістану студентський актив Українсько-туркменського культурно-освітнього центру та відділу по роботі з іноземними студентами УДПУ імені Павла Тичини щиро привітав із прийдешніми Новим роком та Різдвяними святами адміністрацію університету на чолі із ректором, професором Олександром Безл [...]
Вітання адміністрації університету від студентів із Туркменістану
01.01
Факультет фізики, математики та інформатики
З Новим 2018 роком!!!
01.01
Природничо-географічний факультет
З Новим роком та Різдвом Христовим!!!
31.12
Факультет мистецтв

Шановні викладачі, дорогі студенти! Від щирого серця вітаємо Вас з прийдешніми святами – Новим роком та Різдвом Христовим! Рік, що минає, був насичений подіями, напруженою працею, глибоким змістом та звершеннями, збагатив нас новим досвідом, подарував радість зустрічей і перемог. Нехай 2018 рік буде щедрим на нові цікаві плани, ? [...]
ПРИВІТАННЯ З НОВИМ РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ
30.12
Інститут економіки та бізнес-освіти

Зустріч Нового року – це дивовижна пора, завжди хвилююча та радісна. Новий рік – це крок у майбутнє, час надій і сподівань. Тож нехай він стане для Вас роком добрих змін, здійснення задумів, нових можливостей і досягнень. Від усього серця бажаємо Вам міцного здоров’я, невичерпної енергії, оптимізму, прихильності долі, підтримк [...]
З Новим Роком і Різдвом Христовим!
30.12
Історичний факультет

Новий рік – одне з найдавніших і найпопулярніших календарних свят. Це подія, яку впродовж століть щорічно відзначають на всіх континентах світу, яку знають, люблять і з нетерпінням чекають всі вікові категорії людства! [...]
З прийдешнім Новим роком!
30.12
Факультет мистецтв

Напередодні Нового року, 30 грудня, свій День народження відзначає завідувач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін, заслужений працівник культури України, керівник народного українського хору «Кобзар» та фольклорного ансамблю «Софія», учасник вокального гурту «Гонта» Семенчук Василь Васильович. Шановний Ва [...]
З НАЙКРАЩИМИ ПОБАЖАННЯМИ В ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
30.12
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Адміністрація факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро й сердечно вітає Вас із Новим Роком! Бажаємо здоров’я, щастя, добробуту та любові Вам та Вашим родинам! Нехай […] [...]
З НОВИМ РОКОМ!





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04010201 Біологія

Напрям підготовки: 8.04010201 Біологія

  • Кваліфікація, що присвоюється

Біолог. Викладач біології

  • Рівень кваліфікації

Магістр (третій цикл вищої освіти) на базі освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

  • Спеціальні вимоги до зарахування

Зарахування проводиться на підставі результатів екзаменів з профілюючої дисципліни та іноземної мови

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання

освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр», «спеціаліст»

  • Профіль програми

Магістри напряму «Біологія» отримують необхідні знання з трьох циклів дисциплін: гуманітарної та соціально-економічної підготовки; математичної, природничо-наукової підготовки; професійної та практичної підготовки. Фахівці з біології володіють необхідними знаннями в області біологічного циклу дисциплін, педагогіки та психології для роботи у різних типах навчальних закладів. В процесі навчання магістри проходять практичну підготовку під час педагогічних практик, отримують досвід проведення наукового дослідження під час написання курсових та кваліфікаційних робіт.

Протягом навчання в магістратурі магістрант повинен оволодіти сучасними основами фітоценології, основними віхами її розвитку в Україні та світі; засадами створення «Зеленої книги України» (2009); механізмами регулювання внутрішньовидової та міжвидової взаємодії окремих груп живих організмів на молекулярному, організменому та геобіоценотичному рівнях їх взаємодії; закономірностями взаємодії суспільства і природи; морфологічними аспектами розвитку, а також біохімічними і молекулярно-генетичними механізмами, що їх супроводжують в процесі ембріонального і постнатального розвитку; молекулярно-генетичними аспектами процесів детермінації і диференціації клітин; основними природоохоронними проблемами, що виникають в умовах сучасного промислового та сільськогосподарського виробництва; впливом змін середовища на людину; управлінням якістю навколишнього природного середовища на базі сучасних досягнень науки і техніки, методикою організації та проведення природоохоронних заходів.

Фахова підготовка магістра біології ґрунтується на вивченні методики викладання біології у вищій школі на останніх наукових даних, що забезпечують викладання на рівні сучасного розвитку педагогічної та біологічної науки; особливостях реалізації дидактичних принципів; методах оволодіння студентами знаннями й уміннями; володіння високою педагогічною культурою, бути професіоналом і гуманістом.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ECTS, в т.ч.: гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 16 кредити, математичної, природничо-наукової підготовки – 9 кредитів, професійної та практичної підготовки – 27 кредитів, державна атестація – 2 кредити.

Ключові результати навчання

  • Знання з предметної області

Історія розвитку фітоценології та роль українських вчених. Фітоценоз та його властивості. Структурна організація фітоценозу: ярусність, синузіальність, мозаїчність, континуальність. Кількісні відношення між видами у фітоценозі: проективне покриття, життєвість, рясність, трапляння. Динаміка рослинності: сезонні зміни, флуктуації та сукцесії. Класифікація рослинних угруповань: домінантна, флористична. Зональна та інтразональна рослинність України. Рідкісні рослинні угруповання. «Зелена книга України» (2009).

