Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
23.10
Запрошуємо на курси довузівської підготовки
УДПУ імені Павла Тичини здійснює набір слухачів на курси довузівської підготовки. МИ ПРОПОНУЄМО: - Комплексну підготовка до ЗНО, вступних випробувань та творчих конкурсів; - Ознайомлення з особливостями вступної кампанії; - Профорієнтаційні консультації і тестування, діагностику здібностей. Початок навчання - 4 листопада 2017 року. НАША АДРЕСА: м.Умань, вул. Садова, 2, кім.208. Телефон: (04744) 4-05-20; (063)14-97-988, (097)617-59-67, e-mail: vstup@udpu.edu.ua
Запрошуємо на курси довузівської підготовки
23.10
До уваги учнів 9-11 класів та студентів 2 курсів ВНЗ I-II рівнів акредитації!
На базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини розпочинають роботу експрес-курси підготовки до ЗНО та продовжується набір на довузівську підготовку. Довідки за телефонами: 0631497988 – Іванна Василівна, 0976175967 – Юлія Петрівна
До уваги учнів 9-11 класів та студентів 2 курсів ВНЗ I-II рівнів акредитації!
24.10
Запрошуємо на виставу "Останній гречкосій"
24 жовтня о 14.30 студентський народний театр драми і комедії УДПУ запрошує усіх бажаючих на виставу "Останній гречкосій". Чекаємо усіх бажаючих в актовій залі університету.
Запрошуємо на виставу "Останній гречкосій"
24.10
Презентація студентського відео "Права людини в контексті роботи ООН"
24 жовтня на історичному факультеті (корпус №3) відбудеться презентація студентського відео "Права людини в контексті роботи ООН" (до Міжнародного дня ООН).
Презентація студентського відео "Права людини в контексті роботи ООН"
24.10
Х Уманські краєзнавчі читання, присвячені 150-річчю від дня народження Миколи Біляшівського
24 жовтня на історичному факультеті (корпус №3) відбудуться Десяті уманські краєзнавчі читання, присвячені 150-річчю від дня народження Миколи Біляшівського.
Х Уманські краєзнавчі читання, присвячені 150-річчю від дня народження Миколи Біляшівського
24.10
Хелоуін на природничо-географічному факультеті
24 жовтня о 16.30 в ауд.№210 (Корпус №1) відбудеться Хелоуін на природничо-географічному факультеті.
Хелоуін на природничо-географічному факультеті
25.10
Триває міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Триває міський конкурс ведучих
25.10
Урочистості з нагоди отримання первинного офіцерського звання «молодший лейтенант запасу»
25 жовтня 2017 року о 14 годині у актовій залі університету відбудуться урочистості з нагоди отримання первинного офіцерського звання «молодший лейтенант запасу» студентами УДПУ. Запрошуємо усіх бажаючих.
Урочистості з нагоди отримання первинного офіцерського звання «молодший лейтенант запасу»
25.10
Тематична виставка «Туркменістан. Україна. Мир та процвітання дружніх народів»
З 25 по 30 жовтня 2017 року у відділі обслуговування бібліотеки працюватиме тематична виставка «Туркменістан. Україна. Мир та процвітання дружніх народів» (до Дня незалежності Туркменістану).
Тематична виставка «Туркменістан. Україна. Мир та процвітання дружніх народів»
26.10
Науково-методичний семінар «Наукометрія: сучасні вимоги до наукових досліджень»
26 жовтня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться науково-методичний семінар «Наукометрія: сучасні вимоги до наукових досліджень».
Науково-методичний семінар «Наукометрія: сучасні вимоги до наукових досліджень»
26.10
Кінолекторій на тему «Туркменістан сьогодні»
26 жовтня о 12.50 на факультеті соціальної та психологічної освіти (корпус №3, 401 ауд.) відбудеться кінолекторій на тему «Туркменістан сьогодні».
