Університет у соцмережах
Ми у FacebookНаш TwitterКанал в YouTubeПідписка RSS

Інститути, факультети

Анонси
25.09
Оголошено міський конкурс ведучих
До уваги молодих, талановитих студентів, які хотіли б долучитися до проведення культурно-масових заходів, що відбуваються в місті! Відділ культури Уманської міської ради оголошує конкурс ведучих та запрошує бажаючих взяти у ньому участь за віковими категоріями: - від 6 до 12 років, - від 18 до 25 років. Основні вимоги до конкурсантів: енергійність, харизматичність, уміння декламувати та працювати з публікою. Відбір учасників відбудеться 27 жовтня 2017 року о 14.30 в міському Будинку культури. Переможці конкурсу будуть мати можливість стати ведучими міських культурно-масових заходів. Заявки для участі в конкурсі приймаються до 25 жовтня 2017 року за адресою: м.Умань, вул. Єропейька,1, телефон : 3-87-83, електронна пошта : umankultura@ukr.net. За довідками звертатися за телефоном : 3-87-83.
Оголошено міський конкурс ведучих
26.09
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
26 вересня 2017 року о 15.00 в актовій залі університету (корпус №3) відбудеться звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ.
Звітно-виборна конференція студентської ради УДПУ
27.09
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27 вересня о 14.30 в актовій залі відбудеться святковий концерт до Дня працівників освіти. Організатор - факультет іноземних мов УДПУ.
Святковий концерт до Дня працівників освіти
27.09
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини».
ІV Регіональний круглий стіл «Форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: досвід Черкащини»
27.09
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
27 вересня о 17.30 на історичному факультеті (корпус №3, 200 ауд.) відбудеться кінолекторій на тему «Легенда про одвічне почуття» - перегляд фільму «Жива».
Запрошуємо на кінолекторій. Перегляд фільму «Жива»
28.09
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28 вересня об 11.15 на факультеті соціальної та психологічної освіти (401 ауд., корпус №3) відбудеться науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику».
Науково-методичний семінар «Впровадження ідей В.О. Сухомлинського в педагогічну теорію і практику»
28.09
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
28 вересня о 14.30 в актовій залі університету відбудеться загальноуніверситетський святковий захід, присвячений Дню працівників освіти. Організатор - Центр культури і дозвілля "Гаудеамус".
Святковий концерт, присвячений Дню працівників освіти
29.09
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»
Бібліотека УДПУ імені Павла Тичини (працівники читального залу №1) проводить у вересні 2017 року конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!», присвячений Міжнародному дню миру. Мета конкурсу: спонукати до усвідомлення необхідності жити в мирі та злагоді з рідними, близькими людьми, іншими народами, державами; плекати почуття патріотизму, національної гордості та любові до рідного краю; виразити словом свою позицію щодо збереження миру в світі, зокрема на рідній землі. Вимоги: учасниками можуть бути студенти та усі бажаючі (вікових обмежень немає); участь у конкурсі – безкоштовна; учасник конкурсу може подати не більше однієї роботи; конкурсна робота подається у вигляді есе; мова написання есе – українська; обсяг конкурсної роботи не повинен перевищувати 400 слів (шрифт - Times New Roman, кегль - 14, інтервал - 1,5, поля - стандартні); термін прийому бібліотечного есе: з 5 вересня по 29 вересня включно; есе необхідно приносити в друкованому вигляді в читальний зал №1 бібліотеки (центральний корпус університету); на конкурс не приймаються роботи, які є плагіатом інших робіт; есе переможців буде виставлене на сайті бібліотеки УДПУ; переможці конкурсу будуть відзначені грамотами та цінними подарунками.
Триває конкурс есе «Чому необхідно берегти мир?!»





Актуальне відео


Пошук по сайту
Розширений пошук

8.010103 Педагогіка та методика середньої освіти.

Напрям підготовки 8.010103 Педагогіка та методика та методика середньої освіти. Історія

 

Кваліфікація, що присвоюється

викладач історії

Рівень кваліфікації

магістр

Спеціальні вимоги до зарахування

немає, зарахування проводиться умовах вступу до магістратури.

Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)

необхідність попереднього навчання – здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за напрямом 6.020302 «Історія» або «спеціаліст» за спеціальністю 7.010103 «Історія».

Вимоги і положення до кваліфікації:

Здача усіх іспитів, заліків, а також кваліфікаційних державних іспитів, передбачених освітньо-професійною програмою підготовки магістра за фаховим спрямуванням "Історія", захист магістерської роботи.

Профіль програми

Магістр історії готується до посад лаборанта, наукового співробітника науково-дослідних інститутів, музеїв, архівів, наукових бібліотек, секретаря в туристично-екскурсійних центрах, працівника органів державної виконавчої влади, організаційно-виховної роботи. Також магістр готується до посад вчителя загальноосвітньої школи, гімназій та ліцеїв, викладача навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації.

