Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
17.01
Триває набір в Національну поліцію
Головне управління Національної поліції в Черкаській області запрошує на роботу активних цілеспрямованих молодих людей на службу в поліцію. Заповнити анкету онлайн - https://nabir.np.gov.ua Контактні телефони: 067 559 85 26, 067 554 66 93.
Триває набір в Національну поліцію


Новини наших сайтів
02.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти!!! Запрошуємо Вас на навчання за спеціальністю «Соціальна робота». Після закінчення закладу вищої освіти випускники мають широкий спектр галузей для працевлаштування. Сьогодні ми хотіли Вас познайомити з роботою соціального працівника в пенітенціарних службах. Одним із напрямів підготовки фахівців соц? [...]
СОЦІАЛЬНА РОБОТА В ПЕНІТЕНЦІАРНИХ СЛУЖБАХ
02.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Шановні абітурієнти!!! Запрошуємо Вас на навчання за спеціальністю «Психологія». Після закінчення закладу вищої освіти випускники мають широкий спектр галузей для працевлаштування. Сьогодні ми хотіли Вас познайомити з роботою психолога в банку. Психолог в банку займається безпосередньо самим персоналом. У його обов’язки [...]
Психолог, що працює з персоналом банку
02.01
Факультет соціальної та психологічної освіти

Враховуючи поширення самогубств серед неповнолітніх та молоді у зв’язку з поширенням у соціальних мережах нової суїцидальної квестової гри «Червона сова», викладачами кафедри психології було проведено психолого-профілактичну бесіду «Профілактика залучення учнівської та студентської молоді до небезпечних квестів («Че [...]
Профілактика залучення учнівської та студентської молоді до небезпечних квестів («Червона сова»)»
02.01
Природничо-географічний факультет

Шановний Сергій Григорович! Щиро вітаємо Вас зі славним ювілеєм! Зичимо міцного здоров’я, щастя, добра, миру і благополуччя. Бажаємо нових здобутків, незгасаючої енергії та невтомності. Нехай здійснюються всі Ваші мрії і сподівання, втілюються в життя нові педагогічні ідеї і задуми, а поруч у житті, як вірні супутники, завжди [...]
Вітаємо Половку Сергія Григоровича зі славним ювілеєм!
02.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

Студентські роки – це найкращий період у житті кожної людини. Кожен день у студента – це нова історія, яка залишає вагомий слід у житті і надовго закарбовується в пам’яті. Оголошуємо початок фотоконкурсу для іноземних студентів  «Мій вибір - УДПУ». Умови проведення фотоконкурсу З 2 січня по 1 лютого включно надішліть сво [...]
Фотоконкурс
02.01
Студентський портал

Виставка рукотворних ялинок – це традиційний передноворічний захід у нашому університеті що проходить вже сьомий рік поспіль. Ініціатор- науково-дослідна лабораторія «Екологія і освіта» проводить такі виставки, що активно сприяють заміні живих хвойних дерев на альтернативні новорічні композиції, підтримують розвиток кре? [...]
ЦІКАВИНКИ ПРО ЯЛИНКИ – А ВИ ЩЕ НЕ БУЛИ НА ВИСТАВЦІ ? ПОСПІШІТЬ!
02.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

План роботи на канікули [...]
План роботи Українсько-туркменського культурно-освітнього центру на період зимових канікул 2017-2018 н.р.
02.01
Українсько-туркменський культурно-освітній центр

Від імені всіх студентів із Туркменістану студентський актив Українсько-туркменського культурно-освітнього центру та відділу по роботі з іноземними студентами УДПУ імені Павла Тичини щиро привітав із прийдешніми Новим роком та Різдвяними святами адміністрацію університету на чолі із ректором, професором Олександром Безл [...]
Вітання адміністрації університету від студентів із Туркменістану
01.01
Факультет фізики, математики та інформатики
З Новим 2018 роком!!!
01.01
Природничо-географічний факультет
З Новим роком та Різдвом Христовим!!!
31.12
Факультет мистецтв

Шановні викладачі, дорогі студенти! Від щирого серця вітаємо Вас з прийдешніми святами – Новим роком та Різдвом Христовим! Рік, що минає, був насичений подіями, напруженою працею, глибоким змістом та звершеннями, збагатив нас новим досвідом, подарував радість зустрічей і перемог. Нехай 2018 рік буде щедрим на нові цікаві плани, ? [...]
ПРИВІТАННЯ З НОВИМ РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ
30.12
Інститут економіки та бізнес-освіти

Зустріч Нового року – це дивовижна пора, завжди хвилююча та радісна. Новий рік – це крок у майбутнє, час надій і сподівань. Тож нехай він стане для Вас роком добрих змін, здійснення задумів, нових можливостей і досягнень. Від усього серця бажаємо Вам міцного здоров’я, невичерпної енергії, оптимізму, прихильності долі, підтримк [...]
З Новим Роком і Різдвом Христовим!
30.12
Історичний факультет