Кінолекторій на тему «Туркменістан сьогодні»
26.10
Виховний захід на тему: «Історія та культура Туркменістану в ретроспективі сьогодення»
26 жовтня о 12.50 на історичному факультеті (308 ауд., корп.№3) відбудеться виховний захід на тему: «Історія та культура Туркменістану в ретроспективі сьогодення».
Виховний захід на тему: «Історія та культура Туркменістану в ретроспективі сьогодення»
27.10
Концерт до Дня незалежності Туркменістану
27 жовтня о 14.30 в актовій залі УДПУ відбудеться концерт до Дня незалежності Туркменістану.
Концерт до Дня незалежності Туркменістану
29.10
Триває V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
З вересня 2017 року до березня 2018-го триватиме V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць», який проводить Посольство Литовської Республіки в Україні. Роботи учасників конкурсу прийматимуть до 19 січня 2018 року на електронну скриньку yaevropeets@ukr.net Підсумки завершального етапу конкурсу будуть підведені у березні 2018 року. За рішенням журі конкурсу автори кращих робіт, за можливості, будуть запрошені до участі у міжнародній поїздці до Литовської Республіки в межах культурного обміну в 2018 році. За додатковою інформацією можна звертатись до організаційного комітету конкурсу за телефонами: (044) 501-01-15, (044) 400-43-01. Співорганізатори конкурсу: Всеукраїнська молодіжна громадська організація "Серце до серця", Міністерство культури України та інші органи виконавчої влади.
Триває V Всеукраїнський конкурс есе «Я – європеєць»
29.10
МОН оголошує конкурс наукових і творчих робіт про Голодомор
Міністерство освіти і науки запрошує взяти участь у Міжнародному міждисциплінарному конкурсі наукових і творчих робіт імені Володимира Маняка і Лідії Коваленко. Тема конкурсу: «Голодомор 1932–1933 рр. – геноцид Українського народу в приватних історіях і просторі культури». Конкурс проводиться в номінаціях: «Кращі творчі і дослідницькі роботи учнів 5–11 класів ЗНЗ»; «Кращі методичні розробки уроку/лекції та творчі роботи вчителів навчальних закладів та викладачів ВНЗ»; «Кращі творчі і дослідницькі роботи студентів, аспірантів, науковців (віком до 35 років)». Автори 3-ох найкращих робіт отримають грошову винагороду: за 1 місце – 5тис гривень, 2 місце – 3тис гривень та 3 місце – 2тис гривень. Також у кожній з номінацій журі відзначить ще 10 робіт, автори яких отримають 1тис гривень. На конкурс подаються лише неопубліковані оригінальні роботи. Вони можуть бути написані українською, англійською або російською мовами. Докладнішу інформацію можна переглянути за посиланням http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/napryamok-7.html Строк подання робіт – до 15 листопада 2017 року. Оголошення результатів відбудеться в останній тиждень листопада 2017 року. Конкурсні роботи надсилайте на електронну адресу konkurs.manyaka.kovalenko@gmail.com із позначенням «ІІ Міжнародний міждисциплінарний конкурс – 2017». Або на пошту: 02068, м. Київ, а/с 74. Для довідок: (044) 246-43-39; (097) 318-43-39 Світлана Шиман; e-mail: lana.kuzyna@gmail.com Організатори: Міністерство освіти і науки України, Інститут історії України НАН України, ГО «Український науково-дослідний та освітній центр вивчення Голодомору», Науково-освітній консорціум з вивчення Голодомору при Канадському інституті українських студій Альбертського університету.
МОН оголошує конкурс наукових і творчих робіт про Голодомор





