Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.09
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25 вересня об 11.00 в читальному залі №1 відбудуться літературні пазли «Книга – життя нашого часу». Запрошуємо усіх бажаючих!
Літературні пазли «Книга – життя нашого часу»
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
27.09
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27 вересня о 14.30 в актовій залі відбудеться святковий концерт до Дня працівників освіти. Організатор - факультет іноземних мов УДПУ.
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27.09
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини».
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27.09
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
27 вересня о 17.30 на історичному факультеті (корпус №3, 200 ауд.) відбудеться кінолекторій на тему «Легенда про одвічне почуття» - перегляд фільму «Жива».
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
28.09
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику».
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28.09
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
28 вересня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться загальноуніверситетський святковий захід, присвячений Дню працівників освіти. Організатор - Центр культури і дозвілля "Гаудеамус".
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

6.040302 Інформатика

Напрям підготовки 6.040302 "Інформатика"

  • Кваліфікація, що присвоюється

Вчитель інформатики.

  • Рівень кваліфікації:

Бакалавр (перший цикл вищої освіти).

  • Спеціальні вимоги до зарахування:

Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.

  • Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

Немає.

    Профіль програми:

Бакалавр, вчитель інформатики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загально-освітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів

Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.

Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів.

Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 18 кр., модулі циклу дисциплін природничо-наукової підготовки - 49 кр., модулі циклу дисциплін загально-професійної підготовки - 28 кр., модулі дисциплін професійної і практичної підготовки – 105,5 кр. та модулі вибіркових навчальних дисциплін – 33,5 кр.

  • Ключові результати навчання

1. Загальнонаукові знання, вміння та навички:

  • мати базові уявлення про основи філософії, психології, педагогіки, що сприяють розвитку загальної культури і соціалізації особистості, схильності до естетичних цінностей;
  • володіти знаннями вітчизняної історії, економіки і права, розуміння причинно–наслідкових зв’язків розвитку суспільства та уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності;
  • мати базові знання фундаментальних розділів математики, в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань, здатність використовувати математичні методи в обраній професії;
  • володіти знаннями в галузі інформатики та сучасних інформаційних технологій;
  • володіти основами методів та технологій системного аналізу;
  • мати здатність розв'язувати математичні, фізичні, технічні та економічні задачі;
  • мати здатність використовувати можливості технічного та програмного забезпечення для вирішення науково-технічних та прикладних задач.
  • 2. Знання з предметної області:

    • методології розроблення та застосування інформаційних комп'ютерних систем і технологій аналітичного та управлінського характеру, орієнтованих на формування і прийняття рішень, інструментальні засоби створення і підтримки таких систем;
    • узагальнені та спеціалізовані мови програмування;
    • основні принципи та алгоритми обробки інформації, сучасні інформаційні технології, теорія алгоритмів та математична логіка;
    • сучасні методи математичного моделювання в науці, техніці, промисловості, моделювання та дослідження технічних, економічних, екологічних та соціальних систем;
    • проведення обчислювальних експериментів із використанням комп’ютерної техніки, сучасних інформаційних технологій;
    • основи теорії оптимального керування та застосовувати методи оптимізації для розв'язування задач математичного програмування, методи прийняття рішень в організаційних системах;
    • базові уявлення про архітектуру сучасних обчислювальних систем, інформаційних і комп'ютерних мереж;
    • системне та прикладне програмне забезпечення управління базами даних та інформаційними системами;
    • методи і засоби роботи з даними і знаннями, методи математичного, логіко-семантичного, об'єктного та імітаційного моделювання, технології системного, кластерного та факторного аналізу;
    • проектування, реалізація, тестування, впровадження, супровід та експлуатація програмних засобів в комп'ютерних системах та мережах.

    3. Практичні навички з предметної області

    • здатність засвоєння нових знань, прогресивних технологій та різноманітних інновацій;
    • здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін в процесах аналізу та створення комп’ютерних, комунікаційних, інформаційних та інших технічних систем;
    • здатність застосовувати знання та розуміння для розв’язання якісних та кількісних задач;
    • здатність розробляти та застосовувати методи математики, інформатики та інформаційних технологій і систем при розв'язанні задач у теоретичних та прикладних наукових дослідженнях, а також в промисловості, техніці, економіці, управлінні, організації інфраструктур;
    • уміння створювати і застосовувати інформаційні комп'ютерні системи з інтегрованою інформацією, технології інформаційного і системного аналізу, відповідно до сучасних концепцій інженерії даних і знань, інформаційного моделювання для забезпечення ефективного функціонування організаційних структур;
    • навички комп'ютерної інформаційної підтримки усіх видів робіт з інтегрованою інформацією: інформаційний аналіз, нагромадження, зображення та застосування знань, пошук закономірностей та тенденцій, моделювання інформаційних систем і процесів;
    • здатність використовувати методології та технології проектування, застосування і супроводу програмних засобів аналізу та прийняття рішень, підтримка їхнього життєвого циклу, включаючи експертні та мультиагентні системи, системи керування базами даних і знань, мови опрацювання даних і знань, онтологічні системи, комп'ютерні та інформаційні мережі;
    • навички письмової та усної презентації наукового та практичного матеріалу.
    • методику викладання інформатики, методику виховної роботи (в тому числі методику роботи класного керівника, вихователя групи продовженого дня, виховної роботи в позашкільних закладах, профорієнтаційної роботи) інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.

    4. Практичні навички з предметної області

    • Математичне моделювання складних науково-технічних задач
    • Створення програм та програмних комплексів для ЕОМ
    • Технології створення програмних комплексів
    • Організація програмних випробувань, оцінка адекватності отриманих результатів
    • Організація робіт по створенню програмного забезпечення
    • Впровадження комп’ютерних інформаційних систем і технологій
    • Розробка та імплементація ефективних форм і механізмів взаємодії користувачів з продуктами інформаційних технологій
    • Удосконалення методів розробки, оцінки та впровадження інтерактивних комп’ютерних систем, які спрощують і полегшують взаємодію користувачів з програмним забезпеченням
    • Навички тестування програмних засобів

    5. Загальні уміння та навички

    • Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
    • Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
    • Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
    • Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
    • Здатність застосовувати набуті знання на практиці
    • Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
    • Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом

    • Професійні профілі випускників

  • бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою;
  • бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи;
  • бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
    • Доступ до подальшого навчання

    Бакалавр за напрямом 6.040302 Інформатика* має можливість продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (рівень - спеціаліст) за спеціальністю «Мережеві технології та системне адміністрування», «Фізика», «Математика», «Економіка»

    • Положення про екзамени, оцінювання і оцінки

    Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.

    • Вимоги до державної атестації

    Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного іспиту з інформатики та методики її навчання. Державний іспит має своєю метою з'ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, і продовження освіти.

    Порядок проведення і програма державного іспиту визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.

    Державний іспит проводиться як комплексна перевірка знань і умінь випускників з дисциплін, передбачених навчальним планом. Оцінюється якість виконання випускниками типових завдань діяльності.

    • Вимоги до випуску

    Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складено державний іспит з інформатики та методики навчання інформатики

    • Форма навчання

    Денна

    • Директор програми

    Ткачук Галина Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент

     

    Структурно-логічна схема бакалаврату 6.040302 Інформатика

    Галузь знань 0403 Системні науки та кібернетика

    Напрям підготовки: 6.040302 Інформатика

Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.