Новий рік – одне з найдавніших і найпопулярніших календарних свят. Це подія, яку впродовж століть щорічно відзначають на всіх континентах світу, яку знають, люблять і з нетерпінням чекають всі вікові категорії людства! [...]
З прийдешнім Новим роком!
30.12
Факультет мистецтв

Напередодні Нового року, 30 грудня, свій День народження відзначає завідувач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін, заслужений працівник культури України, керівник народного українського хору «Кобзар» та фольклорного ансамблю «Софія», учасник вокального гурту «Гонта» Семенчук Василь Васильович. Шановний Ва [...]
З НАЙКРАЩИМИ ПОБАЖАННЯМИ В ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
30.12
Факультет дошкільної та спеціальної освіти

   Адміністрація факультету дошкільної та спеціальної освіти щиро й сердечно вітає Вас із Новим Роком! Бажаємо здоров’я, щастя, добробуту та любові Вам та Вашим родинам! Нехай […] [...]
З НОВИМ РОКОМ!





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

Соціальна педагогіка

Напрям підготовки 6.010106 Соціальна педагогіка

  • Кваліфікація, що присвоюється:

Cоціальний педагог.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

соціальна педагогіка (співбесіда)

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):

    Немає
  • Профіль програми

Програма підготовки соціального педагога передбачає, насамперед, розвиток його в особистісному, професійному та соціальному плані, а її результатом є не просто набуття спеціальних знань, умінь та навичок, а формування ключових професійних компетенцій адекватних сучасним соціокультурним умовам.

У цьому аспекті важливим ресурсом є вивчення студентами базових та варіативних дисциплін, які визначені навчальним планом, освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою. Особлива увага в навчанні звертається на вивчення сучасної методології наукових досліджень у процесі викладання навчальної дисципліни «Основи соціально-педагогічних досліджень», під час написання курсових та бакалаврських робіт. Студенти беруть участь у роботі Науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства УДПУ імені Павла Тичини подвійного підпорядкування (АПН та МОН України) (директор: д.пед.н., проф. Н.С.Побірченко), науково-дослідних лабораторій «Педагогічного краєзнавства Черкащини» (керівник: д.пед.н., проф. Н.С. Побірченко) та «Педагогічної компетентності» (керівник: к.пед.н., доц. О.О. Ярошинська), є співробітниками двох держбюджетних тем. Під керівництвом викладачів студенти постійно є учасниками студентських наукових конференцій всеукраїнського та міжнародного рівнів, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт, Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Соціальна педагогіка».

Домінуючим ресурсом у процесі реалізації програми підготовки соціального педагога є практика, яка збагачує спеціально-предметну і дидактичну компетентність студента, створює можливості використання теоретичних положень вивчених наук у вирішенні практичних завдань, дозволяє навчитися володіти конкретними соціально-педагогічними технологіями вирішення завдань у ході професійної діяльності. Логіка завдань на кожний вид практики є взаємопов’язаною. Практика на першому курсі (навчально-технологічна) – має на меті оволодіння навичками розуміння педагогічного процесу й досвіду класного керівника та соціального педагога, (літня в оздоровчих таборах) – має на меті вироблення системного підходу в проектуванні та реалізації позанавчальної виховної роботи соціального педагога; на другому (стажерська) – відводиться для моделювання своєї авторської соціально-педагогічної системи.

Теоретична підготовка у поєднанні із наскрізною соціально-педагогічною практикою дозволяє сформувати теоретичні знання та практичні навички і вміння здійснення основних видів діяльності соціального педагога: надання допомоги дітям у подоланні проблемних ситуацій при реалізації відповідної освітньої програми; організація діяльності дітей з метою їх розвитку у відповідності з індивідуальними і віковими особливостями; створення сприятливих педагогічних умов для виховання дітей; здійснення співпраці з батьками з питань виховання; організація культурно-дозвіллєвої діяльності у мікросоціумі, що сприяє формуванню висококваліфікованого фахівця соціально-виховної сфери.

Фахівці здатні виступати своєрідним посередником у системі взаємодії особистості, сім’ї і суспільства, активно впливати на створення позитивних виховних відносин в соціумі, на гармонізацію взаємовідносин між людьми, здійснювати підтримку корисних ініціатив, стимулювати різні види самодопомоги, а також здійснювати соціологічні та соціолого-психологічні дослідження, проводити діагностичні виміри у розвитку особистості, а також впливу факторів середовища.

Загальний обсяг навчальної програми 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 22 кр., модулі природничо-наукової підготовки – 12 кр., модулі професійно-орієнтованої підготовки – 66,5 кр.
  • Ключові результати навчання:

1. Знання з предметної області

Ґрунтовні відомості з соціальної педагогіки, теорії та історії соціальної роботи, соціальної психології, технологій соціально-педагогічної діяльності та інших загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін, які становлять суть професії і визначені освітньо-професійною програмою відповідного напряму. Професійні знання соціального педагога представлені у певній ієрархії.