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.04020101 Математика (за напрямами)

Напрям підготовки: 8.04020101 Математика (за напрямами)

  • Кваліфікація, що присвоюється:
викладач математики вищих навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації, вчитель математики і безпеки життєдіяльності середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів
  • Додаткова кваліфікація:
вчитель фізики і астрономії або інформатики середньої загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів.
  • Рівень кваліфікації:
магістр (другий цикл вищої освіти).
  • Спеціальні вимоги до зарахування:
немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
  • Профіль програми
Магістр, викладач математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах. Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів). Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки — 4,5 кр., модулі циклу природничо-наукової підготовки — 9,75 кр., модулі циклу професійної та практичної підготовки — 26,25 кр.
  • Ключові результати навчання
1. Знання з предметної області
  • основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
  • дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти;
  • знання дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики, вибрані питання прикладної математики і механіки;
  • знання основних математичних структур;
  • володіння методами сучасної математики;
  • математичні методи аналізу та опису процесів та систем;
  • методику викладання математичних дисциплін, методику виховної роботи, інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання;
  • історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань;
  • взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів;
  • вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів;
  • зміст і принципи організації вищої освіти у профільних (математичних) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін;
  • засоби навчання і їх дидактичні можливості;
  • основні напрямки і перспективи розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні;
  • принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області
  • вміти аналізувати з наукової точки зору соціально-економічні, соціально-педагогічні та соціально-психологічні проблеми та процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної діяльності;
  • розуміти можливості сучасних наукових методів пізнання природи, суспільства, соціуму, їх особливості й володіти ними на рівні, необхідному для вирішення науково-дослідних завдань та проблем діяльності фахівця математики;
  • бути здатним продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
  • володіти культурою мислення, його загальними законами і вкладати їх у власну науково-дослідницьку діяльність; вміти на науковій основі організовувати свою діяльність;
  • володіти комп’ютерними методами аналізу та обробки інформації і використовувати ці результати у професійній діяльності;
  • бути спроможним в умовах розвитку науки й мінливої психолого-педагогічної практики до переоцінки накопиченого досвіду, аналізу своїх можливостей, вміти набувати нові знання, використовувати новітні технології;
  • бути здатним до проективної діяльності і на основі наукового підходу вміти будувати та використовувати прогностичні моделі для опису результатів кількісного та якісного аналізу соціально-педагогічних явищ та процесів;
  • знати методологічні та методичні основи проведення наукових досліджень і науково-методичної роботи.
3. Практичні навички з предметної області
  • вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв’язування математичних задач;
  • побудова математичних моделей методами функціонального аналізу;
  • використання засобів інформаційних технологій для розв’язування математичних задач і в педагогічній діяльності;
  • володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів;
  • володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (проведення лекцій та практичних занять з математичних дисциплін);
  • володіння технологіями проведення виховних заходів;
  • розробка і використання дидактичних засобів;
  • вміння проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів;
  • вміння планування (проектування) наукової та навчально-виховної роботи;
  • вміння використовувати державні документи з питань виховання підростаючого покоління та розвитку освіти, зокрема математичної, у професійно значущій діяльності, у роботі методичних служб;
  • володіння методиками психолого-педагогічної діагностики розвитку різних категорій учнів і студентів, методами освітньо-виховної роботи в соціумі, способами організації просвітницької, профілактичної та корекційної роботи з учнями та студентами у різноманітних соціальних інститутах та використовувати результати у науково-дослідницькій діяльності;
  • володіння прийомами і методами математичної науки;
  • вміння прогнозувати результати професійної діяльності;
  • сприяння формуванню в студентів (учнів) уявлень про сучасний математичний апарат в природничих науках, інженерних та економічних дослідженнях, розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміжних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями за ускладненими програмами;
  • вивчення, аналіз, узагальнення та поширення передового педагогічного досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
  • здійснення наукових досліджень та впровадження їх результатів в практику, володіння навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень.
4. Загальні уміння та навички
  • використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства;
  • використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі;
  • навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
  • навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах;
  • здатність застосовувати набуті знання на практиці;
  • здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку;
  • уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом;
  • знати закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах;
  • аналізувати з наукових позицій соціально-педагогічні процеси в країні та за її межами, вільно знаходити іншомовну інформацію, необхідну для організації та проектування професійної та науково-дослідницької діяльності;
  • знати історію гуманізації освіти та виховання, історію української математичної науки та її вклад у світову науку;
  • володіти власною позицією в оцінці соціально-педагогічних процесів та подій на підставі історичного контексту їх розвитку, бути здатним до діалогу як засобу ставлення до культури особистості та культури суспільства;
  • вміти використовувати знання іноземної мови для вивчення наукової літератури з проблем математики, педагогіки та продуктивно використовувати у професійному спілкуванні з іноземними колегами, спеціалістами із суміжних наук.
  • Професійні профілі випускників
Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) математичної освіти.
  • Магістр педагогічної освіти, викладач математики
може викладати математичні дисципліни, математику (а також фізику і астрономію або інформатику - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І‑ІІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І‑ІІІ ступенів.
  • Об’єкти професійної діяльності магістра педагогічної освіти:
  • вищі навчальні заклади (університети, інститути, коледжі );
  • науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
  • установи освіти різних типів як державних, так і приватних;
  • органи управління освіти.
  • Види професійної діяльності.
Магістр педагогічної освіти відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності:
  • науково-дослідницьку;
  • управлінську;
  • діагностичну та консультативно-корекційну;
  • освітню;
  • методичну;
  • прогностичну;
  • виховну.
  • Види наукової діяльності магістра зі спеціальності “Педагогіка і методика середньої освіти. Математика”.
Магістр педагогічної освіти включається у такі види наукових досліджень:
  • cоціально-педагогічні та навчально-методичні основи формування математичної освіти;
  • багатоступенева підготовка спеціалістів-математиків;
  • розробка програм нових технологій навчання, участь у широкомасштабному експерименті з їх апробацією;
  • проблеми розвитку творчо обдарованих суб’єктів навчання;
  • профорієнтаційна робота;
  • індивід і група; психологічні та педагогічні умови розвитку продуктивних стосунків між ними; відновлення нормального психологічного клімату в колективі;
  • управління групами різного рівня розвитку;
  • соціально-психологічний та педагогічний тренінг.
  • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про магістратуру у вищому навчальному закладі. Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу
  • Вимоги до державної атестації
Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді захисту магістерської роботи. Захист магістерської роботи має своєю метою з‘ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними вимогами вищої освіти, і продовження освіти. Порядок підготовки і захисту магістерської роботи визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
  • Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 60 кредитів, успішно складено державний екзамен з математики
  • Форма навчання ·        
Денна
  • Директор програми
професор, доктор фіз. – мат. наук Кіпніс Леонід Абрамович

Структурно-логічна схема магістратури на базі бакалаврату Математика

Опис окремих дисциплін курсу:

Галузь знань: 0402 Фізико-математичні науки
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Додаткова спеціальність: Фізика (за напрямами)
Спеціальність: 8.04020101 Математика (за напрямами)*. Спеціалізація: інформатика.

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.