Загальний обсяг навчальної програми – 60 кредитів ЄКТС, в тому числі: модулі гуманітарного та соціально-економічного блоку 9 кредитів, модулі природничо-математичного блоку – 7,5 кредитів, модулі професійного та практичного блоку – 34,5 кредити.

Ключові результати навчання

1. Знання з предметної галузі

Студенти отримують ґрунтовні знання з соціально-економічних та гуманітарних дисциплін, професійно-орієнтованих та природничо-наукових предметів, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань у процесі викладацької та наукової роботи.

2. Когнітивні уміння та навички з предметної галузі

• Уміння та навики спрямовані на актуалізацію знань і життєвого досвіду студентів для формування у них пізнавальної самостійності і соціальної активності

• Здатність до активного сприймання явищ і процесів дійсності, мотивів поведінки, стійке бажання і уміння вчитися, постійно поповнювати і поглиблювати свої знання в професійній галузі

• Навички управління перцептивним, розумовим, емоційним, вольовим та іншими компонентами навчально-пізнавальної діяльності студентів

• Здатність до глибокого і вільного володіння навчальним матеріалом, методами, прийомами, засобами і формами навчання, мистецтвом усного мовлення, володіння новими інформаційними системами, засобами контролю і організації зворотного зв'язку та корекції знань студентів вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації

• Уміння та навички використання засвоєних знань у дослідженнях та у сфері сучасної освіти

3. Практичні навички з предметної галузі

• здатність використовувати професійно-профільовані знання і практичні навички з фундаментальних та професійних дисциплін при викладанні історичних дисциплін у ВНЗ;

• уміння проектувати та реалізовувати педагогічний супровід роботи з дітьми, батьками, вихователями;

• уміння використовувати спеціалізоване комп'ютерне програмне забезпечення.

4. Загальні уміння та навички

  • викладати навчальний матеріал з історичних дисциплін відповідно до спеціалізації;
  • глибоко аналізувати історичні явища, тенденції розвитку України та інших країн світу;
  • використовувати історичний досвід української держави в практичній діяльності;
  • на основі історичних знань самостійно прогнозувати суспільно-політичне життя в Україні;
  • творчо використовувати теоретичні знання при оцінці сучасних міжнародних процесів і зовнішньополітичної діяльності керівництва України;
  • формувати і співставляти різні точки зору на минуле і сучасне України в контексті міжнародних домовленостей;
  • застосовувати історичні знання для аналізу сучасних проблем, враховувати уроки минулого при плануванні майбутнього;
  • використовувати фахові знання у подальшій трудовій діяльності;
  • аналізувати історичні події та явища, виходячи з принципів науковості та об'єктивності;
  • вільно володіти хронологічним та порівняльно-історичним методами аналізу;
  • працювати з персональним комп'ютером з використанням сучасних програм.

Професійні профілі випускників

Об'єктами діяльності магістра історика є, перш за все, навчальні заклади III–IV рівнів акредитації, наукові та освітні заклади різного рівня в галузі дослідження та викладання всесвітньої історії та історії України.

Магістр може займати посади лаборанта, наукового співробітника науково-дослідних інститутів, музеїв, архівів, наукових бібліотек; працювати секретарем в туристично-екскурсійних центрах; працювати в системі органів державної виконавчої влади, організаційно-виховної роботи, підвищення кваліфікації спеціалістів і співробітників; виконувати роботу у відділах політичного, соціального та наукового напрямку редакцій засобів масової інформації; працювати вчителем загальноосвітніх шкіл, гімназій та ліцеїв, викладачем навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації; обіймати інші посади, передбачені типовими номенклатурами посад для заміщення їх спеціалістами з вищою освітою в державних й громадських організаціях.

Доступ до подальшого навчання

по закінченню навчання за напрямом підготовки 8.010103 “Педагогіка та методика та методика середньої освіти. Історія” випускник, згідно Положення про ступеневу освіту, може вступати до аспірантури вищих навчальних закладів та наукових установ, пройшовши конкурсний відбір відповідно до правил прийому та нормативно-правових документів держави.

Положення про екзамени, оцінювання та оцінки

Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини

Вимоги до випуску (закінчення навчання) (навчального закладу)

Завершена навчальна програма 90 кредитів, успішний захист магістерської кваліфікаційної роботи та здача кваліфікаційних державних екзаменів.

Форма навчання

Денна, заочна.

Директор програми або відповідальна посадова особа

Лісовська Ольга Василівна – кандидат історичних наук, доцент

Структурно-логічна схема освітньо-кваліфікаційного рівня – магістр напряму підготовки 8.010103 “Педагогіка та методика та методика середньої освіти. Історія

Освітньо-кваліфікаційний рівень - магістр

Спеціальність: Педагогіка та методика середньої освіти. Історія

Спеціалізація: правознавство

Спеціалізація: географія

Спеціалізація: суспільствознавство

 


Made by Vladyka, Wireless, Hunter
Powered by PHP-Fusion
Офіційний сайт Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини © 2009-2017
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити адміністратору.