Теоретико-методичні знання.

  • Комплексне знання про людину як біосоціопсихокосмічну істоту.
  • Знання закономірностей взаємодії особистості і суспільства, соціальної поведінки і формування особи.
  • Знання закономірностей виховання, навчання, розвитку особистості на всіх стадіях онтогенезу, вплив середовища на процес соціалізації особистості.
  • Знання цілей, принципів, змісту, методів, форм соціальної діяльності в інституційному і відкритому середовищі.

Методичні знання.

  • Знання основ методики, форм, методів, технологій соціально-педагогічної роботи з різними категоріями населення, в різних сферах мікросередовища, в різних соціальних інститутах;
  • Знання практичних основ прогнозування, проектування, моделювання соціальної діяльності.

Прикладні знання.

  • Знання способів, прийомів, видів соціальної допомоги дітям, сім'ям, підопічним, таким, що мають особливі проблеми;
  • Знання освітньо-виховних, оздоровчих, культурно-дозвіллєвих форм соціально-педагогічної діяльності.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної області – це здатність фахівця застосовувати отримані професійні знання в практиці своєї діяльності:

  • гностичні (пошук, сприйняття і відбір інформації);
  • проективні (постановка цілей і завдань, прогнозування);
  • конструктивні (підбір і поєднання змісту, методів і засобів);
  • організаторські (створення умов, які стимулюють цілеспрямовані і природовідповідні зміни учнів);
  • комунікативні (контактність, спілкування, взаємовідносини);
  • оцінні (сприйняття і критичний аналіз дій суб'єктів педагогічного процесу);
  • рефлексивні (самоаналіз власної особистості, діяльності і спілкування).

3. Практичні навички з предметної області

  • Здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін у процесах отримання, опрацювання, представлення наукової інформації та її практичного застосування в соціальних технологіях;
  • Здатність здійснювати професійну діяльність, що ґрунтується на етичних принципах і спрямована на відстоювання соціальної справедливості, дотримання прав людини, сприяння соціальним змінам, вирішення проблем у стосунках між людьми, підвищення рівня їх благополуччя;
  • Уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення;
  • Навички роботи із спеціалізованим комп'ютерним обладнанням.

4. Загальні уміння та навички

  • Уміння аналізувати соціальні явища, процеси, бачити власне місце та роль у суспільному житті країни;
  • Здатність вступати в контакти з різними людьми, встановлювати професійні відносини, здійснювати індивідуальний підхід до людей із специфічними проблемами;
  • Навички визначати проблему в умовах, які склалися, перетворювати проблему до рівня завдань;
  • Уміння вивчати особистість, сім'ю, ставити соціальний діагноз; аналізувати конкретні життєві ситуації; проектувати кінцевий результат соціально-педагогічної діяльності;
  • Здатність педагогічно осмислювати поведінку особистості, ставити педагогічні завдання, досягати їх вирішення; організовувати педагогічно цілеспрямовану діяльність у соціумі, педагогічно керувати і коректувати соціальну ситуацію;
  • Уміння впливати на роботу членів колективу з метою досягнення бажаного результату праці і задоволення його потреб;
  • Здатність на рівні адміністрації та працівника, сім'ї та особистості забезпечувати профілактику різноманітних відхилень фізичного, психічного та соціального характеру;
  • Уміння професійно оцінювати наслідки своєї діяльності, а також поступатися своїми інтересами ради інтересів підопічного.
  • Професійні профілі випускників

Діяльність бакалавра за освітньо-професійним напрямом «Соціальна педагогіка» поширюється на всі вікові етапи розвитку дитини, підлітків, на різні сфери мікросередовища особистості дитини, здійснюється у відкритій соціальній сфері та передбачає взаємодію з державно-суспільними інститутами виховання, неінституційними та сімейними сферами.

  • Доступ до подальшого навчання

Бакалавр за напрямом «Соціальна педагогіка» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні рівні – спеціаліст, магістр) за спеціальністю «Соціальна педагогіка». Спеціаліст – 1 рік навчання на базі бакалаврату; магістр – 1 рік навчання на базі бакалаврату або 1 рік навчання на базі спеціаліста.

  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

  • Вимоги до випуску (закінчення навчання):

По закінченні навчання за програмою освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» особа, що навчається, має:

  • завершити навчальну програму обсягом 240 кредитів;
  • успішно скласти комплексний кваліфікаційний екзамен з теорії та методики практичної психології на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
  • Форма навчання:

Денна (повна), заочна.

  • Директор програми:

Кравченко Оксана Олексіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної педагогіки та практичної психології

 

Напрям підготовки: 6.010106 Соціальна педагогіка. Додаткова спеціальність: Фізичне виховання

Напрям підготовки: 6.010106 Соціальна педагогіка. Додаткова спеціальність: Практична психологія

Напрям підготовки: 6.010106 Соціальна педагогіка. Додаткова спеціальність: Практична психологія (на базі кваліфікації молодший спеціаліст)


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2018
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.