Правові основи охорони природи і раціонального використання природних  ресурсів. Види природоохоронних заходів, їх характеристика. Рівні реалізації природоохоронної діяльності. Природоохоронні технології захисту навколишнього середовища. Заходи направлені на попередження та недопущення ерозії ґрунтів. Заходи із зниження радіоактивного забруднення Заходи із збереження і раціонального використання і охорони водних ресурсів. Заходи з охорони, збереження і раціонального використання біологічних ресурсів. Загальні рекомендації із раціонального використання й охорони природних ресурсів.

Нуклеїнові кислоти як носії генетичної інформації; реплікація нуклеїнових кислот; транскрипція та постранскрипційний процесинг РНК; генетичний код і трансляція; молекулярні механізми генетичної рекомбінації.

Багаторічний розвиток пізнання навколишнього світу, яке послідовно змінювали і доповнювали один одного різні дослідницькі підходи: спостереження, опис і класифікація, порівняльно-аналітичний, історичний та експериментальний методи.

Морфологічні аспекти розвитку, а також біохімічні і молекулярно-генетичні механізми, що їх супроводжують в процесі ембріонального і постнатального розвитку. Морфологічні та структурні зміни зародка. Причини трансформації біологічних аспектів взаємодії живих організмів. Механізми регулювання внутрішньовидової та міжвидової взаємодії окремих груп живих організмів на молекулярному, організменному та геобіоценотичному рівнях їх взаємодії. Міжнародна мова класифікації біологічних об’єктів – латина (видові та родові назви, а також назви таксонів вищих рангів; дихотомічні таблиці визначників).

Методика вищої школи, її становлення та розвиток; зміст біологічної освіти на природничо-географічному факультеті; процес, принципи та методи викладання біологічних дисциплін; види, авторські методичні системи викладання; форми організації викладання біологічних дисциплін; контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів; суб’єкти педагогічного процесу у вузі та їх взаємодія.

  • Когнітивні уміння та навички з предметної області

Володіння методами, методичними прийомами, досвідом застосування засобів і форм організації навчання біології у вищій школі.

Вміння планувати навчально-пізнавальну діяльність студентів на заняттях з біологічних дисциплін, складати плани лекцій, проектувати заняття різних типів та гурткову роботу.

Здатність формувати мету та завдання занять, визначати їх зміст та методичний апарат, проводити аналіз та самоаналіз занять

Спроможність здійснювати виховну функцію в навчальному та позанавчальному процесах.

  • Практичні навички з предметної області

Вміння застосовувати набуті знання для збереження і сприяння діяльності природних популяцій живих організмів та при формуванні особистого ставлення до живих організмів.

Вміння розпізнавати мікроскопічні препарати і, по можливості, прижиттєво спостерігати за живим матеріалом; узагальнювати процес розвитку живої саморегулюючої системи – організму в еволюції розвитку живої природи, відбирати навчальний матеріал; використовувати різні способи розвитку мислення студентів, стимулювати їх до самостійної, творчої пізнавальної діяльності; формувати навички самоосвіти, самоаналізу, позитивне ставлення до навчання; стимулювати активність студентів, налагоджувати контакти з ними; формувати пізнавальні потреби студентів, потребу в успіху, відкритість для спілкування, готувати препарати хромосом культури тканин рослин і тварин, здійснювати цитогенетичний аналіз, проводити рутинне та диференційне зафарбування хромосом за допомогою різних методів, будувати ідіограми, визначати кількість ДНК в ядрі, визначати мітотичний індекс та відносну тривалість фаз мітозу, встановлювати нуклеотидний склад ДНК та РНК, виділяти ядра, хроматин і загальні кислоторозчинні білки хроматину, проводити електрофорез білків та ДНК хроматину в поліакриламідному гелі, розв’язувати задачі з молекулярної генетики, аналізувати стан використання земельних, водних ресурсів, рослинного і тваринного світу; виявляти фактори погіршення екологічного стану природних ресурсів; давати оцінку антропогенному навантаженню на ресурси та розробляти рекомендації природоохоронних заходів, описувати лучні, степові, водні, болотні та лісові фітоценози за методикою Браун-Бланке із повним виявленням їх флористичного складу; виявляти антропогенні чинники, які згубно пливають на фітоценози та розробляти засоби запобігання таким впливам.

  • Загальні уміння та навички

Вміння на практиці застосовувати принципи наукової організації праці.

Володіння передовими методами управління трудовим колективом.

Володіння навичками суспільно-виховної роботи у студентських колективах.

Вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.

Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку

Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.

  • Професійні профілі випускників з прикладами

Випускник магістратури – це фахівець з більш глибокою фундаментальною та професійно-практичною підготовкою у галузі біології, який може успішно працювати на посаді викладача біології у загальних закладах освіти (загальноосвітні школи, гімназії та ліцеї з поглибленим вивченням географічних дисциплін), у навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації, в наукових та науково-дослідницьких установах навчатися в аспірантурі або самостійно займатися науковою діяльністю.

Підготовка магістра здійснюється для викладання біології в загальноосвітніх та спеціальних школах, ведення наукової та дослідницької роботи в наукових та науково-дослідницьких установах на основі сучасних досягнень науки та педагогічної теорії і практики.

Магістр може бути залучений до роботи в навчальних закладах II-IV рівнів акредитації, наукових і методичних установах на посадах, передбачених для заміщення спеціалістами з вищою освітою типовихноменклатурних посад.

  • Доступ до подальшого навчання

Магістр за спеціальністю «8.04010201 Біологія» має можливість продовжити навчання в аспірантурі.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.

  • Вимоги до випуску

Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, захист магістерської наукової роботи, успішно складений державний іспит

  • Форма навчання

Денна, заочна

  • Директор програми

Доктор біологічних наук, професор Ключко Зоя Федорівна

Структурно-логічна схема магістратури напряму підготовки 8.04010201 Біологія

Опис окремих одиниць курсу


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2018
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.